-
Ξεκινάω αυτό το θέμα, επειδή το έχουμε συζητήσει κατά καιρούς σε διάφορα άλλα θέματα και είπα να έχουμε κάτι συγκεντρωμένο. Και θα αρχίσω από την δικιά μου εμπειρία αναζήτησης, η οποία δεν είναι αυτό που θα λέγαμε 'τυπική' - αλλά και ποιανού είναι, ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια και ανάγκες!
Ακολουθεί σεντόνι, οπότε πάρτε καφέ ή ποτό!!!
Η δικιά μου αναζήτηση λοιπόν, με βάση τα δικά μου, «περίεργα» κριτήρια οδηγεί σε πολύ ετερόκλητα – μεταξύ τους – αυτοκίνητα.
Συνήθως αρχίζουμε ορίζοντας την κατηγορία (π.χ. SUV, Hats, Sedan κλπ.), μετά το μέγεθος και μετά κάποιες μάρκες ή μοντέλα. Εμένα ήταν αρκετά διαφορετική η διαδικασία, λόγω των κριτηρίων που είχα. Πριν παραθέσω τα κριτήρια, να πώ κάτι πολύ βασικό: κινούμαι κατά 90-95% στην πόλη (Αθήνα) σε συνθήκες κίνησης και μποτιλιαρίσματος (π.χ. 1 ώρα για διαδρομή 15χλμ), οπότε αυτό είναι κάτι σημαντικό για εμένα (ίσως το πιο σημαντικό), δηλαδή το που και πως κινούμαι και η καθημερινή ταλαιπωρία της κίνησης μέσα στην Αθήνα.
Πάμε λοιπόν με τα κριτήρια / δεδομένα που ήθελα εγώ:
-
Ξεκινάω από το πιο βασικό που είναι το οικονομικό (αλλιώς θα έπαιρνα Τέσλα!!). Είχα θέσει όριο τις €20.000.
-
Αυτόματο κιβώτιο (πόλη γάρ). Αυτό είναι οπωσδήποτε και μη διαπραγματεύσιμο. Μετά από 11 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει, τα 4 με αυτόματο κιβώτιο (αλλά χρονικά τα περισσότερα χρόνια έχω αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο) δεν ξαναγυρνάω στο χειροκίνητο, με τίποτα όμως! Προτιμούσα να μην είναι διπλοσύμπλεκτο, αλλά δυστυχώς με τον καταιγισμό αυτών των κιβωτίων έβαλα νερό στο κρασί μου και άρχισα να τα κοιτάω. Εννοείται είχαν αποκλειστεί τα ρομποτιζέ που είναι άθλια και τελείως άχρηστα.
-
Κατηγορία αυτοκινήτου, εδώ γίνεται χαμός αφού ουσιαστικά μου είναι αδιάφορη η κατηγορία! Δεν έψαχνα κάτι συγκεκριμένο (όπως οι περισσότεροι), αρκεί να είναι από 4 έως 4.5 μέτρα και αδιάφορο εάν είναι SUV, Crossover ή Hatchback. Επίσης, αδιάφοροι μου είναι οι χώροι (ποτέ δεν με ένοιαζαν και ήταν πάντα το τελευταίο που κοίταζα σε ένα αυτοκίνητο). Για να καταλάβετε, μια χαρά μου είναι και οι χώροι της ΜιΤο. Τρία άτομα χωράμε μια χαρά, ακόμα και για ταξίδι διακοπών 1 εβδομάδας (δεν πάμε σχεδόν ποτέ παραπάνω συνεχόμενα). Ήθελα όμως να είναι 4πορτο, με κουράζει το 3πορτο. Επίσης το εάν θα είναι 4.10 ή 4.40 επίσης αδιάφορο, αφού έχω χώρο να παρκάρω σπίτι και στο γραφείο και κέντρο σπάνια κατεβαίνω και όταν το κάνω 90% το βάζω σε πάρκινγκ (βαριέμαι να ψάχνω, μεγάλωσα πια!). Προφανώς σε 2 ίδια αυτοκίνητα θα προτιμήσω αυτό με τους περισσότερους χώρους, αλλά είναι σε τελευταία προτεραιότητα, με την έννοια ότι προτιμώ ένα αυτοκίνητο όπως το θέλω και ας έχει μικρότερους χώρους από ένα που δεν πληροί τα άλλα μου κριτήρια. Εξάλλου και το παρελθόν μου, δείχνει ότι ποτέ δεν είχα τα ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας (Mini, e46, Z4, F20, Kuga, MiTo κλπ.), άλλα πράγματα με ενδιέφεραν. Οπότε η κατηγορία του αυτοκινήτου είναι για εμένα σχεδόν αδιάφορη ως κριτήριο!
-
Δεν ήθελα diesel πλέον. Κινούμαι κατά 90% εντός της Αθήνα και σε διαδρομές από 2 έως 10χλμ ως επι το πλείστων. Άρα το Diesel δεν έχει και μεγάλο νόημα. Η ΜιΤο μέσα στην πόλη είναι στα 6.5λτ/100χλμ, οπότε δεν είναι και καμία φοβερή διαφορά στην κατανάλωση. Τα +/- €400 τον χρόνο δεν μου κάνουν κάποια θετική ή αρνητική διαφορά.
-
Θέλω καλό εξοπλισμό (ΟΚ ιδανικά θέλω τα πάντα σε εξοπλισμό, αλλά πρυτανεύει και η λογική!) με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας γιατί και μου αρέσουν αλλά και ώστε όταν το πουλήσω να μπορεί να πουληθεί πιο εύκολα. Μη διαπραγματεύσιμος εξοπλισμός τα φώτα LED, με το άθλια φωτισμένο οδικό μας δίκτυο. Τώρα οθόνες και τα τοιαύτα δεν με απασχολούν, σκεφτείτε ότι το Κούγκα είχε AA/Car Play και το είχα χρησιμοποιήσει 2 φορές στα 3 χρόνια. Καλοδεχούμενα (διευκολύνουν την πώληση) αλλά όχι απαραίτητα ή κριτήριο. Θα ήθελα ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα.
-
Αντίστοιχα θέλω κάτι ιδανικά σε Hybrid (mHEV, HEV, PEHV δεν έχει σημασία ο κόσμος δεν ξέρει τις διαφορές) ώστε να μπορεί να πουληθεί εύκολα σε 2-3 χρόνια. Γενικά δεν μου αρέσει να κρατάω πολύ τα αυτοκίνητά μου, οπότε θα ήθελα να έχω την δυνατότητα να το πουλήσω εύκολα όταν χρειαστεί για να κάνω την μετάβαση μάλλον σε κάτι ηλεκτρικό ή PHEV. Οπότε τα οποιασδήποτε μορφή υβριδικά έχουν ένα προβάδισμα σε μελλοντική μεταπώληση, είτε ως τιμή είτε ως ευκολία πώλησης.
-
Με ενδιαφέρει η καλή οδική συμπεριφορά, αλλά πλέον βάζω προτεραιότητα την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Κυρίως γιατί στο 90% του χρόνου μου μετακινούμαι και άντε να έχω την δυνατότητα να «οδηγήσω» ένα 10% το πολύ. Οπότε θέλω κάτι που στην καθημερινότητά μου θα είναι άνετο, αγχολυτικό και δεν θα μου σπάει σφραγίσματα ώστε να στρίβει τέλεια την 1 φορά το χρόνο που θα το χρειαστώ. Εδώ να πω ότι η ΜιΤο είναι εξαιρετική σε αυτό το κομμάτι. Φοβερό κράτημα και διασκεδαστικό χωρίς να είναι σκληρή και στην καθημερινή μετακίνηση είναι πάρα πολύ άνετη. Εάν είχε ένα καλό αυτόματο κιβώτιο και λίγα άλογα παραπάνω, δεν θα την άλλαζα!
Έχουμε συζητήσει πολλές φορές ότι το αυτοκίνητο πέρα από το να μας αρέσει χρειάζεται να καλύπτει και τις ανάγκες μας. Πλέον με το παιδί μέσα στο αυτοκίνητο δεν ταξιδεύω με πάνω από 130-140 χ.α.ω (συνήθως 120 με 130) και δεν στρίβω δίχως αύριο αλλά πάω πολύ πιο χαλαρά. Οπότε ένα π.χ. Fiesta ST, όσο και να μου αρέσει, ουσιαστικά σχεδόν ποτέ δεν θα μπορούσα να το ευχαριστηθώ ή να το πάω όπως του αρμόζει. Σε 5-7 χρόνια το ξανασυζητάμε (θα μου χαρίσει ο Μάστορας το δικό του!!). Άρα κάποια χαρακτηριστικά ορισμένων αυτοκινήτων, όσο και να μου αρέσουν στην πράξη δεν μου προσφέρουν κάτι, γιατί δεν πρόκειται να τα αξιοποιήσω. Από την άλλη θα αξιοποιήσω κάποια άλλα που είτε δεν μου αρέσουν είτε στο παρελθόν ούτε που είχα ασχοληθεί. -
Δεν είχα αποκλείσει καμία μάρκα και εταιρεία αλλά ήθελα να αποφύγω το γνωστό group αφού του έχω μια απέχθεια. Και τελικά έγινε εκ του αποτελέσματος, γιατί δεν έχει κάποιο αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει (για εμένα) σε κάποιον τομέα. Εκτός του Ibiza DSG το οποίο μου αρέσει πολύ (ειδικά μετά το F/L) αλλά τελικά δεν έχει να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πάμε όμως στην λίστα των αυτοκινήτων που τελικά μπήκαν ως υποψήφια προς αγορά:
-
Ford Puma 125ps (ή 155 ακόμα καλύτερα) mHEV DCT7: Η 1η μου επιλογή ξεκάθαρα! Πανέμορφο (για εμένα μακράν το ομορφότερο της κατηγορίας και ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα μέχρι τις €40.000). Σε συνδυασμό με το κράτημα, την άνεση τον εξοπλισμό και την 8ετή εγγύηση, είναι το αυτοκίνητο όπως το θέλω! Ουσιαστικά όμως είναι ένα πολύ πιο όμορφο και λίγο καλύτερο Φιέστα και πολύ πιο μοδάτο και εμπορικό. Μεγάλο μείον για εμένα η τιμή του, που σε ST Line με κάποια έξτρα (γιατί υπολείπεται σε εξοπλισμό του ST Line Fiesta) αγγίζει τις 26.000 και σε ST Line X (η σωστή έκδοση για το Puma) αγγίζει τις 27.000, οπότε μετά λες ας βάλω άλλα €1.000 να πάρω το 155αρι και κάπως έτσι φτάνω στις €28.000 και στο Focus 1.5 182 ps…αχαχα! Εάν δεν είχα βάλει οικονομικό όριο και χωρίς να πρυτανεύσει η λογική (γιατί στα 28Κ το Φόκους υπερτερεί σε όλα!!), καθαρά με το τι μου αρέσει θα έπαιρνα το Puma και τέλος…δεν έχω βρει πιο όμορφο αυτοκίνητο στα χρήματα που μπορώ να δώσω, απλά πράγματα. Με τον χέρι στην καρδιά είναι το μόνο αυτοκίνητο που το βλέπω και μου αρέσει να το έχω, μια κάποια «συγκίνηση». Φευ…υπάρχει και λογική.
-
Ford Fiesta 125ps mHEV DCT7: Φαντάζει ιδανικό πακέτο. Όμορφο (σε ST Line), εξαιρετικό στον δρόμο τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε ποιότητα κύλισης, πλήρης εξοπλισμός, mild hybrid για τα μάτια του κόσμου και 8 χρόνια εγγύηση και όλα αυτά κάτω από €20Κ. Bonus το απίστευτα χαμηλό επιτόκιο του 1%. Αρνητικά: το DCT, το ότι αφαίρεσαν εξοπλισμό και ότι σύντομα (σε 12-18 μήνες) βγαίνει το Facelift.
-
Suzuki Vitara 1.4 AWD AT6: Από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και «πακέτα». Και αυτόματο και 4κίνητο και με mild hybrid (για να μπορέσει να πεισθεί ο μελλοντικός αγοραστής που θα δεί το σηματάκι Hybrid πίσω) και καλό εξοπλισμό και γενικά τα πάντα όλα! ΟΚ θα ήθελα την GLX (με εκνευρίζουν οι ελλείψεις της GL+) αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Ξεπερνάει αρκετά το budget των €20.000, αλλά είναι από τις περιπτώσεις που το αξίζουν. Αρνητικό η αδιάφορη εισαγωγική και έμποροι και το ότι δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμο αυτόματο για test drive. Επίσης είναι αρκετά παλιό και σύντομα βγαίνει το νέο μοντέλο. Επίσης, όσο καλό και να είναι, δεν μου κάνει αυτό το «κάτι», τουλάχιστον μέχρι να το οδηγήσω.
-
Toyota Yaris Hybrid (& Cross): Εξαιρετικό σε όλα του (αποκάλυψη σε σχέση με το προηγούμενο Γιάρις), τα έχω γράψει αναλυτικά. Μειονεκτήματα η μέτρια ποιότητα και συναρμογή μέσα και η…Corolla! Γιατί με €1.000 παραπάνω παίρνεις ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Και εκεί προβληματίζομαι πολύ. Γιατί δεν μπορώ (έχοντας οδηγήσει και τα δύο) με τίποτα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά του Γιάρις έναντι της Corolla με τόσο μικρή διαφορά τιμής. Σφήνα τελευταία στιγμή μπήκε και το Yaris Cross, αλλά εμφανισιακά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα και αρχίζει να ξεφεύγει σε τιμή. Δεν το έχω δει από κοντά και δεν το έχω οδηγήσει, οπότε αυτοκίνητο στο σακί δεν παίρνω. Επίσης, μια «σωστή» έκδοση φτάνει για πλάκα τις €25.000 (28Κ για εμένα), οπότε εκεί προτιμώ το Puma με τα χίλια.
-
Toyota Corolla Hybrid: Ότι και το Γιάρις αλλά σε ακόμα καλύτερη έκδοση. Καλύτερη οδική συμπεριφορά και πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης (ελέω πολλαπλών συνδέσμων πίσω), άνεση και ηχομόνωση, ίδια κατανάλωση, καλύτερος εξοπλισμός και όλα αυτά για €1.000 επιπλέον. No brainer για εμένα, εάν πήγαινα σε Toyota Hybrid. H τιμή είναι μέχρι και «κλοπή» συγκριτικά με το τι άλλο αγοράζει κάποιος με €21.5Κ, ειδικά εάν συγκριθεί με C Hatch. Χρειάζεται να την οδηγήσει κάποιος για να πεισθεί για το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι με μόνο «αρνητικό» ότι το υβριδικό σύστημα δεν εμπνέει για οδήγηση, αλλά υπάρχουν «τρικ» που μπορείς να πάς γρήγορα και ευχάριστα, αρκεί να το μάθεις το αυτοκίνητο. Το διαπίστωσα ένα ΣΚ που είχα το CH-R.
-
Citroen C3 1.2 110ps EAT6: Καταρχάς μου αρέσει πάρα πολύ (ναι ξέρω έχω πρόβλημα!!) μέσα/έξω, ειδικά στο φανταστικό κόκκινο χρώμα (ικανό από μόνο του για να το προτιμήσω…αχαχα!) με το Techwood εσωτερικό (μου αρέσουν τα ανοιχτόχρωμα εσωτερικά). Στον δρόμο είναι απρόσμενα καλό και φυσικά πολύ άνετο που είναι κάτι που δίνω σημασία όπως είπα. Φυσικά έχει τις Γαλλικές «βλακείες», π.χ. τα παράθυρα (τα μπροστά έτσι!!) δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω και πρέπει να ξαναπατήσεις τον διακόπτη…αχαχα. Και κάτι τέτοια περίεργα, π.χ η συγκόλληση σε κάποια σημεία είναι άθλια και έχουν βάλει αυτοκόλλητα για να μην φαίνεται και άλλα τέτοια ωραία. Όμως είναι σε καλή τιμή (περί τα €18.5Κ) με καλό εξοπλισμό. Μεγάλο μείον για εμένα ότι ο κινητήρας δεν έχει τίποτα από υβριδική τεχνολογία (ούτε καν mHEV) οπότε σε 3-4 χρόνια θα είναι τελείως εκτός εποχής και θα είναι πιο δύσκολο να πουληθεί. Έχει μείνει πολύ πίσω ο όμιλος σε αυτό το θέμα, γιατί έχει δώσει βάρος στα ηλεκτρικά.
-
Ford Focus 182ps Auto: Προφανώς εκτός προϋπολογισμού, δεν το έχω οδηγήσει και είναι άγνωστο πότε θα έρθει Ελλάδα εαν παραγγελθεί τώρα. Απλά το αναφέρω, γιατί λίγο λίγο φτάνω στις 28.000 που κοστίζει (αχαχαχα) και εκεί μάλλον είναι μονόδρομος με όλα αυτά που συνδυάζει.
Επίσης τα παρακάτω αυτοκίνητα έφτασαν πολύ κοντά να μπουν στην λίστα ως υποψήφια, αλλά απορρίφθηκαν για τους λόγους που εξηγώ:
-
Peugeot 208 100ps EAT8: Αρκετά ακριβό χωρίς να προσφέρει κάτι που να αξίζει. ΟΚ έχει όμορφη σχεδίαση (μέσα/έξω αν και για εμένα υπερβολική και λίγο καγκούρικη) αλλά δεν ξεχωρίζει πουθενά, ούτε είναι το καλύτερο σε άνεση ούτε το καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, παντού στον Μ.Ο. Επίσης είναι αργό, τα 130 άλογα που είναι η «σωστή» έκδοση είναι πανάκριβα (πάμε πάλι στο Φόκους).
-
Corsa GS Line 130ps EAT8: Πολύ πιο σωστή επιλογή από το 208, αφού είναι το ίδιο αυτοκίνητο και €7.000 (τουλάχιστον!) πιο φτηνό. Παραλίγο να μπει στην τελική λίστα, αλλά τελικά δεν μπήκε επειδή όπως και το 208 δεν ξεχωρίζει πουθενά. Εάν θες άνεση παίρνεις το ομόσταυλο C3 και εάν θες οδική συμπεριφορά πάς στο Φιέστα που έχει ίδια τιμή και είναι πιο γρήγορο και πιο όμορφο (για εμένα).
-
Suzuki Swift mHEV CVT: Καλό αυτοκίνητο, αλλά πολύ αργό, λίγο «ψεύτικο» και το βασικότερο μειον του, πανάκριβο. Στα €15.000 ίσως να ήταν 1ο στην λίστα, αλλά στις €19.000 απλά δεν το σκέφτεσαι.
-
Hyundai i20 120ps DCT: Πάρα πολύ καλό, αλλά χάνει από το Φιέστα σε όλα εκτός των χώρων (που δεν με ενδιαφέρουν) και κοστίζει το ίδιο.
-
Seat Ibiza DSG: Γυμνό αυτό της προσφοράς που είναι σε τιμή χώμα, ακριβό το άλλο και γιατί να πάρω κάτι με DSG και 115 άλογα όταν με τα ίδια χρήματα παίρνω 125 άλογα?
-
VW Polo DSG: Δεν ξεχωρίζει κάπου ώστε να δικαιολογεί τα χρήματα που ζητάει και επίσης μπλέκω με τον όμιλο και την Καρέντα.
-
Skoda Kamiq DSG: Από τα καλύτερα της κατηγορίας του, ισορροπημένο, ωραίο εσωτερικό και λογικές τιμές. Απλά λείπει βασικός εξοπλισμός ασφάλειας (π.χ. πλαϊνοί αερόσακοι πίσω) και η τιμή αρχίζει και ξεφεύγει. Οπότε μετά πάμε στα χρήματα του Πούμα, το οποίο μου αρέσει περισσότερο και τελικά πάλι καταλήγω στο Focus!
-
Renault Clio: Το 90αρι είναι τάφος και με CVT. Το Hybrid που πραγματικά αξίζει, είναι πανάκριβο (ξανά το Focus μου χτυπάει την πόρτα σε αυτά τα λεφτά), χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις ή κατανάλωση. Πάρα πολύ υπερτιμημένο.
Γενικά είναι εύκολο να ξεφύγεις προς τα πάνω στα λεφτά, γιατί λές «ας πάρω το λίγο καλύτερο, μόνο €1.000 είναι η διαφορά» και στο τέλος τα €20Κ έχουν φτάσει τα €28Κ χωρίς να το καταλάβεις.
Η συνέχεια όταν καταλήξω, που θα σας πω και τους λόγους.
-
-
Ξεκινάω αυτό το θέμα, επειδή το έχουμε συζητήσει κατά καιρούς σε διάφορα άλλα θέματα και είπα να έχουμε κάτι συγκεντρωμένο. Και θα αρχίσω από την δικιά μου εμπειρία αναζήτησης, η οποία δεν είναι αυτό που θα λέγαμε 'τυπική' - αλλά και ποιανού είναι, ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια και ανάγκες!
Ακολουθεί σεντόνι, οπότε πάρτε καφέ ή ποτό!!!
Η δικιά μου αναζήτηση λοιπόν, με βάση τα δικά μου, «περίεργα» κριτήρια οδηγεί σε πολύ ετερόκλητα – μεταξύ τους – αυτοκίνητα.
Συνήθως αρχίζουμε ορίζοντας την κατηγορία (π.χ. SUV, Hats, Sedan κλπ.), μετά το μέγεθος και μετά κάποιες μάρκες ή μοντέλα. Εμένα ήταν αρκετά διαφορετική η διαδικασία, λόγω των κριτηρίων που είχα. Πριν παραθέσω τα κριτήρια, να πώ κάτι πολύ βασικό: κινούμαι κατά 90-95% στην πόλη (Αθήνα) σε συνθήκες κίνησης και μποτιλιαρίσματος (π.χ. 1 ώρα για διαδρομή 15χλμ), οπότε αυτό είναι κάτι σημαντικό για εμένα (ίσως το πιο σημαντικό), δηλαδή το που και πως κινούμαι και η καθημερινή ταλαιπωρία της κίνησης μέσα στην Αθήνα.
Πάμε λοιπόν με τα κριτήρια / δεδομένα που ήθελα εγώ:
-
Ξεκινάω από το πιο βασικό που είναι το οικονομικό (αλλιώς θα έπαιρνα Τέσλα!!). Είχα θέσει όριο τις €20.000.
-
Αυτόματο κιβώτιο (πόλη γάρ). Αυτό είναι οπωσδήποτε και μη διαπραγματεύσιμο. Μετά από 11 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει, τα 4 με αυτόματο κιβώτιο (αλλά χρονικά τα περισσότερα χρόνια έχω αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο) δεν ξαναγυρνάω στο χειροκίνητο, με τίποτα όμως! Προτιμούσα να μην είναι διπλοσύμπλεκτο, αλλά δυστυχώς με τον καταιγισμό αυτών των κιβωτίων έβαλα νερό στο κρασί μου και άρχισα να τα κοιτάω. Εννοείται είχαν αποκλειστεί τα ρομποτιζέ που είναι άθλια και τελείως άχρηστα.
-
Κατηγορία αυτοκινήτου, εδώ γίνεται χαμός αφού ουσιαστικά μου είναι αδιάφορη η κατηγορία! Δεν έψαχνα κάτι συγκεκριμένο (όπως οι περισσότεροι), αρκεί να είναι από 4 έως 4.5 μέτρα και αδιάφορο εάν είναι SUV, Crossover ή Hatchback. Επίσης, αδιάφοροι μου είναι οι χώροι (ποτέ δεν με ένοιαζαν και ήταν πάντα το τελευταίο που κοίταζα σε ένα αυτοκίνητο). Για να καταλάβετε, μια χαρά μου είναι και οι χώροι της ΜιΤο. Τρία άτομα χωράμε μια χαρά, ακόμα και για ταξίδι διακοπών 1 εβδομάδας (δεν πάμε σχεδόν ποτέ παραπάνω συνεχόμενα). Ήθελα όμως να είναι 4πορτο, με κουράζει το 3πορτο. Επίσης το εάν θα είναι 4.10 ή 4.40 επίσης αδιάφορο, αφού έχω χώρο να παρκάρω σπίτι και στο γραφείο και κέντρο σπάνια κατεβαίνω και όταν το κάνω 90% το βάζω σε πάρκινγκ (βαριέμαι να ψάχνω, μεγάλωσα πια!). Προφανώς σε 2 ίδια αυτοκίνητα θα προτιμήσω αυτό με τους περισσότερους χώρους, αλλά είναι σε τελευταία προτεραιότητα, με την έννοια ότι προτιμώ ένα αυτοκίνητο όπως το θέλω και ας έχει μικρότερους χώρους από ένα που δεν πληροί τα άλλα μου κριτήρια. Εξάλλου και το παρελθόν μου, δείχνει ότι ποτέ δεν είχα τα ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας (Mini, e46, Z4, F20, Kuga, MiTo κλπ.), άλλα πράγματα με ενδιέφεραν. Οπότε η κατηγορία του αυτοκινήτου είναι για εμένα σχεδόν αδιάφορη ως κριτήριο!
-
Δεν ήθελα diesel πλέον. Κινούμαι κατά 90% εντός της Αθήνα και σε διαδρομές από 2 έως 10χλμ ως επι το πλείστων. Άρα το Diesel δεν έχει και μεγάλο νόημα. Η ΜιΤο μέσα στην πόλη είναι στα 6.5λτ/100χλμ, οπότε δεν είναι και καμία φοβερή διαφορά στην κατανάλωση. Τα +/- €400 τον χρόνο δεν μου κάνουν κάποια θετική ή αρνητική διαφορά.
-
Θέλω καλό εξοπλισμό (ΟΚ ιδανικά θέλω τα πάντα σε εξοπλισμό, αλλά πρυτανεύει και η λογική!) με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας γιατί και μου αρέσουν αλλά και ώστε όταν το πουλήσω να μπορεί να πουληθεί πιο εύκολα. Μη διαπραγματεύσιμος εξοπλισμός τα φώτα LED, με το άθλια φωτισμένο οδικό μας δίκτυο. Τώρα οθόνες και τα τοιαύτα δεν με απασχολούν, σκεφτείτε ότι το Κούγκα είχε AA/Car Play και το είχα χρησιμοποιήσει 2 φορές στα 3 χρόνια. Καλοδεχούμενα (διευκολύνουν την πώληση) αλλά όχι απαραίτητα ή κριτήριο. Θα ήθελα ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα.
-
Αντίστοιχα θέλω κάτι ιδανικά σε Hybrid (mHEV, HEV, PEHV δεν έχει σημασία ο κόσμος δεν ξέρει τις διαφορές) ώστε να μπορεί να πουληθεί εύκολα σε 2-3 χρόνια. Γενικά δεν μου αρέσει να κρατάω πολύ τα αυτοκίνητά μου, οπότε θα ήθελα να έχω την δυνατότητα να το πουλήσω εύκολα όταν χρειαστεί για να κάνω την μετάβαση μάλλον σε κάτι ηλεκτρικό ή PHEV. Οπότε τα οποιασδήποτε μορφή υβριδικά έχουν ένα προβάδισμα σε μελλοντική μεταπώληση, είτε ως τιμή είτε ως ευκολία πώλησης.
-
Με ενδιαφέρει η καλή οδική συμπεριφορά, αλλά πλέον βάζω προτεραιότητα την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Κυρίως γιατί στο 90% του χρόνου μου μετακινούμαι και άντε να έχω την δυνατότητα να «οδηγήσω» ένα 10% το πολύ. Οπότε θέλω κάτι που στην καθημερινότητά μου θα είναι άνετο, αγχολυτικό και δεν θα μου σπάει σφραγίσματα ώστε να στρίβει τέλεια την 1 φορά το χρόνο που θα το χρειαστώ. Εδώ να πω ότι η ΜιΤο είναι εξαιρετική σε αυτό το κομμάτι. Φοβερό κράτημα και διασκεδαστικό χωρίς να είναι σκληρή και στην καθημερινή μετακίνηση είναι πάρα πολύ άνετη. Εάν είχε ένα καλό αυτόματο κιβώτιο και λίγα άλογα παραπάνω, δεν θα την άλλαζα!
Έχουμε συζητήσει πολλές φορές ότι το αυτοκίνητο πέρα από το να μας αρέσει χρειάζεται να καλύπτει και τις ανάγκες μας. Πλέον με το παιδί μέσα στο αυτοκίνητο δεν ταξιδεύω με πάνω από 130-140 χ.α.ω (συνήθως 120 με 130) και δεν στρίβω δίχως αύριο αλλά πάω πολύ πιο χαλαρά. Οπότε ένα π.χ. Fiesta ST, όσο και να μου αρέσει, ουσιαστικά σχεδόν ποτέ δεν θα μπορούσα να το ευχαριστηθώ ή να το πάω όπως του αρμόζει. Σε 5-7 χρόνια το ξανασυζητάμε (θα μου χαρίσει ο Μάστορας το δικό του!!). Άρα κάποια χαρακτηριστικά ορισμένων αυτοκινήτων, όσο και να μου αρέσουν στην πράξη δεν μου προσφέρουν κάτι, γιατί δεν πρόκειται να τα αξιοποιήσω. Από την άλλη θα αξιοποιήσω κάποια άλλα που είτε δεν μου αρέσουν είτε στο παρελθόν ούτε που είχα ασχοληθεί. -
Δεν είχα αποκλείσει καμία μάρκα και εταιρεία αλλά ήθελα να αποφύγω το γνωστό group αφού του έχω μια απέχθεια. Και τελικά έγινε εκ του αποτελέσματος, γιατί δεν έχει κάποιο αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει (για εμένα) σε κάποιον τομέα. Εκτός του Ibiza DSG το οποίο μου αρέσει πολύ (ειδικά μετά το F/L) αλλά τελικά δεν έχει να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πάμε όμως στην λίστα των αυτοκινήτων που τελικά μπήκαν ως υποψήφια προς αγορά:
-
Ford Puma 125ps (ή 155 ακόμα καλύτερα) mHEV DCT7: Η 1η μου επιλογή ξεκάθαρα! Πανέμορφο (για εμένα μακράν το ομορφότερο της κατηγορίας και ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα μέχρι τις €40.000). Σε συνδυασμό με το κράτημα, την άνεση τον εξοπλισμό και την 8ετή εγγύηση, είναι το αυτοκίνητο όπως το θέλω! Ουσιαστικά όμως είναι ένα πολύ πιο όμορφο και λίγο καλύτερο Φιέστα και πολύ πιο μοδάτο και εμπορικό. Μεγάλο μείον για εμένα η τιμή του, που σε ST Line με κάποια έξτρα (γιατί υπολείπεται σε εξοπλισμό του ST Line Fiesta) αγγίζει τις 26.000 και σε ST Line X (η σωστή έκδοση για το Puma) αγγίζει τις 27.000, οπότε μετά λες ας βάλω άλλα €1.000 να πάρω το 155αρι και κάπως έτσι φτάνω στις €28.000 και στο Focus 1.5 182 ps…αχαχα! Εάν δεν είχα βάλει οικονομικό όριο και χωρίς να πρυτανεύσει η λογική (γιατί στα 28Κ το Φόκους υπερτερεί σε όλα!!), καθαρά με το τι μου αρέσει θα έπαιρνα το Puma και τέλος…δεν έχω βρει πιο όμορφο αυτοκίνητο στα χρήματα που μπορώ να δώσω, απλά πράγματα. Με τον χέρι στην καρδιά είναι το μόνο αυτοκίνητο που το βλέπω και μου αρέσει να το έχω, μια κάποια «συγκίνηση». Φευ…υπάρχει και λογική.
-
Ford Fiesta 125ps mHEV DCT7: Φαντάζει ιδανικό πακέτο. Όμορφο (σε ST Line), εξαιρετικό στον δρόμο τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε ποιότητα κύλισης, πλήρης εξοπλισμός, mild hybrid για τα μάτια του κόσμου και 8 χρόνια εγγύηση και όλα αυτά κάτω από €20Κ. Bonus το απίστευτα χαμηλό επιτόκιο του 1%. Αρνητικά: το DCT, το ότι αφαίρεσαν εξοπλισμό και ότι σύντομα (σε 12-18 μήνες) βγαίνει το Facelift.
-
Suzuki Vitara 1.4 AWD AT6: Από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και «πακέτα». Και αυτόματο και 4κίνητο και με mild hybrid (για να μπορέσει να πεισθεί ο μελλοντικός αγοραστής που θα δεί το σηματάκι Hybrid πίσω) και καλό εξοπλισμό και γενικά τα πάντα όλα! ΟΚ θα ήθελα την GLX (με εκνευρίζουν οι ελλείψεις της GL+) αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Ξεπερνάει αρκετά το budget των €20.000, αλλά είναι από τις περιπτώσεις που το αξίζουν. Αρνητικό η αδιάφορη εισαγωγική και έμποροι και το ότι δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμο αυτόματο για test drive. Επίσης είναι αρκετά παλιό και σύντομα βγαίνει το νέο μοντέλο. Επίσης, όσο καλό και να είναι, δεν μου κάνει αυτό το «κάτι», τουλάχιστον μέχρι να το οδηγήσω.
-
Toyota Yaris Hybrid (& Cross): Εξαιρετικό σε όλα του (αποκάλυψη σε σχέση με το προηγούμενο Γιάρις), τα έχω γράψει αναλυτικά. Μειονεκτήματα η μέτρια ποιότητα και συναρμογή μέσα και η…Corolla! Γιατί με €1.000 παραπάνω παίρνεις ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Και εκεί προβληματίζομαι πολύ. Γιατί δεν μπορώ (έχοντας οδηγήσει και τα δύο) με τίποτα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά του Γιάρις έναντι της Corolla με τόσο μικρή διαφορά τιμής. Σφήνα τελευταία στιγμή μπήκε και το Yaris Cross, αλλά εμφανισιακά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα και αρχίζει να ξεφεύγει σε τιμή. Δεν το έχω δει από κοντά και δεν το έχω οδηγήσει, οπότε αυτοκίνητο στο σακί δεν παίρνω. Επίσης, μια «σωστή» έκδοση φτάνει για πλάκα τις €25.000 (28Κ για εμένα), οπότε εκεί προτιμώ το Puma με τα χίλια.
-
Toyota Corolla Hybrid: Ότι και το Γιάρις αλλά σε ακόμα καλύτερη έκδοση. Καλύτερη οδική συμπεριφορά και πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης (ελέω πολλαπλών συνδέσμων πίσω), άνεση και ηχομόνωση, ίδια κατανάλωση, καλύτερος εξοπλισμός και όλα αυτά για €1.000 επιπλέον. No brainer για εμένα, εάν πήγαινα σε Toyota Hybrid. H τιμή είναι μέχρι και «κλοπή» συγκριτικά με το τι άλλο αγοράζει κάποιος με €21.5Κ, ειδικά εάν συγκριθεί με C Hatch. Χρειάζεται να την οδηγήσει κάποιος για να πεισθεί για το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι με μόνο «αρνητικό» ότι το υβριδικό σύστημα δεν εμπνέει για οδήγηση, αλλά υπάρχουν «τρικ» που μπορείς να πάς γρήγορα και ευχάριστα, αρκεί να το μάθεις το αυτοκίνητο. Το διαπίστωσα ένα ΣΚ που είχα το CH-R.
-
Citroen C3 1.2 110ps EAT6: Καταρχάς μου αρέσει πάρα πολύ (ναι ξέρω έχω πρόβλημα!!) μέσα/έξω, ειδικά στο φανταστικό κόκκινο χρώμα (ικανό από μόνο του για να το προτιμήσω…αχαχα!) με το Techwood εσωτερικό (μου αρέσουν τα ανοιχτόχρωμα εσωτερικά). Στον δρόμο είναι απρόσμενα καλό και φυσικά πολύ άνετο που είναι κάτι που δίνω σημασία όπως είπα. Φυσικά έχει τις Γαλλικές «βλακείες», π.χ. τα παράθυρα (τα μπροστά έτσι!!) δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω και πρέπει να ξαναπατήσεις τον διακόπτη…αχαχα. Και κάτι τέτοια περίεργα, π.χ η συγκόλληση σε κάποια σημεία είναι άθλια και έχουν βάλει αυτοκόλλητα για να μην φαίνεται και άλλα τέτοια ωραία. Όμως είναι σε καλή τιμή (περί τα €18.5Κ) με καλό εξοπλισμό. Μεγάλο μείον για εμένα ότι ο κινητήρας δεν έχει τίποτα από υβριδική τεχνολογία (ούτε καν mHEV) οπότε σε 3-4 χρόνια θα είναι τελείως εκτός εποχής και θα είναι πιο δύσκολο να πουληθεί. Έχει μείνει πολύ πίσω ο όμιλος σε αυτό το θέμα, γιατί έχει δώσει βάρος στα ηλεκτρικά.
-
Ford Focus 182ps Auto: Προφανώς εκτός προϋπολογισμού, δεν το έχω οδηγήσει και είναι άγνωστο πότε θα έρθει Ελλάδα εαν παραγγελθεί τώρα. Απλά το αναφέρω, γιατί λίγο λίγο φτάνω στις 28.000 που κοστίζει (αχαχαχα) και εκεί μάλλον είναι μονόδρομος με όλα αυτά που συνδυάζει.
Επίσης τα παρακάτω αυτοκίνητα έφτασαν πολύ κοντά να μπουν στην λίστα ως υποψήφια, αλλά απορρίφθηκαν για τους λόγους που εξηγώ:
-
Peugeot 208 100ps EAT8: Αρκετά ακριβό χωρίς να προσφέρει κάτι που να αξίζει. ΟΚ έχει όμορφη σχεδίαση (μέσα/έξω αν και για εμένα υπερβολική και λίγο καγκούρικη) αλλά δεν ξεχωρίζει πουθενά, ούτε είναι το καλύτερο σε άνεση ούτε το καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, παντού στον Μ.Ο. Επίσης είναι αργό, τα 130 άλογα που είναι η «σωστή» έκδοση είναι πανάκριβα (πάμε πάλι στο Φόκους).
-
Corsa GS Line 130ps EAT8: Πολύ πιο σωστή επιλογή από το 208, αφού είναι το ίδιο αυτοκίνητο και €7.000 (τουλάχιστον!) πιο φτηνό. Παραλίγο να μπει στην τελική λίστα, αλλά τελικά δεν μπήκε επειδή όπως και το 208 δεν ξεχωρίζει πουθενά. Εάν θες άνεση παίρνεις το ομόσταυλο C3 και εάν θες οδική συμπεριφορά πάς στο Φιέστα που έχει ίδια τιμή και είναι πιο γρήγορο και πιο όμορφο (για εμένα).
-
Suzuki Swift mHEV CVT: Καλό αυτοκίνητο, αλλά πολύ αργό, λίγο «ψεύτικο» και το βασικότερο μειον του, πανάκριβο. Στα €15.000 ίσως να ήταν 1ο στην λίστα, αλλά στις €19.000 απλά δεν το σκέφτεσαι.
-
Hyundai i20 120ps DCT: Πάρα πολύ καλό, αλλά χάνει από το Φιέστα σε όλα εκτός των χώρων (που δεν με ενδιαφέρουν) και κοστίζει το ίδιο.
-
Seat Ibiza DSG: Γυμνό αυτό της προσφοράς που είναι σε τιμή χώμα, ακριβό το άλλο και γιατί να πάρω κάτι με DSG και 115 άλογα όταν με τα ίδια χρήματα παίρνω 125 άλογα?
-
VW Polo DSG: Δεν ξεχωρίζει κάπου ώστε να δικαιολογεί τα χρήματα που ζητάει και επίσης μπλέκω με τον όμιλο και την Καρέντα.
-
Skoda Kamiq DSG: Από τα καλύτερα της κατηγορίας του, ισορροπημένο, ωραίο εσωτερικό και λογικές τιμές. Απλά λείπει βασικός εξοπλισμός ασφάλειας (π.χ. πλαϊνοί αερόσακοι πίσω) και η τιμή αρχίζει και ξεφεύγει. Οπότε μετά πάμε στα χρήματα του Πούμα, το οποίο μου αρέσει περισσότερο και τελικά πάλι καταλήγω στο Focus!
-
Renault Clio: Το 90αρι είναι τάφος και με CVT. Το Hybrid που πραγματικά αξίζει, είναι πανάκριβο (ξανά το Focus μου χτυπάει την πόρτα σε αυτά τα λεφτά), χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις ή κατανάλωση. Πάρα πολύ υπερτιμημένο.
Γενικά είναι εύκολο να ξεφύγεις προς τα πάνω στα λεφτά, γιατί λές «ας πάρω το λίγο καλύτερο, μόνο €1.000 είναι η διαφορά» και στο τέλος τα €20Κ έχουν φτάσει τα €28Κ χωρίς να το καταλάβεις.
Η συνέχεια όταν καταλήξω, που θα σας πω και τους λόγους.
-
-
Πολύ ενδιαφέρον post...
Αναμένουμε τη συνέχεια...
Υ.Γ. Σε βλέπω τελικά να φτάνεις 28.000 €
-
Corolla, άνετα. Ιδανικό για την περίπτωσή σου.
-
Εγώ τι να πώ, τα έχουμε πεί και από κοντά. Κορολο-ΣουΤσουΡου θα κοίταγα στην θέση σου αλλά μεταχειρισμένα Φάνημ. Πάντως επειδή παρακολουθώ στενά την αγορά τελευταία δηλώνω ότι δεν υπάρχει αμάξι που να με καλύπτει σε σχέση αξίας/τιμής στην παρούσα φάση.
-
Εγώ τι να πώ, τα έχουμε πεί και από κοντά. Κορολο-ΣουΤσουΡου θα κοίταγα στην θέση σου αλλά μεταχειρισμένα Φάνημ. Πάντως επειδή παρακολουθώ στενά την αγορά τελευταία δηλώνω ότι δεν υπάρχει αμάξι που να με καλύπτει σε σχέση αξίας/τιμής στην παρούσα φάση.
-
Είσαι δύσκολος εσύ!!
-
Καλύτερα, να κρατήσεις το ST 3-4 χρόνια ακόμα να μου το χαρίσεις μετά.
-
Μεταχειρισμένα δεν αξίζουν αυτή τη στιγμή, είναι ελάχιστη η διαφορά στα χρήματα. Επίσης (προσωπικό αυτό) έχω βαρεθεί να παίρνω μεταχειρισμένα, θέλω ένα καινούργιο μετά από τόσα χρόνια. Άσε που σε Τογιότα δεν έχει μτχμνα όπως τα θέλω...είμαι και περιεργίδης!
-
-
-
Είσαι δύσκολος εσύ!!
-
Καλύτερα, να κρατήσεις το ST 3-4 χρόνια ακόμα να μου το χαρίσεις μετά.
-
Μεταχειρισμένα δεν αξίζουν αυτή τη στιγμή, είναι ελάχιστη η διαφορά στα χρήματα. Επίσης (προσωπικό αυτό) έχω βαρεθεί να παίρνω μεταχειρισμένα, θέλω ένα καινούργιο μετά από τόσα χρόνια. Άσε που σε Τογιότα δεν έχει μτχμνα όπως τα θέλω...είμαι και περιεργίδης!
Και οι δύο δύσκολοι είμαστε, ή απλά δε μας φτάνουν τα λεφτά!
Το ST μέχρι τέλος του 22 θα έχει φύγει, μπορεί και νωρίτερα.
Επειδή ζούμε μεταβατική μλκυνση και πιθανή στρέβλωση της αγοράς στο μέλλον με τον εξηλεκτρισμόμετοστανίο δεν είναι τόσο 'λάθος' η αγορά μεταχειρισμένου κι ας τα πουλάνε ακριβά. Τα καινούργια είναι ακόμα πιο ακριβά, παραδώσεις πολύμηνες και χρηματοδοτικά της πλάκας πλήν ελάχιστων εξαιρέσεων.
Λάθος εποχή διάλεξες για να πάρεις 'επιτέλους καινούργιο'. Υπάρχει και το σύστημα Αλέφαντος που το προτείνω ανεπιφύλαχτα.. Ρίξε budget και δες τι φτάνεις με το Χ ποσό **αυστηρά **(πχ 13 χιλιάρικα cash)
Μέχρι να το βαρεθείς to νεομεταχειρισμένο σου τουτού θα έχουν περάσει 1-2 χρονάκια και επανεξετάζεις την αγορά αυτοκινήτου που θα είναι πιο ανταγωνιστική αφτερκόβιντ. Το δίνεις με μικρή χασούρα και τραμπάρεις ξανά..
-
-
Λάθος εποχή διάλεξες για να πάρεις 'επιτέλους καινούργιο'. Υπάρχει και το σύστημα Αλέφαντος που το προτείνω ανεπιφύλαχτα.. Ρίξε budget και δες τι φτάνεις με το Χ ποσό **αυστηρά **(πχ 13 χιλιάρικα cash)
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει σωστή και λάθος εποχή. Πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Επίσης:
-
Πολλά από αυτά που κοιτάω, απλά δεν υπάρχουν σε μεταχειρισμένα.
-
Το να πάρω ένα μεταχειρισμένο με 19.000 όταν καινούργιο έχει 21.000, δεν έχει νόημα για εμένα.
-
Αυτό με τις 13.000 που λές έχει νόημα, αλλά φοβάμαι (ξέρωντάς με) ότι τα 2-3 χρόναι που λές θα γίνουν 2-3 μήνες...αχαχα!
-
Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει σε 2-3 χρόνια, σε τίποτα (εφόσον ζούμε!!). Οπότε προτιμώ να χαρώ κάτι τώρα (εφόσον μπορώ) από το να περιμένω 2-3 χρόνια για να κερδίσω 2-3 χιλ €.
Γενικά πολλές σκόρπιες σκέψεις και χωρίς να υπάρχει 'σωστό' και 'λάθος', απλά επιλογές με άγνωστο αποτέλεσμα!
-
-
Οκ αν η διαφορά είναι τόσο μικρή και εγώ σε καινούργιο θα πήγαινα τελικά. Ότι και να κάνεις εγώ σου έχω εμπιστοσύνη πάντως..
Το αναμένω για καλλωπισμό-προστασία όταν με το καλό το αποφασίσεις
-
Το αναμένω για καλλωπισμό-προστασία όταν με το καλό το αποφασίσεις
Στάνταρ θα σου έρθω, 'μεροκάματο' και κερνάω μπύρες & σουβλάκια (μετά τον καλωπισμό...αχαχα!!). Σου έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτά!
-
Ευχάριστος πονοκέφαλος αν δημιουργείται λίστα αυτοκινήτων που να καλύπτει τα ποιο σημαντικά κριτήρια.
Δυσάρεστος πονοκέφαλος αν δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να καλύπτει τα ποιο σημαντικά κριτήρια.
Βλέπω λίστα, οπότε μάλλον ο πονοκέφαλος είναι ευχάριστος.
Εγώ από τα καινούρια δεν έχω και πολλές γνώσεις όποτε καλοτάξιδο όποιο αυτοκίνητο επιλεγεί.
υ.γ. προσωπικά κανένα μα κανένα καινούριο αυτοκίνητο δεν θα αγόραζα. Κανένα δεν με ενθουσιάζει. Επίσης κανένα δεν καλύπτει το πρώτο και ποιο βασικό κριτήριο που έχω. Οπότε κάθομαι και χαζεύω αυτοκίνητα προηγούμενων δεκαετιών.
-
Αφού μπορείς να φτάσεις τα 28 χιλιάρικα, είτε πάρε αυτό που σου αρέσει στα 28 (ώστε να το χαρείς, το τελευταίο σου θερμικό θα είναι άλλωστε) είτε αυτόματο Swift στα 15, ώστε να χάσεις τα λιγότερα δυνατά για να κάνεις κίνηση ματ μετά με τα ηλεκτρικά (Μ3Ρ τετραετίας στα 30 χιλιάρικα).
-
Βλέπω λίστα, οπότε μάλλον ο πονοκέφαλος είναι ευχάριστος.
Επίσης κανένα δεν καλύπτει το πρώτο και ποιο βασικό κριτήριο που έχω.
Ναι ευχάριστος είναι ο πονοκέφαλος.
Ποιό είναι αυτό το πρώτο και βασικό κριτήριο?
Αφού μπορείς να φτάσεις τα 28 χιλιάρικα, είτε πάρε αυτό που σου αρέσει στα 28 (ώστε να το χαρείς, το τελευταίο σου θερμικό θα είναι άλλωστε) είτε αυτόματο Swift στα 15, ώστε να χάσεις τα λιγότερα δυνατά για να κάνεις κίνηση ματ μετά με τα ηλεκτρικά (Μ3Ρ τετραετίας στα 30 χιλιάρικα).
-
Δεν μπορώ να φτάσω τα 28, με τίποτα παρά μόνο με χρηματοδότηση. Οποτε σε χρηματοδότηση τα Ford είναι μονόδρομος.
-
Το Swift έχει 19, όχι 15. Στα 15 είναι άδειο, με τίποτα δεν μπορώ να το οδηγήσω, θα εκνευριστώ και θα θέλω να το αλλάξω την επόμενη ημέρα!
-
-
Να σου πω, στα 14,5 έχει full led, αυτόματο CVT, ACC, υβριδική κατανάλωση 4,5 λίτρα (λέει ο Λάπης). Νομίζω ότι είναι σούπερ για τα χρήματά του. Τι παραπάνω θες;
-
Υπάρχει αυτοκίνητο στη λίστα, που σου κάνει ''κλικ'' και ψειρίζεσαι ακόμα; Aν νομίζεις ότι είναι ακριβό για σένα, βγάλ'το από τη λίστα σου γιατί απλώς σε μπερδεύει. Από τα υπόλοιπα, εγώ μόνο το Vitara θα κοίταγα. Αλλά εγώ ζω αλλού. Μάλλον δε σου κάνει.
Ισως τα Corsa και i20 που απέριψες, να τα ξαναδείς;
-
Ποιό είναι αυτό το πρώτο και βασικό κριτήριο?
Σόρυ αλλά δεν θα ήθελα να το αναφέρω.
-
Γενικά το ποστ το έγραψα κυρίως για να θίξω το πόσο διαφορετικά (και μεταξύ τους) κριτήρια έχει ο καθένας μας. Αλλά κάθε συζήτηση και πρόταση ευπρόσδεκτη.
Να σου πω, στα 14,5 έχει full led, αυτόματο CVT, ACC, υβριδική κατανάλωση 4,5 λίτρα (λέει ο Λάπης). Νομίζω ότι είναι σούπερ για τα χρήματά του. Τι παραπάνω θες;
Και μόνο οι μανιβέλες πίσω με εκνευρίζουν!! Άσε που έχει και άλλες ελλείψεις όπως: ηλεκτρικά ανδιπλ. καθρέπτες, μόνο 4 ηχεία, navi, κουμπί εκκίνησης κλπ. Συμφωνώ ότι στα 15Κ είναι πολύ καλή τιμή, αλλά όχι για τα δικά μου ζητούμενα. Έχει ελλείψεις που με ενοχλούν σε καινούργιο αυτοκίνητο του 2021 και αφόσον μπορώ να πάω στα €20Κ, δεν βλέπω τον λόγο να συμβιβαστώ με κάτι που δεν μου κάνει. Άσε που είναι και αρκετά αργό. Ιδανικό για αυτοκίνητο πόλης, αλλά μόνο για αυτό (για εμένα) και στην κατηγορία του ένα Φιέστα ή ένα C3 π.χ είναι καλύτερα (για εμένα πάλι).
Υπάρχει αυτοκίνητο στη λίστα, που σου κάνει ''κλικ'' και ψειρίζεσαι ακόμα; Aν νομίζεις ότι είναι ακριβό για σένα, βγάλ'το από τη λίστα σου γιατί απλώς σε μπερδεύει. Από τα υπόλοιπα, εγώ μόνο το Vitara θα κοίταγα. Αλλά εγώ ζω αλλού. Μάλλον δε σου κάνει.
Ισως τα Corsa και i20 που απέριψες, να τα ξαναδείς;
Όλα τα υποψήφια μου κάνουν κλίκ. Κόρσα και i20 εχουν απορριφθεί για τους λόγους που είπα.
-
Κι εγώ νομίζω ότι δεν είναι αγορά για τίποτα τεχνολογικό αυτό τον καιρό.
-
τo Ibiza το είδες;
-
Γενικά το ποστ το έγραψα κυρίως για να θίξω το πόσο διαφορετικά (και μεταξύ τους) κριτήρια έχει ο καθένας μας. Αλλά κάθε συζήτηση και πρόταση ευπρόσδεκτη.
Όλα τα υποψήφια μου κάνουν κλίκ. Κόρσα και i20 εχουν απορριφθεί για τους λόγους που είπα.
Sorry, είχα έτσι αντιλειφθεί για το Puma. Δεν ήθελα να μειώσω τις υπόλοιπες επιλογές σου.
Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου