-
Ανάποδα μας τα λες: το ότι η πολιτεία τής Καλιφόρνιας σπρώχνει/προμοτάρει τόσο έντονα την ηλεκτροκίνηση, σημαίνει ότι θα βρεθούν με ηλεκτρικό και κάμποσοι που ΔΕ θα έπρεπε, γιατί ΔΕ τους βολεύει. Λόγω οικονομικών κινήτρων; Λόγω hype; Αν ο John κάνει 150 χιλιόμετρα την ημέρα κι αγόρασε Leaf το 2012, προφανώς και θα το εγκαταλείψει τρομαγμένος όσο πιο γρήγορα μπορεί.
Επίσης, μιλάμε για τη χώρα που η βενζίνη είναι τσάμπα. Άρα το όποιο οικονομικό όφελος των ηλεκτρικών πάει περίπατο. Σύμφωνα με τη λογική σου, αφού εκεί η διείσδυση του πετρελαίου είναι μηδενική, άρα είναι ένα σκάρτο καύσιμο.
Τα αστεία περί φόρτισης σε οικιακή πρίζα είναι καθαρά clickbait. Είναι σα να αγοράσεις Mustang βενζίνης και να σε υποχρεώνουν να τη γεμίζεις με σύριγγα φαρμακείου. Όχι, όποιος αγοράσει ηλεκτρική Mustang, θα έχει κι ένα wallbox στο σπίτι του.
Και παρόλα αυτά, οι 4 στους 5 καραγουστάρουν. Σκέψου πόσο ανώτερα είναι τα ηλεκτρικά. Έχω να σου προτείνω κάτι, με όλη την καλή διάθεση: κάνε μια βόλτα από μια αντιπροσωπεία VW και πάρε για ένα μισάωρο το ID.3. Στην Αργυρούπολη έχουν σίγουρα. Νομίζω θα σε βοηθήσει πολύ στο πώς αξιολογείς αυτά που διαβάζεις.
-
Στo μακρινό πλέον 2011 η gm και η crada είχαν παρουσιάσει παρόμοιο σύστημα για το dpf φίλτρο, το οποίο με αντίσταση το ζεσταναν. Ίσως και με τα mild hybrid να υπήρχε η ενέργεια για την θέρμανση χωρίς να επιβαρύνουν τον κινητήρα. Δεν βγήκε ομως στην παραγωγή αυτοκινήτων, ίσως τα λιγότερα αυστηρά πρότυπα ρύπων να οδήγησαν σε μη υιοθέτηση. Ίδωμεν στο μέλλον.
-
Μιλάμε για στατιστικά στοιχεία από επιστημονική έρευνα, αν δεν μπορείς να τα αξιολογήσεις δεν έχει νόημα να κάνουμε οποιαδήποτε συζήτηση, φωνή βοωντος εν τη ερήμω
a new study published in the journal Nature Energy by University of California Davis researchers Scott Hardman and Gil Tal
Επειδή με έχεις μπερδέψει, εσύ έχεις ηλεκτρικό;
Οι πρώτοι που πήραν ηλεκτρικά φαντάζομαι θα ήταν οι 'φανατικοτεροι' της ηλεκτροκίνησης, θα είχαν άνετη φόρτιση σε μονοκατοικίες, και τα χρήματα γιατί τα ηλεκτρικά από το 2012-2018 ήταν δυσανάλογα ακριβά σε σχέση με τα θερμικά, οπότε αυτό που λες δεν ισχύει με κανέναν τρόπο.
Τα αποτελέσματα της μόδας (ή της μοδός, ανάλογα το hipster-ονι) θα φανούν στην επόμενη μελέτη, αφού είναι το καινούργιο φρούτο και έχει κάνει την εμφάνισή του μόλις τον τελευταίο χρόνο, άντε 2, αλλά από εδώ και πέρα σίγουρα θα δούμε κάποιους που θα 'παρασυρθούν', όπως και να έχει τα πρώτα αποτελέσματα θα τα δούμε τουλάχιστον στο 2024-25.
Όπως και να έχει, το 2035 της πολιτείας της Καλιφόρνια, για παύση ΠΩΛΗΣΕΩΝ θερμικών, είναι 15 χρόνια μετά, σε ανθρώπινα κριτήρια ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
-
Μιλάμε για στατιστικά στοιχεία από επιστημονική έρευνα, αν δεν μπορείς να τα αξιολογήσεις δεν έχει νόημα να κάνουμε οποιαδήποτε συζήτηση, φωνή βοωντος εν τη ερήμω
Έχεις ακούσει την παροιμία *είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα; *Διαβάζουμε ότι το 80+% των αγοραστών ηλεκτρικών **δεν ξαναγυρίζει σε θερμικό **αλλά εγώ δεν αξιολογώ σωστά τα δεδομένα. Σε ένα συμφωνώ, δεν έχει νόημα να κάνουμε οποιαδήποτε συζήτηση. Ο κολλημένος δεν πρόκειται να παραδεχτεί ότι έχει κάνει λάθος (κι όχι, δεν το λέω για μένα). Τέλος από μένα, δε θα σε ξαναενοχλήσω, μπορείς να γράφεις ό,τι θες, δε θα διαβάζω τις δημοσιεύσεις σου, ούτε θα τους απαντώ (σε αυτό το θέμα εννοώ, όχι γενικά).
-
Χριστός Ανέστη. Οι ζηλωτές πάντα ίδια συμπεριφορά είχαν-έχουν.
Θεωρώ λογικό ότι τα ηλεκτρικά κανονικά θα έπερναν στο δρόμο και στις πυλωτές(που είναι της μόδας) όσο χώρο τους ταιριάζει, όταν θα έρχονταν η ωριμότητα τους και το πλήρωμα του χρόνου. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουν παραπάνω από το χώρο και το χρόνο που τους αξίζει.Κι εδώ έρχονται και δένουν οι χρήσιμοι ζηλωτές...
-
Αληθώς ανέστη! Πώς ακριβώς καταπιέζεσαι εσύ από τα ηλεκτρικά; Αν σε 5 χρόνια, σου/μας διπλασιάσουν τα τέλη κυκλοφορίας και βάλουν μισό ευρώ πάνω τα υγρά καύσιμα, ναι, θα συμφωνώ μαζί σου, αλλά τώρα τι εννοείς;
Επίσης, δεν μπορούμε να μιλάμε για *ωριμότητα μιας τεχνολογίας *όταν ως πλανήτης πάμε από το κακό στο χειρότερο. Και βέβαια συμφωνώ ότι η στροφή στην ηλεκτροκίνηση είναι μία από τις πολλές κινήσεις που πρέπει να γίνουν προς αυτή την κατεύθυνση, όχι πανάκεια.
-
-
Δείτε εδώ τα διπλής δόσης adblue.
Πολυ ενθαρρυντικά νέα για τους φίλους των diesel.
Δειτε επίσης την τελευταία παράγραφο με τα βιοκαύσιμα. Θα ψάξω να βρω την μελέτη αυτή.
Ειναι ενας διαφορετικός δρόμος από αυτόν που ακούμε, έχει ενδιαφέρον καθώς αν γίνει σωστά θα προσφέρει και μεγάλη ανάπτυξη σε χώρες που δεν εχουν πηγές ενέργειας. Αλλα αυτο είναι μια άλλη φιλοσοφική το συζήτηση.
https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/2020/05/200107-UltraLowNOx-MTZ.pdf
-
Οι τεχνολογίες που μαθαίνουμε απ τα ντηζελ, είναι πολύ σημαντικές και για τη βιομηχανία, τη θέρμανση, και γενικότερα, όπου μια καμινάδα εκπέμπει ρυπους όσο χιλιάδες αυτοκίνητα σε ετήσια βάση.
-
Σωστο! Και ειναι μεγάλο θεμα, τεραστιο δηλαδή διοτι άλλο το να αναπνέεις ρυπους στην κινησητης πόλης και αλλο να ανοίγεις τα παράθυρα του σπιτιού σου δίπλα σε βιομηχανικές περιοχές και να αναπνέεις καταλυπα, απλά εδώ μόνο για αυτοκινητα μπορούμε να πούμε.
Και εμείς που τέλος πάντων που έχουμε βλέψεις να αγοράσουμε ενα σπίτι για να αφήσουμε στα παιδιά μας, όλα όσα είναι καινούργια και σε νορμαλ τιμές είναι γύρω από βιομηχανικές ζώνες ή στον ευρύτερο περίγυρο με φαντάζομαι πολλή κακής ποιότητας αερα. Στις καλές περιοχές, τι καλές; απλά νορμαλ περιοχές, οι τιμές είναι τεράστιες ακόμα και για τους πραγματικά μεσαιους οικονομικά πολίτες. Πρέπει να χτιστει ξανά όλη η Ελλάδα, με σύγχρονα και ομορφα κτήρια αυτήν την φορα, για να πέσουν οι τιμές. Δνε γίνεται άλλο αυτή η κατάσταση. Η ζωή και ιδιαίτερα η στέγαση έχει ακριβύνει υπερβολικά πολύ. Αλλα ξέφυγα εκτός θέματος.
Τεσπα.
Απο ότι βλέπω και η psa η τελευταία εταιρία που προωθούσε τα diesel στα αυτοκίνητα της στην Ευρώπη κάνει πλέον πίσω. Θα τα προσφέρει λογικά μέχρι το euro7.
Εγω προσωπικα δεν έχω θέμα αρκεί να μπορούν να συγκρατούν τους ρυπους σε νορμαλ επίπεδα. Φαίνεται πως υπάρχουν τεχνολογίες. Αλλα γενικως όλοι κάνουν πίσω.
-
Θα το ξαναπούμε, κατάργηση πωλήσεων θερμικών από το 2030-35. Τι επένδυση να κάνει ο άλλος όταν θέλει κάποιες εκατοντάδες εκατομμυρίων για ανάπτυξη καινούργιου κινητήρας όταν δεν υπάρχει περιθώριο κέρδους;
Η PSA είχε αναπτύξει τον πιο πρόσφατο και συγχρονοτερο μικρό diesel, οπότε έχει την 'πολυτέλεια' να τον προσφέρει ακόμη σε μικρά αυτοκίνητα (π.χ στο C3 Aircross σχεδόν καθολικά οι πωλήσεις του είναι diesel, όπως είχαμε δει. Το 2008 περίπου στο 35%, ακόμη και σε C3/Corsa πωλήσεις diesel πολύ μεγάλες).
Θα πάει με αυτόν με μικρές διαφορές και επεμβάσεις μέχρι το τέλος των diesel.
-
Δεν θα υπάρξει κατάργηση των θερμικών, είναι απλά τσιτάτα κάποιων κύκλων, πολιτικών και μη. Με το ιδιο σκεπτικο δε θα εξελίσσουν ούτε βενζινης και ομως όλα τα εργοστάσια έχουν στα σκαριά εξέλιξη νέων κινητήρων βενζινης επενδύοντας εκ. Ευρώ.
Για παραδειγμα ελεγαν χίλια δυο για το euro 7, και μόλις μίλησαν οι τεχνικοί σε ειδική συνέλευση για το θέμα αυτό, αμέσως οι προδιαγραφές του Euro 7 όπως ακούγεται μαζεύτηκαν. Εγιναν πιο ρεαλιστικές όπου πολλά αυτοκίνητα θα τα περνουν. Ακόμα δεν ξέρουμε το τελικό κείμενο αλλά όπως γράφεται μάλλον αυτά που έλεγαν για πολύ αυστηρά πρότυπα που θα είναι αδύνατον να υπάρξουν με θερμικά κτλ δεν θα ισχύουν. Πολλά από αυτά που λένε είναι απλά ένα όραμα, το αν γίνεται πραγματικότητα είναι κάτι άλλο.
-
Μακάρι 31/12/2035 να έχουμε φθηνά ηλεκτρικά με τιμές όπως έχουν τα αντίστοιχα θερμικά, να βγάζουν αυτονομία 700 χλμ με 130 χλμ , να υπάρχει στην Ελλάδα δίκτυο οικιακής φόρτισης για όλους και εννοείται στις εθνικές οδούς , να κοστίζει η φόρτιση όσο τώρα και όχι όπως η βενζίνη τώρα , και να έχουν ελαφρύνει οι μπαταρίες ώστε ένα οικογενειακό αμάξι να έχει 440λτ αποσκευές και να μην ζυγίζει 2 τόνους κενό!
Και φυσικά το ρεύμα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην Ελλάδα να είναι στα ποσοστά που είναι σήμερα στην Σουηδία!
Αν συμβούν όλα αυτά θα τρέξουμε όλοι να λυωσουμε τους θερμικούς κινητήρες!
Προσωπικά πιστεύω ότι σε 14 χρόνια από τώρα ούτε τα μισά από τα παραπάνω δεν θα έχουν συμβεί....
-
Ξέχασες τον χρόνο φόρτισης.
Για να έχεις 700 και 1000 χλμ αυτονομια σε πόλη δηλαδή 500 σε αυτοκίνητο δρόμο θέλεις πάρα πολλά kw. Έρχονται βεβαια και οι νέες μπαταρίες στερεάς μορφής που θα βελτιώσουν κατά πολύ το θέμα αυτό, π.χ η Toyota και πάλι πρωτοπορεί έναντι όλων με δική της εξέλιξη μπαταρίων με 1000 πατέντες ευρυσυτεχνιας. Αλλα και παλι σε 9 με 14 χρόνια τίποτα από όλα αυτά δεν θα έχει γίνει για την μισή Ευρώπη. Και οι νομοι ψηφίζονται από τους ευρωβουλευτες. Όταν οι μισοι δνε θα μπορούν να το δεχτούν για τις χώρες τους, τι να περάσει και τι να λέμε;
Απλα όπως αναφέρουν όλοι οι ειδικοί θα υπάρχουν ηλεκτρικά και βενζινης hybrids (και πάλι η Toyota κερνάει τσαγακι σε όλους τους υπόλοιπους) ,οπως σήμερα υπάρχουν βενζινης και diesel. Αυτό! Τίποτα παραπανω και έξωπραγματικό.
Αυτο που θα έχει διαφορά είναι το 5g στα οχήματα. Άλλη συζήτηση και αυτή. Καλό είναι να το ψάξουμε και να την κάνουμε
-
Ως χιούμορ απάντησα στον Κρουζερ στα 'Πολιτικά' περί κατανάλωσης των Aircross μας και συγκρίνουμε για το σχεδόν ίδιο αμάξι (εκτός έκδοσης ελαστικών) το ντηζελ με τη βενζίνη, με ίδιο αυτόματο κιβώτιο. Οι τελευταίες βόλτες στο Πήλιο μου βγάζουν 5.8λτ στα 100 και γράφει:
'Αρα εγώ με την βενζίνη είμαι 1,5 - 2 λίτρα παραπάνω , αν και όταν βάλω λάστιχα θερινά και όχι τα 4 εποχών , μπορεί να πέσω λίγο. Βέβαια και εσύ μετά τα 10000 χλμ , ίσως πέσεις ακόμα περισσότερο.... '
Συνεχίζω εδώ στο σωστό νήμα συζήτησης.
Το δικό μου αμάξι είναι πλήρως 'άστρωτο' και μαθαίνω τα χούγια του ακόμη. Τα 5.8λτ βγήκαν σε ακραίες διαδρομές, roller coaster ως προς την υψομετρική διαφορά και με αρκετό πάτημα πεντάλ και παιχνίδι σε κάποιες στροφές, στο βαθμό που παίρνει...
Σήμερα έκανα μια χαλαρής οδήγησης Πηλιορείτικη διαδρομή, να πάω τη μαμά στο Κ.Υ. αν και στην επιστροφή είχε λίγη κίνηση στο τέλος. Το ρεζουμέ:
Δηλαδή αν επιδιώξει κάποιος χαλαρότητα και 'οικονομία' με το ντηζελ, τα αποτελέσματα γίνονται μέχρι και 'θεαματικά'. Κατω από 5 λιτρα! Εκεί κοντά παίζει και η καταναλωση που μου λέει ο ξάδερφος με το CHR στην ιδια διαδρομή, έστω από άλλον οδηγό. Όπου μένει η αξιοσημείωτη διαφορά τιμής καυσίμου... -
Κάποιοι το 12-13 με C4 ντήζελ έβλεπαν και κάτι 3,8 και 1200 χλμ αυτονομία ...
Οπότε καλά έγραψα , ούτε κουβέρ σε τσιπουράδικο...
-
Όπου μένει η αξιοσημείωτη διαφορά τιμής καυσίμου...
Κι η διαφορά στην οδήγηση που έχει ένα αυτόματο υβριδικό (χαλαρό, αγχολυτικό, κινείται ενδεχομένως σε όλη την κατηφόρα ηλεκτρικά=σβηστό) σε σχέση με ένα πετρέλαιο που ακούγεται όπως ακούγεται, θέλει συνεχές λαγούδισμα, μολύνει σημαντικά παραπάνω. Γιατί να μας νοιάζουν μόνο τα χρήματα;
Το παραπάνω σχόλιο μπορεί να έχει πλείστες εφαρμογές, όχι μόνο στο συγκεκριμένο ζευγάρι. Στο οποίο, επί προσωπικού, θα απέκλεια κατευθείαν το Toyota γιατί ΔΕ χωράω, ενώ το C3 είναι πολύ πιο σωστό ως μέγεθος.
-
Θα δείξει από βδομάδα που πρέπει να πάω Αθήνα και πίσω. Μέχρι τώρα, πάνω από 840χλμ δεν έχει δείξει το trip computer
Αλήθεια, υπάρχει κάποιο έγγραφο που μπορώ να εξασφαλίσω για τη μετακίνηση σε Προξενείο (οι ίδιοι δεν μου δίνουν κάτι παραπάνω από απλό email), ή θα αρχίσουμε το παζαρεμα στα διόδια;
-
Γιατί δεν τυπώνεις το email;
-
Γιατί δεν τυπώνεις το email;
Αυτό έχω κάνει, αλλά θα περίμενα κάτι πιο ουσιαστικό κι επίσημο μετά από 1 χρόνο λοκνταουν... κάτι σαν το χαρτί του Άδωνη για νονός στη βάπτιση... κι όχι να παίζουμε τις κουμπάρες στα διόδια...
θα το παίξω Τουρίστας.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά