-
Καλος σας βρήκα!
Ήρθε η ώρα να αγοράσω ένα νέο αυτοκίνητο.
Είμαστε 4μελή οικογένεια , τα παιδιά 9 και 6 χρόνων.
Στην αρχή σκεπτόμασταν station wavgon, στην πορεία παρόπλισα ένα kia shuma που είχα για να πηγαίνω στην δουλεία και πήρα δανικό από τον αδερφό μου ένα vw candy ιχ , από τότε άλλαξα γνώμη, είμαι υπέρ του van.
Τώρα δεν συμφωνούμε με την σύζυγο , εγώ λέω van εκείνη caravan, 'αυτά είναι επαγγελματικά' λέει .
Πως το λένε εκείνο με τους 'μαύρους' αν μια φορά πας με μπλακ νεβερ δε γυρίζεις μπακ ?
Εγώ το λέω ' Αν καβαλήσεις κάποια στιγμή βαν, δε σε χορταίνει ούτε καραβαν'
Στο δια ταύτα:
Κατοικία στην επαρχεία, εργασία στην επαρχία σε απόσταση 15 χιλιομέτρων. οπότε μέσο όρο κάπου 40 χιλιόμετρα την ήμερα.
Υπάρχει ένα seat codoba 1.4 του 2008 με 75(?) ίππους, το οποίο από κύριο θα πέσει στην κατηγορία δευτερεύον βοηθητικό.
Η σκέψη μου είναι:
Από την στιγμή που δε μπορώ να πάρω van, ένεκα ΒΕΤΟ και κάτω από το φόβο κυρώσεων όπως 'στέρηση αισθηματικών δικαιωμάτων', πάω σε αγορά caravan τα οποία έχουν γίνει ελάχιστα στην αγορά και όταν με το καλό ξεχρεώσω το κύριο αυτοκίνητο να πάρω και ένα για αντικατάσταση του seat αλλά να είναι van (για εμένα).
Όπως έγινε κατανοητό θα πάω σε χρηματοδότηση, ψάχνοντας στα μεταχειρισμένα δεν έβρισκα κάτι που να με ικανοποιεί και μου έβγαινε μεγάλο το ποσό με τις δώσεις, ρίχνοντας μια ματιά σε καινούρια (όχι από το πάνω ράφι) βλέπω ότι έχουν καλλίτερο επιτόκιο (ίσως να κάνω μεγάλο λάθος!) μου γεννήθηκε η αίσθηση ότι ένα ελαφρός μεταχειρισμένο με ένα καινούριο, βάζοντας τον παράγοντα δόσεις στην εξίσωση, βγαίνουν πολύ κοντά.
Τι θέλω από ένα αυτοκίνητο: ( τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στη πορεία)
Όχι να 'πουλάω μούρη'
Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου κάθετε καλά η νέα τάση, 1000cc με μεγάλη ιπποδύναμη και turmpo
Δεν νομίζω να είμαι για Diesel όχι μόνο του πλήθους των χιλιομέτρων που κάνω αλλά και λόγο των οικονομικών. σκέπτομαι ότι (αν δεν έχουμε αστάθμητους παράγοντες, αβαρίες) οι κινητήρες βενζίνης έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης και ποιο συχνά, ενώ οι κινητήρες πετρελαίου έχουν υψηλότερο κόστος συντήρησης σε ποιο αραιά χρονικά διαστήματα. οπότε ποιο εύκολα μπορώ να πληρώνω μικρές 'δόσεις' συντήρησης παρά μια στο τόσο μεγαλύτερα πόσα. (όπου σκέπτομαι λάθος απλά μη βαράτε).
Θα ήθελα να είναι απαραίτητα 5πορτο και με οσο ποιο βαθύ αποθηκευτικό χώρο, να πλησιάζει οσο γίνετε τα 1,5 μέτρο , ακόμα και με ρίξιμο το ενός πίσω καθίσματος. να είναι ή ότι ποιο κοντά σε καραβαν (γιατί δε βλέπω να τα φτάνω με το ταβάνι μου)
Μια φορά το μήνα (2 και 3 το καλοκαίρι) γίνονται και μικρά ταξίδια, σε εθνική οδό συνήθως, στα 150 χιλιόμετρα (300 πήγαινε έλα, αυθημερόν) ποιο αραιά, ανά 4-6 μήνες, γίνονται λίγο μεγαλύτερα στα 300 χιλιόμετρα (όχι αυθημερόν)
Διαβάζοντας το forum σχεδόν είχα βρει το επόμενο αυτοκίνητο μου άπλα δεν βγαίνει σε έκδοση 1.5 - 1.6, νομίζω πως το toyota corola θα ήταν πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνω.
Ταβάνι εχω τα 20,000€ για να μπορώ να αντεπεξέλθω σίγουρα.
ΞΕΡΩ πως έχω αφήσει πολλά κενά, φαντάζομαι ότι εδώ θα καλυφθούν και θα βοηθηθώ να διαλέξω αυτοκίνητο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλος σας βρήκα!
Ήρθε η ώρα να αγοράσω ένα νέο αυτοκίνητο.
Είμαστε 4μελή οικογένεια , τα παιδιά 9 και 6 χρόνων.
Στην αρχή σκεπτόμασταν station wavgon, στην πορεία παρόπλισα ένα kia shuma που είχα για να πηγαίνω στην δουλεία και πήρα δανικό από τον αδερφό μου ένα vw candy ιχ , από τότε άλλαξα γνώμη, είμαι υπέρ του van.
Τώρα δεν συμφωνούμε με την σύζυγο , εγώ λέω van εκείνη caravan, 'αυτά είναι επαγγελματικά' λέει .
Πως το λένε εκείνο με τους 'μαύρους' αν μια φορά πας με μπλακ νεβερ δε γυρίζεις μπακ ?
Εγώ το λέω ' Αν καβαλήσεις κάποια στιγμή βαν, δε σε χορταίνει ούτε καραβαν'
Στο δια ταύτα:
Κατοικία στην επαρχεία, εργασία στην επαρχία σε απόσταση 15 χιλιομέτρων. οπότε μέσο όρο κάπου 40 χιλιόμετρα την ήμερα.
Υπάρχει ένα seat codoba 1.4 του 2008 με 75(?) ίππους, το οποίο από κύριο θα πέσει στην κατηγορία δευτερεύον βοηθητικό.
Η σκέψη μου είναι:
Από την στιγμή που δε μπορώ να πάρω van, ένεκα ΒΕΤΟ και κάτω από το φόβο κυρώσεων όπως 'στέρηση αισθηματικών δικαιωμάτων', πάω σε αγορά caravan τα οποία έχουν γίνει ελάχιστα στην αγορά και όταν με το καλό ξεχρεώσω το κύριο αυτοκίνητο να πάρω και ένα για αντικατάσταση του seat αλλά να είναι van (για εμένα).
Όπως έγινε κατανοητό θα πάω σε χρηματοδότηση, ψάχνοντας στα μεταχειρισμένα δεν έβρισκα κάτι που να με ικανοποιεί και μου έβγαινε μεγάλο το ποσό με τις δώσεις, ρίχνοντας μια ματιά σε καινούρια (όχι από το πάνω ράφι) βλέπω ότι έχουν καλλίτερο επιτόκιο (ίσως να κάνω μεγάλο λάθος!) μου γεννήθηκε η αίσθηση ότι ένα ελαφρός μεταχειρισμένο με ένα καινούριο, βάζοντας τον παράγοντα δόσεις στην εξίσωση, βγαίνουν πολύ κοντά.
Τι θέλω από ένα αυτοκίνητο: ( τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στη πορεία)
Όχι να 'πουλάω μούρη'
Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου κάθετε καλά η νέα τάση, 1000cc με μεγάλη ιπποδύναμη και turmpo
Δεν νομίζω να είμαι για Diesel όχι μόνο του πλήθους των χιλιομέτρων που κάνω αλλά και λόγο των οικονομικών. σκέπτομαι ότι (αν δεν έχουμε αστάθμητους παράγοντες, αβαρίες) οι κινητήρες βενζίνης έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης και ποιο συχνά, ενώ οι κινητήρες πετρελαίου έχουν υψηλότερο κόστος συντήρησης σε ποιο αραιά χρονικά διαστήματα. οπότε ποιο εύκολα μπορώ να πληρώνω μικρές 'δόσεις' συντήρησης παρά μια στο τόσο μεγαλύτερα πόσα. (όπου σκέπτομαι λάθος απλά μη βαράτε).
Θα ήθελα να είναι απαραίτητα 5πορτο και με οσο ποιο βαθύ αποθηκευτικό χώρο, να πλησιάζει οσο γίνετε τα 1,5 μέτρο , ακόμα και με ρίξιμο το ενός πίσω καθίσματος. να είναι ή ότι ποιο κοντά σε καραβαν (γιατί δε βλέπω να τα φτάνω με το ταβάνι μου)
Μια φορά το μήνα (2 και 3 το καλοκαίρι) γίνονται και μικρά ταξίδια, σε εθνική οδό συνήθως, στα 150 χιλιόμετρα (300 πήγαινε έλα, αυθημερόν) ποιο αραιά, ανά 4-6 μήνες, γίνονται λίγο μεγαλύτερα στα 300 χιλιόμετρα (όχι αυθημερόν)
Διαβάζοντας το forum σχεδόν είχα βρει το επόμενο αυτοκίνητο μου άπλα δεν βγαίνει σε έκδοση 1.5 - 1.6, νομίζω πως το toyota corola θα ήταν πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνω.
Ταβάνι εχω τα 20,000€ για να μπορώ να αντεπεξέλθω σίγουρα.
ΞΕΡΩ πως έχω αφήσει πολλά κενά, φαντάζομαι ότι εδώ θα καλυφθούν και θα βοηθηθώ να διαλέξω αυτοκίνητο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Πάρε Berlingo, μοιάζει λίγο με suv, ή μεγαλύτερο SUV που είναι εξέλιξη των MVP
-
Γεία σου Ανδρέα, απολαυστική η γραφή σου όπως και το nick σου.. δε θα σε ρωτήσω τι δουλειά κάνεις
Αυτοκίνητα σα το Citroen Picasso μεταχειρισμένα μήπως σας καλύπτουν/αρέσουν ? Το κορόλλα που λές για ποιά έκδοση ενδιαφέρεσαι ? Sedan ?
-
Δεν νομίζω να είμαι για Diesel όχι μόνο του πλήθους των χιλιομέτρων που κάνω αλλά και λόγο των οικονομικών. σκέπτομαι ότι (αν δεν έχουμε αστάθμητους παράγοντες, αβαρίες) οι κινητήρες βενζίνης έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης και ποιο συχνά, ενώ οι κινητήρες πετρελαίου έχουν υψηλότερο κόστος συντήρησης σε ποιο αραιά χρονικά διαστήματα. οπότε ποιο εύκολα μπορώ να πληρώνω μικρές 'δόσεις' συντήρησης παρά μια στο τόσο μεγαλύτερα πόσα. (όπου σκέπτομαι λάθος απλά μη βαράτε).
Εδώ και χρόνια τα diesel έχουν παρόμοια διαστήματα service και κόστη με τα βενζινοκίνητα, οπότε μη σε απασχολεί αυτό.
Από εκεί και πέρα οι επιλογές πολλές. Πρέπει να σταθμίσεις τις επιθυμίες σου (επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, χώροι, εξοπλισμός κλπ) και να κινηθείς ανάλογα μετά.
-
Είσαι φτιαγμένος για Dacia Lodgy πετρέλαιο. Τέλος!
-
Αχ πως το ζαχαρωνω.... Έρχεται νέο σε νέα πλατφορμα....
-
Ένα απο αυτά τα τρία ?
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37317305-citroen-berlingo#bigger-photos
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37317399-citroen-berlingo
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314145226-peugeot-rifter
Κοίταξα και για Φίατ 500 L μακρύ , αλλά δεν υπάρχουν . Μόνο κάποια με 95 άλογα βενζίνη , αλλά τα θεωρώ πολύ λίγα .
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37317305-citroen-berlingo#bigger-photos
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37317399-citroen-berlingo
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314145226-peugeot-rifter
Κοίταξα και για Φίατ 500 L μακρύ , αλλά δεν υπάρχουν . Μόνο κάποια με 95 άλογα βενζίνη , αλλά τα θεωρώ πολύ λίγα .
Μη μας αναστατώνεις πρωινιατικα!
Berlingo είναι σύνθημα και τρόπος ζωής!
Δυστυχώς diesel και Shine φθάνει τα λεφτά του C5 Aircross, και μετά σκέφτεσαι ότι μάλλον αξίζει περισσότερο το C5 ενώ έχει και τεράστιο χώρο αποσκευών και τα οφέλη ενός 'κλασσικού' suv.
-
Εντάξει ντίζελ δεν θέλει , χλμ λίγα κάνει και το σάιν ίσως να μην του χρειάζεται .
Εχει τα άλλα όμως που θέλει .
-
Καλημέρα, δε σας γράφω απλά δεν μπορώ να ανεβάσω κάποια απάντηση.
Αυτό είναι δοκιμαστικό.
Ωραία αυτό ανέβηκε. Κάτι έγινε μέχρι και το πρωί ότι ανέβαζα μου έβγαζε error.
Έδωσα στη γυναίκα να δει, έτσι στο ξεκάρφωμα, το Suzuki sx4 s-cross, το fiat typo sw και το dacia Lodgy.
Χθες μου έκανε προώθηση στο τηλέφωνο κάτι μεταχειρισμένα skoda yeti, δε ξέρω πως της ήρθαν αυτά στο μυαλό, οπότε απέξω απέξω θα ρίχνω και το dacia Lodgy μέσα στις προτάσεις.
Το octavia στην έκδοση 19. 000 - 20.000 λέει ή πρέπει να τα ξεπεράσω για να πω ότι έχω αυτοκίνητο;
-
Όπως τα περιγράφεις η ορθή επιλογή είναι ντίζελ, σχεδόν 'ιδανικό' προφίλ έχεις για ντηζελ, τίποτε το αποτρεπτικό σε όσα περιγράφεις, κι όπως γράφτηκε πλέον περίπου τα ίδια είναι ντίζελ και βενζινη στη συντήρηση, καθώς έχουν τα ίδια σχεδόν μηχανικά μέρη (direct injection υψηλής πίεσης, τούρμπο, καταλυτικά συστήματα). Κοστίζουν και το ίδιο σαν καινούρια μερικές φορές ή είναι λιγάκι ακριβότερα τα ντηζελ που λόγω συμπίεσης θέλουν λίγο πιο στιβαρό μπλοκ κινητήρα, αλλά καταναλώνουν λιγότερο και φθηνότερο καύσιμο. Τα πιο ογκώδη αυτοκίνητα που φορτώνονται και περισσότερο, ανεβάζουν αρκετά τις καταναλώσεις τους με βενζίνη, τα 8λτ/100χλμ τα πιάνουν εύκολα και τα ξεπερνούν με φουλ φορτίο. Τα ντηζελ γύρω στο 6λτ θα παίζουν. 30% περισσότερα λίτρα και 20% ακριβότερο καύσιμο, αν υπολογίσεις τα συνολικά χιλιόμετρα σου θα δεις σημαντική διαφορά στα 5 ή 10 χρόνια. Και στο ογκώδες αμάξι βολεύει η ροπή του ντίζελ.
Καραβαν εννοείς τα Station wagon?
To Rifter είναι πολύ ωραίο επιβατικό βαν (το κοντό) ή το αντίστοιχο Citroën.
Βάγκον να δεις Κορολα, Οκτάβια, Λεόν και φυσικά Φόκους που έχει και καλή χρηματοδότηση ή Φορντ.
-
Το octavia στην έκδοση 19. 000 - 20.000 λέει ή πρέπει να τα ξεπεράσω για να πω ότι έχω αυτοκίνητο;
Εξαιρετικό είναι από την 'βασική' έκδοση. Βγαίνει και σε estate με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ.
-
...Καραβαν εννοείς τα Station wagon? ...
Nai karaban ta Station wagon λεω.
Κοιτάζω και αυτά που είπατε όλοι εδώ. βλέπω ποια φτάνω οικονομικά και ποια μπορώ να περάσω στην διαπραγμάτευση.
-
Το opel της caravan, φιδέμπορας.
-
Το opel της caravan, φιδέμπορας.
Τί εννοεις 'φιδέμπορας';
-
ANDREASOMAGEIRAS wrote:
Το octavia στην έκδοση 19. 000 - 20.000 λέει ή πρέπει να τα ξεπεράσω για να πω ότι έχω αυτοκίνητο;
Εξαιρετικό είναι από την 'βασική' έκδοση. Βγαίνει και σε estate με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ.
Αυτό το estate δε το βρήκα στην επιλογή μοντέλων, αλλά να φανταστώ ότι θα ανεβάζει την τιμή(;)
-
Πρώτη αντίδραση :
Της άρεσε το Suzuki sx4 s-cross και ρωτάει πόσο βγαίνει φουλ!
Σίγα σιγά πάμε προς το dacia
-
Georgemit wrote:
Το opel της caravan, φιδέμπορας.
Τί εννοεις 'φιδέμπορας';
Πάτα στο γιουτουμπ 'ελληνοφρενεια φιδεμπορας' και θα δεις.
Επιλογή Νέου Αυτοκινήτου