Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
    • 1
    • 2
    • 168
    • 169
    • 170
    • 171
    • 172
    • 299
    • 300
    • 170 / 300
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    101
    5996
    239071
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis82 @mastoras78 last edited by

      Κουκάκι και πέριξ (νέος κόσμος, Καλλιθέα, νέα Σμύρνη κλπ). Αυτοί οι detailers ασχολούνται και με απλά πλυσίματα; Έχω βρει κάποιους αλλά διαφημίζουν επιστρώσεις κλπ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 16
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Καλά με το γκαζόν σκαλώσατε? lol. Αληθινό είναι.. σε αρκετά καλή κατάσταση αλλά όχι τέλεια όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν  

        Έχω έναν ακόμα φυσσητήρα πιο μικρό τον κλασσικό. Αυτός βγάζει πιο πολύ αέρα. Ένα πενηντάρικο είχε και χρώμα κατερπίλαρ οπότε τσίμπησα χαχα

        Εγώ θα σου δώσω το link του φακού αλλά ψωνίζεις με δική σου ευθύνη ! πραγματικό ξεβράκωμα στην αποκάλυψη ατελειών.      https://is.gd/E1xiS9

        @orestis82   Κάνε αν σε βολεύει μια έρευνα αγοράς στην Αμφιθέας. Έχω δεί κάποια καταστήματα εκεί που ασχολούνται με το αντικείμενο. Σχεδόν όλοι κάνουν πλυσίματα/συντήρηση. Θα χρεώνουν όμως και περισσότερο έχε υπ' όψιν.

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 18
        • R
          regresso last edited by

          Σκέφτομαι να πλύνω το αμάξι στη Labiko. Τι πρέπει να έχω μαζί μου (π.χ πανιά); Είναι εύκολη η διαδικασία πλυσίματος; Πρέπει να έχω κάποιον εξοπλισμό μαζί μου (π.χ πανιά); Υπάρχει κάποιος που έχει πάει να μου πει εντυπώσεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 15
          • mastoras78
            mastoras78 @regresso last edited by

            Σκέφτομαι να πλύνω το αμάξι στη Labiko. Τι πρέπει να έχω μαζί μου (π.χ πανιά); Είναι εύκολη η διαδικασία πλυσίματος; Πρέπει να έχω κάποιον εξοπλισμό μαζί μου (π.χ πανιά); Υπάρχει κάποιος που έχει πάει να μου πει εντυπώσεις;

            Καλησπέρα Regresso. Δές από το post #3007 σελίδα 121 και μετά που έχει γίνει κουβέντα για self service πλυντήρια σαν αυτό που αναφέρεις.

            Γενικά με περιποίηση αυτοκινήτου έχεις ασχοληθει, έπλενες παλιά το αυτοκίνητο σου ?

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • R
              regresso last edited by

              Ποτέ δεν το έπλενα μόνος, πάντα σε πλυντήριο το πήγαινα και μου το έπλεναν. Μάλιστα μόλις πέρναγα από self service πλυντήρια και έβλεπα να κάθονται να πλένουν μόνοι τους το αυτοκίνητο αναρωτιόμουν πως είναι δυνατό να χάνουν το χρόνο τους. Έλα όμως που αλλάζουν οι καιροί και τώρα με το Kuga φοβάμαι να το πάω για πλύσιμο μη γίνει καμιά στραβή. Από τη μέρα που το παρέλαβα,πριν δύο βδομάδες, δεν το έχω πλύνει ακόμα γιατί δεν ξέρω τι να κάνω. Επίσης έστω ότι το πλένω μόνος μου πρέπει να κάτσω να διαβάσω και να δω βιντεάκια και απαιτεί χρόνο, χρόνο που δεν έχω γιατί είμαι σε φουλ περίοδο στο γραφείο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 14
              • mastoras78
                mastoras78 @regresso last edited by

                Ποτέ δεν το έπλενα μόνος, πάντα σε πλυντήριο το πήγαινα και μου το έπλεναν. Μάλιστα μόλις πέρναγα από self service πλυντήρια και έβλεπα να κάθονται να πλένουν μόνοι τους το αυτοκίνητο αναρωτιόμουν πως είναι δυνατό να χάνουν το χρόνο τους. Έλα όμως που αλλάζουν οι καιροί και τώρα με το Kuga φοβάμαι να το πάω για πλύσιμο μη γίνει καμιά στραβή. Από τη μέρα που το παρέλαβα,πριν δύο βδομάδες, δεν το έχω πλύνει ακόμα γιατί δεν ξέρω τι να κάνω. Επίσης έστω ότι το πλένω μόνος μου πρέπει να κάτσω να διαβάσω και να δω βιντεάκια και απαιτεί χρόνο, χρόνο που δεν έχω γιατί είμαι σε φουλ περίοδο στο γραφείο.

                Προσπάθησα να βρώ ένα σωστό βίντεο για πλύσιμο self serve που να σε βοηθούσε αλλά δυστυχώς είναι όλα για τα πανηγύρια.

                Το θέμα είναι ότι δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς και το κατανοώ απόλυτα. Μπορείς όταν βρείς λίγο χρόνο να δείς κάποια βίντεο με τίτλο two bucket wash method που εξηγούν τα βασικά και τη φιλοσοφία, και από εκεί και πέρα να προσαρμοστείς στις συνθήκες ενός self service. Θα σου πρότεινα να έχεις 2-3 δικά σου σφουγγάρια μικροίνας και μια-δύο καλές πετσέτες στεγνώματος.

                https://is.gd/wzK9Mi

                Εναλλακτικά να ψάξεις ένα σοβαρό μαγαζί για πλύσιμο αυτοκινήτου όπως είπα και στον orestis82.

                Ξεκίνα το 'διάβασμα' και από εκεί και πέρα για οτιδήποτε χρειαστείς εδώ είμαστε 

                Νέο αμάξι και κιμπάρικο είναι, του αξίζει η περιποίηση

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 15
                • K
                  kyriakos33 last edited by

                  Καλησπέρα. Εγώ πάντως το πήγα labico και μια χαρά. Μου έσπασε τα νεύρα το keyless entry γιατί όταν πήγαινα το πιστόλι κοντά στις χειρολαβές κλείδωνε και όταν πήγαινα κοντά ξεκλειδώνε. Μάλλον έπρεπε να αφήσω το κλειδί μέσα

                  2 καλές πετσέτες στέγνωματος και είσαι βασιλιάς.

                  Για μέσα έξω πάλι εκεί θα πάω τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο.

                  Παίρνω μαζί και τον μικρό μου και το ευχαριστείται και αυτός.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • R
                    regresso last edited by

                    Κανεις ολα τα προγραμματα Kyriako?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • K
                      kyriakos33 @regresso last edited by

                      Κανεις ολα τα προγραμματα Kyriako?

                      Καλημέρα ναι. Μετά το σαπούνι επαναλαμβάνω το νερό. Αν θυμάμαι καλά το παίζω 1-2-1-3-4 και μετά πετσέτα. Σημασία έχει να πάρεις μια καλή πετσέτα για να ελαχιστοποιήσει λεκέδες και αράχνες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • T
                        tesa54 last edited by

                        Το θέμα με τα self service πλυντήρια είναι τα εξής :

                        1. Αργά η γρήγορα αναλόγως τα χιλιόμετρα που γράφουν στην άσφαλτο **θα χρειαστεί πλύσιμο επαφής με γάντι **για να φύγουν όσα δεν φεύγουν με τα προγράμματα με αφρό.

                        2. Οι ζάντες θα χρειαστούν και αυτές αντίστοιχο πλύσιμο επαφής με γάντι ή κατάλληλη βούρτσα ώστε να απομακρυνθούν τα κατάλοιπα από τα φρένα, άσφαλτο κλπ για να μην καταφύγετε σε ισχυρά χημικά που μπορεί να προκαλέσουν φθορά σε αυτές.

                        Σημείωση πως η ισχύς του αέρα στα self wash πλυντήρια δεν επαρκεί για να στεγνώσεις το αμάξωμα ή τις ζάντες και τα φρένα.

                        Γενικά νομίζω βγαίνει φθηνότερα αν βρεις αποκλειστικό πλυντήριο για αυτοκίνητα (εφόσον πλένει κι αυτό με το κατάλληλο τρόπο και εργαλεία) συνυπολογίζοντας και το κόστος μετάβασης αλλιώς πρέπει να προμηθευτείτε τα απαραίτητα σύνεργα όπως γάντια πλυσίματος, πετσέτες στεγνώματος μικροϊνών, σαμπουάν, κανέναν κουβά και να μην αφήνετε για εβδομάδες κουτσουλιές ή ρετσίνι πάνω στο χρώμα

                        Τέλος αφήνω και ένα link για το πως καθαρίζουν το ρετσίνι από το αμάξωμα το οποίο δοκίμασα και πραγματικά δουλεύει σε φρέσκο πράμα τουλάχιστον.

                        Youtube Video

                        Mastora όποτε ξαναπλύνεις γράψε αν κάνει δουλειά ο συγκεκριμένος πανίσχυρος φυσητήρας στο στέγνωμα του αυτοκινήτου ή είναι αναντικατάστατη η πετσέτα στεγνώματος ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • mastoras78
                          mastoras78 @tesa54 last edited by

                          Mastora όποτε ξαναπλύνεις γράψε αν κάνει δουλειά ο συγκεκριμένος πανίσχυρος φυσητήρας στο στέγνωμα του αυτοκινήτου ή είναι αναντικατάστατη η πετσέτα στεγνώματος ;

                          Για αρχή χαίρομαι που εμπιστεύεσαι και εσύ το συγκεκριμένο κανάλι. Είναι εξαιρετικός στις συμβουλές του.

                          Το δοκίμασα στην αυλή να διώξω φύλλα/σκόνη και πετραδάκια και είναι πολύ πιο δυνατό από τα παραδοσιακά φυσητήρια τα μικρά. Αυτός είναι **σκέτος φυσητήρας, **δεν έχει λειτουργία να ρουφάει φύλλα όπως οι άλλοι στην κατηγορία του. Είναι πιο αποδοτικός από αυτούς που κάνουν και τις δύο δουλειές και λίγο πιο μαζεμένος σε διαστάσεις και ελαφρύς. Όχι πως είναι και το πιό εύχρηστο πράγμα βέβαια να φέρνεις βόλτα γύρω από το αμάξι. Έχε υπ' όψιν ότι χρειάζεσαι μπαλαντέζα/προέκταση ρεύματος μιας και το μήκος του καλωδίου είναι για γέλια(σε όλα αυτά έτσι είναι)

                          Θα γράψω περισσότερα όταν τον δοκιμάσω σε όχημα. Αυτό που ισχύει και φαντάζομαι το γνωρίζεις ήδη είναι ότι αν το όχημα είναι κερωμένο αρά η επιφάνεια του υδροφοβική, ναί κάνει δουλειά. Αν όχι μάλλον είναι πιο πολύ παίδεμα σε σχέση με την πετσέτα . Επιφυλάσσομαι όμως να τα δώ στην πράξη.

                          Έχω σκοπό να τον χρησιμοποιώ ως εξής.. Με μια νωπή πετσέτα στεγνώματος να ταμπονάρω χωρίς σύρσιμο τις μεγάλες επιφάνειες να πάρει τα πολλά και έπειτα χρήση του φυσητήρα. Το κίνητρο δεν έχει να κάνει τόσο με την ταχύτητα όσο με την λιγότερο δυνατή επαφή κατά τη φάση του στεγνώματος.

                          Επίσης διώχνει το νερό από τα δύσκολα σημεία επιταχύνοντας το στέγνωμα κάτι που είναι πολύ σημαντικό αν θελήσω να γυαλίσω/κερώσω κάποιο όχημα έπειτα.

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • T
                            tesa54 last edited by

                            Σωστή μου ακούγεται η διαδικασία που λες να ακολουθήσεις. Σε κερωμένο αμάξωμα σίγουρα θα είναι ευκολότερο. Το θέμα είναι πως φυσώντας διασπώνται οι μεγάλες σταγόνες του νερού σε μικρότερες αλλά πάντα μένουν κάποια μικροσταγονίδια. Εγώ έχω έναν μικρό Bormann 500w για το εσωτερικό κυριώς και τον δουλεύω πάντα με μπαλαντέζα. Δεν επαρκεί για ολικό στέγνωμα, κάνει όμως καλή δουλειά στο εξωτερικό σε δύσκολα σημεία π.χ. καθρέφτες, τσιμούχες τζαμιών, μάσκα, νεροχύτη, γωνίες, εσοχές, ελαφρώς για ζάντες/φρένα κλπ. Το κανάλι του Μάρκου είναι χρησιμότατο για τον μέσο χρήστη και ίσως ο μοναδικός στην Ελλάδα που μοιράζεται κάποια tips δωρεάν.

                            Πήρε καινούριο Ford Focus γείτονας με κλειστό parking και το πρώτο βράδυ που το έβγαλε βόλτα παραλιακή γύρισε με 3-4 κουτσουλιές στο καπό. Ίσως να είναι γούρι αλλά τρως μια φρίκη με τα περιστέρια !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • alexandros-s
                              alexandros-s last edited by

                              Παιδιά πήγα τελευταίως στην Θεσσαλονίκη. Είχα ξεχάσει πόση βρωμιά υπάρχει στις μεγαλουπόλεις. Πόσο καυσαέριο, πόσο λερωμένοι είναι οι δρόμοι. Τέτοια πράγματα στην μικρή μου πόλη δεν έχουμε. Εδώ τα μόνα πράγματα που μπορούν να λερώσουν το αυτοκίνητο είναι τα τελείως φυσικά (σκόνη, λασποβροχή, κουτσουλιές κλπ). Ειλικρινά, καταλαβαίνω γιατί οι περισσότεροι μιλούν για πηλούς κλπ. Είναι καλό να το σκεφτόμαστε αυτό όταν ανταλλάσσουμε απόψεις γιατί έχουμε και τελείως διαφορετικά δεδομένα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                @tesa54   Στέγνωσα με τον φυσητήρα αυτοκίνητο. Δοκίμασα να το κάνω όλο χωρίς να προηγηθεί ταμπονάρισμα με πετσέτα σε όχημα κερωμένο που είχε σχετικά καλό beading. Οκ ήταν πιο αποδοτικό σε σχέση με τα μικρά και τελικά όχι ιδιαίτερα δύσκολο στον χειρισμό του παρά τον επιπλέον όγκο αλλά αυτό που λές με τα μικρά σταγονίδια **δε **το γλιτώνεις. Πρέπει να επιμείνεις αρκετή ώρα και να τα κυνηγάς. Στο τέλος τα πήρα με μια πετσέτα γιατί βαρέθηκα. Είχε όμως στεγνώσει κατά 95%..

                                Ένα old school tip για να μη παλεύεις με τα νερά στο στέγνωμα αν σε εξυπηρετεί η μέθοδος παρακάτω. Open hose το λένε οι Άγγλοι. Δές παρακάτω πώς γίνεται

                                Youtube Video

                                Το ξεπλένεις από πολύ κοντά με νερό που τρέχει ελεύθερα από το λάστιχο όπως φαίνεται στο βίντεο.

                                @Αλέξανδρος Σίγουρα στην επαρχία είναι λίγο καλύτερα με κάποιες εξαιρέσεις (πχ νησί με αέρα και αλάτι-σκληρό νερό). Παίζουν ρόλο όντως οι εξωτερικές συνθήκες αλλά αργά η γρήγορα όλα τα οχήματα χρειάζονται πηλό. Ειδικά αυτά που δεν γίνεται πλύσιμο επαφής και χρήση αφρού πρόπλυσης..

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • sarantism
                                  sarantism @mastoras78 last edited by

                                  @sarantism   Όταν γράφεις πάντως του δίνεις και καταλαβαίνει  

                                  Στο post #3318 σε αυτό το topic έχω και link από video περί γυαλισμάτων και διαφορών αν θές ρίξε μια ματιά.

                                  Η διαδικασία που περιγράφεις για προετοιμασία- γυάλισμα-προστασία είναι αυτή. Είναι και ο λόγος που απαιτεί τόσες εργατοώρες. Από τη στιγμή που τα έχεις μελετήσει,τακτοποιήσει στο μυαλό σου και τα γνωρίζεις δεν απέχεις όσο νομίζεις από την πράξη. Μη πάει και τσάμπα τόσο διάβασμα 😉

                                  Πολύ καλός ο Dallas Paint correction που αναφέρεις. Καλές συμβουλές θα βρείς επίσης στον 'δικό' μας MDetailing, Canadian Gearhead, Forensic Detailing, apex detail.

                                  Είναι τεράστια συζήτηση το degrade των πετσετών και σφουγγαριών με τον καιρό.. ακόμα και η εφαρμογή-buffing των κεριών/sealants.. εν ολίγοις είναι αναπόφεκτες με τον καιρό οι ελαφριές αμυχές/love marks που θα προκύψουν από το πλύσιμο του αυτοκινήτου όσο κι αν 'προσέχουμε'. Πρέπει να αλλάζουμε πετσέτες κάθε τόσο είναι η αλήθεια.

                                  Πάντως γνώσεις έχεις οπότε μπορείς προσαρμοστείς αναλόγως των συνθηκών (χώρος,χρόνος κτλ)

                                  @Ken11   Βάλε στο google maps detailers Θεσσαλονίκη. Από τους πιο γνωστούς είναι Dazzle

                                  Eντάξει δεν μου είναι δύσκολο να γράφω. Προτιμώ που λέει ο λόγος να γράφω παρά να μιλάω. Τους ξέρω. Ο Mdetailing είναι πολύ καλός για τα ελληνικά δεδομένα. Φαίνεται να έχει γνώσεις και διάθεση και να είναι καλά που βοηθάει αρκετό κόσμο. Να είναι καλά το παλικάρι γιατί όσα λέει δεν τα λένε και πρέπει να διαβάζεις για να τα μάθεις.

                                  Και ο swell ο Μιχάλης και ο Πλάτωνας του Autostar και αν θυμάμαι ο Ανδρέας του Dazzle είναι πραγματικοί επαγγελματίες στη δουλειά τους. Την κατέχουν. Ο Dazzle θυμάμαι που ήταν μέσα στη Θεσσαλονίκη. Τώρα πήγε στο δρόμο για Μουδανιά. Όλοι τους εξυπηρετικοί.

                                  Δικός μας όμως είναι και ο Pan Organizer. Παναγιώτης είναι το μικρό του, είναι στον Καναδά. Και ο Apex έντιμος είναι. Και ο Forseing κάνει πολύ καλά τεστ. Βασικά ο Pan με τον Dallas που και αυτός είναι πολύ καλός, έχουν μία διαφορά δημιουργήσει γιατί κάτι έκανε ο Dallas και το έβγαλε στη φόρα ο Pan. Μέχρι εκεί έμεινα, δεν ξέρω την κατάληξη.....Με προβλημάτισαν ο Jimbo detailing και ο forseing ο τελευταίος πρότεινε τους δύο κουβάδες πριν καιρό, ο πρώτος δεν ξέρω, άρχισαν να λένε πως ασφαλέστερος τρόπος είναι με ένα κουβά και πολλά σφουγγάρια μικροινών.....Δεν χρησιμοποιώ πλέον δύο κουβάδες. Με τρία σφουγγάρια κάνω το πλύσιμο.

                                  Φυσητήρα έχω και καλοδαούλευτα Mastora τα εργαλεία!! Δεν τον δουλεύω. Μια φορά τον δούλεψα. Κάνει δουλειά, όμως μετά το πλύσιμο είμαι κουρασμένος για να τραβάω μπαλαντέζα να σηκώνω τον φυσητήρα κλπ....Τον έχω για να καθαρίζω τον υπολογιστή lol.

                                  Θέλω μία γνώμη γιατί βρίσκομαι σε μεταβατική περίοδο σαμπουάν αυτοκινήτου. Χρησιμοποιούσα το Gloden Class της Megs. Πολύ καλό, τα πάντα όλα. Το είχα αγοράσει όταν ασχολούμουν εντατικά με το αυτοκίνητο. Τώρα θέλω κάτι σε μικρότερη συσκευασία. Θέλω κλασικά να γλυστράει καλά και να καθαρίζει και ας πάρει και λίγο από το κερί αν έχει τσιμπημένο PH.

                                  Κοίταξα revews για το Autoglym Pure Shampoo. Παλιό αλλά διαχρονική αξία. Από όσο κατάλαβα, κάνει καλό αφρό που αυτός δίνει την λιπαντικότητα διότι είναι pure shampoo χωρίς λάδια στην σύνθεσή του. Το κακό είναι πως αν τελειώσει ο αφρός γίνεται λίγο grabby δλδ 'αρπάζει', χάνει την λιπαντικότητά του. Εντάξει αν μειωθεί ο αφρός ρίχνω κι άλλο σαμπουάν και ανανεώνεται. Το δεύτερο για εμένα όχι κακό, είναι πως και πάλι επειδή είναι Pure shampoo μπορεί αν δουλευτεί λίγο περισσότερο να πάρει από το κερί.

                                  SONAX Gloss Shampoo Concentrate 1L. Δεν θυμάμαι πολλά. Το είχα χρησιμοποιήσει παλιά. Δεν ξέρω αν καθαρίζει καλά σε περιπτώσει δύσκολες.

                                  Autofiness Lather. Θεωρείται πολύ καλό, γλυστράει πολύ καλά και ο αφρός στον κουβά διαρκεί.

                                  Wurth σαμπουάν με κερί Wurth Σαμπουάν Αυτοκινήτου με Κερί (1893010275) 750ml - Skroutz.gr Το είχα χρησιμοποιήσει πριν 6 με 7 χρόνια. Παράπονο κανένα. Τότε δεν ασχολούμουν εντατικά με την περιποίηση του αυτοκινήτου. Έχει 25 αξιολογήσεις!! Κοίταξα το Msds το φύλο ασφλείας, έχει ανεβασμένο PH, έχει 9. Δεν ξέρω...Και δεν έχει αναφερθεί σε κριτικές. Ούτε το Amazon δεν το πουλάει από όσο θυμάμαι....

                                  Όποιος έχει κάποια γνώμη βάση εμπειρίας ας ρίξει τα φώτα του.

                                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    @sarantis   Πάς σε σε πιό βαθιά νερά και μου αρέσει, το έχεις ψάξει πολύ. Λοιπόν μερικά 'κουτσομπολιά' .. όπως έχεις γράψει και εσύ οι περισσότεροι youtubers βγάζουν πολύ περισσότερα από τα video παρά από την δουλειά τους το detailing. Πχ ο Dallas που τον προτείνω συχνά έχει πολύ καλές συμβουλές και ειδικά τα πρώτα του video. Κάποια στιγμή το γύρισε στο εμπόριο και αυτός και άρχισε να προμοτάρει δικές τους σειρές προιόντων που μάλιστα λάβανε και κακές κριτικές και ο ίδιος είχε άθλιο after sales με ειρωνίες απένατι στους πελάτες. Ο Pan the Organizer του βγήκε το παρατσούκλι Scam the Adevertiser μιας και δεχόταν χρήματα για να promoτάρει συγκεκριμένα προιόντα.. Κρατάμε λοιπόν τις τεχνικές που προτείνουν και προσέχουμε όταν μας διαφημίζουν προιόντα..

                                    Μερικά video του AMMO είναι επίσης καλά(όχι όλα) και αν θές δές και τον Car Craft Auto Detailing που είναι θησαυρός. Αν σου αρέσει να διαβάζεις εκπληκτικός ο Canadian Gearhead που σου ξανα ανέφερα. Must read εμπειρία..

                                    Ούτε εγώ πλένω με 2 κουβάδες. Για έναν καινούργιο που ξεκινά όμως το προτείνω μιας και θα βρεί άπειρα τέτοια video και θα καταλάβει την φιλοσοφία. Με τον εξοπλισμό που έχω μπορώ να πλύνω αμάξι με.. δέκα διαφορετικούς τρόπους και μάλιστα ανάλογα την περίπτωση δεν εφαρμόζω πάντα την ίδια διαδικασία.

                                    Ευχαριστώ για το φυσητήρα. Εμένα μου είναι σχετικά εύκολο πια να δουλεύω τα εργαλεία από τη μέρα που οργάνωσα το χώρο μου. Για αυτό λέω ότι η προσέγγιση στο πλύσιμο για τον καθένα μας είναι διαφορετική και εξαρτάται από χώρο, χρόνο, εξοπλισμό, ευκολία χρήσης, εμπειρία  κτλ.

                                    Το χαμηλό PH στα σαμπουάν αυτοκινήτου υιοθετήθηκε σαν μόδα με τη λογική του να μην επηρεάζουν το παλιό καλό παραδοσιακό κερί που έχουμε περάσει το όχημα μας. Είναι παλιά αντίληψη μιας και πλέον χρησιμοποιούνται συνθετικά κεριά πιο ανθεκτικά στα πλυσίματα και πανεύκολα στην επανεφαρμογή.

                                    Ένα κόλπο για μεγαλύτερη λίπανση είναι μισό με ένα καπάκι από το ONR(Optimum No Rinse) στο κουβά του σαμπουάν αυτοκινήτου. Ίσως το σαμπουάν αυτοκινήτου να είναι από τα προιόντα που δίνω τη μικρότερη σημασιά πλέον. Τώρα χρησιμοποιώ της Sonax αυτό που έγραψες που κάνει οκ αφρό αλλά όχι τρελά πράγματα και την επόμενη θα πάρω το δίλιτρο να δώ αν έχει μικροδιαφορές. Τα προτιμώ λόγο καλού vfm.

                                    Όσο πιο υψηλό το PH τόσο πιο ισχυρό ένα σαμπουάν. Αν δεν χρησιμοποιούσα αφρό πρόπλυσης και είχα μόνο κουβά-σαμπουάν θα προτιμούσα ένα ισχυρό για την απομάκρυνση traffic film, ρύπων κτλ. Επίσης όσο πιο δραστικό το σαμπουάν τόσο πιο ήπια θα χρειαστεί να 'τρίψουμε' εκ των υστέρων.. Αν βαριέσαι το βήμα του κερώματος/sealant καλή λύση είναι κάποιο σαμπουάν με κερί.

                                    Ξέρω ότι δε σου πρότεινα κάτι και δε βοήθησα πολύ.. Έχω και το Bilt Hamber Auto Wash που είναι υπερσυμπυκνωμένο. Άξιο αλλά νομίζω προτιμώ πιο μεγάλες συσκευασίες χαμηλότερης συμπύκνωσης. Το Megs δε το έχω δουλέψει αλλά γενικά είναι σταθερή αξία. Σε vfm θα ήθελα να δοκιμάσω και της Karcher.. Επειδή κοιτάς καλές μάρκες δε νομίζω να σε απογοητεύσει κάποιο. Πάρε κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει για την αλλαγή 

                                    Τέλος άλλο ένα μικρό tip.. Κάνε τη σαπουνάδα σου με πίεση νερού και ανακάτεμα πρίν βουτήξεις τα σφουγγάρια μέσα. Την πάτησα πρόσφατα και δεν είχα σαπουνάδα... Ο λόγος είναι ότι έβαλα τα σφουγγάρια στον κουβά και πήγα να ανακατέψω το μίγμα με αυτά.. έ λοιπόν τα σφουγγάρια απορρόφησαν το σαμπουάν άμεσα και αφρός πάπαλα. Κάθε τόσο ανακαλύπτω τέτοιες μικρές λεπτομέρειες που κάνουνε τη διαφορά..

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • alexandros-s
                                      alexandros-s @mastoras78 last edited by

                                      @Αλέξανδρος Σίγουρα στην επαρχία είναι λίγο καλύτερα με κάποιες εξαιρέσεις (πχ νησί με αέρα και αλάτι-σκληρό νερό). Παίζουν ρόλο όντως οι εξωτερικές συνθήκες αλλά αργά η γρήγορα όλα τα οχήματα χρειάζονται πηλό. Ειδικά αυτά που δεν γίνεται πλύσιμο επαφής και χρήση αφρού πρόπλυσης..

                                      Μετά από την συζήτηση που είχαμε προ ολίγου καιρού κατάλαβα ότι έπρεπε να κάνω πλύσιμο και με επαφή που και που. Οπότε και ξεκίνησα, απλά δεν το κάνω πάντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                      • alexandros-s
                                        alexandros-s last edited by

                                        Είναι της μόδας τις τελευταίες δεκαετίες να μιλάς για προστασία. Αυτό το πράγμα βλέπω ότι έχει περάσει και στον καθαρισμό αυτοκινήτου. Με εξαίρεση κάποιους ανθρώπους που έχουν αλλεργίες είμαι βέβαιος ότι δεν χρειάζονται τόσα μέτρα προστασίας. Εσείς τι κάνετε; Φοράτε γυαλιά προστασίας, παραλλαγή, γάντια μάσκα και πάτε σα κομάντα να πλύνετε το αυτοκίνητό σας; Ή απλά φοράτε τα παλιόρουχα της χειρονακτικής δουλειάς και ξεκινάτε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Το μαγιό. Τίποτα άλλο. Αααα και το άρωμα μου.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                          • T
                                            tesa54 last edited by

                                            Lap σκέτη λάγνεια πρέπει να είσαι για τις γειτόνισσες όταν καθαρίζεις ! Αλέξανδρε η κουρτίνα 2, ρούχα που δεν με νοιάζουν να βραχούν/λερωθούν. Οι επαγγελματίες όμως που πλένουν τόσα αυτοκίνητα κάθε ημέρα και χρησιμοποιούν ισχυρά χημικά λογικό είναι να παίρνουν περισσότερες προφυλάξεις (μάσκα, γάντια, γυαλιά, μπότες) για το αναπνευστικό και τα δερματικά. Γάντια νιτριλίου χωρίς πούδρα φοράνε και πολλοί ιδιώτες για να μην αφήνουν δαχτυλιές πάνω στο αμάξωμα όταν πλένουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 170 / 300
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr