Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 276
    • 277
    • 238 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    166694
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx @tkin73 last edited by

      Δεν ξέρω από αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες είναι ότι δεν φαίνεται να έχει γίνει και ιδιαίτερη δουλειά. Πιο συντηρητική προσέγγιση από το υπάρχον δείχνει.

      Εσωτερικά που έχω δει σε βίντεο από Ιαπωνία το τάμπλετ πολυμέσων έχει αλλάξει αναλογίες είναι στενόμακρο και αυτό είναι καλό.

      Ελάχιστες αλλαγές εξωτερικα, μάλλον θα κάνουν κάποιο update στο εσωτερικό ίσως ποιοτικότερο υλικά. Η σημαντικότερη αλλαγή είναι η οθόνη, όχι επειδή είναι μεγαλύτερη αλλα θα έχει ford sync 4!

      Η έκδοση αυτή δεν πρόκειται να γίνει διαθέσιμη στα pre f/l μοντέλα μιας και το hardware δεν μπορεί να το υποστηρίξει. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα νέα focus θα έχουν τουλάχιστον μια ακόμη 4ετια updates & features!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Πφφ ότι νάναι.. σα Fiesta MK7 σε MK7.5(fl) η μπροστά μάσκα.. χάθηκε λίγη πρωτοτυπία  ?  Τέσπα ας το δούμε πρώτα και μετά κρίνουμε (κράζουμε)

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          sabas_thess last edited by

          Λίγες παρεμβάσεις στο εσωτερικό χρειάζεται το Focus. Τώρα αν θα είναι τα φώτα του εμπρός πίσω λίγο πιο λεπτά ή λίγο πιο χοντρά δεν κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά. Λίγο προσοχή στην συναρμογή πρωτίστως και στην ποιότητα υλικών καμπίνας δευτερευόντως. Από εκεί και πέρα φυσικά καλοδεχούμενη η αναβάθμιση σε syn4 & το Infotainment 10'.

          Το αμάξι θα έρθει ακόμα καλύτερο από ότι ήδη είναι, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Με τον κάλο στον εγκέφαλο της FMH δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Όσο ζω ελπίζω ότι θα ανοίξει η επιλογή του 1,5 ecoboost (150ps) στο SW ActiveX. Ήθελα να μπορέσω να μιλήσω για 2' με έναν διευθυντή τους να του πω 'έλα πες αλήθεια θες να γεμίσει ο τόπος Leon & Octavia...' και μετά να τον ρωτήσω πόσες πωλήσεις κάνει το ActiveX SW ecoblue 8AT και το κρατάει. Αλλά είπαμε για Focus πας Puma προσπαθούν να σου πασάρουν!

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vdx @sabas_thess last edited by

            Λίγες παρεμβάσεις στο εσωτερικό χρειάζεται το Focus. Τώρα αν θα είναι τα φώτα του εμπρός πίσω λίγο πιο λεπτά ή λίγο πιο χοντρά δεν κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά. Λίγο προσοχή στην συναρμογή πρωτίστως και στην ποιότητα υλικών καμπίνας δευτερευόντως. Από εκεί και πέρα φυσικά καλοδεχούμενη η αναβάθμιση σε syn4 & το Infotainment 10'.

            Το αμάξι θα έρθει ακόμα καλύτερο από ότι ήδη είναι, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Με τον κάλο στον εγκέφαλο της FMH δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Όσο ζω ελπίζω ότι θα ανοίξει η επιλογή του 1,5 ecoboost (150ps) στο SW ActiveX. Ήθελα να μπορέσω να μιλήσω για 2' με έναν διευθυντή τους να του πω 'έλα πες αλήθεια θες να γεμίσει ο τόπος Leon & Octavia...' και μετά να τον ρωτήσω πόσες πωλήσεις κάνει το ActiveX SW ecoblue 8AT και το κρατάει. Αλλά είπαμε για Focus πας Puma προσπαθούν να σου πασάρουν!

            Θα είχε νοήματα να μάθουμε γιατί σταμάτησαν την ανάρτηση ml και γενικά όλες τις χαζομάρες... Δεν υπάρχει λόγος υπάρξεις του 1.5 150 εφόσον υπάρχει ο 1.0 155...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • dimitriscsd
              dimitriscsd last edited by

              Για το Sync 4 που το διαβάσατε; Άλλαξαν τα πλάνα;

              Παλαιότερα είχαν πει πως μόνο τα καινούρια μοντέλα μετά το 2020 θα το είχαν, όχι και τα facelift.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

                Όσο ζω ελπίζω ότι θα ανοίξει η επιλογή του 1,5 ecoboost (150ps) στο SW ActiveX.

                Υπάρχει, απλά όχι στην Ελλάδα! Πρόβλημα της FMH είναι, όχι της Ford Europe γενικά.

                Θα είχε νοήματα να μάθουμε γιατί σταμάτησαν την ανάρτηση ml και γενικά όλες τις χαζομάρες... Δεν υπάρχει λόγος υπάρξεις του 1.5 150 εφόσον υπάρχει ο 1.0 155...

                1. Την σταμάτησαν στα 'φτηνά' μοντέλα καθαρά για θέμα κόστους. Όταν ο ανταγωνισμός έχει ημιάκαμπτο και πουλάει μια χαρά (το 95% των αγοράστών ΔΕΝ ασχολούνται με τέτοια πράγματα, μόνο με τις οθόνες το είχε γράψει και εδώ μέλος για το 2008) γιατί να έχει ML το Focus?

                2. O 1.5 με τα 150 είναι πολύ πιο καλό και δυνατό μοτέρ από τον 1.0 155, δεν έχουν σχέσι μεταξύ τους. Τα οδήγησα και τα 2 και η διαφορά είναι εμφανέστατη, το 1.5 150αι είναι φανταστικό μοτέρ δεν πιστεύεις ότι έχει μόνο 150 άλογα, το 1.0 155αρι ψάχνεις να βρείς που έχουν πάει τα άλογα.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • J
                  jobous last edited by

                  Καλημέρα. Φάνη πιστεύω ότι είσαι λίγο υπερβολικός !!!  Δεν ψάχνεις να βρεις τα άλογα. ΟΚ δεν έχω οδηγήσει τον 1.5 με τα 150 ή τα 182, φυσικά θα έχουν διαφορές, αλλά όχι τόσο μεγάλες.... Αλλιώς θα είχε μείνει στα 125 άλογα  με τον χιλιάρη και θα έπαιζε με 1.5άριδες hybrid (για να ρίξει και τις εκπομπές)

                  Επέστρεψα από Εύβοια. 6,8 λτ σύμφωνα με το trip με AC 450 χιλιόμετρα συνολικά. Προσωπικά ήταν το πιο άνετο και χαλαρό ταξιδάκι που έχω κάνει. Όπου το θες σε κάλυπτε. Εθνική 130 CC κολλημένο  , ελάχιστος  θόρυβος.. Στροφές στο κομμάτι Ψαχνά μέχρι Στροφυλιά (πραγματικά πολύ ωραία διαδρομή!!!, μέχρι τα πρώτα καμμένα στο Μαντούδι) τις καταπίνει όπως  εσύ θες , χαλαρά, γρήγορα με  προσπεράσεις στην εξωτερική γραμμή όπου υπάρχουν 2 λωρίδες (ανηφόρες).  Σε μια  φάση στο κομμάτι Λίμνη - Στροφυλιά έφτασε 140 χωρίς να το καταλάβω (ευτυχώς δεν είχε αστυνομία !!!!!)

                  Ναι , δεν έχουν περάσει αρκετά αυτοκίνητα από τα χέρια μου αλλά την ίδια διαδρομή την έκανα με το Fiesta (MK5,2004 1.4) την προηγούμενη εβδομάδα και λες ΟΚ παίδες μέρα με την  νύχτα (φυσιολογικό , δεκτό).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    christosvvs last edited by

                    Έχουμε εικόνα για το πότε αναμένεται το Facelift στην αγορά?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @jobous last edited by

                      Καλημέρα. Φάνη πιστεύω ότι είσαι λίγο υπερβολικός !!!  Δεν ψάχνεις να βρεις τα άλογα.

                      Ναι ειχε μια δόαη υπερβολής αυτο που έγραψα, αλλά η διαφορά ειναι εμφανής και μεγάλη. Δηλαδη το 155αρι ειναι σαφως πιο αργο απο το 150αρι, ενώ θεωρητικά βγάζει 5 άλογα επιπλέον. Και το οδήγησα σε Πούμα και Φιέστα που ειναι πιο ελαφριά.

                      Ο λόγος που βγήκε ήταν οι εκπομπές CO2. Αλλά εαν τα οδηγήσεις back2back θα καταλάβεις την διαφορά! Αλλιως σκέτο το 155αρι μια χαρά ειναι.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Φάνη παρά το ότι δεν έχω οδηγήσει τον 1,5 (td είχαν το 1000αρι) συμφωνώ μαζί σου 100% και δεν υπάρχει περίπτωση 'να τους κάνω το χατίρι' να πάρω το 1.0 155ps. Ειλικρινά προτιμώ χίλιες φορές να 'χρεωθώ' τον όγκο του Kuga αλλά να πάρω το μοτέρ που γουστάρω. Αν μπορούσα να υποστηρίξω το diesel με χιλιόμετρα ακόμα και αυτό θα κοιτούσα. Αλλά αυτή την 'εξυπνάδα' της FMH δεν θα την χωνέψω ποτέ. Φαίνεται άλλωστε, με κάθε ευκαιρία γκρινιάζω για αυτό. Θα ξενερώσω απίστευτα γιατί είμαι σίγουρος ότι το facelift του θα είναι επιτυχημένο...

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Αν κι εγώ θα προτιμούσα τον 1500 (γιατί σε μετρήσει όντως είναι ταχύτερο το αυτοκίνητο με αυτόν, παρά με τον 1000άρι), δεν θα δίσταζα να πάρω το 1000/155 αν ήθελα Focus. Πιστεύω ότι είναι καλό μοτέρ και δεν έχω φόβο σχετικά με την αξιοπιστία του. Γλιτώνεις και τεκμήριο, δες το κι έτσι Χρήστο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Τεκμήριο έχω και για 2L άνετα δεν είναι πρόβλημα. Τεσπά θα δείξει, ας πιάσουμε καλοκαίρι 2022 να βγει και το f/l και βλέπουμε.

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ένας 1.0 έχει λιγότερο τεκμήριο από τον πρώτο χρόνο από ότι ο 1.5 μετά από 5 χρόνια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vdx @dimitriscsd last edited by

                                Για το Sync 4 που το διαβάσατε; Άλλαξαν τα πλάνα;

                                Παλαιότερα είχαν πει πως μόνο τα καινούρια μοντέλα μετά το 2020 θα το είχαν, όχι και τα facelift.

                                Δεν έχω κρατήσει links.. Από όσο θυμάμαι είναι νέο hardware και πρακτικά το sync 4 είναι μια κομμένη έκδοση αυτού που βλέπουμε στο e mastang...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vdx @fanis75 last edited by

                                  Sabas_Thess wrote:

                                  Όσο ζω ελπίζω ότι θα ανοίξει η επιλογή του 1,5 ecoboost (150ps) στο SW ActiveX.

                                  Υπάρχει, απλά όχι στην Ελλάδα! Πρόβλημα της FMH είναι, όχι της Ford Europe γενικά.

                                  Vdx wrote:

                                  Θα είχε νοήματα να μάθουμε γιατί σταμάτησαν την ανάρτηση ml και γενικά όλες τις χαζομάρες... Δεν υπάρχει λόγος υπάρξεις του 1.5 150 εφόσον υπάρχει ο 1.0 155...

                                  1. Την σταμάτησαν στα 'φτηνά' μοντέλα καθαρά για θέμα κόστους. Όταν ο ανταγωνισμός έχει ημιάκαμπτο και πουλάει μια χαρά (το 95% των αγοράστών ΔΕΝ ασχολούνται με τέτοια πράγματα, μόνο με τις οθόνες το είχε γράψει και εδώ μέλος για το 2008) γιατί να έχει ML το Focus?

                                  1. O 1.5 με τα 150 είναι πολύ πιο καλό και δυνατό μοτέρ από τον 1.0 155, δεν έχουν σχέσι μεταξύ τους. Τα οδήγησα και τα 2 και η διαφορά είναι εμφανέστατη, το 1.5 150αι είναι φανταστικό μοτέρ δεν πιστεύεις ότι έχει μόνο 150 άλογα, το 1.0 155αρι ψάχνεις να βρείς που έχουν πάει τα άλογα.

                                  Δεν διαφωνώ αλλά όπως έκοψαν την ml επειδή κανείς δεν δίνει σημασία λογικα έτσι έγινε και με τον 1.5... Στο τέλος της ημέρας την ευθύνη την έχουμε εμείς οι καταναλωτές όταν έρχεται η στιγμή να ψηφίσουμε με την τσέπη μας!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd @vdx last edited by

                                    dimitriscsd wrote:

                                    Για το Sync 4 που το διαβάσατε; Άλλαξαν τα πλάνα;

                                    Παλαιότερα είχαν πει πως μόνο τα καινούρια μοντέλα μετά το 2020 θα το είχαν, όχι και τα facelift.

                                    Δεν έχω κρατήσει links.. Από όσο θυμάμαι είναι νέο hardware και πρακτικά το sync 4 είναι μια κομμένη έκδοση αυτού που βλέπουμε στο e mastang...

                                    Ακριβώς αυτό το περιβάλλον εμφανισιακά έχει και το Sync 3.4 - Απλά κομμένο όπως λες.

                                    Διάβασες συγκεκριμένα για Sync 4 ή απλά έκρινες από την εμφάνιση;

                                    Και για να μη παρεξηγούμαστε: Δεν αμφισβητώ αυτά που λες. Απλά αναρωτιέμαι γιατί έχω άλλη ενημέρωση μέχρι τώρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Χωρίς να είμαι σίγουρος οι ρύποι σε κάθε εταιρεία δεν επιβάλλονται σε παγκόσμια βάση σύμφωνα με τα αμάξια που παράγουν;

                                      Ενδεχομένως τελικά να μην φταίει η ελληνική εισαγωγική αλλά να της επιβλήθηκε ο 1.0 και να κόπηκε ο 1.5 ώστε να έχει λίγο κέρδος από μια 'τριτοκοσμική' αγορά αφήνοντας την επιλογή του καλού 1.5 μόνο στις προηγμένες αγορές που την ενδιαφέρουν.

                                      Ποιος θα γκρινιαξει στην ελλαδιτσα και με τι αντίκτυπο;!

                                      Ενώ αν τον εκοβε από καμία Αγγλία ή Γερμανία θα υπήρχε μεγάλο κράξιμο.

                                      Μπορεί στρατηγικά να έκοψαν τον 1.5 από περιφερειακές αγορές (Βαλκάνια) ή άλλου τόσο όσο να μειώσουν τα πρόστιμα αφήνοντας αλώβητες τις καλές αγορές.

                                      Βέβαια εδώ υπάρχει μια ακόμα παράμετρος.

                                      Ως γνωστόν τα πρόστιμα τα παιρνουν στην τελική τιμή.

                                      Θα ήταν πιο φερ να εξαιρουσαν τις αγορές που επιβλήθηκαν οι πιο οικολογικοί κινητήρες από τις αυξήσεις και να τις χρεωνονταν μόνο αυτοί που έχουν τους πιο ρυπογονους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vdx @dimitriscsd last edited by

                                        Vdx wrote:

                                        dimitriscsd wrote:

                                        Για το Sync 4 που το διαβάσατε; Άλλαξαν τα πλάνα;

                                        Παλαιότερα είχαν πει πως μόνο τα καινούρια μοντέλα μετά το 2020 θα το είχαν, όχι και τα facelift.

                                        Δεν έχω κρατήσει links.. Από όσο θυμάμαι είναι νέο hardware και πρακτικά το sync 4 είναι μια κομμένη έκδοση αυτού που βλέπουμε στο e mastang...

                                        Ακριβώς αυτό το περιβάλλον εμφανισιακά έχει και το Sync 3.4 - Απλά κομμένο όπως λες.

                                        Διάβασες συγκεκριμένα για Sync 4 ή απλά έκρινες από την εμφάνιση;

                                        Και για να μη παρεξηγούμαστε: Δεν αμφισβητώ αυτά που λες. Απλά αναρωτιέμαι γιατί έχω άλλη ενημέρωση μέχρι τώρα.

                                        Δεν διάβασα κάποιο official source, σε κάποιο site που έκαναν αναφορά στην νέα οθόνη, new features, sync 4 και στο περίπου έγραψε 'hardware limitations won't allow for the latest version to be ported to the old infotainment...'

                                        Μακάρι να δώσουν full update, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το hardware του infotainment στο focus αλλά αν δεν έχει αλλάξει από το 19 δύσκολα τα πράγματα. Εκτός βέβαια και αν το Sync 4 δεν είναι κάτι το εντελώς καινούργιο και είναι απλά ένα μικρό update/optimization!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @tkin73 last edited by

                                          Χωρίς να είμαι σίγουρος οι ρύποι σε κάθε εταιρεία δεν επιβάλλονται σε παγκόσμια βάση σύμφωνα με τα αμάξια που παράγουν;

                                          Όχι σε παγκόσμια, σε πανευρωπαϊκή, για την περιοχή που μας ενδιαφέρει. Για αυτό για παράδειγμα η Nissan δεν θα φέρει στην Ευρώπη το νέο Ζ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd last edited by

                                            Στο δικό μου πάντως από το 19 που το πήρα (με Sync 3.3) έχουν περαστεί αρκετές αναβαθμίσεις με ουσιαστικές διαφορές (οι περισσότερες προς το καλύτερο) και στο περιβάλλον και στο navigation. Όλες υπάγονται στο 3.4, αλλάζει όμως το build number σε κάθε μία.

                                            To sync 4 δεν είναι αναβάθμιση του παλιού αλλά εντελώς νέο σύστημα με καινούριες δυνατότητες. Όπως ήταν και το 3 σε σχέση με το 2.

                                            Αν όντως το βάλουν στο facelift θα είναι πολύ θετικό αν και εγώ πιστεύω πως απλά θα δώσουν μεγαλύτερη οθόνη σε πλάτος με το 3.4

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 238 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr