-
Εντάξει φτηνιάρικα πλαστικά έχουν όλα σε αυτά τα λεφτάκια.
Το θέμα είναι αν έχουν καλή συναρμογή και ποιο θα γερνάει πιο απροβλημάτιστα.
-
Καλησπέρα παιδιά ,
Πρώτο σχόλιο και απο εμένα στο φόρουμ, το παρακολουθώ μήνες τώρα αλλά δεν έτυχε να γράψω κάτι.
Ενδιαφέρομαι και εγώ για το αυτοκίνητο και πήγα και το είδα και εγώ απο κοντά στην Θεσσαλονίκη.
Αλλα λόγω κόσμου δεν είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τον πωλητή. Δεν είχα χρόνο να περιμένω να τελείωσει.
costasar wrote:
doom1983 wrote:
περασα το ειδα στα γρηγορα. Μπροστά κάθεσαι βασιλικά, καθισμα που ρυθμιζεται μεχρι αρκετα χαμηλα για τους πολυ ψηλούς, εγω το ρυθμιζω τερμα κατω συνήθως με 1,83 υψος και ειχε πολυ αερα στο κεφαλι μου.Ντουλαπάκι συνοδηγού σπηλαιώδης, πολυ βαθύ.
Πισω απο εμένα δε χωρούσα ανετα, εβρισκαν τα ποδια μου στο καθισμα και η οροφή από το κεφάλι δεν ειχε μγαλη απόσταση. επίσης μπαινεις ζόρικα λόγω σχηματος οροφής. χώρος αποσκευών μικρος οπως το περίμενα
Μεσα τα υλικά απο τη μεση και κατω ειναι απογοήτευση.Επίσης κακής ποιότητας κουμπιά στο τιμόνι. Στις μπροστινές πόρτες υπάρχει ύφασμα, σπάει καπως την αίσθηση της πλαστικούρας, στις πίσω πόρτες τα πράγματα ειναι αντίστοιχα του T-roc. Η έκδοση που έφερε ο Σινης ειχε τις εξτρα οθόνες αλλά πάλι δεν με έπεισε το εσωτερικό με τη σχεδίαση
Ανάμεικτες εντυπωσεις, εξωτερικα μου αρέσει αρκετά αλλά εσωτερικό και χώροι ειναι κατω του μετρίου
Μήπως θυμάσαι ποια ήταν η έκδοση που είδες;
ειχε το ηλεκτρικο στη εκδοση ultimate, με τις μεγαλυτερες οθονες (*δεν ξερω αν ειναι εξτρα απο τηνν ultimate η τις εχει αυτες η συγκεκριμενη εκδοση, αλλα σιγουρα δεν την εχει η 2η εκδοση elegance που ενδιαφερομαι
[/quote]
Σου είπε ο πωλητής πότε θα είναι διαθέσιμο εδώ στην θεσσαλονίκη για τεστ drive ? Έπεσε το λοκνταουν πάνω στην εβδομαδα που έφεραν το αμάξι και δεν πρόλαβα να ξαναπεράσω.
Ευχαριστώ
-
Dublin wrote:
Χώροι παρόμοια, μέσα - έξω εμφάνιση και εξοπλισμός Mokka. Elegance παίρνεις τα πάντα φθηνά.
Βγαίνει φτηνότερα το μόκα από το κόνα? Εντύπωση μου κάνει.
17.900 το Kona και 18.000 το Mokka, στα 20.000 και Elegance πιστεύω το Mokka προσφέρει πολύ καλύτερο εξοπλισμό (τσέκαρε και τα Opel More που έχω ποσταρει και ανεβάζουν επίπεδο δωρεάν την κάθε έκδοση).
Αν βάλεις ότι έξοδα και τέτοια συνήθως οι Κορεάτικες βάζουν κάνα 600αρι και τα PSA κάνα 250αρι, τότε η διαφορά μεγαλώνει υπέρ του Mokka.
Αν ενδιαφέρεστε και για τα 2, κάντε ενδελεχή έρευνα and report back!
-
Χτες όπως είπα πήγα και είδα το Μόκκα . Με δυσαρέστησε που δυσκολεύτηκα να μπω , γενικά ο χώρος μέσα και μετά που μπήκα μου θύμισε πολύ Κόρσα και μου την έσπασε τόσο , που δεν ασχολήθηκα με το αμάξι . Ούτε 5 λεπτά δεν έκατσα μέσα .
Μετά μίλαγα με τον πωλητή , που μου είπε κάτι περίεργο και δεν ήταν ο μόνος πωλητής Οπελ που μου το είπε αυτό .
Δεν ξέρω ποιος αντιπροσωπεύει τα όπελ στην Ελλάδα , αλλά οι πωλητές λένε ότι τα αμάξια έχουν μόνο Πεζώ κινητήρες , ότι είναι γερμανικά κλπ . Προφανώς έτσι τους έχει πει το μάρκετινγκ να λένε , αλλά όταν τους έρχεται πελάτης που ξέρει θα πρέπει να μαζεύονται .
Ο χτεσινός μαζεύτηκε . Μια άλλη φορά ένας άλλος , με νευρίασε που δεν νευριάζω εύκολα και σηκώθηκα και έφυγα .
Το σημαντικό όμως που μου ήλθε σαν δεύτερη σκέψη , είναι ότι μπορεί εμένα να με χάλασε το Μόκκα , αλλά τελικά Κόρσα , Κρόσλαντ , Μόκκα και Γκράντλαντ , παρ΄ όλα τα κοινά που έχουν και παίζουν και σε κοντινές τιμές , έχουν εντελώς άλλο κοινό που στοχεύουν και αυτό τελικά είναι επιτυχία της εταιρείας .
Το Μόκα πιστεύω ότι κουμπώνει πάνω στο Πούμα και στο Τ-κρος . Μέτριοι χώροι , μεγάλο εύρος τιμών , σχετικά χαμηλό , γερμανικό ...
Οσοι κοίταγαν το Πούμα καλό είναι να δουν και το Μόκκα . Δεν ξέρω τι θα κάνει από στρίψιμο , μάλλον καλό θα είναι , αλλά στα υπόλοιπα έχει την ίδια λογική .
Οσοι θέλουν χώρους , το ανανεωμένο Κρόσλαντ είναι εκεί και σε καλές τιμές .
Τέλος δεν υπάρχει κοινό που θα βάλει σε σύγκριση το Μόκκα με το C4 . Το δεύτερο είναι σαν να συγκρίνεις τριάρι με γκαρσονιέρα ... Η διαφορά στους χώρους είναι πολύ μεγάλη.
-
Δεν ξέρω ποιος αντιπροσωπεύει τα όπελ στην Ελλάδα , αλλά οι πωλητές λένε ότι τα αμάξια έχουν μόνο Πεζώ κινητήρες , ότι είναι γερμανικά κλπ . Προφανώς έτσι τους έχει πει το μάρκετινγκ να λένε , αλλά όταν τους έρχεται πελάτης που ξέρει θα πρέπει να μαζεύονται .
Επειδη το αντιμετωπισα κι εγω αυτο, η θεωρια μου ειναι οτι κανουν αυτον τον διαχωρισμο διοτι υπαρχει πολυς Opel-ταγμενος κοσμος που δεν ειδε με καλο ματι την εξαγορα απο PSA και θελει ενα γερμανικο αυτοκινητο αντι για γαλλικο για λογους ποιοτητας.
Ειδικα δε, οταν πηγα να αγορασω το Grandland ο πωλητης φροντισε να μου τονισει αρκετες φορες οτι το προς πωληση αυτοκινητο κατασκευαζεται στο Eisenach στην Γερμανια και οχι στο Soscaux στην Γαλλια - εκει ειναι τα 2 εργοστασια παραγωγης
Φαντασου ακομη και στο συνεργειο της αντιπροσωπειας που πηγα το Grandland για σερβις, αναφεροταν σε αυτο ως το PSA λιγο υποτιμητικα κιολας. Φερε το PSA, ασε το PSA, δωσε τα κλειδια απο τα PSA κτλ
Στα του Mokka, επειδη ενδιαφερομαι σφοδρα, θα το επισκεφτω και εγω απο κοντα απο βδομαδα
-
Το ίδιο φαντάστηκα και εγώ , αλλά είναι εντελώς ηλίθια ως προσέγγιση . Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ είναι για κλωτσιές...
Γιατί όταν σου έρχεται κάποιος που ξέρει , μην προσπαθείς να τον βγάλεις τρελό γιατί απλά τον θυμώνεις .
-
Δεν ξέρω ποιος αντιπροσωπεύει τα όπελ στην Ελλάδα ,
Αλήθεια? Είμαι σίγουρος ότι το έχουμε συζητήσει στο παρελθόν!
Ο όμιλος Συγγελίδη, πήρε αμέσως την αντιπροσωπεία όταν έγινε η εξαγορά. Οπότε ίδια αντιπροσωπεία έχουν, απλά ξέρω ότι κράτησε αρκετά (ίσως και όλα) τα στελέχη της πρώην Opel Hellas και επίσης τους έχει αφήσει αρκετή αυτονομία. Για το μάρκετινγκ δεν ξέρω ποιος αποφασίζει. Αλλά ναι όπως είπε και ο tutuyo στις εκθέσεις τονίζουν την 'γερμανικότητα' των Opel για να μην χάσουν το παραδοσιακό τους κοινό...και σωστά, γιατί αλλιώς τι λόγο ύπαρξης έχουν?
-
criuser wrote:
Δεν ξέρω ποιος αντιπροσωπεύει τα όπελ στην Ελλάδα , αλλά οι πωλητές λένε ότι τα αμάξια έχουν μόνο Πεζώ κινητήρες , ότι είναι γερμανικά κλπ . Προφανώς έτσι τους έχει πει το μάρκετινγκ να λένε , αλλά όταν τους έρχεται πελάτης που ξέρει θα πρέπει να μαζεύονται .
Επειδη το αντιμετωπισα κι εγω αυτο, η θεωρια μου ειναι οτι κανουν αυτον τον διαχωρισμο διοτι υπαρχει πολυς Opel-ταγμενος κοσμος που δεν ειδε με καλο ματι την εξαγορα απο PSA και θελει ενα γερμανικο αυτοκινητο αντι για γαλλικο για λογους ποιοτητας.
Ειδικα δε, οταν πηγα να αγορασω το Grandland ο πωλητης φροντισε να μου τονισει αρκετες φορες οτι το προς πωληση αυτοκινητο κατασκευαζεται στο Eisenach στην Γερμανια και οχι στο Soscaux στην Γαλλια - εκει ειναι τα 2 εργοστασια παραγωγης
Φαντασου ακομη και στο συνεργειο της αντιπροσωπειας που πηγα το Grandland για σερβις, αναφεροταν σε αυτο ως το PSA λιγο υποτιμητικα κιολας. Φερε το PSA, ασε το PSA, δωσε τα κλειδια απο τα PSA κτλ
Στα του Mokka, επειδη ενδιαφερομαι σφοδρα, θα το επισκεφτω και εγω απο κοντα απο βδομαδα
Μία χαρά προβλήματα έβγαζαν τόσα χρόνια τα Opel με τους Ιταλικους κινητήρες!
Εγώ θα είχα την αντίθετη συμπεριφορά, θα περίμενα τα καινούργια να είναι αρκετά καλύτερα μακροπρόθεσμα.
Δεν νομίζω ότι οι Mainstream Γερμανοί προσφέρουν οτιδήποτε καλύτερο αυτή τη στιγμή από την PSA. Για αυτό έχουμε και τρομερή άνοδο των πωλήσεων στις μάρκες PSA.
Λόγω φόρτου εργασίας δεν με βλέπω να πηγαίνω σύντομα, γράψε όταν το δεις γιατί ο Cru δεν είναι αντικειμενικός κριτής, και είναι και ένα - δύο νούμερα μεγαλύτερος από τον μέσο Έλληνα!
Με τον κουμπάρο περιμένουμε να το δούμε για να καταλήξει αλλά έχει γίνει λίγο πολύπλοκο. Mokka/Crossland/Stonic είμαστε.
-
Eγώ θα τους έκανα πλάκα! 'Α,είναι γερμανικό το Μokka.. Ευτυχώς που μου το είπατε για να το απορρίψω.. Με βοηθήσατε,μια επιλογή λιγότερη..'
-
Βάλε 3-4 νούμερα...
Προσωπικά το είδα ως μεγαλωμένο Κόρσα ή ως σμίκρυνση του C4 . Αλλά σήμερα που το είδα πιο χαλαρά , το βλέπω ως το Πούμα του ομίλου....
-
Βάλε 3-4 νούμερα...
Προσωπικά το είδα ως μεγαλωμένο Κόρσα ή ως σμίκρυνση του C4 . Αλλά σήμερα που το είδα πιο χαλαρά , το βλέπω ως το Πούμα του ομίλου....
Χαχα!
Για την ακρίβεια το T-Cross του ομίλου, και Stonic, βάλε και το Puma μέσα, γενικά μικρό B suv. Ίσως και Arona, βάλε κ Kona.
Δεν είναι τυχαίο που έκαναν facelift στο Crossland και η Hyundai βγάζει το Bayon.
Μικρά/lifestyle και μεγαλύτερα οικογενειακά φαίνεται να χωρούν στην κατηγορία. Έχει ήδη πάρει φωτιά και τελικά βγαίνουν και άλλα (το Bayon δεν το περίμενα ας πούμε).
Μας το είχαν πει και στην Opel όταν είχαμε πάει για το Crossland, μην περιμένετε να είναι τόσο μεγάλο.
Σε σχέση με το 2008 πώς το είδες; Είχε εμφανείς διαφορές σε χώρους;
-
Εντάξει και το 2008 δεν το λες και άνετο . Εχει όμως λίγο καλύτερους χώρους σε σχέση με το Μόκκα .
Εμένα εκείνο που μου την έσπασε ήταν η μικρή πόρτα , συν το γεγονός ότι σε όλες τις οπελ βάζουν το κάθισμα του οδηγού ψηλά και κάθομαι με τον λεβιέ να το κατεβάσω και σε κάποιες βγάζουν και το τιμόνι έξω .
Τι διάλο όλο το 1.50 εκεί πάει ?
-
Update - βρηκα λιγο χρονο και πηγα το ειδα απο κοντα. Φυσικα δεν υπαρχει (ακομη) διαθεσιμο για test drive, οποτε αρκεστηκα στην αισθηση του εκθεσιακου
Τα ωραια
Τιμη, 21.000 με μεταλλικο, manual, 1.2/130, εκδοση Elegance - 23κ το αυτοματο. Ο 1.2/100 παιζει κατω απο 20.000
Εξωτερικος σχεδιασμος, το νεο Opel Vizor μπροστα ειναι μουρλια, ακομη και το Crossland το κανει νεο αυτοκινητο. Μαλακά πλαστικα, πολυ καλη θεση οδηγησης και πλευρικη στηριξη, οι οθονες χωνευτες στο ταμπλο, φυσικοι διακοπτες για κλιμα και ενταση, γενικα πολυ ποιοτικη αισθηση εσωτερικου. Θηκες ετσι και ετσι, μικρος τεμπελης σε πλατος, αλλα πολυ βολικα τοποθετημενος. Γενικα οι μπροστα επιβατες εχουν χωρο και καθονται και με ανοιχτα τα ποδια ανετα
Τα ασχημα
Πισω χωροι περιορισμενοι. Οπως προειπε και ο συνφορουμιτης λιγο πιο μεγαλο απο το Corsa. Δεν λεω οτι δεν καθεσαι ανετα, αλλα τα γονατα σου βρισκουν στην πλατη της θεσης, η οποια ομως επειδη κανει το γνωστο σπασιμο στης μεση της, σου δινει ανεση
Χωρος αποσκευων μικρος.
Γενικα μου εδωσε την αισθηση αυτοκινητου που απευθυνεται σε νεαρα ζευγαρια χωρις παιδια που θελουν ενα αμαξι μεγαλυτερο απο μικρο πολης και να εχει και μια πιο περιπετειωδη αισθηση για εκδρομες στην φυση.
Η ακομη και σε μεγαλυτερα ζευγαρια που εχουν διωξει τα παιδια απο το σπιτι και απλα θελουν να ζησουν την ζωη τους επιτελους σαν ανθρωποι
-
Πήγα και εγώ να το δω πριν από λίγο στην Κηφισίας. Συμφωνώ με τους από πάνω. Εγώ είμαι 1.76 και 72 κιλά. Πίσω που έκατσα με ρυθμισμένη θέση οδηγού στα μέτρα μου ήμουν υπερανετα. Είχα πολύ χώρο για τα γόνατα 10-15εκ.
Πηρα προσφορά για GSline 1.2 130hp αυτόματο. Λευκό. Το 10αρι multimedia, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ζάντες 17', προεγκατασταση χώρου αποσκευών για ρεζέρβα + τα opel more που δίνει δώρο (park n go pack, matrix led, επαγωγική φόρτιση), 5ετη εγγύηση, 12 μήνες οδική, μεταφορικά, πινακίδες, τέλη κλπ, + πατάκια λαστιχένια extra + μπουλονια ασφαλείας για τους τροχους+ μείον 500€ που τρέχει η προσφορά για παραγγελία μέχρι 21/3
25.727€
Το σκεφτομαστε να κλείσουμε προς Mokka
-
Πολλά μου φαίνονται τα 25κ στην κατηγορία αυτή! Φουλ το αμάξι αλλά μικρό!
-
8.5% +0.6%? Κάπου Τόσο είχε το επιτόκιο και η Citroën το καλοκαίρι για το C3 κοντά στα 8%.
Και πάλι δεν λέω ότι το Mokka δεν τα αξίζει τα λεφτά, αλλά δεν είναι Vfm στα 25κ mini BSUv, και δεν είναι καν πετρέλαιο. Στο Vfm κολλάω δλδ...
-
8.5% +0.6%? Κάπου Τόσο είχε το επιτόκιο και η Citroën το καλοκαίρι για το C3 κοντά στα 8%.
Και πάλι δεν λέω ότι το Mokka δεν τα αξίζει τα λεφτά, αλλά δεν είναι Vfm στα 25κ mini BSUv, και δεν είναι καν πετρέλαιο. Στο Vfm κολλάω δλδ...
7.9%+0.6 = 8.5%. Τον περασμένο Μάρτιο από Πεζώ ειχα πάρει 7.5% και 6.5% από φορντ.
Το vfm είναι συγκριτικό με τον ανταγωνισμό (2008, puma, captur κλπ) και όπως είπα με πλήρη εξοπλισμό (προβολείς, συστήματα ασφάλειας, οθόνες, κλπ). Δες πόσο κοστίζουν τα υπόλοιπα μοντέλα.
Η τιμή που έδωσε ο φίλος παραπάνω είναι για 130 ιππους αυτόματο. Στο πετρέλαιο, χειροκίνητο 110 ίππους (για το οποίο ενδιαφέρομαι και εγώ) η τιμή είναι 2000 κάτω.
-
Άλλο 20.000 άλλο 25.000, τεράστια διαφορά σε αυτά τα λεφτά εννοείται τα μεγαλύτερα 3 που είπες π. χ. 25κ 2008 allure - diesel ή 23.100 το βενζίνης ή ακόμα και το Vitara 4*4 auto glx(παλιακο αλλά δυνατό)!
Σε DIESEL έτσι όπως είναι ο εξοπλισμός με το opel more και 20κ είναι πολύ καλή τιμή!
Edit τώρα είδα ότι στα 25κ είναι το αυτόματο
-
Είχα την ευκαιρία να το χαζέψω εχθές. Ότι έγραψε ο tutuyo σα συμπέρασμα την ίδια εντύπωση μου έδωσε. Χώροι κατηγορίας B δε νομίζω να το πάρει κάποιος για αυτό το λόγο.
Πάντως όμορφο πολύ , θα έλεγα 'σωστά' όμορφο σε αναλογίες και δείχνει και ψηλό χωρίς να είναι ιδιαίτερα. Νομίζω θα πάει καλά σε πωλήσεις.
-
Πολλά μου φαίνονται τα 25κ στην κατηγορία αυτή! Φουλ το αμάξι αλλά μικρό!
Το είδα και εγώ (έκδοση GS line) και συμφωνώ σε όλα με τους παραπάνω. Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Ωραία μαλακά καθίσματα, χώρος κανονικός μπροστά και άνετη θέση οδήγησης (σε αυτό βοηθά και η χαμηλή κεντρική κονσόλα). Οι οθόνες είναι εντυπωσιακές και με μεγάλη αντίθεση/ευκρίνεια, το infotainment ομως είναι το γνωστό της PSA (εύχρηστο αλλά με γραφικά 5ετιάς). Το ωραίο είναι ότι με την τοποθέτηση τους 'χτίζουν' γύρω από τον οδηγό ένα όμορφο cockpit χωρίς να προεξέχει τίποτα από το ταμπλό.
Οι παρατηρήσεις μου έχουν αν κάνουν με τα εξής:
-
Το μυώδες εξωτερικό: όσο όμορφο είναι τόσο τονίζει και το μικρό μήκος τους αυτοκινήτου.
-
Το piano black στο κεντρικό ταμπλό: Από τη στιγμή που θα γεμίσει (αναπόφευκτα) γρατσούνιες θα φαίνεται άσχημο ειδικά το τεράστιο κομμάτι που είναι πάνω στο ταμπλό προς τη μεριά του συνοδηγού.
-
Το τιμόνι: Το κλασσικό όπελ, πολύ ξεπερασμένο και με τα κακής αίσθησης / ποιότητας κουμπιά. θα μπορούσαν να έχουν σχεδιάσει ένα καλύτερο που να ταιριάζει στο όλο κονσεπτ του pure panel.
-
Χώροι πίσω: δεν περίμενα πολλά, και δεν με ενοχλεί κιόλας διότι δεν έχω οικογένεια. Πίσω από τη θέση μου (1,83,100 κιλά) χωράω οριακά χωρίς τα γόνατα μου να ακουμπούν το μπροστινό κάθισμα,.Αν τα ανοίξεις και λίγο τότε είσαι φουλ άνετα (όπως πχ και στο πούμα), αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το κεφάλι μου βρίσκει στην κεκλιμένη οροφή αν ακουμπήσω το σώμα μου τέρμα πίσω. Επίσης με την μαύρη οροφή και το μαύρο γενικά παντού μέσα το κάνει αρκετά σκοτείνο (σε κλειστό χώρο βέβαια).
-
Χώρος αποσκευών: Πολύ μικρός δυστυχώς κάτι που δεν αντισταθμίζει τους περιορισμένους χώρους πίσω (όπως γινεται στο πούμα). Με μια εργαλειοθήκη και την κουκούλα του αυτοκινήτου το γέμισες.
Νομίζω ότι στην προσπάθεια να μην κανιβαλίσουν το crossland κάπου το έμπλεξαν. Μερικοί πόντοι παραπάνω θα του έδιναν το απόλυτο πλεονέκτημα.
Γνώμη μου ότι αποτελεί το απόλυτο vfm εμφάνισης-εξοπλίσμου-τιμής στα B-SUV ειδικά για όσους ενδιαφέρονται να το πάρουν πλήρες (όπως εγώ). Το θέμα είναι σε αυτές τις τιμές υπερκοστολόγησης των crossover λόγω και της μόδας μπορείς άνετα να επιλέξεις αντίστοιχου εξοπλισμού hatcback, όπως το Seat Leon ή το Hyundai i30 ή το Focus και να έχεις και το πλεονέκτημα των χώρων.
Αναμένουμε και την οδήγηση (από αρχές Μαιου μου είπαν).
ΥΓ: στα αρνητικά και το πρόγραμμα χρηματοδότησης της οπελ (καρφωτό 8,5%). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η σιτροεν-πεζώ δίνει χαμηλότερα, ο ίδιος όμιλος δεν είναι;
-
Opel Mokka 2021