-
Στον διαμορφωτη λέει κατι για προετοιμασία χωρου για εγκατάσταση ρεζέρβας. Έχει διαβάσει κάποιος εάν θα επηρεάζεται η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών(350lt);
Έχω σχεδόν ξεσκονισει το διαδίκτυο αλλά δεν έχω βρει κάτι. Υποθέτω όταν φτάσει στις βιτρίνες θα μάθουμε.
-
Θεωρω απιθανο να ερθει με ρεζερβα αντι για κιτ
Απο την αλλη, οταν ειχα παρει το Corsa μου, ο πωλητης ορκιζοταν οταν θα εχει κιτ και μαλιστα ειχα αρχισει να ψανχω ρεζερβες απο το car.gr και οταν πηγα να παραλαβω το αμαξι, ανοιγουμε και βλεπουμε ρεζερβα
οποτε κρατα μια πισινη
-
Θεωρείτε αξιόπιστο τον κινητήρα 1.2 με τα 130 άλογα που θα έχει το Mokka?
Ποια είναι η καλύτερη επιλογή κινητήρα πΙστεύετε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
-
Θεωρείτε αξιόπιστο τον κινητήρα 1.2 με τα 130 άλογα που θα έχει το Mokka?
Ποια είναι η καλύτερη επιλογή κινητήρα πΙστεύετε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Μία χαρά είναι, είναι σχετικά μικρό και ελαφρύ αυτοκίνητο, και 100 είναι καλά αλλά με 130 θα είναι σούπερ, σβέλτο και ωραίο.
Αν σε ενδιαφέρει η απόλυτη οικονομία και κανείς πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, τότε το diesel είναι επίσης πολύ καλή επιλογή.
Γνωστοί και πολυφορεμενοι κινητήρες.
-
Θεωρείτε αξιόπιστο τον κινητήρα 1.2 με τα 130 άλογα που θα έχει το Mokka?
Ποια είναι η καλύτερη επιλογή κινητήρα πΙστεύετε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Ναι. Είναι ένα μοτερ που πλέον χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλά μοντέλα (208,2008,3008,C4,C5,Corsa, Astra,Crossland, Grandland) οπότε είναι δοκιμασμένος. Έχει αρκετή ροπή από τις 1700 σαλ, έχει δύναμη, ελαστικότητά και καλύτερο ήχο από τον ανταγωνισμό (TSI,Ecoboost)
Για το Μοkka πιστεύω η καλύτερη επιλογή είναι τα 130 με αυτόματο, αλλά φυσικά και η ακριβότερη
-
Τα 23 χιλιάρικα τιμή καταλόγου πάντως, το λες κι αξιοπρεπή τιμή για ολοκαίνουριο μοντέλο με αυτό το μοτέρ κι αυτό το κιβώτιο κι αρκετά πραγματάκια και στη φθηνότερη έκδοση. Όσο κάνει ένα βασικό χειροκίνητο Puma (για να το συγκρίνω με άλλο καινούριο καλό αμάξι της κατηγορίας σαν παράδειγμα), κοντά στη τιμή των αντίστοιχων Aircross/Crossland και VAG. Φαίνεται και πολύ vfm ως προς αντίστοιχο 2008. Νομίζω το ανακοινωθέν αυτόματο Vitara mild hybrid το κοντράρει ως προς το vfm που όμως είναι ακριβότερο και πολύ παλαιότερο ως μοντέλο. Ίσως πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στο Mokka...
-
Τιμολογιακα αν δεν θέλουν να κανιβαλισει πωλήσεις από C4 και ταυτόχρονα να είναι ανταγωνιστικο έναντι του troc, ίσως θα έπρεπε να είναι ένα κλικ φτηνότερο κάπου εκεί στα 22-22500
Με βάση πάντα ότι θα κάνουν phase out το Crossland
Εάν πεις ότι η βάση είναι το Corsa F αυτόματο στα 17500, το νέο Astra να φτάσει μέχρι 21500, μετά Mokka στα 22500 και μετά Grandland πιο πάνω
-
Τώρα είναι καλύτερα που πέρασε η όπελ στον όμιλo PSA ή χειρότερα από θέματα αξιοπιστίας? Βλέποντας αυτές τις μέρες και το 208 αλλά και το corsa, το πρώτο φαινόταν πιο στιβαρό, πχ στο κλείσιμο της πόρτας...μηχανικά δεν ξέρω.
-
Τα 23 χιλιάρικα τιμή καταλόγου πάντως, το λες κι αξιοπρεπή τιμή για ολοκαίνουριο μοντέλο με αυτό το μοτέρ κι αυτό το κιβώτιο κι αρκετά πραγματάκια και στη φθηνότερη έκδοση. Όσο κάνει ένα βασικό χειροκίνητο Puma (για να το συγκρίνω με άλλο καινούριο καλό αμάξι της κατηγορίας σαν παράδειγμα),
Συμφωνώ ότι η τιμή είναι πολύ καλή. Μόνο μια σημείωση, το βασικό χειροκίνητο Puma ξεκινάει από €21.000 (όχι 23) και υπάρχουν ακόμα μερικά Titanium στις €20.000.
-
Τώρα είναι καλύτερα που πέρασε η όπελ στον όμιλo PSA ή χειρότερα από θέματα αξιοπιστίας? Βλέποντας αυτές τις μέρες και το 208 αλλά και το corsa, το πρώτο φαινόταν πιο στιβαρό, πχ στο κλείσιμο της πόρτας...μηχανικά δεν ξέρω.
Το ίδιο είναι σε θέματα αξιοπιστίας με τα Γαλλικά (και θεωρώ καλύτερα από πριν). Όσο για την πόρτα, τι σχέση έχει με την στιβαρότητα!?! Καμία θα απαντήσω, δεν έχει σχέση το κλείσιμο της πόρτας με την στιβαρότητα! Μπορεί απλά να είναι διαφορετικές οι τσιμούχες, μπορεί και απλά η ιδέα σου.
-
Έχω 2 Όπελ, ένα στην προ PSA και ένα στην μετά PSA εποχή. Βέβαια τα χωρίζει και μια εξαετία αλλά συνολικά η μετά PSA έκδοση κερδίζει στα πάντα εκτός από το 6αρι κιβώτιο το οποίο βρίσκω χειρότερο
Τώρα όσο αφορά στην αξιοπιστία δεν νομίζω να υπάρχει σαφής εικόνα λόγω του ότι ο γάμος είναι σχετικά φρέσκος, με την έννοια ότι μέχρι τώρα μόνο Crossland, Grandland ήταν PSA, τώρα βγήκε και το Corsa
-
Είναι πολύ σοφά τοποθετημένο.
Δεν έχει σχέση με το T Roc, το 2008 χτυπάει το T Roc σαν το άνω άκρο της κατηγορίας Β suv, το Mokka χτυπάει το T Cross σαν μικρό στην κατηγορία B suv, lifestyle μοντέλο ουσιαστικά και νεανικοτερο.
Αν θες φθηνότερες/παλιότερες επιλογές με πολύ χώρο πας Crossland/Aircross, και εγώ περίμενα phase out αλλά το Crossland ΜοΛΙς έγινε face lift και το Aircross ακόμη δεν έχει έρθει.
Περίπου 1.500€ φθηνότερα θα είναι τα αντίστοιχα Crossland/Aircross ανά έκδοση του Mokka.
Για μένα είναι ξεκάθαρο, φθηνά spacious Aircross/Crossland, lifestyle νεανικο χωρίς τρομερές απαιτήσεις σε χώρο/αποσκευές Mokka, οικογενειακά (suv - lifestyle) 2008/ (crossover) C4, μετά πας σε μεγαλύτερα μοντέλα.
Opel και Peugeot o Stellantis τα τοποθετεί ως upper mainstream, κ κρατάει την Citroen/Fiat ως mainstream, ενώ Lancia/Alfa/DS ξεκάθαρα premium (από το 24 θα έχουν κοινά μοντέλα). Από το δελτίο τύπου για την ανακοίνωση των 3 premium αυτά.
To Astra είναι ξεκάθαρο C, θα χτυπηθεί με Golf και 308 όταν βγεί, και Megane (που πιστεύω και τα 2 PSA θα το περάσουν άνετα σε πωλήσεις). Δεν μπορείς να συγκρίνεις C hatch με μικρό B suv. Θα έχουν περίπου 20-30 πόντους διαφορά σε αμάξωμα.
Πιστεύω θα γίνει μεγάλο hit το Mokka. Άνετα θα κόψει πωλήσεις και από το Puma, θα είναι κ πιο άνετο μέσα, με μικρότερο χώρο αποσκευών βέβαια (100 ολόκληρα λίτρα μικρότερο, αλλά στο target group που απευθύνεται νομίζω λίγο τους ενδιαφέρει).
Ο άλλος μεγάλος παίχτης που αργεί ακόμη είναι φυσικά το Yaris Cross. Γενικά οι κριτικές από Αυστραλία είναι κάπως νορμάλ, δεν έχουν τρελαθεί ακριβώς με το μοντέλο, ουσιαστικά είναι ένα Yaris με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, η καμπίνα φαίνεται ίδια πάντως. Θα το δούμε.
-
-
Επαναλαμβάνω κι εδώ, πως είδα τις καινούριες τιμές του GL+ vitara mild hybrid automatic AT6 που είναι μεν το παλαιότερο μοντέλο απ' όλα αλλά απ΄εξω παραμένει όμορφο και σύγχρονο, μέσα λίγο πάλιωσε αλλά είναι πιο λειτουργικό απ' τα περισσότερα καινούρια και υπερπλήρες σε εξοπλισμό. Με 22 χιλιάρικα παίρνεις ή χειροκίνητο 4κινητο, ή 2κινητο αυτόματο. Στα 24 τα χει όλα, και τετρακίνηση και αυτόματο και mild hybrid, αξιοπρεπή συμπεριφορά και καλούς χώρους σε σύγκριση με αυτά τα καινούρια lifestyle... θα το βρουν μπροστά τους πιστεύω, ειδικά αν παίξει και καμιά έκπτωση/προσφορά.
-
Επαναλαμβάνω κι εδώ, πως είδα τις καινούριες τιμές του GL+ vitara mild hybrid automatic AT6 που είναι μεν το παλαιότερο μοντέλο απ' όλα αλλά απ΄εξω παραμένει όμορφο και σύγχρονο, μέσα λίγο πάλιωσε αλλά είναι πιο λειτουργικό απ' τα περισσότερα καινούρια και υπερπλήρες σε εξοπλισμό. Με 22 χιλιάρικα παίρνεις ή χειροκίνητο 4κινητο, ή 2κινητο αυτόματο. Στα 24 τα χει όλα, και τετρακίνηση και αυτόματο και mild hybrid, αξιοπρεπή συμπεριφορά και καλούς χώρους σε σύγκριση με αυτά τα καινούρια lifestyle... θα το βρουν μπροστά τους πιστεύω, ειδικά αν παίξει και καμιά έκπτωση/προσφορά.
Δεν νομίζω ότι ο μέσος αγοραστής του Mokks ενδιαφέρεται για 4κινηση, και όποιος ενδιαφέρεται έχει ήδη το Vitara ψηλά.
-
Εντάξει,άρπα-κόλλα μετάφραση google translate,αλλά αυτό βρήκα στα ελληνικά μέχρι στιγμής:
Y.Γ. Είναι η ιδέα μου ή το info είναι της προηγ. γενιάς του ομίλου PSA σε σχέση με το ανανεωμένο 9' που έβαλαν στο fl C3aircross που είδα στο topic του πριν από λίγο,στη σημερινή παρουσίασή του;
-
Αν μετρήσεις την οθονη ειναι 7 ιντσών ουτε καν 8...το υπολοιπο το εχει ως ψηφιακα κουμπιά.
-
Μου τηλεφώνσαν απο Opel Sinis στη θεσσαλονίκη οτι από 1/3 εως 5/3 θα υπάρχει στην έκθεση το αυτοκίνητο. Κλείνεις ραντεβού για να το δεις λογω των μέτρων
-
Μου τηλεφώνσαν απο Opel Sinis στη θεσσαλονίκη οτι από 1/3 εως 5/3 θα υπάρχει στην έκθεση το αυτοκίνητο. Κλείνεις ραντεβού για να το δεις λογω των μέτρων
Τόσο σύντομα! τέλεια!
Μου είχαν πεί τέλος Μαρτίου, με αρχές Απριλίου(!)
Θα παίξει πολύ δυνατά αυτό το αυτοκίνητο.
-
Μαλλον ηρθε πιο νωρις το καραβι, γιατι και εμενα με πληροφορησαν απο Mega Motors, οτι απο βδομαδα θα ειναι το αμαξι στην εκθεση
και ενα φρεσκο review απο Thomas
Opel Mokka 2021