Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 30
    • 31
    • 21 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    15118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      REALZEUS wrote:

      Sabas_Thess wrote:

      Επίσης αν υπάρχει και μια αυτοσυγκράτηση έναντι του DCT αποφεύγεις τον 160ps.

      Μακάρι να ήταν DCT. CVT είναι. Όποιος θέλει δε τετρακίνητο παντρεύεται και το CVT.

      Ωχ ακόμα χειρότερα φίλε, πφφφ...

      Btw Αλέξανδρε θα ήθελα την άποψη σου επι του θέματος του DCT. Δεν θυμάμαι να έχεις ήδη εκφέρει ή ίσως να το έκανες σε νήμα που εγώ δεν έχει τύχει να παρακολουθήσω.

      Συμμερίζεται την περιρρέουσα άποψη ότι έχει 'μέση ζωή περί τα 60κ χιλιόμετρα' σε μέση χρήση; Θα το επέλεγες σε πρώτο αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιείται συστηματικά σε όλες τις συνθήκες μετακίνησης, συμπεριλαμβανομένης κίνησης;

      Τέλος θεωρείς ότι όλος αυτός ο ντόρος έναντι του DCT οφείλεται κυρίως στα προβλήματα των DSG του VAG στα mainstream μοντέλα του ομίλου και στο powershit της Ford τουλάχιστον μέχρι τις προηγούμενες γενιές ή συμμερίζεσαι την άποψη όσων θεωρούν ότι το 'πρόβλημά' του είναι δομικό οπότε αφορά το σύνολο των εφαρμογών του;

      Συγνώμη αν κανιβαλιζω το νήμα αλλά θεωρώ ότι με την προώθηση από τους κατασκευαστές του 'τέλους' των μηχανικών κιβωτίων, τουλάχιστον στα αυτοκίνητα καθημερινότητας, οφείλουμε να εμβαθύνουμε την κατανόηση μας απέναντι στις επιλογές μας πριν είναι αργά.

      Καλημέρα Χρήστο!

      Όπως διάβασες πολλοί κάτοχοι και χρήστες έχουν εκφέρει την άποψη του, αλλά μαις και ρώτης την δική μου είπα να απαντήσω στο κατάλληλο θέμα.

      Δεν θεωρώ ότι τα διπλοσύμπλεκτα έχουν κάποιο όριο ζωής. Βέβαια κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστούν αλλαγή οι συμπλέκτες, αλλά το ίδιο συμβαίνει και σε ένα χειροκίνητο. Το πότε θα συμβεί αυτό εξαρτάται από πολλές παραμέτρους (υλοποίηση, τρόπος χρήσης, μέχρι και τύχη). Το κακό όνομα βγήκε λόγω των DSG πρώτων γενεών θεωρώ.  Πάντα κάτι όταν είναι κανούριο και αδοκίμαστο βγάζει προβλήματα, μέχρι η τεχνολογία να τα αντιμετωπίσει και να τα λύσει. Προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω διπλοσύμπλετο σήμερα (αφού πολλά παιδικά προβλήματα έχουν ήδη λυθεί), αλλά για το μποτιλιάρισμα ένα CVT ή ένα πλανητικό είναι πιο ταιριαστά, κυρίως λόγω τρόπου λειτουργίας τους και όχι τόσο της αξιοπιστίας. Φυσικά εξαρτάται και από το είδος του αυτοκινήτου. Για σπορ κατασκευή, φυσικά διπλοσύμπλεκτο! Για εκτός δρόμου όμως δεν κάνει, όπως δεν κάνει και το CVT.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        manast last edited by

        Μια και όλοι έχουν από μία καταθέτω κι εγώ τη άποψή μου μετά από 35000km και 2,5 χρόνια χρήσης αυτομάτου κιβωτίου τύπου μετατροπέα ροπής. Από την αρχή να γράψω ότι πάντα μου άρεσε η σχέση μου με τον συμπλέχτη και το 'παιχνίδισμα' μ΄αυτόν.

        Ενα από καιρού εις καιρόν πρόβλημα με τον δεξί ώμο με έκανε εδώ και 7-8 χρόνια να σκέφτομαι την αγορά αυτομάτου κιβωτίου που μέχρι τότε δεν ήταν και της μόδας. Πριν 2,5 χρόνια στην αλλαγή του αυτοκινήτου το καινούριο δεν προσφέρονταν με χειροκίνητο, είναι πετρέλαιο που θεωρώ ότι του ταιριάζει περισσότερο και είχε γενικά καλές κριτικές σαν αυτόματο. Μέχρι τότε ζήτημα να είχα οδηγήσει συνολικά 100Km με αυτόματο και δεν είχα ξετρελαθεί.

        Το κακό είναι ότι ούτε τώρα ξετρελάθηκα. Στην κίνηση χωρίς πολλά πολλά λόγια είναι το στοιχείο του (αρκεί να απενεργοποιήσεις το start-stop), στις μικρές εμπειρίες μου στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους (ζω στην Κρήτη) ούτε κρύο ούτε ζέστη, στους άλλους όμως δρόμους που εδώ έχει αρκετούς και εμένα μου αρέσουν ιδιαίτερα, με ψιλοχάλασε σε σχέση με αυτά που διάβαζα και άκουγα και προσεγγίζει αυτά που περίμενα. Οταν η χαρτογράφηση είναι στο D κάτι γίνεται όταν είναι στο Ν συχνότατα κάτι θα σου κρεμάσει. Συνήθως άκαιρη αλλαγή (οικονομία;). Προφανώς η αλλαγή σε manual βοηθάει αλλά...

        Σε καμία περίπτωση δεν με ενδιαφέρει η αποτυπωμένη σε χρόνο απόδοση αλλά η οδήγηση σαν οδήγηση μου αρέσει και πολλά από τα γραμμένα χιλιόμετρα έγιναν γιατί απλώς ήθελα να οδηγήσω. Νομίζω η ικανοποίηση της πετυχημένης αλλαγής και του συντονισμού με το αριστερό πόδι είναι έλλειψη που δε σε διευκολύνει να δεθείς με το αυτοκίνητο καλύτερα. Η συνύπαρξη χειροκινήτου αυτοκινήτου ταυτόχρονα μου το επιβεβαιώνει.

        Προς θεού δεν είναι τα ύστερα του κόσμου, αλλά νομίζω ότι αν σου αρέσει η οδήγηση, κάτι σου στερεί που τα padlles δεν το αναπληρώνουν. Αντίθετα αναπληρώνεται με το παραπάνω αν οδηγείς πολύ χρόνο σε κίνηση.

        Τελικά πιστεύω ότι είναι κάτι σαν τα ηλεκτρικά, δηλαδή θα έπρεπε να αφορά τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, το τελείως ανάποδο από ότι κάνουν δηλαδή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Τι εννοείς με τη 'χαρτογράφηση στο Ν';

          H θέση Ν στο λεβιέ, είναι η νεκρά που σε ένα αυτόματο δεν επιλέγεις ποτέ, παρά μόνο σαν ενδιάμεση θέση από το D στο R ή P...

          Τί αυτοκίνητο είναι, μήπως είναι Hyundai και το 'Ν' σημαίνει κάτι άλλο;

          Επίσης εγώ μετά από σχεδόν 7 χρόνια καλού Ιαπωνικού αυτοκινήτου, πήρα αυτόματο ΕΑΤ6, έχοντας το ψάξει περίμενα πως σαν κιβώτιο της Aisin θα ήταν στα ίδια επίπεδα.

          Είναι ακόμη καλύτερο απ' ότι το κιβώτιο 5 ετών παλαιότερης σχεδίασης. Έχω 'πάθει πλάκα' με το πως αναγνωρίζει και τις κλίσεις και το ρυθμό που οδηγώ και κάνει π.χ. κατέβασμα ακριβώς πριν την ανηφορική στροφή σε πηλιορείτικους δρόμους που ξέρω από παιδί, αβίαστα κι ακριβώς όπως θα το έκανα χειροκίνητα, ή που κρατάει την σχέση όσο πρέπει στις κατηφόρες χωρίς να το νιώθω να μπερδεύεται ή να πάει ποτέ σε λάθος σχέση.

          Θέλω να πω πως και η εξέλιξη λίγω ετών μετράει και θα υπάρχουν διαφορές από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Κρίνοντας απ' το δικό μου, μάλλον θα ζήλευα πολύ όσους έχουν το ΕΑΤ8...

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • M
            manast @piliourits last edited by

            Τι εννοείς με τη 'χαρτογράφηση στο Ν';

            H θέση Ν στο λεβιέ, είναι η νεκρά που σε ένα αυτόματο δεν επιλέγεις ποτέ, παρά μόνο σαν ενδιάμεση θέση από το D στο R ή P...

            Τί αυτοκίνητο είναι, μήπως είναι Hyundai και το 'Ν' σημαίνει κάτι άλλο;

            Επίσης εγώ μετά από σχεδόν 7 χρόνια καλού Ιαπωνικού αυτοκινήτου, πήρα αυτόματο ΕΑΤ6, έχοντας το ψάξει περίμενα πως σαν κιβώτιο της Aisin θα ήταν στα ίδια επίπεδα.

            Είναι ακόμη καλύτερο απ' ότι το κιβώτιο 5 ετών παλαιότερης σχεδίασης. Έχω 'πάθει πλάκα' με το πως αναγνωρίζει και τις κλίσεις και το ρυθμό που οδηγώ και κάνει π.χ. κατέβασμα ακριβώς πριν την ανηφορική στροφή σε πηλιορείτικους δρόμους που ξέρω από παιδί, αβίαστα κι ακριβώς όπως θα το έκανα χειροκίνητα, ή που κρατάει την σχέση όσο πρέπει στις κατηφόρες χωρίς να το νιώθω να μπερδεύεται ή να πάει ποτέ σε λάθος σχέση.

            Θέλω να πω πως και η εξέλιξη λίγω ετών μετράει και θα υπάρχουν διαφορές από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Κρίνοντας απ' το δικό μου, μάλλον θα ζήλευα πολύ όσους έχουν το ΕΑΤ8...

            Εχεις δίκιο, επειδή το ξέρω εγώ το θεώρησα αυτονόητο. Ν=Normal, D=Dynamic. Tο αυτοκίνητο είναι η Stelvio.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • mastoras78
              mastoras78 last edited by

              Αυτά τα Hyundai Stelvio βγήκαν καλά? Δε τα βλέπω να πολυκυκλοφορούνε..

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Οι περισσότεροι κλαίμε που δεν θα δοκιμάσουμε ποτέ αυτό το αυτοκίνητο...

                Διαβάζω εδώ,

                An eight-speed torque converter automatic is the sole transmission available, just as it is on the Giulia whose Giorgio platform the Stelvio shares. **Given the manual **- at least in the Giulia Quadrifoglio application - isn’t one of the better examples of its type, this isn’t the loss it might be and even less of a loss on an SUV, though some may still pine for the extra interaction.

                In reality, there’s still joy to be had clicking up and down the ratios via Alfa’s stunning aluminium gearshift paddles and shifts are quick and generally faithful, particularly in Dynamic mode. If we have a complaint, it’s that Alfa has engineered in a distinct thump with each gearchange when in Dynamic. This is presumably to enhance the feel of swapping cogs, but it just ends up being a bit irritating...

                Νομίζω πως ο συμπλέκτης λείπει περισσότερο επειδή 'έτσι μάθαμε' για πολλά χρόνια απ' τα νιάτα μας και προσωπική μου άποψη πως αυτοκίνητο που δεν το έχεις στο γκαράζ μόνο για πίστα ή βόλτα, αλλά το οδηγείς καθημερινά, μόνο κέρδος έχει απ' το αυτόματο κιβώτιο, ακόμη και στο τί χρόνους θα γράψεις στη βόλτα σου σε μια διαδρομή που αγαπάς.

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • M
                  manast @piliourits last edited by

                  Οι περισσότεροι κλαίμε που δεν θα δοκιμάσουμε ποτέ αυτό το αυτοκίνητο...

                  Διαβάζω εδώ,

                  An eight-speed torque converter automatic is the sole transmission available, just as it is on the Giulia whose Giorgio platform the Stelvio shares. **Given the manual **- at least in the Giulia Quadrifoglio application - isn’t one of the better examples of its type, this isn’t the loss it might be and even less of a loss on an SUV, though some may still pine for the extra interaction.

                  In reality, there’s still joy to be had clicking up and down the ratios via Alfa’s stunning aluminium gearshift paddles and shifts are quick and generally faithful, particularly in Dynamic mode. If we have a complaint, it’s that Alfa has engineered in a distinct thump with each gearchange when in Dynamic. This is presumably to enhance the feel of swapping cogs, but it just ends up being a bit irritating...

                  Νομίζω πως ο συμπλέκτης λείπει περισσότερο επειδή 'έτσι μάθαμε' για πολλά χρόνια απ' τα νιάτα μας και προσωπική μου άποψη πως αυτοκίνητο που δεν το έχεις στο γκαράζ μόνο για πίστα ή βόλτα, αλλά το οδηγείς καθημερινά, μόνο κέρδος έχει απ' το αυτόματο κιβώτιο, ακόμη και στο τί χρόνους θα γράψεις στη βόλτα σου σε μια διαδρομή που αγαπάς.

                  Προς αποφυγή παρανόησης. Η άποψη που συνήγαγα δεν αφορά το συγκεκριμένο μόνο κιβώτιο (π.χ. κανένα δεν έχει...συμπλέχτη!) εξ άλλου κάποια άλλα ήταν πραγματικά πολύ άσχημα (όπως σ΄ένα παλιότερο Corsa), απλώς αυτό είναι το πρώτο δικό μου και με αυτό έχω οδηγήσει συστηματικά. Η σύγκριση είναι με χειροκίνητα, εξ΄ άλλου λόγω του καυσίμου το αυτόματο έχει περισσότερο θέση σ΄αυτό. Στο Dynamic άλλωστε όπως έγραψα οι αλλαγές μου ταιριάζουν περισσότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Η Stelvio εχει το 8αρι ZF ενα από τα καλύτερα (για εμένα το καλύτερο) αυτόματα που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή. Μόνο και μόνο αυτό το κιβώτιο είναι λόγος αγοράς ενός αυτοκινήτου!!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • M
                      manast last edited by

                      To τελικό αποτέλεσμα με τη μια ή την άλλη τελικά ρύθμιση σαφέστατα προσλαμβάνεται ως πανέμορφο και χορταστικό.

                      Το θέμα είναι για τα κιβώτια γι΄αυτό το ανέφερα. Πιστεύω  ότι όσο περισσότερα πράγματα ελέγχεις και ρυθμίζεις τόσο περισσότερο γεμίζεις  συναισθήματα (όχι απαραίτητα και μετρήσιμες τιμές) και χαίρεσαι το αποτέλεσμα -φανταστείτε μια φωτογραφία με τις ρυθμίσεις που εσείς βάλατε και μια αυτόματη. Η αυτόματη πιθανότατα να είναι καλύτερη, την άλλη τη βγάλατε εσείς.-

                      Γι΄αυτό πιστεύω ότι όταν χαίρεσαι το αυτόματο εξακολουθείς να έχεις ένα άκρο που δεν κάνει τίποτα!

                      Κουβέντα να γίνεται, το αμάξι τα καταφέρνει και έτσι περίφημα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        παντως το εατ8 ναι μεν μια χαρα αλλαζει αλλα το θελει το χερακι στο κατεβαζμα σε φουρκετες... μια ή δυο κατω να κοψει γιατι ειναι βαρυ το ατιμο... στο τριοοχτω δεν εχει καν θεση μανιουαλ, μονο θεση Β οπου λειτουργει περισσοτερο σαν φρενομαζευτης ενεργειας. ισως γιατι μονο του μπλεκεται και απομπλεκεται με το ηλεκτροκινητηρα. με τα αυτακια οταν ειναι σε βενζινη ομως ανεβοκατεβαζεις μονος σου οποτε ναναι. και η αληθεια ειναι οτι χωροπηδαει λιγο οταν σε ζμπορτ σανιδωσεις και κατεβασει απο μονο του 3-4 ταχυτητες κατω αλλα πραγματι ειναι σωτηριο γιατι μετα ανεβαζει μονο του ενω εσυ προσπαθεις να μεινεις στο δρομο και να μην μαζεψεις κολωνες. με χειροκινητο, ουτε καν...

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • realzeus
                          realzeus @manast last edited by

                          To τελικό αποτέλεσμα με τη μια ή την άλλη τελικά ρύθμιση σαφέστατα προσλαμβάνεται ως πανέμορφο και χορταστικό.

                          Το θέμα είναι για τα κιβώτια γι΄αυτό το ανέφερα. Πιστεύω  ότι όσο περισσότερα πράγματα ελέγχεις και ρυθμίζεις τόσο περισσότερο γεμίζεις  συναισθήματα (όχι απαραίτητα και μετρήσιμες τιμές) και χαίρεσαι το αποτέλεσμα -φανταστείτε μια φωτογραφία με τις ρυθμίσεις που εσείς βάλατε και μια αυτόματη. Η αυτόματη πιθανότατα να είναι καλύτερη, την άλλη τη βγάλατε εσείς.-

                          Γι΄αυτό πιστεύω ότι όταν χαίρεσαι το αυτόματο εξακολουθείς να έχεις ένα άκρο που δεν κάνει τίποτα!

                          Κουβέντα να γίνεται, το αμάξι τα καταφέρνει και έτσι περίφημα!

                          Μου άρεσε πολύ η παρομοίωση με την φωτογραφία. Έχω ακόμα μια επαγγελματική Nikon του '70 με χειροκίνητες ρυθμίσεις. Δεν λέω, έχει πλάκα, αλλά πάνω στον δρόμο δεν υπάρχουν περιθώρια για αργοπορίες αυτού του είδους. Από την άλλη, όλα τα αυτοκίνητα μου, πλην ενός, είναι χειροκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Το ότι σχεδόν πάντα έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι δεν είναι καθοριστικό πέραν από χρόνους αλλαγών κτλ. ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              manast @w202-amg last edited by

                              Το ότι σχεδόν πάντα έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι δεν είναι καθοριστικό πέραν από χρόνους αλλαγών κτλ. ?

                              Σίγουρα αυτό που λες ισχύει. Δύο χέρια, καλύτερα από ένα χέρι! Οπως όμως έγραψα από την αρχή, οι χρόνοι δεν με αφορούν. Αυτό που με αφορά είναι η προσλαμβανομένη  ικανοποίηση, η δυνατότητα βελτίωσης φορά τη φορά, το αίσθημα της επιτυχυμένης χρονικά αλλαγής - και το...μπινελίκι της λάθος-! Προς Θεού δεν γίνονται συνέχεια αυτά! Συνήθως η οδήγηση μου είναι αλλιώς και ειδικά στις ευθείες λουφάζω δεξιά., δεν οδηγώ ανταγωνιστικά. Κάποιες φορές όμως όπως εχτές, χωρίς κίνηση, σε τέτοιους δρόμους, ε, να, θα ήθελα για λίγη ώρα να ...φυτρώνει το πετάλι του συμπλέχτη και να χάνεται πάλι για μέρες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Ίσως η λύση όπως εγραψα είναι το χειροκινητο χωρίς συμπλεκτη της hyundai. Σθνδιαζει αρκετά θετικά των δύο προτάσεων.

                                Συμφώνω πως υπάρχει το συναίσθημα της ικανοποίησης όταν χειρίζεσαι κάτι με τα χέρια σου. Το είχα γράψει και παλαιότερα. Υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση για το θέμα αυτό.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @lap last edited by

                                  Συμφώνω πως υπάρχει το συναίσθημα της ικανοποίησης όταν χειρίζεσαι κάτι με τα χέρια σου. Το είχα γράψει και παλαιότερα. Υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση για το θέμα αυτό.

                                  Προσωπικά δεν συμφωνώ....ποτέ δεν έχω νοιώσει καλύτερα οδηγώντας αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο, ακόμα και σπορ (από αυτά που είχα). Πάντα προτιμούσα το αυτόματο και απλά σε στριφτερή διαδομή έκανα χειροκίνητες αλλαγές, φυσικά πολύ πιο γρήγορα και ομαλά από ότι με το χειροκίνητο κιβώτιο. Το μόνο θετικό του χειροκίνητου είναι (για πισωκούνα) το συμπλεκτάρισμα για να γυρίσει πιο εύκολα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @fanis75 last edited by

                                    #manual_mexri_telous(ton MEK)

                                    Έοχυν πεθάνει και δεν το ξέρεις...αχαχα. Ειδικά της PSA είναι για πέταμα...δνε κάνουν για τίποτα. Απλά ο φόβος του νέου σας κάνει να τα επιλέγετε....ΔΕΝ έχει κανένα νόημα το χειροκίνητο κιβώτιο, παρά μόνο ψυχολογικό.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap @fanis75 last edited by

                                      Στο δικό σου Φανη δεν υπάρχει τίποτα το σπορτιφ, στα άλλα με χειροκίνητη λειτουργία,οκ να το δεχτώ.

                                      Η σπορτιφ οδηγηση νοείται όταν προετοιμάζεις τις στροφές του κινητηρα πριν κάθε στροφή, οχι ότι ελεγχεις το αμάξι και άλλα τέτοια.

                                      Συνεπώς ούτε άσχετοι είμαστε ούτε τίποτα. Απλά στα φθηνα αυτόκινητα δεν βολεύουν παντα τα αυτόματα.

                                      Φυσικά ένα dsg (τα καλά των s3) είναι πολύ καλύτερο όλων αυτών που λες και το δεύτερο καλύτερο είναι της BMW το 9αρι

                                      Ολα τα αλλα ειναι είτε ημίμετρα είτε τελείως άκυρα ως προς την σπορτιφ αισθηση. Της aisin κάθετε κάπου στη μέση και είναι η χρυσή τομή.

                                      Για την πολη και για να πηγαίνεις στο περίπτερο όλα τα αυτόματα καλα είναι. Όπως και τα αυτόματα scooter κτλ

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @lap last edited by

                                        Η σπορτιφ οδηγηση νοείται όταν προετοιμάζεις τις στροφές του κινητηρα πριν κάθε στροφή, οχι ότι ελεγχεις το αμάξι και άλλα τέτοια.

                                        Συνεπώς ούτε άσχετοι είμαστε ούτε τίποτα. Απλά στα φθηνα αυτόκινητα δεν βολεύουν παντα τα αυτόματα.

                                        Φυσικά ένα dsg (τα καλά των s3) είναι πολύ καλύτερο όλων αυτών που λες και το δεύτερο καλύτερο είναι της BMW το 9αρι

                                        Ολα τα αλλα ειναι είτε ημίμετρα είτε τελείως άκυρα ως προς την σπορτιφ αισθηση. Της aisin κάθετε κάπου στη μέση και είναι η χρυσή τομή.

                                        Για την πολη και για να πηγαίνεις στο περίπτερο όλα τα αυτόματα καλα είναι. Όπως και τα αυτόματα scooter κτλ

                                        1. 8αρι της BMW (ZF) και είναι το καλύτερο, το DSG είναι μπούρδα.

                                        2. Σπορτίφ οδήγηση σε τι? Σε B SUV με 100 άλογα? Γελάνε και οι πέτρες...να μου πεις για ένα ST να το συζητήσω. Αλλά για αυτοκίνητα με 80-120 άλογα στημένα για άνεση και μεταφορά οικογένεια, για ποια σπορτίφ οδήγηση μιλάμε?

                                        Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι αναχρονιστικό (όπως και το χειροκίνητο αβάνς...και αυτό προετοιμάζει τον κινητήρα, γιατί δεν σας αρέσει!?!?!) και απλά το επιλέγουν (όσοι το επιλέγουν) για λάθος ψυχολογικούς λόγους...'για να ελέγχουν' καλύτερα το αυτοκίνητο όταν στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα τι κάνουν (πόσοι στρίβουν με λάθος ταχύτητα, ακόμα και με νεκρά!!!!, πόσοι φρενάρουν με λάθος ταχύτητα...κλπ κλπ).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @lap last edited by

                                          Η σπορτιφ οδηγηση νοείται όταν προετοιμάζεις τις στροφές του κινητηρα πριν κάθε στροφή, οχι ότι ελεγχεις το αμάξι και άλλα τέτοια.

                                          Συνεπώς ούτε άσχετοι είμαστε ούτε τίποτα. Απλά στα φθηνα αυτόκινητα δεν βολεύουν παντα τα αυτόματα.

                                          Φυσικά ένα dsg (τα καλά των s3) είναι πολύ καλύτερο όλων αυτών που λες και το δεύτερο καλύτερο είναι της BMW το 9αρι

                                          Ολα τα αλλα ειναι είτε ημίμετρα είτε τελείως άκυρα ως προς την σπορτιφ αισθηση. Της aisin κάθετε κάπου στη μέση και είναι η χρυσή τομή.

                                          Για την πολη και για να πηγαίνεις στο περίπτερο όλα τα αυτόματα καλα είναι. Όπως και τα αυτόματα scooter κτλ

                                          1. 8αρι της BMW (ZF) και είναι το καλύτερο, το DSG είναι μπούρδα.

                                          2. Σπορτίφ οδήγηση σε τι? Σε B SUV με 100 άλογα? Γελάνε και οι πέτρες...να μου πεις για ένα ST να το συζητήσω. Αλλά για αυτοκίνητα με 80-120 άλογα στημένα για άνεση και μεταφορά οικογένεια, για ποια σπορτίφ οδήγηση μιλάμε?

                                          Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι αναχρονιστικό (όπως και το χειροκίνητο αβάνς...και αυτό προετοιμάζει τον κινητήρα, γιατί δεν σας αρέσει!?!?!) και απλά το επιλέγουν (όσοι το επιλέγουν) για λάθος ψυχολογικούς λόγους...'για να ελέγχουν' καλύτερα το αυτοκίνητο όταν στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα τι κάνουν (πόσοι στρίβουν με λάθος ταχύτητα, ακόμα και με νεκρά!!!!, πόσοι φρενάρουν με λάθος ταχύτητα...κλπ κλπ).

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @fanis75 last edited by

                                            Συγνώμη Φανη αλλά είσαι τελειως κολλημένος. Βγάζεις απόφαση και μετά κολλάς σε ακραίες δηλώσεις.

                                            Το dsg ΔΕΝ ειναι μπούρδα. Άκου μπούρδα. Μπούρδα ειναι η δήλωση ότι είναι μπούρδα το dsg. Που να το πεις και να σ ακούσουν άνθρωποι με καλά dsg των 2.0 tsi κτλ

                                            Αναξιόπιστα μεσα στην πολη στα φθηνα μοντελα που ειναι ξηρού τυπου, ναι είναι.... Μπούρδα ως προς τη αισθηση οδηγησης όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

                                            Και εμείς έχουμε αυτόματα και καλά αυτόματα όχι φθηνα. Δεν είμαστε ιθαγενείς που γελούν με την ασχετοσύνη μας.

                                            Το χειροκινητο σου δίνει την αίσθηση συμμετοχής, περισσότερο από ότι το αυτοματο. Η χειροκίνητη εκδοχή των dsg και κάποιων άλλων γρήγορων κιβωτίων και αυτα κάπως σε βάζουν σε επικοινωνία, ε το αυτοκινητο, αλλά είναι στα ακριβοτερα αυτοκινητα.

                                            Εσένα μάλλον το χειροκινητο δεν στην δίνει. Οκ είσαι ανέραστος στα χειροκίνητα κιβωτια. Σε κάποιους άλλους την δίνει οποτε μη φτάνεις σε ακραίες δηλώσεις..... άκου εκεί αβανς... Ωχ θεέ μου, τι μας λέει ο Φάνης μας!!!!!!

                                            Το τι κάνουν οι άσχετοι δεν με ενδιαφέρει. Εμένα με ενδιαφερει εγώ πως νιώθω το αυτοκινητο που οδηγώ

                                            Τεσπα. Γενικά είσαι των άκρων ωρε ωρες ς και ετσι θα διαβάζω τις απόψεις σου. Δεν χρειάζεται πολύ ανάληση. Κουτάκια και άγιος ο θεός. 

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 21 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr