-
https://www.drive.gr/news/agora/ereyna-ellada-o-tritos-pio-gerasmenos-stolos-ih-stin-ee
Σύμφωνα με το άρθρο κυκλοφορούν στην Ελλάδα 5.200.000 οχήματα και τα 4.300.000 είναι ανω των 10 ετών. Πραγματικά απογοητευτικό νούμερο κυρίως για την ασφάλεια των πολιτων. Τα αυτοκινητα πριν το 2010 είχαν μακραν χειρότερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια απο τα σημερινά ,αλλά δυστυχως στους δρόμους κυκλοφορουν ακόμα αμάξια της δεκαετίας του 90 που ειχαν ανυπαρκτη παθητική ασφάλεια. Με την κρίση να παραμένει και τους μισθους κολλημένους στα 600ε το μέλλον είναι θλιβερό.
Το 2030 η πλειοψηφία θα εχει αμάξια 20ετιας και 30ετιας, κατι που ειναι επικίνδυνο και δεν αναφέρομαι στους ρυπους αλλα στην παθητική και ενεργητική ασφάλεια. Είναι αδύνατον να μειωθουν τα θανατηφόρα τροχαία όταν οδηγας ενα corsa 30ετιας.
Προτείνω επαναφορά της απόσυρσης στα 2000ε και να επιδοτει το κράτος όλα τα αυτοκινητα κατω απο 15000ε με άτοκες δόσεις. Η επιδότηση των ηλεκτρικων ειναι γελοία γιατι αυτος που εχει corolla του 1990 δεν εχει τα χρήματα να παρει vw id3.
-
https://www.drive.gr/news/agora/ereyna-ellada-o-tritos-pio-gerasmenos-stolos-ih-stin-ee
Σύμφωνα με το άρθρο κυκλοφορούν στην Ελλάδα 5.200.000 οχήματα και τα 4.300.000 είναι ανω των 10 ετών. Πραγματικά απογοητευτικό νούμερο κυρίως για την ασφάλεια των πολιτων. Τα αυτοκινητα πριν το 2010 είχαν μακραν χειρότερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια απο τα σημερινά ,αλλά δυστυχως στους δρόμους κυκλοφορουν ακόμα αμάξια της δεκαετίας του 90 που ειχαν ανυπαρκτη παθητική ασφάλεια. Με την κρίση να παραμένει και τους μισθους κολλημένους στα 600ε το μέλλον είναι θλιβερό.
Το 2030 η πλειοψηφία θα εχει αμάξια 20ετιας και 30ετιας, κατι που ειναι επικίνδυνο και δεν αναφέρομαι στους ρυπους αλλα στην παθητική και ενεργητική ασφάλεια. Είναι αδύνατον να μειωθουν τα θανατηφόρα τροχαία όταν οδηγας ενα corsa 30ετιας.
Προτείνω επαναφορά της απόσυρσης στα 2000ε και να επιδοτει το κράτος όλα τα αυτοκινητα κατω απο 15000ε με άτοκες δόσεις. Η επιδότηση των ηλεκτρικων ειναι γελοία γιατι αυτος που εχει corolla του 1990 δεν εχει τα χρήματα να παρει vw id3.
-
Τι id3; Εγώ προτείνω Tesla Long Range, και έχουν και γρήγορη φόρτιση και τους καλύτερους φορτιστές η Tesla. Το πακέτο είναι ολοκληρωτικά καλύτερο.
Πάντως εδώ τα παιδιά λένε σε 5 χρόνια δεν θα υπάρχει θερμικό αυτοκίνητο στην χώρα. Οπότε μονο ηλεκτρικά αλλιώς πετάτε τα λεφτά σας.
Και εγώ σκεφτόμουν μήπως άλλαζα το αγροτικό, ευτυχώς που δεν το έκανα γιατί και αυτό Tesla θα το πάρω.
-
Προτείνουμε να οδηγείτε με σύνεση, χωρίς νεύρα, και τηρώντας τον κοκ. Και όπου μπορείτε, χρησιμοποιείστε τα μμμ.
-
Κίνητρα είναι το εύκολο... αντικίνητρα κατοχής σε ασυντήρητα σαπάκια ΙΧ και επαγγελματικά να δούμε αν ποτέ κάποιος θα έχει τα κάκαλα να επιβάλλει. Κτεο 20 ευρώ λάδωμα και καθάρισες και όλοι βολεύονται..
-
προτεινω διαγραφη χρεων και αναδιανομη των κερδων απο τις καπιταλιστικες ελιτ
-
Εγώ προτείνω να τα κρατήσουμε άλλα 4-5 χρόνια. Έτσι κι αλλιώς, τι 16, τι 20-21... Άσε που εν μέσω καραντίνας, αφενός δεν έχεις πού να το πας, αφετέρου δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Υπομονή λοιπόν λίγο ακόμα και μετά κατευθείαν σε τούμπανο ηλεκτρικό, με λυμένα τα σημερινά προβλήματά τους.
-
-
Αυτό με τα μονά-ζυγά πρέπει να σταματήσει. Ένα μέτρο που πάρθηκε κάποτε (θυμάται κανένας πότε, ήμουν νιος και γέρασα) προσωρινά για εξοικονόμιση καυσίμων διατηρείται ακόμα. Έτσι το παλιό δεύτερο που το κρατάνε οι αθηνάιοι (κάτι ξέρω κι εγώ) για αυτό το σκοπό θα πάει για πέταμα.
-
Αυστηρό ΚΤΕΟ με σοβαρούς ελέγχους, όπως DE και UK. Έτυχε μπροστά μου να κόψουν αυτοκίνητο για πρόβλημα σε λάστιχα και αμορτισέρ και ακρόμπαρα και ο ιδιοκτήτης να φωνάζει ότι 'αφού σε πληρώνω πρέπει να το περάσεις'. Έχω ακούσει και ιστορία για αυτοκίνητα σε νησιά που περνάγανε από ΚΤΕΟ τηλεφωνικά. Μπορεί ένα κλιμάκιο μηχανολόγων να περνάει από τα αυτοκίνητα που μόλις είχαν περάσει από ΚΤΕΟ και να τα ξαναελέγχει.
-
-
Κίνητρα για αγορά νέου. Με απόσυρση θα είναι? Βάση ρύπων θα είναι ?(το καινούργιο) Όχι ότι θα αλλάξει κάτι σημαντικό. Λεφτά ... ΔΕΝ υπάρχουν. Εκτός κι αν τα κίνητρα, η απόσυρση ή δεν ξέρω γω τι είναι βαρβάτα.Κι όταν λέμε βαρβάτα δεν εννοούμε 800-900-1000 ευρώ σε αμάξι που κάνει 11000.
-
Έχουμε πέσει σε Ρουμανοποιηση, κανονικά οι τιμές εδώ θα έπρεπε να είναι σαν της Τσεχίας/Ρουμανίας, χώρες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα!
Ξεκινήσαμε 100 βήματα μπροστά από αυτούς, και σε λίγο μας περνάνε για πλάκα.
-
Ένα τεράστιο κομμάτι των νεκρών και τραυματιών στη χώρα μας αφορά πεζούς, μοτοσυκλετιστές και ποδηλάτες. Και να αλλάξεις το στόλο με εντελώς καινούργια, σε αυτό το κομμάτι δεν κερδίζεις κάτι. Ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, κυρίως φοιτητάρια, νέοι, μικροσυνταξιούχοι, ρομά, χαμηλόμισθοι, μικροεπαγγελματίες, εποχικά εργαζόμενοι, άνεργοι, μικροαγρότες, κατεστραμμένοι της κρίσης, κ.α., απλά δεν μπορούν να αγοράσουν σύγχρονο αμάξι ακόμη και αν μηδενιστούν οι φόροι στα ιχ.
Τέλος, ένα μικρό, αλλά ιδιάζον κομμάτι των ατυχημάτων, αφορά τα πάσης φύσεως επαγγελματικά, αγροτικά και δομικά μηχανήματα, όπου η κουβέντα να πάρουμε καινούργια αφ΄ενός δεν θα καλυτερεύσει κάτι σε σημαντικό βαθμό, αφ' ετέρου δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα γιατί ένα καινούργιο έχει πολλαπλάσιο κόστος από ένα μετάχειρο και η αγορά του είναι απλά ανέφικτη από τους επαγγελματίες.
Με άλλα λόγια : αφ' ενός για πολλές κατηγορίες ατυχημάτων δεν έχει νόημα η μέση ηλικία του στόλου, αφ' ετέρου για ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού δεν υπάρχει η δυνατότητα να αγοραστεί σύγχρονο όχημα.
Οι καλύτερες λύσεις από κάθε απόσυρση και κίνητρα που φαντασιώνονται οι κάθε λογής λιγούρηδες σαν τον πεινασμένο που ονειρεύεται καρβέλια είναι οι κάτωθι : Βελτίωσε τα μμμ, εντόπισε τα σημεία καρμανιόλες στο οδικό δίκτυο και βελτίωσέ τα, αποθάρρυνε όσο γίνεται τη χρήση διτρόχων, εισήγαγε επιτέλους το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία όλων των βαθμίδων.
To Λουξεμβούργο, με μακράν τον νεώτερο στόλο ιχ στην ΕΕ αφού έχει μέσο όρο 6,5 χρόνια!, έχει την ίδια αναλογία νεκρών ανά 1 εκατομμύριο με εμάς! Το Λουξεμβούργο!
Άρα, κάτι άλλο φταίει πιο πολύ. Προφανώς και αν όλοι οδηγούσαμε τα τελευταία μοντέλα ιχ θα είχαμε κάποια βελτίωση, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι κάποια άλλα πράγματα έχουν προτεραιότητα στο να βελτιωθούν.
https://www.statista.com/statistics/323869/international-and-uk-road-deaths/
-
Οι πρωταθλητές των ατυχημάτων :
Κατάταξη περιφερειακών ενοτήτων ανάλογα με το βαθμό επικινδυνότητάς τους
Στην Πρώτη θέση της υψηλής επικινδυνότητας, βρίσκονται οι Κυκλάδες, με 224 τροχαία ατυχήματα και 304 παθόντες από αυτά. Οι 12 ήταν νεκροί, οι 39 ήταν βαρειά τραυματίες και 253 συμπολίτες μας ήταν ελαφριά τραυματίες. Με πληθυσμό 112.615 κατοίκους και με μικρό οδικό δίκτυο, θεωρείται υπερβολικά μεγάλος ο αριθμός των παθόντων και γι΄αυτό βρίσκεται διαχρονικά στο δείκτη της υψηλής επικινδυνότητας. Παρατηρούμε ότι σε αυτή τη γεωγραφική περιφέρεια υπάρχει διαχρονικά, έντονο πρόβλημα τροχαίων ατυχημάτων.
Στην Δεύτερη θέση είναι η Ζάκυνθος, με 44 ατυχήματα από τα οποία προέκυψαν, 6 νεκροί ενώ το προηγούμενο έτος είχε 4 νεκρούς, 6 βαριά τραυματίες και 48 ελαφριά τραυματίες.
Στην Τρίτη θέση είναι τα Δωδεκάνησα, με 206 τροχαία ατυχήματα ενώ το προηγούμενο έτος, ήταν πάλι στις περιφέρειες υψηλής επικινδυνότητας. Καταγράφεται μείωση των νεκρών από τα τροχαία ατυχήματα κατά 8 άτομα, καθώς και μείωση των βαριά τραυματιών κατά 9 άτομα επίσης σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Γιατί έτσι ? Γιατί ένα κωλονήσι με πληθυσμό π.χ. 2.000 μόνιμων κατοίκων κάθε Αύγουστο έχει 50.000 επισκέπτες οι οποίοι γυρνάνε με ιχ και μοτοσυκλέττες, είτε δικά τους είτε ενοικιαζόμενα, σε ένα αστείο οδικό δίκτυο. Πάρτε εσείς τώρα τα τελευταία μοντέλα Μερσεντέ μήπως σωθείτε, λες και οι χιλιάδες τουρίστες που νοικιάζουν μηχανάκια και τα οδηγούν με τις σαγιονάρες και το μαγιό τους και χωρίς κράνος άμα τρακάρουν πάνω σε Μερσεντέ καινούργια και όχι Σάνυ του 1990 δεν θα γίνουν κιμάς, δεν θα ακρωτηριαστούν, δεν θα σπάσουν χέρια/πόδια/κεφάλια.
https://www.tovima.gr/2020/06/01/society/triti-se-thanatous-apo-troxaia-stin-e-e-i-ellada/
-
Η νοοτροπία είναι ίδια. Στην άκρη να περάσω. Ξέρεις ποιος είμαι εγώ? Βλέπεις τι οδηγώ? Έλα μωρέ αφού χωράω. Πάω με πολλά, έχω προτεραιότητα, έχω ακριβό αυτοκίνητο/ μηχανή κάντε όλοι στην άκρη.
Τα ίδια ισχύουν τόσο για οδηγούς αυτοκινήτου όσο και για οδηγούς μηχανών. Απλά οι μηχανές λόγω μεγέθους τρυπώνουν ευκολότερα εκεί που δεν πρέπει και φυσικά ας μην ξεχνάμε ότι σε σχέση με το αυτοκίνητο έχουν μηδαμινή ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης.
Οπότε πάνω απ όλα η παιδεία, η δρόμοι και φυσικά μιλάμε και για καινούργια αυτοκίνητα.
Πωωωωωω εκτός θέματος...
-
Το πήγαινες καλά το κείμενο, τα δυστυχα τα 2τροχα τι σου έφταιγαν;!
Αν είναι έτσι, ας απαγορεύσουμε και τα αυτοκίνητα, μετά δεν θα έχει καθόλου ατυχήματα!
Ή να κόψουμε τα αυτοκίνητα και να έχουμε όλοι μονοτροχα, είμαι σίγουρος θα έχουμε ελάχιστα προβλήματα με αυτό, και όλα τα υπόλοιπα τρένα και μέσα σταθερής τροχιάς.
Oι απαγορεύσεις δεν είναι η λύση, η παιδεία και ο πολιτισμός, σεβασμός για τον άλλο είναι.
-
Επιβολή ορίου ηλικίας απόσυρσης οχημάτων, ειδικά στα φορτηγάκια και στα βαρέα οχήματα, με ταυτόχρονη επιδότηση αγοράς καινούριου οχήματος. Επαναφορά της απόσυρσης οχήματος όλων των κατηγοριών και φοροαπαλλαγές για την αγορά νέου. Το θέμα του Κτεο το αφήνω εκτός διότι λόγω των πολλών ιδιωτικών Κτεο και του μεταξύ τους ανταγωνισμού το μόνο που τους ενδιαφέρουν είναι η μη 'στεναχώρηση' του πελάτη και να τα έχουμε καλά να μας ξαναέρθει πάλι.
-
Tα δις που θα κοστίσει η απόσυρση (άρα μειωμένοι εισπρακτέοι φόροι) και η επιδότηση μερικών χιλιάδων ευρώ ανά ιχ, ρίχτα στην κυκλοφοριακή αγωγή και στην εξάλειψη-βελτίωση των σημείων καρμανιόλων, Θα δεις καλύτερα αποτελέσματα.
Ειλικρινά, γνωρίζετε πόσο κοστίζει ένας καινούργιος τράκτορας για επικαθήμενο? Άμα μιλάμε για Σκάνια, πάμε φουλαριστοί για 120.000 ευρώ. Ο τράκτορας μόνο! Ένα καινούργιο επικαθήμενο ψυγείο, πάει εύκολα άλλα 80-100 χιλιάρικα. Ένα καινούργιο λεωφορείο πιάνει εύκολα τα 250-300 χιλιάρικα!
Ποιά η συμμετοχή των παλιών επικαθήμενων ή των λεωφορείων στα ατυχήματα, οέο? Γιατί να δώσεις επιδότηση και γι' αυτά? Δέχομαι ότι το νέο θα ρυπάνει λιγότερο από το παλιό με μεγάλο περιθώριο μάλιστα, αλλά δεν δέχομαι ότι είναι πιο ασφαλές.
έδιτ
Και εν πάσει περιπτώσει, πες ότι έχεις μερικά μιλλιούνια στην άκρη για ξόδεμα. Γιατί να τα ρίξεις σε απόσυρση? Για να δουλεύει υπερωρίες ο Κορεάτης, ο Τούρκος, ο Σλοβένος, ο Ιάπωνας εργαζόμενος, μπας και μειώσεις εσύ τα θύματα από τα τροχαία?
Είναι αστεία αυτή η αντίληψη. Ρίχτα στη δικιά σου αγορά. Π.χ. φτιάξε μερικά σημεία καρμανιόλες να μην σκοτώνεται ο κοζμάκης. Θα πάρει ο κτηματίας μερικά λεφτά για να παραχωρήσει το περιβόλι του για να διαπλατυνθεί ο δρόμος, θα δουλέψει ο εργάτης στην κατασκευή, θα δουλέψει το λατομείο και ο φορτηγατζής με το αμμοχάλικο και το έτοιμο μπετόν, θα μιζαριστεί και ο υπάλληλος της επίβλεψης. Και ΌΛΟΙ αυτοί θα ξαναρίξουν τα λεφτά στην οικονομία, άρα πρόσθετο όφελος σε βάθος χρόνου. Γιατί αυτά τα φράγκα να πέσουν με επιδοτήσεις στην οικονομία ενός άλλου κράτους?
-
Εγώ δεν βλέπω κάτι κακό στα αυτοκίνητα του 2003-4-5 και μετά .... τα παλιότερα ναι είχαν πολλά θέματα και με την παθητική και την ενεργητική ασφάλεια .
Προσωπικά θα έδινα οδηγία **στα ΚΤΕΟ για εξαντλητικούς ελέγχους στα αυτοκίνητα 20ετίας και ΚΤΕΟ κάθε χρόνο γιαυτά **όπως και στα καινούργια λήζινγ και ενοικιαζόμενα για τους γνωστούς λόγους . Το σκεπτικό θα ήταν ότι πολλοί κρατάνε πολύ παλιά αυτοκίνητα μόνο και μόνο για να κτυπάνε -σπρώχνουν άλλους στο παρκάρισμα ,να τα παρατάνε σε γωνίες για να κάνουν την 'δουλειά' τους ,να πιάνουν θέσεις για το 'καλό' . Μια και είπα για δουλειά πολλοί τα έχουν σαν επαγγελματικά και φυσικά δουλεύουν ΄'μαύρα'' . Φυσικά όλοι αυτοί δεν χαλάνε € για συντήρηση τα βλέπεις κάθε μέρα στο δρόμο να καπνίζουν στα φανάρια και το αυτοκόλλητο του ΚΤΕΟ φρέσκο!
Οι μερακλήδες που συντηρούν σωστά τα παλιά αυτοκίνητα τους και δεν έχουν κάνει 'μετατροπές ' δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα ίσα ίσα το πέρασμα από τα πιο αυστηρά ΚΤΕΟ θα ανέβαζε και την αξία της περιουσίας τους . Τους υπόλοιπους οι αυστηροί έλεγχοι θα τους έσπρωχναν - αν πραγματικά τα χρειάζονται - σε αυτοκίνητα του καινούργιου αιώνα με ABS ESP και ένα σκασμό αερόσακους . Καλλίτερα θα ήταν και για τα τροχαία ατυχήματα και για την οικονομία γιατί δεν μπορούν/συμφέρει να εισαχθούν τέτοια οπότε θα γινόταν αγοραπωλησίες των ελληνικών μεταχειρισμένων , τα συνεργεία θα δούλευαν και αυτά... και πιο υπεύθυνα γιατί δεν θα ήθελαν να κόβονται οι πελάτες τους στον έλεγχο.
-
Το συγκεκριμένο πόστ αφορά για το γηρασμένο στόλο. Είναι πολυσύνθετο το αίτημα. Οδηγική παιδεία δεν έχεις, δρόμους δεν έχεις, νοοτροπία του λαού ούτε αυτό έχεις, συντήρηση οχημάτων ελλιπέστατη αν και ρωτήσεις τους περισσότερους θα σου πούνε ότι είναι σε άριστη κατάσταση το όχημά τους λες και όλοι ξέρουν από συντήρηση. Φτιάχτηκαν δρόμοι και βάλανε διόδια και ο κόσμος προσπαθεί να πηγαίνει από τους παραδρόμους. Η κάθε περιφέρεια που είναι υπεύθυνη για τους δρόμους αδιαφορεί εκτός αν γίνουν σοβαρά ατυχήματα. Στην Κρήτη παλεύουν να κάνουν ΒΟΑΚ που θα βάλουν διόδια. Χωρίς οικονομική δυνατότητα ο κόσμος μετά από τόσα χρόνια κρίσης και μνημονίων ήρθε και ο Κορωνοιός τώρα. Χωρίς τη δυνατότητα κινήτρων δεν θα γίνει τίποτα. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Και νέα οχήματα και να μη δώσει το κράτος κίνητρα. Για τους επαγγελματίες των βαρέων ο μέσος όρος είναι πολύ μεγάλος. Στα λεωφορεία δεν έχει κάνει απόσβεση ο ιδιοκτήτης στα 27 χρόνια που είναι το όριο απόσυρσής του? Ξέρετε πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει λεωφορείο Δ.Χ σε τόσα χρόνια? Ξέρετε σε πόσα βαρέα οχήματα έχει βλάβη το σύστημα ABS εγώ που μπάινω κάθε μέρα σε αυτά? Ποία είναι η απάντησή τους? Μια χαρά φρενάρει, δεν θέλει ABS. Παλιά που δεν είχαμε ABS τι πάθαμε? Νοοτροπία επαγγελματιών. Το ίδιο φρενάρει ένα νέο όχημα με ένα παλιό? Ο κόσμος εξελίσσεται όπως και η τεχνολογία εξελίσσεται. Από το 2012 τα ταξινομημένα οχήματα έχουν νέα οδηγία πέδησης με καλύτερο συντελεστή πέδησης. Σε λίγο τα οχήματα θα είναι αυτόνομα και εμείς θα είμαστε με τις γκαζιέρες του 80. Είμαστε σαν νοοτροπία λαού πιο πολύ στις χώρες της ανατολής παρά ως Ευρωπαίοι. Θέλουμε πολύ δουλειά να βελτιωθούμε δυστυχώς!!!
https://m.naftemporiki.gr/story/1460841/seaa-gerasmenos-o-stolos-ton-bareon-oximaton-stin-ellada
-
Ένα καινούργιο λεωφορείο κάνει 250 χήνες. Έστω ότι το επιδοτεί το κράτος με 50 εξ' αυτών. Με ένα μπάτζετ π.χ. 50 μιλούνια θα καταφέρουμε να αλλάξουμε 1.000 παλιά λεωφορεία, αν οι λεωφορειούχοι βρούν τα υπόλοιπα 200 για να πάρουν καινούργιο (χλωμό, αλλά έστω, πες ότι γίνεται εν μέσω κρίσης). Τα οφέλη για το περιβάλλον θα τα δούμε από το πρώτο χλμ. Τα οφέλη για την ασφάλεια, ποιά ακριβώς είναι?
Πόσα ατυχήματα γίνονται με τα παλιά λεωφορεία το χρόνο, και που γι' αυτά τα ατυχήματα να φταίει η παλαιότητά τους? Μήπως κάτι κοντά στο μηδέν?
Μάλλον πρέπει να βρείτε άλλο, καλύτερο τρόπο να ξοδέψετε τα λεφτά του κοζμάκη.
-
Το συγκεκριμένο πόστ αφορά για το γηρασμένο στόλο. Είναι πολυσύνθετο το αίτημα. Οδηγική παιδεία δεν έχεις, δρόμους δεν έχεις, νοοτροπία του λαού ούτε αυτό έχεις, συντήρηση οχημάτων ελλιπέστατη αν και ρωτήσεις τους περισσότερους θα σου πούνε ότι είναι σε άριστη κατάσταση το όχημά τους λες και όλοι ξέρουν από συντήρηση. Φτιάχτηκαν δρόμοι και βάλανε διόδια και ο κόσμος προσπαθεί να πηγαίνει από τους παραδρόμους. Η κάθε περιφέρεια που είναι υπεύθυνη για τους δρόμους αδιαφορεί εκτός αν γίνουν σοβαρά ατυχήματα. Στην Κρήτη παλεύουν να κάνουν ΒΟΑΚ που θα βάλουν διόδια. Χωρίς οικονομική δυνατότητα ο κόσμος μετά από τόσα χρόνια κρίσης και μνημονίων ήρθε και ο Κορωνοιός τώρα. Χωρίς τη δυνατότητα κινήτρων δεν θα γίνει τίποτα. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Και νέα οχήματα και να μη δώσει το κράτος κίνητρα. Για τους επαγγελματίες των βαρέων ο μέσος όρος είναι πολύ μεγάλος. Στα λεωφορεία δεν έχει κάνει απόσβεση ο ιδιοκτήτης στα 27 χρόνια που είναι το όριο απόσυρσής του? Ξέρετε πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει λεωφορείο Δ.Χ σε τόσα χρόνια? Ξέρετε σε πόσα βαρέα οχήματα έχει βλάβη το σύστημα ABS εγώ που μπάινω κάθε μέρα σε αυτά? Ποία είναι η απάντησή τους? Μια χαρά φρενάρει, δεν θέλει ABS. Παλιά που δεν είχαμε ABS τι πάθαμε? Νοοτροπία επαγγελματιών. Το ίδιο φρενάρει ένα νέο όχημα με ένα παλιό? Ο κόσμος εξελίσσεται όπως και η τεχνολογία εξελίσσεται. Από το 2012 τα ταξινομημένα οχήματα έχουν νέα οδηγία πέδησης με καλύτερο συντελεστή πέδησης. Σε λίγο τα οχήματα θα είναι αυτόνομα και εμείς θα είμαστε με τις γκαζιέρες του 80. Είμαστε σαν νοοτροπία λαού πιο πολύ στις χώρες της ανατολής παρά ως Ευρωπαίοι. Θέλουμε πολύ δουλειά να βελτιωθούμε δυστυχώς!!!
https://m.naftemporiki.gr/story/1460841/seaa-gerasmenos-o-stolos-ton-bareon-oximaton-stin-ellada
Θέτεις πάρα πολύ σοβαρά θέματα με ωραίο τρόπο.
Η δικιά μου άποψη είναι ότι δεν έχουμε άμεση σχέση με κεντρική/β. Ευρώπη.
Θυμίζουμε περισσότερο μία μίξη βαλκανικών με Ασιατικές δημοκρατίες και θα έπρεπε να είχαμε τα οχήματά τους και τις τιμές τους. Αυτοί είμαστε.
Ένα θέμα που το αναφέρω χρόνια, για να δεις πραγματικά βελτίωση πρέπει να δώσεις κίνητρα σε επαγγελματίες και να φτιάξεις μέσα σταθερής τροχιάς όπως σε όλο τον πλανήτη.
Εμείς έναν ΟΣΕ τον καταστρέψαμε, θα μπορούσε να ελέγχει το μισό εμπόριο Ασίας/Ευρώπης (που λέει ο λόγος).
Τα επαγγελματικά κάνουν και τα περισσότερα χλμ/ώρες χρήσης ΚΑΙ συνήθως έχουν ελλειπή συντήρηση και άπειρα χρόνια λειτουργίας.
Γερασμένος στόλος αυτοκινήτων. 16+ έτη ο μέσος όρος. Τι προτείνετε;