-
Τι χασούρα θα έχεις που θα δώσεις νωρίτερα το Leaf; Θα πας για έκδοση με μεγάλη μπαταρία;
Θα το πάρει η αδερφή μου το leaf, της αρέσει πάρα πολύ. Οχι, με την 58 άρα θα πάω. Δεν έχω καταλάβει βέβαια αν δικαιούμαι σίγουρα την επιδότηση μετά τις αλλαγές που έγιναν στο νομοσχέδια με τα ηλεκτρικά, εφόσον κάνω leasing Καινούργιο 4ετία χωρίς αγορά. Μου έγινε επίσημη πρόταση για την δουλεια που περίμενα, τα λεφτά ειναι πολύ καλά, απλά περιμένω να διευκρινηστούν λεπτομέρειες κ θα κλείσω (εκτός φυσικά απροόπτου). Οπότε, εφόσον το μαρουλάκι ανεβαίνει, ένα id.3 επιβάλεται...
-
Δεν είσαι των ψηλών; Να περιμένεις το ID.4 ή το Enyaq; Και το Mokka μού αρέσει, το έχει σε ένα πολύ σπέσιαλ πρασινάκι. Βέβαια είναι με 50άρα μπαταρία, μην περιμένεις να κάνεις ξένοιαστο ταξίδι.
-
Δεν είσαι των ψηλών; Να περιμένεις το ID.4 ή το Enyaq; Και το Mokka μού αρέσει, το έχει σε ένα πολύ σπέσιαλ πρασινάκι. Βέβαια είναι με 50άρα μπαταρία, μην περιμένεις να κάνεις ξένοιαστο ταξίδι.
Οχι, νομίζω το id.3 ειναι συνολικά η καλυτερη επιλογή για την δουλειά που το θέλω.
-
https://www.drive.gr/news/nea-montela/dacia-spring-ev-anakoinothikan-ta-tehnika-haraktiristika-toy
Ερχεται άμεσα το spring, σίγουρα θα διχάσει το ότι θυσιάζει τις επιδόσεις προς όφελος της αυτονομίας.
Λογικά οι τιμές Ελλάδας δεν θα είναι μακριά απο της Γαλλίας και ισως λίγο χαμηλότερα..
-
Καλά, τα 0-100 σε 19 και κάτι δεν τα λες και θυσία, περισσότερο με αυτοκτονία σε κάναν αυτοκινητόδρομο!
Περίμενα κάνα 15αρι το πολύ, αυτό μου φαίνεται πλέον για αυστηρά αστική - αστική χρήση.
-
Στον αυτοκινητόδρομο δεν σε νοιάζει το 0-100, το 80- 130 σε νοιάζει. Ουπς, δεν φτάνει τα 130...
Θα περιμένουμε να βγει ως Ρενώ με μεγαλύτερες μπαταρίες!
Το Cargo όμως θα βολέψει πολλούς για μεταφορές μέσα στην πόλη.
-
Στον αυτοκινητόδρομο δεν σε νοιάζει το 0-100, το 80- 130 σε νοιάζει. Ουπς, δεν φτάνει τα 130...
Θα περιμένουμε να βγει ως Ρενώ με μεγαλύτερες μπαταρίες!
ο Cargo όμως θα βολέψει πολλούς για μεταφορές μέσα στην πόλη.
Χαχα! Όχι, δεν φθάνει.
Σίγουρα θα βολεψει κάποιους, ειδικά για τροφοδοσία καταστημάτων κέντρο.
-
Και καλά στη δεξια λωρίδα με 100-110 ΕΟ η ΑΟ δε τρέχει και τπτ άμα δε κάνεις προσπεράσεις..
Στη πράξη πιο πολύ θα σ απασχολεί ότι σ αυτες τις ταχύτητες θα ρουφάει τη μπαταρία σα τρελλό.
Στοιχηματίζω με 100-110 δε πάει κι έρχεται Λουτράκι η Χαλκίδα..
Σα Ρενώ αμφιβάλω αν θα κυκλοφορήσει αφου υπάρχει το Zoe
-
Οι επιδόσεις δε θυσιάστηκαν για την αυτονομία αλλά για το κόστος κτήσης. Ήθελε ένα κλικ παραπάνω ροπής, 14-14,5 κιλά αντί για 12,5. Βέβαια, επειδή είναι άμεσα διαθέσιμη, ενδέχεται να είναι επαρκές στην κίνηση στον αστικό ιστό. Πρώτα ο Θεός, θα το οδηγήσουμε όταν έρθει η ώρα.
-
Οι επιδόσεις δε θυσιάστηκαν για την αυτονομία αλλά για το κόστος κτήσης. Ήθελε ένα κλικ παραπάνω ροπής, 14-14,5 κιλά αντί για 12,5. Βέβαια, επειδή είναι άμεσα διαθέσιμη, ενδέχεται να είναι επαρκές στην κίνηση στον αστικό ιστό.
Σωστός, ήταν λάθος η διατύπωσή μου.
Πάντως με τη ροπή του στο 0-50 είναι μια χαρά για αστική χρήση, το θέμα είναι στη μικτή χρήση. Για εκτός πόλης ούτε που το συζητάμε..
-
Ποιο εκτός πόλης; Είδα μια φωτογραφία του, να φορτίζει ανάμεσα σε δύο Zoe. Φαίνεται πολύ μικροσκοπικό, σαν Fiat Panda δεκαπενταετίας είναι. Προσωπικά απογοητεύτηκα, γιατί το καλόβλεπα για δεύτερο. Αυτό όμως παραείναι μικρό και κουβάς, η δική μου χρήση είναι περιαστική αφού ζω σε προάστιο. Για κέντρο θα είναι ταμάμ. Ίσως έχω καλομάθει σε πιο μεγάλα οχήματα, άλλοι μεγαλώνουν οικογένεια μέσα σε παλιό Panda.
-
Ποιο εκτός πόλης; Είδα μια φωτογραφία του, να φορτίζει ανάμεσα σε δύο Zoe. Φαίνεται πολύ μικροσκοπικό, σαν Fiat Panda δεκαπενταετίας είναι. Προσωπικά απογοητεύτηκα, γιατί το καλόβλεπα για δεύτερο. Αυτό όμως παραείναι μικρό και κουβάς, η δική μου χρήση είναι περιαστική αφού ζω σε προάστιο. Για κέντρο θα είναι ταμάμ. Ίσως έχω καλομάθει σε πιο μεγάλα οχήματα, άλλοι μεγαλώνουν οικογένεια μέσα σε παλιό Panda.
Ναι, έτσι είναι. Μπορεί λόγω ύψους σε φώτο να φαίνεται ογκώδες, αλλά έχει μήκος 3.73m. Δηλ. σε κατηγορία Ignis (3.70m.),Panda, (3,68m.) κ.τ.λ.
-
Ποιο εκτός πόλης; Είδα μια φωτογραφία του, να φορτίζει ανάμεσα σε δύο Zoe. Φαίνεται πολύ μικροσκοπικό, σαν Fiat Panda δεκαπενταετίας είναι. Προσωπικά απογοητεύτηκα, γιατί το καλόβλεπα για δεύτερο. Αυτό όμως παραείναι μικρό και κουβάς, η δική μου χρήση είναι περιαστική αφού ζω σε προάστιο. Για κέντρο θα είναι ταμάμ. Ίσως έχω καλομάθει σε πιο μεγάλα οχήματα, άλλοι μεγαλώνουν οικογένεια μέσα σε παλιό Panda.
Το κόστος του για ηλεκτρικό ειναι αρκετά χαμηλό, νομιζω οτι οι απαιτήσεις για ένα αυτοκίνητο τέτοιου κόστους θα πρέπει να ειναι αντίστοιχες της τιμής του...
-
Στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το Volkswagen Group. Για να δούμε αν η Tesla θα εχει απάντηση σε όλα αυτα... η VW πάντως φαίνεται να ρίχνει πολύ χρημα σε επενδύσεις στα ηλεκτρικά κ να κερδίζει τοι στοιχημα.
-
Καλά, μια χρηματιστηριακή μελέτη είναι, πάντως ρίχνει πολυ χρήμα είναι αλήθεια, και όπως είδαμε θα δώσει και η Κορεατική κυβέρνηση πολύ χρήμα σε Hyundai/Kia, οπως και ο PSA προσφέρει πολλά μοντέλα diesel/βενζίνη/ηλεκτρικά με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα, Renault χρόνια στο κουρμπετι..
Για κοιτάξτε λίγο τα νούμερα, Renault Leaf/Tesla/Polestar εντυπωσιακά αποτελέσματα, 2008/208/Corsa καλές πωλήσεις και έρχονται C4/Mokka που περιμένουν να πουλήσουν πολλά ηλεκτρικά (ήδη εδώ στο σάιτ βλέπω συνέχεια διαφημίσεις e-C4), και Hyundai μέσα στο κόλπο με παλιούς και νέους παίχτες.
Δεν βλέπω ξεκάθαρα τη VW να είναι πρώτη σε μόλις 1 χρόνο από τώρα, το αντίθετο θα έλεγα.
-
παράθεση από autotriti.gr που αναφέρει την είδηση
Η Ελλάδα και άλλες οκτώ χώρες ζητούν από την Κομισιόν σκληρότερα (!!) όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα, επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συγκεκριμένη ημερομηνία που θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με μοτέρ βενζίνης και diesel.
*Να οριστεί από την Eυρωπαική Επιτροπή η ημερομηνία που θα καταργηθούν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel ζητούν εννέα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Οι εννέα χώρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, έχουν στείλει επιστολή στην Κομισιόν για να παρθούν ριζοσπαστικές πολιτικές για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που παράγονται από τις μεταφορές. Στο πλάνο που ζητούν, θέλουν να περιληφθεί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, μετά το πέρας της οποίας, θα απαγορευτεί η πώληση επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου. Οι εννέα χώρες είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα.
........
Η ομάδα των 9 χωρών πιέζει για να μπουν πιο αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων που θα παράγουν τα νέα αυτοκίνητα, θέλει να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και προτείνει επίσης να πάρει, όποια χώρα το επιθυμεί, την πρωτοβουλία και να σταματήσει την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel εντός των συνόρων της.*
Το διαβάζω και παραξενεύομαι, εκπλήττομαι, και συγχίζομαι. Πιέζει η ...ψωροκώσταινα που έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα λίγο πάνω από Βουλγαρία και Ρουμανία πλέον μετά τα μνημόνια, με τους βασικούς των 500 ευρώ, με 25% ανεργία με τους πολίτες καταταλαιπωρημένους από την φτωχοποίηση και τον κορωνοϊό για ηλεκτροκίνηση πριν την ώρα της.
-
Λες και οι πολίτες έχουν την οικονομική άνεση να δώσουν 25.000-30.000 ευρώ ο καθένας για ηλεκτρικό.
-
Λές και έχει υποδομές για ηλεκτροκίνηησ (ή μήπως χαλαρά πιστεύουν ότι θα μας χαρίσει τα κόστη η Κομισιόν)
-
Λες και τα ευρωπαϊκά ταμεία θα ανοίξουν διάπλατα για επιδοτήσεις 50% για αγορά ηλεκτρικών (όταν δίνουν με το σταγονόμετρο ενισχύσεις στις επιμέρους οικονομίες να μείνουν ζωντανές στην λαίλαπα του Covid)
-
Λες και έχουμε λυμένα τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά μας (τεράστια προβλήματα)
-
Μου θυμίζουν την Αντουανέτα να λεέι ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΩΜΙ ΑΣ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ
-
-
παράθεση από autotriti.gr που αναφέρει την είδηση
Η Ελλάδα και άλλες οκτώ χώρες ζητούν από την Κομισιόν σκληρότερα (!!) όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα, επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συγκεκριμένη ημερομηνία που θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με μοτέρ βενζίνης και diesel.
*Να οριστεί από την Eυρωπαική Επιτροπή η ημερομηνία που θα καταργηθούν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel ζητούν εννέα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Οι εννέα χώρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, έχουν στείλει επιστολή στην Κομισιόν για να παρθούν ριζοσπαστικές πολιτικές για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που παράγονται από τις μεταφορές. Στο πλάνο που ζητούν, θέλουν να περιληφθεί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, μετά το πέρας της οποίας, θα απαγορευτεί η πώληση επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου. Οι εννέα χώρες είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα.
........
Η ομάδα των 9 χωρών πιέζει για να μπουν πιο αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων που θα παράγουν τα νέα αυτοκίνητα, θέλει να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και προτείνει επίσης να πάρει, όποια χώρα το επιθυμεί, την πρωτοβουλία και να σταματήσει την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel εντός των συνόρων της.*
Το διαβάζω και παραξενεύομαι, εκπλήττομαι, και συγχίζομαι. Πιέζει η ...ψωροκώσταινα που έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα λίγο πάνω από Βουλγαρία και Ρουμανία πλέον μετά τα μνημόνια, με τους βασικούς των 500 ευρώ, με 25% ανεργία με τους πολίτες καταταλαιπωρημένους από την φτωχοποίηση και τον κορωνοϊό για ηλεκτροκίνηση πριν την ώρα της.
-
Λες και οι πολίτες έχουν την οικονομική άνεση να δώσουν 25.000-30.000 ευρώ ο καθένας για ηλεκτρικό.
-
Λές και έχει υποδομές για ηλεκτροκίνηησ (ή μήπως χαλαρά πιστεύουν ότι θα μας χαρίσει τα κόστη η Κομισιόν)
-
Λες και τα ευρωπαϊκά ταμεία θα ανοίξουν διάπλατα για επιδοτήσεις 50% για αγορά ηλεκτρικών (όταν δίνουν με το σταγονόμετρο ενισχύσεις στις επιμέρους οικονομίες να μείνουν ζωντανές στην λαίλαπα του Covid)
-
Λες και έχουμε λυμένα τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά μας (τεράστια προβλήματα)
-
Μου θυμίζουν την Αντουανέτα να λεέι ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΩΜΙ ΑΣ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ
-
-
παράθεση από autotriti.gr που αναφέρει την είδηση
Η Ελλάδα και άλλες οκτώ χώρες ζητούν από την Κομισιόν σκληρότερα (!!) όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα, επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συγκεκριμένη ημερομηνία που θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με μοτέρ βενζίνης και diesel.
*Να οριστεί από την Eυρωπαική Επιτροπή η ημερομηνία που θα καταργηθούν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel ζητούν εννέα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Οι εννέα χώρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, έχουν στείλει επιστολή στην Κομισιόν για να παρθούν ριζοσπαστικές πολιτικές για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που παράγονται από τις μεταφορές. Στο πλάνο που ζητούν, θέλουν να περιληφθεί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, μετά το πέρας της οποίας, θα απαγορευτεί η πώληση επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου. Οι εννέα χώρες είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα.
........
Η ομάδα των 9 χωρών πιέζει για να μπουν πιο αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων που θα παράγουν τα νέα αυτοκίνητα, θέλει να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και προτείνει επίσης να πάρει, όποια χώρα το επιθυμεί, την πρωτοβουλία και να σταματήσει την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel εντός των συνόρων της.*
Το διαβάζω και παραξενεύομαι, εκπλήττομαι, και συγχίζομαι. Πιέζει η ...ψωροκώσταινα που έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα λίγο πάνω από Βουλγαρία και Ρουμανία πλέον μετά τα μνημόνια, με τους βασικούς των 500 ευρώ, με 25% ανεργία με τους πολίτες καταταλαιπωρημένους από την φτωχοποίηση και τον κορωνοϊό για ηλεκτροκίνηση πριν την ώρα της.
-
Λες και οι πολίτες έχουν την οικονομική άνεση να δώσουν 25.000-30.000 ευρώ ο καθένας για ηλεκτρικό.
-
Λές και έχει υποδομές για ηλεκτροκίνηησ (ή μήπως χαλαρά πιστεύουν ότι θα μας χαρίσει τα κόστη η Κομισιόν)
-
Λες και τα ευρωπαϊκά ταμεία θα ανοίξουν διάπλατα για επιδοτήσεις 50% για αγορά ηλεκτρικών (όταν δίνουν με το σταγονόμετρο ενισχύσεις στις επιμέρους οικονομίες να μείνουν ζωντανές στην λαίλαπα του Covid)
-
Λες και έχουμε λυμένα τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά μας (τεράστια προβλήματα)
-
Μου θυμίζουν την Αντουανέτα να λεέι ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΩΜΙ ΑΣ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ
-
-
Εκτός τόπου και χρόνου η χώρα μας που απαιτεί τέτοια νομοθετήματα από την Ε.Ε. Αν τελικά ισχύσει θα κοπεί το αυτοκίνητο για πολλούς.
-
Εκτός τόπου και χρόνου η χώρα μας που απαιτεί τέτοια νομοθετήματα από την Ε.Ε. Αν τελικά ισχύσει θα κοπεί το αυτοκίνητο για πολλούς.
Δεν νομίζω οτι θα γίνει, θέλουμε να το παίξουμε σοβαρό ευρωπαικό κράτος χωρίς υποδομές κ το βασικότερο χωρίς μισθούς Ευρώπης? πως ο Ελληνας θα πάει να αγοράσει νεό αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους οταν το κόστος ενός οικογενειακού καινούργιου αυτοκινήτου παίζει πάνω απο τα 25? εχουμε σοβαρότερα προβλήματα την δεδομένη στιγμή οι κουβέντες για νόμους για ρύπους ειναι καφενειακού επιπέδου.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης