Μέσα στη πόλη με 22km/h και το panda τόσο καίει .....το παπί μου καίει κάτι λιγότερο. Και το καινούργιο που έχει dsg7 είναι λίγο πιο οικονομικό. Πάντως δεν αγοράζεις το r-line με τις 19' ζαντες για οικονομία και χρήση μέσα στη πόλη......
Latest posts made by tsiftis
-
RE: VW Tiguan 2016
-
RE: VW Tiguan 2016
επισης τσεκαρισμα για αυτο το κολπο με το τραβηγμα χαμηλα. τσεκ γατου: ξεκινημα, οπως ειναι σχεδον σταματημενο με τη πρωτη φορα του ξεκουνηματος, πατημα συμπεχτη μεχρι τερμα, αφημα στο σημειο που εχει 1300 στροφες περιπου και σανιδα το δεξι. γκλουπ-γκλουπ. και σβηει. γενικα εχει θεματα χαμηλα με το χειροκουνητο. οποτες καλυτερα με ντι ες τζι. αλλα δεν πουλιεται το αρ λάιν. με ντι ες τζι. οεοεοε.
Το R-line 1.5 TSI το δίνουν τώρα μόνο με DSG7 και 150hp.
Το εχω μία εβδομάδα τώρα, R-line 1.5 TSI 150hp καινούργιο και έχω πολύ καλές εντυπώσεις. Ο κινητήρας για το όγκο του έχει πολύ καλές επιδόσεις με πολύ καλή ροπή. Το acc τρομερό. Το infontainment με συνδεση android auto καταπληκτικό. Οι καταναλώσεις με λίγο πόλη και κυρίως Αττική οδό είναι ικανοποιητικές. Με acc μέχρι 110km/h , έχει 6.5 /100. Σήμερα που το πήγα μέχρι 130km/h είχε 7.2/100. Έχω διαφορετική εντύπωση για το κινητήρα, αλλά μάλλον επειδή εχεις τον 130 hp. Με το δικό μου 150 hp και dsg πάει 140-150 πολύ γρήγορα και πολύ άνετα . Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις..
-
RE: VW Tiguan 2016
Από αντιπροσωπεία προς το παρόν βάζουνε κάμερα στα προ-facelift μοντέλα. Ρώτησα και μου είπαν οτι σε 1-2 χρόνια θα βάζουν και σε αυτό. Και εγώ κοίταζα το PHEV αλλά μετά από πολύ έρευνα και ψάξιμο κατεληξα και παρήγειλα το R-line 1.5 TSI. Έκανα και test drive και μου φάνηκε πολύ καλό. Και με τις 19' ζαντες δεν μου φάνηκε τόσο σκληρό, αλλά είναι προσωπική άποψη. Κοίταζα και για Diesel επειδή βάζω αρκετά χιλιομετρα το χρόνο (περίπου 17000 χλμ) . Η τεχνολογία του Diesel κινητήρα όμως έχει περάσει και αργοπεθαίνει, με τις εταιρείες να τον καταργούν. Για το PHEV αν είσαι τυπικός με τη φόρτιση και κάνεις μικρές διαδρομές με χαμηλες ταχύτητες αξίζει. Αν δεν το φορτίζεις θα χρησιμοποιείς πιο πολύ το βενζινοκινητήρα και θα καις παραπάνω λόγω βάρους αλλά και επειδή εχει τον 1.4 TSI ( 150hp) με DSG 6, ο οποίος έχει μεγαλύτερες καταναλώσεις μέσα στη πόλη και είναι ιδανικός για ανοιχτές διαδρομές σε μαγαλύτερες ταχύτητες. Επίσης δεν έχει ρεζέρβα γιατί καταλαμβάνει το χώρο η μπαταρια του ηλεκτροκινητήρα. Το ρεζερβουάρ είναι μικρότερο (45 λ.). Η τιμή του PHEV είναι πολύ καλή σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό ( 41000 €) και υπάρχει μόνο στη R-line έκδοση. Τεχνολογικά θα δείξει στο μέλλον, αν θα βγουν προβλήματα και αν θα χρειάζεται αντικατάσταση των μπαταριών με το χρόνο, με τα ανάλογα κόστη.