-
Παντα το θεμα της peugeot περα απο καποιες εξαιρεσεις στην ιστορια της, ηταν με τους κινητήρες της. Για οποιον ηθελε τα εξτρα αλογα και δυναμη για να εχει εντονες επιδόσεις η peugoet προσέφερε λιγα.
Καλά εδώ δε μιλάμε για επιδόσεις. Έχουν επιλέξει έναν κινητήρα που κινεί σχετικά αξιοπρεπώς ένα σουπερμινι σε ένα csuv. Πάντως και σχεδιαστικά το τουσον είναι πιο όμορφο από το 3008.Δεν υπάρχει κατά την ταπεινή μου άποψη καμία λογική να επιλέξει κάποιος κάτι από τα 208 2008 και 3008. Απλά η τρελή διαφήμιση που έχει ρίξει το γαλλικό group έχει πιάσει τόπο στην Ελλάδα.
-
ALEX19 wrote:
Πάντως καλά τα ι κοκπιτ αλλά ας φτιάξουν και κανά σοβαρό μοτέρ. Είναι δυνατόν csuv με 1200κ.εκ κινητήρα;
Μα έχουν, γιατί να φτιάξουν? Υπάρχει ο 1.6 με 180 άλογα (και 225 στο DS7) και επίσης 2 υβριδικά σύνολα με 225 και 300 ίππους. Γιατί να φτιάξουν κάτι άλλο, από την στιγμή μάλιστα που τα αμιγώς θερμικά είναι υπό 'διωγμό'? Σε 2-3 χρόνια θα κυριαρχήσουν τα PHEV οπότε εκεί δίνουν το βάρος. Και έχουν και 2λιτρο diesel επίσης. Πιστεύω ότι η γκάμα είναι πλήρης, άλλα εαν εμείς δεν έχουμε λεφτά και αγοράζουμε τα 1.2.
Στα λεφτά που ζητάει η πεζω για τα 300 άλογα παίρνεις μερκ, bmw και αουντι τι να το κάνεις το 3008; Το τουσον από την άλλη με λιγοτερα απο 35000€ σου προσφέρει τα πάντα. Αν εδιωχνα το χ3 πρώτη επιλογή θα ήταν, δε περίμενα να με εντυπωσιάσει έτσι κορεάτικο suv
-
Να πω την αμαρτία μου το 3008 μου αρέσει περισσότερο σαν εμφάνιση ενώ το Tucson περισσότερο σαν εξοπλισμός. Οπότε από 1 + στο καθένα.
Στο θέμα απόδοση/κατανάλωση και πάλι δίνω από 1 + στο καθένα. Το ένα πιο δυνατό το άλλο πιο οικονομικό.
Οι άλλοι 2 παίκτες έχουν απορροφηθεί το καθένα για δικούς του λόγους (Tiguan πορτπαγκάζ μικρότερης κατηγορίας, Kuga εσωτερικό από Fiesta).
Πραγματικά γλυκοκοιτάω και τα 2 το ίδιο.
-
Να πω την αμαρτία μου το 3008 μου αρέσει περισσότερο σαν εμφάνιση ενώ το Tucson περισσότερο σαν εξοπλισμός. Οπότε από 1 + στο καθένα.
Στο θέμα απόδοση/κατανάλωση και πάλι δίνω από 1 + στο καθένα. Το ένα πιο δυνατό το άλλο πιο οικονομικό.
Οι άλλοι 2 παίκτες έχουν απορροφηθεί το καθένα για δικούς του λόγους (Tiguan πορτπαγκάζ μικρότερης κατηγορίας, Kuga εσωτερικό από Fiesta).
Πραγματικά γλυκοκοιτάω και τα 2 το ίδιο.
Αν είναι να διαθέσεις πάνω από 30000€ δεν υπάρχει σύγκριση το τουσον έχει τετρακίνηση, πολύ καλύτερο μοτερ καλύτερο σύστημα πολυμέσων περισσότερο εξοπλισμό καλύτερη εγγύηση και για εμένα είναι πολύ ομορφότερο από το 3008. Το κορεάτικο παίζει μόνο του αυτή τη στιγμή στην κατηγορία.
-
Ggeorg10 wrote:
Να πω την αμαρτία μου το 3008 μου αρέσει περισσότερο σαν εμφάνιση ενώ το Tucson περισσότερο σαν εξοπλισμός. Οπότε από 1 + στο καθένα.
Στο θέμα απόδοση/κατανάλωση και πάλι δίνω από 1 + στο καθένα. Το ένα πιο δυνατό το άλλο πιο οικονομικό.
Οι άλλοι 2 παίκτες έχουν απορροφηθεί το καθένα για δικούς του λόγους (Tiguan πορτπαγκάζ μικρότερης κατηγορίας, Kuga εσωτερικό από Fiesta).
Πραγματικά γλυκοκοιτάω και τα 2 το ίδιο.
Αν είναι να διαθέσεις πάνω από 30000€ δεν υπάρχει σύγκριση το τουσον έχει τετρακίνηση, πολύ καλύτερο μοτερ καλύτερο σύστημα πολυμέσων περισσότερο εξοπλισμό καλύτερη εγγύηση και για εμένα είναι πολύ ομορφότερο από το 3008. Το κορεάτικο παίζει μόνο του αυτή τη στιγμή στην κατηγορία.
Δυστυχώς τα ταβάνι είναι τα 30k οπότε μιλάμε για Tucson Distictive βενζίνη 2WD απέναντι σε 3008 Active +.
-
ALEX19 wrote:
Ggeorg10 wrote:
Να πω την αμαρτία μου το 3008 μου αρέσει περισσότερο σαν εμφάνιση ενώ το Tucson περισσότερο σαν εξοπλισμός. Οπότε από 1 + στο καθένα.
Στο θέμα απόδοση/κατανάλωση και πάλι δίνω από 1 + στο καθένα. Το ένα πιο δυνατό το άλλο πιο οικονομικό.
Οι άλλοι 2 παίκτες έχουν απορροφηθεί το καθένα για δικούς του λόγους (Tiguan πορτπαγκάζ μικρότερης κατηγορίας, Kuga εσωτερικό από Fiesta).
Πραγματικά γλυκοκοιτάω και τα 2 το ίδιο.
Αν είναι να διαθέσεις πάνω από 30000€ δεν υπάρχει σύγκριση το τουσον έχει τετρακίνηση, πολύ καλύτερο μοτερ καλύτερο σύστημα πολυμέσων περισσότερο εξοπλισμό καλύτερη εγγύηση και για εμένα είναι πολύ ομορφότερο από το 3008. Το κορεάτικο παίζει μόνο του αυτή τη στιγμή στην κατηγορία.
Δυστυχώς τα ταβάνι είναι τα 30k οπότε μιλάμε για Tucson Distictive βενζίνη 2WD απέναντι σε 3008 Active +.
Και πάλι θα προτιμήσεις το τουσον λόγω του ισχυρότερου κινητήρα. Έχουν μεγάλη διαφορά άλλο 1,6 180 και με 48ν σύστημα άλλο 1,2 130 και στη ροπή το ένα 260 το άλλο 230.Γενικα στα σουβ όσο πιο δυνατό μοτερ τόσο το καλύτερο το 3008 με το 1,2 θα σέρνεται στο δρόμο. Δεν υπάρχει δίλημμα ανάμεσα στα δύο, πρόσθεσε και την εγγύηση που δίνει η χιουνται και έχεις την απαντηση. Το μόνο δίλημμα που θα έπρεπε να έχεις είναι αν όντως χρειάζεσαι suv. Γιατί στα χρήματα αυτά παίρνεις καλύτερο χατς ή στασιον βαγκον ή σεντάν. Αυτο πρέπει να σκεφτείς κατά την ταπεινή μου άποψη.
-
Στα λεφτά που ζητάει η πεζω για τα 300 άλογα παίρνεις μερκ, bmw και αουντι τι να το κάνεις το 3008;
Ναι αλλά όχι με 300 άλογα.
Επίσης, δεν μίλησα πουθενά για λεφτά. Απλά απάντησα στο ότι η Πεζώ έχει πιο δυνατά μοτέρ και κινητήρια σύνολα από τα 130 άλογα του 1.2, για το 3008. Απλά εμείς δεν έχουμε λεφτά!! -
ALEX19 wrote:
Στα λεφτά που ζητάει η πεζω για τα 300 άλογα παίρνεις μερκ, bmw και αουντι τι να το κάνεις το 3008;
Ναι αλλά όχι με 300 άλογα.
Επίσης, δεν μίλησα πουθενά για λεφτά. Απλά απάντησα στο ότι η Πεζώ έχει πιο δυνατά μοτέρ και κινητήρια σύνολα από τα 130 άλογα του 1.2, για το 3008. Απλά εμείς δεν έχουμε λεφτά!!Γιατί αν είχες 50000€ θα πήγαινες να τα ακουμπήσεις στη πεζω. Το φορμεντορ έχει 310 άλογα με διλιτρο μοτέρ και στοιχίζει 45000€. Τα 300 στο πεζω είναι θεωρητικά γιατί πρέπει να έχεις φορτισμένη τη μπαταρία διαφορετικά μένεις με τον βενζινοκινητηρα των 180hp που πρέπει να κουβαλήσει και τις μπαταρίες.
-
Ναι αλλα κινησε με 2 λιτρα/100χλμ
-
Ενώ ειλικρινά το 3008 μου αρέσει πολύ περισσότερο από το Tuscon στις περισσότερες υποκατηγορίες θα συμφωνήσω ένα μέρει και με τους δυο σας. Σίγουρα τα κυβικά δεν αντικαθίσταται. Το ότι δεν έχουμε τα χρήματα να πάρουμε το 3008 1,6 όπως του αρμόζει δεν σημαίνει απαραίτητα πως το Tuscon είναι καλύτερο αυτοκίνητο για την περίπτωσή μας. Άρα με ψυχρή λογική και χωρίς το συναίσθημα στην εξίσωση μπορεί να είναι πράγματι η καταλληλότερη επιλογή βάση συγκεκριμένου budget.
Βέβαια όπως και εγώ το έχω πει πολλές φορές μπορείς πάντα να πάρεις ένα πολύ πιο αξιόλογο c_segment non SUV το οποίο θα καλύπτει πιθανότατα περισσότερες ανάγκες σου από ένα SUV...
-
Γιατί αν είχες 50000€ θα πήγαινες να τα ακουμπήσεις στη πεζω. Το φορμεντορ έχει 310 άλογα με διλιτρο μοτέρ και στοιχίζει 45000€. Τα 300 στο πεζω είναι θεωρητικά γιατί πρέπει να έχεις φορτισμένη τη μπαταρία διαφορετικά μένεις με τον βενζινοκινητηρα των 180hp που πρέπει να κουβαλήσει και τις μπαταρίες.
Μα δεν ξεκίνησε από εκεί η συζήτηση! Ξεκίνησε επειδή είπες ότι δεν έχει μοτέρ το 3008, εκτός του 1.2 με 130 άλογα και είπα ότι έχει. Τώρα, τι, πως και πόσο κοστίζει είναι αδιάφορα σε αυτή τη συζήτηση. Εγώ είπα ότι το 3008 έχει μοτέρ και δεν χρειάζεται να εξελίξει κάτι η Πεζώ, γιατί έχει ήδη εξελίξει. Εαν είχα 50.000 σίγουρα δεν θα αγόραζα VAG (ούτε με 20!!), μάλλον ένα Tesla ή Mach E θα έπαιρνα. Αλλά το PHEV εχει αρκετά πλεονεκτήματα. Το Formentor είναι τελείως άλλη κατηορία σε επίπεδο αγοραστών.
-
Τα 2 λίτρα εαν φορτίζεις την μπαταρία διαφορετικά γίνονται εύκολα 10.Συμφωνώ sabas με την αποψή σου, εαν δεν είναι απαραίτητη για τον άνθρωπο η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος είναι προτιμότερο να πάει σε κανονικό αυτοκίνητο. Πάντως το πακέτο που προσφέρει το τουσον στα 34000€ με τετρακινηση ένα επαρκή κινητήρα και με όλο τον εξοπλισμό άνεσης και τεχνολογίας δύσκολα βρίσκει αντίπαλο στην κατηγορία.
-
This post is deleted! -
ALEX19 wrote:
Γιατί αν είχες 50000€ θα πήγαινες να τα ακουμπήσεις στη πεζω. Το φορμεντορ έχει 310 άλογα με διλιτρο μοτέρ και στοιχίζει 45000€. Τα 300 στο πεζω είναι θεωρητικά γιατί πρέπει να έχεις φορτισμένη τη μπαταρία διαφορετικά μένεις με τον βενζινοκινητηρα των 180hp που πρέπει να κουβαλήσει και τις μπαταρίες.
Μα δεν ξεκίνησε από εκεί η συζήτηση! Ξεκίνησε επειδή είπες ότι δεν έχει μοτέρ το 3008, εκτός του 1.2 με 130 άλογα και είπα ότι έχει. Τώρα, τι, πως και πόσο κοστίζει είναι αδιάφορα σε αυτή τη συζήτηση. Εγώ είπα ότι το 3008 έχει μοτέρ και δεν χρειάζεται να εξελίξει κάτι η Πεζώ, γιατί έχει ήδη εξελίξει. Εαν είχα 50.000 σίγουρα δεν θα αγόραζα VAG (ούτε με 20!!), μάλλον ένα Tesla ή Mach E θα έπαιρνα. Αλλά το PHEV εχει αρκετά πλεονεκτήματα. Το Formentor είναι τελείως άλλη κατηορία σε επίπεδο αγοραστών.
Κατάλαβα πολύ καλά τι έγραψες απλά εκεί που τιμολογεί η πεζώ τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι σαν μην υπάρχει ως επιλογή. το 3008 μέχρι 35000€ αξία έχει το χειρότερο κινητήρα στην κατηγορία αυτό επισήμανα. Εντάξει με 50000€ έχεις πολλές επιλογές ,πάντως μην αδικείς τόσο το vag από 50000 και επάνω τα αυτοκίνητα που έχει είναι εξαιρετικά και δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με αυτά που πουλάει στις μικρότερες κατηγορίες.
-
Sabas_Thess wrote:
Ενώ ειλικρινά το 3008 μου αρέσει πολύ περισσότερο από το Tuscon στις περισσότερες υποκατηγορίες θα συμφωνήσω ένα μέρει και με τους δυο σας. Σίγουρα τα κυβικά δεν αντικαθίσταται. Το ότι δεν έχουμε τα χρήματα να πάρουμε το 3008 1,6 όπως του αρμόζει δεν σημαίνει απαραίτητα πως το Tuscon είναι καλύτερο αυτοκίνητο για την περίπτωσή μας. Άρα με ψυχρή λογική και χωρίς το συναίσθημα στην εξίσωση μπορεί να είναι πράγματι η καταλληλότερη επιλογή βάση συγκεκριμένου budget.
Βέβαια όπως και εγώ το έχω πει πολλές φορές μπορείς πάντα να πάρεις ένα πολύ πιο αξιόλογο c_segment non SUV το οποίο θα καλύπτει πιθανότατα περισσότερες ανάγκες σου από ένα SUV...
Και ποιο είναι αυτό το c-segment non SUV για να έχουμε καλό ερώτημα? Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες έχουν ρίξει το βαρος τους στα suv!
Μπορεί να πάρει την οκτάβια, το φοκους την κορόλλα σε στασον βάγκον, το λεον το αουντι το α3, τον άσο όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι καλύτερα από προσθιοκίνητα ψευτοσουβ.
-
Μπορεί να πάρει την οκτάβια, το φοκους την κορόλλα σε στασον βάγκον, το λεον το αουντι το α3, τον άσο όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι καλύτερα από προσθιοκίνητα ψευτοσουβ.
+1 Alex
Octavia ως το απόλυτα πρακτικό, Focus/Civic hatch ως τα απόλυτα οδηγικά, Leon ως vfm με σπορ καταβολές, Xceed/C4 για όμορφα crossακια.
Μια ιδιαίτερη περίπτωση είναι η Corolla sdn/ts αλλά απαιτεί μια πλην όμως σημαντική θυσία. Αν είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις επιδόσεις, όπως τις έχουμε 'συνηθίσει' όλοι πλέον με τα τουρμπάκια, ενώ κινείσαι περισσότερο σε αστικό κύκλο με 2 χαλαρα ταξιδακια τον χρόνο και κυρίως αναζητάς το όχημα το οποίο πιο πολύπλευρα από κάθε άλλο θα έρθει να κουμπώσει στις οικογενειακές σου ανάγκες (χώροι, οικονομία, κόστος χρήσης/συντήρησης, μακροζωία, after sales αντιμετώπιση) είναι μια εκ των πιο τιμίων λύσεων.
Δεν συνυπολογίζονται από εμένα τα premium κάθε είδους όπως A3/A-class/BMW1 και δεν θα μπω στην διαδικασία να εξηγήσω άλλη μια φορά το γιατί.
Συγνώμη για τον κανιβαλισμό του νήματος αλλά με ρώτησαν και απάντησα.
-
Στην ανεση θα διαφωνήσω.
-
Παιδιά οι χώροι των SUV δεν υπάρχουν για το μήκος τους. Επίσης ούτε η άνεση ούτε η ορατότητα. Μπορείς να βγεις εκτός ασφάλτου στις διακοπές χωρίς να φοβάσαι ότι θα το σπάσεις.
Γενικά εάν δεν σε ενδιαφέρει να πηγαίνεις τάπα και θες ένα άνετο, ευρύχωρο οικογενειακό όχημα που να καλύψει ανάγκες και στις πόλη αλλά και σε χωματόδρομο τα 'ψευτοsuv' είναι άριστη επιλογή.
Δεν είναι τυχαίο ούτε μόδα που οι πωλήσεις αυτών των αυτοκινήτων συνεχώς ανεβαίνουν σε όλες τις χώρες εις βάρος των Sedan/Hatchback.
- Προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα Hyundai Coupe 2000, Suzuki Grand Vitara 2008, Ford Fiesta του 2010.
Λίγο πολύ οπότε έχω περάσει από τις περισσότερες κατηγορίες.
-
Ε ναι, άλλωστε νομίζω ότι ακόμη το πιο άνετο αυτοκίνητο στον κόσμο είναι ένα 'χαμηλό'. Η s class!
Εγώ θα διαφωνήσω και στο κομμάτι της μόδας. Φυσικά και είναι και μόδα! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία επ'αυτού. Αρκεί να συνομιλήσεις με 9 στους 10 αγοραστές SUV.
-
Δε βγαίνεις εκτός ασφάλτου χωρίς τετρακίνηση με ασφάλεια. Όπου πάει το χατς πάει και το ψευτοσουβ αρκεί να μην είναι πολύ χαμηλό. Όταν είχαμε δεύτερο αυτοκίνητο αυτό ήταν το φορντ smax 2,5 215hp σε πληροφορώ ότι οι χώροι που είχε μέσα ήταν πολύ μεγαλύτεροι από το χ3. Όλα τα αθήνα-Θεσσαλονίκη τότε που ήμουν φοιτητής με αυτό τα έκανα φοβερό αμάξι. Απλά έχετε επηρεαστεί όλοι από τη μόδα των suv, στην Ευρώπη πάντως τα πολυμορφικά και τα στασον βαγκον μια χαρά πουλάνε. Τελος πάντων αν επιμείνεις στην αρχική σου επιλογή το τουσον είναι μονόδρομος και στα προηγούμενα μηνύματα εξήγησα και τους λόγους
Hyundai Tucson NX4 (2020)