-
Στους αισθητήρες αν σε όλα τα άλλα σε καλύπτει μην κολλάς. Η καμερουλα του μια χαρά είναι και σιγά το σκάφος. Ένα υπερυψωμένο ομορφότερο Ceed είναι. Αν τους θεωρείς ωστόσο απαραίτητους τους ζητάς δώρο για πίσω βαμμένους να μπαίνουν μόνο με όπισθεν που τους βάζουν σε 10' με δύο τρύπες. Για αυτούς είναι 'κόστος 250€' και καλά ενώ πραγματικό κόστος είναι 2€ καθώς όπως όλα τα οχήματα έχουν έτοιμη προεγκατάσταση.
Να σου πω επίσης ότι καλό θα ήταν να αποφύγεις το χιλιαρι αν μπορείς καθώς το σασί του σηκώνει άνετα άλογα, έχει αρκετά σαφές/γρήγορο τιμόνι και ισορροπημένη ανάρτηση για 'crossover' οπότε είναι κρίμα. Κάτι τελευταίο για τον όμιλο H/K γενικά. Πάντα με γνώμονα την τσέπη αν μπορείς DCT. Πολύ καλες ρεπριζ και σε αυτόν τον όμιλο πάντα δίνει χαμηλότερους ρύπους και ΤΚ. Δεν έχουν ακουστεί άλλωστε να βγάζουν θέματα σαν DCT άλλων κατασκευαστών.
-
Για όσους ενδιαφέρονται ο 1,4T έχει ήδη καταργηθεί στο Xceed. Ο 1,5 T-Gdi 160ps θα έχει έρθει μέχρι το καλοκαίρι. Ήδη αυτή την στιγμή οι όποιες παραγγελίες αφορούν 1000αρι ή 1,5T από βενζίνη. Περί τιμολόγησης να υπολογίζετε +1500€ από τις τιμές του 1,4Τ. Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση αν ο 1,5Τ θα έρθει με κάποιο f/l ή/και αλλαγές στους εξοπλισμούς. Για Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα td θα φανεί βάση ζήτησης αν θα φέρουν το 1000αρι ή το 1,5Τ. Άρα πιθανότατα το 1.0 με την διαφαινόμενη τιμολόγηση.
-
Για όσους ενδιαφέρονται, αναρτήθηκε στο site ο νέος τιμοκατάλογος για τον κινητήρα 1,5 με τα 160 άλογα, καθώς και οι νέεις εκδόσεις και εξοπλισμοί...
-
Για όσους ενδιαφέρονται, αναρτήθηκε στο site ο νέος τιμοκατάλογος για τον κινητήρα 1,5 με τα 160 άλογα, καθώς και οι νέεις εκδόσεις και εξοπλισμοί...
Γενικά καλουτσικες τιμές βλέπω.
Ελπίζω να πουλήσει τίποτα γιατί το αξίζει.
Για λιγότερα, ξέρετε τη λύση, C4! Αλλά αντίστοιχα είναι και ένα κλικ κάτω πιστεύω (άντε μισό!).
Στην κατηγορία coupe crossover είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή.
-
Στο εσωτερικό σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτω η 4 από το σιντ . Ούτε στο περπάτημα πιστεύω ,αν και το σίντ απλά το έχω δει , δεν το έχω οδηγήσει . Επίσης είναι 10 % μικρότερο στους εσωτερικούς χώρους το σίντ .
-
Στο εσωτερικό σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτω η 4 από το σιντ . Ούτε στο περπάτημα πιστεύω ,αν και το σίντ απλά το έχω δει , δεν το έχω οδηγήσει . Επίσης είναι 10 % μικρότερο στους εσωτερικούς χώρους το σίντ .
To Xceed σου βγάζει αυτό το βαρύτερο πάτημα ενός λιγο ακριβότερου αυτοκινήτου. Μάλλον στριφτεροτερο, αν και είπαμε, δεν έστριψα πολύ με το C4, σε οδηγεί να πας χαλαρά πάντως από μόνο του (για μένα συν, και του χαρακτήρα του, και του δικού μου χαρακτήρα, απλά το αναφέρω για τους περισσότερο αγριεμενους οικογενειάρχες).
Μέσα έχει αυστηρό ταμπλό/διάκοσμο/εσωτερικό αλλά παραπέμπει σε κάτι Γερμανικό ακριβότερο (και όχι πλαστικουρα VAG), προσωπικά το βρίσκω λίγο μέτριο το εσωτερικό της C4 και το ανεκδιηγητο οργανακι/κοντέρ ρίχνει πολλά επίπεδα κάτω το τι έχει ο οδηγός μπροστά του.
Επίσης στο infotainment, δεν το έχω ψάξει πολύ, αλλά νομίζω οι Κορεάτες έχουν το καλύτερο infotainment από ΟΛΕΣ τις mainstream εταιρίες, και το Xceed έχει τα καλύτερα όλης της ΚΙΑ.
Για μικρότερο δεν ξέρω, η θέση οδήγησης μου φάνηκε καλύτερη και περίπου ίδια (και στις 2 είσαι λίγο hatch φάση, αλλά το Xceed είναι 2-3 πόντους ψηλότερο από το C4, μου θύμισε πολύ Kamiq, αν θέλετε, ψηλό crossover, υποκατηγορία στην υποκατηγορία!), πίσω δεν θυμάμαι, έτσι μπαίνω λίγο συνήθως να δω κεφάλι και παράθυρο, σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει ποτέ πρόβλημα ο από πίσω μου, θα έλεγα το ίδιο στην χειρότερη, και αποσκευές σίγουρα περισσότερες το Xceed.
Νομίζω η ΚΙΑ έβγαλε το Xceed για να ανταγωνιστεί το Ford Active Focus και στην προσπάθειά της το έκανε καλύτερο από όλα.
Το C4 είναι ένα ελαφρύτερο (και κυριολεκτικά και μεταφορικά) αυτοκίνητα από αυτά, που κοιτάει και το C-HR στα μάτια (και κυρίως στην τιμή) και πρέπει να κάνει καλές πωλήσεις.
Φαντάζομαι κάποιοι αγοραστές θα προτιμήσουν το υβριδικό best seller της Toyota (σπάει ταμεία για κάποιο λόγο, μάλλον λόγω design περισσότερο και έπειτα true hybrid), κάποιοι οικογενειάρχες που βράζει το αίμα τους το Focus και κάποιοι που αποζητούν παλιά αυστηρή Γερμανική σοβαρότητα με μοντέρνο περιτύλιγμα και ανέσεις, και δεν την βρίσκουν στα Γερμανικά με κάτω από 35-40.000, το Xceed.
Όλοι οι υπόλοιποι, και ανάμεσα σε όλα, και σούπερ full άνεση, C4!
-
Επειδή δεν μου αρέσει το θάψιμο , θα σου απαντήσω στο θέμα της 4 .
-
Επειδή δεν μου αρέσει το θάψιμο , θα σου απαντήσω στο θέμα της 4 .
Α, οκ, σόρρυ, στο θέμα της 4 έλεγα για τους χώρους του Sportage (για τους 2-3 φίλους μας που ψάχνουν άπλετο χώρο!).
Τώρα κατάλαβα γιατί μου είπες εκεί για το Xceed.
Κοίτα, εγώ βλέπω ότι Xceed/C-HR/C4/Focus Active, είναι ακριβώς ίδια κατηγορία, παίρνουν φυσικά και αγοραστές από όλη τη C κατηγορία (hatch, SW, SUV) αλλά κυρίως παίζουν κάπου εκεί στο κέντρο, με λίγο sport (λόγω coupe) καταβολές.
Σαν μέσο όρο, θα έβγαζα ξεκάθαρα νικητή το C4, είναι η χρυσή μετριότητα (το λέω για καλό, παν μέτρον άριστον κ.λ.π!), αλλά όχι ότι και τα άλλα είναι τίποτα μπακατελες, τώρα βέβαια, ίσως θα πρέπει να βάλουμε και το Tipo Cross στη συζήτηση, αλλά δεν ξέρω πολλά για το όχημα, και θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον 1-2 κλάσεις κάτω από τα υπόλοιπα.
Το C4 τα προσφέρει σχεδόν όλα, και με οικονομικούς κινητήρες και, σχετικά, τιμή, από εκεί και πέρα είναι που θα δώσει βαρύτητα ο αγοραστής.
Εγώ στην πρώτη μου επαφή με το Xceed είχα εντυπωσιαστεί να σου πω την αλήθεια.
Αν κοίταγα στην κατηγορία, μάλλον το C4 Shine θα έπαιρνα diesel (κατά 85%!), αλλά πρέπει να πω και την γνώμη μου δίκαια και χωρίς φόβο και πάθος.
-
Εντάξει , αλλά δεν μου αρέσει να γράφω αρνητικά για τα αυτοκίνητα στα θέματα τους .
Αν κάτι δεν μου αρέσει , απλά δεν γράφω καθόλου .
Αντίθετα αν διαβάσω κακόπιστες κριτικές σε κάτι που μου αρέσει , εκεί αντιδρώ , όπως και εσύ άλλωστε και καλά κάνουμε ....
Να μην παίρνουν και θάρρος .
Προφανώς το Σπόρτατζ ως μεγαλύτερο αμάξι είναι καλύτερο από το Σίντ...
-
Λοιπόν κύριοι μελέτησα τον εξοπλισμό του MY2021 Xceed και εντόπισα τις υπέρ του διάφορες. Όντας εντυπωσιασμένος από τις δύο επαφές μου με το αμάξι θυμάμαι πολύ καλά τι ακριβώς είχε/έλλειπε από την Platinium και προστέθηκε πλέον σαν στάνταρ στην νέα Titanium. Να πω εδώ ότι η τιμολογιακή διαφορά είναι +1100€ επιπλέον η 1,5Τ Titanium σε σχέση με την προηγούμενη 1,4Τ Platinium αμφότερες με μηχανικό κιβώτιο. Ακούστε τώρα τι επιπλέον έχει από εξοπλισμό:
-
Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός & θερμαινόμενο τιμόνι,
-
Digital cockpit 12,3',
-
JBL ηχοσύστημα (όχι τίποτα συγκλονιστικό αλλά έχει διαφορά έναν μικρό ενισχυτή και ένα γουφεράκι),
-
Start button (ναι είχε κλειδί η platinium),
-
επαγωγική φόρτιση κινητού,
-
ηλεκτρική οσφυϊκή ρύθμιση οδηγού.
Προφανώς διατηρεί όλα τα συστήματα ασφαλείας. Για κάποιον περίεργο λόγο δεν βλέπω στην λίστα αισθητήρες παρκαρίσματος για να είμαι δίκαιος. Επί προσωπικού δεν με ενδιαφέρουν γιατί από τους μπρος πίσω με κουμπί προτιμώ να μπαίνει ο πίσω με το κούμπωμα της όπισθεν, σιγά το μέγεθος που θέλουμε και εμπρός. Οι πίσω γίνονται άνετα δωράκι μαζί με άλλα μικροπραγματα στην 'διαπραγμάτευση' της προσφοράς. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι καλά τιμολογημενο σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό αλλά και τον άμεσο ανταγωνισμό του.
Πρακτικά τώρα το είχα πάρει 2 td ως 1000αρι Platinium. Ήταν οριακά καλός ο κινητήρας όμως επειδή το σασί του σηκώνει άνετα αρκετή παραπάνω δύναμη (δείτε pov του 1,6Τ 204ps και θα καταλάβετε) σίγουρα ήθελες επιπλέον δύναμη. Ο 1,5T με τους χαμηλούς ρύπους τα 160ps και τα 25Nm ροπής θα έρθει να δέσει άρτια εκεί που ο θορυβώδης, ραθυμος και ρυπογόνος 1,4Τ έπασχε.
Σε χώρους το όχημα ακόμα και για άνθρωπο των κυβικών μου μπροστά ήταν άνετο και σε αυτό βοηθούσε πολύ το ύψος του. Κοινώς μπαίνεις ευθεία ακόμα και αν είσαι ογκώδης. Πίσω οι χώροι είναι επιπέδου Golf 8 όχι Leon/Focus. Δεν είναι προβληματικοι (σαν το 308 μου δηλαδή) και με οδηγό 180-185 πρέπει εκείνος να ασχοληθεί να ρυθμίσει έτσι το κάθισμα ώστε να βρει την χρυσή τομή κυρίως στο ύψος του καθίσματος του ώστε να έχει άνετα το μπες βγες, να έχει σωστή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση και ταυτόχρονα να δίνει τον χώρο ώστε ο πίσω του να μπορεί να 'βυθίσει' τα πόδια του κάτω από το κάθισμα για να νιώθει άνετα. Εγώ την είχα βρει στο 1,83 130 κιλά και καθόμουν νορμάλ πίσω μου. Οκ για ταξί και για 3 παιδιά δεν κάνει. Ο αποσκευών στο mh έχει kit και διατηρεί τα 430 περίπου λίτρα ενώ έχει διπλό πάτο και ορθογώνιο πολύ χρηστικό σχήμα.
Οδηγικά διαπίστωσα για άλλη μια φορά πόσο σημαντικό είναι να πέσεις στον σωστό πωλητή. Ο τσακαλάκος με άφησε να το πάω όπου ήθελα πάρα το ότι ήταν δίπλα μου. Αφού λοιπόν πήγαμε μια 150αρα (πολύ σταθερό με νορμάλ αεροδυναμικούς θορύβους από καθρέπτες και λίγο θόρυβο ελαστικών στην καμπίνα πράγμα λογικό με τις 18') και γυρίσαμε στον δρόμο της εξόδου για Αθήνα μετά το πήγα για όσους ξέρουν μέσα στην Πόντου προς τις φυλακές Διαβατών εκεί που οι δρόμοι από τις νταλίκες έχουν γίνει 'Παρίση Dakar'. Τα υδραυλικά στοπ μπροστά (σαν της Citroen) σε συνδυασμό με τους πολλαπλούς πίσω έφεραν ένα αποτέλεσμα ανάρτησης με πλήρη έλεγχο του οχήματος όπως σε ένα καλό hatchback. Καμία αίσθηση κλήσης σε στροφή, κανένα κοπάνημα στις πολλές και έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, μολύβι στα 150, ευχάριστα γρήγορο τιμόνι, καμμιά βουτιά σε απότομα φρεναρίσματα. Για να σας δώσω να καταλάβετε είχα οδηγήσει πολλά SUV και είχα αφήσει τελευταίο το Xceed κατά τύχη (είχα πάει για το Sportage αλλά έλιωσα όταν το είδα εμφανισιακά). Το μοναδικό ψηλό όχημα που ένιωσα ότι έχουν βάλει περισσότερη δουλειά στον συνδυασμό ανάρτηση/τιμόνι ήταν φυσικά το Kuga το οποίο είναι βέβαια άλλης κατηγορίας όχημα. Το CHR έφτασε κοντά με το εξαιρετικό του πλαίσιο αλλά έχει πιο ασαφές τιμόνι και του λείπει η δύναμη στο 1.8 hybrid ώστε να διαπιστώσεις ότι ανταποκρίνεται σε αυτή.
Στην καμπίνα βρίσκεις μια ποιότητα υλικών συναρμογής που έρχεται στα ίσια με τους κορυφαίους Ευρωπαίους κατασκευαστές. Το εξαιρετικό σε εμφάνιση και λειτουργία δεκαρι Infoteinment δεν αφήνει την κορεατιλα της υπόλοιπης κονσόλας να σε ξενερώσει. Πλέον στην Titanium με το button start, τα χειριστήρια Θερμαινόμενων καθισμάτων - τιμονιού αλλά και το digital cockpit θα είναι ακριβώς όπως στα reviews του εξωτερικού και προσωπικά το θεωρώ πολύ όμορφο. Το όλο όχημα βγάζει μια στιβαρότητα κατασκευής που όχι μόνο δεν συνάδει με αυτό που έχουμε συνηθίσει από την Κορέα αλλά είμαι σίγουρος ότι με ένα άλλο σήμα στο καπό πολλοί ανταγωνιστές θα έπρεπε να ντρέπονται για αυτά που βγάζουν σε αντίστοιχα χρήματα.
Προς θεού δεν λέω ότι το αυτοκίνητο είναι φτηνό ή άριστο. Όμως λέω την προσωπική μου άποψη ότι πλέον με τα νέα μοτέρ βενζίνης/Diesel και τον συνδυασμό τιμής/εξοπλισμού είναι μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση crossover για οικογένεια με μέχρι δύο παιδιά. Στην εξίσωση φυσικά πάντα συνυπολογίζεται η 7ετης εγγύηση που έχει αντίπαλο μόνο απέναντι στα 8 της Ford.
Έχω πει πολλές φορές ότι κάθε όχημα απαιτεί μια - δύο μεγάλες 'θυσίες' γιατί σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει κανένα που να καλύπτει σε κάθε τομέα. Το Xceed είναι πολύ καλή επιλογή για όσους είναι διατεθειμένοι να δώσουν ένα τέτοιο ποσό σε ένα όχημα που φέρει σήμα πρώην low budget κατασκευαστή ενώ παράλληλα τους επαρκούν πίσω χώροι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας (Golf) αλλά λίγο πίσω από την κορυφή αυτής (Civic, Leon, Focus, C4). Δεν περιμένω να γίνει εμπορική επιτυχία δυστυχώς λόγω του σήματος που φέρει σε συνδυασμό με την τιμολόγηση του χωρίς αυτό να ισχύει για την δική μου περίπτωση.
Συγνώμη για το σεντόνι αλλά νομίζω θα είναι χρήσιμο για τους ενδιαφερόμενους.
-
-
Και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών που δεν έβαζαν ούτε με παραγγελία. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης.
Και στο θέμα τιμής νομίζω είναι πολύ καλά αν πάμε στο δικό μας 2008 πρέπει να δώσεις πάλι 26000 για τα 130 άλογα όμως και χωρίς να έχει κάποια από του Xceed
-
Προσωπικά όταν είχα κάνει τεστ το αμάξι όταν είχε πρωτοερθει το 1.0 εκείνο που μου είχε κάνει την καλύτερη εντύπωση ήταν η ανάρτηση πίσω. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά και ήταν σαφώς καλύτερη από του φοκους ( με ημιακαμπτο ) που είχα επίσης οδηγήσει εκείνη την εποχή.
Και χειρότερη εντύπωση ο 1.0 που ειδικά από στάση ζοριζοταν να ξεκολλήσει το αμάξι.
Το ταμπλό του είναι πολύ ποιοτικό αν και μοντο υποδυεστερο μόνο από το cx30 από φοκους c4 Λεόν είναι πιο πάνω.
Επίσης η 10 άρα οθόνη των πολυμέσων είναι σαφώς ανώτερη από του c4.
Εξαιρετικός ήταν και ο λεβιές ταχυτήτων του κια.
Πάντως στις πρώτες παρτιδες που παραδόθηκαν διαβάζοντας στο fb των κατόχων υπάρχουν αρκετά παράπονα για διάφορες μικροαστοχιες δεν τα θυμάμαι καλά τριξιματα , υγρασιες θορύβους δλδ είχε βγει αρκετά βιαστικά στην αγορά.
Πλέον στην νέα εκδοχή και με τον νέο κινητήρα δίνουν μέρος του ελλειπους εξοπλισμού σε σχέση με έξω όπως τα ψηφιακά όργανα , ακόμα και οι αεραγωγοί πίσω τους πρώτους μήνες δεν ήταν διαθέσιμοι, αλλά κλασικά acc δεν έχει πουθενά.
-
Κάπως έτσι τα είχα δει και εγώ, νομίζω συμφωνούμε οι περισσότεροι, επίσης είχα πει ότι το προτιμούσα από Focus. Οι νέοι κινητήρες εξ-Ευρωπαισαν περισσότερο τη γκάμα των Κορεατών, έπασχαν λίγο.
Δεν ξέρω με το mhybrid αν χάνει χώρο αποσκευών, πάντως στον diesel έχανε αρκετά λίτρα που θυμάμαι. Δεν ξέρω τι έχει γίνει τώρα.
4.4m είναι πάντως, είναι μεγάλο αυτοκίνητο, το Golf είναι 4.28μ και 4.25μ το 308 να θυμίσω.
-
Το πρόβλημα σε Hyundai / Kia στο να πουλήσουν τα πιο ακριβά μοντέλα τους στην Ελλάδα πιστεύω ότι έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με την χρηματοδότηση. Αν ξυπνήσουν από το λήθαργο και ασχοληθούν με το εμπορικό κομμάτι θα τα πάνε πολύ καλύτερα.
-
Σίγουρα το αμάξι κύριοι σε αυτή του την εκδοχή εξάλειψε πολλές από τις αρχικές του 'παιδικές ασθένειες'. Αξιόλογος εξοπλισμός, καλή τιμή, ραφιναρισμένος εξευρωπαϊσμένος κινητήρας βενζίνης, πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά για crossover. Δεν είναι προφανώς 'εκτός συναγωνισμού', είναι μια πολύ καλή λύση για όσους δεν ενοχλούνται από το σήμα.
Αυτά τα αμάξια ποτέ δεν θα αποκτήσουν στρατούς οπαδών. Όμως θα είναι αυτά που στις περισσότερες των περιπτώσεων θα βγάλουν τα πιο απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε βάθος χρόνου. Είδα αλλά δεν απάντησα σε άλλο νήμα φωτό αντιπαραβολή εσωτερικών Xceed/C4 στην οποία φαν της Citroen το θεωρεί ανώτερο! Γι'αυτό μιλάω για οπαδούς, αυτό δεν θα γίνει σε ένα νήμα όπως του Xceed. Ήθελα να ήξερα υπάρχει μέσος μη οπαδός υποψήφιος αγοραστής που θεωρεί ομορφότερο ή ανώτερο ποιοτικά το εσωτερικό του C4 έτσι όπως έρχεται εξοπλισμένο πλέον; Έχει περιεργαστεί κανείς τα δύο Infoteinment και θεωρεί ότι σε 6/7 χρόνια θα λειτουργεί καλύτερα ή είναι αυτή την στιγμή πιο λειτουργικό του PSA; Να θυμίσω 308 έχω KIA δεν έχω...
Πολύ σωστά κάπου ειπώθηκε ότι το 2021 είναι μεταβατική περίοδος για την αυτοκινητοβιομηχανία και έρχονται πολλά πολύ καλά αυτοκίνητα σύντομα. DS4, 308/Astra, Civic. Βάζω και τα C hatchbacks στην εξίσωση λόγω κοινού τόπου τιμολόγησης. Ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει πλειάδα επιλογών. Πλέον όμως μεταξύ των σοβαρών υποψηφίων μπαίνει και το Xceed. Αυτό, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
@Tkin73 δεν κοιτάω ποτέ από επιλογή αυτόματα, εκτός αν μου 'επιβάλεται' όπως πχ σε ένα Focus, γι'αυτό δεν το υπολογίζω στις ελλείψεις. Ίσως το ACC να υπάρχει optional στο DCT, ίσως και να μην υπάρχει καθόλου. Στο Tuscon έβγαλαν άκρη υπάρχει τελικά ή όχι; Γιατί σταμάτησα να ακολουθώ νήματα οχημάτων που δεν με ενδιαφέρουν.
-
Ο χώρος αποσκευών στο 48v γίνεται 380 και υποβιβάζεται στο επίπεδο c4, leon, focus, golf. Acc δεν νομίζω να υπάρχει δυνατότητα να μπει εκτός αν άλλαξε κάτι με τον ερχομό των νέων εκδόσεων.
Σαν κύλιση και πάτημα βγάζει αίσθηση πιο ακριβού αμαξιού αν και ειδικά στις εκδόσεις ντίζελ το αμάξι δεν τον λες οικονομικό μάλλον μάλλον ακριβό όταν θες 26-29Κ.
Μέχρι πριν 1-1.5 χρόνο η κια είχε και επιτόκιο 6.5% που ήταν πολύ καλό. Για κάποιο λόγο σταμάτησε και τσίμπησε 2 νομίζω μονάδες κάνοντας και εδώ τις δόσεις αιματηρές.
-
Εμένα πάντως ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που κοιτούσα αλλά όντως σε diesel έβγαινε ακριβώς για την τσέπη μου αν θυμάμαι καλά είχε κάπου 26500.Ενα άλλο που θεωρώ εγώ μείον (εδώ μέσα το άκουσα δεν το γνωρίζω προσωπικά) είναι τα έξοδα φακέλου νομίζω είναι κάπου στα 6 με 7 κατοστάρικα?. Κατά τα άλλα πολύ όμορφο αυτοκίνητο και στο τεστ ντραϊβ που είχα κάνει το 1.0 εμένα μου φάνηκε πολύ καλό, βέβαια όπως έχω πει έχω corolla 1.4 2006 οπότε ότι καινούργιο και να οδηγούσα θα μου φαινόταν ουαου.
-
Αυτά τα αμάξια ποτέ δεν θα αποκτήσουν στρατούς οπαδών. Όμως θα είναι αυτά που στις περισσότερες των περιπτώσεων θα βγάλουν τα πιο απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε βάθος χρόνου. Είδα αλλά δεν απάντησα σε άλλο νήμα φωτό αντιπαραβολή εσωτερικών Xceed/C4 στην οποία φαν της Citroen το θεωρεί ανώτερο! Γι'αυτό μιλάω για οπαδούς, αυτό δεν θα γίνει σε ένα νήμα όπως του Xceed. Ήθελα να ήξερα υπάρχει μέσος μη οπαδός υποψήφιος αγοραστής που θεωρεί ομορφότερο ή ανώτερο ποιοτικά το εσωτερικό του C4 έτσι όπως έρχεται εξοπλισμένο πλέον;
Μη το λες υπάρχουμε κι εμείς οι φανατικοί της ΚΙΑ, χτες βράδυ σπάσαμε έναν σύνδεσμο της citroen, έπεσε πολύ ξύλο.
-
4.4m είναι πάντως, είναι μεγάλο αυτοκίνητο, το Golf είναι 4.28μ και 4.25μ το 308 να θυμίσω.
Xceed vs ανταγωνισμού, μήκοι αμαξώματος:
- Xceed 4395 - 308 4253 - Golf 4284 - Focus 4387 - CHR 4360 - C4 4360 - Leon 4368.
Εφόσον πράγματι ο χώρος αποσκευών στο mh Xceed έγινε πλέον 380L σημαίνει πως όλα πλην 308 (420) έχουν τον ίδιο ενώ την χειρότερη εκμετάλλευση χώρων την έχει το CHR με το 2ο μεγαλύτερο μήκος και τους μικρότερους συνολικά εσωτερικούς χώρους.
Πάντως μέχρι 4,40 θεωρώ τις διαφορές αμελητέες και ως μια κατηγορία. Ακόμα και Αθήνα να μένεις είτε 308 είτε Xceed ίδιο χώρο πάρκιν καταλαμβάνεις. Δεν είναι η διαφορά των 4,60 - 4,70 όπως πχ αναφέρθηκες στο νέο 308 SW στο νήμα του C4. Εκεί ναι γίνεται θέμα πας σε μεγέθη D.
Γιώργη καλό το χιούμορ σου, το ακούω. Μόνο που είδα και πώς την είπες στο φανατικό της BMW σε άλλο νήμα οπότε μάλλον και εσένα ενοχλούν τα ίδια.
-
Dublin wrote:
4.4m είναι πάντως, είναι μεγάλο αυτοκίνητο, το Golf είναι 4.28μ και 4.25μ το 308 να θυμίσω.
Xceed vs ανταγωνισμού, μήκοι αμαξώματος:
- Xceed 4395 - 308 4253 - Golf 4284 - Focus 4387 - CHR 4360 - C4 4360 - Leon 4368.
Εφόσον πράγματι ο χώρος αποσκευών στο mh Xceed έγινε πλέον 380L σημαίνει πως όλα πλην 308 (420) έχουν τον ίδιο ενώ την χειρότερη εκμετάλλευση χώρων την έχει το CHR με το 2ο μεγαλύτερο μήκος και τους μικρότερους συνολικά εσωτερικούς χώρους.
Πάντως μέχρι 4,40 θεωρώ τις διαφορές αμελητέες και ως μια κατηγορία. Ακόμα και Αθήνα να μένεις είτε 308 είτε Xceed ίδιο χώρο πάρκιν καταλαμβάνεις. Δεν είναι η διαφορά των 4,60 - 4,70 όπως πχ αναφέρθηκες στο νέο 308 SW στο νήμα του C4. Εκεί ναι γίνεται θέμα πας σε μεγέθη D.
Γιώργη καλό το χιούμορ σου, το ακούω. Μόνο που είδα και πώς την είπες στο φανατικό της BMW σε άλλο νήμα οπότε μάλλον και εσένα ενοχλούν τα ίδια.
ε, καλά, είναι και που βάζεις τα όριά σου, εμείς ας πούμε βάλαμε τα 4.30, αν ήταν 4,33 θα έλεγα όχι; φυσικά και όχι, αλλά στα 4.40 είσαι ακόμη 10πόντους πάνω, εκεί λέμε όχι. Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει την περίπτωσή μου και τα 10εκατοστά παίζουν πολύ σημαντκό ρόλο και στο πατρικό μου και στην Αθήνα, το 2008 μπαίνω με μανούβρα στην πολυκατοικία, και ίσα που χωράει στον χώρο που έχουμε στον ακάλυπτο, και πατρικό ξεπέχει 10 πόντους στον δρόμο, και βάζω πράγματα να φωσφορίζουν να μη το χτυπήσει κανείς το βράδυ.
4.25 με 4.395 είναι τεράστια διαφορά για όχημα, το ένα είναι στα όρια του Β το άλλο για τα καλά στην C κατηγορία.
Το C-HR είπαμε, δεν είναι πρακτικό αυτοκίνητο, απλά 'πανέμορφο' (τουλάχιστον για αυτούς που το αγοράζουν, αλλά και αντικειμενικά, είναι πολύ όμορφο και μοντέρνο). Για 4μελής οικογένεια όπως η δικιά μου, είναι no no situation.
Για να καταλάβεις η γυναίκα μου δεν έκανε καν τεστ drive το C5 Aircross που 'πούσαρα' εγώ σαν πρώτη επιλογή, και μάλλον σωστά, αφού δεν θα είχα τι να το κάνω το C5, μάλλον θα το πάρκαρα στο δρόμο Αθήνα, ή θα έμπαινα με 3-4 μανούβρες. Άσε για τα υπόλοιπα..
Όπως και να έχει, άλλο να συγκρίνεις Χcedd με 4.4μ και Tuscon με 4.5 και άλλο με το 308 των 15-25 λιγότερων πόντων. Εκεί χάνει και το Kuga κατά τη γνώμη μου, άντε να στρετσάρει κάποιος την επιλογή του και να πάει στα 4.5μ, μετά θα στρετσάρει και άλλους 11 πόντους σε ένα ήδη μεγάλο αυτοκίνητο;
Πρέπει μετά να υπολογίσουμε και τις υπόλοιπες διαστάσεις, γιατί συνολικά μεγαλώνει αρκετά ο όγκος, δεν είναι μόνο το μήκος. Μετά μεγαλώνει και λίγο το βάρος, ρίχνει λίγο τις επιδόσεις, θες λίγο παραπάνω γκάζι, αυξάνεις την κατανάλωση, φαύλος κύκλος! ο καθένας καλό είναι να παίρνει ακριβώς στα μέτρα του, όπως αν φοράς 43 δεν παίρνεις ένα παπούτσι 45 επειδή το βρήκες σε φθηνότερη τιμή, και έχει και περισσότερη πρώτη ύλη (άρα ευκαιρία), έτσι πρέπει οι άνθρωποι να αγοράζουν και τα μηχανήματά τους/εργαλεία.
Τέλος πάντων, εγώ βάζω στην ίδια κατηγορία Xceed/C4/C-HR/Tipo Cross/Focus Active και παρόμοια φάση είναι και το DS4 Cross, αλλά μετά αρχίζουμε άλλη κουβέντα.
Δείτε και αυτό, κάτι θα τσιμπήσει από την αγορά
https://www.newsauto.gr/offers/i-times-ton-neon-fiat-tipo-ke-tipo-cross/
Kia XCeed - crossover