Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αλλαγη λαδιών σε νεο αμαξι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αλλαγη λαδιών σε νεο αμαξι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    37
    2129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrisgr last edited by

      καλημερα

      τον αλλο μηνα αγοραζω ενα Toyota CHR . εχω ακουσει ολες σχεδον οι αντιπροσωπειες λενε για αλλαγες λαδιων καθε 15 η 20 χιλιαδες ΚΜ , πραγμα παραλογο για τη γνωμη μου.
      Η πρωτη αλλαγη λαδιων μπορει να γινει πχ στα 1500 και μετα καθε αλλαγη στα 8000 πχ ; μπορει η καθε toyota να αρνηθει την αλλαγη σε αυτα τα χιλιομετρα αν η γραμμη που εχουν ειναι πχ καθε 15 ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrisgr last edited by

        καλημερα

        τον αλλο μηνα αγοραζω ενα Toyota CHR . εχω ακουσει ολες σχεδον οι αντιπροσωπειες λενε για αλλαγες λαδιων καθε 15 η 20 χιλιαδες ΚΜ , πραγμα παραλογο για τη γνωμη μου.
        Η πρωτη αλλαγη λαδιων μπορει να γινει πχ στα 1500 και μετα καθε αλλαγη στα 8000 πχ ; μπορει η καθε toyota να αρνηθει την αλλαγη σε αυτα τα χιλιομετρα αν η γραμμη που εχουν ειναι πχ καθε 15 ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-chania last edited by

          Το αυτοκίνητο είναι δικό σου και μόνο εσύ κάνεις κουμάντο. Δεν μπορεί κανείς να σου αρνηθεί –νομικά- οποιαδήποτε ενέργεια στο αυτοκίνητο τη στιγμή που έχει συνεργείο άσε που δεν τον συμφέρει διότι θα πληρωθεί για αυτό που κάνει. Στην αντιπροσωπεία συνήθως τα έξοδα είναι διπλάσια από τα απλά συνεργεία. Εγώ τα δικά μου Honda και Renault ενώ τα αγόρασα καινούργια δεν τα πήγα ποτέ. Αυτό στα 1500 και μετά στα 8000 που λές για εμένα είναι ιδανικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Μηχανικοί που έχουν εργαστεί εντός εργοστασίων λένε ότι τα λάδια πρώτης τοποθέτησης είναι ειδικά με αντιτριβικα και ότι κακώς τα πετάμε στα πρώτα 1500 χλμ.

            Η καλύτερη λύση αν θες το αμάξι σου να κρατηθεί χρόνια είναι λάδια κάθε μαξ 15.000 χλμ ή 1 έτος. Και τα 15.000 είναι πολλά, όμως τα υπερσύγχρονα λάδια τα υποστηρίζουν αυτά τα χλμ. Παραπάνω όμως από τα 15Κ είναι παπατζα του μάρκετινγκ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              w202-amg last edited by

              @cson το αντίθετο πρεπει να συμβαίνει.Δεν έχουν αντιτριβικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Δεν γνωρίζω ακριβώς, το μόνο που ξέρω(βάση μηχανικών εντός εργοστασίων) είναι ότι δεν πρέπει να πετιουνται τα πρώτα λάδια τόσο σύντομα, έχουν το σκοπό τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  agnwstosx last edited by

                  χρονια εχει που τα αλλλαζω ανα 15. ποιο το προβλημα ρε παιδια , αφου το συνιστα η μαμα εταιρια?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson @agnwstosx last edited by

                    χρονια εχει που τα αλλλαζω ανα 15. ποιο το προβλημα ρε παιδια , αφου το συνιστα η μαμα εταιρια?

                    Τα 15 με ποιοτικό λάδι τρώγεται. Όμως αν ποτέ σου πάρεις φιατ diesel αλλαζε τα κάθε 35Κ που λέει η μανούλα εταιρία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Υπάρχουν και χειρότερα, opel corsa c diesel 50.000 χλμ

                      Είχα το 1.4 twinport βενζίνη που άλλαζε κάθε 30.000.

                      Όταν είδα στο βιβλίο σέρβις για το ντίζελ δε πίστευα στα μάτια μου.

                      i30 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tutuyo last edited by

                        δλδ εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον κατασκευαστή?

                        γιατί?επειδή το άκουσες από κάποιο φίλο η το διάβασες στο ίντερνετ?

                        Ο κατασκευαστής σου έχει προδιαγράψει ένα ξεκάθαρο πλάνο συντήρησης, με συγκεκριμένα διαστήματα. Εάν δεν το εμπιστεύεσαι, τότε δεν εμπιστεύεσαι τον ιδιο τον κατασκευαστή, οπότε κακώς τον επέλεξες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          peta last edited by

                          αλλά στα 500-1000χλμ θα άλλαζα το/τα  φίλτρο/α λαδιού.

                          Ειδικά αν υπάρχει φίλτρο λαδιού στο γραναζοκιβωτιο

                          θα ήταν η πρώτη μου κίνηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            agnwstosx @cson last edited by

                            agnwstosx wrote:

                            χρονια εχει που τα αλλλαζω ανα 15. ποιο το προβλημα ρε παιδια , αφου το συνιστα η μαμα εταιρια?

                            Τα 15 με ποιοτικό λάδι τρώγεται. Όμως αν ποτέ σου πάρεις φιατ diesel αλλαζε τα κάθε 35Κ που λέει η μανούλα εταιρία.

                            50 φορες 5-30 φουλ συνθετικα. απο αυτα της τογιοτα ντεμεκ και παω για την 51η φορα.

                            απο ιταλους δε θα θελα ουτε μακαρονια να αγορασω if i could help it. (και δε διαλεξα τυχαια τα μακαρονια ως παραδειγμα. )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              chrisb @agnwstosx last edited by

                              cson wrote:

                              agnwstosx wrote:

                              χρονια εχει που τα αλλλαζω ανα 15. ποιο το προβλημα ρε παιδια , αφου το συνιστα η μαμα εταιρια?

                              Τα 15 με ποιοτικό λάδι τρώγεται. Όμως αν ποτέ σου πάρεις φιατ diesel αλλαζε τα κάθε 35Κ που λέει η μανούλα εταιρία.

                              50 φορες 5-30 φουλ συνθετικα. απο αυτα της τογιοτα ντεμεκ και παω για την 51η φορα.

                              απο ιταλους δε θα θελα ουτε μακαρονια να αγορασω if i could help it. (και δε διαλεξα τυχαια τα μακαρονια ως παραδειγμα. )

                              ποσα αυτοκινητα εχεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                otokomae last edited by

                                Λαδιών και τα νούμερα που λέγονται είναι λίγο αφηρημένα. Ο κάθε χρήστης πρέπει να εξατομικεύει τις αλλαγές ανάλογα με τη χρήση.

                                Π.χ 1)Αλλάζω λάδι κάθε 10000km κινούμενος μόνο σε εθνική οδό.

                                1. Κάθε 10000km οδηγώντας μέσα στην Αθήνα.

                                Είναι το ίδιο; Η πρώτη περίπτωση μπορεί να έχει 100 ώρες λειτουργίας και η δεύτερη μπορεί και 300-400 ώρες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jamesd @otokomae last edited by

                                  Λαδιών και τα νούμερα που λέγονται είναι λίγο αφηρημένα. Ο κάθε χρήστης πρέπει να εξατομικεύει τις αλλαγές ανάλογα με τη χρήση.

                                  Π.χ 1)Αλλάζω λάδι κάθε 10000km κινούμενος μόνο σε εθνική οδό.

                                  1. Κάθε 10000km οδηγώντας μέσα στην Αθήνα.

                                  Είναι το ίδιο; Η πρώτη περίπτωση μπορεί να έχει 100 ώρες λειτουργίας και η δεύτερη μπορεί και 300-400 ώρες.

                                  Δύσκολο να τα βάλεις 'στο ζύγι' γιατί στην εθνική οδό μπορεί να δουλεύει παρατεταμένα ο κινητήρας σε υψηλές στροφές (π.χ. 5.500) ενώ στην πόλη μπορεί να κινείται κανείς χαμηλά σε στροφές. Οπότε πώς να αποτιμήσεις τί είναι πιο κουραστικό για τον κινητήρα για να υπολογίζεις και την αλλαγή λαδιών. Πιστεύω ότι το πιο οικονομικό και σωστό είναι να ακολουθεί τη σύσταση του κατασκευαστή. Κατά μέσον όρο θα είσαι σωστός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson @tutuyo last edited by

                                    δλδ εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον κατασκευαστή?

                                    γιατί?επειδή το άκουσες από κάποιο φίλο η το διάβασες στο ίντερνετ?

                                    Ο κατασκευαστής σου έχει προδιαγράψει ένα ξεκάθαρο πλάνο συντήρησης, με συγκεκριμένα διαστήματα. Εάν δεν το εμπιστεύεσαι, τότε δεν εμπιστεύεσαι τον ιδιο τον κατασκευαστή, οπότε κακώς τον επέλεξες.

                                    Θα ξαναπώ ,ότι άμα πάρεις ποτέ fiat , δολοφόνησε το κινητήρα σου με αλλαγές κάθε 35Κ.

                                    Υπάρχει εταιρικός στόλος φιατ 4 έτη με ευλαβική συντήρηση ότι λέει ο κατασκευαστής . Πάνε στο συνεργείο κάθε 35Κ δηλαδή κάθε 3 μήνες. Τα χλμ γίνονται σε εθνική οδό.

                                    Ο στόλος μέχρι τα πρώτα 35Κ δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, στα 70Κ έκαψε 1 λίτρο, στα 105Κ 2 λίτρα και έκτοτε καίει 1 λίτρο κάθε 3Κ . Έχουν κολλήσει τα ελατήρια των πιστονιων σε όλα τα οχήματα. Μέχρι να πάνε για την συντήρηση των 35Κ συμπληρωναμε 11 λίτρα λάδι .

                                    Τα αμάξια κάπου στα 400Κ βαραγαν μηχανή και κάνανε γενική επισκευή.

                                    Το συμπέρασμα είναι ότι αν οι αλλαγές γίνονταν κάθε 15Κ Μαξ τα αυτοκινητάκια θα ήταν πάρα πολύ καλά για πολλά παραπάνω χλμ.

                                    Αυτά τα ολίγα από τον κατασκευαστή (το τμήμα μάρκετινγκ) που ξέρει πολλά τι κάνει .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      otokomae @jamesd last edited by

                                      otokomae wrote:

                                      Λαδιών και τα νούμερα που λέγονται είναι λίγο αφηρημένα. Ο κάθε χρήστης πρέπει να εξατομικεύει τις αλλαγές ανάλογα με τη χρήση.

                                      Π.χ 1)Αλλάζω λάδι κάθε 10000km κινούμενος μόνο σε εθνική οδό.

                                      1. Κάθε 10000km οδηγώντας μέσα στην Αθήνα.

                                      Είναι το ίδιο; Η πρώτη περίπτωση μπορεί να έχει 100 ώρες λειτουργίας και η δεύτερη μπορεί και 300-400 ώρες.

                                      Δύσκολο να τα βάλεις 'στο ζύγι' γιατί στην εθνική οδό μπορεί να δουλεύει παρατεταμένα ο κινητήρας σε υψηλές στροφές (π.χ. 5.500) ενώ στην πόλη μπορεί να κινείται κανείς χαμηλά σε στροφές. Οπότε πώς να αποτιμήσεις τί είναι πιο κουραστικό για τον κινητήρα για να υπολογίζεις και την αλλαγή λαδιών. Πιστεύω ότι το πιο οικονομικό και σωστό είναι να ακολουθεί τη σύσταση του κατασκευαστή. Κατά μέσον όρο θα είσαι σωστός.

                                      Εσύ ξέρεις πως οδηγάς. Δεν μιλήσαμε για γενικό κανόνα. Είπα ο καθένας να εξατομικεύσει σύμφωνα με το τρόπο που οδηγάει. Είδαμε μοτέρ που οι κάτοχοι άλλαζαν σύμφωνα με τις οδηγίες 20000km και που δεν άνοιγαν ποτέ κανένα καπω. Πιο συγκεκριμένα όταν παρεκινησα ένα φίλο ένα φίλο μου πριν απο ταξίδι να ελέγξουμε τα λάδια, μου απαντάει, μα δεν τα βλέπω ποτέ πάω αντιπροσωπεία. Τελικά είχε μέσα μισό λίτρο παραπάνω. Όταν μετά από λίγες μέρες ρώτησε την αντιπροσωπεία για το λάθος που έγινε, μετά από λίγο του είπαν ότι το αμάξι του καίει λάδια και για αυτό βάζουν λίγο παραπάνω. Και όταν μετά από όλα αυτά Ειδε ξανα τα λάδια πριν το σερβις έλειπαν κάτι λιγωτερο από λίτρο. Οπότε ας μη μασάμε ότι μας ταιζουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chrisb @cson last edited by

                                        tutuyo wrote:

                                        δλδ εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον κατασκευαστή?

                                        γιατί?επειδή το άκουσες από κάποιο φίλο η το διάβασες στο ίντερνετ?

                                        Ο κατασκευαστής σου έχει προδιαγράψει ένα ξεκάθαρο πλάνο συντήρησης, με συγκεκριμένα διαστήματα. Εάν δεν το εμπιστεύεσαι, τότε δεν εμπιστεύεσαι τον ιδιο τον κατασκευαστή, οπότε κακώς τον επέλεξες.

                                        Θα ξαναπώ ,ότι άμα πάρεις ποτέ fiat , δολοφόνησε το κινητήρα σου με αλλαγές κάθε 35Κ.

                                        Υπάρχει εταιρικός στόλος φιατ 4 έτη με ευλαβική συντήρηση ότι λέει ο κατασκευαστής . Πάνε στο συνεργείο κάθε 35Κ δηλαδή κάθε 3 μήνες. Τα χλμ γίνονται σε εθνική οδό.

                                        Ο στόλος μέχρι τα πρώτα 35Κ δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, στα 70Κ έκαψε 1 λίτρο, στα 105Κ 2 λίτρα και έκτοτε καίει 1 λίτρο κάθε 3Κ . Έχουν κολλήσει τα ελατήρια των πιστονιων σε όλα τα οχήματα. Μέχρι να πάνε για την συντήρηση των 35Κ συμπληρωναμε 11 λίτρα λάδι .

                                        Τα αμάξια κάπου στα 400Κ βαραγαν μηχανή και κάνανε γενική επισκευή.

                                        Το συμπέρασμα είναι ότι αν οι αλλαγές γίνονταν κάθε 15Κ Μαξ τα αυτοκινητάκια θα ήταν πάρα πολύ καλά για πολλά παραπάνω χλμ.

                                        Αυτά τα ολίγα από τον κατασκευαστή (το τμήμα μάρκετινγκ) που ξέρει πολλά τι κάνει .

                                        μιλας για αυτοκινητα εταιριας που σιγουρα θα τα σκιζανε αλλα παρολα αυτα αν τα αλλαζανε καθε 3 μηνες δεν φταινε τα 35000χλμ , φταιει η ποιοτητα του λαδιου...επισης εισαι σιγουρος οτι οντως τα αλλαζανε?!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          chrisb @tutuyo last edited by

                                          δλδ εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον κατασκευαστή?

                                          γιατί?επειδή το άκουσες από κάποιο φίλο η το διάβασες στο ίντερνετ?

                                          Ο κατασκευαστής σου έχει προδιαγράψει ένα ξεκάθαρο πλάνο συντήρησης, με συγκεκριμένα διαστήματα. Εάν δεν το εμπιστεύεσαι, τότε δεν εμπιστεύεσαι τον ιδιο τον κατασκευαστή, οπότε κακώς τον επέλεξες.

                                          να προσθεσω οτι για να βγει το πλανο συντηρησης εχει μπει και ο παραγοντας 'περιβαλλον' ,δλδ δεν ειναι μονο οτι κανει καλο στον κινητηρα αλλα και οτι ειναι καλο για το περιβαλλον...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otokomae last edited by

                                            Ότι μπορεί να κρατήσει λάδια 35000km ας το κάνει. Και να δούμε μετά από 2 αλλαγές μήπως γίνει σαν δίχρονο. Και μετά συζητάμε και τι κάνει καλό στο περιβάλλον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr