-
Είναι δυνατόν; Δεν είναι πια και κάτι τόσο διαστημικό ή παράλογο. Ξέρουμε ποιο είναι το κόστος αντικατάστασης; Υπάρχει κάποιος μέσος όρος που σκάνε; 100; 150; 200; Υπάρχει εξειδικευμένος ηλεκτρολόγος που να έχει χτίσει καλό όνομα στην ελληνική κοινότητα;
-
Υπάρχει κάποιος μέσος όρος που σκάνε; 100; 150; 200; Υπάρχει εξειδικευμένος ηλεκτρολόγος που να έχει χτίσει καλό όνομα στην ελληνική κοινότητα;
Σύμφωνα με τον μηχανικό, του οποίου ένα βίντεο σου ανέβασα, άνετα αντέχουν 300-400.000χλμ με σωστή χρήση και συντήρηση (το πιο βασικό ο καλός αερισμός και η αλλαγή του φίλτρου του ανεμιστήρα).
-
Ποια πολυμορφικά ξέρουμε που να φοράνε CVT; Εγώ βρήκα τούτο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34391944-toyota-verso-s
Κλικάρει πολλά κουτάκια, αν και χάνει λίγο σε επιδόσεις και χώρους από το υπάρχον.
-
Χαχαχα, πού πας και τα βρίσκεις, ρε χριστιανέ μου; Ναι, θα πληρώσω παραπάνω από τη νέα υβριδική Corolla για να πάρω ένα χειρότερο αμάξι, που θα είναι και πενταετίας. Το λοιπόν, εγώ καραγουστάρω Prius και μου κάνει κόνξες η κυρά. Μα δε θα έχουμε τους χώρους τού Verso.
Τι να πω; Ότι έχει άδικο; Ότι τους χώρους μας δε θα τους βρούμε ούτε σε RX400, ούτε σε LandCruiser 90 (τα έχουν γνωστοί και μπορούμε να τα συγκρίνουμε); Αλλά όπως όλα στη ζωή, κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις. Εννοείται ότι θα μπει μπαγκαζιέρα στην οροφή, αλλιώς δεν ταξιδεύεις. Ειδικά όταν θα πρέπει να στριμώξουμε και τη ρεζέρβα κάπου, αφού στη θέση της θα μπει πετρογκάζ.
Τέλος πάντων, ξέρεις κανείς ποια άλλα **πολυμορφικά **μοντέλα έρχονται με CVT;
Επόμενη ερώτηση: αυτό είναι ένα Prius με άλλη προβιά; Και στο πολύ ακριβότερο;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35414870-lexus-ct-200h
-
Είναι μετατροπή σε LPG αυτό?
-
Ελληνικό , λίγα χλμ αφού το θέλεις τόσο πολύ , ωραίο χρώμα Θρύλος , εσωτερικό space σε χρώμα ΠΑΟΚ , εμφάνιση ίδιο ο εξωγήινος κυνηγός από την παλιά ταινία με τον Σβαρτζενεγκερ , γκατζετ και εξοπλισμός τα πάντα όλα , τώρα που έχουν γεμίσει οι δρόμοι από τα καινούργια yaris corrolla chr κάτι να ξεχωρίζεις ... και ένα μυστικό εκτός ότι έχει χαμηλότερη κατανάλωση από τα προηγούμενα κυρίως στην Εθνική οδό πιάνει και 10-15 χλμ πιο μεγάλη τελική
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30320286-toyota-prius
future classic και τα παιδιά σου- αν είναι μικρά -θα τρώνε όλο το φαγητό τους γιατί αλλιώς...
-
Όχι, όλα τα Lexus CT των ελληνικών αγγελιών είναι με βενζίνη. Στα Prius, μόνο ένα υπάρχει με αέριο κι αυτό είναι τρελό πανηγύρι: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35883397-toyota-prius
Ψάχνοντας τόσο καιρό για κάτι αξιοπρεπές, ώστε να αντικαταστήσω το άλλο αξιοπρεπές, έχω να πω ότι έχω αρχίσει να τρέφω πολύ μεγάλο σεβασμό στην Toyota. Όσο περισσότερο σκαλίζω, τόσο περισσότερο βλέπω τι αμαξάρες έφτιαχνε τη δεκαετία 2000-2010, πόσο μπροστά ήταν η μηχανολογία της και πόσο έχει πιάσει τον παλμό των οδηγών. Παρ΄ ότι έχει λοιδορηθεί στο παρελθόν για το ότι απεμπόλησε τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα, οι πωλήσεις τη δικαιώνουν.
Ψάχνοντας λοιπόν, διαπιστώνω ότι τα ιαπωνικά μοντέλα ήταν σχεδόν πάντα στην κορυφή τής κατηγορίας ή απλώς την εφηύραν ή την ανανέωσαν εκ βάθρων. Μερικά παραδείγματα:
- το πρώτο RAV το 94-95. Το πρώτο σουβλάκι, όλοι ξέρουμε τι ακολούθησε.
*αρχές 2000, δύο καταπληκτικά σπορ μοντέλα. Το MR-2, η μικρή Elise, προσιτό και φανταστικό οδηγικά. Επίσης, η καταπληκτική Celica T-Sport, με το μοτέρ ποίημα. Η Honda δεν είχε την εφυία να βάλει το αντίστοιχο μοτεράκι της σε όμορφο κουπέ αμάξωμα.
*Corolla Verso, αυτό που έχω. Με μήκος όσο ένα σύγχρονο Skoda Scala, επταθέσια διαρρύθμιση, το μικρότερο επταθέσιο με πραγματικούς χώρους. Κάτι Subaru E12 και Peugeot 207-307 SW ή Renault 21 Nevada δεν είχαν σοβαρούς χώρους. Πρακτικότητα; Τρία ξεχωριστά καθίσματα στη μεσαία σειρά, το μοναδικό αμάξι τέτοιων διαστάσεων που μπορεί να κάτσει ενήλικας ανάμεσα σε δύο ογκώδη παιδικά καθίσματα.
*υβριδική λαίλαπα. Ακόμα και σήμερα, 17 χρόνια μετά, το Prius του 2004 ΔΕΝ είναι ξεπερασμένο οδηγικά, ούτε σε νούμερα κατανάλωσης. Το αυτό και για το Prius του 09-15 που κοιτάω.
*υβριδική λαίλαπα και στα σουβλάκια πολυτελείας. Πριν 12-13 χρόνια, το να έχεις Lexus RX400 και να έχεις μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αλλά και μέση κατανάλωση στα 9 λίτρα, ήταν άπιαστο όνειρο για όλα τα Grand Cherokee και Cayenne τής εποχής. Ακόμα και σήμερα, ένα τέτοιο 15ετίας είναι πολύ αξιόλογο κι αρχοντικό όχημα.
*LandCruiser, τα πιο ικανά από τα πολυτελή εκτός δρόμου. Αν θες πραγματική οδήγηση 4Χ4, δε θα κοιτάξεις ούτε X5 ούτε ML ούτε κανένα άλλο. Ίσως το Nissan Patrol, αλλά δεν είχε εισαχθή.
Και βέβαια, η επόμενη δεκαετία σημαδεύτηκε από το σαρωτικό σε πωλήσεις Yaris Hybrid. Τώρα όμως, θεωρώ ότι η Toyota θα πληρώσει τη σνομπαρία που έδειξε στην πλήρη ηλεκτροκίνηση και το κόλλημά της με το υδρογόνο, επιτρέποντας έτσι στην VW να βρεθεί μπροστά της. Καλά, δε μιλάω για την Tesla γιατί κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την ξέφρενη πορεία της, ούτε έχει πιάσει ακόμα ταβάνι.
Χωρίς βέβαια να παραβλέπουμε την κατανάλωση λαδιού. Θυμίζω ότι το δικό μου πίνει **σταθερά **400 ml στα 1.000 χλμ. Δε με πειράζει, γιατί καθιστά άτρωτο το μοτέρ αφού λιπαίνει τις βαλβίδες, εκεί που πονάει λόγω υγραερίου. Ο πεθερός άλλαξε μηχανή στο Avensis στις 240Κ χλμ, ενώ ο κουνιάδος τραβιέται με το Auris και τη γνωστή ιστορία. Αυτά δε συνάδουν με την περίφημη ιαπωνική αξιοπιστία, που συνεχίζει να διακατέχει τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη των παραπάνω μοντέλων. Το δικό μου δηλαδή είναι εντελώς απροβλημάτιστο εδώ και χρόνια. Μηδέν, ούτε καμμένη λάμπα. Μόνο αναλώσιμα.
-
Φάνη, μόλις είδα το βίντεο, πάρα πολύ χρήσιμο, σε ευχαριστώ πολύ!
Ιδανικά, αφού δείτε το πρώτο, δείτε κι αυτό εδώ:
Δείχνει πώς και πού ακριβώς είναι το φίλτρο τού αερισμού τής μπαταρίας. Μου φαίνεται ότι θα βλέπω μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και θα κουμπώνω-ξεκουμπώνω το φίλτρο για να δω τι γίνεται από κάτω.
-
Επόμενη ερώτηση: αυτό είναι ένα Prius με άλλη προβιά; Και στο πολύ ακριβότερο;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35414870-lexus-ct-200h
Όχι Prius, Αuris...είναι το αντίστοιχης γενιας Auris με άλλη προβιά, άλλο εσωτερικό και το πολύ σημαντικό, άλλη ανάρτηση πίσω (πολλαπλών).
-
Η Toyota είναι γίγαντας απλά τα μοντέλα της είχαν μια πιο universal εκδοχη. Πλεον έχει άλλα αυτοκίνητα για εμάς εδώ στην ευρωπη, αλλά στην απέναντι όχθη του ωκεανού και άλλη στην Ασία.
Ετσι πλέον την βλέπεις και σπορτιφ όπως την θέλουμε εμείς.
Στα υβριδικα το σύστημα μετάδοσης hsd πραγματικά είναι αξεπέραστο. Δεν είναι cvt αλλα έτσι το ειπαν (ecvt) για να ξεμπερδευουν με τις περαιτέρω εξηγήσεις. Σκέψου μόνο πόσες φορές το δευτερόλεπτο υπολογίζει και αλλάζει ταχύτητα περιστροφής των γρανάζιων του ενεργοποιώντας συνεχώς ενδιάμεσα στάδια μεταξύ ηλεκτροκινησης/θερμικού κινητηρα και φόρτωση μπαταριων. + ταυτόχρονα δύο από αυτά κάθε φορά. Και όλα αυτά με απίστευτη αξιοπιστια. Τι να λεμε.... Ένας πολιτισμός από μόνοι τους.
-
Δυστυχώς, μια πολύ αξιόλογη εναλλακτική, το Verso-S, που κλίκαρε πολλά κουτάκια, διεγράφη από τη λίστα. Μια ιδέα που μου φυτεύτηκε στο μυαλό (κάποιος με προστατεύει από εκεί πάνω) με παρότρυνε να ψάξω μήπως φοράει το προβληματικό μοτέρ των Auris. Και ναι, δυστυχώς, αυτό φοράει.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_NR_engine#1NR-FE
Προσπαθώ να πείσω την κυρά να πάμε να δούμε το Prius και μου τσινάει. Βρε καρδιά μου, θυμάσαι που σε πήρα μαζί μου για να δούμε το Pug iOn και αμέσως ξεδιάλυνες τα πράγματα; Ε, έλα και τώρα, να το οδηγήσεις κιόλας.
Εν τω μεταξύ, στο εξωτερικό πωλείται πολύ το Prius+, δηλαδή μια επταθέσια εκδοχή τού Prius. Ουσιαστικά, ένα πάντρεμα του Prius με το Verso μου. Είναι αυτό εδώ:
Αυτό είναι το φθηνότερο μέχρι 125.000 χλμ και με ACC. Αλλά για να το φέρεις εδώ, θα πάει 20άρικο. Και θα είναι ένα αμάξι 9 ετών με τόσα χιλιόμετρα, που είναι και κακάσχημο. Ή το κάνεις υγραέριο και το κρατάς μέχρι να λιώσει (ή να το απαγορεύσουν, μάλλον αυτό θα γίνει πριν το λιώσιμο) ή θα χάσεις πολλά στη μεταπώληση. Γενικώς, όπως σε όλα στη ζωή, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις.
Όσο περισσότερο βλέπω τι πωλείται σήμερα, είτε ως καινούριο είτε ως μεταχειρισμένο, τόσο περισσότερο εκτιμώ τη Versάρα και το πόσα προσφέρει. Η οποία έχει ένα απαράδεκτο αυτόματο (ζημιάρικο, με άθλια λειτουργία στα καλά του, θυμίζει Smart πρώτης γενιάς), αλλιώς θα είχα πάρει ένα τέτοιο και θα ήμαστε σούπερ.
-
Φάνη και λοιποί γνώστες, τι λέει το αυτόματο της Ford από αξιοπιστία;
Μιλάμε για τούτο δω:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35914028-ford-c-max
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34936548-ford-grand-c-max
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35413542-ford-grand-c-max
Powershift το λέγανε;
-
Φάνη και λοιποί γνώστες, τι λέει το αυτόματο της Ford από αξιοπιστία;
Powershift το λέγανε;
Εαν μιλάμε για το Powershift (Gertrag 6αρι), τότε η απάντηση είναι απλή: Run Lola (Saba) Run....!! Όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά. Εκτός εαν έχει αλλαχτεί. Αλλά είχε πάρα πολλά προβλήματα (εκ κατασκευής) και ήταν χειρότερο και από το DSG της εποχής...οπότε καταλαβαίνεις.
Εαν δεν κάνω λάθος έχει φάει και μήνυση (στην Αμερική φυσικά, στην Ευρώπη κοιμόμαστε) η Φορντ για το συγκεκριμένο κιβώτιο γιατί ήξερε ότι ήταν προβληματικό και παρόλα ταύτα το έβγαλε προς πώληση.
-
Χαχαχα! Να πάρει η ευχή, δεν μπορώ να σταυρώσω επιλογή για επιλογή. Ό,τι κοιτάω εγώ, πεθαίνει! Η φάση είναι: https://www.youtube.com/watch?v=BNZ-xmRqnBY
Χτες με πήρε τηλέφωνο παιδικός φίλος να μου ζητήσει τη γνώμη μου για επταθέσιο Zafira δεύτερης γενιάς. Δεν είσαι με τα καλά σου, του λέω. Εδώ πουλάμε τεφαρίκι και θα πάρεις την μπουρούχα; Οπότε ο αγοραστής είναι έτοιμος και περιμένει. Εύκολα κι αβίαστα. Το θέμα είναι ότι η κυρά έχει ασκήσει βέτο: δεν πάμε σε κάτι μικρότερο ή λιγότερο πρακτικό. Άντε να γίνει μια θυσία στις επτά θέσεις, αλλά η ευρυχωρία κι η πρακτικότητα παραμένουν. Δηλαδή άντε να είναι Scenic ή C-Max με πέντε θέσεις, όχι παρακάτω.
Αυτό (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35388714-renault-scenic) φαινόταν να κλικάρει τα κουτάκια, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πήρα τηλέφωνο και το ACC έχει γραφτεί εκ παραδρομής. Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι είναι και σε τι διαφέρει από το απλό CC.
Μα καλά, τόσο απαραίτητο σου είναι πια; Με έχει επηρεάσει ο Λάπης και το ποθώ διακαώς. Και καθώς οι διαδρομές μου ΔΕΝ είναι καθαρά αστικές, θα το χρησιμοποιώ συνέχεια. Όχι μόνο στον αυτοκινητόδρομο. Σε συνδυασμό με lane assist, θα κάνουν πολύ πιο ξεκούραστη την οδήγηση. Ίσως περισσότερο κι από το αυτόματο κιβώτιο. Το ιδανικό βέβαια θα είναι να το έχω ΚΙ αυτό.
-
Ωχ! Τωρα έκανα ζημιά δηλαδή;
Εχεις δοκιμάσει κάποιο με acc να δεις πως είναι; κάνε κάποιο test drive να το δεις.
Οντως ειναι πολυ ξεκούραστο, παρά πολύ, παρα πάρα πάρα, παπαρα πολύ....
Υ. Γ Επλιζω να βοήθησα...
-
Μα και βέβαια βοήθησες. Το έχω διαπιστώσει κι ο ίδιος από πρώτο χέρι, όταν οδήγησα το ηλεκτρικό ΜΧ-30 από τη Γλυφάδα μέχρι τη Βουλιαγμένη και το ενεργοποίησα για λίγο. Άλλη φάση. Εννοείται ότι ΑΝ είχα κάτι τέτοιο, το 90% των ετήσιων χιλιομέτρων μου θα το είχαν σε λειτουργία.
Στα σημερινά νέα, έφαγα την πρωινή ψυχρολουσία με το αυτόματο κιβώτιο των Ford. Κλαψ λυγμ...
Μετά ήρθε η απόρριψη από το Scenic των 12Κ ευρώ, αφού δεν έχει ACC όπως διαφημίζεται. Στη συνέχεια μίλησα με ιδιώτη που πουλάει C3 Aircross (αυτόματο-βενζίνη) στη Σαλαμίνα. Λέει ότι έχει ACC, του εξήγησα τι είναι και πάλι επέμενε ότι το έχει. Πρέπει να πάω την κυρά να το δει από κοντά σε μια έκθεση, γιατί δε νομίζω ότι μας καλύπτει από χώρους. Παρ' ότι είναι πολύ εύκολο στο μπες-βγες. Έχει όμως ένα σχεδόν καινούριο πετρέλαιο αυτόματο με ACC στα 20 χιλιάρικα, αυτό είναι καλή περίπτωση: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36762934-citroen-c3-aircross
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι τούτο δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36155318-bmw-216-active-tourer
Στα χαρτιά, φαίνεται να τα έχει όλα. Πολυμορφικό, με το 1/3 των ετών από το δικό μας, αυτόματο ΚΑΙ ACC, Euro 6. Βέβαια, δε θέλω να καταλήξω σε πετρέλαιο, αλλά θα είναι μια υποχώρηση που θα κάνω ΑΝ δε βρω τίποτα άλλο κοντά στα θέλω μου. 6 όμως, ώστε να βγάζει όσο λιγότερη βρώμα γίνεται και να μπορεί να πουληθεί αξιοπρεπώς σε λίγα χρόνια.
Πήγα και το είδα από κοντά, δίπλα είναι άλλωστε. Η όλη εμπειρία ήταν κατώτερη των προσδοκιών μου. Οι εσωτερικοί χώροι είναι μέτριοι, σκεφτείτε ότι δεν μπορούσα να κάτσω άνετα πίσω μου. Ο χώρος αποσκευών είναι σίγουρα πισωγύρισμα από τον σημερινό. Και δεν αναφέρω καν το επταθέσιον του θέματος. Η πλάκα είναι ότι τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν ίσα σε μήκος. Α ρε Toyotάρα, τι έχεις φτιάξει! Όσο περισσότερο ψάχνω, τόσο περισσότερο εκτιμώ τη Versάρα μας. Από τη μία θέλω να προχωρήσω σε κάτι πιο μοντέρνο, από την άλλη δε βρίσκω και πολλά.
Η εξωτερική εμφάνιση της Active Tourer είναι πολύ μέτρια γενικώς, το συγκεκριμένο χρώμα τελείως μουντίλα, οι ζάντες απολύτως εισαγωγικές αλλά αυτό θα είναι προσόν στις λακούβες και στον λαστιχά. Τέλος πάντων, θα τα συγχωρούσα όλα αυτά για χάρη τού αυτόματου κιβωτίου ΚΑΙ του ACC. Για το τελευταίο, ενδέχεται να είναι ορθογραφικό λάθος τού μαντρά, δε φάνηκε να ξέρει με ακρίβεια. Έχω σημειώσει τον αριθμό πλαισίου και αν όντως προτίθεμαι να προχωρήσω, θα το ελέγξω στην αντιπροσωπεία.
Το μεγάλο θετικό ήταν το μπεζ εσωτερικό. Φωτίζει όλη η καμπίνα, δίνει τελείως άλλον αέρα. Ειδικά από τη στιγμή που η ποιότητα των υλικών ήταν τελείως μάπα και θύμιζε πάρα πολύ την κατά 11 χρόνια παλιότερη Corolla Verso. Πού είναι η περιβόητη ποιότητα υλικών τών BMW;
Θεωρώ ότι αυτόματο και ACC θα κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά στην καθημερινότητά μου, που αξίζουν τον κόπο. Έτσι κι αλλιώς, σε βάθος πενταετίας, λογικά Verso και 216 θα κοστίσουν συνολικά ψιλοπαρόμοια. 1-2 χιλιάρικα διαφορά θεωρούνται ανάξια λόγου. Απαραίτητη προϋπόθεση για τα παραπάνω είναι να μη βγάλει κάποια χοντρή ζημιά το πετρέλαιο λόγω κίνησης εντός Αττικής, αλλά και να μην προκύψει κάποια έκτακτη βλάβη που σίγουρα θα δαγκώσει λόγω BMW. Το κόστος κίνησης θα είναι παραπλήσιο. Από τα τέλη κυκλοφορίας θα υπάρχει ένα χιλίαρικο διαφορά, αλλά φαντάζομαι ότι θα δαπανηθεί για την ακριβότερη μικτή ασφάλεια. Επίσης, θεωρούμε ότι σε πέντε χρόνια θα υπάρχει ακόμα αγοραστικό ενδιαφέρον για τα euro 6 πετρέλαια. Το οποίο είναι κάτι που κανείς δε γνωρίζει. Μπορεί να την αγοράσω και σε 3 χρόνια, να τραβάω τα μαλλιά μου.
Εν ολίγοις, περίμενα περισσότερα από την 216 αλλά η επίσκεψη στην μάντρα μού έκοψε λίγο τα φτερά. Γυρνώντας στο σπίτι, η κυρά φρόντισε να τα ξεριζώσει τελείως, όταν της έδειξα την αγγελία κι είδε την τιμή. Είπε ότι απορρίπτεται, 15 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο. Μα τι περίμενε; 5 ετών αντί για 16, BMW αντί για Toyota, αυτόματο και ACC, ε δε θα δώσεις ένα δεκάρικο πάνω; Χάρισμα θα μας την κάνουν;
-
Ζικο, εχω την αισθηση δεν ξέρουν τι λενε.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν έχει το C3 aircross acc, διοτι δεν το υποστήριζε η πλατφόρμα του μοντελου.
Αυτο που περιέγραψα πιο πάνω είναι αυτό.
-
οκ, λει ο καθεις την αυνανια του πλεον σε ντισαμπα. λεγω και εγω παρε ενα βιτ S αυτοματο, φερε το απο γερμανια με κανενα 18αρι τα παντα ολα και θα παθετε παρακρουση οικογενειακη.
για να βαζεις μεσα καφασια δες και ενα παρεξηγημενο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36038918-fiat-freemont
-
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι τούτο δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36155318-bmw-216-active-tourer
Τέλος πάντων, θα τα συγχωρούσα όλα αυτά για χάρη τού αυτόματου κιβωτίου ΚΑΙ του ACC. Για το τελευταίο, ενδέχεται να είναι ορθογραφικό λάθος τού μαντρά, δε φάνηκε να ξέρει με ακρίβεια. Έχω σημειώσει τον αριθμό πλαισίου και αν όντως προτίθεμαι να προχωρήσω, θα το ελέγξω στην αντιπροσωπεία.
Πού είναι η περιβόητη ποιότητα υλικών τών BMW;
Θεωρώ ότι αυτόματο και ACC θα κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά στην καθημερινότητά μου, που αξίζουν τον κόπο. Έτσι κι αλλιώς, σε βάθος πενταετίας, λογικά Verso και 216 θα κοστίσουν συνολικά ψιλοπαρόμοια. 1-2 χιλιάρικα διαφορά θεωρούνται ανάξια λόγου. Απαραίτητη προϋπόθεση για τα παραπάνω είναι να μη βγάλει κάποια χοντρή ζημιά το πετρέλαιο λόγω κίνησης εντός Αττικής, αλλά και να μην προκύψει κάποια έκτακτη βλάβη που σίγουρα θα δαγκώσει λόγω BMW.
-
Κατά πάρα πιθανότητα δεν έχει ACC, αλλά εαν μου στείλεις τον αριθμό πλαισίου θα σου πω (κατά 99%) σχεδόν άμεσα.
-
Το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ καλό.
-
Μην περιμένεις ποιότητα 'BMW' σε αυτή την κατηγορία, το λέω επειδή την έψαχνες.
-
Έχει αρκετά χιλιόμετρα, οπότε να είσαι προετοιμασμένος στην 5ετια να βάλεις (κατά πάσα πιθανότητα, εκτός εαν είσαι πολύ τυχερός) το χέρι βαθιά στην τσέπη...μην συγκρίνεις με το Verso που έχεις καλομάθει. Και γενικά το κόστος συντήρησης δεν είναι μικρό (αλλά μειώνεται πολύ εαν πας εκτός εξουσιοδοτημένου και βάλεις OEM ανταλλακτικά).
-
-
ΑCC δεν έχει το Αιρκρος. Στην πλούσια έκδοση έχει το αυτόματο φρενάρισμα.
Εχει το απλό κρούζ κοντρόλ που ΔΕΝ φρενάρει .
Εχει και στάρτ και στόπ στα φανάρια σε όλες τις εκδόσεις.
Τώρα έρχεται το φέις λιφτ, οπότε να δούμε πως θα το στήσουν.
Μαζούτ, μπαλαντέζα ή πορδές;