-
Συμφωνώ ότι το πεδίο δράσης του είναι οι αστικές μετακινήσεις. Περιαστικά για τις συνθήκες που αναφέρεις και επειδή ζω σε τέτοια περιοχή θεωρώ τη Β κατηγορία και πάνω πολύ καταλληλότερη με διαφορές που γίνονται αισθητές στην καθημερινότητα.
Από την άλλη μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με οτιδήποτε εδώ που τα λέμε.. κυκλοφορούν παπιά, σκούτερ της συμφοράς, σμαρτ και ξεβαμμένα σουπερ μίνι 15ατιάς άπειρα που θα κάνουν το Λαύριο- Αεροδρόμιο και πίσω (50-60 χλμ) forever. Δεν υπάρχει σωτηρία στο έλεος της ατομικής ευθύνης..
Σωστά, απλά για τα δικά μου μέτρα μου έκανε περίεργο, και επειδή προσπαθώ να σκεφτώ τι μπορεί να συμφέρει την οικογένειά μου, εξετάζω κάθε περίπτωση.
Προχθές γυρναγα από δουλειά στις 23:00 από Κορωπί για Σταυρό, και ένας πιτσιρικάς με ένα 50αρι παπί αριστερά με 40χλμ τελική (έτρεμε το στρογγυλοφαναρο!) και ένας παππούς δεξιά με ένα αρχαίο Micra με πήγαν μερικά πολύ βαρετά χλμ! Ο πιτσιρικάς φαινόταν παντελώς άσχετος και για να μην τον τρομάξω και κάνει καμία χαζομάρα δεν του έπαιξα καν φώτα, ο παππούς...στον κόσμο του.
-
Για αστική και περιαστική χρήση μια χαρά είναι. Επίσης μου φαίνεται ιδανική επιλογή για νησί. Για ταξίδια προφανώς δεν...
-
Βλέπω ότι το Spring έχει και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Εδώ είναι η μεγάλη πλάκα και το οξύμωρο των κατασκευαστών: Στο Spring μπαίνει ψηφιακός πίνακας οργάνων γιατί είναι ένα φθηνό αυτοκίνητο που πρέπει να κόψεις κόστος από παντού και βεβαίως μια οθόνη είναι φθηνότερη από έναν παραδοσιακό πίνακα οργάνων. Από την άλλη, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων τον χρεώνουν ως έξτρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που έρχονται με συμβατικό πίνακα οργάνων στις αρχικές τους εκδόσεις. Γιατί; Γιατί μπορούν!
-
https://www.alvolante.it/news/dacia-spring-electric-2021-prezzi-italia-372494
Στην Ιταλία πρώτες παραδόσεις από 9/2021.Θα έχει τρεις εκδόσεις α) απλή,για ιδιώτες κι εταιρείες β) Business για εργαζόμενους car sharing και γ) Cargo -από τo 2022- με ομολογκασιόν για χωρίς πίσω θέσεις,ημιφορτηγάκι 1.100 λίτρα φόρτωση.
Δύο εξοπλιστικές εκδόσεις Comfort (από 19.900 με επιδοτήσεις/αποσύρσεις κ.ά. θα τελική τιμή 9.460) και Comfort plus από 21.400, που εκτός από αισθητικές εξωτερ. διαφορές με την απλή,θα έχει navi με 7' οθόνη,αισθ.παρκ. και κάμερα οπισθ.,μεταλλ χρώμα και ρεζέρβα.
-
Είναι και vintage.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μηχανικό χειρόφρενο.
Σαν αυτοκίνητο sci-fi από b-movie ταινία.
-
Στα 10κ στην Ιταλία τελική τιμή? έχουμε τις ίδιες επιδοτήσεις με τους Ιταλούς?
Οι 14 ώρες φόρτισης από άδειο μου φαίνονται πολλές , λογικά τα 26,8kwh μπαταρίας είναι λίγα ε?
-
Στα 10κ στην Ιταλία τελική τιμή? έχουμε τις ίδιες επιδοτήσεις με τους Ιταλούς?
Φαίνεται ότι η επιδότηση είναι υψηλότερη στους ιταλούς (σχεδόν 10.000 ευρώ συνολικά),ενώ εδώ νομίζω max. 6000. Aν ξεκινά εδώ 3-4000 χιλιάρικα χαμηλότερα η αρχική τιμή,θα έρχεται περίπου το ίδιο.
-
Εγώ θα περιμένω τη 2η γενιά, 0-100 σε 15', 135 τελική και 4Χ4 με 350χλμ αληθινή αυτονομία κ 14.000€ μετά τις εκπτώσεις!
-
0-100 σε 20 είναι όντως τραγικό, εκτός αν μένεις στο Παγκράτι και δεν βγαίνεις ποτέ σε ανοικτό δρόμο.
-
Υπάρχει κάποια νομοθεσία που να τους περιορίζει στα 45 άλογα; Σαν κόστος δε νομίζω να ήταν πολύ μεγαλύτερο αν είχε 20 άλογα επιπλέον.
-
Εγώ θα περιμένω τη 2η γενιά, 0-100 σε 15', 135 τελική και 4Χ4 με 350χλμ αληθινή αυτονομία κ 14.000€ μετά τις εκπτώσεις!
Και γιατί δεν παίρνεις το βενζινοκίνητο Panda? Ποιο καλό σε όλα θα είναι και ποιο φτηνό! Απλά δεν θα είναι αυτόματο .Και θα μείνουν και τα λεφτά στην Stelantis
-
Dublin wrote:
Εγώ θα περιμένω τη 2η γενιά, 0-100 σε 15', 135 τελική και 4Χ4 με 350χλμ αληθινή αυτονομία κ 14.000€ μετά τις εκπτώσεις!
Και γιατί δεν παίρνεις το βενζινοκίνητο Panda? Ποιο καλό σε όλα θα είναι και ποιο φτηνό! Απλά δεν θα είναι αυτόματο .Και θα μείνουν και τα λεφτά στην Stelantis
Αφού λέει η Ελλάδα έκανε πρόταση να καταργηθούν άμεσα όλοι οι Μ.Ε.Κ (μέχρι το 25)!
Ήδη έχουμε οικογενειακά 4 diesel + 2 βενζίνες, μην προσθέσω και άλλα!
Χαχα! Μου αρέσει ήδη που σκέφτεσαι το όφελος της Stellantis!
Δεν έχω τέτοια κολλήματα, άλλο τι φαίνεται, το επόμενο θα είναι μεταχειρισμένο 4Χ4 μάλλον, κοιτάω ήδη Duster/Ecosport/Vitara αλλά είναι πολύ ακριβά και δεν μου χρειάζονται καθόλου (ακόμη), αν εν το μεταξύ βγεί ένα ηλεκτρικό 4Χ4 με τα παραπάνω στοιχεία που παρέθεσα θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να είναι το 1ο μας ηλεκτρικό, και ας μην έχουμε να το φορτίζουμε!
-
Πλάκα στην πλάκα ένα **e-**Panda θα ήταν ιδανικό ,Το Panda θα ήταν το ποιο πλήρες σε γκάμα μοτέρ αυτοκίνητο με Petrol - mild Hybrid- CNG-Diesel-Full electric! Και με 4*4 και απλό και Cross
-
To Spring έπρεπε να έχει άλλα 2-2,5 κιλά ροπής κι άλλα 15 αλογάκια. Βέβαια, έχοντας οδηγήσει το Peugeot iOn με τους 48 ίππους, επιτάχυνε πολύ άμεσα κι ικανοποιητικά σε ταχύτητες στενών (30-40) με τρεις ενήλικες μέσα. Ενδέχεται να είναι σβέλτο μέχρι τα 60-70 και το τραγικό 0-100 να οφείλεται στο εγγενές μειονέκτημα των ηλεκτρικών: πέφτει ο ρυθμός επιτάχυνσης όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Θα το δούμε όταν το οδηγήσουμε, πρώτα ο Θεός.
Αυτό που με απογοήτευσε είναι οι διαστάσεις του. Είναι σαν Panda 15ετίας κι επειδή κινούμαι συνεχώς περιαστικά, δε βάζω την οικογένειά μου σε τέτοιο κουβαδάκι. Άλλοι βέβαια κυκλοφορούν περιχαρείς με Panda 15ετίας αλλά εγώ όχι.
-
To Spring έπρεπε να έχει άλλα 2-2,5 κιλά ροπής κι άλλα 15 αλογάκια. Βέβαια, έχοντας οδηγήσει το Peugeot iOn με τους 48 ίππους, επιτάχυνε πολύ άμεσα κι ικανοποιητικά σε ταχύτητες στενών (30-40) με τρεις ενήλικες μέσα. Ενδέχεται να είναι σβέλτο μέχρι τα 60-70 και το τραγικό 0-100 να οφείλεται στο εγγενές μειονέκτημα των ηλεκτρικών: πέφτει ο ρυθμός επιτάχυνσης όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Θα το δούμε όταν το οδηγήσουμε, πρώτα ο Θεός.
Αυτό που με απογοήτευσε είναι οι διαστάσεις του. Είναι σαν Panda 15ετίας κι επειδή κινούμαι συνεχώς περιαστικά, δε βάζω την οικογένειά μου σε τέτοιο κουβαδάκι. Άλλοι βέβαια κυκλοφορούν περιχαρείς με Panda 15ετίας αλλά εγώ όχι.
Ούτ' εγώ, αλλά για προσωπική/επαγγελματική χρήση θα κουνήσει την βελόνα των πωλήσεων πιστεύω.
Πρέπει να περάσουμε στην επόμενη γενιά για να γίνουν γενικώς αποδεκτά και πρακτικά για τους περισσότερους από εμάς, καμιά 5ετια ίσως, οι φθηνές λύσεις έχουν πολλές ελλείψεις και περιορισμούς αυτή τη στιγμή, αλλά είναι μία χαρά για αγοραστές Aygo/Up και ίσως και κάποιον, όσοι δεν είμασταν ποτέ σε αυτό το target group δύσκολα θα μπούμε τώρα, αλλά από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή, και αυτό το Dacia είναι κάτι.
-
Ωραίο αυτοκινητάκι!
Φαίνεται να ισχύει αυτό που αναφέρθηκε νωρίτερα, ότι δηλαδή μέχρι τα 70-80Kmh έχει αρκετά καλή επιτάχυνση και μετά αρχίζει να κόβει.
-
Λίγο καλύτερη αυτονομία και θα εσπαγε ταμία. Υπάρχουν κατσε καλά προσφορές leasing για τα ηλεκτρικά οπότε θα ήταν το must σε καθε επιχειρηματια/επιτηδευματια
-
Υπάρχει κάποια νομοθεσία που να τους περιορίζει στα 45 άλογα; Σαν κόστος δε νομίζω να ήταν πολύ μεγαλύτερο αν είχε 20 άλογα επιπλέον.
Νομίζω πως ο λόγος που έχουν τόσο χαμηλές επιδόσεις είναι ένα 'downsizing' των ηλεκτρονικών ισχύος, μπαταριών, καλωδιώσεων και του ίδιου του κινητήρα, ακόμη και συμβατικών μηχανολογικών τμημάτων, ώστε να μην ξεφεύγει το κόστος. Δηλαδή να μην απαιτούνται πολύ υψηλά στιγμιαία ρεύματα, να μη χρειάζονται ιδιαίτερα κυκλώματα ψύξης, διαχείρισης μπαταριών κλπ. Χωρίς να τα έχω μελετήσει, με όση κατανόηση έχω αυτού του τύπου ηλεκτρολογίας... να υπάρχει και νομοθεσία που κάνει ευκολότερη την έγκριση & αδειοδότηση υπό αυτές τις συνθήκες, ή ακόμη και θέματα κόστους πατεντών, είνναι πολύ πιθανά επίσης.
-
-
Χαχα! Πολύ καλό!
Δεν περίμενα να παίξουν με κοινωνικο-πολιτικα στερεότυπα, και ένα συν από μένα για το Mad World, μοναδικό κομμάτι που έχει γίνει απίστευτες διασκευές .
Dacia Spring