-
Αυτό άραγε μπορεί να μπει ως αυτόνομο έξτρα στη βασική έκδοση ή πρέπει να πας σε ακριβότερη; Τι ρωτάω τώρα, τη στιγμή που το αμάξι θα έρθει τον Οκτώβρη...
Απο ότι ξέρω η Τογιότα δεν βάζει μεμονομένα έξτρα (εκτός της ηλιοροφής), παρά μόνο ως πακέτα. Και συνήθως πρέπει να πας στην επόμενη έκδοση εξοπλισμού και σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορεις να βάλεις έξτρα κάποιο πακέτο.
-
Yaris cross Adventure 2wd hybrid σε έκθεση στο Τορίνο της Ιταλίας:
Στα ευρωπαϊκά το καντράν δεν είναι με τα 2 'κυάλια', αλλά το κλασσικό ενιαίο.Επίσης υπάρχει μπροστινό υποβραχιόνιο,σε αντίθεση με τα εκτός Ευρώπης.
-
Yaris cross Adventure 2wd hybrid σε έκθεση στο Τορίνο της Ιταλίας:
Στα ευρωπαϊκά το καντράν δεν είναι με τα 2 'κυάλια', αλλά το κλασσικό ενιαίο.Επίσης υπάρχει μπροστινό υποβραχιόνιο,σε αντίθεση με τα εκτός Ευρώπης.
Εμένα πάντως γενικά μου αρέσει εκτός από την μούρη μπροστά, δεν μοιάζει καθόλου με το yaris (αυτό μπορείς να το πεις και θετικό), ένα άλλο που παρατήρησα πείτε με ότι θέλετε αλλά σαν να μην έχουν καμμια συνοχή τα μπροστινά καθίσματα με τα πίσω κοιτάξτε λίγο ειδικά τα προσκέφαλα.
-
Πολυ καλό φαίνεται .Θα μου άρεσε να το έχω για δεύτερο αυτοκίνητο και για καθημερινές μετακινήσεις εντός Αττικής.Hybrid & AWD .Απορώ γιατί δε βγάζουν και το CHR με αυτή τη διάταξη.
-
Απο email για τον εξοπλισμό του μοντέλου με αντιπροσωπεία απο Αθήνα ΑΚΡΩΣ εξυπηρετική (δεν θα πω όνομα για τους γνωστούς λόγους) μου έστειλαν αύτο...
Ολα τα υβριδικά είναι με αυτόματο κιβώτιο cvt...
-
Στα ευρωπαϊκά το καντράν δεν είναι με τα 2 'κυάλια', αλλά το κλασσικό ενιαίο.
Οι βασικές εκδόσεις έχουν το ταμπλό binocular (κυάλια), από την Active+ και πάνω έχουν το καντράν με την μεγάλη οθόνη.
-
Δεν λέει κάπου για acc, εξακολουθώ να πιστεύω πως η active plus είναι πολύ καλή περίπτωση για hybrid και αυτόματο.
-
Δεν λέει κάπου για acc, εξακολουθώ να πιστεύω πως η active plus είναι πολύ καλή περίπτωση για hybrid και αυτόματο.
ΑCC δεν λέει επειδή είναι μέρος του Toyota Safety Sense και το θεωρέι δεδομένο η Τογιότα. Active+ για εμένα έχει ελλείψεις και κυριότερη τα φώτα LED. Από Style και πάνω κάτι γίνεται σε εξοπλισμό και προσωπικά μόνο Style (και πάνω) θα κοίταζα...οι άλλες έχουν σοβαρές ελλείψεις για αυτοκίνητο της κατηγορίας το 2021.
-
Εφόσον έχει προτζέκτορα μπορείς να βάλεις καλές led με 150 - 200 ευρω. Η τελευταία γενιά των led λαμπών φωτιζουν 360 μοιρες έτσι μπαίνουν άνετα σε προτζέκτορα και κυριως σε κάτοπτρο. Μέχρι πέρσι δεν γινόταν αυτό και φωτιζαν όπου να ναι.
Πραγματικά σκεφτείτε την διαφορά. Για να παρεις αντίστοιχο b suv με ιδιο κόστος μετακίνησης θέλεις απαραίτητα Diesel. Για να έχεις ίδιο επίπεδο ευκολίας χρήσης με το hybrid θέλεις απαραίτητα αυτοματο κιβωτιο (με επισφαλή αξιοπιστια σε πολλές περιπτώσεις) και για να πιάσεις τον εξοπλισμό όπως acc, υποβραχιονιο, 8αρα οθόνη, ledακια και ζαντες κτλ θέλεις σίγουρα δεύτερη έκδοση και πάνω. Αερόσακο ανάμεσα από τα καθισματα μόνο το yaris και το jazz το προσφεορυν, οπότε παίζουν μπάλα μόνα τους.
Ποιο από τον ανταγωνισμό τα δίνει αυτά με 22.000 ευρώ;
-
Βασικά,από τη style λείπουν οι αναδιπλούμενοι κι ο ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης (ίσως και το blind spot assist) και καθάρισες.
-
Στην βασικη εκδοση λεει 'Φωτα ημερας LED' , και στην Active Plus προσθετει 'πισω φωτα LED' και 'προβολεις ομιχλης LED'.
Δηλαδη αυτα που λεει στη Style σαν 'Φωτα LED' ποια ειναι?
-
Στην βασικη εκδοση λεει 'Φωτα ημερας LED' , και στην Active Plus προσθετει 'πισω φωτα LED' και 'προβολεις ομιχλης LED'.
Δηλαδη αυτα που λεει στη Style σαν 'Φωτα LED' ποια ειναι?
Τα πορείας (μεσαία) κι ίσως και οι προβολείς ( η μεγάλη σκάλα)
-
Ακριβώς όπως τα λέει ο Panormus. Για να έχεις φώτα LED (κανονικά πορείας, όχι ημέρας) θες έκδοση Style και πάνω.
-
Αυτα που φαινονται αναμενα εδω ποια ειναι? (και ειναι σαν μια γραμμη)
επισης αυτα που ειναι καθετα στις ακρες του προφυλακτηρα ποια ειναι?
Θεωρω οτι τα ομιχλης ειναι τα μικρα στρογγυλα κατω-κατω στην ιδια φωτο
-
εν τω μεταξυ, αν υπηρχε η Elegant στο hybrid και με μια πιο λογικη τιμη (μεχρι 24.000) , αυτην θεωρω την πιο 'σωστη' εκδοση, σαν τη chic του απλου Yaris
-
Αυτα που φαινονται αναμενα εδω ποια ειναι? (και ειναι σαν μια γραμμη)
επισης αυτα που ειναι καθετα στις ακρες του προφυλακτηρα ποια ειναι?
Εαν δεν δούμε τις εκδόσεις από κοντά δεν μπορούμε να ξέρουμε, γιατί διαφοροποιείται ο εξοπλισμός κάθε έκδοσης ανά χώρα. Αυτά φαίνεται να είναι τα Full LED με αναμένα τα DRL (ημέρας) Led.
εν τω μεταξυ, αν υπηρχε η Elegant στο hybrid και με μια πιο λογικη τιμη (μεχρι 24.000) , αυτην θεωρω την πιο 'σωστη' εκδοση, σαν τη chic του απλου Yaris
Συμφωνώ! Τώρα ακόμα και η Style έχει ελλείψεις και δεν είναι και ιδιαίτερα φτηνή. Μετά σκέφτεσαι ότι εαν το πάρεις, ας το πάρεις AWD και τελικά φτάνεις τα €30Κ χωρίς να το καταλάβεις...αχαχαχα!!
-
Απο email για τον εξοπλισμό του μοντέλου με αντιπροσωπεία απο Αθήνα ΑΚΡΩΣ εξυπηρετική (δεν θα πω όνομα για τους γνωστούς λόγους) μου έστειλαν αύτο...
Ολα τα υβριδικά είναι με αυτόματο κιβώτιο cvt...
μηπως σου στειλανε και καμια σελιδα για τα διαθεσιμα χρωματα?
-
ειχαν πει/εκτιμησει οτι το cross θα ειναι περιπου 3 χιλιαρικα πανω σε καθε εκδοση απο το απλο yaris.
Στην Active ειναι οντως 3 χιλιαρικα ακριβοτερο και με καλυτερο εξοπλισμο. Οποτε θα μπορουσε μια elegant/chic να ειναι στα 24.000 οταν το yaris chic ειναι στα 21.150 . Δυστυχως δεν επαληθευεται εκει αυτο, με την adventure να ειανι αρκετα ακριβη.
-
Αισθητηρες μπρος πισω εχει καποια εκδοση;
-
Ότι εξοπλισμό και να έχει θεωρώ ότι είναι απαράδεκτα ακριβό.
Δεν γίνεται αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας να ζητά δικίνητο υβριδικό από 20 έως 28 και το υποτυπωδώς τετρακίνητο από 26 έως 31 χιλιάρικα. Σιγά, ένα ξεχειλωμένο γιάρις είναι.
Toyota Yaris Cross