-
To TUCSON δεν ειναι hybrid. Το Corolla ειναι. Το ενα ειναι SUV το αλλο wagon και χαμηλο θα ελεγα.
Οποτε ξεκινας τι ζητας γιατι τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ διαφορετικα.
Προσωπικα θα επερνα το Corolla αν μιλαμε για αστικες και περιαστικες μετακινησεις τουλαχιστον 50%. Επισης με το Corolla θα χασεις πολυ λιγοτερα χρηματα στην χρηση που θα του κανεις αν υποθεσουμε οτι θα το κρατησεις 10 χρονια.
TUCSON θα επερνα αν εκανα πολλα ταξιδια φορτωμενος με πραγματα και οικογενεια σε ανοιχτους δρομους, μονο σε αυτη την περιπτωση.
Σταθμιζεις ποσα ταξιδια κανεις και αποφασιζεις.
-
Tkin73 wrote:
Εντάξει μην υπερβαλουμε! Δεν είναι ότι όλα τα υπόλοιπα είναι τοσο σέξι και αγωνιστικά και ανεβάζουν την λίμπιντο και από την άλλη το κορολα είναι για συνταξιούχους!
Εγώ που το οδηγησα όπως και πολλά άλλα c hatch kai suv οκ δεν κατέληξα ότι το Τογιότα δεν θα έπαιρνα γιατί είναι του συνταξιούχου!
Εντάξει δεν είναι εμφανίσιμο και μπανικο αλλά οδηγικά είναι αρκετά ευχάριστο και πάντως δεν υστερεί.
Υστερεί σε χώρους κυριως και σε εξωτερική εμφάνιση.
Δεν είπα εγω κάτι τέτοιο μια χαρά παρα πολύ καλό αυτοκίνητο είναι η corolla δεν είναι για συνταξιουχους
και το TUCSON δεν είναι καθολου σπορτιφ και αγωνιστικο το αντιθετο μαλιστα, είναι απλά ενα πολύ άνετο SUV.
απλα για τα ΔΙΚΑ μου γούστα είναι καλύτερο απο την corolla
για πολλούς ισχύει το ανάποδο και είναι σεβαστο
χαχαχ... πας να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα μην σου στειλουν κακη ενεργεια στο ες τι. οχι ρε σιρε, ναι για συνταξιουχους ειναι.
-
4.000 η διαφορά στην αρχική τιμή αγοράς.
7.500 η διαφορά στα καύσιμα (δεκαετία, 150Κ χιλιόμετρα, σημερινές τιμές. Αν ανέβει η βενζίνη στο μέλλον, η διαφορά αυξάνει)
1.500 από τα τέλη κυκλοφορίας
Είμαστε ήδη στα 13 χιλιάρικα. Βάλε και τη διαφορά στη μεταπώληση, μιλάμε για 15+ χιλιάρικα χωρίς να υπολογίζουμε κόστος σέρβις, ελαστικών, φανοποιεία.
Αυτά είναι χειροπιαστά νούμερα και μη υπό αμφισβήτηση. Αυτό που συζητιέται είναι πόσο θα σε έλκει η εμφάνιση του Tuscon, όταν:
Α) τη συνηθίσεις και δεν της δίνεις πια ιδιαίτερη σημασία. Αυτό μπορεί να γίνει και σε ένα μήνα.
Β) βγουν νεότερα κι ομορφότερα μοντέλα. Κοιτούσα χτες το νέο Sportage και θεωρώ ότι κάνει το Tuscon να δείχνει ξεπερασμένο. Και μιλάμε για μοντέλο έξι μήνες μετά. Φαντάσου τι θα κυκλοφορεί σε 9 χρόνια, αλλά εσύ ακόμα θα πληρώνεις τα γούστα τού 2021.
-
Απάνω του!!
-
Κάνε με εμένα συνταξιούχο και παίρνω Κορόλα ...χθες!
Που μετά το Κορολάκι, απαξιώνετε και τους συνταξιούχους...
'Σύνταξη' θα λέτε, και θα κλαίτε, σαν τη Μπέτυ κάθε 5 του Ιούλη
Τέλος πάντων, επειδή σε νήμα του Τουκσόν δε βλέπω προκοπή απ' τα σχόλια, υποθέτω πως η μόνη σύγκριση τίθεται μεταξύ του Κορόλα βάγκον που φαίνεται αμαξάρα και μόνο αυτό θα ήταν ικανό να δελεάσει κάποιον που σκέφτεται το Τουκσόν.
Αλλά και πάλι, αν τα συγκρίνουμε αυτόματα υβριδικά και τα δύο, η διαφορά κόστους αγοράς συν κόστους χρήσης για 5 ή 10 χρόνια θα είναι πολύ μεγάλη, καθώς η Κορόλα έχει αποδεδειγμένα την καλύτερη κατανάλωση με διαφορά, απ' όλα τα θερμικά σήμερα. Αν δεν απαιτείται SUV αμάξωμα και καλά γκάζια για τη χρήση που προορίζεται, είναι πιο συμφέρουσα αγορά η Κορόλα Βάγκον.
Το να συγκριθεί άλλη έκδοση με το Τουκσόν, είναι ιεροσυλία.
-
χαχαχ... πας να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα μην σου στειλουν κακη ενεργεια στο ες τι. οχι ρε σιρε, ναι για συνταξιουχους ειναι.
Το ότι ΌΛΕΣ οι corolla μου φαίνονται εμένα βαρετα αυτοκίνητα ΔΕΝ σημαίνει ότι είναι για συνταξιούχους
αντιλαμβάνομαι ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα σε κατανάλωση, κόστος συντήρησης και άλλα πρώτης σημασίας πράγματα για πάρα πολλούς.
Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι ενα πολύ καλο αυτοκίνητο. Απλά όχι για μενα. Οταν πάρω corrolla θα ζητήσω κάποιον να με πυροβολήσει στο δοξα πατρι ΕΚΤΟΣ ......... αν φτιάξει κάποια στιγμη GR COROLLA κατα τα πρότυπα του GR YIARIS αυτου του ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ αυτοκινήτου για μενα.
ΤΟΥΟΤΑ για μενα από αυτοκίνητα έχει βγαλει τα φανταστκά CELLICA , SUPRA και τωρα το GR Yiaris που με συγκινούν από τα υπόλοιπα δεν θυμάμαι κάτι. Βάζω και το LAND CRUIZER στα 4χ4 σαν ΤΟΠ στην κατηγορία του. Μπορει και να μου ξεφεύγει κάτι αλλα δεν μου έρχεται κάτι αλλο. Τα υπόλοιπα τα βλέπω σαν πολυ καλά μεταφορικά μεσα με τιμόνι και ρόδες, αξιόπιστα σκυλιά που σε βγάζουν ασπροπρόσωπο και τοπ υβριδικα με τις χαμηλότερες καταναλώσεις και 0 σιγκινήσεις. Αν σε συγκινει η κατανάλωση οκ.
Δεν χρειαζεται να συμφωνει κάποιος μαζί μου απλά την γνωμη μου λεώ απλα βλέπω να έρχεται πέσιμο απο TOYOTAκηδες
ΥΓ1 το ότι αν ρωτήσεις 100 παππούδες τι αυτοκίνητο θα επαιρναν και θα απαντησουν οι περισσότεροι TOYOTA COROLLA είναι εντελώς συμπτωματικο δεν σημαίνει κάτι.
ΥΓ2 Ειχα μέχρι πολύ πρόσφατα Skoda Octavia diesel , και ο ψιλικατζης της γειτονιας ταξιτζη με φώναζε το χιούμορ ειναι χιούμορ δεν λέω κάτι με κακη πρόθεση ή ειρωνία.
-
4.000 η διαφορά στην αρχική τιμή αγοράς.
7.500 η διαφορά στα καύσιμα (δεκαετία, 150Κ χιλιόμετρα, σημερινές τιμές. Αν ανέβει η βενζίνη στο μέλλον, η διαφορά αυξάνει)
1.500 από τα τέλη κυκλοφορίας
Είμαστε ήδη στα 13 χιλιάρικα. Βάλε και τη διαφορά στη μεταπώληση, μιλάμε για 15+ χιλιάρικα χωρίς να υπολογίζουμε κόστος σέρβις, ελαστικών, φανοποιεία.
Αυτά είναι χειροπιαστά νούμερα και μη υπό αμφισβήτηση. Αυτό που συζητιέται είναι πόσο θα σε έλκει η εμφάνιση του Tuscon, όταν:
Α) τη συνηθίσεις και δεν της δίνεις πια ιδιαίτερη σημασία. Αυτό μπορεί να γίνει και σε ένα μήνα.
Β) βγουν νεότερα κι ομορφότερα μοντέλα. Κοιτούσα χτες το νέο Sportage και θεωρώ ότι κάνει το Tuscon να δείχνει ξεπερασμένο. Και μιλάμε για μοντέλο έξι μήνες μετά. Φαντάσου τι θα κυκλοφορεί σε 9 χρόνια, αλλά εσύ ακόμα θα πληρώνεις τα γούστα τού 2021.
Dimsabas το νέο το Sportage το είδα κι εγώ προχθές και έπαθα πλάκα και προφανώς μου άρεσε συνολικά περισσότερο από το Tuscon.
Είναι ο λόγος που θα περιμένω να βγει να το οδηγήσω πριν πάρω την οποιαδήποτε απόφαση. Αν και απ' ότι λένε θα έχει ίδιο πάτωμα και κινητήρες με το Tuscon, οπότε πέρα από εμφάνιση και μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ δε ξέρω που αλλού μπορεί να υπερτερεί του Tuscon... Σίγουρα όμω αυτοί οι 2 λόγοι είναι καλοί για να το περιμένεις. Και αν η τιμή του θα είναι στα ίδια επίπεδα με το Tuscon τότε δε βρίσκω κάποιο λόγο γιατί να μην αποκαθηλωθεί το Tuscon από τη λίστα μου και να πάρει το Sportage τη θέση του.
Στο πρώτο που δε συμφωνώ με τα παραπάνω είναι η διαφορά στην αρχική τιμή αγοράς. Αυτό είναι υποκειμενικό και έχει να κάνει με την έκδοση που ικανοποιεί τα θέλω το κάθε ενώς. Για παράδειγμα συγκεκριμένα για εμένα το Tuscon στην έκδοση που θα το έπερνα (αν τελικά το πάρω) με το κλειδί στο χέρι είναι στα 29.600€. Από την άλλη το Corolla που θα έπερνα (αν τελικά το πάρω) είναι το touring sports 2.0L και βγαίνει στα 28.500€ έτσι όπως το θέλω. Αυτές είναι χειροπιαστές τιμές του website. Μετά έχει να κάνει με το τι έκπτωση θα σου κάνει η κάθε αντιπροσωπεία. Αλλά σαν ονομαστικές τιμές η διαφορά είναι μόλις 1 χιλιάρικο και όχι 4.000€......
Στο υπόλοιπο budget που έχεις βγάλει συμφωνώ καθώς είναι αντικειμενικά πραγματικά νούμερα.
Επίσης, δε συμφωνώ στο κομμάτι του 'ξεπερασμένου'. Οκ, μαζί σου στο ότι μετά από κάποιο διάστημα όλα συνηθίζονται (σε καμία περίπτωση σε 1 μήνα όμως όπως λες...ούτε σε 2 ούτε σε 3.. Σε καμία 2ετία ίσως ναι...) Επίσης προφανώς δεκτό ότι σε 5 και 6 και 7 και 8 και 9 χρόνια θα βγούνε ακόμα πιο σύγχρονα/όμορφα αμαξώματα και καμπίνες.... Αυτό δε πάει να πει όμως ότι όταν πρόκειται να αγοράσεις ένα αμάξι κοντά στα 30,000€ δεν κοιτάς να σου αρέσει πολύ για να το χαίρεσαι και για πολύ....... Γιατί μπορεί να το συνηθίσεις μετά από κάποιο χρονικό διάστημα αλλά άν σου άρεσε πολύ όταν το πρωτοαγόρασες, πάντα θα σου αρέσει και θα νιώθεις ευχάριστα μέσα σε αυτό όσος καιρός κι αν περάσει! Επίσης έχοντας ως γνώμονα ότι θα το κρατήσεις μία 10ετία (προσωπικά τουλάχιστον αυτό έχω σαν πλάνο) κοιτάς να αγοράσεις κάποιο που να είναι όσο πιο εξιχρονισμένο γίνεται έτσι ώστε όταν το πουλήσεις να περνάει σχετικά ακόμα η μπογιά του από άποψη αισθητικής στις αγγελίες των μεταχειρισμένων (δηλαδή των επίσης 'απαρχαιωμένων').
Τέλος, αν η εμφάνιση (μέσα, έξω) του Tuscon ή το Sportage σε κάμπωσα χρόνια θα είναι 'απαρχαιωμένη' όπως λες, το corolla τότε θα είναι απαρχαιωμένο από του χρόνου για να μην πω από σήμερα!! Δε θέλω να παραξηγηθώ το corolla είναι φοβερό αμάξι και γι αυτό το λόγο είναι στη τελική μου λίστα ανάμεσα σε Tuscon και 'πλεον' Sportage. Αλλά σίγουρα η εμφάνισή του (ειδικά η καμπίνα του) μόνο για αμάξι του 2021 δεν σου κάνει. Κάπου του 2013 θα έλεγα. Και σίγουρα ο λόγος που το κάνει φοβερό δεν είναι η εμφάνισή του και η outdated καμπίνα του.... Αλλά όλοι οι άλλοι λόγοι που έχουμε πει συνολικά σε αυτές τις 3 σελίδες σχολίων.
Όμως, πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Στο corolla χάνεις στην εμφάνιση και κερδίζεις στην οικονομία. Στα Sportage και Tuscon κερδίζεις (κατά τη γνώμη μου) εμφάνιση, μεγαλύτερους χώρους και χάνεις σε κατανάλωση.
Και τα 3 αυτοκίνητα είναι εξίσου ασφαλή.
Τώρα για αίσθηση οδήγησης όταν τα οδηγήσω και τα 3 στα test drives θα έχω άποψη και θα επανέλθω. Προς το παρών δεν έχω..
-
Η διαφορά των 4.000 (3.500 για την ακρίβεια) είναι αυτή που αναφέρεις εσύ στο αρχικό σου σχόλιο.
Από εκεί και πέρα, με το καλό να τα οδηγήσεις όλα και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
-
Η διαφορά των 4.000 (3.500 για την ακρίβεια) είναι αυτή που αναφέρεις εσύ στο αρχικό σου σχόλιο.
Από εκεί και πέρα, με το καλό να τα οδηγήσεις όλα και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
Ισχύει έχεις δίκιο.
Απλά στο αρχικό μου σχόλιο αναφέρομαι για το sedan. Μετά από έρευνα όλων αυτών των ημερών και με τη σημαντική βοήθεια όλων σας με τα σχόλιά σας έχω καταλήξει ότι αν πάω στο corolla το touring sports τελικά πληρεί τις ανάγκες της οικογένειας από θέμα χώρων και όχι το sedan. Και εφόσον το 2.0L έχει την ίδια κατανάλωση με απειροελάχιστες διαφορές με το 1.8L, συν του ότι ο φόρος πολυτελείας πλέον καταργείται. θεωρώ ότι αξίζει το 2.0L καθώς θα μου δίνει άλλη άνεση στις προσπεράσεις και γενικότερα στην οδήγηση σε σχέση με το 1,8L.
-
dimsabas wrote:
Η διαφορά των 4.000 (3.500 για την ακρίβεια) είναι αυτή που αναφέρεις εσύ στο αρχικό σου σχόλιο.
Από εκεί και πέρα, με το καλό να τα οδηγήσεις όλα και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
Ισχύει έχεις δίκιο.
Απλά στο αρχικό μου σχόλιο αναφέρομαι για το sedan. Μετά από έρευνα όλων αυτών των ημερών και με τη σημαντική βοήθεια όλων σας με τα σχόλιά σας έχω καταλήξει ότι αν πάω στο corolla το touring sports τελικά πληρεί τις ανάγκες της οικογένειας από θέμα χώρων και όχι το sedan. Και εφόσον το 2.0L έχει την ίδια κατανάλωση με απειροελάχιστες διαφορές με το 1.8L, συν του ότι ο φόρος πολυτελείας πλέον καταργείται. θεωρώ ότι αξίζει το 2.0L καθώς θα μου δίνει άλλη άνεση στις προσπεράσεις και γενικότερα στην οδήγηση σε σχέση με το 1,8L.
Leo δεν θέλω να σου χαλάσω το όνειρο αλλά που είδες ότι καταργείται ο ΦΠ έχουν πόσα χρόνια που το λένε και ακόμη τίποτα.
-
Καλημέρα. Θα κρατούσα κι εγώ μικρό καλάθι για τους δασμούς του δίλιτρου. Αλλά αν μιλάμε για το δίλιτρο βάγκον, αυτό είναι ακόμη πιο 'αμαξάρα', και πολύ καλή οδική συμπεριφορά έχει και γκάζια έχει με τη μισή κατανάλωση απ αυτά που συγκρίνεις και την οικογένειά χωράει και μπάνικο είναι. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, τα κορεάτικα τα συγκρίνεις χειροκίνητα; Δεν είναι και τίποτα GT αυτοκίνητα στις βασικές τους εκδόσεις (για να έχουν την τιμή που λες), απλά καίνε λίγο παραπάνω και είναι λίγο πιο σβέλτα για το μπούγιο τους, απ τα υπόλοιπα δικινητα suv.
-
Καλημέρα. Θα κρατούσα κι εγώ μικρό καλάθι για τους δασμούς του δίλιτρου. Αλλά αν μιλάμε για το δίλιτρο βάγκον, αυτό είναι ακόμη πιο 'αμαξάρα', και πολύ καλή οδική συμπεριφορά έχει και γκάζια έχει με τη μισή κατανάλωση απ αυτά που συγκρίνεις και την οικογένειά χωράει και μπάνικο είναι. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, τα κορεάτικα τα συγκρίνεις χειροκίνητα; Δεν είναι και τίποτα GT αυτοκίνητα στις βασικές τους εκδόσεις (για να έχουν την τιμή που λες), απλά καίνε λίγο παραπάνω και είναι λίγο πιο σβέλτα για το μπούγιο τους, απ τα υπόλοιπα δικινητα suv.
Καλημέρα φίλε μου!
Ναι το Tuscon αυτόματο το κοιτάω. Γενικότερα έχω κάνει focus ξεκάθαρα σε αυτόματο.
-
Leonidas26 wrote:
dimsabas wrote:
Η διαφορά των 4.000 (3.500 για την ακρίβεια) είναι αυτή που αναφέρεις εσύ στο αρχικό σου σχόλιο.
Από εκεί και πέρα, με το καλό να τα οδηγήσεις όλα και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
Ισχύει έχεις δίκιο.
Απλά στο αρχικό μου σχόλιο αναφέρομαι για το sedan. Μετά από έρευνα όλων αυτών των ημερών και με τη σημαντική βοήθεια όλων σας με τα σχόλιά σας έχω καταλήξει ότι αν πάω στο corolla το touring sports τελικά πληρεί τις ανάγκες της οικογένειας από θέμα χώρων και όχι το sedan. Και εφόσον το 2.0L έχει την ίδια κατανάλωση με απειροελάχιστες διαφορές με το 1.8L, συν του ότι ο φόρος πολυτελείας πλέον καταργείται. θεωρώ ότι αξίζει το 2.0L καθώς θα μου δίνει άλλη άνεση στις προσπεράσεις και γενικότερα στην οδήγηση σε σχέση με το 1,8L.
Leo δεν θέλω να σου χαλάσω το όνειρο αλλά που είδες ότι καταργείται ο ΦΠ έχουν πόσα χρόνια που το λένε και ακόμη τίποτα.
Καλημέρα Alex!
Όχι δεν έχει ανακοινωνθεί (ακόμα) κάτι επίσημα αλλά, ακούγεται πιο πολύ από οποιαδήποτε άλλη φορά. Σε συνδιασμό με το ότι εγώ το αυτοκίνητο (όποιο και αν είναι αυτό) θα το παραγγείλω Οκτώβριο-Νοέμβριο, υποθέτω ότι ως τότε θα έχει σιγουρέψει για το αν τελικά ο ΦΠ θα συνεχίσει ή θα κοπεί από το 2022.
Αν δεν τον κόψουν από αυτό και μόνο το 2,0L το ξεχνάω. Όχι ότι δε μπορώ να το υποστηρίξω μισθολογικά αλλά είναι τρόπος ζωής και σκέψης να μη δίνω λεφτά που είναι κυριολεκτικά αέρας ή να το πω αλλιώς κλοπή..
-
Δεν με νοιάζει πραγματικά τι θα πάρεις. Οτι και να είναι αυτό θα σου πω με μεγαλη ευχαρίστιση καλορίζικο και συγχαρητηρια για την επιλογή.
Δεν θα γράψω καν για TUCSON και Corolla
Θα γράψω γενικά για τα κριτήρια επιλογής γενικά και αόριστα υπό το δικό μου πρισμα. Μπορείς να το παραβλέψεις.
1 βήμα Βρες και κοίτα ΜΟΝΟ τα μοντέλα που σου ικανοποιούν τις ανάγκες και μπορείς να αντέξεις οικονομικά (αγορα, συντηρηση κυρίως και κοστος καυσίμου) και ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥ, πετα όλα τα άλλα ανεξαρτητως ποσο καλά ή συμφέροντα είναι. (συμπεριέλαβε στην λίστα μοντέλα που σύντομα είναι να έρθουν αφου δεν βιάζεσαι)
2 βημα βαλε κάτω και κοιτα χρηματοδοτικά κάθε εταιρείας από τα μοντέλα που έχεις στην λίστα σου με ποια είναι τα ποιο ευνοικα , επιτοκια, ευκολιες , φοροι πολυτελείας, τεκμήρια που δεν μπορεις να αντεξεις κτλ. Γνωμη μου ειναι να πεταξεις έξω αυτά που εχουν μεγαλα επιτόκια και θα πληρώσεις πολλά περιττα χρήματα ασκοπα έστω και αν τα έχεις. πχ 2000 κυβικά με φορο πολυτελειας που λένε οτι θα καταργήσουν εδω και χρόνια. Ειλικρινα έχεις καμια εμπιστοσύνη στην όποια κυβέρνηση ή ότι η επόμενη δεν θα τα επαναφέρει και σε χειρότερα? Εγω δεν εχω πάντως
3 βήμα Διαβασε κριτικές , ενημερώσου, πάρε γνώμες , δες βιντεο δες εγγυήσεις διαμόρφωσε μια πρώτη γνώμη κτλ. Μην πετάξεις κανενα μετα από αυτο το βήμα. Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες όλοι έχουν μια και θα σου πουν το μακρύ τους και το κοντό τους και η οπτική τους μπορεί να είναι εντελώς αντιθετη με την δική σου. Συμπεριλαμβάνω και ΕΜΕΝΑ μεσα. Η γνώμη μου και ό οδηγός μου είναι ότι καλυτερο υπάρχει απλά εσυ μπορεί να μην το καταλαβαινεις, συμβαινει μην αισθανεσαι ασχημα.
4 βημα Αν ρε κερατα σε αυτό το βήμα εχεις καμια 15ρια αυτοκίνητα είσαι μαλακας ξεκίνα από το 1ο βήμα και κόψε περισσότερα βάλε γυαλια να βλέπεις καλύτερα τα άσχημα από τα όμορφα αν χρειαστει, κοιταξέ το γενικά εχεις προβλημα.
5 βήμα Αφου δεν είσαι πια μαλάκας κλείσε ραντεβού να πας να τα δεις ένα ένα με test drive τουλάχιστον για αυτα που έχουν έρθει και όχι για τα μελλοντικά. Διαμόρφωσε άποψη και γράψε για το καθένα θετικά και αρνητικά που είδες. Κοψε αυτά με τα περισσότερα αρνητικά και κράτα 2-3 μόνο
6 βημα Βεβαιώσου ότι είναι 2-3 μόνο αλλιως ξεκίνα από την αρχη πάλι. Πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. (edit: βεβαιώσου οτι συμφωνει και η γυναίκα σου με την επιλογή σου και ειδικά στο χρώμα αλλιώς πάρε το 2ο ή το 3ο, sorry life sucks). Η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την ζήσουμε και να γουστάρουμε το αυτοκίνητο που παίρνουμε δεν είναι απλά ένα όχημα που μας πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β και ικανοποιει τις αναγκες της οικογένειας μας μόνο. Πλήρωσε και 50 ευρώ παραπάνω το μήνα σε βενζίνες αν χρειάζεται να είσαι χαρούμενος το αξίζεις. Αν θες να τα εξοικονομίσεις κόψε το κάπνισμα και έρχεται στα ισια. Αν δεν καπνίζεις προλαβαίνεις να το αρχίσεις μέχρι να αγοράσεις το νέο σου όχημα.
-
Δεν με νοιάζει πραγματικά τι θα πάρεις. Οτι και να είναι αυτό θα σου πω με μεγαλη ευχαρίστιση καλορίζικο και συγχαρητηρια για την επιλογή.
Δεν θα γράψω καν για TUCSON και Corolla
Θα γράψω γενικά για τα κριτήρια επιλογής γενικά και αόριστα υπό το δικό μου πρισμα. Μπορείς να το παραβλέψεις.
1 βήμα Βρες και κοίτα ΜΟΝΟ τα μοντέλα που σου ικανοποιούν τις ανάγκες και μπορείς να αντέξεις οικονομικά (αγορα, συντηρηση κυρίως και κοστος καυσίμου) και ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥ, πετα όλα τα άλλα ανεξαρτητως ποσο καλά ή συμφέροντα είναι. (συμπεριέλαβε στην λίστα μοντέλα που σύντομα είναι να έρθουν αφου δεν βιάζεσαι)
2 βημα βαλε κάτω και κοιτα χρηματοδοτικά κάθε εταιρείας από τα μοντέλα που έχεις στην λίστα σου με ποια είναι τα ποιο ευνοικα , επιτοκια, ευκολιες , φοροι πολυτελείας, τεκμήρια που δεν μπορεις να αντεξεις κτλ. Γνωμη μου ειναι να πεταξεις έξω αυτά που εχουν μεγαλα επιτόκια και θα πληρώσεις πολλά περιττα χρήματα ασκοπα έστω και αν τα έχεις. πχ 2000 κυβικά με φορο πολυτελειας που λένε οτι θα καταργήσουν εδω και χρόνια. Ειλικρινα έχεις καμια εμπιστοσύνη στην όποια κυβέρνηση ή ότι η επόμενη δεν θα τα επαναφέρει και σε χειρότερα? Εγω δεν εχω πάντως
3 βήμα Διαβασε κριτικές , ενημερώσου, πάρε γνώμες , δες βιντεο δες εγγυήσεις διαμόρφωσε μια πρώτη γνώμη κτλ. Μην πετάξεις κανενα μετα από αυτο το βήμα. Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες όλοι έχουν μια και θα σου πουν το μακρύ τους και το κοντό τους και η οπτική τους μπορεί να είναι εντελώς αντιθετη με την δική σου. Συμπεριλαμβάνω και ΕΜΕΝΑ μεσα. Η γνώμη μου και ό οδηγός μου είναι ότι καλυτερο υπάρχει απλά εσυ μπορεί να μην το καταλαβαινεις, συμβαινει μην αισθανεσαι ασχημα.
4 βημα Αν ρε κερατα σε αυτό το βήμα εχεις καμια 15ρια αυτοκίνητα είσαι μαλακας ξεκίνα από το 1ο βήμα και κόψε περισσότερα βάλε γυαλια να βλέπεις καλύτερα τα άσχημα από τα όμορφα αν χρειαστει, κοιταξέ το γενικά εχεις προβλημα.
5 βήμα Αφου δεν είσαι πια μαλάκας κλείσε ραντεβού να πας να τα δεις ένα ένα με test drive τουλάχιστον για αυτα που έχουν έρθει και όχι για τα μελλοντικά. Διαμόρφωσε άποψη και γράψε για το καθένα θετικά και αρνητικά που είδες. Κοψε αυτά με τα περισσότερα αρνητικά και κράτα 2-3 μόνο
6 βημα Βεβαιώσου ότι είναι 2-3 μόνο αλλιως ξεκίνα από την αρχη πάλι. Πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. (edit: βεβαιώσου οτι συμφωνει και η γυναίκα σου με την επιλογή σου και ειδικά στο χρώμα αλλιώς πάρε το 2ο ή το 3ο, sorry life sucks). Η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την ζήσουμε και να γουστάρουμε το αυτοκίνητο που παίρνουμε δεν είναι απλά ένα όχημα που μας πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β και ικανοποιει τις αναγκες της οικογένειας μας μόνο. Πλήρωσε και 50 ευρώ παραπάνω το μήνα σε βενζίνες αν χρειάζεται να είσαι χαρούμενος το αξίζεις. Αν θες να τα εξοικονομίσεις κόψε το κάπνισμα και έρχεται στα ισια. Αν δεν καπνίζεις προλαβαίνεις να το αρχίσεις μέχρι να αγοράσεις το νέο σου όχημα.
Είσαι ωραίος σωστά τα είπες όλα!
Είμαι ακριβώς στη φάση που μετά από ιντερνετικό σε βάθος ψάξιμο έχω λοκάρει 3 (2 βγαίνουν τον Οκτώβριο-Νοέμβριο και 1 το Tuscon) που μου αρέσουν πραγματικά και 1 το Corolla.
Πιο συγκεκριμένα: Tuscon, νέο Kia Sportage, νέο DS DS4 Crossback. Και το Corolla.
30 Ιουλίου επαναπατρίζομαι μόνιμα Ελλάδα. Μέσα στον Αύγουστο θα δω Tuscon και με το καλό από Οκτώβριο τα άλλα 2 και εκεί θα παρθεί η απόφαση.
-
Δεν με νοιάζει πραγματικά τι θα πάρεις. Οτι και να είναι αυτό θα σου πω με μεγαλη ευχαρίστιση καλορίζικο και συγχαρητηρια για την επιλογή.
Δεν θα γράψω καν για TUCSON και Corolla
Θα γράψω γενικά για τα κριτήρια επιλογής γενικά και αόριστα υπό το δικό μου πρισμα. Μπορείς να το παραβλέψεις.
1 βήμα Βρες και κοίτα ΜΟΝΟ τα μοντέλα που σου ικανοποιούν τις ανάγκες και μπορείς να αντέξεις οικονομικά (αγορα, συντηρηση κυρίως και κοστος καυσίμου) και ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥ, πετα όλα τα άλλα ανεξαρτητως ποσο καλά ή συμφέροντα είναι. (συμπεριέλαβε στην λίστα μοντέλα που σύντομα είναι να έρθουν αφου δεν βιάζεσαι)
2 βημα βαλε κάτω και κοιτα χρηματοδοτικά κάθε εταιρείας από τα μοντέλα που έχεις στην λίστα σου με ποια είναι τα ποιο ευνοικα , επιτοκια, ευκολιες , φοροι πολυτελείας, τεκμήρια που δεν μπορεις να αντεξεις κτλ. Γνωμη μου ειναι να πεταξεις έξω αυτά που εχουν μεγαλα επιτόκια και θα πληρώσεις πολλά περιττα χρήματα ασκοπα έστω και αν τα έχεις. πχ 2000 κυβικά με φορο πολυτελειας που λένε οτι θα καταργήσουν εδω και χρόνια. Ειλικρινα έχεις καμια εμπιστοσύνη στην όποια κυβέρνηση ή ότι η επόμενη δεν θα τα επαναφέρει και σε χειρότερα? Εγω δεν εχω πάντως
3 βήμα Διαβασε κριτικές , ενημερώσου, πάρε γνώμες , δες βιντεο δες εγγυήσεις διαμόρφωσε μια πρώτη γνώμη κτλ. Μην πετάξεις κανενα μετα από αυτο το βήμα. Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες όλοι έχουν μια και θα σου πουν το μακρύ τους και το κοντό τους και η οπτική τους μπορεί να είναι εντελώς αντιθετη με την δική σου. Συμπεριλαμβάνω και ΕΜΕΝΑ μεσα. Η γνώμη μου και ό οδηγός μου είναι ότι καλυτερο υπάρχει απλά εσυ μπορεί να μην το καταλαβαινεις, συμβαινει μην αισθανεσαι ασχημα.
4 βημα Αν ρε κερατα σε αυτό το βήμα εχεις καμια 15ρια αυτοκίνητα είσαι μαλακας ξεκίνα από το 1ο βήμα και κόψε περισσότερα βάλε γυαλια να βλέπεις καλύτερα τα άσχημα από τα όμορφα αν χρειαστει, κοιταξέ το γενικά εχεις προβλημα.
5 βήμα Αφου δεν είσαι πια μαλάκας κλείσε ραντεβού να πας να τα δεις ένα ένα με test drive τουλάχιστον για αυτα που έχουν έρθει και όχι για τα μελλοντικά. Διαμόρφωσε άποψη και γράψε για το καθένα θετικά και αρνητικά που είδες. Κοψε αυτά με τα περισσότερα αρνητικά και κράτα 2-3 μόνο
6 βημα Βεβαιώσου ότι είναι 2-3 μόνο αλλιως ξεκίνα από την αρχη πάλι. Πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. (edit: βεβαιώσου οτι συμφωνει και η γυναίκα σου με την επιλογή σου και ειδικά στο χρώμα αλλιώς πάρε το 2ο ή το 3ο, sorry life sucks). Η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την ζήσουμε και να γουστάρουμε το αυτοκίνητο που παίρνουμε δεν είναι απλά ένα όχημα που μας πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β και ικανοποιει τις αναγκες της οικογένειας μας μόνο. Πλήρωσε και 50 ευρώ παραπάνω το μήνα σε βενζίνες αν χρειάζεται να είσαι χαρούμενος το αξίζεις. Αν θες να τα εξοικονομίσεις κόψε το κάπνισμα και έρχεται στα ισια. Αν δεν καπνίζεις προλαβαίνεις να το αρχίσεις μέχρι να αγοράσεις το νέο σου όχημα.
Χαχα ΧΑ! Έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι πάει, η γυναίκα μου δεν μπήκε καν στο C5 Aircorss που ήταν στην τελική 3αδα!; Ουσιαστικά η επιλογή ήταν πάντα μόνο μία (2008). Μόλις είχε βγεί.. ήταν και Χριστούγεννα.. καταλαβαίνεις.. C3; C5; Μπα...
-
Χαχα ΧΑ! Έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι πάει, η γυναίκα μου δεν μπήκε καν στο C5 Aircorss που ήταν στην τελική 3αδα!; Ουσιαστικά η επιλογή ήταν πάντα μόνο μία (2008). Μόλις είχε βγεί.. ήταν και Χριστούγεννα.. καταλαβαίνεις.. C3; C5; Μπα...
κοιτα υπάρχει εναλακτική να την αγνοήσεις και να κάνεις αυτο που γουσταρεις ΕΣΥ και μονο ΕΣΥ, δικό σου αυτοκίνητο είναι και τελος θα κάνεις ότι γουσταρεις.
αλλα.................................
θα το πληρώσεις ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ αυτο ..........................................με πολλούς και διάφορους τρόπους που δεν μπορεις καν να διανοηθείς, δεν το συνιστώ ουτε στον χειρότερο εχθρο.
-
cirus wrote:
Δεν με νοιάζει πραγματικά τι θα πάρεις. Οτι και να είναι αυτό θα σου πω με μεγαλη ευχαρίστιση καλορίζικο και συγχαρητηρια για την επιλογή.
Δεν θα γράψω καν για TUCSON και Corolla
Θα γράψω γενικά για τα κριτήρια επιλογής γενικά και αόριστα υπό το δικό μου πρισμα. Μπορείς να το παραβλέψεις.
1 βήμα Βρες και κοίτα ΜΟΝΟ τα μοντέλα που σου ικανοποιούν τις ανάγκες και μπορείς να αντέξεις οικονομικά (αγορα, συντηρηση κυρίως και κοστος καυσίμου) και ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥ, πετα όλα τα άλλα ανεξαρτητως ποσο καλά ή συμφέροντα είναι. (συμπεριέλαβε στην λίστα μοντέλα που σύντομα είναι να έρθουν αφου δεν βιάζεσαι)
2 βημα βαλε κάτω και κοιτα χρηματοδοτικά κάθε εταιρείας από τα μοντέλα που έχεις στην λίστα σου με ποια είναι τα ποιο ευνοικα , επιτοκια, ευκολιες , φοροι πολυτελείας, τεκμήρια που δεν μπορεις να αντεξεις κτλ. Γνωμη μου ειναι να πεταξεις έξω αυτά που εχουν μεγαλα επιτόκια και θα πληρώσεις πολλά περιττα χρήματα ασκοπα έστω και αν τα έχεις. πχ 2000 κυβικά με φορο πολυτελειας που λένε οτι θα καταργήσουν εδω και χρόνια. Ειλικρινα έχεις καμια εμπιστοσύνη στην όποια κυβέρνηση ή ότι η επόμενη δεν θα τα επαναφέρει και σε χειρότερα? Εγω δεν εχω πάντως
3 βήμα Διαβασε κριτικές , ενημερώσου, πάρε γνώμες , δες βιντεο δες εγγυήσεις διαμόρφωσε μια πρώτη γνώμη κτλ. Μην πετάξεις κανενα μετα από αυτο το βήμα. Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες όλοι έχουν μια και θα σου πουν το μακρύ τους και το κοντό τους και η οπτική τους μπορεί να είναι εντελώς αντιθετη με την δική σου. Συμπεριλαμβάνω και ΕΜΕΝΑ μεσα. Η γνώμη μου και ό οδηγός μου είναι ότι καλυτερο υπάρχει απλά εσυ μπορεί να μην το καταλαβαινεις, συμβαινει μην αισθανεσαι ασχημα.
4 βημα Αν ρε κερατα σε αυτό το βήμα εχεις καμια 15ρια αυτοκίνητα είσαι μαλακας ξεκίνα από το 1ο βήμα και κόψε περισσότερα βάλε γυαλια να βλέπεις καλύτερα τα άσχημα από τα όμορφα αν χρειαστει, κοιταξέ το γενικά εχεις προβλημα.
5 βήμα Αφου δεν είσαι πια μαλάκας κλείσε ραντεβού να πας να τα δεις ένα ένα με test drive τουλάχιστον για αυτα που έχουν έρθει και όχι για τα μελλοντικά. Διαμόρφωσε άποψη και γράψε για το καθένα θετικά και αρνητικά που είδες. Κοψε αυτά με τα περισσότερα αρνητικά και κράτα 2-3 μόνο
6 βημα Βεβαιώσου ότι είναι 2-3 μόνο αλλιως ξεκίνα από την αρχη πάλι. Πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. (edit: βεβαιώσου οτι συμφωνει και η γυναίκα σου με την επιλογή σου και ειδικά στο χρώμα αλλιώς πάρε το 2ο ή το 3ο, sorry life sucks). Η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την ζήσουμε και να γουστάρουμε το αυτοκίνητο που παίρνουμε δεν είναι απλά ένα όχημα που μας πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β και ικανοποιει τις αναγκες της οικογένειας μας μόνο. Πλήρωσε και 50 ευρώ παραπάνω το μήνα σε βενζίνες αν χρειάζεται να είσαι χαρούμενος το αξίζεις. Αν θες να τα εξοικονομίσεις κόψε το κάπνισμα και έρχεται στα ισια. Αν δεν καπνίζεις προλαβαίνεις να το αρχίσεις μέχρι να αγοράσεις το νέο σου όχημα.
Είσαι ωραίος σωστά τα είπες όλα!
Είμαι ακριβώς στη φάση που μετά από ιντερνετικό σε βάθος ψάξιμο έχω λοκάρει 3 (2 βγαίνουν τον Οκτώβριο-Νοέμβριο και 1 το Tuscon) που μου αρέσουν πραγματικά και 1 το Corolla.
Πιο συγκεκριμένα: Tuscon, νέο Kia Sportage, νέο DS DS4 Crossback. Και το Corolla.
30 Ιουλίου επαναπατρίζομαι μόνιμα Ελλάδα. Μέσα στον Αύγουστο θα δω Tuscon και με το καλό από Οκτώβριο τα άλλα 2 και εκεί θα παρθεί η απόφαση.
3αδα είναι στο τέλος! Το 4-5 το βγάζεις στον προ-τελευταιο γύρο!
Μάλλον για Sportage/DS4 σε βλέπω, αν έχεις τα χρήματα για αυτά τα 2, δεν υπάρχει περίπτωση να πας σε Corolla!
Επίσης 2 πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα, και μάλιστα δεν έχουν έρθει καν Ελλάδα επίσημα, μάλλον θα γίνουν τα κορυφαία στην κατηγορία τους.
Από όλα τα καινούργια, αυτά τα 2 και το HRV έχει κλέψει τις εντυπώσεις για εμένα.
-
Leonidas26 wrote:
cirus wrote:
Δεν με νοιάζει πραγματικά τι θα πάρεις. Οτι και να είναι αυτό θα σου πω με μεγαλη ευχαρίστιση καλορίζικο και συγχαρητηρια για την επιλογή.
Δεν θα γράψω καν για TUCSON και Corolla
Θα γράψω γενικά για τα κριτήρια επιλογής γενικά και αόριστα υπό το δικό μου πρισμα. Μπορείς να το παραβλέψεις.
1 βήμα Βρες και κοίτα ΜΟΝΟ τα μοντέλα που σου ικανοποιούν τις ανάγκες και μπορείς να αντέξεις οικονομικά (αγορα, συντηρηση κυρίως και κοστος καυσίμου) και ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥ, πετα όλα τα άλλα ανεξαρτητως ποσο καλά ή συμφέροντα είναι. (συμπεριέλαβε στην λίστα μοντέλα που σύντομα είναι να έρθουν αφου δεν βιάζεσαι)
2 βημα βαλε κάτω και κοιτα χρηματοδοτικά κάθε εταιρείας από τα μοντέλα που έχεις στην λίστα σου με ποια είναι τα ποιο ευνοικα , επιτοκια, ευκολιες , φοροι πολυτελείας, τεκμήρια που δεν μπορεις να αντεξεις κτλ. Γνωμη μου ειναι να πεταξεις έξω αυτά που εχουν μεγαλα επιτόκια και θα πληρώσεις πολλά περιττα χρήματα ασκοπα έστω και αν τα έχεις. πχ 2000 κυβικά με φορο πολυτελειας που λένε οτι θα καταργήσουν εδω και χρόνια. Ειλικρινα έχεις καμια εμπιστοσύνη στην όποια κυβέρνηση ή ότι η επόμενη δεν θα τα επαναφέρει και σε χειρότερα? Εγω δεν εχω πάντως
3 βήμα Διαβασε κριτικές , ενημερώσου, πάρε γνώμες , δες βιντεο δες εγγυήσεις διαμόρφωσε μια πρώτη γνώμη κτλ. Μην πετάξεις κανενα μετα από αυτο το βήμα. Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες όλοι έχουν μια και θα σου πουν το μακρύ τους και το κοντό τους και η οπτική τους μπορεί να είναι εντελώς αντιθετη με την δική σου. Συμπεριλαμβάνω και ΕΜΕΝΑ μεσα. Η γνώμη μου και ό οδηγός μου είναι ότι καλυτερο υπάρχει απλά εσυ μπορεί να μην το καταλαβαινεις, συμβαινει μην αισθανεσαι ασχημα.
4 βημα Αν ρε κερατα σε αυτό το βήμα εχεις καμια 15ρια αυτοκίνητα είσαι μαλακας ξεκίνα από το 1ο βήμα και κόψε περισσότερα βάλε γυαλια να βλέπεις καλύτερα τα άσχημα από τα όμορφα αν χρειαστει, κοιταξέ το γενικά εχεις προβλημα.
5 βήμα Αφου δεν είσαι πια μαλάκας κλείσε ραντεβού να πας να τα δεις ένα ένα με test drive τουλάχιστον για αυτα που έχουν έρθει και όχι για τα μελλοντικά. Διαμόρφωσε άποψη και γράψε για το καθένα θετικά και αρνητικά που είδες. Κοψε αυτά με τα περισσότερα αρνητικά και κράτα 2-3 μόνο
6 βημα Βεβαιώσου ότι είναι 2-3 μόνο αλλιως ξεκίνα από την αρχη πάλι. Πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. (edit: βεβαιώσου οτι συμφωνει και η γυναίκα σου με την επιλογή σου και ειδικά στο χρώμα αλλιώς πάρε το 2ο ή το 3ο, sorry life sucks). Η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την ζήσουμε και να γουστάρουμε το αυτοκίνητο που παίρνουμε δεν είναι απλά ένα όχημα που μας πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β και ικανοποιει τις αναγκες της οικογένειας μας μόνο. Πλήρωσε και 50 ευρώ παραπάνω το μήνα σε βενζίνες αν χρειάζεται να είσαι χαρούμενος το αξίζεις. Αν θες να τα εξοικονομίσεις κόψε το κάπνισμα και έρχεται στα ισια. Αν δεν καπνίζεις προλαβαίνεις να το αρχίσεις μέχρι να αγοράσεις το νέο σου όχημα.
Είσαι ωραίος σωστά τα είπες όλα!
Είμαι ακριβώς στη φάση που μετά από ιντερνετικό σε βάθος ψάξιμο έχω λοκάρει 3 (2 βγαίνουν τον Οκτώβριο-Νοέμβριο και 1 το Tuscon) που μου αρέσουν πραγματικά και 1 το Corolla.
Πιο συγκεκριμένα: Tuscon, νέο Kia Sportage, νέο DS DS4 Crossback. Και το Corolla.
30 Ιουλίου επαναπατρίζομαι μόνιμα Ελλάδα. Μέσα στον Αύγουστο θα δω Tuscon και με το καλό από Οκτώβριο τα άλλα 2 και εκεί θα παρθεί η απόφαση.
3αδα είναι στο τέλος! Το 4-5 το βγάζεις στον προ-τελευταιο γύρο!
Μάλλον για Sportage/DS4 σε βλέπω, αν έχεις τα χρήματα για αυτά τα 2, δεν υπάρχει περίπτωση να πας σε Corolla!
Επίσης 2 πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα, και μάλιστα δεν έχουν έρθει καν Ελλάδα επίσημα, μάλλον θα γίνουν τα κορυφαία στην κατηγορία τους.
Από όλα τα καινούργια, αυτά τα 2 και το HRV έχει κλέψει τις εντυπώσεις για εμένα.
Για το sportage από τους γρίφους / προβλέψεις που διαβάζω θεωρώ ότι η τιμή αγοράς θα είναι στα επίπεδα του Tuscon. Αν τελικά ισχύσει αυτό τότε είμαι οκ οικονoμικά. Όντως έχεις δίκιο, απ' ότι δείχνουν μέχρι τώρα τουλάχιστον πιθανόν το Sportage να είναι καλύτερο συνολικά του Tuscon. Αν και πάτωμα και κινητήρες τους ίδιους θα έχουν.
Για το DS4 η μόνη ελπίδα που έχω να μην περάσει το φράγμα των 30.000 ( ανώτατο budget για εμένα) είναι μόνο ο απλός κινητήρας με τα 1.2L και 130 άλογα.
Θα δούμε, στην αναμονή είμαστε
-
Leonida, δε θέλω να σε απογοητεύσω -και μακάρι να βγω ψεύτης και για άλλους που ζαχαρώνουν DS4 και Sportage-, αλλά αν δεις τιμοκαταλόγους τα τελευταία χρόνια συνήθως τα Kia είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα Hyundai π.χ. i30 με Ceed.
Eπίσης,το Ds4 όμορφο αμάξι απ'όσα έχουμε δει,αλλά ακόμη και το 1.2 130hp θα έρχεται με αυτόματο κιβώτιο από την 1η έκδοση (τουλάχιστον έτσι είχαν πει).Οπότε καταλαβαίνεις ότι η τιμή του μόνο απ'αυτό το χαρακτηριστικό θα είναι κάπως ψηλή (οριακά με βασικό εξοπλισμό το βλέπω 29.000-30.000)
Το ξαναλέω,μακάρι να κάνω λάθος και να τα δεις και να μπορείς να αποκτήσεις αυτό που θες περισσότερο.
Hyundai Tuscon Hybrid 2022 ή Τoyota Corolla Hybrid Sedan