Είτε το πιστεύεις είτε όχι με δικό μου email ενημερώθηκε ο πωλητής για το πρόβλημα περί τις 20 Ιανουαρίου. Η επίσημη ενημέρωση ήρθε από ότι μου είπε καμιά εβδομάδα αργότερα. Δε νομίζω ότι έχει νόημα να το κυνηγήσεις.
Η διαδικασία της καταγγελιάς είναι απλή και θα με προστατέψει έμενα και μελοντικούς αγοραστές απο παρομοια ζητήματα.
Πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω όμως με την παραγγελεια. Είτε θα περιμένω μέχρι τον Νοέμβρη είτε θα την ακυρώσω τωρα.
Αν και πολύ θα το θελα τωρα το αμάξι , μπορώ να περιμένω μέχρι το τέλος του χρόνου για αγορά. Το ζήτημα είναι οτι αν ανακοινώθει καινουριο focus, κάτι που είναι πολύ πιθανό, ενω εγώ θα περιμένω μοντέλο του 2019.
Ένας λόγος που επέλεξα το focus , ήταν και η ημερομηνια παράδωσης του σε σχεση με άλλους κατασκευαστές. Αν το ήξερα θα είχα πραξει ανάλογα.