-
Δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ μόνο για την ζέστη ρώτησα αλλά έχω καψούρα με τα μαύρα αμάξια δλδ τα περισσότερα μοντέλα σε μαύρα θα τα αγόραζα
Εγώ το ανάποδο (είχα 4 μαύρα αυτοκίνητα), το σιχαίνομαι το μαύρο σε όλα τα επίπεδα: ζέστη, βρώμα, οπτική...θάβει το σχέδιο ενός αυτοκινήτου. Αλλά είναι καθαρά προσωπικό γούστο!
Θυμάμαι για την ζέστη, κάποτε ενα περιοδικό (δεν θυμάμαι πιο) δεκαετία '90 είχε κανει συγκριτικό με την εσωτερική θερμοκρασία 3 αυτοκινήτων (3 Cinquecento) σε μαύρο, κίτρινο και κόκκινο. Το μάυρο είχε πάνω από 15oC μεγαλύτερη θερμοκρασία εσωτερικού από το κίτρινο. Τρομακτική διαφορά...ίσως ο βασικότερο λόγος να αποφύγει κάποιος το μαύρο, ειδικά στην Ελλάδα.
H διαφορα στην θερμοκρασια της λαμαρινας αν ειναι μαυρη σε σχεση με ασπρη κατω απο ηλιο ειναι πολυ μεγαλη. Γιαυτο και τα περισσοτερα γιωτ ειναι ασπρα.
Έτσι είναι.
-
dimitriscsd wrote:
Αυτό με τους αισθητήρες δεν είναι λιγο περίεργο; Είναι δυνατόν με τόση τεχνολογία, ολοκαίνουριο μοντέλο να μην έχει στάνταρ αισθητήρες τουλάχιστον πίσω; Σε όλες τις εκδόσεις έτσι είναι; Ρώτησα και πιο πριν αλλά δεν απάντησε κάποιος.
Νομίζω απάντησα εγώ, αλλά ίσως και να μπερδεύτηκα.
Ναι, στην Ελλάδα δεν έχει αισθητήρες (ούτε πίσω) σε καμία έκδοση. Στην Ευρώπη έχει σε κάποιες εκδόσεις. Και για το συγκεκριμένο θέμα είχα μιλήσει με τον Product Manager της Toyota Hellas (μεγάλη ιστορία) ο οποίος δεν είναι πια στην εταιρεία. Μου είχε εξηγήσει ότι επειδή υπάρχει επίσημο κιτ για εγκατάσταση μετά (είναι κωδικός στα επίσημα αξεσουάρ της Toyota) δεν τα φέρνουν Ελλάδα με τους αισθητήρες ώστε να μην αυξάνεται η ΛΤΠΦ, προτιμούν να βάζουν άλλο εξοπλισμό που δεν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων.
Αυτο το εργοστασιακο κιτ αισθητηρων δουλευει σαν ρανταρ στην οθονη ή μονο εχει ηχο?
Για μενα μεγα φαουλ να μην εχει αισθητηρες μπρος πισω με ρανταρ, τους εχω συνηθησει και δεν μπορω χωρις αυτο. Η καμερα δεν κανει την ιδια δουλεια..
Επισης επιτρεπει αυτοματα παρκαρισματα αλλα σκεψου ποσες επαφες με κολωνες, τοιχους και πεζοδρομια θα γλυτωσεις αν εχεις αισθητηρες μπρος με ρανταρ.
-
Αυτο το εργοστασιακο κιτ αισθητηρων δουλευει σαν ρανταρ στην οθονη ή μονο εχει ηχο?
Για μενα μεγα φαουλ να μην εχει αισθητηρες μπρος πισω με ρανταρ, τους εχω συνηθησει και δεν μπορω χωρις αυτο. Η καμερα δεν κανει την ιδια δουλεια..
Επισης επιτρεπει αυτοματα παρκαρισματα αλλα σκεψου ποσες επαφες με κολωνες, τοιχους και πεζοδρομια θα γλυτωσεις αν εχεις αισθητηρες μπρος με ρανταρ.
-
Δεν ξέρω πως δουλεύει, δεν το έχω ψάξει.
-
Συμφωνώ με αυτά που λές, αλλά σε αυτά τα λεφτά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!! Οπότε αναγκαστικά γίνονται συμβιβασμοί όταν υπάρχει χρηματικό όριο. Στην 116 που δεν είχε θέμα είχε φτάσει €34.000 με €10.000 έξτρα εξοπλισμό (και αισθητήρες). Στο Κούγκα τους είχα βάλει γιατί ήταν πολύ φτηνό σαν έξτρα, €346 για μπροστά με αυτόματο παρκάρισμα. Δυσυτχώς στην Corolla δεν το προσφέρουν στην Ελλάδα. Έχει τόσα θετικά το αυτοκίνητο που θα ζήσω και χωρίς αυτούς, ήδη έμαθα τις διαστάσεις του, παρκάρω άνετα.
-
-
wantone wrote:
Αυτο το εργοστασιακο κιτ αισθητηρων δουλευει σαν ρανταρ στην οθονη ή μονο εχει ηχο?
Για μενα μεγα φαουλ να μην εχει αισθητηρες μπρος πισω με ρανταρ, τους εχω συνηθησει και δεν μπορω χωρις αυτο. Η καμερα δεν κανει την ιδια δουλεια..
Επισης επιτρεπει αυτοματα παρκαρισματα αλλα σκεψου ποσες επαφες με κολωνες, τοιχους και πεζοδρομια θα γλυτωσεις αν εχεις αισθητηρες μπρος με ρανταρ.
-
Δεν ξέρω πως δουλεύει, δεν το έχω ψάξει.
-
Συμφωνώ με αυτά που λές, αλλά σε αυτά τα λεφτά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!! Οπότε αναγκαστικά γίνονται συμβιβασμοί όταν υπάρχει χρηματικό όριο. Στην 116 που δεν είχε θέμα είχε φτάσει €34.000 με €10.000 έξτρα εξοπλισμό (και αισθητήρες). Στο Κούγκα τους είχα βάλει γιατί ήταν πολύ φτηνό σαν έξτρα, €346 για μπροστά με αυτόματο παρκάρισμα. Δυσυτχώς στην Corolla δεν το προσφέρουν στην Ελλάδα. Έχει τόσα θετικά το αυτοκίνητο που θα ζήσω και χωρίς αυτούς, ήδη έμαθα τις διαστάσεις του, παρκάρω άνετα.
αλλωστε φανη δεν σε πεiραζει και να βρει σε κολωνες, τοιχους, πεζοδρομια....
ΑρΕς
#kalorizikon #kalotaxidon
και φυσικα εχω σ-τ-υ-σ-η να το δοκιμασω οσωνουπω. μονος μου ομως ε? δεν σε πειραζει να σου το στρωσω...
-
-
και φυσικα εχω σ-τ-υ-σ-η να το δοκιμασω οσωνουπω. μονος μου ομως ε? δεν σε πειραζει να σου το στρωσω...
Αχαχαχα! Να το πάρεις, αφού το στρώσω και γυρίσω από διακοπές (μην μου μείνει πουθενά)...μετά πάρτο! Αρκεί να μην το πάς off road...
-
Αυτο το εργοστασιακο κιτ αισθητηρων δουλευει σαν ρανταρ στην οθονη ή μονο εχει ηχο?
Μόνο με ήχο, δυστυχώς, και τίποτα 'έξυπνο' (πχ αυτόματο στοπ). Ρώτησα σε διάφορες αντιπροσωπείες και μου το εξήγησαν. Για να έχεις συνεργασία με οθόνη θέλει το εργαστασιακό.
-
Φάνη επειδή είδα ότι στρώνεις, παραθέτω από το βιβλιαράκι οδηγιών (ενότητα 4.1, σελίδα 217)
■ Ρονταροντας την καινουργια Toyota σας
● Για τα πρωτα 300 km (186 μίλια): Αποφευγετε τα αποτομα σταματηματα.
● Για τα πρωτα 800 km (500 μίλια): Μη ρυμουλκησετε ένα τρειλερ.
● Για τα πρωτα 1000 km (621 μίλια):
Μην οδηγειτε σε πολυ υψηλες ταχυτητες.
Αποφευγετε τις αποτομες επιταχυνσεις.
Μην οδηγειτε με σταθερη ταχυτητα για παρατεταμενες χρονικες περιοδους.
-
Φάνη επειδή είδα ότι στρώνεις, παραθέτω από το βιβλιαράκι οδηγιών (ενότητα 4.1, σελίδα 217)
■ Ρονταροντας την καινουργια Toyota σας
● Για τα πρωτα 300 km (186 μίλια): Αποφευγετε τα αποτομα σταματηματα.
● Για τα πρωτα 800 km (500 μίλια): Μη ρυμουλκησετε ένα τρειλερ.
● Για τα πρωτα 1000 km (621 μίλια):
Μην οδηγειτε σε πολυ υψηλες ταχυτητες.
Αποφευγετε τις αποτομες επιταχυνσεις.
Μην οδηγειτε με σταθερη ταχυτητα για παρατεταμενες χρονικες περιοδους.
Σε ευχαριστώ! Ούτε που το διάβασα (θεώρησα ότι είναι στάνταρ ότι σε όλα τα αυτοκίνητα, μέσα έπεσα). Έχω φτάσει τα 800χλμ και εννοείται δεν ρυμουλκώ!
Τώρα τα άλλα είναι διφορούμενα:
- Ποιά είναι υψηλή ταχύτητα? Τα 130χαω, τα 150χαω ή τα 170χαω?
- Πόσο απότομη επιτάχυνση πρέπει να αποφύγω? Τελείως υποκειμενικό. Η επιτάχυνση που κάνει με το ACC είναι κανονική ή απότομη!?!?
- Για την σταθερή ταχύτητα ΟΚ, αλλά και πάλι πόσο είναι η παρατεταμένη περίοδος? 1 ώρα? μισή ώρα?
Οπότε εγώ απλά οδηγώ πιο ήρεμα και στρωτά για τα πρώτα 1.500χλμ και όλα μια χαρά! Εξάλλου έχει μεγάλη εγγύηση.
-
H σταθερη ταχυτητα τι πειραζει στο στρωσιμο?
-
H σταθερη ταχυτητα τι πειραζει στο στρωσιμο?
Με την υπόθεση ότι είναι σταθερή με την ίδια σχέση στο κιβώτιο, δεν κάνει καλό να δουλεύει ο κινητήρας για πολύ ώρα με τις ίδιες στροφές στο στρώσιμο. Θέλει αυξομειώσεις.
-
Γιατι, τι παθαινει αν εχει ιδιες στροφες για ωρα?
-
Γιατι, τι παθαινει αν εχει ιδιες στροφες για ωρα?
Είναι τεράστια κουβέντα και δεν είμαι ο καλύτερος να το εξηγήσει. Έχει να κάνει με το πώς 'τρώγεται' το εσωτερικό των πιστονιών και πως πατάνε τα ελατήρια τους. Εαν είναι σταθερές οι στροφές για ώρα δεν πατάνε καλά, δημιουργείται 'πατούρα' και μετά προκαλεί προβλήματα, κυρίως κατανάλωση λαδιού. Όσο πιο πολλές αυξομειώσεις και θέλει και υψηλές στροφές για λίγο, τόσο καλύτερα πατάνε και 'σφραγίζουν' τα ελατήρια. Το ίδιο λένε και στις εξωλέμβιες (όπου εκεί το σύνηθες είναι να λειτουργούν σε σταθερές στροφές για ώρες, αφού δεν υπάρχει κιβώτιο) και θέλει πολλή προσοχή στην αρχή να αυξομειώνεις συνέχεια.
-
Καλορίζικο και από μένα αγαπητέ!
-
alexandros.K wrote:
Γιατι, τι παθαινει αν εχει ιδιες στροφες για ωρα?
Είναι τεράστια κουβέντα και δεν είμαι ο καλύτερος να το εξηγήσει. Έχει να κάνει με το πώς 'τρώγεται' το εσωτερικό των πιστονιών και πως πατάνε τα ελατήρια τους. Εαν είναι σταθερές οι στροφές για ώρα δεν πατάνε καλά, δημιουργείται 'πατούρα' και μετά προκαλεί προβλήματα, κυρίως κατανάλωση λαδιού. Όσο πιο πολλές αυξομειώσεις και θέλει και υψηλές στροφές για λίγο, τόσο καλύτερα πατάνε και 'σφραγίζουν' τα ελατήρια. Το ίδιο λένε και στις εξωλέμβιες (όπου εκεί το σύνηθες είναι να λειτουργούν σε σταθερές στροφές για ώρες, αφού δεν υπάρχει κιβώτιο) και θέλει πολλή προσοχή στην αρχή να αυξομειώνεις συνέχεια.
Ευχαριστω Φανη. Απο παλια το εβλεπα στις οδηγιες στρωσίματος, αλλά ποτέ δεν το εψαξα
Καθε ποτε θελει σερβις το δικο σου ?
-
Καθε ποτε θελει σερβις το δικο σου ?
Tα κλασσικά, κάθε χρόνο ή 15.000χλμ.
-
Πολλές συμβουλές βλέπω να λένε λάδια κάθε 5000 μίλια (Αμερική και Αγγλία). Τα λέει και ο car care nut και για τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ...
Απόψεις για αυτό;
-
Πολλές συμβουλές βλέπω να λένε λάδια κάθε 5000 μίλια (Αμερική και Αγγλία). Τα λέει και ο car care nut και για τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ...
Απόψεις για αυτό;Μάλλον κάνει καλό (σίγουρα δεν κάνει κακό, πέρα από το περιβάλλον). Αλλά δε νομίζω να ασχοληθώ, θα τηρήσω ότι λέει το σερβις. Ίσως κάνει μια αλλαγή στην αρχή στα 5.000χλμ αλλά ακόμα δεν έχω αποφασίσει.
-
Έλα ρε παιδιά μην μ χαλάτε το όνειρο δεν γίνεται να μην σας αρέσουν τα μαύρα αμάξια...αρχικά με την σκομη εντάξει εγώ το πλένω κάθε Σάββατο όποτε δεν έχω θέμα....και για το σχέδιο δεν το θάβει το κάνει πιο άγριο έτσι το βλέπω εγώ...Αν και ένας που σχεδιάζει αμάξια είχε πει αν κάποιος παρουσιάζει μαύρο αυτοκίνητο κάτι έχει κάνει λάθος με την σχεδίαση
-
Έλα ρε παιδιά μην μ χαλάτε το όνειρο δεν γίνεται να μην σας αρέσουν τα μαύρα αμάξια...αρχικά με την σκομη εντάξει εγώ το πλένω κάθε Σάββατο όποτε δεν έχω θέμα....και για το σχέδιο δεν το θάβει το κάνει πιο άγριο έτσι το βλέπω εγώ...Αν και ένας που σχεδιάζει αμάξια είχε πει αν κάποιος παρουσιάζει μαύρο αυτοκίνητο κάτι έχει κάνει λάθος με την σχεδίαση
Φίλε μου μαζί σου και μένα μου αρέσει το μαύρο ειδικά στην corolla κάνει ωραία αντίθεση το μαύρο με τα πίσω φανάρια. Επίσης θεωρώ πως κρύβει λίγο στο μάτι το σκαλοπάτι στον πίσω προφυλακτήρα. Τα μοναδικά αυτοκινητα που δεν μου άρεσαν μαύρα είναι το civic και το chr.
-
https://traction.gr/proti-dokimi-stin-ellada-suzuki-swace-hybrid-e-cvt/
Κορολλα με άλλο σήμα
Toyota Corolla 2019