Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 233
    • 234
    • 57 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4671
    253009
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Διαβάστε το manual απλά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        panormus772 last edited by

        Κάπου είχα διαβάσει πως εξαρτάται από τον τύπο του αυτόμ. κιβωτίου, π.χ. στα διπλοσύμπλεκτα σε στάση δεν χρειάζεται στο Ν, ενώ για τα υπόλοιπα αυτόματα καλό είναι σε παρατεταμένη στάση (> 10sec), βάζεις Ν.

        Υ.Γ. Aν κι εγώ σε όσα είχα διαβάσει ως τώρα για τα αυτόματα,ήξερα ότι Ν μπαίνει μόνο για ρυμούλκηση, εδώ είδα αυτό που γράφω στην αρχή: https://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=19733&page=2

        Κάποιος γνώστης,αν θέλει ας μας το διευκρινήσει.

        Όπως και να'χει, το ορθότερο είναι αυτό που λέει ο Δίας. Κοιτάς manual του Τucson.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          chris2021 @panormus772 last edited by

          Κάπου είχα διαβάσει πως εξαρτάται από τον τύπο του αυτόμ. κιβωτίου, π.χ. στα διπλοσύμπλεκτα σε στάση δεν χρειάζεται στο Ν, ενώ για τα υπόλοιπα αυτόματα καλό είναι σε παρατεταμένη στάση (> 10sec), βάζεις Ν.

          Υ.Γ. Aν κι εγώ σε όσα είχα διαβάσει ως τώρα για τα αυτόματα,ήξερα ότι Ν μπαίνει μόνο για ρυμούλκηση, εδώ είδα αυτό που γράφω στην αρχή: https://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=19733&page=2

          Κάποιος γνώστης,αν θέλει ας μας το διευκρινήσει.

          Όπως και να'χει, το ορθότερο είναι αυτό που λέει ο Δίας. Κοιτάς manual του Τucson.

          οσο και να εψαξα το manual δεν βρηκα κατι δυστυχως . Ευχαριστω πολυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • d_m
            d_m @chris2021 last edited by

            Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

            Καλησπέρα,

            Έχω το αυτόματο, κι επειδή απομονώνω πάντα το start & stop, βάζω Ν όταν είμαι σε κίνηση ή φανάρι διαρκείας.

            Πράγματι το manual δεν αναφέρει τίποτα σχετικό.

            Παρατήρησα όμως ότι στο D σταματημένος, η μετάδοση κάνει παραπάνω (ελάχιστο ούτως ή άλλως) μηχανικό θόρυβο από ο, τι στο Ν. Φυσικά, προσοχή στο Ν διότι θέλει και φρενο καλού - κακού

            Ευχαριστώ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Τι κιβωτιο έχετε; αυτοματο ή dct;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                chris2021 @lap last edited by

                Τι κιβωτιο έχετε; αυτοματο ή dct;

                Καλημερα .αυτοματο .

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @chris2021 last edited by

                  Lap wrote:

                  Τι κιβωτιο έχετε; αυτοματο ή dct;

                  Καλημερα .αυτοματο .

                  Καλημέρα. DCT έχετε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chris2021 @realzeus last edited by

                    Chris2021 wrote:

                    Lap wrote:

                    Τι κιβωτιο έχετε; αυτοματο ή dct;

                    Καλημερα .αυτοματο .

                    Καλημέρα. DCT έχετε.

                    ναι dct εχω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • d_m
                      d_m @gebou last edited by

                      Chris2021 wrote:

                      Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                      Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.

                      Καλημέρα,

                      ναι έχει και autohold (μιλαω πάντα για το 1.6T 48V 180ps 4WD 7DCT)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Κολλητή μου φίλη σήμερα παράγγειλε το Tuscon. Ήταν ανάμεσα σε 3 αυτοκίνητα τελικά: Tuscon (Hybrid), Audi W3 & Volvo XC40. Τα οδήγησε από 2 φορές και τα 3 και μου είπε τα εξής (σήμερα οδηγεί ένα Cpatur του 2014, ντηζελ):

                        1. Το Q3 δεν της άρεσε καθόλου. Πολύ σκληρό, κοπάναγε και πολύ κακά φρένα σε αίσθηση και φρενάρισμα. Το απέρριψε αμέσως.

                        2. Το XC40 της άρεσε πολύ, κυρίως η άνεση που είχε. Το εσωτερικό το βρήκε ΟΚ.

                        3. Tuscon Hybrid (230 άλογα είναι αυτά!!), το ερωτεύτηκε! Μέσα και έξω της άρεσε πάρα πολύ, ειδικά μέσα το βρήκες φανταστικό. Υπάρχει ένα ετοιμοπαράδοτο Premium σε λευκό, δηλαδή ακριβώς όπως το ήθελε και το έκλεισε. Εντυπώσεις όταν το παραλάβει και το οδηγήσω.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Καλημέρα. Στα πλαίσια βοήθειας που παρέχω σε φίλο για αγορά C_SUV διάβασα όλο το νήμα από εκεί που το είχα αφήσει πριν λίγο καιρό. Θα ήθελα όμως εν καιρώ τις απόψεις των ιδιοκτητών (κυρίως) επί των σημείων όπου προκύπτει ότι υστερεί το όχημα στα περισσότερα reviews. Ήτοι την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, το ιδιαίτερα ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης (με αναφορές σε reviews ότι αντί να προσθέτει αφαιρεί βάρος στις υψηλές ταχύτητες) αλλά και τα αδύναμα LED φώτα.

                          Στα δύο τελευταία θέματα ήθελα να εστιάσω στις σκέψεις μου επ'αυτων με την σημείωση ότι δεν έχω οδηγήσει ούτε έχω δει από κοντά το όχημα μέχρι στιγμής. Ως προς το ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης μήπως η χρήση του sport mode στις υψηλές ταχύτητες ανατρέπει λίγο τα δεδομένα και απλά οι reviewers για να κρατήσουν χαμηλά τις καταναλώσεις που θα παρουσιάσουν αφήνουν σχεδόν πάντα το όχημα στο eco mode (εκτός από τις διαδικασίες μετρήσεων 0-100, ρεπριζ κλπ) με αποτέλεσμα ποτέ να μην πάρουν το βάρος του sport mode στο τιμόνι όπως θα έπρεπε να χρησιμοποιείται; Όποιος αμφιβάλει ότι μπορεί ένας σοβαρός reviewer να κάνει κάτι τέτοιο να του θυμίσω ότι ο ψείρας ο Marek στην δοκιμή του Civic X του φάνηκε αδύναμο στο τράβηγμα και αργό (ήμαρτον θεέ μου) ενώ από το video ήταν προφανές ότι είχε το όχημα σε eco mode (πράσινο σηματάκι σαν κάνναβη στο ταμπλό)!

                          Επιπλέον για το θέμα των LED ενώ το όχημα έχει αισθητήρα φώτων αλλά και AHB δεν έχει δυστυχώς αυτόματη ρύθμιση ύψους φώτων. Αναρωτιέμαι λοιπών μήπως είναι λίγο κακομαθημένοι οι reviewers και απλά το όχημα θέλει ένα ανέβασμα της δέσμης χωρίς να δίνουν σημασία με αποτέλεσμα τα φώτα να χτυπάνε χαμηλά;

                          Άλλωστε οι περισσότεροι εξ αυτών φαίνεται ότι συνήθως αντιμετωπίζουν ουδέτερα τον νοτιοκορεατικό όμιλο ενώ σε πολλούς από αυτούς φαίνεται ότι για δικούς τους λόγους αδικούν σε σημεία τα οχήματά του για να βγάλουν το συνολικό αποτέλεσμα που θέλουν να παρουσιάσουν. Ίσως το μόνο όχημα του ομίλου που έχω δει να το χαρακτηρίζουν όλοι από 'decent' και επάνω είναι το Xceed.

                          Όλο αυτό το ψάχνω καθώς έπεισα τον φίλο να δώσει μια παράταση στην αγορά του. Είχε απορρίψει πολύ γρήγορα το Tuscon (μετά από 1 td και 2/3 reviews που του έστειλα να δει). Δεν θέλει να πάει σε PSA/VAG και με στόχευση να του βγει η αγορά κοντά στα 30κ σκεφτόταν έντονα το MY2121 Compass καθώς έχει λίγο λόξα με το 'semi-premium'.

                          Εν κατακλείδι τον έπεισα να δώσει άλλη μια ευκαιρία στο Tuscon και να περιμένει το νέο Sportage καθώς το Compass που του γυαλισε αξίζει βασικά ως Diesel (όπως καταλαβαίνω) κάτι που θέλει να αποφύγει όπως και το (μέτριο) DCT του βενζίνης 150ps.

                          Όταν πήγαμε να πάρει td το Kuga συνέβη το προφανές. Του άρεσε πολύ οδηγικά αλλά τον χάλασε ο έξτρα όγκος του οχήματος, η τιμολόγηση του St-line X ενώ ήταν σκεπτικός ως προς την δύναμη αρα και την συνεπαγόμενη μέση κατανάλωση του 1,5T ecoboost.

                          Στο Tuscon η έκδοση που θα τον ενδιέφερε είναι βενζίνη 180ps FWD M/T Distinctive (με λίγα extras ύστερα απο παρόρμησή μου) και είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών (ένα νεογέννητο και ένα 3,5 ετών) με προοπτική για 3ο.

                          ΥΓ: Έχω μπερδευτεί από τα vds. Στην Distinctive όπως έρχεται στην Ελλάδα ο εσωτερικός φωτισμός (πλην των δύο φώτων πίσω από τα σκιαστρα οδηγού/συνοδηγού που σίγουρα είναι αλογόνου) εμπρός και πίσω είναι LED ναι η όχι; Στα ελληνικά reviews βλέπω distinctive (από το Infoteinment) με λάμπες αλογόνου μπρος-πίσω...

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            ggab last edited by

                            Γενικά το λευκό είναι το αγαπημένο μου χρώμα,για πολλούς και διάφορους λόγους. Όμως στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο νομίζω ότι υποβαθμίζει το τελικό αποτέλεσμα. Τεσπα με το καλό να παραλάβει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • d_m
                              d_m last edited by

                              Καλησπέρα σε όλους

                              • η κατανάλωση στην πόλη , ακόμα και με φορτωμένο το αυτοκίνητο , κρατιέται στα 8,5-8,6/100 (πρόγραμμα οδήγησης eco και μαλακό πόδι) .Συμπέρασμα, το mild hybrid 48V κάνει δουλειά! Το S60 άνετα ξεπερνούσε τα 9,5-10/100, σε παρόμοιες συνθήκες και οδήγηση, ενδεχομένως κι ακόμα παραπάνω...

                              • θα ήθελα τα  τζάμια της έκδοσης Premium περισσότερο φιμέ αλλά όταν ρώτησα σχετικά πριν το παραγγείλω, μου είπαν ότι αφενός κοστίζουν εξτρα, αφετέρου θα αργούσε η παράδοση του αυτοκινήτου, οπότε δεν έκανα κάτι.Επίσης δεν υπάρχει ο πιο σκούρος τόνος  φιμε των πίσω παραθύρων (δεν έχω παιδιά/σκυλιά , αλλά θεωρώ ότι θα βοηθούσαν τη θερμομόνωση του αυτοκινήτου στις καλοκαιρινές θερμοκρασίες)

                              • όταν πατάω το αριστερό paddle για σειριακή  αλλαγή ταχύτητας προς τα κάτω, υπάρχει μια υστέρηση στην ανταπόκριση περίπου 0.5 '' όπου το αυτοκίνητο δείχνει πρώτα να '΄τσουλάει΄' για ελάχιστα  σα να έχω νεκρό και μετά να φρενάρει .Είχα μάθει με των V40 / S60 όπου δεν υπήρχε τέτοιο ''lag''. Θα μου πείτε . τι είναι 0,5'' υστέρηση ...και όμως είναι, αν πηγαίνεις με μεγάλη ταχύητητα ή αν εχει κίνηση και τα αυτοκίνητα πηγαινουν το ένα κοντα στο άλλο με ταχύτητες >100 χλμ/ώρα

                              • οι πλαστικές επενδύσεις των θυρών (πάντα μιλάω για την έκδοση Premium) είναι από σκληρό πλαστικό που εμφανισιακά μεν δείχνει όμορφο αλλά δεν είναι μαλακό δε στην υφή ! Ακόμα χειρότερα, η εσωτερική λαβή για το κλεισιμο της πόρτας  περιβάλλεται από ακόμα πιο σκληρό, λείο  πλαστικό ακριβώς ίδιο με των Mondeo 20ετίας , if you know what I mean !  Φαίνεται επιρρεπές στα γδαρσίματα με την πολλή χρήση , αλλα δε θα βιαστώ να εκφέρω γνώμη.

                              • Τέλος , μέχρι τα 120 χλμ/ώρα που έχω οδηγήσει (καινουριο γαρ), το τιμόνι έχει αίσθηση αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο και αξιοσημείωτο. Αντίθετα, αξιοσημείωτη είναι η άνεση και η απορρόφηση μεγάλου ποσοστού κακοτεχνιών των δρόμων, σε συνεργασία με τα Continental 6

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • d_m
                                d_m @sabas_thess last edited by

                                Καλημέρα. Στα πλαίσια βοήθειας που παρέχω σε φίλο για αγορά C_SUV διάβασα όλο το νήμα από εκεί που το είχα αφήσει πριν λίγο καιρό. Θα ήθελα όμως εν καιρώ τις απόψεις των ιδιοκτητών (κυρίως) επί των σημείων όπου προκύπτει ότι υστερεί το όχημα στα περισσότερα reviews. Ήτοι την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, το ιδιαίτερα ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης (με αναφορές σε reviews ότι αντί να προσθέτει αφαιρεί βάρος στις υψηλές ταχύτητες) αλλά και τα αδύναμα LED φώτα.

                                Στα δύο τελευταία θέματα ήθελα να εστιάσω στις σκέψεις μου επ'αυτων με την σημείωση ότι δεν έχω οδηγήσει ούτε έχω δει από κοντά το όχημα μέχρι στιγμής. Ως προς το ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης μήπως η χρήση του sport mode στις υψηλές ταχύτητες ανατρέπει λίγο τα δεδομένα και απλά οι reviewers για να κρατήσουν χαμηλά τις καταναλώσεις που θα παρουσιάσουν αφήνουν σχεδόν πάντα το όχημα στο eco mode (εκτός από τις διαδικασίες μετρήσεων 0-100, ρεπριζ κλπ) με αποτέλεσμα ποτέ να μην πάρουν το βάρος του sport mode στο τιμόνι όπως θα έπρεπε να χρησιμοποιείται; Όποιος αμφιβάλει ότι μπορεί ένας σοβαρός reviewer να κάνει κάτι τέτοιο να του θυμίσω ότι ο ψείρας ο Marek στην δοκιμή του Civic X του φάνηκε αδύναμο στο τράβηγμα και αργό (ήμαρτον θεέ μου) ενώ από το video ήταν προφανές ότι είχε το όχημα σε eco mode (πράσινο σηματάκι σαν κάνναβη στο ταμπλό)!

                                Επιπλέον για το θέμα των LED ενώ το όχημα έχει αισθητήρα φώτων αλλά και AHB δεν έχει δυστυχώς αυτόματη ρύθμιση ύψους φώτων. Αναρωτιέμαι λοιπών μήπως είναι λίγο κακομαθημένοι οι reviewers και απλά το όχημα θέλει ένα ανέβασμα της δέσμης χωρίς να δίνουν σημασία με αποτέλεσμα τα φώτα να χτυπάνε χαμηλά;

                                Άλλωστε οι περισσότεροι εξ αυτών φαίνεται ότι συνήθως αντιμετωπίζουν ουδέτερα τον νοτιοκορεατικό όμιλο ενώ σε πολλούς από αυτούς φαίνεται ότι για δικούς τους λόγους αδικούν σε σημεία τα οχήματά του για να βγάλουν το συνολικό αποτέλεσμα που θέλουν να παρουσιάσουν. Ίσως το μόνο όχημα του ομίλου που έχω δει να το χαρακτηρίζουν όλοι από 'decent' και επάνω είναι το Xceed.

                                Όλο αυτό το ψάχνω καθώς έπεισα τον φίλο να δώσει μια παράταση στην αγορά του. Είχε απορρίψει πολύ γρήγορα το Tuscon (μετά από 1 td και 2/3 reviews που του έστειλα να δει). Δεν θέλει να πάει σε PSA/VAG και με στόχευση να του βγει η αγορά κοντά στα 30κ σκεφτόταν έντονα το MY2121 Compass καθώς έχει λίγο λόξα με το 'semi-premium'.

                                Εν κατακλείδι τον έπεισα να δώσει άλλη μια ευκαιρία στο Tuscon και να περιμένει το νέο Sportage καθώς το Compass που του γυαλισε αξίζει βασικά ως Diesel (όπως καταλαβαίνω) κάτι που θέλει να αποφύγει όπως και το (μέτριο) DCT του βενζίνης 150ps.

                                Όταν πήγαμε να πάρει td το Kuga συνέβη το προφανές. Του άρεσε πολύ οδηγικά αλλά τον χάλασε ο έξτρα όγκος του οχήματος, η τιμολόγηση του St-line X ενώ ήταν σκεπτικός ως προς την δύναμη αρα και την συνεπαγόμενη μέση κατανάλωση του 1,5T ecoboost.

                                Στο Tuscon η έκδοση που θα τον ενδιέφερε είναι βενζίνη 180ps FWD M/T Distinctive (με λίγα extras ύστερα απο παρόρμησή μου) και είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών (ένα νεογέννητο και ένα 3,5 ετών) με προοπτική για 3ο.

                                ΥΓ: Έχω μπερδευτεί από τα vds. Στην Distinctive όπως έρχεται στην Ελλάδα ο εσωτερικός φωτισμός (πλην των δύο φώτων πίσω από τα σκιαστρα οδηγού/συνοδηγού που σίγουρα είναι αλογόνου) εμπρός και πίσω είναι LED ναι η όχι; Στα ελληνικά reviews βλέπω distinctive (από το Infoteinment) με λάμπες αλογόνου μπρος-πίσω...

                                καλησπέρα,

                                • τα επίπεδα εξοπλισμού της ελληνικής εισαγωγής  ανά επίπεδο εξοπλισμού αναφέρονται πολύ αναλυτικά στο hyundai.gr - αν δεν τα έχουν ακόμα αναρτημένα, στειλτε μου email να σας τα στείλω (τα έχω κρατήσει σε pdf)

                                • στην τιμή του  180ps FWD M/T Distinctive που ενδιαφέρεστε, ΔΕΝ θα βρείτε αλλο ανταγωνιστικό σε τιμή και εξοπλισμό ΣΥΝ 5 χρόνια εγγύηση ανεξαρτήτως χιλιομέτρων!

                                • Compass= Fiat / δεν το κρίνω, απλώς όποιος εμπιστεύεται (ή δεν εμπιστεύεται) τον Ομιλο FCA, δρα ανάλογα.

                                • Χρόνοι παράδοσης στα μείον του Tucson πλέον, εκτός αν υπάρχουν αυτοκίνητα ήδη στην Ελλάδα, ετοιμοπαράδοτα

                                • Ετοιμαστείτε γενικότερα για σοβαρές  καθυστερήσεις παραδοσης  σε VAG , Ford , Hyundai ,Renault κλπ λόγω έλλειψης σε τσιπάκια

                                • Ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που πήρα (Tucson 1,6 4Χ4 180 ΗP 7DCT Premium), θεωρώ πολύ έντιμα και ποιοτικά τα Scoda και εν καταλαβαίνω γιατί να πάει κάποιος σε Compass , μιλάω καθαρά για λόγους ποιότητας και αξιοπιστίας

                                - Tέλος , κλείστε ένα ραντεβού για test drive του Tucson για ιδία άποψη, ανεξάρτητα από το τι λεει και το που αποσκοπεί ο καθένας ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sabas_thess last edited by

                                  Δεν νομίζω ότι υστερεί σε ποιότητα κατασκευής αυτή την στιγμή ένα Compass απέναντι σε ένα Tuscon. Για τις πλατφόρμες του πρώην FCA (συγκεκριμένα της Jeep) αλλά κυρίως για την τεράστια εμπειρία τους στα συστήματα τετρακίνησης κάπου είχα διαβάσει ότι ήταν ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους το PSA ήθελε να συγχωνευτεί με το FCA. Μέσω αυτού θα ήθελε μελλοντικά να εισέλθει στην τεράστια αμερικανική αγορά. Δεν είναι Opel να της φορέσουν ξαφνικά πάτωμα και κινητήρες από PSA. Μιλάμε για Jeep. Διορθώστε με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος...

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • d_m
                                    d_m @sabas_thess last edited by

                                    Δεν νομίζω ότι υστερεί σε ποιότητα κατασκευής αυτή την στιγμή ένα Compass απέναντι σε ένα Tuscon. Για τις πλατφόρμες του πρώην FCA (συγκεκριμένα της Jeep) αλλά κυρίως για την τεράστια εμπειρία τους στα συστήματα τετρακίνησης κάπου είχα διαβάσει ότι ήταν ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους το PSA ήθελε να συγχωνευτεί με το FCA. Μέσω αυτού θα ήθελε μελλοντικά να εισέλθει στην τεράστια αμερικανική αγορά. Δεν είναι Opel να της φορέσουν ξαφνικά πάτωμα και κινητήρες από PSA. Μιλάμε για Jeep. Διορθώστε με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος...

                                    Για κάποιο λόγο μεταφέρθηκα χθες σε κάποιο άλλο topic και δεν είδα την απάντησή μου αναρτημένη εδώ... Έγραψα λοιπόν ότι καμία συνεργασία δε γίνεται χωρίς την προστιθέμενη αξία, μεταφορά τεχνογνωσίας και οικονομιών κλίμακας που επιτυγχανονται με συμμαχίες, παρά με κοστοβορους ανταγωνισμούς...

                                    Προφανώς κανείς δεν μπορεί να πει ότι κάνετε λάθος, το μέλλον θα δείξει ποια brands της stelantis θα επιβιώσουν και θα φέρουν χρήμα στη συμμαχία...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @d_m last edited by

                                      Για κάποιο λόγο μεταφέρθηκα χθες σε κάποιο άλλο topic

                                      Μεταφέρθηκαν τα ποστ που ήταν άσχετα με το θέμα του νήματος.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • d_m
                                        d_m @fanis75 last edited by

                                        d_m wrote:

                                        Για κάποιο λόγο μεταφέρθηκα χθες σε κάποιο άλλο topic

                                        Μεταφέρθηκαν τα ποστ που ήταν άσχετα με το θέμα του νήματος.

                                        Ο. Κ.  ευχαριστώ, δεν το ήξερα ότι γίνεται κάτι τέτοιο και, αν μη τι άλλο, προσωπικά είμαι πάντα και σαφώς εντός topic...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          chris2021 @d_m last edited by

                                          gebou wrote:

                                          Chris2021 wrote:

                                          Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                                          Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.

                                          Καλημέρα,

                                          ναι έχει και autohold (μιλαω πάντα για το 1.6T 48V 180ps 4WD 7DCT)

                                          Καλημέρα σας. Ακόμα και στο συνεργείο της Λαμδα στη Συγγρού μου είπαν τελικά ότι σε κάθε στάση του αυτοκινήτου η ταχύτητα θα πρέπει να είναι στο Ν διαφορετικά δημιουργεί πρόβλημα στα δισκάκια το οποίο το κόστος αντικατάστασης τους είναι στα 1000 €

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • d_m
                                            d_m @chris2021 last edited by

                                            Καλημέρα σας. Ακόμα και στο συνεργείο της Λαμδα στη Συγγρού μου είπαν τελικά ότι σε κάθε στάση του αυτοκινήτου η ταχύτητα θα πρέπει να είναι στο Ν διαφορετικά δημιουργεί πρόβλημα στα δισκάκια το οποίο το κόστος αντικατάστασης τους είναι στα 1000 €

                                            καλημέρα

                                            ευχαριστούμε για την ενημέρωση - θα προσπαθήσω να κάνω την ίδια ερώτηση σε  συνεργείο άλλης αντιπροσωπείας , να δούμε αν θα υπάρξει παρόμοια απάντηση...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 57 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr