-
gmag wrote:
Πώς θα ξεχαστεί ο νοικοκύρης αφού το χρειάζεται για να ανοίξει τις πόρτες και να βάλει μπρος?
Πανεύκολο, μου έχει συμβεί αρκετές φορές στα 9 χρόνια που είχα αυτοκίνητα με κουμπί εκκίνησης. Το κλειδί είναι στο μπουφάν/τσάντα του συνοδηγού και βγαίνει. ή ως οδηγός το έχω στην τσέπη μου, αλλάζω θέση με την γυναίκα μου και εγώ βγαίνω από το αυτοκίνητο και ξεχνάω να της αφήσω το κλειδί.
Το καλοκαίρι βγήκα από το 2008 συνοδηγός με το κλειδί στην τσέπη και έμεινε η γυναίκα μου σε ένα πάρκινγκ με αυτοκίνητα από πίσω! Ευτυχώς ήρθε και με βρήκε εκεί που ήμουν (όχι πολύ μακριά) και πήρε το κλειδί! Ένιωσα πολύ άσχημα!
Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να αναφέρω είναι ότι στο B max (Ford για όσους δεν ξέρουν!) αλλάζω περίπου μία φορά το χρόνο μπαταρίες, και κάποιες φορές έχει χάσει το σήμα χωρίς προφανή λόγο, το οποίο είναι πολύ αγχωτικό.
Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο μπορεί να συνεχίσει αν έχει χάσει το σήμα. Νομίζω πάει, αλλά σταματήσεις σβήνει (;), δεν θυμάμαι γιατί έχει χρόνια να μου συμβεί τώρα, αλλά θυμάμαι ότι κάποια στιγμή χάνει σήμα, μου σβήνει σε διόδια και έκανα κάτι κινήσεις πανικού και πήρε!
-
Για καλό το έβγαλαν;
-
Για καλό το έβγαλαν;
Μήπως υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθεί? Εγκυκλοπαιδικα ρωτάω γιατί εμένα με βολεύει αφάνταστα.
-
Πήρα τηλέφωνο την ford-hellas, ούτε και αυτοί ξέραν κάτι!!! Θα το κοιτάξουν και θα μου πουν. Θα σας ενημερώσω σχετικά!
Φυσικά και ξέρουν, αλλά προασπαθούν να μην εκτεθούν. Στέλνεις email στην Ford Motor Hellas και απαιτεί να μάθεις τι γίνεται εξηγώντας ότι ο έμπορος ΔΕΝ σου λέει. Ώστε να μην σε παραπέμψουν σε αυτόν.
-
Προφανώς και ξέρουν αλλά δεν θέλουν να εκθέσουν τον έμπορο, δηλαδή τον συνεργάτη/πελάτη τους. Το βασικό είναι να σου απαντήσουν.
-
Πήρα τηλέφωνο την ford-hellas, ούτε και αυτοί ξέραν κάτι!!! Θα το κοιτάξουν και θα μου πουν. Θα σας ενημερώσω σχετικά!
Fanis75 wrote:
Φυσικά και ξέρουν, αλλά προασπαθούν να μην εκτεθούν. Στέλνεις email στην Ford Motor Hellas και απαιτεί να μάθεις τι γίνεται εξηγώντας ότι ο έμπορος ΔΕΝ σου λέει. Ώστε να μην σε παραπέμψουν σε αυτόν.
Δηλαδή συγνώμη από την Ford απάντησαν ότι δεν ξέρουν εάν είναι κλειστό ένα από τα εργοστάσια παραγωγής τους; Αυτό και αν δεν ακούγεται υπέροχο!!!Δεν ξέρω τι είναι πιο τραγικό ειλικρινά, όντως το να μη ξέρουν η να ξέρουν και να κάνουν τις πάπιες!
Οκ εφόσον σε ενημερώσουν, κάνε το ίδιο και εσύ εδώ.
-
To πρόβλημα τελικά είναι πολύ μεγαλύτερο και παγκόσμιο! Μόνο Toyota & Hyundai είναι ΟΚ προς το παρόν. Μιλάνε για ζημιές δισεκατομμυρίων για το 2021!!
https://www.drive.gr/news/kosmos/general-motors-ena-tsip-tha-tis-stoihisei-2-dis-dolaria
-
@stheodosis σου έχουν δώσει αριθμό πλαισίου ? Αν το έχεις αναφέρει ήδη μου διέφυγε
-
Όχι , δεν μουν έχουν δώσει κάτι
@stheodosis σου έχουν δώσει αριθμό πλαισίου ? Αν το έχεις αναφέρει ήδη μου διέφυγε
-
Αν έχεις πολύ καιρό που έβαλες την παραγγελία νομίζω θα έπρεπε ο πωλητής να σου είχε δώσει αριθμό πλαισίου. Είναι και η ένδειξη ότι το αμάξι έχει πάρει σειρά να μπεί στην γραμμή παραγωγής. Αν έχεις τον αριθμό μετά από ένα μικρό διάστημα μπορείς να κάνεις και 'tracking' του αυτοκινήτου
-
stheodosis wrote:
Πήρα τηλέφωνο την ford-hellas, ούτε και αυτοί ξέραν κάτι!!! Θα το κοιτάξουν και θα μου πουν. Θα σας ενημερώσω σχετικά!
Fanis75 wrote:
Φυσικά και ξέρουν, αλλά προασπαθούν να μην εκτεθούν. Στέλνεις email στην Ford Motor Hellas και απαιτεί να μάθεις τι γίνεται εξηγώντας ότι ο έμπορος ΔΕΝ σου λέει. Ώστε να μην σε παραπέμψουν σε αυτόν.
Δηλαδή συγνώμη από την Ford απάντησαν ότι δεν ξέρουν εάν είναι κλειστό ένα από τα εργοστάσια παραγωγής τους; Αυτό και αν δεν ακούγεται υπέροχο!!!Δεν ξέρω τι είναι πιο τραγικό ειλικρινά, όντως το να μη ξέρουν η να ξέρουν και να κάνουν τις πάπιες!
Οκ εφόσον σε ενημερώσουν, κάνε το ίδιο και εσύ εδώ.
Κλασικός Σφακιανάκης , την ίδια συμπεριφορά είχα και εγώ στην Renault Αργυρούπολης και όταν έστειλα email στα κεντρικά για τον ίδιο λόγο ( 'ετοιμοπαράδοτο' σε 1 μήνα έκανε σχεδόν 3μήνες να έρθει ) έκαναν 1 μήνα να με πάρουν τηλ για να μην φέρουν τον Σφακιαννάκη σε δύσκολη θέση ! Έχουν μια τάση να μην κρεμάνε σε θέματα αγοράς τους συνεργάτες , η Teoren πάντως μια χαρά τον αδειάζει σε θέματα τεχνικά ... εκεί δεν παίζει !
-
Για τους λάτρεις των οθονών:
Αλλαγή αναλογικού πίνακα οργάνων σε ψηφιακό. Είναι το δεύτερο που βλέπω να έχει κάνει αυτή την αλλαγή. Απαιτείται ο νέος πίνακας και έπειτα προγραμματισμός.
Αρκετή ιστορία απ ότι βλέπω αλλά όχι απαγορευτική δουλειά. Φυσικά παίζει ρόλο και πόσα θα δώσει κανείς για την οθόνη...
-
Μάλλον είμαι από τους λίγους που προτιμούν τον αναλογικό πίνακα από τον ψηφιακό. Εαν είχα την επιλογή δεν θα επέλεγα με τίποτα τον ψηφιακό...με κουράζει. Άσε που στο Puma έχουν εμφανιστέι τα πρώτα 'προβληματάκια', δλδ. όταν ζεστάινεται πολύ αρχίζει να τρεμοπαίζει.
-
Και εγώ δεν έχω θέμα με τον αναλογικό πίνακα. Τον βρίσκω μάλιστα και αρκετά όμορφο. Το έβαλα περισσότερο για να το δουν οι ιδιοκτήτες. Δε νομίζω να έκανα ποτέ την συγκεκριμένη αλλαγη...
-
Θα ε΄χιε ενδιαφέρον αν μπορεί να γίνει και το ανάποδο, εγώ θα προτιμούσα πχ ST Line X με αναλογικά κοντέρ και οθονούλα στην μέση με τις σημάνσεις για φόρτιση μπαταρίας κλπ. Βελόνες στο κοντέρ για πάντα
-
Μονο αν ειχε περισσοτερες επιλογες παραμετροποιησεις και ενδειξεων πχ navi.
Μου αρεσει ο αναλογικος και μενα, ειδικα αφου δεν υστερει σε δυνατοτητες.
-
Και Navi να είχε το 90% των χρηστών χρησιμοποιεί google maps/waze οπότε πάλι δε θα το χρησιμοποιούσε...
-
Και Navi να είχε το 90% των χρηστών χρησιμοποιεί google maps/waze οπότε πάλι δε θα το χρησιμοποιούσε...
Χρησιμοποιούν γιατί δεν έχουν καλή υλοποίηση, ή καθόλου. Στο 2008 και το 3D χρησιμοποιούμε μόνιμα το εργοστασιακό, και μάλιστα το βρίσκω πολύ καλύτερο από Google, έχω εξηγήσει στα κατάλληλα νήματα γιατί.
Και να μην το χρησιμοποιείς για προορισμό, και μόνο που σου δείχνει το τι να περιμένεις στο δρόμο είναι χρήσιμο.
-
Τα γραφικά του ωραία είναι συμφωνώ. Όμορφο. Επίσης συμφωνώ πως καμιά φορά είναι χρήσιμο να βλέπεις τι στενά και δρόμους έχεις γύρω σου. Η ερώτηση είναι: είναι τόσο κρίσιμο να τα βλέπεις αυτά στον πίνακα οργάνων και όχι στην κεντρική οθόνη; Για μένα όχι...
Ως χρηστικότητα σε καμία περίπτωση δεν είναι καλύτερο από google, στα οποία μπορείς να βλέπεις κίνηση, κάμερες, αστυνομία, έργα, παρακάμψεις κτλ κτλ, χωρίς να υπάρχει ποτέ ανάγκη για αναβάθμιση. Είναι πάντα ενημερωμένο.
-
Τα γραφικά του ωραία είναι συμφωνώ. Όμορφο. Επίσης συμφωνώ πως καμιά φορά είναι χρήσιμο να βλέπεις τι στενά και δρόμους έχεις γύρω σου. Η ερώτηση είναι: είναι τόσο κρίσιμο να τα βλέπεις αυτά στον πίνακα οργάνων και όχι στην κεντρική οθόνη; Για μένα όχι...
Ως χρηστικότητα σε καμία περίπτωση δεν είναι καλύτερο από google, στα οποία μπορείς να βλέπεις κίνηση, κάμερες, αστυνομία, έργα, παρακάμψεις κτλ κτλ, χωρίς να υπάρχει ποτέ ανάγκη για αναβάθμιση. Είναι πάντα ενημερωμένο.
https://www.tomtom.com/en_gb/in-dash-navigation/3d-connected-nav/
Και στο TomTom τα βλέπεις αυτά με καλύτερα γραφικά/interface/χρηστικότητα. Πρόσεξε το Extended Route bar στα δεξιά της οθόνης. Τα έχουμε συζητήσει ενδελεχώς αυτά. Επίσης fuel τιμές (το χρησιμοποιώ κατά κόρον σε ταξίδια γιατί βάζω σχετικά ακριβά/EKO/BP όταν είμαι εκτός έδρας), και το σύστημα καθυστερήσεων (σου εξηγεί γιατί, για πόσο σε μέτρα/λεπτά με ακρίβεια) και όλες τις άλλες πληροφορίες (point of interests όλων των τύπων, κ.λ.π).
Το i-cockpit έχει το πλεονέκτημα ότι δεν κοιτάς ποτέ πουθενά και αλλού. Αν θες τι γνώμη μου, καλύτερα να μην υπήρχαν οθόνες στη μέση, παίρνεις σίγουρα το κεφάλι σου από την ευθεία, και αν υπάρχουν πρέπει να είναι στο ύψος του παρμπρίζ για να μην χάνεις την επαφή με το δρόμο, στο i-cockpit έχεις και τα 2 πελονεκτηματα, το ψηφιακό καντράν είναι ΚΑΙ στο ύψος του παρμπρίζ, και δεν παίρνεις το κεφάλι σου/ορατότητα ποτέ από την ευθεία του οδηγού. Είναι άλλος τρόπος, απλά.
Ford Focus MK4