-
Ε για τον πολιτισμένο κόσμο θα βγάλουν την Corolla GR 4κίνητη με πολύ δυνατό σύνολο. Στην Ελλάδα εμείς θα τα βλέπουμε ως συνήθως μόνο σε βίντεο
-
ALEX19 wrote:
Εντάξει ο καθένας με τη τρέλα του. Άλλος βλέπει τη κορόλλα σπορτιφ, άλλος ποιοτικά τα πλαστικά της φορντ
Μετά την 116 πήρα το Kuga, ελάχιστη διαφορά βρήκα στο εσωτερικό σε θέμα απτής ποιότητας. Φυσικά ήταν καλύτερο το Kuga από την Ζ4 αλλά αρκετά χειρότερο από 3αρα (e46). Ο καθένας φυσικά με τα υποκειμενικά του κριτήρια.
Όσο για την Κορόλα, μόνο από το Φόκους και τον Άσσο υπολείπεται...και δεν το λέω μόνο εγώ, αλλά το μεγλαύτερο % του ειδικού τύπου. π.χ
'Το εμπρός μέρος πολύ δύσκολα υποστρέφει και το τιμόνι είναι πιο ακριβές από ποτέ, συνθέτοντας τελικά μια οδική συμπεριφορά που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας.'
H κορόλλα με τα 88 άλογα περισσότερο με κάρο μοιάζει παρά με αυτοκίνητο τι να στρίψει και που να πάει.Το εσωτερικό των φορντ δεν έχει καμία σχέση με bmw εαν πρέπει ντε και καλά να τα συγκρίνουμε με κάποια άλλη μάρκα μπορούμε να το κάνουμε με τα vw. Εκεί σε κάποια μοντέλα είναι καλύτερα σε καποιά άλλα χειρότερα. Από φόρντ 4 αυτοκίνητα έχουν περάσει από την οικογένεια και όλα είχαν χαμηλού επιπέδου πλαστικά. Ακόμα και το σμαξ των 2,5λίτρων και 215 ίππων.
Δεν υπάρχει σύγκριση στην ποιότητα των υλικών μεταξύ των δύο εταιρειών ιδιαίτερα στα τελευταία μοντέλα που βγάζει η bmw έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχυ.Επειδή κατέληξα στο φόκους για οικονομικούς πρωτίστως λόγους δε θα κάθομαι να γράφω παλαβομάρες και να αυτοαποθεώνομαι λες και πήρα καμιά πόρσε, κάτι που κάνουν δυστυχώς οι περισσότεροι εδώ μέσα.
-
Δυστυχώς απ' όσα σου γράψαμε και εξηγήσαμε, δεν κατάλαβες απολύτως τίποτα. Άλλα σου είπαμε, άλλα κατάλαβες και συνεχίζεις και λες το ίδιο ποίημα χωρίς κανένα παράδειγμα ή τεκμηρίωση...
Κρίμα, χαμένος χρόνος...
Ειλικρινά, ακύρωσε το Focus, κάνε λίγη οικονομία για ακόμα 1-2 χιλιάρικα που κάνει η προσφορά της BMW 1, και πάρε αυτήν. Έτσι κι αλλιώς ο εξοπλισμός δε σε ενδιαφέρει. Έχεις επιλέξει λάθος αυτοκίνητο σε περιμένει μεγάλη απογοήτευση με τα γούστα και τις παραισθήσεις που έχεις.
Επίσης αφού σου αρέσουν τόσο τα εσωτερικά και η ποιότητα κατασκευής και ενθουσιάστηκες με την 1, σου προτείνω να πας να δεις και κανένα Mazda να πάρεις μια γεύση για το τι πραγματικά σημαίνει ποιότητα κατασκευής και συναρμογής. Έτσι κ αλλιώς οι επιδόσεις δε παίζουν ρόλο όπως λες σ αυτά τα αυτοκίνητα.
-
Άσχετο με την αντιπαράθεση των τελευταίων σελίδων, παιδικά καθίσματα isize με βάση και φορά προς τα πίσω έχει βάλει κάποιος στο focus; Χωράει μπροστά οδηγός 1,85;
-
H κορόλλα με τα 88 άλογα περισσότερο με κάρο μοιάζει παρά με αυτοκίνητο τι να στρίψει και που να πάει.Το εσωτερικό των φορντ δεν έχει καμία σχέση με bmw εαν πρέπει ντε και καλά να τα συγκρίνουμε με κάποια άλλη μάρκα μπορούμε να το κάνουμε με τα vw.
Δεν υπάρχει σύγκριση στην ποιότητα των υλικών μεταξύ των δύο εταιρειών ιδιαίτερα στα τελευταία μοντέλα που βγάζει η bmw έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχυ.
-
Ποιά Κορόλα έχει 88 άλογα!?!?!
-
Σου είπα την δικιά μου άποψη, το τι διαπίστωσα εγώ πηγάινοντας από την 116 (5η μου BMW) σε Kuga. Προφανώς έχεις άλλη άποψη. Εγώ δεν βρήκα καμια τρομερή διαφορά που να δικαιολογεί την διαφορά τιμής (βρήκα διαφορά σε άλλα σημεία που δεν φαίνονται, αλλά όχι στο εσωτερικό).
-
-
Δυστυχώς απ' όσα σου γράψαμε και εξηγήσαμε, δεν κατάλαβες απολύτως τίποτα. Άλλα σου είπαμε, άλλα κατάλαβες και συνεχίζεις και λες το ίδιο ποίημα χωρίς κανένα παράδειγμα ή τεκμηρίωση...
Κρίμα, χαμένος χρόνος...
Ειλικρινά, ακύρωσε το Focus, κάνε λίγη οικονομία για ακόμα 1-2 χιλιάρικα που κάνει η προσφορά της BMW 1, και πάρε αυτήν. Έτσι κι αλλιώς ο εξοπλισμός δε σε ενδιαφέρει. Έχεις επιλέξει λάθος αυτοκίνητο σε περιμένει μεγάλη απογοήτευση με τα γούστα και τις παραισθήσεις που έχεις.
Επίσης αφού σου αρέσουν τόσο τα εσωτερικά και η ποιότητα κατασκευής και ενθουσιάστηκες με την 1, σου προτείνω να πας να δεις και κανένα Mazda να πάρεις μια γεύση για το τι πραγματικά σημαίνει ποιότητα κατασκευής και συναρμογής. Έτσι κ αλλιώς οι επιδόσεις δε παίζουν ρόλο όπως λες σ αυτά τα αυτοκίνητα.
Τον άσο τον παίρνω για πλάκα δε χρειάζομαι καμία οικονομία αλλά δε χωράνε δύο bmw στο γκαράζ, το χ3 μου στοιχίζει ακριβά στη συντήρηση για δεύτερο το παίρνω το Φορντ όχι για πρώτο.
Το ποιος έχει παραισθησεις να μη το συζητήσουμε καλυτερα δεν είμαι αυτός που έδωσε 35000 για φοκους και νομίζει ότι οδηγεί audi rs6. Εχουν περάσει πολλά Φορντ από τα χέρια μου και ξέρω πολύ καλά την εταιρεία και από την καλή και από την ανάποδη.
Είστε εύκολοι στις προσβολές και φτωχοί στα επιχειρήματα. Συνεχίστε την αυτοαποθέωση.
-
Φίλε μου είσαι σίγουρος ότι έχεις παραγγείλει focus?
Εμένα μου δίνεις την εντύπωση κάποιου που έχει ανεκπλήρωτο έρωτα με BMW.
-
Α είσαι εντελώς σε παράκρουση... Αρχίζει και έχει πλάκα πλέον!
Τι ακριβώς πρόβλημα έχεις για το τι πήρα με 35 χιλιάρικα; Μαζί τα βγάλαμε ή μήπως σε έχω βάλει τσολιά στο πορτοφόλι μου;
Ζητήσανε την γνώμη μου για το αμάξι και τους την παρέθεσα. Πετάχτηκες εσύ να μας πεις πως δεν υπάρχει λόγος να δώσει κάποιος τόσα για Focus. Οταν σου εξηγήσαμε τους λόγους με συγκερκιμένα παραδείγματα (τα οποία αμφιβάλω αν διάβασες καν), άρχισες να παίζεις την κασέτα με τις ασυναρτησίες:
- Μα η BMW έχει καλύτερο σαλόνι (σιγά την διαφορά στην σειρά 1 - πολλούς δεν μας απασχολεί το σαλόνι - αρκεί να είναι αξιοπρεπές)!
- Μα η BMW έχει καλύτερα ηλεκτρονικά (ποια ηλεκτρονικά; ούτε ένα παράδειγμα δεν έδωσες 77km/h η BMW, 83km/h το Focus στο moose test)!- Μα το καλύτερο infotainment της αγοράς! (ούτε καν - της Hyundai είναι το καλύτερο - της Ford είναι απλά άνω του μετρίου αλλά κάνει τη δουλειά του μια χαρά)
- Μα κοστίζουν τα ίδια λεφτά (απλά το focus στα λεφτά αυτά έχει τον διπλάσιο εξοπλισμό που εσένα προσωπικά μπορεί να μη σου χρειάζεται, χρειάζεται όμως σε πολλούς άλλους)
- Μα παρά τα 42 άλογα διαφορά είναι το ίδιο γρήγορα! (μεγάλες διαφορές στους χρόνους και δοκιμών και κατασκευαστή)
- Μα η 8ετης εγγύηση είναι κοροϊδία είδα το συμβόλαιο! (ακριβώς ίδια κάλυψη για όλη την διάρκεια πέραν των αναλωσίμων και του σαλονιού που δε καλύπτεται από καμιά εταιρία μετά τα 2 έτη - απορώ τι είδες; Ναι κάποιοι κρατάμε τα αυτοκίνητά μας και δεν τα αλλάζουμε κάθε 4-5 χρόνια. Αυτός είναι ο λόγος που το ψάχνουμε και τόσο)
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ FOCUS! Είσαι μεγάλος χαβαλές, το παραδέχομαι
Να μην αναφέρθω στους χώρους στο εσωτερικό και στο γεγονός ότι το Focus βγαίνει και station...
Για την δουλειά που το θέλω και για τα γούστα μου, στα χρήματα αυτά, αυτό ήταν το καλύτερο, αυτό πήρα. Εσύ που είσαι πιο έξυπνος και μάγκας, δώσε λιγότερα και πάρε BMW με το καλύτερο σαλόνι να το χαρείς με τη ψυχή σου!
-
Άσχετο με την αντιπαράθεση των τελευταίων σελίδων, παιδικά καθίσματα isize με βάση και φορά προς τα πίσω έχει βάλει κάποιος στο focus; Χωράει μπροστά οδηγός 1,85;
Όντως αρκετά με τα ανέκδοτα, ας προσφέρουμε καμιά ουσιαστική πληροφορία...
Δες το βίντεο παρακάτω:
Έχει βάλει ένα καθισματάκι ανάποδο isofix και λέει πως χωράει οδηγός 1.80. Νομίζω πως και 1.85 δε θα έχει πρόβλημα, ειδικά αν κάθεται σε σωστά και όχι στην στάση ξαπλώστρα έλληνα ταξιτζή! Το πολύ πολύ να χρειαστεί να σηκώσεις το κάθισμα λίγο πιο ψηλά.
Καθισματάκι δεν έχω βάλει στο δικό μου, όμως είμαι 1.86 και κάθομαι πίσω από την δική μου θέση άνετα.
-
ALEX19 wrote:
Η συναρμογή των πλαστικών στην bmw είναι πολύ ανώτερη και τα ηλεκτρονικά πολύ καλύτερα ιδιαίτερα το σύστημα πολυμέσων. Ο άσος έχει την καλύτερη καμπίνα στην κατηγορία άλλα είναι τα μειοεκτήματά του. Πάντως καινούργιο vignale πλησιάζει κοντά σε τιμή και την χ2 που εκεί η διαφορά είναι τεράστια στην ποιότητα. Η φορντ το μεγάλο μειονέκτημα της είναι η ποιότητα στην καμπίνα ακόμα και η μαστανγκ που κοστίζει πάνω από 60000€ είναι χαμηλού επιπέδου η ποιότητα στην καμπίνα σε σχέση με τον ανταγωνισμο.
Φυσικά όπως συζητήσαμε και στην προηγούμενη σελίδα τίποτα από αυτά δεν ισχύει... Η ποιότητα του εσωτερικου ΝΑΙ είναι καλύτερη σε γενικές γραμμές αλλά δεν είναι τόσο καλύτερη ώστε να είναι αξιοσημείοτο. Λες και το Focus είναι Fiat του 90 το παρουσιάζετε... Ειδικά το Vignale είναι καταπληκτικό. Σας προκαλώ να πάτε να μπείτε σε ένα να δείτε κι από κοντά.
Μπορεις να υποστηρίξεις αν θες οτι το design της καμπίνας του άσσου είναι πιο εντυπωσιακό ή πιο όμορφο (υποκειμενικά). Εκεί πάω πάσο. Αυτά όπως που αναφέρεις είναι ανυπόστατα... Ειδικά για τα ηλεκτρονικά. Σε ρώτησα και στο προηγούμενο ποστ: Ποια ηλεκτρονικά είναι καλύτερα; Γιατί τα συστήματα και η τεχνολογία του Focus φαίνεται να αποδίδουν καλύτερα. Όσο για το infotainment μέχρι πριν λίγους μήνες δεν υποστήριζε καν Android Auto...
Ναι η Ford δε φημίζεται για τα εσωτερικά της. Όπως σου ξαναείπα αυτός που θα πάρει Ford θα το πάρει για άλλους λόγους. Όποιος κοιτάει καμπίνες, σαλόνια και οθόνες πρώτα, έχει πολλές άλλες επιλογές!
Τα Fiat του '90, το Stilo για παράδειγμα, είχαν εξαιρετική ποιότητα εσωτερικού, τίποτα δεν έτριζε! Κάνεις το ίδιο λάθος με τα Fiat, που κάνει ο ALEX19 με τα Ford. Τέλος επειδή κι εγώ βαρέθηκα με αυτόν τον αυνανισμό με την δήθεν ποιότητα στο εσωτερικό και τα πλαστικά, και επειδή έχω και Ε92 330i και Focus Mk1, δεν τρίζει περισσότερο το Ford από την BMW που κόστισε 5 φορές περισσότερο...
-
Αυτό το τελευταίο που διαβάζω εδώ και κάποιες ημέρες ότι το φόκους είναι ανώτερο από τη μπεμπα οδηγικά, πως προέκυψε;
Δεν έχω οδηγήσει την καινούργια BMW 1 και για αυτό ρωτάω ειλικρινά. Το ότι γύρισε σε μπροστά κίνηση δε μου λέει τίποτα γιατί και η (προσθιοκίνητη) x1 τα κατουρουσε όλα της κατηγορίας της. Ενώ όλες οι προηγούμενες 1 series ήταν κορυφή στην κατηγορία τους (με τις alfa μόνο κοντά ή παραπάνω). Τώρα μια στιγμή μπήκα να διαβάσω και βλέπω να μιλάτε για τη μπεμπα όπως μιλάμε ανέκαθεν για τα Hyundai.
Πολύ καλύτερες οι αντίστοιχες μικρές Alfa από τις μικρές BMW στον δρόμο. Εγώ που προέρχομαι από σοβαρή BMW, είχα πάθει σοκ με το πόσο μπουρδελάκι ήταν η 116i (η τουρμπο, πισωκίνητη) σε σχέση με την Giulietta.
-
dimitriscsd wrote:
ALEX19 wrote:
Το innovation βάζει τα πάντα πλην των καθισμάτων τα οποία βάζεις με 1000€ επιπλέον. Ο άσος έχει εξαιρετικό στήσιμο δεν υστερεί ιδιαίτερα οδηγικά και το μοτέρ της φορντ δεν είναι τόσο πιο δυνατό όσο θα έπρεπε με βάση τους αριθμούς. Η διαφορά τους είναι κυρίως στην τελική και όχι στη ροπή ή την επιτάχυνση. 8,7 το 0-100 και 24κιλά ροπής το φορντ με 8,8 και 22κιλά ροπής το άλλο με βάση αυτά που δίνουν οι κατασκευαστές κανένα από τα δύο δεν είναι εκρηκτικό ούτε ιδιαίτερα γρήγορο.
Τα νούμερά σου από που τα παίρνεις; 8.3 δίνει ο κατασκευαστής και σε πραγματικά τεστ γράφει και ακόμα καλύτερους χρόνους.
Manual:
https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2740310/ford_focus_1_5_ecoboost_182.html
Auto:
https://www.automobile-catalog.com/car/2020/2963315/ford_focus_1_5_ecoboost_182_automatic.htmlΚαι εδώ για το BMW
Manual:
https://www.automobile-catalog.com/car/2020/2876825/bmw_118i.html
Auto:
https://www.automobile-catalog.com/car/2020/2977505/bmw_118i_steptronic_dkg.html42 άλογα και 20Nm ροπής δεν τα λες και αμελητέα... Δε ξέρω τι εννοείς ακριβώς για τα νούμερα αλλά και στην πράξη το Focus είναι αρκετά γρηγορότερο. Το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία που είναι ίσως πιο γρήγορο σε ευθεία και τελική από το Focus είναι το Civic 182. Κι αυτό γιατί το μοτέρ του απλώνει καλύτερα από ένα σημείο και μετά στα πολλά χιλιόμετρα
Για το αυτόματο το φυλλάδιο της φορντ δίνει 8,6 και εντός παρενθέσεως γράφει 8,9. Στην πραγματικότητα οι διαφορές είναι μικρές και ένας μέσος χρήστης δε πρόκειται να επιλέξει το ένα έναντι του άλλου για μια διαφορά της τάξεως του μισού δευτερολέπτου. Η παραπάνω ιπποδύναμη δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και αντίστοιχα πιο γρήγορο, για παράδειγμα το φόκουσ στ με τα 280 άλογα είναι πιο αργό από το γκόλφ gti με 245 άλογα, το 8αρι που χρησιμοποιεί η φορντ δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα διπλοσύμπλεκτα σε επιδόσεις ,είναι όμως πιο αξιόπιστο από την άλλη αλλά η φορντ δε ξέρει να το διαφημίσει.
Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι ο άσος αν και ακριβότερος πουλάει πολύ περισσότερο μην υποτιμάς τη μεγάλη διαφορά που έχουν στην ποιότητα στην καμπίνα τα δύο αυτοκίνητα. Ελάχιστοι θα ασχοληθούν με τις επιδόσεις σε αυτή την κατηγορία.
Το ST φοράει 7άρι, όχι 8άρι.
-
ALEX19 wrote:
Τα προτιμάει λόγω διαφήμισης και ασχετοσύνης. Δεν είναι δυνατόν στα ίδια λεφτά να παίρνεις το πούμα έναντι του φόκους.
Μην είσαι τόσο απόλυτος (όχι οτι δεν ισχύει). Ξέρεις ποιοί είναι οι κύριοι λόγοι που το προτιμάνε (πέρα από το ότι είναι 'μόδα') έναντι του Φόκους?
- Χώρος αποσκευών, λές και είναι τόσο σημαντικός
- Ομορφια.
- Ύψος και ορατότητα
- Αίσθηση 'Ασφάλειας'
Όλα τα παραπάνω γίνοντια πολύ πιο σημαντικά όταν πάει ζευγάρι (βαρύνουσας σημασία η γνώμη της συζύγου) και όχι μόνο ο άντρας.
Και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι τελείως παράλογο στα ίδια χρήματα κάποιος να προτιμάει το Puma αντί για το Focus, το ίδιο μου έλεγε και ο πωλητής, ότι το Focus - ειδικά στον δρόμο - είναι σφώς ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι μια κατηγορία πάνω, πως να το κάνουμε.
Όσο για τον Άσσο, για να φτάσει σε εξοπλισμό το Focus Vignale, αγγίζει τις €43.000 (μπορεί να λέω και λίγα, πρόχειρα το είδα). Εαν συγκρίνουμε ίδια εξοπλισμό και ισχύ, μιλάμε για πάνω από €10.000 διαφορά (όσο είχε και όταν πήρα την δικιά μου 116)...μπορεί και €15.000. Τέλος, τελείως προσωπικά η BMW για να είναι 'σωστή' θέλει πολύ εξοπλισμό...αλλιώς χάνει μεγάλο νόημα η αγορά της.
Όποιος είναι γνώστης ενός θέματος πρέπει να αποφασίζει. Αν ξέρει η γυναίκα από αυτοκίνητα, ας πει την γνώμη της. Αν όχι ας σωπάσει.
-
Α είσαι εντελώς σε παράκρουση... Αρχίζει και έχει πλάκα πλέον!
Τι ακριβώς πρόβλημα έχεις για το τι πήρα με 35 χιλιάρικα; Μαζί τα βγάλαμε ή μήπως σε έχω βάλει τσολιά στο πορτοφόλι μου;
Ζητήσανε την γνώμη μου για το αμάξι και τους την παρέθεσα. Πετάχτηκες εσύ να μας πεις πως δεν υπάρχει λόγος να δώσει κάποιος τόσα για Focus. Οταν σου εξηγήσαμε τους λόγους με συγκερκιμένα παραδείγματα (τα οποία αμφιβάλω αν διάβασες καν), άρχισες να παίζεις την κασέτα με τις ασυναρτησίες:
- Μα η BMW έχει καλύτερο σαλόνι (σιγά την διαφορά στην σειρά 1 - πολλούς δεν μας απασχολεί το σαλόνι - αρκεί να είναι αξιοπρεπές)!
- Μα η BMW έχει καλύτερα ηλεκτρονικά (ποια ηλεκτρονικά; ούτε ένα παράδειγμα δεν έδωσες 77km/h η BMW, 83km/h το Focus στο moose test)!- Μα το καλύτερο infotainment της αγοράς! (ούτε καν - της Hyundai είναι το καλύτερο - της Ford είναι απλά άνω του μετρίου αλλά κάνει τη δουλειά του μια χαρά)
- Μα κοστίζουν τα ίδια λεφτά (απλά το focus στα λεφτά αυτά έχει τον διπλάσιο εξοπλισμό που εσένα προσωπικά μπορεί να μη σου χρειάζεται, χρειάζεται όμως σε πολλούς άλλους)
- Μα παρά τα 42 άλογα διαφορά είναι το ίδιο γρήγορα! (μεγάλες διαφορές στους χρόνους και δοκιμών και κατασκευαστή)
- Μα η 8ετης εγγύηση είναι κοροϊδία είδα το συμβόλαιο! (ακριβώς ίδια κάλυψη για όλη την διάρκεια πέραν των αναλωσίμων και του σαλονιού που δε καλύπτεται από καμιά εταιρία μετά τα 2 έτη - απορώ τι είδες; Ναι κάποιοι κρατάμε τα αυτοκίνητά μας και δεν τα αλλάζουμε κάθε 4-5 χρόνια. Αυτός είναι ο λόγος που το ψάχνουμε και τόσο)
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ FOCUS! Είσαι μεγάλος χαβαλές, το παραδέχομαι
Να μην αναφέρθω στους χώρους στο εσωτερικό και στο γεγονός ότι το Focus βγαίνει και station...
Για την δουλειά που το θέλω και για τα γούστα μου, στα χρήματα αυτά, αυτό ήταν το καλύτερο, αυτό πήρα. Εσύ που είσαι πιο έξυπνος και μάγκας, δώσε λιγότερα και πάρε BMW με το καλύτερο σαλόνι να το χαρείς με τη ψυχή σου!
Aδιάφορο μου είναι τι αγόρασατε.Την υπόδειξη την κάνατε εσείς στο τι θα πάρω εγώ κάνοντας και τον έξυπνο ότι δήθεν μου λείπουν χρήματα για να πάρω τον άσο ενώ εξήγησα τους λόγους της επιλογής.Βέβαια εγώ δε τρέφω τις αυταπάτες ότι δήθεν είναι καμιά αυτοκινητάρα το φόκους
Εγώ πήρα το S-MAX 2,5 με 217hp και 32 κιλά ροπής με 24000€ και πλουσιότατο εξοπλισμό το 2008 δεν πήγα να δώσω 35000 για φόκους με τρικυλινδρο μοτέρ. Άρα είναι προφανές ότι είμαι καλύτερος γνώστης της εταιρείας από εσάς και δε πλήρωσα φορντ σε τιμή μερκ
Εάν δε μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά στα υλικά ανάμεσα σε μια bmw και σε ένα φορντ χρειάζεστε επειγόντως οφθαλμίατρο.Για τα υπόλοιπα τι να πρωτοσχολιάσω ότι η χιουντάι έχει καλύτερο σύστημα πολυμέσων ή ότι τα 2κιλά ροπής παραπάνω κάνουν κάποια διαφορά.Όσο για την εγγύηση τις εξυπνάδες αυτές να τις πείτε σε αυτούς που κόντεψαν να καούν ζωντανοί στην Αγγλία και αν δεν ήτανε το bbc ακόμα θα κυνήγαγαν τη φορντ στα δικαστήρια για να πάρουν τις αποζημιώσεις. Εδώ και το βιντεάκι να μορφωθείτε https://www.youtube.com/watch?v=7iGDEqRBr14.
-
Αν κάποιος σε ανάγκασε να αγοράσεις Ford ενώ το όνειρο σου είναι bmw μη διστάζεις. Μίλησε!
Αν σε απειλεί η σύζυγος και δε σε αφήνει να αποφασίσεις να ξέρεις ότι είμαστε πολλοί και κάποια στιγμή οι φωνές μας πρέπει να ενωθούν.
#metoo.
-
Ο Δημήτρης πήρε το Focus με σημαντική έκπτωση. Για να βάλει αυτά τα εξτρά που ήθελε σε BMW θα πήγαινε κάνα πενηντάρι. Δεν είναι και τόσο καλύτερη η 1 μέσα για να δικαιολογήσει τέτοια διαφορά. Έχω μπει και στα 2 μέσα και θεωρώ και τα 2 πολύ καλά, άντε την 1 κάπως καλύτερη όχι όμως και το χάος της διαφοράς.
-
Φωτιές εν κινήσει τα BMW diesel δεν έπαιρναν πρόσφατα; Κάτι τέτοιο θυμάμαι, κάτι αναφορές στα δελτία ειδήσεων.
-
Τα Fiat του '90, το Stilo για παράδειγμα, είχαν εξαιρετική ποιότητα εσωτερικού, τίποτα δεν έτριζε! Κάνεις το ίδιο λάθος με τα Fiat, που κάνει ο ALEX19 με τα Ford. Τέλος επειδή κι εγώ βαρέθηκα με αυτόν τον αυνανισμό με την δήθεν ποιότητα στο εσωτερικό και τα πλαστικά, και επειδή έχω και Ε92 330i και Focus Mk1, δεν τρίζει περισσότερο το Ford από την BMW που κόστισε 5 φορές περισσότερο...
Ίσως να έχεις και δικιο. Δεν έχω εμπειρία από το Stilo. Πιο πολύ για την σύγκριση με το τότε το είπα όχι με κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο στο μυαλό.
-
Γύρω γύρω όλοι... Από το ένα λάθος επιχείρημα στο άλλο...
Ξεκινήσαμε με σύγκριση hatchback με suv, περάσαμε τώρα και στα... Πολυμορφικά! Τσάμπα ο χρόνος και η κουβέντα.
Είσαι μέγας γνωστής όντως. ΜΠΡΑΒΟ! Πάμε παρακάτω τώρα;
-
Καλημέρα.
Παιδιά , επειδή η όλη συζήτηση είναι ατέρμονη θα παρακαλούσα να επανέλθουμε στο θέμα μας που είναι το Ford Focus MK4. Όλοι κάνουμε επιλογές στην ζωή μας , μικρές μεγάλες , σύμφωνα με τις ανάγκες μας και τις συνθήκες (υφιστάμενες και μελλοντικές). Μια από αυτές είναι και η επιλογή αυτοκινήτου. Τέτοιους καιρούς , να είμαστε πρώτα καλά , εμείς , οι δικοί μας και όλος ο κόσμος και ας χαρούμε όλοι τις επιλογές μας.
Λοιπόν τι άλλα νέα ?????
Ford Focus MK4