Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 898
    • 899
    • 130 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408483
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Αυτό που δεν θέλουν να καταλάβουν οι φίλοι που το έχουν πάρει πατριωτικά με τις μπαταρίες, είναι πως η τεχνολογία υδρογόνου δεν αφορά μόνο στα ΙΧ για τα επόμενα 10-20 χρόνια, αλλά σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΉ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ, σε ΙΧ, θέρμανση, βιομηχανία, αεροπλάνα και βαπόρια, παντού.

      Σίγουρα έχει πολλές προκλήσεις και θα πάρει χρόνια, αλλά μέχρι την πυρηνική σύντηξη, είναι η μόνη πραγματικά οικολογική λύση της οποίας υπάρχει επιστημονική γνώση και μένει να λυθούν τα τεχνικά προβλήματα. Η μπαταριοκίνηση είναι απλά μια προσωρινή καλή μπίζνα που μπορεί να δώσει πολύ καλά ΙΧ, αλλά δεν λύνει το οικολογικο προβλημα, εκτός κι αν επινοηθουν επαναστατικες τεχνολογίες μπαταρίας όπως επιχειρείται και μακάρι.

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • bekiaris
        bekiaris @piliourits last edited by

        Αυτό που δεν θέλουν να καταλάβουν οι φίλοι που το έχουν πάρει πατριωτικά με τις μπαταρίες, είναι πως η τεχνολογία υδρογόνου δεν αφορά μόνο στα ΙΧ για τα επόμενα 10-20 χρόνια, αλλά σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΉ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ, σε ΙΧ, θέρμανση, βιομηχανία, αεροπλάνα και βαπόρια, παντού.

        Piliou, η συγκεκριμένη τεχνολογία (του υδρογόνου) μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα στα αυτοκίνητα που εμείς μιλάμε? η κουβέντα για παραγωγή ενέργειας κτλ, ειναι μία άλλη μεγάλη κουβέντα που είναι διαφορετική από αυτή που κάνουμε. κάθε τεχνολογία ειναι καλοδεχούμενη αλλά τι να το κάνω αν ερθει σε 20 χρόνια που δεν ξέρουμε αν θα ζούμε. Πολύ σωστός, πιθανόν να είναι κ ενδιάμεση, βλέπεις εσύ κάποια όμως κάποια προοπτική σε κάποια άλλη ή απλά μιλάμε φιλολογικά? κάθε τεχνολογία ειναι ενδιάμεση μέχρι να έρθει μία αλλη καλύτερη κ να την αντικαστήσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Μια άλλη παράμετρος που συζητάμε πολύ:

          Αντιπεριβαλλοντικά τα αιολικά και με τη βούλα της επιστήμης

          https://www.efsyn.gr/ellada/periballon/279336_antiperiballontika-ta-aiolika-kai-me-ti-boyla-tis-epistimis

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            super-t last edited by

            Ψάξτο λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits @super-t last edited by

              Ψάξτο λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο ...

              Τί να τους κάνουμε τους γρίφους γέροντα;

              Δώσε πληροφορίες.

              Στο τέλος του άρθρου έχει την Έρευνα.

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • bekiaris
                bekiaris @piliourits last edited by

                H Mazda γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στη συμμαχία eFuel Alliance

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  https://www.newsauto.gr/fleet-cars/pii-kataskevastes-fortigon-katargoun-tous-kinitires-diesel/

                  Λέει ότι το 2040 , δηλαδή σε 19 χρόνια , τα φορτηγά ΔΕΝ θα είναι ντίζελ . Ηλεκτρικά και υδρογόνου .

                  Προφανώς από το 2030 δηλαδή σε 9 χρόνια θα έχουμε τέτοια μοντέλα .

                  Λέει ακόμα ότι θα χρειαστούν μεγάλες επενδύσεις , είναι και μεγάλες εταιρείες , άρα οι κυβερνήσεις θα τις στηρίξουν .

                  Προφανώς με αύξηση της  φορολογίας των καυσίμων και ιδιαίτερα του ντίζελ .

                  Οπότε αυτή η περίοδος είναι η περίοδος της προσαρμογής .

                  Τα ντίζελ όσοι τα πήραν από το 10 έχουν κερδίσει χρήματα . Οσοι πάρουν στο μέλλον , αν οι τιμές τους είναι πολύ κοντά στις βενζίνες θα κερδίσουν κάποια , αρκεί να μην σκέφτονται πολύ την μεταπώληση .

                  Για τις βενζίνες υβριδικές ή μη το μέλλον θα είναι το ίδιο με των ντίζελ με κάποια χρονοκαθυστέρηση .

                  Οσο πλησιάζουμε το 2025 , τα ηλεκτρικά θα γίνονται πιο ελκυστικά , αρκεί να βελτιώνεται η αυτονομία και να μικραίνει ο χρόνος φόρτισης .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    super-t @piliourits last edited by

                    Τί να τους κάνουμε τους γρίφους γέροντα;

                    Δώσε πληροφορίες.

                    Στο τέλος του άρθρου έχει την Έρευνα.

                    Το μόνο καλό στο κείμενο που δώσανε τα λινκς της έρευνας.

                    Τι γράψαν αυτοί που κάναν την έρευνα/μελέτη, στο abstract,

                    Η παρούσα πολιτική σύνοψη (policy brief) παρουσιάζει ένα βιώσιμο σενάριο χωροθέτησης των Αιολικών Σταθμών Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΣΠΗΕ), για την επίτευξη του εθνικού ενεργειακού στόχου αξιοποίησης της αιολικής ενέργειας με το ελάχιστο περιβαλλοντικό και κοινωνικό κόστος.

                    We suggest a novel method of spatial planning that enhances windfarm sustainability: investments are prioritized in the most fragmented zones that lie outside the Natura 2000 network of protected areas.

                    τι γράφει ο τρόμπας ΑΡΔ για επικεφαλίδα.

                    Αντιπεριβαλλοντικά τα αιολικά και με τη βούλα της επιστήμης ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Όσοι αγοράζουν τώρα αμάξι, οποιασδήποτε τεχνολογίας, τότε αν τσουλάει ακόμη θα του έχουν πινακίδες αντίκας και θα το βγάζουν τις Κυριακές γυαλισμένο σε καμία παραλία για να βγάζουν σελφι μπροστά του οι κοπελίτσες, τις οποίες θα απολαμβάνουν οι ιδιοκτήτες μόνο κοιτώντας τες...

                      Εξαιρούνται οι μικρότερες ηλικίες που μέχρι τότε θα έχουν κάνει μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα και θα είναι στον τρίτο αντικαταστατη και των οποίων οι κόρες θα βγάζουν τις σελφι...

                      (Στην Ελλάδα βέβαια, αν συνεχίσουν έτσι οι Κυβερνήσεις μας, μπορεί να τους έχουμε κοτσαρει καρότσες και να τα χουμε κάνει λεωφορεία που θα καίνε τηγανολαδα, 'Κούβα' κι έτσι, η τελευταία Σοβιετία της Ευρώπης με Δεξιές Κυβερνήσεις...)

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • bekiaris
                        bekiaris @criuser last edited by

                        Οσο πλησιάζουμε το 2025 , τα ηλεκτρικά θα γίνονται πιο ελκυστικά , αρκεί να βελτιώνεται η αυτονομία και να μικραίνει ο χρόνος φόρτισης .

                        Σωστά τα λες, το 25 ακόμα κ στην Ελλάδα θα έρθουν τα σημερινά καινούργια ηλεκτρικά εν Ελλάδι μεταχείρα, σε σχετικά καλές τιμές, με τη υποφαινόμενη μείωση της τιμής των μπαταριών (προσωπική εκτίμηση για να μην παρεξηγηθώ ακόμα μία φορά) οπότε κ αρκετοί από εμάς θα δελεαστούν να αγοράσουν ηλεκτρικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dstou last edited by

                          Αν μου κάνει εντύπωση κάτι στο άρθρο με τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, είναι ότι δεν κάνει καμία νύξη για την τύχη του cng. Να θυμίσω ότι κυκλοφορούν εδώ και μερικά χρόνια τέτοια, από όλες τις εταιρείες του αναφερθέντος κονσόρτσιουμ.. Και από άλλες σε Αμέρικα, Ιαπωνία, Ρωσσία, Ινδία κ.ο.κ.  Εξ' ου και η απορία μου για την αποσιώπηση αυτή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • S
                            super-t last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dstou last edited by

                              Fossil free future σημαίνει ότι παράγεις υδρογόνο με ηλεκτρόλυση και όχι από διάσπαση του cng. Σήμερα όλο το υδρογόνο παράγεται από υδρογονάνθρακες, γιατί απλά με τις άλλους τρόπους είναι πανάκριβο. Άρα, επενδύεις για να παράξεις 'πράσινο' ρεύμα με 'τζάμπα΄ ενέργεια, για να παράξεις μετά με αυτό το ρεύμα 'πράσινο' υδρογόνο ηλεκτρολύοντας το νερό.

                              Θα περιμένουμε χροοοόνια. Μπορεί να γίνει, αλλά μπορεί και όχι. Μερικά χαράτσια στο φυσικό αέριο θα βοηθούσαν ώστε το ηλεκτρολυτικό υδρογόνο να βγει 'φθηνό' στην αγορά, η γνωστή μέθοδος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                super-t last edited by

                                Όχι ότι διαβάζει κανείς τι γράφουν οι άλλοι, αλλά η Δανία της renewable επανάστασης κτλ αρχίζει πιλοτική παραγωγή υδρογόνου με ρεύμα από ανανεώσιμες.

                                Ørsted has taken final investment decision on the Danish demonstration project H2RES, which will use offshore wind energy to produce renewable hydrogen ...

                                https://orsted.com/en/media/newsroom/news/2021/01/672305561121775

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Γίνεται εδώ και χρόνια, αλλά ακόμη είναι πολύ ακριβή λύση. Εννοώ να γίνει καθεστώς ο τρόπος αυτός, να εξοστρακίσει την μέχρι τώρα κυρίαρχη μέθοδο. Γι' αυτό έγραψα για χαράτσια, βοηθάνε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Electric Cars and Radiators Push Norway Power Use to Record High
                                    5 million Norwegians use as much power as 10 million Swedes

                                    https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-02-05/electric-cars-and-radiators-push-norway-power-use-to-record-high

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Αν δεν κάνω λάθος, τους περισσεύει ρεύμα απ' τα υδροηλεκτρικά, οπότε 'καλά κάνουν' και το εκμεταλλεύονται αντί να το εξάγουν, περισσότερο κέρδος έχουν.

                                      Το θέμα είναι τί γίνεται με μας που το εισάγουμε, παρ' όλο που ελάχιστα το χρησιμοποιούμε για θέρμανση, και θέλουμε και ηλεκτροκίνηση...

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dublin @piliourits last edited by

                                        Αν δεν κάνω λάθος, τους περισσεύει ρεύμα απ' τα υδροηλεκτρικά, οπότε 'καλά κάνουν' και το εκμεταλλεύονται αντί να το εξάγουν, περισσότερο κέρδος έχουν.

                                        Το θέμα είναι τί γίνεται με μας που το εισάγουμε, παρ' όλο που ελάχιστα το χρησιμοποιούμε για θέρμανση, και θέλουμε και ηλεκτροκίνηση...

                                        Λες σε 20 χρόνια που δεν θα ασχολείται κανείς με τα fossil fuels, να βγάλουμε πετρέλαιο και να έχουμε και τιμές χώρας παραγωγού;!

                                        Θα ήταν ενδιαφέρον turn of events!

                                        Όλος ο κόσμος να πηγαίνει ολοταχώς ηλεκτρικά, και εμείς να έχουμε 1€ το λίτρο (σε 20 χρόνια σκέψου).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • bekiaris
                                          bekiaris last edited by

                                          Ο Elon Musk έδωσε συνέντευξη στον μηχανικό που εντόπισε προβλήματα ποιότητας του Tesla Model 3

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Εμαθα και τις τιμές του Mach E στην Ελλάδα. Από €46.000 χωρίς την επιδότηση. Αυτό με τα 2 μοτέρ και την μεγάλη μπαταρία είναι στις €65Κ περίπου (εαν θυμάμαι καλά). Παρόμοιες τιμές με το Tesla. Ακόμα δεν είναι γνωστό πότε ακριβώς θα έρθουν τα πρώτα αυτοκίνητα Ελλάδα (μάλλον μέσα στον Μάρτιο), αλλά οι παραγγελίες έχουν ανοίξει και επίσης όποιος θέλει μπορεί να κλείσει ένα από αυτά που είναι στον δρόμο, άρα μικρή αναμονή.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 130 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr