-
Ωραίο σχήμα και φοβερή μούρη. Τις ψεύτικες εξατμίσεις να μην είχε πίσω και θα ήταν καταπληκτικό!
Βγαίνει και awd?
-
Δεν θα μπορούσε πάντως να έρθει Ευρώπη. Το Bharat 6 ακολουθεί το Euro 6 αλλά αυτό που ίσχυε το 2014, όχι το 2020. Επίσης δεν έχουν όριο για το CO2 (αυτά τα 95 g/km).
-
Χαχα,
Τωρα το ειδα!
Μωρε τι ωραιο suvακι ειναι τουτο.
Το εχω πει οτι πολλα ινδικα θα ηταν στο στοιχειο τους εδω στην Ελλαδα.
Απο την Κουλα το καταλαβα. Δίνουν σημασια σε αυτα που δινουμε και εμεις για τα καθημερινα αυτοκινητα και γενικως μεγαλο μερος της ελληνικης αγορας.
Ελπιζω καποια εισαγωγικη να το καταλαβει καποτε, και να κανει το βημα να υα φερει εδω, θα αγορασουμε φθηνα και ωραια αυτοκινητα
Που να δεις τα tata ....
Γενικα συμπαθητικοι οι Ινδοί τουαλαχιστον αυτους που βλεπω στα βιτεακια.
Αυτο που με εντυπωσιαζει ειναι οι λυσεις που βρισκουν προκειμενου να ξεχωρισουν. Ειναι πολυ εφευρετικοί. Με εντυπωσιαζουν. Δηλαδη μηχανικες λυσεις ινδικων κατασκευών θα εμπιστευομουν ευκολα.
Εδω αλλο ενα που ανετα θα μπορουσαμε να αγορασουμε και να κανουμε το κομματι μας, εστω και με 'δευτερη' επιλογη.
Δες εδω φθηνο αυτοκινητο πολης στα προτυπα των φθηνων punto και uno.
Οι χωροι το μαλιστα ισοι με της Κουλας και μιας octavia! Δηλαδη απλα τεραστιοι. Οχι σαν τα Ευρωπαικα που κάθεσαι με τα γονατα στα αυτια.
Εψαχνα να δω αν οντως θυμωμουν καλα, στο θεμα περι χωρων, και ιδου. 4 μετρα αυτοκινητο!
Γιατι τα δικα μας ευρωπαϊκα ειναι τοσο στριμωχτα; Δεν μπορω να το καταλαβω. Ειληκρινα .
Σορρυ για το off topic
-
Χαχα,
Τωρα το ειδα!
Μωρε τι ωραιο suvακι ειναι τουτο.
Το εχω πει οτι πολλα ινδικα θα ηταν στο στοιχειο τους εδω στην Ελλαδα.
Απο την Κουλα το καταλαβα. Δίνουν σημασια σε αυτα που δινουμε και εμεις για τα καθημερινα αυτοκινητα και γενικως μεγαλο μερος της ελληνικης αγορας.
Ελπιζω καποια εισαγωγικη να το καταλαβει καποτε, και να κανει το βημα να υα φερει εδω, θα αγορασουμε φθηνα και ωραια αυτοκινητα
Που να δεις τα tata ....
Γενικα συμπαθητικοι οι Ινδοί τουαλαχιστον αυτους που βλεπω στα βιτεακια.
Αυτο που με εντυπωσιαζει ειναι οι λυσεις που βρισκουν προκειμενου να ξεχωρισουν. Ειναι πολυ εφευρετικοί. Με εντυπωσιαζουν. Δηλαδη μηχανικες λυσεις ινδικων κατασκευών θα εμπιστευομουν ευκολα.
Εδω αλλο ενα που ανετα θα μπορουσαμε να αγορασουμε και να κανουμε το κομματι μας, εστω και με 'δευτερη' επιλογη.
Δες εδω φθηνο αυτοκινητο πολης στα προτυπα των φθηνων punto και uno.
Οι χωροι το μαλιστα ισοι με της Κουλας και μιας octavia! Δηλαδη απλα τεραστιοι. Οχι σαν τα Ευρωπαικα που κάθεσαι με τα γονατα στα αυτια.
Εψαχνα να δω αν οντως θυμωμουν καλα, στο θεμα περι χωρων, και ιδου. 4 μετρα αυτοκινητο!
Γιατι τα δικα μας ευρωπαϊκα ειναι τοσο στριμωχτα; Δεν μπορω να το καταλαβω. Ειληκρινα .
Σορρυ για το off topic
Μήπως μπερδεύεις τα ευρωπαϊκά με γιαπωνέζικα, Κορεάτικα; Punto, Polo, Panda, Aircross, Skoda και πολλά άλλα... χώρους να δεις! Τα στενάχωρα είναι οι εξαιρέσεις... ξεχνά τα saxo κλπ. αυτά ήταν 'επίτηδες' στενάχωρα, αλλά τώρα στο 2020 οι Ασιάτες ακόμη ψάχνονται... πλην Ινδών; Αλλά παραπάνω ΚΙΑ έδειξα, με κοντά 400λτ αποσκευές και την καμπίνα του ΡΙΟ.
-
Skoda ειναι εξαιρεση και παιζει μονη της σε χωρους.
Δες π.χ bmw, Mercedes, peugeot, renault, citroen, alfa Romeo, mazda κτλ δινεις 20 χιλιαρα και δεν χωρας μεσα στην καμπινα
Το aircross ειναι εξαίρεση.
Τ kia ειναι πολυ ωραιο αλλα ειναι ωραιο διοτι εχει τον ανταγωνισμο της τοπικης αγορας οπου πραγματικα προσφερουν πολυ εξυπνα πακετα και ετσι ακολουθει και το kia. Αν και το εσωτερικο του θυμιζει οχι rio αλλα hyundai... δες το εσωτερικο του i10 και θα καταλαβεις.
Σε εμας οταν θες και πλουσιο εξοπλισμο, και χωρους και αποσκευες και σχετικα μικρο μηκος δεν εχει πολλες προτασεις, .... απλα σου λενε πανε σε μεγαλυτερη κατηγορια.
-
Στο τέλος έχει και συγκριτικό βίντεο.
είναι το ξαδερφάκι του Venue (κυκλοφορεί και Ηνωμένες πολιτείες να θυμήσω, οπότε λογικά θα μπορούσαν να έρθουν Ευρώπη).
Πιστεύω τα A suv θα είναι η επόμενη μεγάλη 'τρέλα', τώρα παίζει μόνο το Ignis, περιμένουμε και ένα 1008, οπότε λογικά θα δούμε πολλά πιστεύω στα επόμενα 2 χρόνια.
-
Θα βγει 1008;;;;
Ωπα! Πολυ ενδιαφερον
Το ignis πιο πολυ kei car. Απλα ειναι ψηλο. Αυτα εχουν αλλα σχεδιασμο.
-
https://autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/APOKLEISTIKO-Neo-Peugeot-1008-to-2021_205044.asp
Μακάρι να έβγαινε και με τις συρόμενες του original 1008!
Του B max επίσης τα σπάνε οι πόρτες. Απίστευτη ευκολία.
Μην ξεχνάμε και το Spring που είναι A suv, ηλεκτρικό.
Ένα από αυτά (Venue/Sonet) θα ήταν ιδανικό για 2ο αυτοκίνητο, φαντάζομαι θα κάνεις και μικρά ταξιδακια, τουλάχιστον καλύτερα από Ignis. Δεν είπα να πηγαίνεις Θέσ/νίκη κάθε εβδομάδα, αλλά Πάτρα 1-2 φορές το μήνα πιστεύω εντάξει θα είναι.
Το Sonet βγαίνει diesel 100hp manual και 115hp Auto.
-
Εγω και για πρωτα αυτοκινητα τα βλεπω μια χαρα. Γιατι να μην κανεις πολυωρα ταξιδια . Αν σκεφτεις οτι τα b suv εχουν χωρους σαν τα c , τοτε ισως τα a suv να εχουν χωρους σαν τα ευρυχωρα b!
Καλα το 1008 το 2021 θα αλλαξει τα δεδομενα, αν παρει απο το 2008-208. Θα μπουν και αλλοι στον χωρο για να το χτυπησουν. Καλο αυτο για εμας τους καταναλωτες.
Το κακο με την peugeot, που ηταν η πρωτη επιλογη για εμενα, ειναι οτι εγινε πολυ ακριβη, ή εμεις φτωχοτεροι. Περασε το οριο ελαστικότητας ως προς την τιμη της. Για εμενα μιλω παντα.
Ισως το 1008 να ειναι η χρυση τομη!
-
Εξαιρετικό φαινεται.... μ αρεσουν οι εξυπνες ιδεες και αυτο μοιαζει πολυ έξυπνο,, μπορει να ειναι ακομα καο το μοναδικο αυτοκινητο μιας νεας οικογενειας ή γενικα μιας ελληνικης οικογενειας.
Καλα το φιλτρο αερα με uvc lamp και με μετρητη (5:35') πρωτα φορα το βλεπω...ποσο μαλλον σε a suv!
Εδω δοκιμη του. Αξιζει να το δειτε.
-
Εγώ θυμάσαι ότι και για το Seltos 'φώναζα', αν είχε έρθει Ευρώπη θα το προτιμούσα μάλλον από το 2008 (εξαρτάται και από την τιμή) γιατί οριακά μου φαινόταν περισσότερο ολοκληρωμένη πρόταση στα SUV.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα φέρνουν Ευρώπη, μάλλον νομίζουν, ή είμαστε, μία ήπειρος γέρων με προτίμηση στα hatch/coupe, άντε και στα ψηλά hatch (γι'αυτό το Xceed είναι European κυρίως model, ενώ το Seltos Asian/American).
Εγώ τα καθαρά SUV τα βάζω μισή κατηγορία πάνω, και νομίζω έτσι τα κοστολογούν και οι εταιρίες. Δηλαδή από χώρους αποσκευές πάει Α - Α suv - B - B suv - C - C suv κ.λ.π
Θα πρέπει να δούμε και τα πραγματικά νούμερα, αλλά το Venue δίνει 350λιτρα αποσκευών (το Focus δίνει 375!) Και το Sonet ακόμη περισσότερο και από το Focus!
Είπαμε, τα suv κερδίσουν αρκετά σε πρακτικότητα σε πολλούς τομείς, τα πίσω παράθυρα/ουρανός, που πέφτει στα περισσότερα hatch και ακόμη περισσότερο στα coupe/ψευτο coupe, έχει αντίκτυπο στα κεφάλια τον επιβατών, ορατότητα/φως και χώρο αποσκευών καθ' ύψος.
Βέβαια, χάνεις σε αεροδυναμική, το μειονέκτημα είναι αυτό. Για νορμάλ ανθρώπους αυτό είναι ανούσιο σε σχέση με ότι κερδίζουν σε πρακτικότητα.
Εξαιρετικά αυτοκινητάκια, θα τα έχω υπόψιν μου αν τελικά πάμε σε θερμικό για 2ο κάποια στιγμή αργότερα, αλλά δυστυχώς δεν έρχονται 4Χ4, γιατί θα ήθελα να είχαμε και ένα τέτοιο στην οικογένεια.
Πιστεύω τώρα που αναπτύσσεται η ηλεκτροκίνηση θα βγούν φθηνές λύσεις για κίνηση με ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς. Θα είναι μάλλον φθηνότερο και μικρότερη λύση από παραδοσιακή 4Χ4 λύση.
Το 1008 θα έχει ενδιαφέρον, και είμαι σίγουρος ότι θα δούμε και VAG προτάσεις σύντομα. Η επιτυχία του VAG στα suv είναι αξιοθαύμαστη, στη γειτονιά βλέπω πολλά T Cross/T Roc, οπότε 'νορμάλ' άνθρωποι τα αγοράζουν!
Άσχετο, αλλά ήρθε και 2ο 208 στη γειτονιά, το ένα είναι τελείως basic άσπρο, και το άλλο GT πέρλα! Τα 2 άκρα!
-
Skoda ειναι εξαιρεση και παιζει μονη της σε χωρους.
Δες π.χ bmw, Mercedes, peugeot, renault, citroen, alfa Romeo, mazda κτλ δινεις 20 χιλιαρα και δεν χωρας μεσα στην καμπινα
Το aircross ειναι εξαίρεση.
Τ kia ειναι πολυ ωραιο αλλα ειναι ωραιο διοτι εχει τον ανταγωνισμο της τοπικης αγορας οπου πραγματικα προσφερουν πολυ εξυπνα πακετα και ετσι ακολουθει και το kia. Αν και το εσωτερικο του θυμιζει οχι rio αλλα hyundai... δες το εσωτερικο του i10 και θα καταλαβεις.
Σε εμας οταν θες και πλουσιο εξοπλισμο, και χωρους και αποσκευες και σχετικα μικρο μηκος δεν εχει πολλες προτασεις, .... απλα σου λενε πανε σε μεγαλυτερη κατηγορια.
Παιζουν ρόλο και οι προδιαγραφές ασφάλειας για μετωπική , οπισθια ,πλευρική σύγκρουση και πεζούς που χρειάζονται χώρο γενικά.
-
Σωστη σκεψη,
Απο την αλλη το αδελφακι του φαινεται αξιοπρεπές.
Οπως λεει ο dublin αυτα τα οχήματα θα πωλουσαν σαν ζεστο ψωμι, και χωροι, και ψηλα, και μικρο μηκος, και χωρος αποσκευων και ασφαλεια και φθηνα σε συγκριση με τα c seg!
-
ΕΝτω μεταξυ....ολοι την εχουν πεσει στα ηλεκτρικα και στα σουβ και κανενας δεν εχει προσεξει οτι η Κια εχει ηδη ανακοινωσει τις τιμες του Ριο φειςλιφτ...με αναβαθμισμενη εμφανιση,κινητηρες midhybrid και εξοπλισμο....
Κριμα για ενα πολυ καλο σουπερμινι που συνοδευεται και απο 7ετη πληρη εργοστασιακη εγγυηση χωρις αστερισκους.....
-
ΕΝτω μεταξυ....ολοι την εχουν πεσει στα ηλεκτρικα και στα σουβ και κανενας δεν εχει προσεξει οτι η Κια εχει ηδη ανακοινωσει τις τιμες του Ριο φειςλιφτ...με αναβαθμισμενη εμφανιση,κινητηρες midhybrid και εξοπλισμο....
Κριμα για ενα πολυ καλο σουπερμινι που συνοδευεται και απο 7ετη πληρη εργοστασιακη εγγυηση χωρις αστερισκους.....
To fl Rio έχει κανένα μήνα που ανέβηκε στο site της Κia. Το πρότεινα και σε ένα συμφορουμίτη που στο topic της Mazda ψαχνεται ανάμεσα στο 2 και στο i20.
Eκείνο που δεν φέρνουν ακόμη εδώ,(ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι από τα τέλη του 2020),είναι το facelift Stonic.
-
Επί της ευκαιρίας, πήρα και μια προσφορά για το stonic, (δεν ήξερα ότι κυκλοφορεί facelift) αλλά ρε παιδιά, τα έξοδα που ζητάνε, δεν τα έχω συναντήσει σε 3 αντιπροσωπείες που πήγα άλλων αυτοκινήτων...710 ευρώ έξοδα αυτοκινήτου και τραπέζης, ενώ σε άλλες κινήθηκα από 100 έως 265...Το θεωρώ κλεψιά...
-
Φίλε, αν δεν το βιάζεσαι, περίμενε και την έκδοση GT-Line. Ήδη κυκλοφορεί σε αρκετές χώρες, σύντομα θα έρθει και στην Ελλάδα. Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για την προσφορά που πήρες;
-
Φίλε, αν δεν το βιάζεσαι, περίμενε και την έκδοση GT-Line. Ήδη κυκλοφορεί σε αρκετές χώρες, σύντομα θα έρθει και στην Ελλάδα. Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για την προσφορά που πήρες;
Αρχική τιμή για το 1.0 T PLATINUM διχρωμία λευκό μαύρο 18100. Τα έξοδα όμως των 710 ευρώ όπως έγραψα παραπάνω, είναι υπερβολικά...
Τo Gt line πιστεύω θα 20αρίζει....
-
Αν τα 18100 είναι τελική είναι πολύ καλή και με διχρωμία. Για το 1.0 GL Optimum πήρα προσφορά τελική με όλα μέσα 17400. Μεταλλικό χρώμα αλλά χωρίς διχρωμία. Οπότε θεωρώ τα 18100 πολύ καλά, αφού στον τιμοκατάλογο της ΚΙΑ η διαφορά των εκδόσεων είναι 1500€, και χωρίς διχρωμία. Α, και χωρίς τράπεζα μέσα...
-
bouranitis wrote:, αν δεν το βιάζεσαι, περίμενε και την έκδοση GT-Line. Ήδη κυκλοφορεί σε αρκετές χώρες, σύντομα θα έρθει και στην Ελλάδα. Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για την προσφορά που πήρες;
Αρχική τιμή για το 1.0 T PLATINUM διχρωμία λευκό μαύρο 18100. Τα έξοδα όμως των 710 ευρώ όπως έγραψα παραπάνω, είναι υπερβολικά...
Τo Gt line πιστεύω θα 20αρίζει....
18.100+710?
Και εγώ όταν την έψαχνα για Sportage μου είχαν πει κάτι τρελό στη φάση 660- 670.
Μου έκανε εντύπωση τώρα που ψάχνει ένας φίλος ότι Πάτρα δεν έχει αντιπροσωπεία!
Πάντως καταλήγει σε Crossland fl, αν σε ενδιαφέρει να τσεκαρεις και εσύ. Μάλλον diesel, αλλά καταλήξαμε ότι και βενζίνη ο 1.2 PSA έχεις περισσότερα πλεονεκτήματα.
Η 3αδα ήταν Stonic/Crossland/C3 Aircross και ίσως και Mokka αλλά δεν έχει έρθει.
KIA Forum