-
https://i.postimg.cc/Y9NdhgD2/46-F8-CEB9-358-B-49-B2-A746-D1-F8-E72945-E8.jpg Επειδή γάτε μου είμαι πιο low budget, το παραπάνω (που το έχω παρατημένο στο χωριό ) πιάνει για σουβι, γιατί γαλλικό είναι σίγουρα!
-
Το Tiguan R-Line με τις 19' ζάντες είναι άνετο ή θα χτυπάει; Το έχει οδηγήσει κάποιος να μου πει απόψεις; Είναι εφικτό να τοποθετηθεί κάμερα οπισθοπορείας από την αντιπροσωπεία διότι ένα ετοιμοπαράδοτο που κοιτάω δεν την περιλαμβάνει στον εξοπλισμό;
-
Ψάξε ποστ του gatoz στο παρόν νήμα (δύσκολο με την υπάρχουσα αναζήτηση στο φόρουμ) έχει 3-4 μήνες το 1500 με τα 130 άλογα r-line με τις 19αρες για πιο ολοκληρωμένη άποψη. Πάντως λέει ότι κοπανάει και αν μένεις σε περιοχή με λακκούβες στο δρόμο δεν είναι άνετο.
-
ρε συ ρεγκρεσε στα βηματα μου εισαι? ειναι ανετο απο χωρους και γενικα καλη αισθηση. το 130 ειναι ψοφιο σε σχεση με vitara, μη σου πω χειροτερο και απο κουγκα 150. το 150αρι θα ειναι παλι αργοτερο απο vitara αλλα καλυτερο απο kuga 150. κοπανανε οι 19αρες σε χαμηλες ταχυτητες και το κοπανημα το νοιωθεις αν και δεν το ακους γιατι ειναι σφιχτο. επισης σε γλιτσα εχω την υποψια οτι τα τοσο φραδυα λαστιχα ειναι ενα θεματακι. με εχει προβληματισει το τραβηγμα στην εκκινηση σε μεγαλη ανηφορα - θελει αρκετο πατημα, ευτυχως εχει ενα πραμα που σηκωνει χειροφρενο μονο του και δεν πας πισω. καταναλωση μεσα στη πολη κυριως, στα 10 λιτρα, εξω δεν εχω προλαβει να παρω αποψη. καμερα πισω χρειαζεσαι μονο στα στενα της πανορμου και στη κυψελη. οι αισθητηρες που εχει κανουν απροσμενα καλη δουλεια, μπορεις να πλησιασεις στα 10 εκατοστα μονο με ηχο, απορω ποσο το εχουν πετυχει. γενικα ενα παρα πολυ ευρυχωρο και καλο σουβι. οχι τπτ ξεχωριστο, αλλα αν παρεις φορα οι 19αρες που σου μετρανε αιμορροιδες βοηθανε να στριβεις με ασφαλεια με πολλα, σχεδον σαν σε ζμπορ χαμηλο. επειδη βεβαια ειναι δικουνητο στο μυαλο μου το εχω σαν παραλλαγη στεισον βαγκον, κατι σαν το γκολφ πλας παλια. για σουβ, μονο τετρα.
τωρα επειδη ειναι φαου και εχουν βγει απειρα πραγματα για αυτα, προφανως και μπαινει καμερα και ενα σκαζμος πραγματακια. δεν νομιζω στην επαρχια ομως να χρειαζεται κατι.
-
Από ότι φαίνεται σε ακολουθώ..... κοίταξα και για PHEV αλλά δεν μου είναι χρήσιμο ώστε να δώσω 10k επιπλέον. Δεν έχω καθημερινές μετακινήσεις με το αυτοκίνητο. Όλα δίπλα τα έχουμε, δουλειές... super market .... δραστηριότητες παιδιών. Ψάχνω αμάξι για ταξίδια και εκδρομές οπότε καταλήγω ότι το πετρέλαιο μου ταιριάζει, αλλά δεν βρίσκω τι να πάρω μετά το φιάσκο με το Kuga.
-
να σου πω, αν δεν ειχε ληξει το ληζ, θα ημουν ακομη με το ταπεινο βιταρα. ξερω οτι θες να σκασεις αρκετα, ξερω οτι δες μπλιμπλικια και ξερω οτι θες και τεραστιους χωρους.
κανε ενα τεστακι συντομο σε βιτ τετρα ομως με οροφη και αυτοματο. ναι ξερω, μικρο, τα πλαστικα κλπ. κανε ομως το τεστακι και πες μου αν δεν γουσταρεις μετα τρελα. και ισως δεν σε χαλαει να βαλεις 1-2 φορες το χρονο τη μπαγκαζιερα αλλα καθημερινα να εχεις κατι που σου φτιαχνει το κεφι και παει αερας και βολευει και απιστευτα. και μενεις και επαρχια. που εχει σιγουρα απιθανα μερη να ανακαλυψεις. οκ φασαριοζικο στα ταξιδακι σε σχεση με τα βαρεια χαρτια. και ομως ειναι εξαιρετικα ευχαριστο, παρα και παιδια μαζι στο τεστ ντραιβ και θα δεις. εχει ενα ηλιο ρε παιδι μου, εχει εναν ηλιο.
οκ θα πεις ρε φιλος εσυ γιατι δεν το ξαναπηρες? λοιπον εχω και ενα βουνισιο καβατζα αλλα και γιατι ηθελα να δω και κατι αλλο. ομως αυτο που μου εχει μεινει ειναι οτι απο τα παρα πολλα αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου, μικρα, μεσαια, μεγαλα, τεραστια, ηταν οτι πιο ευχαριστο ειχα. οταν μπηκα μεσα μετα το χλιδατο 508 ημουν στη φαση γουατ δη φακ εκανα. στο πρωτο χιλιομετρο το 508 ηταν μια κακη αναμνηση. τη πρωτη εβδομαδα καβαλησα τα γερανεια και βγηκα στο δεντροσπιτο. στα 3 χρονια εληξε το ληζ και το τραβαγα με επεκτασεις οσο μπορουσα. στην εταιρεια οποιος μπηκε φρικαρε. πλεον ειναι 4 απο κατω τετοια. και κανενας δεν το αποχωριζεται. κανε μια γυρα στα μεταχειρισμενα. ψαξε να βρεις κατι που δεν ειναι απο ενοικιασεις. πολυ δυσκολα και πολυ ακριβα.
επειδη ειμαστε στο νημα των τιγκ. μια χαρα αμαξι ειναι. απο τα καλα σουβια. που ελπιζω το τριοχτω να ειναι αναλογο. αλλα ελπιζω το τριοοχτω να εχει κατι απο τη χαρα που μου εδινε το βιτ. γιατι το τιγκ ειναι αψογο αλλα ψυχρο.
-
Από ότι φαίνεται σε ακολουθώ..... κοίταξα και για PHEV αλλά δεν μου είναι χρήσιμο ώστε να δώσω 10k επιπλέον. Δεν έχω καθημερινές μετακινήσεις με το αυτοκίνητο. Όλα δίπλα τα έχουμε, δουλειές... super market .... δραστηριότητες παιδιών. Ψάχνω αμάξι για ταξίδια και εκδρομές οπότε καταλήγω ότι το πετρέλαιο μου ταιριάζει, αλλά δεν βρίσκω τι να πάρω μετά το φιάσκο με το Kuga.
Όλα τα PSA c suv βγαίνουν diesel πάντως. Τα είδες καθόλου; Το C5 Aircross μου άρεσε πολύ εμένα αλλά είναι πολύ ψηλό (23εκατοστα) οπότε όχι για πολλά πολλά στροφιλικια αλλά για χαλαρό και οικογενειακό ταξιδακι είναι ότι πρέπει.
Αρκετά οικονομικά και σε συντήρηση.
-
Η τιμη του phev ηταν οντως μια ευχαριστη εκπληξη και νομιζω οτι ειναι απο τις μικροτερες διαφορες που υπαρχουν μεταξυ μοντελου κλασσικου ΚΕΚ - phev.
Για να δει καποιος αν αξιζει θα πρεπει να βγαλει κομπιουτερακι και να αρχισει τους υπολογισμους. Θα πρεπει να ειναι 'αρκετα' (>20.000) ετησια χιλιομετρα και κυριως εντος πολης (διοτι εκτος χανεται το πλεονεκτημα του phev), ωστε να γινει αποσβεση σε 'λογικο' (εως 5 χρονια) χρονικο διαστημα
-
Από αντιπροσωπεία προς το παρόν βάζουνε κάμερα στα προ-facelift μοντέλα. Ρώτησα και μου είπαν οτι σε 1-2 χρόνια θα βάζουν και σε αυτό. Και εγώ κοίταζα το PHEV αλλά μετά από πολύ έρευνα και ψάξιμο κατεληξα και παρήγειλα το R-line 1.5 TSI. Έκανα και test drive και μου φάνηκε πολύ καλό. Και με τις 19' ζαντες δεν μου φάνηκε τόσο σκληρό, αλλά είναι προσωπική άποψη. Κοίταζα και για Diesel επειδή βάζω αρκετά χιλιομετρα το χρόνο (περίπου 17000 χλμ) . Η τεχνολογία του Diesel κινητήρα όμως έχει περάσει και αργοπεθαίνει, με τις εταιρείες να τον καταργούν. Για το PHEV αν είσαι τυπικός με τη φόρτιση και κάνεις μικρές διαδρομές με χαμηλες ταχύτητες αξίζει. Αν δεν το φορτίζεις θα χρησιμοποιείς πιο πολύ το βενζινοκινητήρα και θα καις παραπάνω λόγω βάρους αλλά και επειδή εχει τον 1.4 TSI ( 150hp) με DSG 6, ο οποίος έχει μεγαλύτερες καταναλώσεις μέσα στη πόλη και είναι ιδανικός για ανοιχτές διαδρομές σε μαγαλύτερες ταχύτητες. Επίσης δεν έχει ρεζέρβα γιατί καταλαμβάνει το χώρο η μπαταρια του ηλεκτροκινητήρα. Το ρεζερβουάρ είναι μικρότερο (45 λ.). Η τιμή του PHEV είναι πολύ καλή σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό ( 41000 €) και υπάρχει μόνο στη R-line έκδοση. Τεχνολογικά θα δείξει στο μέλλον, αν θα βγουν προβλήματα και αν θα χρειάζεται αντικατάσταση των μπαταριών με το χρόνο, με τα ανάλογα κόστη.
-
Αυτό που τα σπάει είναι το R αλλά δυστυχώς το ελληνικό σύστημα...
-
σημερον ειχα καποιου ειδους ταξιδακι.
και τσεκαριζμα του μεινι στη λωριδα βλακα.
λοιπον σχεδον δουλευει. με παρατηρηση οτι παει πολυ κοντα στη δεξια. αλλα οταν ειναι αριστερη στροφη παει στην αριστερη. και μετα παλι δεξα. και ειναι εμμονικο με τα χερια μου. τα θελει στο τιμονι. καποιες φορες ενω ειναι ηδη στο τιμονι.
επισης τσεκαρισμα για αυτο το κολπο με το τραβηγμα χαμηλα. τσεκ γατου: ξεκινημα, οπως ειναι σχεδον σταματημενο με τη πρωτη φορα του ξεκουνηματος, πατημα συμπεχτη μεχρι τερμα, αφημα στο σημειο που εχει 1300 στροφες περιπου και σανιδα το δεξι. γκλουπ-γκλουπ. και σβηει. γενικα εχει θεματα χαμηλα με το χειροκουνητο. οποτες καλυτερα με ντι ες τζι. αλλα δεν πουλιεται το αρ λάιν. με ντι ες τζι. οεοεοε.
τελος συνδεση αντροιντ άουτο, απλα αψογο ιμπλεμεντέισον, εχω δει διαφορα, αυτο ειναι το καλυτερο.
ΑρΕς
εις το ταξιδι και με ταχυτηται κοντα στα 100, για να πας 120 θελει το μοχλο κουπι ή υπομονη για βρασιμο ελληνικου καφε στη χοβολη. στα 120 για να ανεβεις 150 χρειαζεται μετρησιμο χρονο απο τη μερα σου, κανει το βιταρα να μοιαζει σαν 16χρονο με προωρη εκσπερματιση. το φαου ειναι τοσο καλο αμαξι αλλα με τοσο λαθος επιλογες σε μηχανες και λαστιχοζαντες
-
σημερον ειχα καποιου ειδους ταξιδακι.
και τσεκαριζμα του μεινι στη λωριδα βλακα.
λοιπον σχεδον δουλευει. με παρατηρηση οτι παει πολυ κοντα στη δεξια. αλλα οταν ειναι αριστερη στροφη παει στην αριστερη. και μετα παλι δεξα. και ειναι εμμονικο με τα χερια μου. τα θελει στο τιμονι. καποιες φορες ενω ειναι ηδη στο τιμονι.
επισης τσεκαρισμα για αυτο το κολπο με το τραβηγμα χαμηλα. τσεκ γατου: ξεκινημα, οπως ειναι σχεδον σταματημενο με τη πρωτη φορα του ξεκουνηματος, πατημα συμπεχτη μεχρι τερμα, αφημα στο σημειο που εχει 1300 στροφες περιπου και σανιδα το δεξι. γκλουπ-γκλουπ. και σβηει. γενικα εχει θεματα χαμηλα με το χειροκουνητο. οποτες καλυτερα με ντι ες τζι. αλλα δεν πουλιεται το αρ λάιν. με ντι ες τζι. οεοεοε.
τελος συνδεση αντροιντ άουτο, απλα αψογο ιμπλεμεντέισον, εχω δει διαφορα, αυτο ειναι το καλυτερο.
ΑρΕς
εις το ταξιδι και με ταχυτηται κοντα στα 100, για να πας 120 θελει το μοχλο κουπι ή υπομονη για βρασιμο ελληνικου καφε στη χοβολη. στα 120 για να ανεβεις 150 χρειαζεται μετρησιμο χρονο απο τη μερα σου, κανει το βιταρα να μοιαζει σαν 16χρονο με προωρη εκσπερματιση. το φαου ειναι τοσο καλο αμαξι αλλα με τοσο λαθος επιλογες σε μηχανες και λαστιχοζαντες
Γι'αυτό Γατε ήρθε το R!!!!
-
επισης τσεκαρισμα για αυτο το κολπο με το τραβηγμα χαμηλα. τσεκ γατου: ξεκινημα, οπως ειναι σχεδον σταματημενο με τη πρωτη φορα του ξεκουνηματος, πατημα συμπεχτη μεχρι τερμα, αφημα στο σημειο που εχει 1300 στροφες περιπου και σανιδα το δεξι. γκλουπ-γκλουπ. και σβηει. γενικα εχει θεματα χαμηλα με το χειροκουνητο. οποτες καλυτερα με ντι ες τζι. αλλα δεν πουλιεται το αρ λάιν. με ντι ες τζι. οεοεοε.
Το R-line 1.5 TSI το δίνουν τώρα μόνο με DSG7 και 150hp.
Το εχω μία εβδομάδα τώρα, R-line 1.5 TSI 150hp καινούργιο και έχω πολύ καλές εντυπώσεις. Ο κινητήρας για το όγκο του έχει πολύ καλές επιδόσεις με πολύ καλή ροπή. Το acc τρομερό. Το infontainment με συνδεση android auto καταπληκτικό. Οι καταναλώσεις με λίγο πόλη και κυρίως Αττική οδό είναι ικανοποιητικές. Με acc μέχρι 110km/h , έχει 6.5 /100. Σήμερα που το πήγα μέχρι 130km/h είχε 7.2/100. Έχω διαφορετική εντύπωση για το κινητήρα, αλλά μάλλον επειδή εχεις τον 130 hp. Με το δικό μου 150 hp και dsg πάει 140-150 πολύ γρήγορα και πολύ άνετα . Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις..
-
Ο 130hp κινητηρας ειναι εντελως λαθος για αυτο το αυτοκινητο κ δεν εχει καμμια σχεση με τον 150. Το ειδε κ η vw κ πλεον δεν το προσφερει ουτε καν σε βαλκανικες χωρες σαν και εμας. Ο 150αρης χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο κινει αξιοπρεπως το αμαξι αν κ κατα τη γνωμη μου το αμαξι ζητα διλιτρο. Ο 245hp που δινει τωρα η vw θα ηταν ιδανικος.
-
Σε μια χώρα που δεν είναι μπανανία με σοβιετικά μυαλά το ιδανικό μοτέρ για αυτό το όχημα θα ήταν το εξαιρετικό 2.0 TDI 150PS. Για τα μούτρα μας μια χαρά είναι και ο 1,5TSI 150PS. Αν μάλιστα επικρατήσει η λογική και επιλέγει η Life αποφεύγοντας την ζάντες του τρακτέρ έχει πολύ καλή για το μέγεθός του οδική συμπεριφορά αν και με αρκετά ελαφρύ τιμόνι.
-
-
Για τις διαδρομές που κάνεις, καλά είναι!
Πετρούπολη - Περιστέρι και πίσω, με κίνηση, ανηφόρες κλπ. Με το 130 αλόγα μοτέρ που στο σταμάτα ξεκίνα ζορίζετε να ξεκολλήσει το ογκώδες και βαρύ αμάξωμα.
Το 150αρι μοτέρ μπορεί να έκαιγε λιγότερο ή έστω ελάχιστα παραπάνω (από 9,5-10,2 δλδ)
Υ.Γ. το φλας όταν βγάζεις φωτός οθόνη να το απενεργοποιείς, Στραβώθηκα!
-
Μέσα στη πόλη με 22km/h και το panda τόσο καίει .....το παπί μου καίει κάτι λιγότερο. Και το καινούργιο που έχει dsg7 είναι λίγο πιο οικονομικό. Πάντως δεν αγοράζεις το r-line με τις 19' ζαντες για οικονομία και χρήση μέσα στη πόλη......
-
Μέσα στη πόλη με 22km/h και το panda τόσο καίει .....το παπί μου καίει κάτι λιγότερο. Και το καινούργιο που έχει dsg7 είναι λίγο πιο οικονομικό. Πάντως δεν αγοράζεις το r-line με τις 19' ζαντες για οικονομία και χρήση μέσα στη πόλη......
Αυτό λέμε! Οι διαδρομές που κάνει δεν αφήνουν το μοτέρ να δουλέψει σταθερά στο φάσμα ροπής ώστε να έχει χαμηλή κατανάλωση. Ευχαριστημένος πρέπει να είναι! Ίσως για αυτό δεν έχει σχολιάσει και τίποτα!
Δεν το έχει αγοράσει, είναι προσωρινό leasing μέχρι να έρθει το 3008 PHEV
-
αμ δεν ειναι ετσι...
το κατεβαζμα στη δουλεια ειναι 6 χιλιομετρα ελαφρια κατηφορα με μετρια προς λιγη κινηση. αλλα εχει πολλα φαναρια. που σημαινει σταρτ-στοπ. η επιστροφη ειναι ακριβως αναποδα αλλα με μηδενικη κινηση, και παλι με αρκετα φαναρια. τωρα που μετραω, περναω απο 14+(!) φαναρια. απο αυτα σιγουρακια κοκκινα ειναι 9. σε ολα περασμα με το πρωτο αναμα.
στο ιδιο πραμα ακριβως ομως, το βιταρακι ειχε 7 με μαμα λαστιχα και 7.5 με on/off
και για το τιγκ λεγω οτι βασικος λογος ειναι οι 19αρες. και απεφυγα να παρω το ντι ες εφτα ακριβως επειδη ειχε 19αρες ζαντες. τωρα ζπορτ με 130 ψωφια, αμαξωμα για μεταφοραι-μετακομισεις ο στελιος και 19αρες αγοραζουν οσοι φορανε σιδερωμενο σωβρακο απο τη μαμα. προφανως και με τα 150 δεν θα βγαζει σηκωμαρα πουθενα, ειδικα με τις 19αρες, ισως ειναι αξιοπρεπεστερο στα ξεκινηματα αλλα ψιλοτρεμω το ντι ες τζι με τοσο πατιναρισμα τι θα καμει στη δυοτριετια. οποτε πρωτη αλλαγη θελει ζαντα με μικροτερη. ασε που με τετοια μαξαρα που πηγα το ταξιδακι και ειχα διπλα τον φ. που εχει ενα βιταροντηζελο με 100+k εβγαλε σπυρια με το κοπανημα ενω το ειχε πολυ ψηλα το τιγκ. που λεμε το βιτ του εχει κατσει τελειως απο αμορτισεροελατηρια απο τα φορτωματα ναυπακτο-αθηνα τιγκα για ενα νεο σπιτι που σιαχνει.
VW Tiguan 2016