-
Θα ήταν αστείο εκ μέρους μου να συγκρίνω το χ3 που οδηγώ τα τελευταία χρόνια με οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής. Έκανα όμως πάνω από 10 test drive και δύο αυτοκίνητα ήταν απόγοητευτικά το ένα ήταν η υβριδική κορολλα και το άλλο το peugeot 208. Στα 28000€ που στοιχίζει ένα καλα εξοπλισμένο 2008 με 130 άλογα αυτόματο το vag έχει πολύ καλύτερες προτάσεις.
-
Θα ήταν αστείο εκ μέρους μου να συγκρίνω το χ3 που οδηγώ τα τελευταία χρόνια με οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής. Έκανα όμως πάνω από 10 test drive και δύο αυτοκίνητα ήταν απόγοητευτικά το ένα ήταν η υβριδική κορολλα και το άλλο το peugeot 208. Στα 28000€ που στοιχίζει ένα καλα εξοπλισμένο 2008 με 130 άλογα αυτόματο το vag έχει πολύ καλύτερες προτάσεις.
προφανώς εδώ διαφωνούμε με τα συμπεράσματά σου, ίσως καλύτερα να πας στο αντίστοιχο νήμα των Vag που τα αυτιά εκεί είναι περισσότερο συμπαθητικά!
το 208 απογοήτευση;
https://www.4troxoi.gr/agora/poliseis/peugeot-rekor-apo-proties-se-ellada-kai-gallia
δεν νομίζω ότι πάει και άσχημα..δεν θυμάμαι έναν του ειδικού τύπου να το θεωρεί απογοήτευση, μάλιστα 'περίεργες' ιντερνετικές περσόνες το βρήκαν πολύ καλό.
-
Το πεζω 208 πουλάει λόγω εμφάνισης όχι λόγω επιδόσεων ή ποιότητας, τα φιέστα και πόλο είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα.
Όσον αφορά τους κινητήρες ο tsi 1.5 150hp είναι σαφώς πιο δυνατό μοτέρ από τον 1,2 130hp και τα τα bsuv του vag είναι καλύτερα αυτοκίνητα από το 2008. Τώρα αν κριτήριο είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση εντάξει τότε το πεζώ είναι πιο όμορφο αλλά μέχρι εκεί. Πάντως μην αρπάζεστε έτσι εύκολα συμβατικά αυτοκίνητα συζητάμε,δε σημαίνει ότι επειδή αγοράσαμε κάτι ότι ταυτόχρονα είναι και το καλύτερο
-
Το πεζω 208 πουλάει λόγω εμφάνισης όχι λόγω επιδόσεων ή ποιότητας, τα φιέστα και πόλο είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα.
Όσον αφορά τους κινητήρες ο tsi 1.5 150hp είναι σαφώς πιο δυνατό μοτέρ από τον 1,2 130hp και τα τα bsuv του vag είναι καλύτερα αυτοκίνητα από το 2008. Τώρα αν κριτήριο είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση εντάξει τότε το πεζώ είναι πιο όμορφο αλλά μέχρι εκεί. Πάντως μην αρπάζεστε έτσι εύκολα συμβατικά αυτοκίνητα συζητάμε,δε σημαίνει ότι επειδή αγοράσαμε κάτι ότι ταυτόχρονα είναι και το καλύτερο
δεν αρπαζόμαστε απλά τυγχάνει να διαφωνούμε στο νήμα που έχουμε δώσει αρκετά χρήματα για να πάρουμε ένα PSA suv, οπότε καταλαβαίνεις ότι τις κάναμε τις ερωτήσεις στον εαυτό μας και στην αγορά, και επιλέξαμε PSA για κάποιους λόγους.
Ας πούμε εγώ θεωρώ ΟΛΟΥΣ τους (νορμάλ) κινητήρες PSA καλύτερους από τους αντίστοιχους VAG (και το δηλώνω σαν μεγάλο selling point, σε σύνολο = επιδόσεων/καταναλώσεων/τελών κυκλοφορίας), και τις πλατφόρμες καλύτερες (και ελαφρύτερες).
Πολλοί επίσης θα θεωρήσουν τον EAT8 καλύτερη επιλογή από το DSG, κάποιοι το αντίθετο.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να το κοιτάει από την πλευρά του και να βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Ένα αυτοκίνητο το 2020, αν είναι ΜΟΝΟ, κάτι από όλα, δεν θα πούλαγε, η αλήθεια είναι ότι η PSA βγάζει πλέον (και κυρίως τελευταία δηλαδή, αν και έχω δεκαετίες και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος) και γενικά πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα.
Επίσης η εμφάνιση και η ομορφιά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή και εξέλιξη του ανθρώπου, και τα ωραία εσωτερικά, εκεί που απογειώνεται ο PSA (το DS4 είναι εκπληκτικά μινιμαλιστικό μέσα) ενώ ο VAG κάνει το ένα εργονομικό (και σχεδιαστικό) λάθος μετά το άλλο. Βλέπε ΟΛΑ σχεδόν τα ρεπορτάζ του ειδικού τύπου, ακόμη και Γερμανοί δημοσιογράφοι σοκαρίστηκαν από τα touch buttons και sliders στην χειρότερη εφαρμογή τους. Επίσης όλες τις ανακλήσεις/καθυστερήσεις/προβλήματα των infotainment (περισσότερο από κάθε άλλη εταιρία, και μαζί με την Τesla σε αυτό).
Το γνωστό θέμα που θάφτηκε, που ο άνθρωπος πήρε να τεστάρει το αυτοκίνητο και έμεινε στο δρόμο, δηλαδή, να λέμε ότι όσοι κοιτάζουν αξιοπιστία, δεν πρέπει να κοιτούν ΚΑΝ VW;
Bλέπεις ότι έχει πολλές αναγνώσεις το γράμμα.
-
Dublin έχεις ένα λαθος. Το εσωτερικό του 208 2008 Δεν είναι έργονομικο. Η θέση οδήγησης είναι πολυ ατσούμπαλη και κάθεσαι σαν βατραχι για να οδηγήσεις. Στο 3008 ειναι μια χαρά. Δηλαδή είναι μικρό το αυτοκίνητο για το I cockpit
-
Τα πράγματα έιναι απλά, το 208 είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά όχι κάτι παραπάνω από τον Μ.Ο. Σε πολλά σημεία είναι απλά καλό η μέτριο. Αλλά πουλάει λόγω ομορφιάς, κεκτημένης, πλασαρίσματος στην αγορά και διαφήμισης. Στα λεφτά του υπάρχουν αρκετά (έως πολύ) καλύτερα αυτοκίνητα...λίγα όμως είναι πιο όμορφα.
ΥΓ: Επίσης έχει και καλή εισαγωγική, αν και λίγο Δ.Υ.
-
Dublin έχεις ένα λαθος. Το εσωτερικό του 208 2008 Δεν είναι έργονομικο. Η θέση οδήγησης είναι πολυ ατσούμπαλη και κάθεσαι σαν βατραχι για να οδηγήσεις. Στο 3008 ειναι μια χαρά. Δηλαδή είναι μικρό το αυτοκίνητο για το I cockpit
Νομίζω ότι μερικά κορμιά καλούπια θα τα δυσκολέψει. Εγώ 1.86 και 90 κιλά αλλά λεπτό κορμί βολέυτηκα άνετα και έχω την θέση τέρμα κάτω. Κατέβασα το τιμόνι μόνο ώστε να βλέπω και μάλλον είναι το σωστό σημείο έτσι ώστε να μην χτυπάω στο τιμόνι αλλά και να οδηγάω με το πόδι άνετα όταν τρώω! Πλακα κάνω ε.
-
Βλέπεις όλο το καντράν;
Εγώ με τέρμα κάτω το τιμόνι για να βλέπω τον πινακα κάθομαι σαν γαλοπουλα στον φουρνο. Ενώ το χέρι μου χτυπα στο γόνατο αν κάνω ελιγμούς. Αν το παω στην μέση για να είναι όλα Οργανομικα τότε δεν βλέπω τον πινακα οργάνων
-
Δεν βλεπω το λογο να επιλεξει καποιος VAG οταν ακομη και στις νεοτερες υλοποιησεις κινητηρων τους, ταλαιπωρειται ο καταναλωτης απο φαινομενα καγκουρο ή πληρης απουσιας ισχυος κατω απο 2000 σαλ. Δυο φορες μου εσβησε το Karoq σε td
Ειδικα δε, οταν το συνδυασεις με την πολυ μικρη εγγυση.
-
Ναι στα 1.0 ψηλομαπε. Αλλα καταναλωνουν πραγματικα πολυ λιγο.
-
Δεν βλεπω το λογο να επιλεξει καποιος VAG οταν ακομη και στις νεοτερες υλοποιησεις κινητηρων τους, ταλαιπωρειται ο καταναλωτης απο φαινομενα καγκουρο ή πληρης απουσιας ισχυος κατω απο 2000 σαλ. Δυο φορες μου εσβησε το Karoq σε td
Ειδικα δε, οταν το συνδυασεις με την πολυ μικρη εγγυση.
Το vag είχε προβλήματα αξιοπιστίας με το 1,4 tsi ο 1,5 είναι μια χαρά. Τα πεζώ εργονομικά δεν είναι με τίποτα τη δεύτερη χειρότερη εργονομία μετά το γκολφ από όσα δοκίμασα. Τα υπόλοιπα όμως vag δεν έχουν το σύστημα πολυμέσων του νέου γκολφ αλλά το παλιό το οποίο είναι μακράν καλύτερο από αυτό που βάζει η πεζώ και έχει και καλή εργονομία η καμπίνα. Οι τιμές που δίνει αυτή τη στιγμή η πεζώ για τις καλά εξοπλισμένες εκδόσεις των μοντέλων της είναι εξωφρενικά υψηλές λες και μιλάμε για αουντι το 2008 έχει σχεδόν ίδιες τιμές με το q2 και αγγίζει στις υψηλές εκδόσεις και τις τιμές του q3 το δε 208 είναι ακριβότερο από το πόλο το 1,5 το οποίο είναι καλύτερο στα πάντα.Όσον αφορά την αξιοπιστία να τη δούμε στην πράξη τα 208 και 2008 έχουν δυο χρόνια στην αγορά είναι νωρίς να κριθούν γιαυτό.
-
Σιγά το Q2! Γιατί δηλαδή, είναι ντροπή να προτιμά κάποιος το 2008 από το Q2;
Πολύ αναχρονιστική αντίληψη, αν είσαι 60-65 χρονών καταλαβαίνω το σύμπλεγμα με το σήμα, και στην επαρχία που μεγάλωσα όταν έρχονταν οι μετανάστες από Γερμανία με νοικιασμένα Audi εντυπωσίαζαν τους απλοϊκούς ιθαγενείς, αλλά πραγματικά το 2021 δεν βλέπω να υπερτερεί το Q2 πουθενά έναντι του 2008.
Τα θέματα με τους κινητήρες υπάρχουν ακόμη, αναφέρονται ακόμη και στα Kamiq που είναι καινούργια αυτοκίνητα.
-
Ρε dublin... Πολυ φανατισμος με τα psa... Ουτε εγω με την ακατανομαστη ετσι.
Οποιον νεανιαν και αν ρωτησεις για το αν θα ηθελε audi vs peugeot.... Audi θα σου πει. Ασχετως τι ειναι στην ουσια το audi.
Ποιοι 65 αρηδες;;
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα στους νεους. Στους μεσήλικες τολμω να πω πως λόγο λογικής επιλογη αλλαζουν τα κριτήρια αλλα δεν ισχυει το οτι audi =μονο για παππούδες
-
Ρε dublin... Πολυ φανατισμος με τα psa... Ουτε εγω με τηβΝ ακατανομαστη ετσι.
Οπιον νεανιαν και αν ρωτησεις... Αν θα ηθελε audi vs peugeot.... Audi θα σου πει. Ασχετως τι ειναι στην ουσιαμ
Οπότε σε συμφέρει μετράει η ουσία (Sandero, Ssangyang, Swift, Jazz, οτιδήποτε σου κάθεται στην γκλάβα ανά περίοδο), οπότε δεν σε συμφέρει, μετράει το σήμα, και οπότε δεν συμφέρει μετράνε τα νούμερα, και όποτε συμφέρει μετράνε τα νούμερα!
Master manipulator για μικρούς ανθρώπους.
-
Ρε dublin... Πολυ φανατισμος με τα psa... Ουτε εγω με την ακατανομαστη ετσι.
Οποιον νεανιαν και αν ρωτησεις για το αν θα ηθελε audi vs peugeot.... Audi θα σου πει. Ασχετως τι ειναι στην ουσια το audi.
Ποιοι 65 αρηδες;;
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα στους νεους. Στους μεσήλικες τολμω να πω πως λόγο λογικής επιλογη αλλαζουν τα κριτήρια αλλα δεν ισχυει το οτι audi =μονο για παππούδες
ο 1,5 tsi στο πόλο που τον δοκίμασα με dsg το αυτοκίνητο πέταγε πολύ εντυπωσιακές επιδόσεις. Στα δε χρήματα που ζητά για το gtline 208 αυτή τη στιγμή παίρνεις και το πόλο το gti το δίλιτρο με τα 200 άλογα. Τα q2 και q3 δεν τα ανέφερα γιατί τα θεωρώ αυτοκινητάρες αλλά γιατί δε γίνεται να τιμολογεί η πεζώ στα ίδια επίπεδα δεν είναι στο επίπεδο της audi και δεν έχει να κάνει με το σήμα αυτό που γράφω. Πάντως μη γράφουμε ότι τα audi είναι για παπαπούδες την καλύτερη σχεδίαση έχουν ιδιαίτερα σε σχέση με μερκ και bmw που είναι πολύ πιο συντηρητικές σαυτό το τομέα.
-
Ξαναδιαβασε τι εγραψα και θα το καταλαβεις....
Περιεγραψα μια πραγματικότητα, δεν ειπα οτι ειναι ανωτερο ενα q2.
Επισης, το οτι αναφερω τοσα πολλα μοντελα ψαχνοντας την ουσια, κατι λεει. Δεν μενω μονο σε οτι βγαζει ο ομιλος stellantis.
Αν θες να μαθεις το σκεπτικο του vfm στο οποιο επιμενω και προτείνω αυτοκινητα ειναι πως οταν γινονται επιλογες σε μοντελα που κανουν οι κατασκευαστες τους την εξτρα προσπάθεια να προσφερουν κατι καλο, πρωτοπόρο ή προσεγμένο σε καλη τιμη αυτο οδηγει και τον ανταγωνισμό προς αυτην την κατεύθυνση. Το οφελος ειναι μονο της αυτοκίνησης και εμας των αγοραστων. Το να στηριζεις ολη μερα με νυχια κια με δοντια εναν όμιλο αφαιρείς ωραιες ιδεες απο το πορτφολιο σου.
Δες για παραδειγμα το οτι το mazda 3 δεν ηταν ουτε καν στην τριαδα των φιναλιστ για αυτοκινητο της χρονιας και αντι αυτού κερδισε το 208. Δες τι προσπάθεια εγινε στο σασι του και στον κινητηρα του. Μηχανολοικο επος ειναι μπροστα στο 208 και μαλιστα σε αναλογικά καλη τιμη (εξαιρεση εμεις με το φορολογικο των 2000κεκ)
Ποσους καφεδες εχει πιει απο το πρωι;;;
-
ο 1,5 tsi στο πόλο που τον δοκίμασα με dsg το αυτοκίνητο πέταγε πολύ εντυπωσιακές επιδόσεις. Στα δε χρήματα που ζητά για το gtline 208 αυτή τη στιγμή παίρνεις και το πόλο το gti το δίλιτρο με τα 200 άλογα. Τα q2 και q3 δεν τα ανέφερα γιατί τα θεωρώ αυτοκινητάρες αλλά γιατί δε γίνεται να τιμολογεί η πεζώ στα ίδια επίπεδα δεν είναι στο επίπεδο της audi και δεν έχει να κάνει με το σήμα αυτό που γράφω. Πάντως μη γράφουμε ότι τα audi είναι για παπαπούδες την καλύτερη σχεδίαση έχουν ιδιαίτερα σε σχέση με μερκ και bmw που είναι πολύ πιο συντηρητικές σαυτό το τομέα.
Θύμησέ μου γιατί δεν παρήγγειλες A3 αντί Focus; Επίσης όταν δηλώνεις δημόσια τον έντονο προβληματισμό σου πως δεν θα βγάλει σύντομα παραγωγή το εργοστάσιο Focus γιατί δεν λες ότι έχεις ως εναλλακτική το A3 ή οποιοδήποτε άλλο Audi τέλος πάντων; Λόγω DSG;
-
Ρε συ Χρήστο, λόγω τιμής δεν έχει ως εναλλακτική το Α3 έναντι του Focus. Προφανώς!
-
Οποιον νεανιαν και αν ρωτησεις για το αν θα ηθελε audi vs peugeot.... Audi θα σου πει. Ασχετως τι ειναι στην ουσια το audi.
Εγώ που είμαι νεανίας (!!) δεν θα προτιμήσω το Audi...αλλά αυτό είναι προσωπικό κόλλημα...την απεχθάνομαι την εταιρεία! Ο ορισμός του 'φύκια για μεταξωτές κορδέλες', καλύτερα να πάω VW ή Σέατ ή Σκόντα. Αλλά ούτε δίνω €27.000 για 208, προτιμώ στα ίδια λεφτά το Φόκους με τα 182 αλόγατα.
-
ALEX19 wrote:
ο 1,5 tsi στο πόλο που τον δοκίμασα με dsg το αυτοκίνητο πέταγε πολύ εντυπωσιακές επιδόσεις. Στα δε χρήματα που ζητά για το gtline 208 αυτή τη στιγμή παίρνεις και το πόλο το gti το δίλιτρο με τα 200 άλογα. Τα q2 και q3 δεν τα ανέφερα γιατί τα θεωρώ αυτοκινητάρες αλλά γιατί δε γίνεται να τιμολογεί η πεζώ στα ίδια επίπεδα δεν είναι στο επίπεδο της audi και δεν έχει να κάνει με το σήμα αυτό που γράφω. Πάντως μη γράφουμε ότι τα audi είναι για παπαπούδες την καλύτερη σχεδίαση έχουν ιδιαίτερα σε σχέση με μερκ και bmw που είναι πολύ πιο συντηρητικές σαυτό το τομέα.
Θύμησέ μου γιατί δεν παρήγγειλες A3 αντί Focus; Επίσης όταν δηλώνεις δημόσια τον έντονο προβληματισμό σου πως δεν θα βγάλει σύντομα παραγωγή το εργοστάσιο Focus γιατί δεν λες ότι έχεις ως εναλλακτική το A3 ή οποιοδήποτε άλλο Audi τέλος πάντων; Λόγω DSG;
Έχοντας οδηγήσει τόσα χρόνια χ3 το να πάρω ένα bsuv το θεωρώ για εμένα προσωπικά κοροιδία, οπότε κατέληξα σε χατς.Το αουντι α3 δυστυχώς δεν έχει καλό εξοπλιστικό πακέτο αυτή τη στιγμή όπως έχουν τα q2 και q3 είναι τελείως γυμνό και γιαυτό κατέληξα στο φόκους.Εαν όμως ήθελα bsuv οι προτάσεις του vag είναι πιο ολοκληρωμένες αυτή τη στιγμή
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)