Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 390
    • 391
    • 97 / 391
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7820
    388439
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spaik last edited by

      Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spaik last edited by

        Sorry. Χριστός Ανέστη είναι το σωστό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          agpr @spaik last edited by

          Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.

          Χρόνια πολλά!

          Έχε υπόψιν πως το corolla είναι και πιο χαμηλό. Αυτό είναι ένα ακόμα σημείο διαφοροποίησης από το c-hr και μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι καθοριστικό. Στην περίπτωση μου είναι μάλλον το πιο σημαντικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • alex-mix
            alex-mix @spaik last edited by

            Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.

            Χρόνια πολλά φίλε μου. Κοίτα να δεις επειδή ήμουν στο ψάξιμο πολύ και γω για chr και έχω δει δεν έχω οδηγήσει το corolla και κάτοχος corolla 2006 το πρώτο πολύ όμορφο και για τα δικά μου θέλω 120 140 ταχύτητες ήταν καλό αλλά με όσους έχω συζητήσει και διαβάσει εδώ μέσα όλοι γέρνουν προς corolla καλύτερο στήσιμο καλύτερη κατανάλωση πιο σπιρτοζικο λόγω λιγότερου βάρους καλύτερο στρίψιμο, αφού δεν έχεις θέμα με χώρους για μένα με το καλό να το πάρεις φίλε μου.

            Υ. Γ Εγώ δυστηχως λόγω πολλών χλμ και διαφόρων άλλων θεμάτων έχω κλείσει το 2008(για μένα πανέμορφο) σε diesel.Αν όμως δεν είχα τα παραπάνω και ζούσα και σε πόλη η toyota ήταν μονόδρομος  για μενα για πάρα πολλούς λόγους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kozani76 @agpr last edited by

              Ζω στην επαρχία και η ετήσια κατανάλωση μου είναι περίπου 4 λίτρα. Θα έλεγα πως μάλλον προσφέρει μεγάλο οικονομικό πλεονέκτημα.

              Αν από τα 55000 τα 35000 γίνονται σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, δε τίθεται θέμα σύγκρισης, συμφέρει μια λύση σε diesel ή cng. Εκεί δουλεύει ο θερμικός κινητήρας με το πλεονέκτημα της μπαταρίας να εξαφανίζεται.

              Για κάποιον που ζει στην επαρχία και κάνει πολλά χιλιόμετρα στην πόλη ή περι-αστικά, συμφωνώ ότι  η κατανάλωση είναι αυτή που λες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Για τη σύγκριση CHR με Corolla Hybrid, το μέλος Kyr80 έχει και τα δύο κι έχει δηλώσει σαφώς ότι η Corolla έχει καλύτερο σύστημα. Δε θυμάμαι ακριβώς σε τι συνίσταται το **καλύτερο. **Οικονομικότερο; Δυνατότερο; Πάει περισσότερη ώρα με ηλεκτρισμό; Μου έχει εντυπωθεί όμως το ρεζουμέ.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                  Για τη σύγκριση CHR με Corolla Hybrid, το μέλος Kyr80 έχει και τα δύο κι έχει δηλώσει σαφώς ότι η Corolla έχει καλύτερο σύστημα. Δε θυμάμαι ακριβώς σε τι συνίσταται το **καλύτερο. **Οικονομικότερο; Δυνατότερο; Πάει περισσότερη ώρα με ηλεκτρισμό; Μου έχει εντυπωθεί όμως το ρεζουμέ.

                  Τα έχω οδηγήσει και τα 2 αρκετά και συμφωνώ με τον Kyr80. Η Corolla λόγω βάρους κυρίως (και πιο νέας σχεδίασης) έχει:

                  1. Λίγο μεγαλύτερη οικονομία
                  2. Λίγο μεγαλύτερη σπιρτάδα
                  3. Λιγότερο θόρυβο

                  Αυτά αναφορικά με την υβριδική μονάδα κίνησης. Επιπλέον είναι πιο φτηνή (με ίδιο εξοπλισμό), πιο άνετη (σε ανάρτηση) και με καλύτερη οδική συμπεριφορά. Όλα αυτά μικρή διαφορά υπερ της Corolla αλλά αισθητή. Το CH-R είναι πιο όμορφο (για εμένα, εξωτερικά όχι εσωτερικά) και φυσικά είναι της μόδας ενώ η Corolla είναι λίγο πιο συντηρητική κατηγορία, για όποιον τον ενδιαφέρει αυτό.

                  Για τον φίλο που ρωτάει, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική στην Corolla, και σε ανάρτηση και σε θέμα ηχομόνωσης. Δεν θυμάμαι πως είναι το Golf 6 (το είχα οδηγήσει πριν πολλά πολλά χρόνια) για να συγκρίνω. Επίσης δεν έχω οδηγήσει την 1.2 για να έχω άποψη για τον θόρυβο από μοτέρ.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spaik @alex-mix last edited by

                    Spaik wrote:

                    Χρόνια πολλά στην ομάδα! Χρηστός Ανέστη!! Βαλτός είσαι alex mix; χαχα, κοιτάζω το chr τώρα τελευταία, πιο πολύ μου αρέσει το corolla hybrid, και δεν έχω πρόβλημα με τους χώρους.

                    Χρόνια πολλά φίλε μου. Κοίτα να δεις επειδή ήμουν στο ψάξιμο πολύ και γω για chr και έχω δει δεν έχω οδηγήσει το corolla και κάτοχος corolla 2006 το πρώτο πολύ όμορφο και για τα δικά μου θέλω 120 140 ταχύτητες ήταν καλό αλλά με όσους έχω συζητήσει και διαβάσει εδώ μέσα όλοι γέρνουν προς corolla καλύτερο στήσιμο καλύτερη κατανάλωση πιο σπιρτοζικο λόγω λιγότερου βάρους καλύτερο στρίψιμο, αφού δεν έχεις θέμα με χώρους για μένα με το καλό να το πάρεις φίλε μου.

                    Υ. Γ Εγώ δυστηχως λόγω πολλών χλμ και διαφόρων άλλων θεμάτων έχω κλείσει το 2008(για μένα πανέμορφο) σε diesel.Αν όμως δεν είχα τα παραπάνω και ζούσα και σε πόλη η toyota ήταν μονόδρομος  για μενα για πάρα πολλούς λόγους.

                    Με το καλό να έρθει, και να το χαρείς! Είναι πολύ καλό αμάξι, γι'αυτό και είναι και πρώτο στις πωλήσεις στην Ελλάδα.

                    Το έχω οδηγήσει το corolla και μου άρεσε, θα οδηγήσω και το chr για να καταλήξω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      osfp last edited by

                      Ολα τα παραπανω ισχυουν για το corolla vs chr αλλα σε μικρο βαθμο. Τα οδηγησα και τα δυο σε back2back test drive και δε μπορεσα να καταλαβω τη διαφορα σε σπιρταδα. Μαλλον επειδη ειναι πολυ μικρη και επειδη μου φανηκαν και τα δυο νωχελικα ουτως η αλλως.

                      Επισης οσον αφορα την αποσταση απο το εδαφος που αναφερθηκε νωριτερα  μη νομιζετε οτι εχουν σοβαρη διαφορα αφου το chr ειναι πολυ χαμηλο για SUV, μολις στα 15cm . Η corolla ειναι και αυτη χαμηλη, στα 13.5cm οποτε το CHR εχει 1.5cm προβαδισμα. Αλλα υπαρχουν αλλα μικρομεσαια που ειναι ηδη στην αποσταση απο το εδαφος του chr πχ η και παραπανω. Δε γνωριζω αν εχει καποιο αλλο ωφελος για κακο οδοστρωμα οπως πχ ενδεχομενως σκληρη καλυψη απο κατω, αλλα σαν αποσταση εδαφους ειναι κακο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin last edited by

                        Θα έρθει και το Yaris Cross, λογικά θα μπει ανάμεσά τους τιμολογιακα. Καλύτερο οδηγικά δεν θα είναι (από τα Αυστραλέζικα reviews που διάβασα), αλλά θα κερδίζει σε πρακτικότητα και τα 2 μάλλον. Το C-HR είναι πραγματικά πανέμορφο εξωτερικά, αλλά περιμένω να χάσει αρκετές πωλήσεις από το Cross.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          agpr @osfp last edited by

                          [...]

                          Επισης οσον αφορα την αποσταση απο το εδαφος που αναφερθηκε νωριτερα  μη νομιζετε οτι εχουν σοβαρη διαφορα αφου το chr ειναι πολυ χαμηλο για SUV, μολις στα 15cm . Η corolla ειναι και αυτη χαμηλη, στα 13.5cm οποτε το CHR εχει 1.5cm προβαδισμα. Αλλα υπαρχουν αλλα μικρομεσαια που ειναι ηδη στην αποσταση απο το εδαφος του chr πχ η και παραπανω. Δε γνωριζω αν εχει καποιο αλλο ωφελος για κακο οδοστρωμα οπως πχ ενδεχομενως σκληρη καλυψη απο κατω, αλλα σαν αποσταση εδαφους ειναι κακο

                          Αν και είμαι πολύ προσεκτικός, έχω ξύσει το κάτω μέρος της corolla είτε σε πεζοδρόμιο είτε σε υπαίθριο πάρκιν με χωμάτινη πρόσβαση και απότομη κλίση. Σε όλες τις περιπτώσεις βρήκα/έξυσα οριακά, άρα με το 1.5cm θα είχα περάσει. Σε χωματόδρομο έχω πάει και, αν είναι πατημένος, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν, όμως, έχει νεροφαγώματα και πέτρες, μπορεί να φέρει τον οδηγό σε δύσκολη θέση. Αναγκάστηκα να ανέβω με την όπισθεν απότομη χωμάτινη ανηφόρα (εκεί το e-cvt απέδειξε για ακόμα μια φορά τις αρετές του), γιατί στην στροφή είχε σπάσιμο σε ολόκληρο το μήκος και δεν περνούσα.

                          Συμφωνώ πως το chr είναι πολύ χαμηλό για SUV, αλλά σε αυτόν τον τομέα υπερτερεί του corolla.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Και τι έκανες; το πέρασες ξανά το 'μαστιχωμα' που έχει;

                            Γενικως έχω ξύσει και εγω κάποια παλαιά αυτοκινητα και σκεφτόμουν αν επηρεάζει αυτό την ακαμψια των αυτοκινητων. Δηλαδη η δύναμη που ασκήθηκε για να τα ξύσει μήπως επηρεάσει συγκολλησεις.

                            Quadra για πες κάτι σε αυτό το θέμα. Ήθελα καιρό να σε ρωτήσω ευκαιρία τώρα.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Για να φτάσει να επηρεαστεί η ακαμψία του σασί, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο (μηχανικά, φανοποιία κλπ) θα έχει διαλυθεί από το χτύπημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Δηλαδή τα απλα γδαρσιματα που βγάζουν ελαφρώς το μαστιχωμα από κατ και φαίνεται το μέταλλο των δοκών δεν μπορούν α θεωρηθούν δυνατά; γενικως το μαστιχωμα βγαίνει εύκολα με γδαρσιματα;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  agpr @lap last edited by

                                  Την πλαστική ποδιά έξυσα οριακά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    pkoudounis last edited by

                                    Καλησπέρα. Κάτοχος corolla actice plus  από μηνός και μέχρι τώρα κατευχαριστημένος.Συγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά ξέρετε πως μπορώ να ρυθμίσω να κλείνουν αυτόματα τα παράθυρα με το κλειδί? Επίσης το κινητό συνδέεται μόνο το bluetooth για κλήσεις. Ξέρετε πώς μπορώ να συνδέσω και να βλέπω του χάρτες της google για πλοήγηση?

                                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      agpr @pkoudounis last edited by

                                      Καλησπέρα. Κάτοχος corolla actice plus  από μηνός και μέχρι τώρα κατευχαριστημένος.Συγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά ξέρετε πως μπορώ να ρυθμίσω να κλείνουν αυτόματα τα παράθυρα με το κλειδί? Επίσης το κινητό συνδέεται μόνο το bluetooth για κλήσεις. Ξέρετε πώς μπορώ να συνδέσω και να βλέπω του χάρτες της google για πλοήγηση?

                                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                      Καλορίζικο! Μπορούν στο σέρβις να συνδέσουν το κλειδί με τα παράθυρα. Διαβάζω πως μπορεί να το κάνει και ο ιδιοκτήτης μέσω obd2 και προγράμματος, αλλά για να ρωτάς, μάλλον δεν το έχεις. Υποστηρίζει android auto μόνο ενσύρματα. Συνδέεις το τηλέφωνο με καλώδιο στην θύρα που είναι κάτω από το κλιματιστικό και θα ακολουθήσεις τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pkoudounis @agpr last edited by

                                        Σε ευχαριστώ πολύ. Θα το δοκιμάσω σήμερα. Θα γράψω σε λίγο καιρό και εντυπώσεις.>

                                        pkoudounis wrote:

                                        Καλησπέρα. Κάτοχος corolla actice plus  από μηνός και μέχρι τώρα κατευχαριστημένος.Συγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά ξέρετε πως μπορώ να ρυθμίσω να κλείνουν αυτόματα τα παράθυρα με το κλειδί? Επίσης το κινητό συνδέεται μόνο το bluetooth για κλήσεις. Ξέρετε πώς μπορώ να συνδέσω και να βλέπω του χάρτες της google για πλοήγηση?

                                        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                        Καλορίζικο! Μπορούν στο σέρβις να συνδέσουν το κλειδί με τα παράθυρα. Διαβάζω πως μπορεί να το κάνει και ο ιδιοκτήτης μέσω obd2 και προγράμματος, αλλά για να ρωτάς, μάλλον δεν το έχεις. Υποστηρίζει android auto μόνο ενσύρματα. Συνδέεις το τηλέφωνο με καλώδιο στην θύρα που είναι κάτω από το κλιματιστικό και θα ακολουθήσεις τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Welcome!! Αναμένουμε αναλυτικά εντυπώσεις. Για πες, τι χρώμα την πήρες?

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            agpr last edited by

                                            Έκανα το 2ο σέρβις. Με ενημέρωσαν πως δεν είχαν w0-16, όπως ορίζουν οι προδιαγραφές και έβαλαν w0-20, αλλά την επόμενη φορά (αν τελικά ξαναπάω), με διαβεβαίωσαν πως θα βάλουν το ορθό. Οι οδηγίες της toyota γράφουν πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το w0-20, αλλά στην επόμενη αλλαγή πρέπει να μπει το w0-16. Ως εδώ καλά! Το πρόβλημα είναι πως στο προηγούμενο σέρβις είχαν βάλει w15-40 (edit: δεν είμαι σίγουρος αν μου είπε w0-40 ή w15-40)! Ο μηχανικός πολύ έντιμα με ενημέρωσε και στην ερώτησή μου, γιατί συνέβη αυτό, απάντησε με ειλικρίνεια και κάποια συστολή πως δεν γνωρίζει. Εκτιμώ πολύ τους έντιμους και ευθείς ανθρώπους και αν ξαναπάω στο ίδιο σέρβις, θα είναι μόνο και μόνο γιατί με αντιμετώπισε με ειλικρίνεια και σεβασμό.

                                            Μετά το σέρβις η κατανάλωση καυσίμου έχει πέσει, όσο και αν αυτό ακούγεται περίεργο. Επίσης, ο ήχος του κινητήρα έχει ελαφρώς αλλάξει και βλέπω πως, όταν χρησιμοποιείται ο βενζινοκινητήρας, κρατά χαμηλότερες στροφές και κατανάλωση. Δεν θα αδικούσα κάποιον, αν σκεφτόταν πως είναι placebo. Ωστόσο, η αίσθησή μου και οι παρατηρήσεις αυτές τις τελευταίες ημέρες και τα λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα που έκανα, είναι αυτά που περιέγραψα.

                                            Η ερώτησή μου είναι αν είναι πιθανό να έχει γίνει ζημιά στον κινητήρα, ποια είναι αυτή και πώς θα μπορούσα να το ελέγξω. Ό,τι έγινε, έγινε. Θα ήθελα, όμως, να ξέρω τι ίσως έγινε 🙂 Κρατήστε, παρακαλώ, στα υπόψιν πως το υβριδικό δεν έχει μηχανική/υδραυλική αντλία ελαίου, αλλά ηλεκτρονική που ελέχγεται από εγκέφαλο και μεταβάλει την πίεση ανάλογα με τις συνθήκες (όχι μόνο τις στροφές του κινητήρα) και είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει με w0-16 (τα εξηγούσε ο AMD car care nut).

                                            Όριστε, θέμα που δεν σχετίζεται με την κατανάλωση ούτε συγκρίνει ένα αυτοκίνητο με άλλο 🙂

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 97 / 391
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr