-
Να δούμε τους εξοπλισμούς .
Θα υπάρχουν δύο πλέον πλούσιες εκδόσεις .
Ισως συμφέρει και παραγγελία για να το χτίσεις .
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είμαστε τόσο ακριβοί;
Απο τις χαμηλότερες τιμές στην Ε.Ε έχουμε...ειδικά σε Σιτροέν, Φορντ, Τογιότα κλπ. Τα εργοστάσια δίνουν από τις χαμηλότερες τιμές στους Έλληνες εισαγωγείς. Για δοκίμασε να φέρεις εκτός εισαγωγέα, θές πολλά παραπάνω...το έψαξα για Φορντ σε έκδοση που δεν έρχεται Ελλάδα...απλά δεν συμφέρει!
-
Σιγά σιγά μαζεύει χιλιομετράκια το όχημα, καλοκαιράκι ήρθε, καλό χρυσό όλες τις χάρες έχει το Πήλιο αλλά... ΠΙΝΔΟΣ κυρίες και κύριοι, η ραχοκοκαλιά της χώρας μας!
Οπότε έγινε μια μικρή αναγνωριστική βόλτα, γύρω από τη Μεσοχώρα και το Φράγμα του Αχελώου που περιμένει τελειωμένο δεκαετίες τώρα, είτε να γεμίσει νερό όπως θέλει η εκάστοτε Κυβέρνηση, είτε να ...γκρεμιστεί, όπως θέλει η μερίδα κόσμου που θα κατακλυστούν τα πατρογονικά εδάφη τους.
Κατέβηκε λοιπόν το Aircross μέχρι την κοίτη του Αχελώου, απ' τον δρόμο που χρησιμοποιούν τα χωματουργικά μηχανήματα.
Το ύψος του επιτρέπει να μην έχεις έννοια για τις σκόρπιες πέτρες που κυλάνε εδώ και εκεί σε ορεινούς δρόμους, μόνο να μην τις πατήσεις. Η ανάρτηση (αντίθετα με άποψη που είχα διαβάσει) κρατάει τον 'ελαστικό' της χαρακτήρα και πάνω στο πετρωτό και το χώμα-χαλίκι, δεν νοιώθεις να κοπανάει το αυτοκίνητο και να φτάνει στη μέση σου η ταλαιπωρία. Διαχείριση ΕΑΤ6 & 1.5ΗDi πολύ καλή, δεν υπάρχει ανήφορος που θα κομπιάσει το αυτοκίνητο ή κάπου που 'σε πήρε ο κατήφορος', κλικ και το κουμπάκι 'Hill Descent' και σε κατεβάζει ομαλά περίπου με την ταχύτητα που ορίζεις εσύ πατώντας το γκάζι (μέχρι τα 30 χαω νομίζω). Και το Grip control εμποδίζει σπινιαρίσματα, πετρούλες να εξφενδονίζονται ή να πλέει το τιμόνι στις μανούβρες. Μικρές λακούβες με νερό περνάει εύκολα, για βαθύτερα λιμνάζοντα δεν το δοκίμασα καθώς ήμουν το μόνο αυτοκίνητο και είμασταν βόλτα για καφέ κι όχι για δύσκολα, ενώ το θερμόμετρο στα 950μ έδειχνε 36 στη σκιά και πάνω από 40 βαθμούς στον ήλιο, αν και δεν νομίζω πως θα γίνει κάτι διαφορετικό.
Συγχωρήστε το πρώτο 'εραστιτεχνικό' βιντεάκι, ηγοράσθει ήδη βάση στήριξης στο παρμπριζ και το θα γίνουν βιντεάκια είτε με το παλιό galaxy είτε με το Note 10 και σταθεροποίηση, να βρω κι εκεί τί δουλεύει καλύτερα...
Είναι αυτά τα μικρά δωράκια που σου κάνει χωρίς φόβο κάθε suv-o-crossoverάκι σε σύγκριση με το αντίστοιχο χατσμπακ, να βγαίνεις απ' την πεπατημένη χωρίς έγνοια. Τουλάχιστον τώρα ξέρουμε που θα κάνουμε το μπανάκι μας όταν σφίγκουν οι ζέστες και στα ορεινά...
Μάλλον σε λίγα χρόνια θα χαθούν αυτά κάτω από την τεχνητή λίμνη που θα σχηματιστεί.
Εδώ το καημένο ξεκουράζεται στο φυσικό του περιβάλλον, ενώ ο οδηγός πίνει πατροπαράδοτο φρέντο εσπρέσο, κι αγοράζει πέστροφες... μια όμορφη κοπελίτσα κάτω των 20 μάλλον, μας φτιάχνει τον καφέ και να μας σερβίρει και μετά πιάνει την απόχη και να βγάζει και τις πέστροφες απ τη δεξαμενή στο τελάρο, και σκέφτεσαι πως μάλλον υπάρχει μια διαφορετική Ελλάδα εδώ πάνω...
Το αμάξι πάει γάντι στη χρήση που απαιτείται εδώ στο βουνό, εύκολο και ξεκούραστο όπως και μέσα στην πόλη. Άψογο σε όλα τα ουσιαστικά μέχρι τώρα, με μικρές αβλεψίες και παραξενιές στα ασήμαντα και 'μικρά'... παράδειγμα, πάτε πρώτα απ' όλα στο μενού ήχου και απενεργοποιήστε το κουτάκι που δίνει έξτρα μπάσο και μπουκώνουν τα πάντα απ το 1/3 της έντασης, να ακούτε μουσική απ το USB σαν άνθρωποι...
-
Ωραίος Piliourits... Πρέπει να είχε φοβερή δροσιά, βούτηξες ή κιοτεψες?
-
Βγήκαμε για άλλη δουλειά και δεν είχαμε μαζί τα απαραίτητα. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω, νομίζω σπάει πολύ αυτή την εποχή η θερμοκρασία του νερού σε ανεκτά επίπεδα, ομαλή ροή και κάνει κάποιες λεκανίτσες εκεί, που βουτάς άνετα.
-
Ουραίο post piliou. Ευχαριστούμε
-
Ωραίος Piliou! Δεν έχει ενσωματωμένη κάμερα το C3;; Θυμάμαι ότι το ζήλευε απόλυτα αυτό το χαρακτηριστικό.
Με Bridgestone δεν είσαι;
-
Ωραίος , με Bridgestone είναι .
-
Εξαιρετικό ποστ και ωραία Βίντεο Πηλιορείτη! Σε ευχαριστούμε.
ΥΓ: πήρες ένα από τα καλύστερα αυτοκίνητα (ειδικά για τα χρήματα που ζητάει) για την Ελλάδα, την Ελληνική επαρχία και την φύση...για αυτό βγήκε αυτό το αυτοκίνητο!
-
Και εγώ μετά από 1 χρόνο και 30000 χλμ μπορώ να πω ότι έχω βολευτεί πολύ από το αμαξάκι .
Είναι μικρό , παρκάρει παντού , αλλά παίρνει άνετα 4-5 άτομα και έχει και 410 λίτρα αποσκευές .
Ταξιδεύει πολύ άνετα , δεν του αρέσουν πολύ οι στροφές , αλλά αν χρειαστεί δεν θα πει όχι . Και αν μάθεις λίγο τα χούγια του μπορείς να πας αρκετά γρήγορα μαζί του .
Περνάει εύκολα τους κακούς δρόμους και γενικά λίγα πράγματα του λείπουν .
Θεωρώ ότι έπρεπε να κάνει πολύ περισσότερες πωλήσεις , αλλά κάτι η παιχνιδιάρικη μούρη , κάτι οι διάφορες εμμονές , δεν το βοηθάνε . Δεν έχει και το υβριδικό που θα πούλαγε , ούτε το ψηφιακό ταμπλό , αλλά είναι αρκετά φτηνό στις φτηνές τους εκδόσεις και πολύ λογικότερο στις πλούσιες και αυτόματες , έστω και αν έχει το 6άρι και όχι το 8άρι .
Τα ίδια ισχύουν σε γενικές γραμμές και για το αδελφάκι του το κρόσλαντ .
Οι τιμές που είδα για το Μόκκα που είναι πολύ μικρότερο μέσα , όπως και για το 2008 , είναι ακριβές .
Εγώ σκέφτομαι την νέα γενιά να την δω καλύτερα .
-
Το αμάξι παρά το ύψος του έχει άψογη κατευθυντικότητα, υπολείπεται στην αίσθηση τιμονιού σε σύγκριση με ένα Ford αλλά, πως να το περιγράψω, αν είσαι 'οπτικός τύπος' πάει αβίαστα εκεί ακριβώς που θέλεις και το σημαντικό, δεν έχω δει ίχνος υποστροφής. Τα μισά απ' τα συνολικά χιλιόμετρα που κάνω είναι ορεινά στροφιλίκια κι έχω ξαναγράψει πως ήταν το μοναδικό άγχος (μαζί με το αν θα κρατάει το αυτόματο στον κατήφορο) και έχω εκπλαγεί ευχάριστα και στους δύο τομείς. Και δεν έχει καμία, μα καμία, σχέση με τα μαλθακά απλά C3 που έχω μπει επιβάτης κι είχαν ατέλειωτες κλίσεις στους ίδιους δρόμους, στο Aircross φτάνω να σκέφτομαι πως κι αν ήταν λίιιγο πιο μαλακό δεν θα με πείραζε καθόλου.
Σκέφτομαι πως ίσως να παίζει ρόλο πως με το ΕΑΤ6 βλέπω συνεχώς το στροφόμετρο στις 2000 σαλ. με πολύ μικρές αποκλίσεις, σε οποιαδήποτε διαδρομή, κι έχω πάντα 'στιγμιαίο' απόθεμα ροπής, οπότε ίσως να είναι αρκετά διαφορετική η εμπειρία οδήγησης από το ίδιο αμάξι με χειροκίνητο βενζίνης.
-
ευγε, πιλιε, ευγε. για τη βολτα πρωτιστα. τωρα η ανακοινωση 'απο το δρομο που πανε τα χωματουργικα' γαργαλαει υπογαστριο αλλα σαν ασφαλτος ειναι. ειπα σε καποιους να το βαλω να το δω το βραδυ να κανω κατασταση, αλλα προτιμησα να δω την μανωλιδου απο την ουκρανια που προσφερε ο ξενοδοχος εναντι 7.30, καποια στιγμη μετα τις 5 το πρωι, ειχα δουλεια μεχρι τοτε.
πιστευεω σε εσενα, θελω μακρυτερα.
βιντεα. και τι παει να πει δεν ειχαμε τα απαραιτητα... ανευ αυτων. τι φοβοσουνα, μη σου ερθει η πεστροφα απο πισω?
για σε παρακαλω πολυ μαζευε βολτες και για εμας που κλειστηκαμε παλι
-
-
ξέρουμε αν το infotainment του facelift υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση ; Είδα πάντως ότι υπάρχει πλέον δυνατότητα προσθήκης ασύρματης φόρτισης.
-
έχω τσεκάρει όλα τα b suv της αγοράς και είναι το μοναδικό που είναι από μέτριο προς καλό σε όλες τις κατηγορίες. Με λίγα λόγια δεν υστερεί πουθενά αλλά ούτε ξεχωρίζει καπου εκτός των χωρών και του boot. Σκέφτομαι ν αγοράσω την μικρή έκδοση του diesel. Έχει ακουστεί τίποτα για δήθεν πράσινα τελη στα diesel στο μέλλον ; Μας έχουν τρελάνει με την ηλεκτροκίνηση και το φοβάμαι μη μας βάλουν καμία έξτρα φορολογία.
-
μου είπαν σε κάνα μήνα θα ξέρουμε τα πακέτα εξοπλισμού του facelift. Από τον configurator της Citroen το έχουν αφαιρέσει προσωρινά το c3 air cross.
-
-
Οι τιμές υπάρχουν , εξοπλισμό από σάιν ή σάιν πακ . Τον εξοπλισμό σάιν τον έχω . Τιμές υπάρχουν στον τιμοκατάλογο της σιτροέν . Μοντέλο ΑΜ 50.
Ασύρματη σύνδεση δεν νομίζω ότι υποστηρίζει .
-
Οι τιμές υπάρχουν , εξοπλισμό από σάιν ή σάιν πακ . Τον εξοπλισμό σάιν τον έχω . Τιμές υπάρχουν στον τιμοκατάλογο της σιτροέν . Μοντέλο ΑΜ 50.
Ασύρματη σύνδεση δεν νομίζω ότι υποστηρίζει .
Υπάρχει καπου online ο τιμοκατάλογος ;
-
-
Αφού είδα τις τιμές μπήκα και έριξα μια ματιά στην σελίδα τους. Μπορώ να πω πως το έχουν βελτιώσει εμφανισιακά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Το θεωρούσα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα και το facelift μου φαίνεται έως και συμπαθητικό! Βρε λες;
Τί απόσταση έχει είπαμε από το έδαφος;
-
Όμορφο ήταν και ακόμα ειναι (αν και έγινε πιο περίεργο). Από τις καλύτερες λύσεις στην κατηγορία, σε λογικά χρήματα (γιατι σε πιο ακριβά πας στο Puma δαγκωτό!!).
-
17,8 εκ . Εχω και τους εξοπλισμούς και τις τιμές . Μπορεί να σας τις ανεβάσω αν θυμηθώ να τα πάρω από το αμάξι....

Τα αυτόματα δεν τα φέρνουν σε έκδοση shine pack , αλλά μόνο σε shine . Μπορείς όμως να βάλεις σαν έξτρα το γκριπ και το πακέτο κάμερα και αισθητήρες μπροστά , όπως και τον εσωτερικό ηλ/κο καθρέπτη .
Τιμή σε λευκό χρώμα με τα παραπάνω , χωρίς εκπτώσεις και παζάρι , με πινακίδες 24700 το ντίζελ και 23000 η βενζίνη .
Αυτοκίνητα για παράδοση όχι νωρίτερα από Νοέμβριο .
-
Όμορφο ήταν και ακόμα ειναι (αν και έγινε πιο περίεργο). Από τις καλύτερες λύσεις στην κατηγορία, σε λογικά χρήματα (γιατι σε πιο ακριβά πας στο Puma δαγκωτό!!).
Όχι στο 2008;??!!
Citroen C3 Aircross 2018
