Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομοτεχνική συζήτηση για τα αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομοτεχνική συζήτηση για τα αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    11
    134
    3657
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Δεν ειναι λογικη αυτη που επικαλείστε. Αν κανετε επςνδυσεις ετσι θα μπειτε μεσα....

      Οταν επενδύεις κατι πρεπει να μαθεις τα εξτρα κόστη. Δεν ειναι θεμα αγχους και πως βλεπεις τη ζωη ειναι θεμα να ξερεις τι σου γίνεται.

      Οποτε μην βαζετε στην ζυγαρια την ευζωία μπροστα στον σωστο προγραμματισμο.

      Ασχετο το ενα με το αλλο.

      Ευζωία ερχεται για παραδειγμα μεσω της γυμναστικης, της κοινωνικοποιησης του ατομου. Και δεν χανεται οταν προγραμματίζεις τα εξοδα σου.

      Βαλτε υποψιν οτι οι νεες μπαταριες ειναι λιθιου... Αυτες πως πανε σε μακροζωία;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lap last edited by

        Δεν ειναι λογικη αυτη που επικαλείστε. Αν κανετε επςνδυσεις ετσι θα μπειτε μεσα....

        Οταν επενδύεις κατι πρεπει να μαθεις τα εξτρα κόστη. Δεν ειναι θεμα αγχους και πως βλεπεις τη ζωη ειναι θεμα να ξερεις τι σου γίνεται.

        Οποτε μην βαζετε στην ζυγαρια την ευζωία μπροστα στον σωστο προγραμματισμο.

        Ασχετο το ενα με το αλλο.

        Ευζωία ερχεται για παραδειγμα μεσω της γυμναστικης, της κοινωνικοποιησης του ατομου. Και δεν χανεται οταν προγραμματίζεις τα εξοδα σου.

        Βαλτε υποψιν οτι οι νεες μπαταριες ειναι λιθιου... Αυτες πως πανε σε μακροζωία;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • fanis75
          fanis75 moderator @lap last edited by

          Δεν ειναι λογικη αυτη που επικαλείστε. Αν κανετε επςνδυσεις ετσι θα μπειτε μεσα....

          Οταν επενδύεις κατι πρεπει να μαθεις τα εξτρα κόστη. Δεν ειναι θεμα αγχους και πως βλεπεις τη ζωη ειναι θεμα να ξερεις τι σου γίνεται.

          To αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι επένδυση....έξοδο είναι! Με ελάχιστες εξαιρέσεις, όποιος βλέπει το αυτοκίνητο ως επένδυση έχει χάσει εξαρχής. Οποτε δεν έχει καμία σχέση η θεωρία των επενδύσεων με την αγορά αυτοκινήτου. Και προφανώς σε 11 χρόνια κανείς δεν ξέρει τι θα γίνεται με μπαταρίες, καύσιμα κλπ. Είναι τόσο θεωρητικό, όσο και το να συζητάμε πόσο θα κοστίζει η βενζίνη. Και όχι δεν μπορείς να προβλέψεις, γιατί υπάρχουν άπειροι αστάθμητοι παράγοντες.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Για να μην τα συζητάμε στο νήμα του κάθε μοντέλου.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Ωχ! Τωρα το ειδα.... Καλα κανατε ρε παιδια.

              Αλλα που να τα ξαναγράφω;;; Ειχα οίστρο το μεσημέρι.

              Με λιγα λογια υποστηρίζα πως το αυτοκινητο μπορει να θεωρηθει επενδυση παγιου (ακομα και για ιδιωτες) διοτι το αγοραζεις με σκοπο να αποφύγεις κατι και να οφεληθεις (ειτε εξτρα εσοδα, ειτε εξαγορα χρονου κτλ) απο κατι αλλο. Με λιγα λογια επικαλούμαι το φαινομένο του κόστους ευκαιρίας που εμφανίζεται απο την κτηση ενος αυτοκινήτου ή από την έλλειψη αυτού.

              Βαση αυτου θεωρω ως επενδυση την αγορα του. Τωρα αν αυτη η επενδυαη ειναι επενδεδυμένη με ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα, χρωματα και σχεδιαση αυτο ειναι ενα δευτερευον χαρακτηριστικο. Το κυριο ειναι η αυτο-κινηση που σου προσφερει η οποια μπορει να εξαργυρωθει με καθε τροπο που μπορει να σκεφτει ο καθένας και το εκμεταλευεται. Οπως καθε επένδυση παγιου ετσι και το αυτοκινητο παρουσιαζει απομειωση της αξιας του στο περασμα του χρονου.

              Αυτα.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • N
                nikos-ch last edited by

                Οι περισσοτερες αγορες μας γινονται παρορμητικα. Το αυτοκινητο δεν εξαιρειται, οσο και να το παιδευουμε να βαλουμε μια λογικη πισω απο την αποφαση μας. Σχημα, χρωμα, εσωτερικο, ζαντες, λεζαντες... Αυτη δεν ειναι καλη αρχη για επενδυση. Επισης ειναι καπως τεντομενη η λογικη ενος ερασιτεχνη οδηγου να βλεπει το οχημα σαν παγιο. Εαν μιλησετε με επαγγελματιες οδηγους θα δειτε οτι ειναι αρκετα διαφορετικη η λογικη τους απο την δικη μας. Καθως μετασχηματιζεται το αυτοκινητο λογω των αγοραστικων αναγκων της μεγαλυτερης σημερα αγορας που ειναι η Κινα, και δευτερευοντως της ελλειψης ενδιαφεροντος των νεων Αμερικανων για το αυτοκινητο, του εξηλεκτρισμου, των χρηματοδοτικων προτασεων των εταιρειων μεσω χρονομισθωσεων απο δικα τους τραπεζικα ιδρυματα η κουβεντα για μακροχρονια σχεση με αυτοκινητο και δει καινουργιο ειναι σαν το παλιο να προσπαθει να ξορκισει το νεο. Σε πεντε χρονια, αντε οκτω για τα δικα μας εγχωρια δεδομενα, ο εξηλεκτρισμος και η χρονομισθωση θα ειναι το μεγαλυτερο μερος της αγορας και το αυτοκινητο που σημερα θα παρει καποιος σαν επενδυση εαν δεν ειναι συλλεκτικης αξιας δεν θα ειναι καμιας αξιας. Νομιζω οτι η μονη διεξοδος σε προκειμενη αγορα ειναι να αρχισει καποιος απο την κορυφη και να κατεβαινει. Δηλαδη θελω Ferrari τετραθυρη με καταναλωση Tesla και χωρους Range Rover το μακρυ. Απο αυτη την αφετηρια αδειαζετε σαν να ξεφλουδιζετε κρεμυδι οτι δεν αντεχει η τσεπη σας, επειτα αρχιζετε να πετατε οτι δεν σας ειναι απαραιτητο και τελος αναλογιζομενοι την χρηση που κανετε στο 80%, που ειναι το σπιτι δουλεια, μην πουμε και 99% λογω της οικονομικης χρησης και του Covid, θα καταληξετε σε ενα αυτοκινητο ας πουμε μεταξυ του νεου Sandero με αεριο και του Fiat Panda. Απο εκει εαν δεν σας κανει απλωθειτε μεχρι εκει που θα αγαπησετε το αυτοκινητο και θα σας αγαπησει και εκεινο χωρις δακρυα που κοστιζουν σε χρημα, που σημαινει τον δικο σας χρονο. Χρονο που ξοδεψατε για να το αγορασετε και χρονο που ξοδευετε για να το συντηρεισετε. Αυτο πρεπει να δουλευει για εσας και οχι εσεις για αυτο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • K
                  kyr80 last edited by

                  Το αυτοκίνητο επένδυση.... Τί άλλο θα διαβάσουμε....

                  Πεταμένα λεφτά στο δρόμο. Αναγκάιο(;) έξοδο. Καταναλωτική μανία. κλπ κλπ

                  Αυτό δε που διάβασα για επένδυση στο χρόνο που κερδίζεις ΔΕΝ ισχύει.

                  Υπολογίστε πόσα λεφτά χάνετε στην πεντατία σε ένα αυτοκίνητο. Την απαξίωσή του, τα τέλη, την ασφάλεια, τα συνεργεία, το καύσιμο, το πάρκινγκ κ.α. Και υπολογίστε πόσο θα σας κόστιζε η λύση του ταξί.

                  Μιλάω για την πλειψηφία και όχι για αυτούς που αλλάζουν νομό για την εργασία τους. Που και τότε ΔΕΝ είναι επένδυση, αλλά αναγκαίο έξοδο για την εργασία. Βέβαια η κουμπάρα μου που δουλεύει στην Κοζάνη(από θεσσαλονίκη), πάει με το αυτοκίνητό της μέχρι τα ΚΤΕΛ, και παίρνει το λεωφορείο. Και πιο οικονομικά και πιο ξεκούραστα. Κοιμάται στο λεωφορείο ή διαβάζει ή δουλεύει στο laptop.

                  Τη λύση του ταξί προσπάθησα να την επιιβάλλω στον πατέρα μου, αλλά δεν.... 82 χρονών 2000χλμ το χρόνο. Από τα οποία τα 1000, θα του τα κάνω εγώ σαν ταρίφας....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Συμφωνώ ότι το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση κι είναι περισσότερο καταναλωτικό αγαθό -αναγκαίο για μερικούς,ευχαρίστησης γι άλλους- με τα κόστη διατήρησης και συντήρησής του που μπορεί να είναι ασύμφορα σε αρκετές περιπτώσεις.

                    Όμως στο θέμα ότι μελλοντικά θα επικρατήσει η τάση ενοικίασης/χρονομίσθωσης αμαξιού για ώρες ή μέρες, ανάλογα τις υποχρεώσεις, θα βάλω κι ένα -ακραίο?/πολύ πιθανό?- ιατρικό δεδομένο.

                    Οι πανδημίες με την τεράστια και γρήγορη μετακίνηση πληθυσμών-λαών-πολιτών από κάθε σημείο της γης θα γίνονται όλο και πιο συχνές,ταχύτατα εξαπλούμενες κι ίσως και πιο δύσκολα αντιμετωπίσιμες. Κατά πόσο θα αισθάνεστε ασφαλείς υγειονομικά σ' ένα όχημα που έχουν οδηγήσει κι εισέλθει άλλοι 10-15 λίγη ώρα πριν από σένα; (μην μου πείτε για υγειονομικά πρωτόκολλα που θα τηρούνται πριν την παράδοση π.χ. απολύμανση κ.τ.λ., γιατί ειδικά για τη χώρα μας δε νομίζω ότι θα τηρούνται πλήρως).

                    Κακά τα ψέματα,το αμάξι είναι σχεδόν όπως η οικία,ένας κλειστός ιδιωτικός χώρος που δεν θέλεις να εισέρχεται ο οποιοσδήποτε χωρίς τη δική σου συγκατάθεση (τουλάχιστον για εμάς τους Έλληνες).Πόσο μάλλον όταν προκύπτουν πλέον και σοβαρά θέματα υγειονομικής φύσης. Δε λέω ότι δε θα υπάρχουν όπως οι σημερινές περιπτώσεις πλασιέ,αντιπρόσωποι,εταιρικά κ.τ.λ. κοινής χρήσης,αλλά εκεί που θα βάζεις τους γονείς σου,τη γυναίκα σου,τα παιδιά σου δύσκολα θα αποδεχθείς να έχουν περάσει πριν από μικρό χρονικό διάστημα άλλοι 10.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Δεκτό να θες να το δεις σαν επένδυση. Απλά με κανένα ορισμό σε καμία θεωρία δεν τεκμηριώνεται ότι είναι επένδυση! Εαν εσύ θές να το βλέπεις έτσι είναι δικαίωμά σου φυσικά...αλλά αντικειμενικά με καμία οικονομική θεωρία δεν μπορεί να θεωρηθεί ώς επένδυση. Μιλάω πάντα για ΕΙΧ (και όχι εξωτικά μοντέλα των οποίων η αξία αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου). Όπως και ένα σκάφος δεν μπορεί να θεωρηθεί επένδυση.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Επένδυση είναι ότι παράγει χρήμα, το αυτοκίνητο είναι περιουσιακό στοιχείο (Asset) γιατί έχει μια αξία. Αλλά δεν παράγει τίποτα, οπότε δεν είναι επένδυση. Η αξια τoυ δεν αυξάνεται με την πάροδο του χρόνο, αντίθετα μειώνεται. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες και στην πράξη δεν έχουν αποδειχθεί, γιατί κανείς δεν έχει ασχοληθεί να μετρήσει αυτά που αναφέρεις.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • L
                          lap last edited by

                          Οχι ρε συ φανη,  γιατι δεν το βλεπεις;;

                          Οταν κανεις business plan εξεταζεις το κοστος ευκαιρίας καθε παγιου και το καταγραφεις και προχωρας στην οποια επενδυση του παγιου. Δηλαδη λες αν ΔΕΝ επενδυσω τι θα χασω και τι θα κερδισω.... Τα βαζω κατω τα μετραω και επιλεγω.... Υπο αυτο το πρισμα και ενας ιδιωτης εξεταζει το κοστος ευκαιριας. Αν τωρα κανεις μονο 1000χλμ το ετος.... Αυτο που θα σε οδηγήσει στο να ΜΗΝ αγορασεις αυτοκινητο ειναι η μελετη του κοστους ευκαιρίας. Η λογικη αυτη θα επικρατήσει στις σκεψεις σου. Εαν κανεις 10-15-20. 000 χλμ τοτε το κοστος ευκαιρίας μαζι και με αλλες μεταβλητες που τις βαζεις συντελεστη βαρύτητας που θα θεσεις ο ιδιος (συχνότητα, τοποθεσια κτλ) θα επικρατήσει.

                          Οι ορισμοι ειναι απλουστευμενες περιγραφες χωρις περαιτερω αναλυση απλα για λογους εκπαιδευτικούς.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kyr80 last edited by

                            Φίλε μου επένδυση είναι ότι δίνει κερδοφορία σε χρήμα. Δηλαδή βάζεις κάπου χρήμα γιατί ελπίζεις να το αυγατίσεις. Το αυτοκίνητο εφόσον από τη στιγμή αγοράς έχει χάσει μέρος της αξίας του, δε λέγεται επένδυση.-

                            'επένδυση' δεν λέγεται όταν γλιτώνεις χρόνο ή ταλαιπωρία

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @lap last edited by

                              Επενδυση δεν ειναι ΜΟΝΟ οτι παραγει χρημα αλλα ΚΑΙ οτι σε αποτρεπει απο μεγαλυτερα (απαραιτητα) ΕΞΟΔΑ.!!!

                              Ακόμα και να το δεχτώ αυτό:

                              1. Πως τεκμηριώνεται ότι τα έξοδα είναι μεγαλύτερα? Είναι πάρα πολύ γενικό αυτό που λές. Άλλο 'κόστος' έχει η δικιά μου ώρα, άλλο η δικιά σου και άλλο του Bill Gates.

                              2. Πως τεκμηριώνεται ότι είναι απαραίτητα? Σύμφωνα με ποιον? Και με ποιον ορισμό?

                              Είναι τόσο θεωρητικό αυτό που γράφεις, που μόνο εκεί μένει...στην θεωρία. Πρακτικά δεν είναι επένδυση και δεν το αναφέρει και καμία βιβλιογραφία ως επένδυση.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Ολοι οι λογιστικες με αυτα ασχολούνται εδω και αιώνες ..... Απο το 1800 και μετα σιγουρα....

                                Το ξαναγραφω αλλα δεν το καταλαβαίνετε.

                                Επενδυση δεν ειναι ΜΟΝΟ οτι παραγει χρημα αλλα ΚΑΙ οτι σε αποτρεπει απο μεγαλυτερα (απαραιτητα) ΕΞΟΔΑ.!!!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kyr80 last edited by

                                  Δεν υπάρχει ένα αυτοκίνητο, τύπου trabant στην ανατολική γερμανία. Που απλά εξυπηρετούσε κάποια ανάγκη(που και πάλι ΔΕΝ ήταν επένδυση). Εφόσον δεν αγοράζουμε ένα κουτί με ρόδες στη φθηνότερη τιμή που μπορεί να βγει. Και αγοράζουμε οθόνες, διαφορικά, ζάντες κλπ. Δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να θεωρηθεί επένδυση.

                                  Στο χωριό μου μεσίτης-κατασκευαστής 'επένδυσε' σε ακριβό αυτοκίνητο, για να το παίζει πετυχημένος σε υποψήφιους πελάτες. Αν το κέρδος από τους πελάτες που τσίμπησαν από το ακριβό αυτοκίνητο, υπερβαίνει το κόστος αγοράς του, τότε θα έχει βγάλει κέρδος και θα θεωρείται επένδυση. Πόσα επαγγέλματα είναι τέτοια;;;;

                                  Έχω πελάτη με ιδιωτικό αεροπλάνο για να πηγαινοέρχεται Αγγλία. Ο χρόνος που απολαμβάνει γλιτώνοντας το αεροπλάνο της γραμμής, είναι πιο σημαντικός από τα χρήματα που χάνει. Και μάντεψε.... Τον περιμένει ταξί(συμφωνία με τον ίδιο ταξιτζή) στο 'μακεδονία' να τον πάρει για να τον φέρει Χαλκιδική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Πρωτον υπαρχουν πολυ καλα vfm αυτοκινητα στην αγορα, γιατι φωναζω τοσο καιρο στο forum και θα με παταξουν οξω;;; ... Ωστε να μην πέφτετε σε παγιδες σχεδιασης και φρου φρου. Να αναζητουμε την ουσία.

                                    Το παραδειγμα που λες με το ακριβο αυτοκινητο οντως μπορει να μετρηθει ως υπεραξια. Οπως και η ονομασια καθε επιχειρησης. Αλλο bmw αλλο dacia.

                                    Το τρίτο ακραιο παραδειγμα κατω του 0.01% τυ πληθυσμου... Οποτε ουτε καν στατιστικο λαθος στον συλλογισμό μας....

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      regresso @lap last edited by

                                      Ολοι οι λογιστικες με αυτα ασχολούνται εδω και αιώνες ..... Απο το 1800 και μετα σιγουρα....

                                      Το ξαναγραφω αλλα δεν το καταλαβαίνετε.

                                      Επενδυση δεν ειναι ΜΟΝΟ οτι παραγει χρημα αλλα ΚΑΙ οτι σε αποτρεπει απο μεγαλυτερα (απαραιτητα) ΕΞΟΔΑ.!!!

                                      Θα μπορούσες να παραθέσεις κάποια πηγή που να υποστηρίζει αυτό που αναφέρεις μήπως και το καταλάβουμε; Διότι είθισται εδώ και αιώνες, ιδιωτική επένδυση να θεωρείται η διάθεση πόρων για αγορά περιουσιακών στοιχείων που θα αποφέρει μελλοντικά κέρδη. Το αυτοκίνητο ώς μέσο μεταφοράς μίας οικογένειας αποτελεί ακόμα ένα καταναλωτικό αγαθό που διευκολύνει τη καθημερινότητά μας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        Lap, μιλάς για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται στη δουλειά κατα τη διάρκεια του εργασιακού χρόνου!!!

                                        Εκεί μπορεί να δεχτείς ότι είναι επένδυση, αν και μόνο αν χρησιμοποιούνται μόνο για επαγγελματικούς λόγους!!!

                                        πχ Το άουρις δεν ήταν ποτέ επένδυση από μεριάς μου!!! Ακόμα και το 2016- 2019 όταν γυρναγα όλο το λεκανοπέδιο και εκανα ντελίβερι ρούχα, από μεριάς του αφεντικού ήταν ενας πολύ καλός τρόπος να γλιτώσει εξοδα, αλλά και πάλι επένδυση δεν ήταν!!!

                                        Για τον πεθερό μου που το έχει για να πηγαινοφέρνει τα εγγονια στο σχολείο ή να πηγαίνει καμια εκδρομή ή σουπερμαρκετ, οπως και να το κάνουμε ΔΕΝ είναι επένδυση!!!

                                        Υ.Γ. ο όρος επένδυση δεν είναι σωστός όπως τον χρησιμοποιούμε, βασικά. Επένδυση είναι η διαδικασία με την οποία δίνεται εκκίνηση ή περαιτέρω ώθηση στην παραγωγή μέσω κεφαλαίου. (δλδ το ότι ρίχνεις χρήμα(κεφάλαιο) ειτε για αγορά μέσων παραγωγής (χώρους εργασίας, μηχανήματα (τέτοιο είναι το αυτοκίνητο, ο τόρνος, ο υπολογιστής κλπ κλπ), και για αγορά εργατικής δύναμης). Δλδ η αγορά αυτοκινήτου μπορεί να θεωρηθεί επένδυση αν το αυτοκινητο συμμετασχει στην παραγωγή, το αυτοκίνητο σαν αντικείμενο δεν είναι επένδυση, πόσο μάλλον αν δεν συμμετέχει στην παραγωγή!!!

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • nickthetrib
                                          nickthetrib @lap last edited by

                                          Ας πουμε επένδυση ειναι ακομα και η επιλογη πεζοδρομιου που ειναι περατσαδα με το ιδιο ακριβως μίσθωμα με καποιο αλλο που δεν ειναι περατσαδα. Αυτη η διαφορα καταγράφεται και εκτιμάται ακομα και στα business plans...

                                          Επένδυση είναι η επιλογή πεζοδρομίου, όχι το πεζοδρόμιο αυτό καθ' αυτό!!! Και βεβαίως μιλάμε για πεζοδρόμιο μπροστά σε μαγαζία, όχι μπροστά σε σπίτια!!!

                                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Απορώ γιατί διαφωνείτε, αφού και οι δύο πλευρές έχετε δίκιο ανάλογα με την οπτική σας, δηλαδή στην ουσία τον ορισμό που δίνετε στην επένδυση.

                                            Με τη στενή έννοια του ορου, όπου επένδυση είναι το έξοδο που κάνεις, προσδοκώντας στα κέρδη που θα σου φέρει, το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση. Με την πλατιά έννοια του όρου (που επιλέγει ο Lap) για πάρα πολλούς ανθρώπους είναι επένδυση, εφόσον βελτιώνει τις εργασιακές τους συνθήκες, τις επαγγελματικές προοπτικές τους κτλ.

                                            Και με την ακόμη πιο ευρεία ερμηνεία του όρου επένδυση (μεταφορική χρήση του θα την έλεγα), η αγορά του αυτοκινήτου (και κάθε άλλου καταναλωτικού αγαθού) μπορεί να είναι επένδυση στην ποιότητα ζωής μας.

                                            Υ.Γ.: Εγώ, ως ελεύθερος επαγγελματίας, βρίσκομαι πιο κοντά στην ερμηνεία του γύρου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr