Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 22
    • 23
    • 9 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    5266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Για να μεινουμε στο θεμα και να ξεφυγουμε απο τις πολλες υποκειμενικες αποψεις η διαφορα ειναι τεραστια απο τα παλια στα καινουρια με ενα μειον ομως οτι οι παλαιοτεροι ατμοσφαιρικοι κινητηρες ειχαν καλυτερες αποδοσεις χαρακτηριστικα και ηχο απο τους μοντερνους μικρους τουρμπατους. Επισης μεγαλη προοδο εχει γινει στα αυτοματα κιβωτια.

      Σασσι, ηλεκτρονικα αναρτησεις κλπ μεγαλη διαφορα. Παντως εχω παρατηρησει οτι στο μοντερνο αυτοκινητο πηγαινω με χαμηλοτερες ταχυτητες απο παλαιοτερα ακριβως στους ιδιους δρομους και το αποδιδω στο αυξημενο βαρος που μεγεθος που το κανει δυσκολοδηγητο και νωθρο στους στενους παλαιοτερους δρομους. Σε μεγαλους αυτοκινητοδρομους εκει σιγουρα η διαφορα ειναι χαωδες υπερ του καινουριου γιατι μπορει να διατηρει υψηλες μεσες ταχυτητες με μηδενικο θορυβο πολυ ξεκουραστα, ενω στα παλαιοτερα λογω κοντων κιβωτιων και ελλειψης 6ης το ταξιδι ηταν κουραστικο πολυ.

      Επισης ναι μεν ενα Fiesta St Line ειναι 18000 ενω το Σαξοραλλο ηταν 12500 αλλα αυτα που σου δινει το Φιεστα σε ηλεκτρονικα, αεροσακους κλπ δικαιολογει την αυξηση στην τιμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Το st line fiesta είναι σαν δύο κατηγορίες αυτοκινητο ανωτερο του ραλλακι. Απλά δεν υπάρχει πρόταση σαν το ραλλακι 8v , ίσως ένα swift με βάρος 860 κιλα και 90 αλογα, σκληρή ανάρτηση αλλά και πάλι έχουν κάποιες διαφορές στην αίσθηση τιμονιού .

        Δεν σημαίνει ότι ακρίβυναν τόσο πολύ. Απλά δεν υπάρχει ίδια πρόταση.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Τωρα που το προσεχω καλυτερα, το 106 rallye (1,6 8V) ειχε 10,500€ , οχι 12,5. Καπου στα 3,500,000 δρχ

          Τωρα με τοσα, δεν παιρνεις τιποτα. Ισως το 1000αρι Sandero (75αλογα) στην βασικη εκδοση

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lap last edited by

            Βαλε και κάποιον πληθωρισμό από τότε. Βγαίνει όπως το gl ή gl+ swift 90hp (το προ fl)

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • 106s16
              106s16 @alexandros-k last edited by

              Τωρα που το προσεχω καλυτερα, το 106 rallye (1,6 8V) ειχε 10,500€ , οχι 12,5. Καπου στα 3,500,000 δρχ

              Τωρα με τοσα, δεν παιρνεις τιποτα. Ισως το 1000αρι Sandero (75αλογα) στην βασικη εκδοση

              Ναι τόσο είχε το δεύτερο 106 rallye ΜΚΙΙ (πρώτο το ΜΚΙ με τον 13άρι), κάπου στα 3.600.000 δραχμές, στα 5 εκατομύρια ήταν το gti και κάπου ενδιάμεσα στα 4 και κάτι ψηλά το φτωχό gti που κακώς λέγεται rallye, αυτοκίνητα σαν τα παραπάνω και κάποια ακόμη όπως 306 gti, clio MKi 1.8W, clio MKII, MKIII 2.0 δεν θα ξαναβγούνε, απλώς, νέοι ποντικαράδες, είστε γκαντέμιδες να καβαλάτε απο-στειρωμένα κουτάκια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • W
                wantone @alexandros-k last edited by

                Τωρα που το προσεχω καλυτερα, το 106 rallye (1,6 8V) ειχε 10,500€ , οχι 12,5. Καπου στα 3,500,000 δρχ

                Τωρα με τοσα, δεν παιρνεις τιποτα. Ισως το 1000αρι Sandero (75αλογα) στην βασικη εκδοση

                Αφελης η συγκριση, περα απο την αξια του χρηματος τοτε πρεπει να υπολογισεις και το μεσο μισθο που επαιζε τοτε. Παντως αν υπολογισουμε τιμες αυτοκινητων εκει που οι τιμες ηταν υψηλες ηταν στο 2004-2009 δηλ στα καλυτερα οικονομικα χρονια της Ελλαδας που το χρημα ερρεε αυθονο. Μετα το 2012 οι τιμες ξεφουσκωσαν αλλα λογω των συνθηκων αρχισαν να ξαναναιβενουν απο το 2018 και μετα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alexandros-s
                  alexandros-s last edited by

                  Πάντως εγώ δε θα άντεχα αυτό το συνεχές πούλημα - αγορά που κάνουν πολλοί. Δηλαδή αγοράζω ένα αυτοκίνητο, το κρατώ 4-5 χρόνια και μετά το δίνω και παίρνω ένα άλλο κ.ο.κ. Βαριέμαι πάρα πολύ να μιλώ με τον καθένα, να λέω συνεχώς τα ίδια πράγματα, να απολογούμαι για τα μειονεκτήματα παζάρια κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @wantone last edited by

                    Αφελης η συγκριση, περα απο την αξια του χρηματος τοτε πρεπει να υπολογισεις και το μεσο μισθο που επαιζε τοτε.

                    Ευχαριστω για το ευγενες σχολιο σου . Αλλά για πες μας, ποσο ηταν ο μεσος μισθος τοτε? Μηπως πολυ κοντα με τωρα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τα οδηγήσαμε τα περισσότερα από αυτα

                      Ως μεταχειρησμενα κάποια και άλλα ως φίλων. Το βγάλαμε το άχτι μας και σκασαμε τα πενιχρα λεφτουδακια μας.

                      Για εμενα το 306gti μοιάζει το υπέρτατο χατς της εποχής εκείνης.

                      Μιλούσα με μέλος στ chat εδώ στο forum και θα πω αυτό που διαπίστωσα και συζητούσαμε.

                      Τα ραλλακια παιρνουν νέα νιότη. 3η γενιά τα ξανά αγοράζει ως μεταχειρησμενα μπορεί και ως πεμπτο χέρι!!! . Βλέπεις 20 αριδες με ραλλακι και μαλιστα τα εχουν τουλάχιστον εμφανισιακά... Κουκλιά... Καγκουρια βέβαια... Αλλα κουκλιά

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 106s16
                        106s16 @alexandros-s last edited by

                        Πάντως εγώ δε θα άντεχα αυτό το συνεχές πούλημα - αγορά που κάνουν πολλοί. Δηλαδή αγοράζω ένα αυτοκίνητο, το κρατώ 4-5 χρόνια και μετά το δίνω και παίρνω ένα άλλο κ.ο.κ. Βαριέμαι πάρα πολύ να μιλώ με τον καθένα, να λέω συνεχώς τα ίδια πράγματα, να απολογούμαι για τα μειονεκτήματα παζάρια κλπ.

                        Και πολλά λες, συνήθως αυτό που αγοράζεις καινούργιο,το πουλάς όσο κρατάει η μπογιά του και πριν την μεγάλη κατηφόρα απομείωσης της τιμής του που συνήθως αρχίζει εκεί γύρω στα 3-5 χρόνια, αν έχεις στην άκρη χρήματα συμπληρώνεις και πας για το επόμενο με την προϋπόθεση ότι θα είναι καλύτερο στους τομείς που βάζεις σε προτεραιότητα, από όλα τα αυτοκίνητα που είχα, το ρεκορ το έχει το κόκκινο ραλάκι (16β) που το κράτησα έξι χρόνια και το έχω δει κάποιες φορές στον ύπνο μου (δεν κάνω πλάκα), μάλιστα πριν κάποιους μήνες πουλιόταν στο καρ (από τον ίδιο που του πούλησα με το όνομα της γυναίκας του ) και   ήμουν στο τσακ να πάρω τλφ, μετά την καψούρα με το ραλάκι δεν καταλαβαίνω θεό, τα δίνω δρόμο και πάμε για άλλο (καινούργιο ή μεταχειρισμένο).

                        Υ,Γ

                        Εντάξει εγώ τους καλοκαιρινούς μήνες κάθομαι όλη μέρα και τότε με πιάνουν τα διαόλια για να αλλάξω αυτοκίνητο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • 106s16
                          106s16 @Guest last edited by

                          Το σαξοραλλο πρέπει να έχει κλουβί. 

                          Άπαξ και το έχεις οδηγήσει σε αγώνα δεν το ξεχνάς ποτέ...

                          Σίγουρα ναι, για αγωνιστική χρήση, ασορτί με κράνος και ζώνες 4 σημείων και ψαλιδάκι στην καβάντζα διαφορετικά στον δρόμο χωρίς τα παραπάνω είναι πιο επικίνδυνα, τρελαίνομαι όταν βλέπω αυτοκίνητα δρόμου που βγάζουν το μανίσιο τιμόνι - αερόσακκο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lap last edited by

                            Νάτοι πετάγονται ένας ένας....

                            Α ρε σαξοραλλα... Θα σε τραγουδουσε ο Μητροπανος αν ζούσε.

                            Πόσα αγόρια ακούμπησαν το χαρτζιλίκι τους;;;

                            Το οποίο είχε υποδοχή για να μπει το κλουβί κάτω από την μοκέτα στο b pillar.!!!!!

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • 106s16
                              106s16 @Guest last edited by

                              Το σαξοραλλο πρέπει να έχει κλουβί. 

                              Άπαξ και το έχεις οδηγήσει σε αγώνα δεν το ξεχνάς ποτέ. Πάντα αναπολώ το 13αρι μου και αν δεν ήμουν μόνο πιστακιας δε νομίζω να το είχα δώσει ποτέ ή σίγουρα θα το είχα κρατήσει πολύ περισσότερο.

                              Το αγρίμι, μαζι με τον παππου 205 ραλι, το 106 ΜΚΙ ραλί το 106 16S άντε και το σαξο η ιστορία των ελληνικών αγώνων θα ήταν πολύ φτωχώτερη, με 15 χιλιάρικα έτρεχες Ν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                Είχα κλασσικό μπλέ 106 Rallye 8v mk2 την εποχή που ψωνίζαμε με δραχμές κάπου στα 3 600 000 το πήρα καινούργιο με ηλεκτρικά παράθυρα και υδραυλικό τιμόνι. Ήταν το 2ο μου αυτοκίνητο έπειτα απο το Τσιγκολελέτο σπόρτινγκ..

                                Το συγκεκριμένο αμάξι έγινε 8v gr N και έπειτα μεταμόσχευση από saxo 16v μοτέρ που το κάναμε προδιαγραφών Gr A. Έσπασε μια φορά τη δεύτερη βγήκε καλύτερο. Στα 3-4 χρόνια που το είχα κατανάλωσα κάπου 15 σέτ λάστιχα σε πίστες και δρόμους. Α ρε Yokohamαρα A520 άξιζες το κάθε ευρώ.. Όσο συμβιώσαμε πρέπει να μου κόστισε όσο ένα Impreza της εποχής σε μετατροπές,αναλώσιμα,καύσιμα,κλήσεις και φανοποιεία.

                                Πέρα από τις οδηγικές συγκινήσεις, τις κηδείες και τα 'έβγα' που ζήσαμε παρέα ως αμάξι δεν έχει καμία επαφή με τα αντίστοιχα σύγχρονα. Πλέον τα καινούργια super mini είναι μεγαλύτερα,πιο άκαμπτα,πιο γρήγορα,ικανά και κατα πολύ ασφαλέστερα τόσο σε παθητική όσο και σε ενεργητική ασφάλεια. Γι' αυτό και είναι άλλωστε βαρύτερα, απείρως πολυπλοκότερα και κατά συνέπεια πιο ακριβά.

                                Το Rallye εδολοφονήθει από Hyundai Accident που παραβίασε stop και με εμβόλισε κάπου στο Περιστέρι.  Πήρα 1 800 000 από την ασφαλιστική, την προίκα του στον πάτο μου και τις ανεπανάληπτες οδηγικές αναμνήσεις για πάντα μαζί μου.

                                Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα, ταχύτερα, καλύτερα/χειρότερα καινούργια και μεταχειρισμένα αλλά αυτό παραμένει το αμαξάκι που με σημάδεψε περισσότερο απ' όλα οδηγικά και μή. Αλλά αυτά ανήκουν στο παρελθόν και σαφώς δε μπορεί να συγκριθεί με ένα καινούργιο...

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • W
                                  wantone @alexandros-k last edited by

                                  wantone wrote:

                                  Αφελης η συγκριση, περα απο την αξια του χρηματος τοτε πρεπει να υπολογισεις και το μεσο μισθο που επαιζε τοτε.

                                  Ευχαριστω για το ευγενες σχολιο σου . Αλλά για πες μας, ποσο ηταν ο μεσος μισθος τοτε? Μηπως πολυ κοντα με τωρα?

                                  Παρακαλω. Μπορεις να το ψαξεις αν θελεις να μαθεις περισσοτερα (γιατι εγω εγραψα οτι απλα υποθετεις χωρις στοιχεια). Εγω θυμαμαι οτι τελη 90ς ο στανταρ μισθος που εδιναν σε ιδιωτικη εταιρεια για καποιον με πανεπιστημιακο πτυχιο και 2-5 χρονια εμπηρεια ηταν 180 χιλ δρχ τον μηνα. 400 χιλ δρχ ηταν ενας πολυ πολυ καλος μισθος (υπηρχαν και αυτοι αλλα ηταν λιγοι). Μιλαμε για Αθηνα. Για μαθητευομενο εδιναν και 60 χιλ δρχ τον μηνα. Σημειωνω να βρεθει δουλεια τοτε ηταν το ιδιο δυσκολο με τωρα. Βεβαια η μεγαλη διαφορα ηταν οτι τα καθημερινα κοστη σε δραχμες ηταν χαμηλοτερα αρκετα απο τα τωρινα και ετσι καποιος μπορουσε να περιμενει. Οι συνταξεις γονεων ηταν χαμηλοτερες απο σημερα (οι αποδειξεις που εχω δει ειναι οτι οι συνταξεις σημερα ειναι στο επιπεδο του 2002). Αυτη ειναι η δικη μου εικονα.

                                  Επισης θυμαμαι περιπτωση να εχει επιστρεψει καποιος με μεταπτυχιακο απο Αγγλια το 1990 (τοπ φοιτητης απο πολυτεχνειο) και να βρισκει με τα δεδομενα της εποχης σουπερ δουλεια στην πληροφορικη με 220 χιλ δρχ. Μετα απο μερικους μηνες μετακομισε στην Βουλα σε μεζονετα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • 106s16
                                    106s16 last edited by

                                    Τα σημερινά supermini που πρέπει να δώσεις 25 χιλιάρικα όντως είναι ασφαλέστερα και στην παθητική ασφάλεια και εφόσον, έχουν abs esp acc κ.α και στην ενεργητική, το πιο γρήγορα που; στα ισιάδια ή σε ανοιχτές πίστες, σε κλειστές πίστες ή στριφτερές διαδρομές δύσκολα μπορούν να πάνε όπως τα 106 εφόσον ο οδηγός του το ξέρει καλά, εφόσον είχες 106 πες μας αν  βρίσκεις σήμερα το ανόθευτο αφιλτράριστο feedback που σε έδινε το τιμόνι, οι τροχοί, ο κώλος του, ο ντιζάτος κινητήρας του, πες μας αν υπάρχει σήμερα supermini που να το στρίβεις με το πάτα- ασε-πάτα του γκαζιού, η αν υπάρχει σήμερα supermini που να είναι τόσο κοντα σε οδήγηση καρτ, βέβαια όποιος έχει +25 χιλιάρικα κάτι σε γρήγορο supermini θα βρει αλλά στην αγορά σήμερα δεν υπάρχει κάτι ανάλογο όπως τότε το 106 η αργότερα όπως το σουζούκι σπορτ, δλδ με 15-16 χιλιάρικα ένα μικρο γρήγορο στριφτερό και σωστά στημένο τρίθυρο supermini στα 3,7-4,0 μέτρα στα 1000 κιλά με τα βασικά και υποχρεωτικά βοηθήματα με 130 ίππους χωρίς τάμπλετ και διζωνικούς κά πολυτέλειες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @wantone last edited by

                                      alexandros.K wrote:

                                      wantone wrote:

                                      Αφελης η συγκριση, περα απο την αξια του χρηματος τοτε πρεπει να υπολογισεις και το μεσο μισθο που επαιζε τοτε.

                                      Ευχαριστω για το ευγενες σχολιο σου . Αλλά για πες μας, ποσο ηταν ο μεσος μισθος τοτε? Μηπως πολυ κοντα με τωρα?

                                      Παρακαλω. Μπορεις να το ψαξεις αν θελεις να μαθεις περισσοτερα (γιατι εγω εγραψα οτι απλα υποθετεις χωρις στοιχεια). Εγω θυμαμαι οτι τελη 90ς ο στανταρ μισθος που εδιναν σε ιδιωτικη εταιρεια για καποιον με πανεπιστημιακο πτυχιο και 2-5 χρονια εμπηρεια ηταν 180 χιλ δρχ τον μηνα. 400 χιλ δρχ ηταν ενας πολυ πολυ καλος μισθος (υπηρχαν και αυτοι αλλα ηταν λιγοι). Μιλαμε για Αθηνα. Για μαθητευομενο εδιναν και 60 χιλ δρχ τον μηνα. Σημειωνω να βρεθει δουλεια τοτε ηταν το ιδιο δυσκολο με τωρα. Βεβαια η μεγαλη διαφορα ηταν οτι τα καθημερινα κοστη σε δραχμες ηταν χαμηλοτερα αρκετα απο τα τωρινα και ετσι καποιος μπορουσε να περιμενει. Οι συνταξεις γονεων ηταν χαμηλοτερες απο σημερα (οι αποδειξεις που εχω δει ειναι οτι οι συνταξεις σημερα ειναι στο επιπεδο του 2002). Αυτη ειναι η δικη μου εικονα.

                                      Επισης θυμαμαι περιπτωση να εχει επιστρεψει καποιος με μεταπτυχιακο απο Αγγλια το 1990 (τοπ φοιτητης απο πολυτεχνειο) και να βρισκει με τα δεδομενα της εποχης σουπερ δουλεια στην πληροφορικη με 220 χιλ δρχ. Μετα απο μερικους μηνες μετακομισε στην Βουλα σε μεζονετα.

                                      To τι θυμασαι εσυ δεν ειναι επιχειρημα. Το ποσο επαιρνε ενας μαθητευομενος ειναι αστειο επισης, τι στιγμη που μιλησες για μεσο μισθο. Ουτε ποσο εδιναν το 1990 σε αυτον απο Αγγλια γιατι μιλαμε για καπου στο 2000, οχι μια 10ετια πριν . Επισης διαφωνω οτι ηταν το ιδιο δυσκολο με τωρα να βρεις δουλεια.Πολυ πιο ευκολα ηταν τοτε, γιατι υπηρχε κινητικοτητα σε ολους τους τομεις (κατασκευες, εμποριο κτλ). Οπως ειπες οι συνταξεις ηταν πανω κατω ιδιες με σημερα, μονο που ξεχασες οτι κοπηκε ο 13ος και 14ος μισθος (οχι σε ολους βεβαια). Οπως επισης κοπηκαν και τα μεγαλα εφαπαξ. Ο μεσος μισθος εν τελει  ηταν λιγο μικροτερος πριν 20 χρονια , αλλά και τα εξοδα ηταν λιγοτερα. Ουτε ΕΝΦΙΑ ειχαμε, ουτε 24% ΦΠΑ , ουτε μεγαλα τελη κυκλοφοριας. Οπως συμφωνησες κι εσυ η ζωη ηταν πιο φθηνη τοτε...Αρα που καταληγουμε? Οτι με κανεις να γραφω τα αυτονοητα, για να το παιξεις εξυπνος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 last edited by

                                        Σαξόραλλο εν έτει 2021 μόνο αγωνιστικό με κλουβί για ξέσκισμα σε κανα track day απευθυνόμενο σε κοινούς θνητούς. Στην Ελλάδα ζούμε, λεφτά για κάψιμο σε τέτοια ακριβά χόμπυ με καλά αμάξια είναι για τους λίγους. Για ΙΧ ούτε κατά διάνοια.. μεγαλώσαμε κιόλας αλλά δε θα το πρότεινα και σε νεότερο. Είχε γραφτεί η μπούρδα τότε ότι είναι 'σχολείο' αλλά στην πράξη ήταν ρυθμίσιμο αλλά συνάμα απαιτητικό και επικίνδυνο μιας και δε συγχωρούσε λάθη ελέω set up. Μετά πήγα και εγώ σε MX5 να ηρεμήσω λίγο και να βιώσω πώς είναι η κίνηση στον σωστό άξονα..

                                        Φίλε 106S16 οι περισσότεροι με σαξόραλλα την εποχής εκείνης είτε τρόμαζαν γρήγορα που βρέθηκαν με ένα όπλο τσέπης που δε πολυσυγχωρούσε αν δεν είχες σκοπό να γίνεις καλύτερος οδηγός μεθοδικά είτε το φόρτωναν με ηχεία και το πλάσσαραν για μόστρα. Ότι γράφεις ισχύει για την αίσθηση. Η διαφορά που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα είναι στο πόσο πιο foolproof είναι σε σχέση με τα γρήγορα που παρελθόντος και όχι μόνο πιο 'εύκολα' αλλά και αρκετά ικανά με λίγοτερο effort και οδηγικές ικανότητες. Φυσικά και χάνεις σε αίσθηση αλλά δεν είναι το ζητούμενο στο πλαίσιο του politicalcorrect-ισμού. Όσο πιο ανόθευτο, τόσο πιο δύσκολο,δύσχρηστο και απαιτητικό.

                                        Κάποια στιγμή λοιπόν είχα και εγώ την απορία αν το παλιό καλό Rallye είναι εξίσου ταχύ με ένα αντίστοιχο σύγχρονο. Νομίζω πως όχι, δεν είναι. Μεγαλύτερα μεταξόνια/μετατρόχια, τροχοί, ακαμψία, δύναμη, εξέλιξη στις αναρτήσεις και συστήματα διεύθυνσης και άλλα που ξεχνώ. Είχα βρει και το παρακάτω video new vs old και είχα εκπλαγεί με τα αποτελέσματα υπέρ του σύγχρονου..

                                        https://is.gd/qGUkkx

                                        Βγήκαμε όμως κάμποσο off topic...

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ο μάστορας έχει ανάιβει πάρα πολλά σκαλιά στην εκτίμηση μου. Ξέρει πολύ καλά τι λέει και χίλια μπράβο...

                                          Οκ και άλλοι μπορεί να είχαν 350z (κόλλημα το άτιμο) αλλά μετά από αυτά που γράφεις και πως αναλύεις τις προσλαμβανουσες για αυτα τα παλιά γαλλικα με κάνει να συμπεραίνω πως μάλλον ήξερες γιατί αγοραζες ότι αγοραζες.

                                          Μπράβο για τα ποστ ανωθεν.

                                          Εννοείτε τα ίδια κια για τον 106 s16. Λείπουνν απόψεις περί οδήγησης στο forum.

                                          Γιόχαν εσύ ξέρεις στα έχω πει με chat χεχεχε

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Έχει 350Ζ ο Μάστορας; Τότε ανεβαίνει και στη δική μου εκτίμηση, τα σέβη μου. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα θέμα όπου ο καθένας θα γράφει τι έχει. Ίσως και τι είχε στο παρελθόν.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 9 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr