Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 209
    • 220
    • 221
    • 207 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    116174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      samatistas last edited by

      Αν υπάρχουν στη διάστασή σου δες και τα PremiumContact. Καμία σχέση με τα eco.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        taxidiaris @steris last edited by

        Νομίζω θα καταλήξω στα Uniroyal RainSport 5 τελικά γιατι τα βρίσκω και σε καλή τιμή (κρατάω ένα παραθυράκι για τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 αλλά μέχρι αύριο θα έχω ξεκαθαρίσει). Ούτως ή άλλως όλα λίγο πολύ την ίδια δουλειά κάνουν! Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

        Goodyear & Bridgestone ανώτερα κατά τη γνώμη μου από τα Uniroyal. Αν δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά τιμής προτίμησε τα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dublin @taxidiaris last edited by

          Steris wrote:

          Νομίζω θα καταλήξω στα Uniroyal RainSport 5 τελικά γιατι τα βρίσκω και σε καλή τιμή (κρατάω ένα παραθυράκι για τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 αλλά μέχρι αύριο θα έχω ξεκαθαρίσει). Ούτως ή άλλως όλα λίγο πολύ την ίδια δουλειά κάνουν! Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

          Goodyear & Bridgestone ανώτερα κατά τη γνώμη μου από τα Uniroyal. Αν δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά τιμής προτίμησε τα.

          +1 για γενική χρήση εκεί θα κοίταγα και εγώ, και φυσικά πάντα τα αξιόπιστα Energy (Michelin).

          Πρόσεχε τα Goodyear να είναι τα 2, η πρώτη έκδοση είχε θέμα και διέλυε μέσα σε 2 χρόνια το πολύ.

          Επίσης πολύ παρόμοια είναι και τα αντίστοιχα Dunlop (ίδια οικογένεια με Goodyear), αλλά δεν ξέρω τι έκαναν με το θέμα που αναφέρω παραπάνω. (blue Response τα λένε νομίζω;).

          Πάντως Bridgestone είναι άνετα τα πιο στριφτερα από τα mainstream, μπορεί που μέχρι να εντυπωσιάσεις (ανάλογα τι είχες πριν), αλλά όπως είπα προσθέτουν λίγο έξτρα θόρυβο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lap last edited by

            Τα energy της Michelin δεν ειναι για πολλά πολλά άλλα σαν ελαστικό οντως ειναι overall πολυ καλο.

            Τα crossclimate φθηρονται σχετικά εύκολα τα 'πλαϊνά τους'. Στο βρεγμένο είναι πολύ σταθερά ιδιαίτερα σε νερολακους στις εθνικές οδούς μπορούν να δεχθούν μεγάλη ποσότητα νερων.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • V
              vanillaice @zag-sak last edited by

              Καλησπέρα σε όλους!

              Κατά την αγορά clio diesel του '15 που παίρνει την ρεζέρβα κάτω από το χώρο αποσκευών εξωτερικά του αυτοκινήτου δεν υπήρχε ρεζερβα ούτε ο μηχανισμός-το εξάρτημα που κρατά τον τροχό στη θέση του. Για την αγορά του μηχανισμού που κρατά την ρεζέρβα ρώτησα σε κατάστημα ελαστικών και μου είπαν πως θα δώσω τζαμπα λεφτά για κάτι που δε θα μου χρειαστεί και ποτέ (αν και κράτησα ένα από τα παλιά ελαστικά για καβατζα).

              Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω αυτό το εξάρτημα και σε τι τιμή και αν τελικά αξίζει η αγορά αυτή;

              Είχα αντιμετωπίσει το ίδιο προβλημα με  Clio III dci.

              Η Renault 'το χρέωνε' ως επιπλέον εξοπλισμό και φυσικά δεν το αγόραζε κανεις. Μάλιστα απευθυνόμενος στην 'αντιπροσωπεία' περηφανα μου απάντησε ο γραφιας πως δεν υπάρχει αυτό το εξάρτημα. Φυσικά δεν ξανά πάτησα ποτε με το αυτοκίνητο μου εκεί και το αναζήτησα σε άλλη αντιπροσωπεία όπου τουλάχιστον εκεί ο γραφιας είπε να ρωτήσει τον παλιο και βρέθηκε η άκρη. Το προβληαμ εκεί ήταν πως είχε χοντρικα 3 κομμάτια και έπρεπε να παραγγελθει από Γαλλία με χρόνο παραδοσης 40 μερες plus.

              Φυσικά η λυση δόθηκε μεσω  car όπου νομίζω πως τρέχει ακόμα αγγελία. Θέλει όμως προσοχη να δώσεις πλαισιο πρωτα γιατι έβγαινε σε 2 αν θυμάμαι καλά παραλαγες.

              Εγώ το ειχα αγοράσει από το γνωστό ανταλλακτικαδικο της  renault στην Άνω Γλυφάδα με λίγο πανω απο 100ρικο αν θυμάμαι καλά κομπλε.

              ΥΓ Για όποιον λέει πως δεν είναι απαραίτητο ξαναρωτα τον τι θα κάνεις σε αργία όταν θα είσαι στο νησί ή σε ταξίδι 3ημερο να μας απαντησει

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                tesa54 last edited by

                Όπως ακριβώς τα έγραψες, πάντα είναι χρήσιμη μια ρεζέρβα και πλέον ένα κομπρεσέρ αέρα. Τα συγκεκριμένα μοντέλα Clio έχουν λίγο παίδεμα με το συρματόσχοινο (τις πρώτες φορές μέχρι να το μάθεις) στην επανατοποθέτηση της ρεζέρβας. Για τους χρόνους παράδοσης στις αντιπροσωπείες από το εξωτερικό συνήθως δεν ξεπερνούν τις 10-20 ημέρες, τουλάχιστον προ κορονοϊού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • A
                  alexhsupra last edited by

                  Καλημέρα  παιδιά.. Κάτοχος πλέον ενός  clio 2017 DCI dynamic το αυτοκίνητο μετά από πολλές ζυγοσταθμισεις και ευθυγραμμιση  μου τρέμει το τιμονι  στοά 115-125. Ξέρει κανείς από το μπορεί να είναι.. Εχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι άκρο,ρουλεμάν, μπιλιοφοφος η και ημιαξονιο..Εχει τύχει σε κανέναν;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • yem
                    yem last edited by

                    Πριν τα 115 ή μετά τα 125 το ξανακάνει?πχ στα 150? Η μόνο σε αυτό το φάσμα?

                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Πολύ πιθανά στραβά λάστιχα ή/και ζάντες. Στην ζυγοστάθμιση να έπρεπε να φανεί όμως. Αν μπει πίσω ο στραβός τροχός θα σταματήσει το φαινόμενο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        geo-yfa last edited by

                        Καλησπέρα σε όλους,

                        πριν 2 μήνες αγόρασα το νέο Clio lpg 100hp dynamic. Εάν εξαιρέσω ότι στην αρχή με τρέλανε επειδή είχε ελαττωματική μαμίσια μπεκιέρα και μου το κράτησαν 4 μέρες στο συνεργείο για να εντοπίσουν το πρόβλημα και να το επιδιορθώσουν, το αυτοκινητάκι είναι σούπερ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

                        Αυτό που θέλω να ρωτήσω, εάν κάποιος γνωρίζει είναι το εξής:

                        αγόρασα την έκδοση χωρίς το navigation, υπάρχει δυνατότητα να το περάσω στο σύστημα εκ των υστέρων;  τώρα λειτουργώ την πλοήσηση μέσω κινητού και καλωδίου.

                        Ευχαριστώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          assassin21 last edited by

                          Καλησπερα ειμαικατοχος clio 4 1500 dieser 110hp και εκανα επαναχαρτογραφηση γιααναβαθμιση

                          Ενω στα χαμηλα που εχει δωσει διναμη οταν πηγα να το τρεξω παρατηρησα οτι μετα την 3 κοβει στις 4000 στροφες δυναμησε ολες τις μετα ταχυτητες μου εκοβε την δυναμη σαν να εχει κοφτη.

                          Οταν το ειπα στον τεχνικο μου ειπαι οτι ειναι λογο της θερμοκρασιας και γιαυτο πεφτει ο κοφτης

                          ξερεται αν ισχτει αυτο

                          θα το δοκιμασω και το βραδυ που θα εχει δροσια να δω πως θα αντιδρασει

                          καμια γνωμη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • mastoras78
                            mastoras78 @assassin21 last edited by

                            Καλησπερα ειμαικατοχος clio 4 1500 dieser 110hp και εκανα επαναχαρτογραφηση γιααναβαθμιση

                            Ενω στα χαμηλα που εχει δωσει διναμη οταν πηγα να το τρεξω παρατηρησα οτι μετα την 3 κοβει στις 4000 στροφες δυναμησε ολες τις μετα ταχυτητες μου εκοβε την δυναμη σαν να εχει κοφτη.

                            Οταν το ειπα στον τεχνικο μου ειπαι οτι ειναι λογο της θερμοκρασιας και γιαυτο πεφτει ο κοφτης

                            ξερεται αν ισχτει αυτο

                            θα το δοκιμασω και το βραδυ που θα εχει δροσια να δω πως θα αντιδρασει

                            καμια γνωμη

                            Μόνο καλή τύχη μπορώ να σου ευχηθώ.. 

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • monman2
                              monman2 @assassin21 last edited by

                              Καλησπερα ειμαικατοχος clio 4 1500 dieser 110hp και εκανα επαναχαρτογραφηση γιααναβαθμιση

                              Ενω στα χαμηλα που εχει δωσει διναμη οταν πηγα να το τρεξω παρατηρησα οτι μετα την 3 κοβει στις 4000 στροφες δυναμησε ολες τις μετα ταχυτητες μου εκοβε την δυναμη σαν να εχει κοφτη.

                              Οταν το ειπα στον τεχνικο μου ειπαι οτι ειναι λογο της θερμοκρασιας και γιαυτο πεφτει ο κοφτης

                              ξερεται αν ισχτει αυτο

                              θα το δοκιμασω και το βραδυ που θα εχει δροσια να δω πως θα αντιδρασει

                              καμια γνωμη

                              Πας στον προγραμματιστή και του λες ευχαριστώ βάλε παλι το εργοστασιακό πρόγραμμα και τα €€€ μου πίσω ... αυτά που λεει είναι αστεία και δεν ισχύουν και εχει κανει κάπου χοντρό λάθος  ! Δυναμόμετρο είχε ;

                              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Ντιζελ και πανω απο 4000 στροφες για να σου δωσει τι?

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  assassin21 last edited by

                                  τελικα το δοκιμασαμε με τον μηχανικομου και επειδη δινει 120hp στην ροδα δεν προλαβαιμει το intercooler και το φιλτρο να κρυωση τον αερα και πιασαμε πεταλουδα και εισαγωγη και εξαγωγη ρα και καιγανε

                                  και εξω ειχαι 18 βαθμους εκει που το δοκιμασαμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin @assassin21 last edited by

                                    τελικα το δοκιμασαμε με τον μηχανικομου και επειδη δινει 120hp στην ροδα δεν προλαβαιμει το intercooler και το φιλτρο να κρυωση τον αερα και πιασαμε πεταλουδα και εισαγωγη και εξαγωγη ρα και καιγανε

                                    και εξω ειχαι 18 βαθμους εκει που το δοκιμασαμε

                                    Sorry, αλλά diesel έχεις! Νομίζεις ότι οδηγείς κάνα Yamaha Fazer;!

                                    To diesel δίνει χαμηλά, μεσαία, και μετά..παπαλα!

                                    Πόσο καιρό το έχεις το αμάξι; Αν το οδηγείς συνέχεια στις 4.000 στροφές θα σου μείνει στα χέρια, όπως σωστά εκτίμησε ο φίλος με το Duster!

                                    Ο συγκεκριμένος κινητήρας νομίζω μέχρι 3.750 τα έχει δώσει όλα..στα PSA τελειώνεις στις 3.500 περίπου. Μέγιστες ροπές πολύ πιο κάτω, 2.000 για το Renault και λίγο λιγότερο τα PSA.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      assassin21 last edited by

                                      δενθα το οδηγαω στις 4000 απλα το αμαξι κοβει λογο θερμοκρασιας οταν το φορτωνεις κοβει φτασαμε τελικη 180 γιατι δεν φορτονε και δεν λεμε για πολυ ωρα

                                      πριν εφτασε 200 τελικη

                                      τωρα ναι μεν 1 και 2 ροπαρει πολυ μετα ομως κοβει και ζεστενεται πολυ μαλλον λογο οτι ανεβασε τουρμπινα και ψεκασμο και δινει εντολη ο εγκεφαλος να κοψει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        geros1983 last edited by

                                        Καλησπερα σας μετα απο αλαγη μπαταριας στο κλιο 1500dci 90hp κολησε ο δεικτης πετρελαιου στο max και το trip computer βγαζει λαθος ενδειξεις πχ αυτονομια 3500χλ κλπ επισης μετα απο 3χλμ πορεια μηδενιζει απο μονο του τα λιτρα που καταναλωθηκαν την αποσταση και την μεση ταχυτητα ..μηπως εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο ευχαριστω

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Καταρχας στην επομενη εκκινηση πριν θεσεις σε λειτουργια τον κινητηρα, γυρνα το κλειδι στη θεση που ο εγκεφαλος κανει τα διαγνωστικα του. Κανε τον κυκλο μερικες φορες διχως να βαλεις μπροστα. Στη συνεχεια μηδενισε τις μετρησεις πριν βαλεις τελικα μπρος τον κινητηρα. Αν ξερεις οτι εχεις αρκετο καυσιμο, κανε μερικα χλμ, καμια 50αρια ή και 100 παρατηρωντας αν εχει ρυθμιστει και εχει επελθει πτωση στο δεικτη καυσιμου. Αν μετα το προβλημα συνεχιζει βουρ για το επισημο.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            geros1983 last edited by

                                            Το αμαξι εχει συστημα start stop οταν ενοεις κλειδι λες την καρτα? Εχω κανει 400 χιλ και ο δεικτης ειναι στο φουλ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 207 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr