Παιδια είδα δοκιμη ιταλικού εντύπου και το mhev fiesta πέρασε σε οικονομια το swift mhev και ήταν πολύ κοντά στα full hybrid.
Έπαθα σοκ! Έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στη Ford. Το καλύτερο mhev σύστημα.
Το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητηρας έχει δυνατότητα περιστροφης σε στροφές παράλληλες με τον κοφτη του αυτοκινήτου, μάλλον το κάνουν ιδιαιτέρως οικονομικό ως σύνολο.
Στα υπολοιπα mhev που μπορεί να προσφέρουν τα ίδια κιλα ηλ. ροπης με τα Ford (όπως τα suzuki) δηλαδή 5,5 κιλα ροπης δεν συμβαίνει αυτό. Δηλαδή ως ένα ύψος στροφών λειτουργεί επικουρικά το σύστημα, κυρίως χαμηλές π.χ μεχρι τις 3.000 σ.α.λ και ετσι υπάρχει φάσμα λειτοργιας του βενζινοκινητηρα που δεν συμβάλει το ηλ. μοτερ πάρα μόνο φορτιζει τη μπαταρία.
Αν τα κινήσεις μονο μέσα στην πόλη, και πάλι τό Swift φανταζομαι θα κερδίσει κάθε αντίπαλο στο τομέα της καταναλωσης. Αν όμως τα δοκιμάσεις σε μικτη διαδρομή το fiesta βγαίνει μπροστά.