-
'Όπως είπες στο αρχικό σου ποστ έκανες εξονυχιστικό έλεγχο στο corsa , πιστεύω λοιπόν να το έβαλαν στο διαγνωστικό και να είδαν τα μπεκ , αντλίες ,dpf κλπ, αφού λες ότι ήταν αστέρι θεωρώ ότι όλα δούλευαν κανονικά .
Με αυτό δεδομένο εγώ αν ήμουν στην θέση σου αμέσως μετά την αγορά θα το πήγαινα για καθαρισμό EGR (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων ) -εισαγωγής κινητήρα και κατέβασμα - καθάρισμα του ντεπόζιτου πετρελαίου , αν είχε πρόσφατη αλλαγή φίλτρου πετρελαίου ΟΚ αν όχι θα άλλαζα και αυτό . ¨Έτσι θα ήμουν σίγουρος ότι για μια 5ετία τουλάχιστον θα έκανα απλά λιπαντικά σέρβις χωρίς προβλήματα.
Το μόνο που πρέπει να προσέχεις αν το πάρεις είναι ο τρόπος οδήγησης , μην ξεγελιέσαι από την ροπή και ευκολία οδήγησης που διαπίστωσες και η ίδια και πηγαίνεις με 5η με 40-50 χλμ την ώρα , εκτός από το dpf που βουλώνει έτσι υποφέρει και το βολάν διπλής μάζας που έχουν όλα αυτά τα ντίζελ , για να καταλάβεις η απλή αλλαγή συμπλέκτη με κορυφαία ποιότητος ανταλλακτικά πάει 300-350 € αν όμως έχει πρόβλημα το βολάν η τιμή υπερδιπλασιάζεται!
Προσοχή λοιπόν στην οδήγηση να ΜΗΝ πέφτει κάτω από 2000 στροφές στην πορεία και ΟΧΙ απότομες επιταχύνσεις με μεγάλη σχέση στο σασμάν και θα σε βγάλει κυριολεκτικά ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!
ΥΓ δες και εδω στα τελευταία ποστ γράφω για ενα corsa με 370.000 χλμ
-
Μακάρι να είναι τόσο απλά τα πράγματα και τα 1.800 ευρώ ζημιά να ήταν η εξαίρεση κι όχι ο κανόνας. Φιλικό ζευγάρι, 6 παιδιά, αγορά Grand Scenic από έμπορο, κόκκινες πινακίδες, δόσεις για χρόνια μπροστά. Ποιος ξέρει τι χιλιόμετρα είχε... Προληπτική συντήρηση μάλλον δε θα του έκαναν. Ίσως κάτι βασικό, όχι όλα αυτά που λες. Αλήθεια, πόσο πάνε αυτά; Στο τρίμηνο, πάρε 1.800! Θόλωσαν...
-
Από αυτά που ακούω δεν ξέρω μάλλον θα αποφύγω το πετρέλαιο, και όλα τα συνεργεία εδώ που έχω μιλήσει μαύρα και αραχνα μου τα παρουσιάζουν, όλοι μου λένε για ακριβές βλάβες. Παρόλο που οι περισσότεροι που ξέρω που έχουν είναι πολύ ευχαριστημένοι. Αλλά αν είναι να ζω με το άγχος μη μου βουλωσουν τα μπεκ ή μου χαλάσει αντλία , άστο καλύτερα!
-
Θα γίνω λίγο δικηγόρος του διαβόλου, και μάλλον κάνω λάθος από τη στιγμή που καταλήγεις κάπου, αλλά αναφέρεις ότι τουλάχιστον προς ώρας κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα στην Αττική Οδό, δρόμος ο οποίος δεν αποτελεί '¨δύσκολη' ζώνη για ένα diesel. Όπως ανέφεραν και άλλοι συνφορουμίτες το πετρέλαιο αν αποφεύγεις τις συχνές μικρές διαδρομές και το ατελείωτο μποτιλιάρισμα σε συνδυασμό με τουλάχιστον κάποιες διαδρομές σε ανοιχτό δρόμο , μειώνεις τις πιθανότητες βλάβης. Ακόμη υπάρχουν κινητήρες πετρελαίου με ιστορικό καλύτερης συμπεριφοράς στα θέματα βουλωμένων φίλτρων ( π.χ οι Γαλλικοί Renault & PSA ).
Αναφορικά με πιθανή απαγόρευση στο μέλλον , εδώ για εμένα είναι καθαρά θέμα χρημάτων , δηλαδή σκέφτομαι ότι π.χ. το εν λόγω κορσα θα πουληθεί σε 5 χρόνια ( αν ισχύσει κάτι τέτοιο) στο μέλλον στην επαρχία 2 ή 3 χιλιάρικα( σήμερα τα Euro4 10ετίας κάπου στα 3- 4 πωλούνται επαρχία και φεύγουν σχετικά εύκολα), ε από την άλλη πόσο περισσότερο θα πουληθεί ένα βενζινοκίνητο 10-15 χρόνων με μετατροπή σε υγραέριο; 3 ή 4.000 €; Κάνεις τα μαθηματικά σου , υπολογίζεις το περιθώριο της πιθανής χασούρας που αντέχει στη χειρότερη περίπτωση η τσέπη σου και αποφασίζεις. Ζω σε μικρή επαρχιακή πόλη και οι βλάβες που έχω ακούσει για πετρέλαια ήταν ή επειδή είχαν γυρίσει το κοντέρ οι μαντράδες 3 φορές το γύρο της γης ή από νοθευμένο καύσιμο. Από την άλλη στους πολλούς ευχαριστημένους χρήστες υγραερίου , υπάρχουν και αρκετοί ή πολλοί που από λάθος του εγκαταστάτη τα βρήκαν σκούρα.
Αυτονομίες και ποιο πραγματικά είναι πιο οικονομικό καύσιμο εκ των δυο , υπάρχουν πολύ πιο ενημερωμένοι εδώ μέσα από εμένα για να αναφέρουν τη γνώμη τους. Αλλά και πάλι πιστεύω στην καθημερινότητα οι διαφορές θα είναι ασήμαντες.
Όλα τα παραπάνω με δεδομένο ότι το εν λόγω κόρσα είναι πραγματικά καλοσυντηρημένο και ελεγμένο όχημα. Τέλος δε μας 'έχεις αναφέρει τιμή του κόρσα , αν είναι κάπου στα 7 με 8 , τότε γνώμη μου ( αν γίνεται) προσπάθησε να ανέβεις λίγο και κοίτα για βενζινοκίνητα, ελαφρώς μεταχειρισμένα, για τα οποία οι χρήστες τους αναφέρουν εξωπραγματικές καταναλώσεις ( Baleno π.χ.),και λιγο ακόμα ( καλά σχετικό είναι αυτό) είναι όλα τα leasing Γιαρις υβριδικά (πάντα για πραγματικά σωστά ελεγμένα οχήματα), χαμένη ίσως βγεις στα οικονομικά αλλά δε θα έχεις να ανησυχείς ιδιαίτερα για κάτι. Ελπίζω να μη ,μπέρδεψα τα πράγματα χειρότερα
-
Περίπου έξι χιλιάδες είναι η τιμή του.
Να ανέβω σε τιμή δυστυχώς δεν μπορώ, και στα έξι με το ζόρι πήγα ,αρχικά κοίταζα τέσσερα με πέντε αλλά δεν εβρισκα τίποτα , μόνο κάτι βενζινοκίνητα χιλίων κυβικών ταλαιπωρημένα.
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες!
-
Και κανείς δεν σου είπε όλη την αλήθεια για τα diesel! Στην πραγματικότητα βγάζεις...τρίχες και μεγαλώνουν τα δόντια σου άμα αγοράσεις diesel, αλλά, ευτυχώς μόνο όταν έχει πανσέληνο!
Οπως έγραψες όμως όσοι έχουν είναι πολύ ευχαριστημένοι.
-
Περίπου έξι χιλιάδες είναι η τιμή του.
Να ανέβω σε τιμή δυστυχώς δεν μπορώ, και στα έξι με το ζόρι πήγα ,αρχικά κοίταζα τέσσερα με πέντε αλλά δεν εβρισκα τίποτα , μόνο κάτι βενζινοκίνητα χιλίων κυβικών ταλαιπωρημένα.
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες!
Εντάξει, παλιό αυτοκίνητο είναι, όλα μπορούν να χαλάσουν, μηχανήματα είναι και μάλιστα παλιά.
Εγώ έχω 4 diesel, τέλεια όλα.
Θα σου πρότεινα PSA, όταν αγόραζα το C3 είχα 2η επιλογή το Corsa αλλά μου φάνηκαν λίγο περισσότερο ζημιαρικα. Λίγο..
-
Corsa υγραέριο φέτος 1 μιση χιλιάρικο επισκευή καπάκι κτλ. Πέρυσι εταιρικό diesel yaris 450 ευρώ από βουλωμένο dpf. Γνώμη μου αν σε ενδιαφέρει η οικονομία να βρείς ένα Ελληνικό και όχι εισαγωγής diesel να κάνεις τη δουλειά σου. Για το τι θα βγάλει στην πορεία δεν υπάρχουν εγγυήσεις..
-
PSA παιδιά τι ακριβώς είναι γιατί δεν γνωρίζω, τύπος κινητήρα;
-
Corsa υγραέριο φέτος 1 μιση χιλιάρικο επισκευή καπάκι κτλ. Πέρυσι εταιρικό diesel yaris 450 ευρώ από βουλωμένο dpf. Γνώμη μου αν σε ενδιαφέρει η οικονομία να βρείς ένα Ελληνικό και όχι εισαγωγής diesel να κάνεις τη δουλειά σου. Για το τι θα βγάλει στην πορεία δεν υπάρχουν εγγυήσεις..
Ωχ Ωχ ανέβασαν τιμές οι καπακάδες, αυτή την επισκευή και εδώ στο φόρουμ λέγαν θυμάμαι 7-8 κατοστάρικα ;
Για το Yaris τιμή ολοκαίνουργιου DPF μου είχαν πει 440 € πριν τρεις μήνες που είχα κάνει σέρβις αλλά έχει δουλειά η τοποθέτηση πρέπει να λυθεί η γέφυρα της μπροστινής ανάρτησης εξάτμιση κλπ καμιά 50αριά βίδες , έλυναν ένα δίπλα στο δικό μου απ΄αυτά που έχουν πάει στο φεγγάρι (400.000χλμ +) μιλάμε πολύ βίδα και παξιμάδι ...
-
PSA παιδιά τι ακριβώς είναι γιατί δεν γνωρίζω, τύπος κινητήρα;
Ομιλος αυτοκινήτων που περιλαμβάνεις τις εταιρείες: Peugeot, Citroen, DS & Opel. Οπότε όταν κάποιος λέει 'σου προτείνω PSA' εννοεί ουσιαστικά κάποιο Peugeot ή Citroen.
-
Να σας πω την αλήθεια, Citroen και Peugeot ποτέ δεν τα συμπάθησα τουλάχιστον σαν βενζινοκίνητα, ίσως γιατί άκουγα πολλές βλάβες από γνωστού κ τσιμπημενη συντήρηση. Όσον αφορά βενζίνη έψαχνα κορεάτικο ιαπωνικό κλπ (το rover δεν το επέλεξα,έτυχε και ήρθε στα χέρια μου). Τώρα όσον αφορά το ντίζελ μπορεί τα PSA να έχουν βγει καλά, όπως λέτε.
-
Εγω δεν θα επέλεγα euro5 diesel για την πολη διοτι τα euro 5 δεν εχουν adblue (ψεκασμός ουριας), αντιθετως τα euro 6 έχουν, και ως συνέπεια αυτού (τα euro 5) εκπεμπουν πολλαπλάσια Νοχ. Εναν ρυπο δηλαδή που είναι στην πρώτη θέση στις λίστες των οικολογικών πολιτικων με σκοπό την καταπολέμηση του. Οπότε όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που έχουν επισήμως ανακοινώσει πως θα banαρουν τα Euro 5 diesel από το κέντρο της πόλης έτσι και εδώ στην Ελλάδα θεωρώ πως θα ειναι σχεδον σίγουρο πως θα γίνει σχετικά σύντομα. Οπότε δεν το βρίσκω ως μια καλή επένδυση.
-
Μόνο που lap όπως θα δεις αν μπεις στα επίσημα σάιτ των Δήμων των ευρωπαικών πόλεων και όχι στις τραγικοποιημένες αντίστοιχες ειδήσεις στα ελληνικά μέσα όπου υπάρχουν απαγορεύσεις υπάρχουν εξαιρέσεις ,ασθενοφόρα ,σκουπιδιάρικα ...ΚΑΙ οι μόνιμοι κάτοικοι που μένουν σε αυτές τις περιοχές !
Να τα λέμε και αυτά γιατί εγώ το βλέπω σαν σούπερ ευκαιρία, να πάρει ένας μόνιμος κάτοικος Αθήνας Θεσσαλονίκης euro5 τώρα που είναι πιο φθηνά από τα Euro 6 και επιτρέπονται ,μετά αν μπει απαγόρευση το πολύ πολύ να έχει λιγότερη κίνηση στον δρόμο που μένει, για το παρκάρισμα δεν το συζητώ θα πάρει και κάρτα μόνιμου κατοίκου
-
Σωστη παρατήρηση, δεν το γνώριζα αυτό.
Αν συμβεί ομως αυτό τότε δώρον άδωρο το μπαναρισμα.
-
Το μπανάρισμα είναι για την διερχόμενη κυκλοφορία αυτή θα απαγορεύεται και επειδή όταν θα γίνει θα περιλαμβάνει και τα παλιά βενζινοκίνητα, από euro 3 και πίσω ,όντως θα έχει και λιγότερη κίνηση .
Σκέψου το και αλλιώς ποιος δήμαρχος θα αυτοκτονήσει πολιτικά επιβάλλοντας απαγόρευση στους ψηφοφόρους του , οι διερχόμενοι ψηφίζουν αλλού δεν μας νοιάζει ...
-
Τώρα έτσι με έπεισες!
Αν ειναι θεμα δημάρχου και οχι οδηγεία της κομισιον κτλ, τοτε καλα κρασα.
Και παλι όμως με εναν δακτύλιο μονών ζυγών Euro 5 το λύνουν το θεμα διέλευσης σε μεγάλο βαθμό....αφου το θεμα ειναι η διέλευση και οχι οι κάτοικοι. Διοτι και ο κατοικος διέλευση κάνει θέλει δεν θέλει οπότε ποιον περιορίζει το μετρο; Τον τουρίστα;
-
Lap παλιά που κατέβαινα στην Αθήνα και πήγαινα για καφέ στο Κολονάκι έβλεπα αυτές τις πινακίδες που έγραφαν ΠΛΗΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ και έλεγα τι γίνεται εδώ είναι νόμιμα αυτά τα πράγματα; Μετά βλέποντας σιγά σιγά και άλλες πόλεις να τα εφαρμόζουν και τελικά πριν 1-2 χρόνια και την Θεσσαλονίκη κατάλαβα ότι αυτό εννοούν όταν λένε αποκέντρωση διοίκησης, η εξουσία πάει στην τοπική αυτοδιοίκηση δηλ στους δημάρχους .
-
που έχετε τωρα με τακτοποιημένο το σύστημα ψύξης(ισχύει για όλες τις μάρκες) 5-6 χιλιάδες ευρώ φτάνουν για αρκετό καιρό αυτοκινησης.
-
Καλλικράτης και ετσ, ! Και αυτό σωστό και πιο δημοκρατικό. Κάθε περιοχή με τους κατοίκους της και τις ανάγκες της. Σωστό!
Απο την αλλη σκέφτηκα πως ίσως γίνει πατέντα διοτι και στα φορτηγά μπορούν να βάλουν adblue σύστημα εκ των υστέρων όπως με τα lpg στα βενζινης. Βρε Λες;
Υ. Γ Χάχαχα Θέλω να πιστεύω ότι η πλατφόρμα μπερδευει τα ποστς ανάμεσα στα θρεντς,
Αγορά euro 5 diesel για Αθήνα