-
Στατιστικά 2018 και 2019 από το σύνολο της Ευρώπης. Εάν νομίζεις ότι το 38% των Ευρωπαίων πάνε βάση μόδας και όχι λογικών κριτηρίων δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω.
Όπως είπα συνεχώς αυξάνουν το μερίδιο αγοράς εις βάρος όλων των υπολοίπων κατηγοριών.
-
Ισχυει αλλα δςν αφηνοθν και κενό για τα αλλα αυτοκινητα. Βγαζουν ενα γενικο hatchbacκ και σταματουν τα αλλα.
Ειναι κια θεμα προαφορας το θεμα.
Δεν εχει κατι το ιδιαιτερο ενα suv και στο λεω εχοντας στην κατοχη μου που το οδηγω συχνα ενα c suv. Οτι βλεπεις τον δρομο αρχοντικά ισχύει αλλα δεν ειναι ισαξια ενος hatchback
Τουλαχιατον οχι ακομα.
-
Στατιστικά 2018 και 2019 από το σύνολο της Ευρώπης. Εάν νομίζεις ότι το 38% των Ευρωπαίων πάνε βάση μόδας και όχι λογικών κριτηρίων δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω.
Όπως είπα συνεχώς αυξάνουν το μερίδιο αγοράς εις βάρος όλων των υπολοίπων κατηγοριών.
Και Αμερική όμως δεν πάνε πίσω, ή μάλλον το αντίθετο αφού τα SUV εκεί υπήρχαν πριν την Ευρώπη.
Demand for new vehicles is stronger than the 15% drop in 2020 auto sales suggests—and that demand is overwhelmingly for pickups, SUVs and crossover vehicles. They accounted for more than three-quarters of all vehicles sold in the U.S
The average new-vehicle retail transaction price in December was a record $38,077, according to J.D. Power.
That’s the price customers actually pay, after taking incentives into account. The average for trucks is above $40,000, analysts said.
Ελλάδα ήταν το 47.1% των πωλήσεων.
Τα στοιχεία είναι νομίζω ξεκάθαρα, και το επιχείρημα κάποιων με υπόνοια προσβλητικών χαρακτηρισμών για τους συνανθρώπους τους, δεν μπορεί να ισχύει, καθώς όλο το 50% αποκλείεται να είναι μειωμένης αντίληψης και μικρού γνωστικού επιπέδου και ότι άλλο προσβλητικό υπονοείται από κάποιους εδώ μέσα.
-
Ναι dublin απο μειωμενης οδηγικης αντιληψης ανθρωπους. ΚΑΤΛΑΒΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Μαθηματικα δεν εκανες;;;; ο μεσος ορος αποκρυπτει τα υψηλα νουμερα.
Και εσένα και 2-3 άλλους δηλαδή τι σας κάνει καλύτερους να αποφασίζετε και να βγάζετε συμπεράσματα για χιλιάδες ανθρώπους που έχουν ήδη κάνει την επιλογή τους;
Στην καλύτερη περίπτωση λέγεται ελιτισμός, στην χειρότερη.. άλλος -ισμος
Είναι απίστευτο που το επιχείρημά σου στο 2021 είναι ότι οι άλλοι είναι βλάκες, άσχετοι και χαζοί. Πραγματικά απίστευτο.
-
Tα πολυμορφικά έχουν γαμάουα χώρους και πρακτικότητα, ενίοτε και το ύψος από το έδαφος ορισμένων σουβ, αλλά δεν θεωρούνται γκλαμ.
-
Ναι dublin απο μειωμενης οδηγικης αντιληψης ανθρωπους. ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Αν δεν εχει οδηγησει καποιος σπορτιφ αυτοκινητο πως ξερεις πως ειναι ενα αυτοκινητο με καλη συμπεριφορα;
Και τα υψηλα suv μια χαρα ειναι.
Μα προκαλεις σε καθε συζητηση τους υπόλοιπους που σκαμπαζουν καποια πραγματα κανοντας επικληαη στον μεσο ορο των αγοραατων. Ουτε στοιχεια εχεις του τι γνωριζουν απο αυτοκινητα ουτε του ποσο ξερουν να οδηγουν.
Μαθηματικα δεν εκανες;;;; ο μεσος ορος αποκρυπτει τα υψηλα νουμερα. Δεν σημαινει απαραιτήτως οτι ο μεσος ορος γνωρίζει.
Τα αγοραζουν γιατι βαζουν πανω απο ολα την πρακτικότητα. Δεκτον. Οχι γιατι ειναι καλα αυτοκινητα. Ειναι απλα πρακτικα αυτοκινητα.
Ειναι πετυχημένο προιον ως marketing που ξεκινησε απο το rav της toyota και επεκταθηκε παντού
Επισης οι εταιρίες δεν προσφερουν ουτε πολυμορφικα ουτε ευρύχωρα χατς παρα μονο suv σε καθε κατηγοροα. Λογικο να αυξάνονται.
-
Ισχυει αλλα δςν αφηνοθν και κενό για τα αλλα αυτοκινητα. Βγαζουν ενα γενικο hatchbacκ και σταματουν τα αλλα.
Ειναι κια θεμα προαφορας το θεμα.
Δεν εχει κατι το ιδιαιτερο ενα suv και στο λεω εχοντας στην κατοχη μου που το οδηγω συχνα ενα c suv. Οτι βλεπεις τον δρομο αρχοντικά ισχύει αλλα δεν ειναι ισαξια ενος hatchback
Τουλαχιατον οχι ακομα.
Είχα Grand Vitara (με μόνιμη τετρακίνηση εκείνη την εποχή) και πραγματικά το να το συγκρίνω με Fiesta που έχω τώρα ή με ένα Focus τουλάχιστον για την δική εμπειρία είναι αστείο. Με εξαίρεση την κατανάλωση (σκέψου 2000cc με μόνιμη τετρακίνηση τι έτρωγε το Vitara) είναι μέρα με την νύχτα. Σαν να συγκρίνουμε DMAX με GLX. Αυτή είναι η διαφορά αίσθησης του ενός με του άλλου.
Δεν λέω ότι τα SUV είναι τα τέλεια οχήματα και τα ισοπεδώνουν όλα. Προφανώς ένα μικρό Hackback παρκάρει πιο εύκολα ή ένα spor αυτοκίνητο στρίβει με την διπλή (που λέει ο λόγος) ταχύτητα. Αυτό που λέω είναι ότι έχουν αντικειμενικά ένα πάρα πολύ καλό πακέτο για έναν οικογενειάρχη που θέλει χώρους, άνεση, και λίγο offroad όταν χρειαστεί. Είναι μεγάλη μερίδα ανθρώπων που ψάχνουν αυτό τον συνδυασμό και γι'αυτό πουλάνε τόσο πολύ.
-
Tα πολυμορφικά έχουν γαμάουα χώρους και πρακτικότητα, ενίοτε και το ύψος από το έδαφος ορισμένων σουβ, αλλά δεν θεωρούνται γκλαμ.
Ισχύει, έχουν όμως χαμηλή απόσταση από το έδαφος για εκτός δρόμου και επίσης είναι πολύ πολύ άσχημα.
-
Tα πολυμορφικά έχουν γαμάουα χώρους και πρακτικότητα, ενίοτε και το ύψος από το έδαφος ορισμένων σουβ, αλλά δεν θεωρούνται γκλαμ.
Δεν θεωρούνται γκλάμ γιατί είναι άσχημα , σε αυτό βρήκε πάτημα η suv κατηγορία και ξεσκίζει , άλλο το citroen picasso και άλλο το aircross άλλο το scenic και άλλο το captur δές το fiat multipla δεν ξέρεις που να κάνεις εμετό !Σηκώσανε λίγο τα hatch βάλανε λίγο ποιο ψιλό ταβάνι και ΝΑ οι πωλήσεις !
-
Δεν ειναι μονο δυο, δεκαδυο και εικοσιδυο. Απο εμενα υπαρχουν αλλοι πολυ καλύτεροι και γνωστες... Δεν ειμαι εγω το θεμα. Η ισοπέδωση ολων αυτων των γνωστικων περι οδηγησης ειναι το θεμα.
Διοτι ασχολούμαστε με αυτοκίνητα απο τη γεννηση μας, με γρηγορα αυτοκινητα τρεχαμε, αλλαζαμε αναρητσεις, ψαχναμε να βρουμε την λεπτομέρεια στην οδηγηση. Και συγκρινεις εμας και τα αισθητηρια που εχουμε χτισει με τα χρονια με την κυρα μαρια ή τον μπαρμπα που αγοραζει ενα suv που δεν μπορει να σκύψει για να μπει μεσα ατο αμαξι που οδηγουσε ενα αυτοκινητο των 60 αλογων η μια καο ενα datsun ο αλλος;;;
Προκαλεις αυτους που γνωριζουν.
Δεν ειμαστε παιδικη κατασκηνωση ωστε ολοι να ειναι αγαπημένοι και να μην υπάρχει μια ελιτ γνωστικων.
Ειπαμε ειναι πρακτικά και βολευουν αλλα τα αγοραζεις με γνωση. Οχο διοτι ειναι γενικως και overall τα καλυτερα οχηματα.
Και εγω suv και εαυ εχεις. Εγω ομως εντοπιζω τις αδυναμίες του εσυ μαλλον δεν μπορεις
-
Αν ο κόσμος είχε ως βασικό κριτήριο την πρακτικότητα το Octavia θα είχε το 50% της αγοράς μόνο του. Δεν είναι μόνο πρακτικό το κριτήριο. Είναι και λίγο το 'αίσθημα υπεροχής' που νιώθει όποιος τα οδηγαει. Δίνει ο άλλος 23κ παίρνει QQ Diesel από τον Teo και νιώθει σημαντικότερός σου όταν σε πλαγιάζει στο φανάρι κοιτώντας σε εκεί χαμηλά στο ποταπό hatch.
Συγνώμη αλλά το δίκαιο να λέγεται. Είναι και λίγο μόδα και λίγο ποζεριά τα SUV. Ο κουμπάρος μου πχ με 3 παιδιά σκότωσε το c_max Diesel σε άριστη κατάσταση (πατέρας 3 παιδιών) για να πάρει Vitara 2wd mh για να παρκάρει στα πεζοδρόμια στο Ωραιόκαστρο (καμία ανάγκη για off road).
Χτυπιόμουν εγώ σαν το ψάρι ότι δίνει πολύ καλύτερο αμάξι οδηγικά για να πάρει ένα τάπερ το οποίο δεν του χρειάζεται αλλά βλέπετε μετρούσε περισσότερο η κρεβατομουρμούρα της κουμπαράς που ήθελε να κάνει μόστρα στην γειτονιά SUV η βλάχα...
ΥΓ: Δεν αναφέρομαι σε 4κίνητα με off road δυνατότητες.
-
Κύριοι, το θέμα του νήματος είναι: Νεο Hyundai Tucson. Ας περιοριστούμε σε αυτό!!
-
Δεν ειναι μονο δυο, δεκαδυο και εικοσιδυο. Απο εμενα υπαρχουν αλλοι πολυ καλύτεροι και γνωστες... Δεν ειμαι εγω το θεμα. Η ισοπέδωση ολων αυτων των γνωστικων περι οδηγησης ειναι το θεμα.
Διοτι ασχολούμαστε με αυτοκίνητα απο τη γεννηση μας, με γρηγορα αυτοκινητα τρεχαμε, αλλαζαμε αναρητσεις, ψαχναμε να βρουμε την λεπτομέρεια στην οδηγηση. Και συγκρινεις εμας και τα αισθητηρια που εχουμε χτισει με τα χρονια με την κυρα μαρια ή τον μπαρμπα που αγοραζει ενα suv που δεν μπορει να σκύψει για να μπει μεσα ατο αμαξι που οδηγουσε ενα αυτοκινητο των 60 αλογων η μια καο ενα datsun ο αλλος;;;
Προκαλεις αυτους που γνωριζουν.
Δεν ειμαστε παιδικη κατασκηνωση ωστε ολοι να ειναι αγαπημένοι και να μην υπάρχει μια ελιτ γνωστικων.
Ειπαμε ειναι πρακτικά και βολευουν αλλα τα αγοραζεις με γνωση. Οχο διοτι ειναι γενικως και overall τα καλυτερα οχηματα.
Και εγω suv και εαυ εχεις. Εγω ομως εντοπιζω τις αδυναμίες του εσυ μαλλον δεν μπορεις
Για να καταλάβει κάποιος τι είναι πραγματικό suv πρέπει να έχει οδηγήσει και ένα τετοιο. Αλλά είναι προφανες ότι λίγοι έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα. Οπότε κατανοώ την αδυναμία τους να κρίνουν σωστά.
Από εκεί και πέρα το μάρκετινγκ και η διαφήμιση παίζουν τεράστιο ρόλο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει και ιδιαίτερη γνώση του αντικειμένου από τους υποψήφιους αγοραστες. Άρα το ότι πουλιούνται περισσότερα ψευτοσουβ δεν αποτελεί έκπληξη, αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και καλύτερα αυτοκίνητα.
Εν προκειμενου εάν επιμενεις σε ψευτοσουβ πάρε τουλάχιστον το τουσκον να τραβάει κάπως το αμάξι, διαφορετικά με το 3008 των 1200κ.εκ θα δεινοπαθησεις.
-
Τι εννοεις; suv αγοραζεις με 20.000 ευρω.
Συμφωνω σε αυτο που λεει ο sabas. Η αισθηση που τα βλεπεις απο ψηλα δημιουργει αισθήματα ανωτεροτητας.
Ειναι ξαι πρακτικά καποια απο αυτα.... Αλλα με οδηγικα κριτήρια για να βρεις καλο suv είναι δύσκολο και το καλυτερο αυτων ειναι χειροτερο απο ενα συγχρονο χαμηλο των 16.000 ευρω.
Εχει να κανει με το κεντρο βαρους που τα αλλαζει ολα. Αν πας στα 100.000 ευρω με ενεργες αντιστρεπτικες και αεραναρτηση οπου σε καθε στροφη απορροφουν και βελτιωνουν την κατασταση... Οκ να το συζητήσουμε..... Αλλα μιλαμε για 100.000 ευρω οχήματα οπου και εκει εχεις αντίπαλο την s class.
Υ. Ας παμε στο ειδικο νημα για τα suv διοτι χαλαμε το νημα, εχει δικιο ο Φάνης. Ειναι ευγενικος και δεν πρεοει να τον φερουμε σε δυσκολη θέση
-
Πάλι συζητάτε γιατί παίρνει ο κόσμος SUV κι αμάξια σαν το Tucson!?
Να συγκρίνουμε το Tucson με το i30 !?
Που θα υστερεί ένα Tucson σε σχέση με το αντίστοιχο i30 αν έχει κάποιος τα 2-3 χιλιάρικα παραπάνω να διαθέσει για αντίστοιχα εξοπλισμένη έκδοση; Εγώ πιστεύω μόνο στην αίσθηση τιμονιού/κλίσεις στις στροφές όταν κατ' επιλογή του ο οδηγός θελήσει να κινηθεί με πιο οριακή ταχύτητα, σε σύγκριση με ένα N-Line. Γιατί όταν απλά εκτελεί μεταφορικό έργο, αυτό είναι αδιάφορο. Κι όταν δεν είσαι στο αμάξι μόνος σου ή με την 25χρονη που γνώρισες πρόσφατα, και είσαι με τη σύζυγο, τα παιδιά, την πεθερά ή τον συνάδελφο, δεν θα το χαρούν και πολύ να κάνεις Ανάβαση Πορταριάς και Ράλλυ Ακρόπολις σε κάθε ευκαιρία και να τους κοπανάς πέρα δώθε σε κάθε στροφή...
Σε οτιδήποτε άλλο το Tucson θα είναι καλύτερο. Θα έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης κι άνεση για πολύωρο ταξίδι, πολύ καλύτερους χώρους, πολύ καλύτερη ορατότητα (που σημαίνει καλύτερο για αμυντική οδήγηση όταν μετακινείται η οικογένεια, κι όταν παρκάρει, και πολύ πιο ευχάριστο για τους επιβάτες), θα μπαίνουν βγαίνουν νέοι γέροι και παιδιά στα καθίσματά τους πολύ πιο άνετα, δεν θα βρίσκει ο προφυλακτήρας ή οι πόρτες στο πεζοδρόμιο στα παρκαρίσματα, δεν θα βρίσκει κάτω όταν πάνε για μπάνιο ή μια βόλτα στην εξοχή και δεν θα γρατσουνιέται ακόμη κι αν ακουμπήσει ένα χαμομήλι όπως τα χαμηλά αυτοκίνητα, δεν θα έρχονται οι πόρτες του στην ίσαλο γραμμή του βουλωμένου φρεατίου στην πρώτη βροχή, κι ένα σωρό άλλες τέτοιες καταστάσεις της καθημερινότητας...
-
Σε οτιδήποτε άλλο το Tucson θα είναι καλύτερο. Θα έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης κι άνεση για πολύωρο ταξίδι, πολύ καλύτερους χώρους, πολύ καλύτερη ορατότητα (που σημαίνει καλύτερο για αμυντική οδήγηση όταν μετακινείται η οικογένεια, κι όταν παρκάρει, και πολύ πιο ευχάριστο για τους επιβάτες), θα μπαίνουν βγαίνουν νέοι γέροι και παιδιά στα καθίσματά τους πολύ πιο άνετα, δεν θα βρίσκει ο προφυλακτήρας ή οι πόρτες στο πεζοδρόμιο στα παρκαρίσματα, δεν θα βρίσκει κάτω όταν πάνε για μπάνιο ή μια βόλτα στην εξοχή και δεν θα γρατσουνιέται ακόμη κι αν ακουμπήσει ένα χαμομήλι όπως τα χαμηλά αυτοκίνητα, δεν θα έρχονται οι πόρτες του στην ίσαλο γραμμή του βουλωμένου φρεατίου στην πρώτη βροχή, κι ένα σωρό άλλες τέτοιες καταστάσεις της καθημερινότητας...
Αυτά που έχω επισημάνει δεν ισχύουν απαραίτητα. Συνήθως τα ψηλά αυτής της κατηγορίας είναι πιο σφιχτά, ώστε να μην είναι βάρκες, λόγω αυξημένου βάρους και κέντρου βάρους. Επίσης δεν τεκμαίρεται ότι είναι πιο ευχάριστα για τους επιβάτες. Τέλος, οι γέροι συνήθως δυσκολεύονται να σκαρφαλώσουν.
-
Ξαναλεω η ανεση στα suv που θελουν να εχουν μια ευρωπαϊκή οδηγικη αισθηση στις στροεφες και οχι βαρκα στο γυαλο ειναι χειροτερη των hatchbacks.Κρατω μια πισινή για το μελλον, διοτι αν μπουν αλλοι βραχιωνες στην αναρτηση τους και βελτιωσουν τις κλίσεις τοτε ισως μαλακωσουν οι αναρτησεις τους.
Και αν θελετε να το παμε ακομα πιο αναλυτικα. Εχουν σκληρουτσικη μεν αναρτηση αλλα και με μεγαλες διαδρομες. Αυτες λοιπον οι μεγαλες διαδρομες βελτιωνουν την 'ανεση' σε κυματιστα τμηματα της ασφαλτου αλλα ακριβως επειδη ειναι μεγαλες οι διαδρομες αρχιζει και ολο το αυτοκινητο να πλεει πανω στις αναρτησεις του λογω και του υψηλου κεντρου βάρους παρολο δηλαδη που ειναι σκληρο το αυτοκινητο στις εγκαρσιες ανωμαλιες. Και ολα αυτα παντα με μεγαλο προφιλ ελαστικου.
Αν τα βαλεις μικρο προφιλ ελαστικου τοτε θα τρομαξεις απο τα χτυπηματα της αναρτησης στους χαλια ελληνικους δρόμους.
Ολα αυτα σε c suv της psa του 18-19 μοντελο ανω των 30.000 ευρω. Πολυ καλο αυτοκινητο, σχεσον vfm, οντως αιαθηση ανωτεροτητας στα φαναρια λογω υψους, αλλα οδηγικη συμπεριφορα 20, αντε 15 ετιας.
Εν συντομία: Σχεδον στριβουν, σχεδον ειναι ανετα, σχεδον οικονομικα σε κατανάλωση και σχεδον ακριβα. Απο την αλλη εχουν μεγαλυτερους χωρους για το μεγεθος τους, περνουν πανω απο ραμπες και χωματοδρομο ανετα, οσο τους επιτρεπουν τα ελαστικα τους και ειναι πιο 'μάτσο' στο ματι.
-
Καλημέρα!
Θα πω κάτι τελευταίο ελπίζοντας να κλείσει το θέμα που άνοιξε σχετικά με το τι είναι καλύτερο!
Το καλύτερο (όταν μιλάμε για διαφορετικά είδη αυτοκινήτου) είναι υποκειμενικό ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Δεν είναι θέμα γνώσεων ή κάτι άλλο.
Πριν 15 χρόνια που είχα κωλοφτιαγμένο Coupe το καλύτερο αυτοκίνητο ήταν αυτό που έτρεχε περισσότερο και έστριβε πιο γρήγορα. Όσο πιο ερπετό τόσο πιο καλό. Είχα αλλάξει αναρτήσεις ένιωθα που πατούσα τσίχλα και γουστάρα.
Κάποια χρόνια μετά που την είδα off road πήρα Grand Vitara με μόνιμη τετρακίνηση και αργό. Ουαου! Αποκάλυψη! Ανέβαινα στο πουθενά και γουστάρα.
Περνάνε τα χρόνια και πλέον ούτε τρέχω στον δρόμο, ούτε πάω χωρίς λόγο και αιτία να ανεβαίνω με το αμάξι εκεί που δεν υπάρχει δρόμος και προορισμός. Άντε κανένα χωματόδρομο που δεν είναι καλά στρωμένος. Οπότε πάει και το Vitara που έκαιγε την μάνα του και τον πατέρα του.
Πάω σε Fiesta και είναι πάλι ουαου για την χρήση που κάνω. Δεν τρέχω, δεν πάω εκτός δρόμου, παρκάρω εύκολα και δεν καίω πολύ.
Τώρα ήρθαν παιδιά λοιπόν. Άλλες ανάγκες πάλι. Τώρα θέλω πορτπαγκάζ να παίρνει μέσα 2 καρότσια και βαλίτσες. Θέλω να βγάζω τα παιδιά από τα καρεκλάκια χωρίς να σκύβω. Να μπορούμε να πάμε σε κάτι ωραίες παραλίες στην Κέρκυρα που το Fiesta λόγο χωματόδρομου με γράνες το έσπαγα για να φτάσω. Και πολλά ακόμα επιχειρήματα.
Είμαι ο ίδιος άνθρωπος και το 'καλύτερο' αυτοκίνητο για μένα άλλαξε 4 φορές νόημα. Μην είστε κολλημένοι με ότι μόνο εσείς ξέρετε τι είναι καλό και τι όχι.
-
θα συμφωνήσω ότι τα suv είναι λίγο μόδα και ότι στα στατιστικά των suv δεν κάνουν όλοι την χρήση που προορίζονται αλλά ποιος μας λέει ότι όσοι πήραν hot hatch και hatch ξέρουν να μπαίνουν στις στροφές να παίζουν με την μούρη και δεν είναι απλά κάβουρες που την είδαν μαχητές τις ασφάλτου ?! Με αυτή την λογική και το hot hatch ποζεριά είναι .
-
Καλημέρα!
Θα πω κάτι τελευταίο ελπίζοντας να κλείσει το θέμα που άνοιξε σχετικά με το τι είναι καλύτερο!
Το καλύτερο (όταν μιλάμε για διαφορετικά είδη αυτοκινήτου) είναι υποκειμενικό ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Δεν είναι θέμα γνώσεων ή κάτι άλλο.
Πριν 15 χρόνια που είχα κωλοφτιαγμένο Coupe το καλύτερο αυτοκίνητο ήταν αυτό που έτρεχε περισσότερο και έστριβε πιο γρήγορα. Όσο πιο ερπετό τόσο πιο καλό. Είχα αλλάξει αναρτήσεις ένιωθα που πατούσα τσίχλα και γουστάρα.
Κποια χρόνια μετά που την είδα off road πήρα Grand Vitara με μόνιμη τετρακίνηση και αργό. Ουαου! Αποκάλυψη! Ανέβαινα στο πουθενά και γουστάρα.
Περνάνε τα χρόνια και πλέον ούτε τρέχω στον δρόμο, ούτε πάω χωρίς λόγο και αιτία να ανεβαίνω με το αμάξι εκεί που δεν υπάρχει δρόμος και προορισμός. Άντε κανένα χωματόδρομο που δεν είναι καλά στρωμένος. Οπότε πάει και το Vitara που έκαιγε την μάνα του και τον πατέρα του.
Πάω σε Fiesta και είναι πάλι ουαου για την χρήση που κάνω. Δεν τρέχω, δεν πάω εκτός δρόμου, παρκάρω εύκολα και δεν καίω πολύ.
Τρα ήρθαν παιδιά λοιπόν. Άλλες ανάγκες πάλι. Τώρα θέλω πορτπαγκάζ να παίρνει μέσα 2 καρότσια και βαλίτσες. Θέλω να βγάζω τα παιδιά από τα καρεκλάκια χωρίς να σκύβω. Να μπορούμε να πάμε σε κάτι ωραίες παραλίες στην Κέρκυρα που το Fiesta λόγο χωματόδρομου με γράνες το έσπαγα για να φτάσω. Και πολλά ακόμα επιχειρήματα.
Είμαι ο ίδιος άνθρωπος και το 'καλύτερο' αυτοκίνητο για μένα άλλαξε 4 φορές νόημα. Μην είστε κολλημένοι με ότι μόνο εσείς ξέρετε τι είναι καλό και τι όχι.
+1000, να μπει πινέζα, και να γραφτεί στην πρώτη σελίδα του Ευαγγελίου του Φόρουμ των 4τροχων!
Hyundai Tucson NX4 (2020)