-
Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.
-
Sorry. Χριστός Ανέστη είναι το σωστό.
-
Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.
Χρόνια πολλά!
Έχε υπόψιν πως το corolla είναι και πιο χαμηλό. Αυτό είναι ένα ακόμα σημείο διαφοροποίησης από το c-hr και μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι καθοριστικό. Στην περίπτωση μου είναι μάλλον το πιο σημαντικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου.
-
Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.
Χρόνια πολλά φίλε μου. Κοίτα να δεις επειδή ήμουν στο ψάξιμο πολύ και γω για chr και έχω δει δεν έχω οδηγήσει το corolla και κάτοχος corolla 2006 το πρώτο πολύ όμορφο και για τα δικά μου θέλω 120 140 ταχύτητες ήταν καλό αλλά με όσους έχω συζητήσει και διαβάσει εδώ μέσα όλοι γέρνουν προς corolla καλύτερο στήσιμο καλύτερη κατανάλωση πιο σπιρτοζικο λόγω λιγότερου βάρους καλύτερο στρίψιμο, αφού δεν έχεις θέμα με χώρους για μένα με το καλό να το πάρεις φίλε μου.
Υ. Γ Εγώ δυστηχως λόγω πολλών χλμ και διαφόρων άλλων θεμάτων έχω κλείσει το 2008(για μένα πανέμορφο) σε diesel.Αν όμως δεν είχα τα παραπάνω και ζούσα και σε πόλη η toyota ήταν μονόδρομος για μενα για πάρα πολλούς λόγους.
-
Ζω στην επαρχία και η ετήσια κατανάλωση μου είναι περίπου 4 λίτρα. Θα έλεγα πως μάλλον προσφέρει μεγάλο οικονομικό πλεονέκτημα.
Αν από τα 55000 τα 35000 γίνονται σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, δε τίθεται θέμα σύγκρισης, συμφέρει μια λύση σε diesel ή cng. Εκεί δουλεύει ο θερμικός κινητήρας με το πλεονέκτημα της μπαταρίας να εξαφανίζεται.
Για κάποιον που ζει στην επαρχία και κάνει πολλά χιλιόμετρα στην πόλη ή περι-αστικά, συμφωνώ ότι η κατανάλωση είναι αυτή που λες.
-
Για τη σύγκριση CHR με Corolla Hybrid, το μέλος Kyr80 έχει και τα δύο κι έχει δηλώσει σαφώς ότι η Corolla έχει καλύτερο σύστημα. Δε θυμάμαι ακριβώς σε τι συνίσταται το **καλύτερο. **Οικονομικότερο; Δυνατότερο; Πάει περισσότερη ώρα με ηλεκτρισμό; Μου έχει εντυπωθεί όμως το ρεζουμέ.
-
Για τη σύγκριση CHR με Corolla Hybrid, το μέλος Kyr80 έχει και τα δύο κι έχει δηλώσει σαφώς ότι η Corolla έχει καλύτερο σύστημα. Δε θυμάμαι ακριβώς σε τι συνίσταται το **καλύτερο. **Οικονομικότερο; Δυνατότερο; Πάει περισσότερη ώρα με ηλεκτρισμό; Μου έχει εντυπωθεί όμως το ρεζουμέ.
Τα έχω οδηγήσει και τα 2 αρκετά και συμφωνώ με τον Kyr80. Η Corolla λόγω βάρους κυρίως (και πιο νέας σχεδίασης) έχει:
- Λίγο μεγαλύτερη οικονομία
- Λίγο μεγαλύτερη σπιρτάδα
- Λιγότερο θόρυβο
Αυτά αναφορικά με την υβριδική μονάδα κίνησης. Επιπλέον είναι πιο φτηνή (με ίδιο εξοπλισμό), πιο άνετη (σε ανάρτηση) και με καλύτερη οδική συμπεριφορά. Όλα αυτά μικρή διαφορά υπερ της Corolla αλλά αισθητή. Το CH-R είναι πιο όμορφο (για εμένα, εξωτερικά όχι εσωτερικά) και φυσικά είναι της μόδας ενώ η Corolla είναι λίγο πιο συντηρητική κατηγορία, για όποιον τον ενδιαφέρει αυτό.
Για τον φίλο που ρωτάει, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική στην Corolla, και σε ανάρτηση και σε θέμα ηχομόνωσης. Δεν θυμάμαι πως είναι το Golf 6 (το είχα οδηγήσει πριν πολλά πολλά χρόνια) για να συγκρίνω. Επίσης δεν έχω οδηγήσει την 1.2 για να έχω άποψη για τον θόρυβο από μοτέρ.
-
Spaik wrote:
Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.
Χρόνια πολλά φίλε μου. Κοίτα να δεις επειδή ήμουν στο ψάξιμο πολύ και γω για chr και έχω δει δεν έχω οδηγήσει το corolla και κάτοχος corolla 2006 το πρώτο πολύ όμορφο και για τα δικά μου θέλω 120 140 ταχύτητες ήταν καλό αλλά με όσους έχω συζητήσει και διαβάσει εδώ μέσα όλοι γέρνουν προς corolla καλύτερο στήσιμο καλύτερη κατανάλωση πιο σπιρτοζικο λόγω λιγότερου βάρους καλύτερο στρίψιμο, αφού δεν έχεις θέμα με χώρους για μένα με το καλό να το πάρεις φίλε μου.
Υ. Γ Εγώ δυστηχως λόγω πολλών χλμ και διαφόρων άλλων θεμάτων έχω κλείσει το 2008(για μένα πανέμορφο) σε diesel.Αν όμως δεν είχα τα παραπάνω και ζούσα και σε πόλη η toyota ήταν μονόδρομος για μενα για πάρα πολλούς λόγους.
Με το καλό να έρθει, και να το χαρείς! Είναι πολύ καλό αμάξι, γι'αυτό και είναι και πρώτο στις πωλήσεις στην Ελλάδα.
Το έχω οδηγήσει το corolla και μου άρεσε, θα οδηγήσω και το chr για να καταλήξω.
-
Ολα τα παραπανω ισχυουν για το corolla vs chr αλλα σε μικρο βαθμο. Τα οδηγησα και τα δυο σε back2back test drive και δε μπορεσα να καταλαβω τη διαφορα σε σπιρταδα. Μαλλον επειδη ειναι πολυ μικρη και επειδη μου φανηκαν και τα δυο νωχελικα ουτως η αλλως.
Επισης οσον αφορα την αποσταση απο το εδαφος που αναφερθηκε νωριτερα μη νομιζετε οτι εχουν σοβαρη διαφορα αφου το chr ειναι πολυ χαμηλο για SUV, μολις στα 15cm . Η corolla ειναι και αυτη χαμηλη, στα 13.5cm οποτε το CHR εχει 1.5cm προβαδισμα. Αλλα υπαρχουν αλλα μικρομεσαια που ειναι ηδη στην αποσταση απο το εδαφος του chr πχ η και παραπανω. Δε γνωριζω αν εχει καποιο αλλο ωφελος για κακο οδοστρωμα οπως πχ ενδεχομενως σκληρη καλυψη απο κατω, αλλα σαν αποσταση εδαφους ειναι κακο
-
Θα έρθει και το Yaris Cross, λογικά θα μπει ανάμεσά τους τιμολογιακα. Καλύτερο οδηγικά δεν θα είναι (από τα Αυστραλέζικα reviews που διάβασα), αλλά θα κερδίζει σε πρακτικότητα και τα 2 μάλλον. Το C-HR είναι πραγματικά πανέμορφο εξωτερικά, αλλά περιμένω να χάσει αρκετές πωλήσεις από το Cross.
-
[...]
Επισης οσον αφορα την αποσταση απο το εδαφος που αναφερθηκε νωριτερα μη νομιζετε οτι εχουν σοβαρη διαφορα αφου το chr ειναι πολυ χαμηλο για SUV, μολις στα 15cm . Η corolla ειναι και αυτη χαμηλη, στα 13.5cm οποτε το CHR εχει 1.5cm προβαδισμα. Αλλα υπαρχουν αλλα μικρομεσαια που ειναι ηδη στην αποσταση απο το εδαφος του chr πχ η και παραπανω. Δε γνωριζω αν εχει καποιο αλλο ωφελος για κακο οδοστρωμα οπως πχ ενδεχομενως σκληρη καλυψη απο κατω, αλλα σαν αποσταση εδαφους ειναι κακο
Αν και είμαι πολύ προσεκτικός, έχω ξύσει το κάτω μέρος της corolla είτε σε πεζοδρόμιο είτε σε υπαίθριο πάρκιν με χωμάτινη πρόσβαση και απότομη κλίση. Σε όλες τις περιπτώσεις βρήκα/έξυσα οριακά, άρα με το 1.5cm θα είχα περάσει. Σε χωματόδρομο έχω πάει και, αν είναι πατημένος, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν, όμως, έχει νεροφαγώματα και πέτρες, μπορεί να φέρει τον οδηγό σε δύσκολη θέση. Αναγκάστηκα να ανέβω με την όπισθεν απότομη χωμάτινη ανηφόρα (εκεί το e-cvt απέδειξε για ακόμα μια φορά τις αρετές του), γιατί στην στροφή είχε σπάσιμο σε ολόκληρο το μήκος και δεν περνούσα.
Συμφωνώ πως το chr είναι πολύ χαμηλό για SUV, αλλά σε αυτόν τον τομέα υπερτερεί του corolla.
-
Και τι έκανες; το πέρασες ξανά το 'μαστιχωμα' που έχει;
Γενικως έχω ξύσει και εγω κάποια παλαιά αυτοκινητα και σκεφτόμουν αν επηρεάζει αυτό την ακαμψια των αυτοκινητων. Δηλαδη η δύναμη που ασκήθηκε για να τα ξύσει μήπως επηρεάσει συγκολλησεις.
Quadra για πες κάτι σε αυτό το θέμα. Ήθελα καιρό να σε ρωτήσω ευκαιρία τώρα.
-
Για να φτάσει να επηρεαστεί η ακαμψία του σασί, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο (μηχανικά, φανοποιία κλπ) θα έχει διαλυθεί από το χτύπημα.
-
Δηλαδή τα απλα γδαρσιματα που βγάζουν ελαφρώς το μαστιχωμα από κατ και φαίνεται το μέταλλο των δοκών δεν μπορούν α θεωρηθούν δυνατά; γενικως το μαστιχωμα βγαίνει εύκολα με γδαρσιματα;
-
Την πλαστική ποδιά έξυσα οριακά.
-
Καλησπέρα. Κάτοχος corolla actice plus από μηνός και μέχρι τώρα κατευχαριστημένος.Συγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά ξέρετε πως μπορώ να ρυθμίσω να κλείνουν αυτόματα τα παράθυρα με το κλειδί? Επίσης το κινητό συνδέεται μόνο το bluetooth για κλήσεις. Ξέρετε πώς μπορώ να συνδέσω και να βλέπω του χάρτες της google για πλοήγηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα. Κάτοχος corolla actice plus από μηνός και μέχρι τώρα κατευχαριστημένος.Συγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά ξέρετε πως μπορώ να ρυθμίσω να κλείνουν αυτόματα τα παράθυρα με το κλειδί? Επίσης το κινητό συνδέεται μόνο το bluetooth για κλήσεις. Ξέρετε πώς μπορώ να συνδέσω και να βλέπω του χάρτες της google για πλοήγηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλορίζικο! Μπορούν στο σέρβις να συνδέσουν το κλειδί με τα παράθυρα. Διαβάζω πως μπορεί να το κάνει και ο ιδιοκτήτης μέσω obd2 και προγράμματος, αλλά για να ρωτάς, μάλλον δεν το έχεις. Υποστηρίζει android auto μόνο ενσύρματα. Συνδέεις το τηλέφωνο με καλώδιο στην θύρα που είναι κάτω από το κλιματιστικό και θα ακολουθήσεις τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη.
-
Σε ευχαριστώ πολύ. Θα το δοκιμάσω σήμερα. Θα γράψω σε λίγο καιρό και εντυπώσεις.>
pkoudounis wrote:
Καλησπέρα. Κάτοχος corolla actice plus από μηνός και μέχρι τώρα κατευχαριστημένος.Συγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά ξέρετε πως μπορώ να ρυθμίσω να κλείνουν αυτόματα τα παράθυρα με το κλειδί? Επίσης το κινητό συνδέεται μόνο το bluetooth για κλήσεις. Ξέρετε πώς μπορώ να συνδέσω και να βλέπω του χάρτες της google για πλοήγηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλορίζικο! Μπορούν στο σέρβις να συνδέσουν το κλειδί με τα παράθυρα. Διαβάζω πως μπορεί να το κάνει και ο ιδιοκτήτης μέσω obd2 και προγράμματος, αλλά για να ρωτάς, μάλλον δεν το έχεις. Υποστηρίζει android auto μόνο ενσύρματα. Συνδέεις το τηλέφωνο με καλώδιο στην θύρα που είναι κάτω από το κλιματιστικό και θα ακολουθήσεις τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη.
-
Welcome!! Αναμένουμε αναλυτικά εντυπώσεις. Για πες, τι χρώμα την πήρες?
-
Έκανα το 2ο σέρβις. Με ενημέρωσαν πως δεν είχαν w0-16, όπως ορίζουν οι προδιαγραφές και έβαλαν w0-20, αλλά την επόμενη φορά (αν τελικά ξαναπάω), με διαβεβαίωσαν πως θα βάλουν το ορθό. Οι οδηγίες της toyota γράφουν πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το w0-20, αλλά στην επόμενη αλλαγή πρέπει να μπει το w0-16. Ως εδώ καλά! Το πρόβλημα είναι πως στο προηγούμενο σέρβις είχαν βάλει w15-40 (edit: δεν είμαι σίγουρος αν μου είπε w0-40 ή w15-40)! Ο μηχανικός πολύ έντιμα με ενημέρωσε και στην ερώτησή μου, γιατί συνέβη αυτό, απάντησε με ειλικρίνεια και κάποια συστολή πως δεν γνωρίζει. Εκτιμώ πολύ τους έντιμους και ευθείς ανθρώπους και αν ξαναπάω στο ίδιο σέρβις, θα είναι μόνο και μόνο γιατί με αντιμετώπισε με ειλικρίνεια και σεβασμό.
Μετά το σέρβις η κατανάλωση καυσίμου έχει πέσει, όσο και αν αυτό ακούγεται περίεργο. Επίσης, ο ήχος του κινητήρα έχει ελαφρώς αλλάξει και βλέπω πως, όταν χρησιμοποιείται ο βενζινοκινητήρας, κρατά χαμηλότερες στροφές και κατανάλωση. Δεν θα αδικούσα κάποιον, αν σκεφτόταν πως είναι placebo. Ωστόσο, η αίσθησή μου και οι παρατηρήσεις αυτές τις τελευταίες ημέρες και τα λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα που έκανα, είναι αυτά που περιέγραψα.
Η ερώτησή μου είναι αν είναι πιθανό να έχει γίνει ζημιά στον κινητήρα, ποια είναι αυτή και πώς θα μπορούσα να το ελέγξω. Ό,τι έγινε, έγινε. Θα ήθελα, όμως, να ξέρω τι ίσως έγινε Κρατήστε, παρακαλώ, στα υπόψιν πως το υβριδικό δεν έχει μηχανική/υδραυλική αντλία ελαίου, αλλά ηλεκτρονική που ελέχγεται από εγκέφαλο και μεταβάλει την πίεση ανάλογα με τις συνθήκες (όχι μόνο τις στροφές του κινητήρα) και είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει με w0-16 (τα εξηγούσε ο AMD car care nut).
Όριστε, θέμα που δεν σχετίζεται με την κατανάλωση ούτε συγκρίνει ένα αυτοκίνητο με άλλο
Toyota Corolla 2019