Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 22
    • 23
    • 11 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    5877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by

      Εγω μπορει να μην καταλαβαινω, αλλά κι εσυ δεν ξερεις και πολλά προφανως . Οι υπολοιποι τι εξωτικο ειχαν?  Ειχαν υλικα ακριβα? Τι παραπανω ειχαν τα VW και τα Οπελ της εποχης εκεινης ? Τιποτα. Και ηταν και πολυ χειροτερα στο δρομο

      Με τη λογικη σου και οι Lotus δεν ειχαν εξοπλισμο, οσο το rallye επρεπε να κοστιζουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        civil357 last edited by

        Κάτοχος ακόμα, του φοιτητικού μου, saxo vts, καλά σιγά το σπάνιο θα μου πείς, απλά είμαι από τους ελάχιστους, που δεν έχω αλλάξει ούτε καν το τελικό της εξάτμισης. Εκείνα τα χρόνια το αγόρασα με € κάπου στα 12.500 (καλοκαίρι 2003), είχαν ήδη νομίζω φέρει τα προσπέκτους του c2 , για rallye πήγαινα αλλά η citroen μου έδινε προίκα άτοκο οπότε ο γάμος ευοδώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Θες η ξεροκεφαλιά , θες ο πρώτος έρωτας για το αυτοκίνητο που αγόρασες με δικά σου χρήματα, δεν πουλήθηκε ποτέ , οπότε τώρα απλά κάθεται ή εκτελεί χρέη μουλαριού,( πάντα σερβισαρισμένο, και με πληρωμένες υποχρεώσεις) , ξέρω ότι ¨κλασσικό' δε θα γίνει ποτέ οπότε κάποιο διαλυτήριο κάποτε θα το λιώσει.

        Από τότε έχει συνυπάρξει στον οικογενειακό 'στόλο¨ με κλάσεις καλύτερα αυτοκίνητα , δεν έχω καμία μα καμία αυταπάτη σε αυτό, όπως δεν έχω καμία αυταπάτη ότι αν τρακάρει θα πάει ολική, αλλά η αίσθηση (και δεν είναι και 106) του οδηγείν , κοινώς νομίζεις ότι 'κάτι' κάνεις ή ότι πας γρήγορα χωρίς να ισχύει κατά ανάγκη  , δεν την έχουν τα άλλα οχήματα στα οποία έχω πρόσβαση.Αν είχε μια έκτη ή δεν ήταν τόσο παλιμπαιδισμός να βγαίνει σε επαγγελματικά ραντεβού ένας σαραντάρης από saxo vts , τότε θα εγράφε ακόμα χλμ σε εθνικές. Επίσης εξοπλιστικά ήταν φουλ για τα αντίστοιχα δεδομένα της εποχής (ηλ. παράθυρα,air condition, pioneer ραδιοσιντί δώρο αντιπροσωπείας με πράσινο φωτισμό ασορτί με τα όργανα, και κάτι που έκανα αρκετό καιρό να βρω σε αυτοκίνητό μου , θερμαινόμενους καθρέπτες).

        Δε θέλω να είμαι άδικος δε ξέρω πως είναι τα αντίστοιχα σύγχρονα gti , πιθανότατα και στην αίσθηση να είναι καλύτερα , γιατί σε χρόνους τρώμε μια αιωνιότητα και μια μέρα πια. Πρέπει να είναι πολύ μα πολύ κλειστή η διαδρομή για να είναι μπροστά τα 106 από σύγχρονα gti.

        Τέλος αν ο άλλος είναι ο χαμένος νόθος γιος του αρη του βάτανεν και της μισελ μουτόν (και πάντα κάπου θα βρεθεί κάποτε ένας τέτοιος μπροστά μου) ,δε μπα να οδηγεί και ξεχαρβαλωμένο ζάσταβα το τσαγάκι μου θα το απολαύσω.

        Τέλος νο.2 δεν περίμενα ποτέ να ακούσω τη φράση σε αντιπροσωπεία , το ανταλλακτικό σας υπάρχει σε μεγάλη έλλειψη γιατί δεν έχει πια την υποχρέωση η εταιρία να παράγει ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας.

        Τέλος νο3. το αυτοκίνητο , μαζί με το αντίστοιχο 106, αποτελεί κυριολεκτικά μαγνήτη στα όποια μπλόκα, από τα οποία με ξεπετάνε με συνοπτικές διαδικασίες (τα καλά του 40αρη και της μη μετατροπής) , πιθανότατα γιατί πολλά πλέον έχουν αγοραστεί από τους συμπατριώτες μας που είναι tifosi γνωστής ομάδας της ιταλικής πρωτεύουσας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Καταρχάς δεν είπα πως δε καταλαβαίνεις είπα πως κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

          Και ναι δε ξέρω τα πάντα αλλά τα βασικά τουλάχιστον.

          Κάνεις λογικά άλματα σε αυτά που γράφεις. Συγκρίνεις τη λοτους με τη πεζω.Η απάντηση σε αυτό που ρώτησες σου έχει δοθεί ήδη. Λέγεται μαζική παραγωγή. Δε θα το αναλύσω περισσότερο, οι υπόλοιποι καταλαβαίνουν.

          Και για να σου απαντήσω και στο άλλο που ρώτησες ναι οι Γερμανοί τουλάχιστον είχαν καλύτερα υλικά και τα αμάξια τους ήταν πιο προσεγμένα από άποψη ποιότητας και ασφάλειας. Καλύτερα στον δρόμο δεν ήταν σίγουρα.

          Στο χέρι σου ήταν όμως να επιλέξεις, γυμνό και διασκεδαστικό Γαλλικό με λίγα χρήματα ή πιο ασφαλές και ποιοτικό Γερμανικό με κάποια χρήματα παραπάνω; όπως τη βρίσκει ο καθένας.

          Καλα να το πω αλλιως. Κι η Οπελ πηγε να βγαλει μικρο σπορ αμαξι, αλλά δεν πετυχε και πολλά. Και η Ford .Και η Τοyota. Αρα οι Γαλλοι κατι εκαναν καλυτερα. Δεν συγκρινα Lotus με Peugeot. Ακολουθησα την λογικη σου. Οχι εξοπλισμος, οχι μονωσεις κτλ, αρα θα βγει φθηνο το αμαξι.Δεν ειναι ετσι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Καταρχάς δεν είπα πως δε καταλαβαίνεις είπα πως κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

            Και ναι δε ξέρω τα πάντα αλλά τα βασικά τουλάχιστον.

            Κάνεις λογικά άλματα σε αυτά που γράφεις. Συγκρίνεις τη λοτους με τη πεζω.Η απάντηση σε αυτό που ρώτησες σου έχει δοθεί ήδη. Λέγεται μαζική παραγωγή. Δε θα το αναλύσω περισσότερο, οι υπόλοιποι καταλαβαίνουν.

            Και για να σου απαντήσω και στο άλλο που ρώτησες ναι οι Γερμανοί τουλάχιστον** είχαν **καλύτερα υλικά και τα αμάξια τους ήταν πιο προσεγμένα από άποψη ποιότητας και ασφάλειας. Καλύτερα στον δρόμο δεν ήταν σίγουρα.

            Στο χέρι σου ήταν όμως να επιλέξεις, γυμνό και διασκεδαστικό Γαλλικό με λίγα χρήματα ή πιο ασφαλές και ποιοτικό Γερμανικό με κάποια χρήματα παραπάνω; όπως τη βρίσκει ο καθένας.

            i30 1.5 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Δεν είπε κανείς ότι το ραλλί δεν ήταν καλό για τη χρήση που προοριζόταν.

              Είπαμε ότι με τη σιδερένια ζάντα βαμμένη με λευκό χρώμα οικοσυσκευών (πανέμορφη για την εποχή) κόστιζε όσο έπρεπε.

              Σήμερα οι καιροί έχουν αλλάξει, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ καλύτερα σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς και κοστίζουν και περισσότερο.

              i30 1.5 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • alexandros-k
                alexandros-k last edited by

                Ε οχι και σε ολους, αυτο λεμε τοση ωρα....

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  criuser last edited by

                  Τα σαξόραλλα είχαν 3 επιλογές . Το σπαρτιάτικο Ραλλύ , το καλού εξοπλισμού βιτιες και το πλούσιο τζιτιάι .

                  Αρα μπορούσε ο καθένας να επιλέξει .

                  Εγώ είχα αγοράσει ένα ΖΧ 1.4 Αβαντάζ το 1991 . μόλις είχε έρθει στην Ελλάδα το πούλησα το 1997 και αγόρασα το τελευταίο μοντέλο το Χαβάι , πάντα με τον ίδιο κινητήρα , δεκαεξαβάλβιδο στην νέα έκδοση , που είχε αιρκοντίσιον , υδραυλικό τιμόνι και αερόσακο οδηγού .

                  Το απλό Αβαντάζ είχε ηλεκτρικά παράθυρα , κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικό δεξιό καθρέπτη . Το αμάξι ήταν καλό στον δρόμο και πράγματι δεν υπήρχε κανένας λόγος να πάρεις άλλη μάρκα . Τα γκόλφ εκείνης της εποχής είχαν 55 και 60 άλογα , ενώ το 1,4 είχε 75 και ο κινητήρας εξαιρετικός . Τα αμάξια έκαναν πάνω από 100000 χλμ το καθένα , χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι που πουλήθηκαν .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • georgemit
                    georgemit last edited by

                    Νομίζω κάνεις κάποιο λάθος.

                    Το ΖΧ εκτός από το δίλιτρο ποτέ δεν υπήρξε ως 16v.

                    Ακόμα και η Xsara που βγηκε το 1997 8 βαλβιδη ηταν στα 1.400.

                    Ο πατέρας μου είχε την ΖΧ 1.6 volcane από το 92. Το μοτέρ του ραλλι 8v είχε αλλά έβγαζε 15 άλογα μείον. Δε θυμάμαι τις διαφορές.

                    i30 1.5 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Civil, νομίζω ότι αν διατηρήσεις το καμάρι σου μακριά από στούκες και μετατροπές, θα αποκτήσει μια κάποια συλλεκτική αξία. Άλλωστε, τα χρόνια που θα μπορείς να του βγάλεις κλασικές πινακίδες και να του δώσεις μια νέα πνοή, δεν είναι μακριά. Σε χαίρομαι, γιατί είναι πολύ σπάνιο να έχεις τον παιδικό σου έρωτα, να τον χαίρεσαι ακόμα και να μην τον έχεις κανιβαλίσει.

                      Στα δικά μου, πρόσφατα οδήγησα Miata Mk2.5. Μετά από όσα είχα περάσει με αυτό το αριστούργημα, θεωρούσα ότι θα ξανανιώσω, ότι θα μπω σε σκέψεις για έξοδα και τα τοιαύτα. Κι όμως, δε συνέβη τίποτα από τα παραπάνω. Όλα με ενοχλούσαν, δε χωρούσα, κοπάναγε, έτριζε, ήταν ένα βασανιστήριο. Είχε αλλάξει το αμάξι ή παππούδεψα του λόγου μου; Οπότε, αυτό που συζητάμε εδώ, είναι παράγοντας πάρα πολλών παραμέτρων.

                      Και κάτι ακόμα: μόλις οδήγησα αυτόματο Jazz πρώτης γενιάς, 18 ετών φέτος. Έπαθα την πλάκα μου με το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι. Είχε βέβαια λίγα χιλιόμετρα, αλλά θαύμασα τον Ιάπωνα για το πόσο καλά αυτοκίνητα φτιάχνει. Ένα θα σας πω: το καζανάκι τής εξάτμισης ήταν ολοκάθαρο. Αυτό κι αν είναι καρασπάνιο.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @dimsabas last edited by

                        Ένα θα σας πω: το καζανάκι τής εξάτμισης ήταν ολοκάθαρο. Αυτό κι αν είναι καρασπάνιο.

                        Χωρις σκουριες εξωτερικα εννοεις? Ε δεν ειναι τοσο σπανιο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Όχι, εσωτερικά. Το έχω δει μόνο άλλη μία φορά: σε αμάξι made in Japan. Στο Grand Vitara τού πατέρα μου. 16 χρόνια, είναι ακριβώς όπως σου λέω.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Οτι δεν εχει την μαυριλα απο την καυση? Την μαυρη πουδρα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by

                              Σαν τα ραλλακι δεν φτιάχνονται και ούτε η zx το αγγίζει (αν και γενικώς η zx και δη η volcano ηταν πανέμορφο αυτοκινητο.)

                              Εγω στο ιαπωνικο που σας πριζω τα ουμπαλα βρήκα πολλά στοιχεία σαν το ραλλακι το 8v... Σχεδον παρόμοιες επιδόσεις, ίδια αίσθηση καρτισιας οδήγησης (άλλωστε ίδια σχέση βάρους ιππων έχουν) και μαλιστα στο νεο ιαπωνικο έχει πολύ καλύτερο σασί και δεμένο μπροστά σύστημα. Θυμάστε πως στα ραλλακια ήθελε μπάρα ψαλίδιων, ακόμα και με μπάρα ψαλίδιων την αισθηση στιβαρότητας του μικρού ιαπωνικού δεν την φτανει το παλιό ραλλακι

                              Απο την αλλη στο ιαπωνικο έχουμε τα εξής αρνητικά, ενώ κοπανάει λόγω 16αρας ζάντας παίρνει λίγο μεγαλύτερες κλίσεις από το ραλλυ και φυσικά το τιμονι όπου στις χαμηλές ταχύτητες είναι ανιωθο στο ιαπωνικο ενώ στα πολλά βαραίνει και θυμίζει το ραλλακι,αλλα και παλι έχει μια τεχνιτή αισθηση. Καμια σχεση με το αναλογικό του ραλλυ.

                              Και αυτα τα λεω για να δείξω πως ναι διαφέρουν τα αυτοκινητα από τότε σήμερα αλλά και πάλι που και που υπάρχουν εξαιρέσει που θυμίζουν τα παλια εκείνα αυτοκινητα έστω και με παραχωρήσεις.

                              Αυτός λοιπόν ήταν ένας βασικός λόγος που το επέλεξα γιατί όντως κρύβει εκείνα τα στοιχεία των παλαιών αυτοκινητων, τώρα ίσως το καταλάβετε γιατί σας πριζω. Χαχαχα

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Συν ότι καίει τα μισά, τρακάρει με ασφάλεια, έχει ACC για τις στιγμές που δε διαολίζεσαι, full led, αυτόματο κλιματισμό. Και κοστίζει παρόμοια χρήματα.

                                Αλέξανδρε, ναι, αυτό εννοώ.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @dimsabas last edited by

                                  Αλέξανδρε, ναι, αυτό εννοώ.

                                  Κανει καλη καυση και δεν δουλευει πλουσιο, ισως δουλευει και φτωχο και δεν καιει και λαδι. Λογικα δεν το παταει και συχνα τερμα γκαζι ο οδηγος του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Μέχρι την gl+ οντως έχει δίκιο. Στην glx κοστίζει σχεδόν όσο κοστιζε τοτε το gti 122 οπότε οντως φαίνεται η διαφορά τιμής πως παίρνει λιγότερα αλογα και αναρτησεις κτλ.

                                    Το τέλειο ήταν το gl+ με turbo στα 15500 ευρώ.. Αλλα το έκοψαν οι απερίγραπτοι.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      criuser @georgemit last edited by

                                      Νομίζω κάνεις κάποιο λάθος.

                                      Το ΖΧ εκτός από το δίλιτρο ποτέ δεν υπήρξε ως 16v.

                                      Ακόμα και η Xsara που βγηκε το 1997 8 βαλβιδη ηταν στα 1.400.

                                      Ο πατέρας μου είχε την ΖΧ 1.6 volcane από το 92. Το μοτέρ του ραλλι 8v είχε αλλά έβγαζε 15 άλογα μείον. Δε θυμάμαι τις διαφορές.

                                      Σωστά . Απλού ψεκασμού και πολλαπλού ψεκασμού ήταν οι διαφορές ...

                                      Είναι και πολλά τα χρόνια βλέπεις...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • elvet
                                        elvet @civil357 last edited by

                                        Τέλος νο.2 δεν περίμενα ποτέ να ακούσω τη φράση σε αντιπροσωπεία , το ανταλλακτικό σας υπάρχει σε μεγάλη έλλειψη γιατί δεν έχει πια την υποχρέωση η εταιρία να παράγει ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας.

                                        δεν είχες πάει μέχρι τώρα σε αντιπροσωπεία Alfa Romeo! 3 μόλις χρόνια μετά την παύση παραγωγής του μοντέλου, κατάργηση ανταλλακτικών και κωδικών και τρέχα, ψάξε, βρες…(ευτυχώς είχαμε και συνφορουμίτες στην Ιταλία)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • elvet
                                          elvet @106s16 last edited by

                                          alexandros.K wrote:

                                          Τωρα που το προσεχω καλυτερα, το 106 rallye (1,6 8V) ειχε 10,500€ , οχι 12,5. Καπου στα 3,500,000 δρχ

                                          Ναι τόσο είχε το δεύτερο 106 rallye ΜΚΙΙ (πρώτο το ΜΚΙ με τον 13άρι), κάπου στα 3.600.000 δραχμές, στα 5 εκατομύρια ήταν το gti και κάπου ενδιάμεσα στα 4 και κάτι ψηλά το φτωχό gti που κακώς λέγεται rallye.

                                          Ναι, το ΜκΙΙ 16V τόσο έκανε. Τo 2002 πλήρωσα 12400 ευρώ με 5 μήνες αναμονή λόγω παραγγελίας με ABS

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Youtube Video

                                            Τι λέει ρε παιδιά στο 4:03; Κόστιζε το RX8 Challenge μόλις 17.990?????

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 11 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr