-
Εγώ ξέρω ότι πριν 3,5 χρόνια, έδωσα ακριβώς 5 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο και δε μου έχει αλλάξει τα φώτα σε ζημιές. Ίσα-ίσα, τα τελευταία 3 χρόνια απλώς γράφει χιλιόμετρα (50 χιλιάδες) με τελείως τυπική συντήρηση. Και φοράει κι υγραέριο. Αλλά είναι Toyota. Οπότε, όσο κι αν θέλουν κάποιοι να μας πείσουν ότι όλα τα αμάξια είναι ίδια κι ότι είναι θέμα συντήρησης, **όχι, δεν είναι όλα τα αμάξια ίδια. **Ποτέ δεν ήταν άλλωστε.
-
Aξιοπιστία σε ένα μεταχειρισμένο 5.000 ευρώ σημαίνει να είναι όσο το δυνατό πιο αξιόπιστο και να βγάζει λιγότερες βλάβες από άλλα μεταχειρισμένα των 5.000 ευρώ. Και ναι, συνήθως είναι πιο αξιόπιστο π.χ. ένα Γιάρις των 5.000 ευρώ από ένα Πεζώ 206 των 5.000 ευρώ.
Το οποίο Γιάρις των 5.000 ευρώ είναι με τη σειρά του πολύ λιγότερο αξιόπιστο από ένα ολοκαίνουργιο Γιάρις των 20.000 ευρώ. Αλλά ο ερωτών δεν έχει αυτό ακριβώς το δίλημμα, αλλά το κάτωθι :
Παίδες, τα όβολα είναι μετρημένα και ευρέθησαν ακριβώς 5 χηνόπουλα. Τα μέτρησα, τα ξαναμέτρησα και πάλι τόσα βγήκανΕ. Τι να πάρω** από τα κάτωθι, **για να την βγάλω σίγουρα και αξιόπιστα και να μην ψάχνω κουμπαριές και συγχωριανούς με τα μαστόρια?
Απλή, κατανοητή και απόλυτα σεβαστή ερώτηση. Και πολύ διαφορετική από την π.χ. μάγκες, τι να πάρω με 5 χήνες για να πηγαίνω 'πόρτες'?
Περί Πούντο 2008/09
Ορισμένα Πούντο εκείνης της περιόδου, και πιο συγκεκριμένα τα επονομαζόμενα Γκράντε Πούντο με τον 8βάλβιδο Φάιαρ των 65 και 77 ημίονων, θεωρούνται αρκετά αξιόπιστα αυτοκίνητα με άσπαστο μοτέρ και με το πρόσθετο πλεονέκτημα των ευρέως διαθέσιμων και πάμφθηνων ανταλλακτικών. Γι΄αυτό, όποιος ψάχνει σοβαρά και χωρίς παρωπίδες για αξιοπιστία, τα βάζει σε καλή θέση στη λίστα, κατ' εμέ δε και εύκολα, στην καλύτερη θέση ανάμεσα στα ευρωπαικά αντίστοιχου χαρακτήρα.
-
...και να βγάζει λιγότερες βλάβες...
Επειδή προφανέστατα την έννοια αξιοπιστία την ερμηνεύω διαφορετικά, εσύ (εσείς) σε τι είδους βλάβες αναφέρεστε;
-
Γενικά η Φιατ έχει ανταλλακτικά και στα περίπτερα. Μακριά όμως από Πούντο. Καλύτερα το μικρότερο Πάντα που με τα λεφτά σου μπορεί να βρεις και το τρέχον 'σκαρί'
Για τα υπόλοιπα που αναφέρονται λίγο πολύ ισχύουν ότι και με τα περισσότερα μεταχειρισμένα. Είναι ζαριά.
-
Η ουσία είναι η εξής:
Η απάντηση στο τι μεταχειρισμένο να πάρω, ειδικά όταν μιλάμε για σχετικά χαμηλής αξίας και σχετικά μεγάλης ηλικίας, πράγμα που σημαίνει ότι ψάχνεις για εργαλείο με χαμηλά έξοδα και όχι για να βγάλεις γούστα, είναι να πάρεις ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση ή/και πιο προσεγμένο ή/και πιο καλά συντηρημένο ή/και με πιο πρόσφατο σέρβις ή/και με τα λιγότερα χιλιόμετρα. Χωρίς κολλήματα σε μάρκες και μοντέλα!
-
Η ουσία είναι η εξής:
Η απάντηση στο τι μεταχειρισμένο να πάρω, ειδικά όταν μιλάμε για σχετικά χαμηλής αξίας και σχετικά μεγάλης ηλικίας, πράγμα που σημαίνει ότι ψάχνεις για εργαλείο με χαμηλά έξοδα και όχι για να βγάλεις γούστα, είναι να πάρεις ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση ή/και πιο προσεγμένο ή/και πιο καλά συντηρημένο ή/και με πιο πρόσφατο σέρβις ή/και με τα λιγότερα χιλιόμετρα. Χωρίς κολλήματα σε μάρκες και μοντέλα!
Ναι αλλα ουτε μας δενεις ουτε μας λυνεις

Τι να δω?
Ποια μαρκα πχ?
Τι να προσεξω?
Τι να αποφυγω? -
Aξιοπιστία σε ένα μεταχειρισμένο 5.000 ευρώ σημαίνει να είναι όσο το δυνατό πιο αξιόπιστο και να βγάζει λιγότερες βλάβες από άλλα μεταχειρισμένα των 5.000 ευρώ. Και ναι, συνήθως είναι πιο αξιόπιστο π.χ. ένα Γιάρις των 5.000 ευρώ από ένα Πεζώ 206 των 5.000 ευρώ.
Το οποίο Γιάρις των 5.000 ευρώ είναι με τη σειρά του πολύ λιγότερο αξιόπιστο από ένα ολοκαίνουργιο Γιάρις των 20.000 ευρώ. Αλλά ο ερωτών δεν έχει αυτό ακριβώς το δίλημμα, αλλά το κάτωθι :
Παίδες, τα όβολα είναι μετρημένα και ευρέθησαν ακριβώς 5 χηνόπουλα. Τα μέτρησα, τα ξαναμέτρησα και πάλι τόσα βγήκανΕ. Τι να πάρω** από τα κάτωθι, **για να την βγάλω σίγουρα και αξιόπιστα και να μην ψάχνω κουμπαριές και συγχωριανούς με τα μαστόρια?
Απλή, κατανοητή και απόλυτα σεβαστή ερώτηση. Και πολύ διαφορετική από την π.χ. μάγκες, τι να πάρω με 5 χήνες για να πηγαίνω 'πόρτες'?
Περί Πούντο 2008/09
Ορισμένα Πούντο εκείνης της περιόδου, και πιο συγκεκριμένα τα επονομαζόμενα Γκράντε Πούντο με τον 8βάλβιδο Φάιαρ των 65 και 77 ημίονων, θεωρούνται αρκετά αξιόπιστα αυτοκίνητα με άσπαστο μοτέρ και με το πρόσθετο πλεονέκτημα των ευρέως διαθέσιμων και πάμφθηνων ανταλλακτικών. Γι΄αυτό, όποιος ψάχνει σοβαρά και χωρίς παρωπίδες για αξιοπιστία, τα βάζει σε καλή θέση στη λίστα, κατ' εμέ δε και εύκολα, στην καλύτερη θέση ανάμεσα στα ευρωπαικά αντίστοιχου χαρακτήρα.
Αρα +1 για πουντο!
Σε πετρελαιο κοιταω το punto και το corsa
Ολα τα αλλα σε βενζινη -
που στη τιμή που βλέπεις υπολογίζεις δυο-τρια χιλιάρικα παραπάνω(τα λεφτά που έχεις πετάξει στο δρόμο μόλις βγεις από την έκθεση με το καινούργιο σου τουτού),έτσι και στα μεταχειρισμένα.
Αν έχεις ας πούμε 5 χιλιάρικα μαζεμένα ,αγοράζεις με τέσσερα,αν έχεις δυόμισι αγοράζεις με δύο,κλπ.,για να έχεις μια μικρή καβατζα χρημάτων για φρεσκαρισμα στα ζωτικά συστήματα του οχήματος.
-
Ναι αλλα ουτε μας δενεις ουτε μας λυνεις

Τι να δω?
Ποια μαρκα πχ?
Τι να προσεξω?
Τι να αποφυγω?Για να μην ανοίξει πολύ η έρευνα σου, ξεκίνα από 5-6 μοντέλα που σου φαίνονται ενδιαφέροντα. Βάλε στο car.gr (ή όποια άλλη πλατφόρμα προτιμάς) στα κριτήρια επιλογής την τιμή (π.χ. ως 5.500 Ευρώ, αφού θα κάνεις και κάποιο παζάρι ή μια μικρή υπέρβαση αν βρεις κάτι εξαιρετικό) και τη χρονολογία (π.χ. από το 2011 και μετά) και τα χιλιόμετρα (π.χ. ως 100.000 Km). Τα νούμερα είναι τυχαία, βάλε εσύ τους στόχους σου και μετά, αν χρειαστεί, τους αναπροσαρμόζεις.
-
Γνώμη μου αν δε σε απασχολεί το μήκος του οχήματος και δεν είναι τόσο ανατρεπτικός παράγοντας τα κυβικά τότε προσπάθησε να δεις και τα λίγο μεγαλύτερα, π.χ , θα κοίταζα στη θέση σου το kia ceed στα 1400 και τη c4 στα 1600. Καλά ο κορεάτης θα το έχεις ακούσει ότι είναι αξιόπιστος αλλά και η citroen είναι αρκετά αξιόπιστη επίσης. Επίσης στη λίστα θα έβαζα το honda jazz και θα έβαζα ψηλά στη λίστα το i10 και το πάντα για αστική χρήση.
Τώρα στην επιλογή σου σημαντικό είναι να αποφύγεις τις τρανταχτές κακοτοπιές , π.χ. μακριά από yaris με τον 1,33 ,δές και το αντίστοιχο νήμα στο φόρουμ. Το τρίδυμο πούντο μίτο κόρσα έχει το θέμα με τον αισθητήρα τιμονιού ( 99% θα έχει αλαχτεί , φθηνό πολύ ανταλλακτικό πια), και το τρίδυμο 107-aygo-c1 μόνο πρώτο χέρι από ιδιώτη γιατί δούλεψαν πολύ ενοικιάση σε νησί.
Επίσης πετρέλαιο σε αυτά τα χρήματα 99,9% θα είναι euro4 και θα έχει γυρίσει το ράιχ από άκρη σε άκρη καμιά 50αριά φορές, επίσης αν ζείς αθήνα,δεν επιτρέπεται. Κατά τα άλλα εξονυχιστικό έλεγχο, μην πλησιάσεις καν μάντρες αν δε το γνωρίζεις το αντικείμενο χωρίς τη συνοδεία μηχανικού. Τα ιαπωνικά κρύβουν έναν άσσο στο μανίκι τους για το μαντρά , το εσωτερικό τους δεν φανερώνει εύκολα τα χλμ τους κοινώς δε ξεβάφουν πλαστικά, δεν χαλάνε τα κουμπιά και άλλα ωραία ( ούτως ή άλλως γυαλιστερά ήταν από κατασκευής 'κακία'....) , οπότε γίνεται πιο εύκολο να γυρίσει χλμ. Άρα ακόμα μια φορά κάνε μια μικρή λίστα επιλογών και επίσκεψη σε μάντρα με έναν γνώστη μαζί.
-
Γνώμη μου αν δε σε απασχολεί το μήκος του οχήματος και δεν είναι τόσο ανατρεπτικός παράγοντας τα κυβικά τότε προσπάθησε να δεις και τα λίγο μεγαλύτερα, π.χ , θα κοίταζα στη θέση σου το kia ceed στα 1400 και τη c4 στα 1600. Καλά ο κορεάτης θα το έχεις ακούσει ότι είναι αξιόπιστος αλλά και η citroen είναι αρκετά αξιόπιστη επίσης. Επίσης στη λίστα θα έβαζα το honda jazz και θα έβαζα ψηλά στη λίστα το i10 και το πάντα για αστική χρήση.
Τώρα στην επιλογή σου σημαντικό είναι να αποφύγεις τις τρανταχτές κακοτοπιές , π.χ. μακριά από yaris με τον 1,33 ,δές και το αντίστοιχο νήμα στο φόρουμ. Το τρίδυμο πούντο μίτο κόρσα έχει το θέμα με τον αισθητήρα τιμονιού ( 99% θα έχει αλαχτεί , φθηνό πολύ ανταλλακτικό πια), και το τρίδυμο 107-aygo-c1 μόνο πρώτο χέρι από ιδιώτη γιατί δούλεψαν πολύ ενοικιάση σε νησί.
Επίσης πετρέλαιο σε αυτά τα χρήματα 99,9% θα είναι euro4 και θα έχει γυρίσει το ράιχ από άκρη σε άκρη καμιά 50αριά φορές, επίσης αν ζείς αθήνα,δεν επιτρέπεται. Κατά τα άλλα εξονυχιστικό έλεγχο, μην πλησιάσεις καν μάντρες αν δε το γνωρίζεις το αντικείμενο χωρίς τη συνοδεία μηχανικού. Τα ιαπωνικά κρύβουν έναν άσσο στο μανίκι τους για το μαντρά , το εσωτερικό τους δεν φανερώνει εύκολα τα χλμ τους κοινώς δε ξεβάφουν πλαστικά, δεν χαλάνε τα κουμπιά και άλλα ωραία ( ούτως ή άλλως γυαλιστερά ήταν από κατασκευής 'κακία'....) , οπότε γίνεται πιο εύκολο να γυρίσει χλμ. Άρα ακόμα μια φορά κάνε μια μικρή λίστα επιλογών και επίσκεψη σε μάντρα με έναν γνώστη μαζί.
Για τα πετρελαια κοιταω να ειναι πρωτο χερι ελληνικο αυτοκινητο.
Και μετα χλμ φυσικα και φθορες.
Νομιζω ετσι θα βγαλω μια ακρη
Αγορά μεταχειρισμένου κοντά στα 5.000