Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 906
    • 907
    • 123 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18121
    410225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess @jorge_greek last edited by

      Youtube Video

      @ALEX19 δεν έδωσα το link πρωτίστως ως το πιο δίκαιο review από όσα έχω δεί για το Golf VIII και μάλιστα από έναν Γερμανό. Άκουσε αν θες την άποψη ενός Γερμανού που είναι μέσα στα πράγματα για το προς συζήτηση θέμα κυρίως μετά το 20'. Για να μην λες ότι μόνο εμείς εδώ στα ανατολικά Βαλκάνια έχουμε το θέμα ενώ η προηγμένη πλούσια δυτική Ευρώπη τρώει ήδη μόνο κορμούς δέντρων, πίνει μόνο υγρά μπαταρίας και κάνει σεξ με επιτοίχιους φορτιστές. Χωρίς ίχνος ειρωνείας, ξέρεις ότι σε συμπαθώ αλλά έχω ιδιαίτερο έως εκκεντρικό χιούμορ!

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alex19 @sabas_thess last edited by

        Youtube Video

        @ALEX19 δεν έδωσα το link πρωτίστως ως το πιο δίκαιο review από όσα έχω δεί για το Golf VIII και μάλιστα από έναν Γερμανό. Άκουσε αν θες την άποψη ενός Γερμανού που είναι μέσα στα πράγματα για το προς συζήτηση θέμα κυρίως μετά το 20'. Για να μην λες ότι μόνο εμείς εδώ στα ανατολικά Βαλκάνια έχουμε το θέμα ενώ η προηγμένη πλούσια δυτική Ευρώπη τρώει ήδη μόνο κορμούς δέντρων, πίνει μόνο υγρά μπαταρίας και κάνει σεξ με επιτοίχιους φορτιστές. Χωρίς ίχνος ειρωνείας, ξέρεις ότι σε συμπαθώ αλλά έχω ιδιαίτερο έως εκκεντρικό χιούμορ!

        Δεν είναι θέμα συμπάθειας ή αντιπάθειας αλλά πραγματικότητας. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε υπάρχει στόχος μείωσης κατά 55% των αερίων που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου μέχρι το 2030 με βάση τη συνθήκη των Παρισίων. Αυτός ο στόχος θα τεθεί μέσω του νέου πρότυπου euro7 το οποίο θα είχε ήδη ψηφιστεί εάν δεν είχαμε την πανδημία. Δε μπορεί να γράφεται ότι θα χρειαστούν 20 χρόνια για τη μετάβαση όταν ήδη έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε δεκάδες ηλεκτρικά και pluginhybrid μοντέλα. Όσες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πειθαρχήσουν θα πληρώσουν μεγάλα πρόστιμα. Θα πέσουν τεράστια ποσά στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης ώστε να επιτευχθεί ο προαναφερθείσας στόχος, ακόμα και αν δεν καταργηθούν τελείως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το μερίδιο των ηλεκτρικών θα εκτιναχθεί. Μη μπερδεύετε τις αδυναμίες που έχουμε εδώ με το τι θα γίνει στο εξωτερικό.

        Πριν 5χρόνια πλην τέσλα κυκλοφορούσαν ελάχιστα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σήμερα που μιλάμε είναι διαθέσιμα πάνω από 30 μοντέλα διαφορετικών εταιριών με τα περισσότερα από αυτά να προσφέρουν αυτονομίες από 300χλμ και άνω και αναμένονται δεκάδες καινούργια ηλεκτρικά μέσα στα επόμενα χρόνια μέχρι το 2025. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές θα προσφέρουν εξηλεκτρισμένα μοντέλα σε όλες τις σειρές τους μέχρι το 2025. Η λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη είναι το μεγάλο deal της εποχής μας θα πέσουν δισεκατομμύρια προς αυτή την κατεύθυνση,όσοι είναι έξυπνοι θα το εκμεταλλευτούν όσοι δεν είναι θα πληρώνουν πρόστιμα.  Δυστυχώς εμείς κατά πως φαίνεται θα πληρώνουμε πρόστιμα και θα είμαστε όπως πάντα ουραγοί στην ανάπτυξη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alex19 @sabas_thess last edited by

          Youtube Video

          @ALEX19 δεν έδωσα το link πρωτίστως ως το πιο δίκαιο review από όσα έχω δεί για το Golf VIII και μάλιστα από έναν Γερμανό. Άκουσε αν θες την άποψη ενός Γερμανού που είναι μέσα στα πράγματα για το προς συζήτηση θέμα κυρίως μετά το 20'. Για να μην λες ότι μόνο εμείς εδώ στα ανατολικά Βαλκάνια έχουμε το θέμα ενώ η προηγμένη πλούσια δυτική Ευρώπη τρώει ήδη μόνο κορμούς δέντρων, πίνει μόνο υγρά μπαταρίας και κάνει σεξ με επιτοίχιους φορτιστές. Χωρίς ίχνος ειρωνείας, ξέρεις ότι σε συμπαθώ αλλά έχω ιδιαίτερο έως εκκεντρικό χιούμορ!

          Δεν είναι θέμα συμπάθειας ή αντιπάθειας αλλά πραγματικότητας. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε υπάρχει στόχος μείωσης κατά 55% των αερίων που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου μέχρι το 2030 με βάση τη συνθήκη των Παρισίων. Αυτός ο στόχος θα τεθεί μέσω του νέου πρότυπου euro7 το οποίο θα είχε ήδη ψηφιστεί εάν δεν είχαμε την πανδημία. Δε μπορεί να γράφεται ότι θα χρειαστούν 20 χρόνια για τη μετάβαση όταν ήδη έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε δεκάδες ηλεκτρικά και pluginhybrid μοντέλα. Όσες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πειθαρχήσουν θα πληρώσουν μεγάλα πρόστιμα. Θα πέσουν τεράστια ποσά στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης ώστε να επιτευχθεί ο προαναφερθείσας στόχος, ακόμα και αν δεν καταργηθούν τελείως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το μερίδιο των ηλεκτρικών θα εκτιναχθεί. Μη μπερδεύετε τις αδυναμίες που έχουμε εδώ με το τι θα γίνει στο εξωτερικό.

          Πριν 5χρόνια πλην τέσλα κυκλοφορούσαν ελάχιστα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σήμερα που μιλάμε είναι διαθέσιμα πάνω από 30 μοντέλα διαφορετικών εταιριών με τα περισσότερα από αυτά να προσφέρουν αυτονομίες από 300χλμ και άνω και αναμένονται δεκάδες καινούργια ηλεκτρικά μέσα στα επόμενα χρόνια μέχρι το 2025. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές θα προσφέρουν εξηλεκτρισμένα μοντέλα σε όλες τις σειρές τους μέχρι το 2025. Η λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη είναι το μεγάλο deal της εποχής μας θα πέσουν δισεκατομμύρια προς αυτή την κατεύθυνση,όσοι είναι έξυπνοι θα το εκμεταλλευτούν όσοι δεν είναι θα πληρώνουν πρόστιμα.  Δυστυχώς εμείς κατά πως φαίνεται θα πληρώνουμε πρόστιμα και θα είμαστε όπως πάντα ουραγοί στην ανάπτυξη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Φορτιστές παντού σιγά σιγά...

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bekiaris
              bekiaris @piliourits last edited by

              Φορτιστές παντού σιγά σιγά...

              Πας, κάνεις την δουλειά σου...κ φορτίζεις.. full φόρτιση στο τρίωρο δεν έχεις όμως!!! μην τα θελουμε κ όλα δικά μας. Στο τέλος θα γεμίσουμε φορτιστές κ δεν θα έχουμε αυτοκίνητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                balex last edited by

                Dacia: Πρόγραμμα νέων μοντέλων 2021-2025 | Drive

                Το Spring εδώ το λέει κάτω από 11κ με την επιδότηση από φθινόπωρο και μετά.

                Αν ισχύει μιλάμε για το απόλυτο best seller στα ηλεκτρικά, το θέμα είναι μέχρι να ρθει πόσοι θα προλάβουν την επιδότηση

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • bekiaris
                  bekiaris @balex last edited by

                  Dacia: Πρόγραμμα νέων μοντέλων 2021-2025 | Drive

                  Το Spring εδώ το λέει κάτω από 11κ με την επιδότηση από φθινόπωρο και μετά.

                  Αν ισχύει μιλάμε για το απόλυτο best seller στα ηλεκτρικά, το θέμα είναι μέχρι να ρθει πόσοι θα προλάβουν την επιδότηση

                  Πραγματικά μου φαίνεται πολύ φθηνό, δεν νομίζω να κοπεί η επιδότηση μέχρι τότε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap @alex19 last edited by

                    Ρε συ αλεξ απο που εχεις αυτες τις πηγες;

                    Σου λεμε οι ιδιοι οι ceo λενε πως δεν ισχυει, επενδυουν δις σε αναπτυξη νεων κινητηρων υβρδικων με Μ. Ε. Κ και εσυ λες οτιθα σταματησουν σε 5 ετη;;;;

                    Δες λιγο εδω..

                    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/de/Documents/consumer-industrial-products/Deloitte-POV-cutting-CO2-emissions-from-passenger-cars.pdf&ved=2ahUKEwjkiLKt6afuAhXB-yoKHQv0DPU4ChAWMAV6BAgFEAE&usg=AOvVaw09SgbNvkoNrI7GGohFZ7pW

                    Δεν ξερω απο που ενημερωνεσαι αλλα αυτα τα site σε παραπληροφορουν ή παιζουν παιχνιδακι πολιτικό ελφραζοντας απλα πεποιθήσεις.

                    Επισης ολα τα αυτοκινητα της ευρωπης αποτελούν το 12% της συνολικης μολυνσης στα αερια του θερμοκηπιου.

                    Εγω αυτο που πιστευω ειναι πως απλα θα εξετασουν καιβαλλους ρθπους οπως αμμωνία καθως βγαινουν πολλες μελετες και εγραφα της ευρωπης που αναφέρουν τις συνεπειες τις αμμωνίας.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      alex19 @lap last edited by

                      Ρε συ αλεξ απο που εχεις αυτες τις πηγες;

                      Σου λεμε οι ιδιοι οι ceo λενε πως δεν ισχυει, επενδυουν δις σε αναπτυξη νεων κινητηρων υβρδικων με Μ. Ε. Κ και εσυ λες οτιθα σταματησουν σε 5 ετη;;;;

                      Δες λιγο εδω..

                      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/de/Documents/consumer-industrial-products/Deloitte-POV-cutting-CO2-emissions-from-passenger-cars.pdf&ved=2ahUKEwjkiLKt6afuAhXB-yoKHQv0DPU4ChAWMAV6BAgFEAE&usg=AOvVaw09SgbNvkoNrI7GGohFZ7pW

                      Δεν ξερω απο που ενημερωνεσαι αλλα αυτα τα site σε παραπληροφορουν ή παιζουν παιχνιδακι πολιτικό ελφραζοντας απλα πεποιθήσεις.

                      Επισης ολα τα αυτοκινητα της ευρωπης αποτελούν το 12% της συνολικης μολυνσης στα αερια του θερμοκηπιου.

                      Εγω αυτο που πιστευω ειναι πως απλα θα εξετασουν καιβαλλους ρθπους οπως αμμωνία καθως βγαινουν πολλες μελετες και εγραφα της ευρωπης που αναφέρουν τις συνεπειες τις αμμωνίας.

                      H ανακοίνωση της ένωσης των Γερμανών βιομηχάνων είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος τι έρχεται με το euro7 (https://www.in.gr/2020/12/10/auto/oi-prodiagrafes-euro7-apeiloun-na-svisoun-tous-paradosiakous-kinitires). Το πρόγραμμα δε περιλαμβάνει μόνο τα αυτοκίνητα αλλά το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας.Επιπρόσθετα θα επανέλθουν στο τραπέζι και οι ΗΠΑ που λόγω Τραμπ είχαν αποχωρήσει από τη συνθήκη. Σε 20 και τριαντα χρόνια από σήμερα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι μουσειακό είδος συν την τελειοποίηση των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης θα μιλάμε για ένα διαφορετικό κόσμο. Μου προκαλεί εντύπωση που πιστεύετε ότι δε θα αλλάξουν τα πράγματα τόσο γρήγορα. Αυτή τη στιγμή μπορείς να αγοράσεις δίλιτρο μοτέρ; Το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται έχουν κυβισμό κάτω από 1500κεκ με τις νέες προδιαγραφές θα συμπιεστούν ακόμα περισσότερο. Αυτά που γράφω είναι ήδη πραγματικότητα και οι εξελίξεις θα επιταχυνθούν στο σύντομο μέλλον. Εγώ καταλαβαίνω όσους είναι ρομαντικοί αλλά ο κόσμος εξελίσσεται και με ρυθμούς πρωτόγνωρους σε σχέση με το παρελθόν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alex19 @lap last edited by

                        Ρε συ αλεξ απο που εχεις αυτες τις πηγες;

                        Σου λεμε οι ιδιοι οι ceo λενε πως δεν ισχυει, επενδυουν δις σε αναπτυξη νεων κινητηρων υβρδικων με Μ. Ε. Κ και εσυ λες οτιθα σταματησουν σε 5 ετη;;;;

                        Δες λιγο εδω..

                        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/de/Documents/consumer-industrial-products/Deloitte-POV-cutting-CO2-emissions-from-passenger-cars.pdf&ved=2ahUKEwjkiLKt6afuAhXB-yoKHQv0DPU4ChAWMAV6BAgFEAE&usg=AOvVaw09SgbNvkoNrI7GGohFZ7pW

                        Δεν ξερω απο που ενημερωνεσαι αλλα αυτα τα site σε παραπληροφορουν ή παιζουν παιχνιδακι πολιτικό ελφραζοντας απλα πεποιθήσεις.

                        Επισης ολα τα αυτοκινητα της ευρωπης αποτελούν το 12% της συνολικης μολυνσης στα αερια του θερμοκηπιου.

                        Εγω αυτο που πιστευω ειναι πως απλα θα εξετασουν καιβαλλους ρθπους οπως αμμωνία καθως βγαινουν πολλες μελετες και εγραφα της ευρωπης που αναφέρουν τις συνεπειες τις αμμωνίας.

                        H ανακοίνωση της ένωσης των Γερμανών βιομηχάνων είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος τι έρχεται με το euro7 (https://www.in.gr/2020/12/10/auto/oi-prodiagrafes-euro7-apeiloun-na-svisoun-tous-paradosiakous-kinitires). Το πρόγραμμα δε περιλαμβάνει μόνο τα αυτοκίνητα αλλά το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας.Επιπρόσθετα θα επανέλθουν στο τραπέζι και οι ΗΠΑ που λόγω Τραμπ είχαν αποχωρήσει από τη συνθήκη. Σε 20 και τριαντα χρόνια από σήμερα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι μουσειακό είδος συν την τελειοποίηση των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης θα μιλάμε για ένα διαφορετικό κόσμο. Μου προκαλεί εντύπωση που πιστεύετε ότι δε θα αλλάξουν τα πράγματα τόσο γρήγορα. Αυτή τη στιγμή μπορείς να αγοράσεις δίλιτρο μοτέρ; Το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται έχουν κυβισμό κάτω από 1500κεκ με τις νέες προδιαγραφές θα συμπιεστούν ακόμα περισσότερο. Αυτά που γράφω είναι ήδη πραγματικότητα και οι εξελίξεις θα επιταχυνθούν στο σύντομο μέλλον. Εγώ καταλαβαίνω όσους είναι ρομαντικοί αλλά ο κόσμος εξελίσσεται και με ρυθμούς πρωτόγνωρους σε σχέση με το παρελθόν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sabas_thess @lap last edited by

                          Επιπλέον εκτός από τους παντοδύναμους Γερμανούς κατασκευαστές ακόμα και ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota αντέδρασε πρόσφατα με την απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ακόμα και η Toyota που έχει σχεδόν αποκλειστικά ήδη από τώρα τα υβριδικά και έχει τον χαμηλότερο μέσο όρο ρύπων στον κόσμο...

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap @alex19 last edited by

                            Μάλλον εσυ εισαι ο ρομαντικός.

                            Παραβλέπεις τόσα πολλαν στοιχεία που δεν βγαίνουν τα νούμερα.

                            Στο λένε οι ειδικοί όπως οι CEO.  Στο λένε έγγραφα πως θα γίνεται σταδιακή μείωση των cο2 σε βάθος 20 ετιας και βάλε....

                            Ως τότε δεν ξέρουμε αν θα εφαρμοστουν και τεχνολογίες καθαρισμου της ατμόσφαιρας.... Υπάρχουν και αυτές.... Ψάξε να δεις.

                            Εσυ μας έλεγες μέχρι το 2025 παπαλα οι ΜΕΚ. Κάτι που προφανως δεν ισχυει!

                            Αν δεν υπάρξει νεα τεχνολογία μπαταριών και δεν βγει σε μαζικη παραγωγη. Τίποτα δεν θα γίνει από αυτά.

                            Απλά είναι κείμενα χωρίς ουσιαστικό περιεχομενο. Το ίδιο ήταν και για το euro5 και τελικά λίγοι στόχοι του Euro 5 εκπληρώθηκαν. Έγραφαν και τότε... Απειρα κατεβατα. Μπουρδες στο τέλος.

                            Εχεις ιδέα αν προκαλει ή όχι καποια μόλυνση μια συγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου κτλ;

                            Διάβασε μελέτες οχι sites. Τα περισσοτερα λένε βλακείες.

                            Σκεψου το απλο... 4 αθλητες τρεχουν για μια ώρα. Ποσο co2 παραγουν; ;; ενα αυτοκινητο κινηται για 10 λεπτα με 4 ανθρωπους μεσα. (εστω υβριδικο). Βαλε τωρα ποσο περισσοτερος ειναι ο πληθυσμός απο τα αυτοκινητα.

                            Δεν ξερω την απαντηση αλλα ειναι ενα καλο ερωτημα.

                            Το θεμα ειναι με τα αλλα καταλοιπα της καυσης και οχι με το co2 που μας τα εχουν πρήξει τα δημοσιογραφικα sites. Αυτα  ειναι που αντιδρουν με το οξυγόνο και το co2 αλλα και αλλων αεριων της ατμόσφαιρας και δημιουργουν θεματα.

                            Αρα ΑΥΤΑ θα προσπαθησουν με καταλύτες και νεες τεχνολογιες να μειωσουν μαζι με τo co2. Για παραδειγμα ψεκασμος νερου στον θαλαμο καυσης σε συγκεκριμένες μοιρες του στροφάλου κτλ...

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alex19 @sabas_thess last edited by

                              Οι βιομήχανοι αντιδρούν γιατί θέλουν κρατική χρηματοδότηση όχι γιατί τους ενδιαφέρει το τι καύσιμο θα καταναλώνει το αυτοκίνητο. Αν εμφανιζόταν κάποιος το 2000 και σας έλεγε ότι το 2020 θα κυκλοφορούσε ένα αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 350χλμ με συστήματα αυτόνομης οδήγησης αισθητηρες κάμερες και συνδεσιμοτητα με το διαδίκτυο τι θα του λέγατε; Τρελό δε θα τον βγάζατε είναι όμως πραγματικότητα πλεον.https://www.google.gr/amp/s/www.newsauto.gr/news/o-johnson-to-anakinose-telos-ta-ich-venzinis-ke-diesel-to-2030/amp/  η κυβέρνηση της μεγάλης Βρετανίας θέτει ως όριο την απαγόρευση πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2030.Εγω δε μίλησα για απαγόρευση στην Ελλάδα απλά έγραψα ότι οι πράσινοι φόροι θα καταστήσουν τα συμβατικά ιχ ακριβότερα από τα ηλεκτρικά όπως ήδη συμβαίνει με τα οχήματα πολυτελειας(ενδεικτικά ix3 64200€ και χ3 82000€ και με λιγότερο εξοπλισμό). Τέλος για να κλείσουμε το οφτοπικ το τι θα κάνει ο καθένας με τα χρήματα του θα το αποφασίσει ο ίδιος, απλά μη πιστεύετε ότι ο υπόλοιπος κόσμος περιστρεφεται γύρω από την απροσαρμοστη χώρα μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                super-t @alex19 last edited by

                                Καλά το ότι το X3 στην Ελλάδα της υπερφορολόγησης έχει 82000 δεν λέει κάτι. Στην Γερμανία λέει αρχίζει από 46000 ενώ το ix3 από 66000.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lapin @super-t last edited by

                                  Και εγώ συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά θα κυριαρχήσουν σύντομα στην αγορά καινούργιων αυτοκινήτων. Φυσικά, ασφαλής πρόβλεψη για το πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό κανείς δεν μπορεί να κάνει. Σίγουρα στις αναπτυγμένες χώρες θα συμβεί νωρίτερα από τις αναπτυσσόμενες και τις υπανάπτυκτες. Στην Ελλάδα, ως προσωπική πρόβλεψη, θα έλεγα ότι θα συμβεί σίγουρα μέσα στη δεκαετία του 2020.

                                  Και μία σημερινή είδηση σε όσους νομίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα μακριά:

                                  'Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot, Jean-Phillipe Imparato, επιβεβαίωσε στο βρετανικό Auto Express ότι η επόμενη γενιά Peugeot της κατηγορίας Β, που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα 208 και 2008, θα είναι διαθέσιμη μόνο ως ηλεκτροκίνητα.'

                                  Πηγή: Drive

                                  Υ.Γ. Να τονίσω ότι μιλάω για την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων. Τα υφιστάμενα θερμικά θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν για κάμποσο ακόμα.

                                  Υ.Γ.2: Νομίζω υπάρχει νήμα για την ηλεκτροκίνηση, το έχετε σκίσει το Leon 4...!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    alex19 @lapin last edited by

                                    Καλά το ότι το X3 στην Ελλάδα της υπερφορολόγησης έχει 82000 δεν λέει κάτι. Στην Γερμανία λέει αρχίζει από 46000 ενώ το ix3 από 66000.

                                    Μα αυτό που συμβαίνει στο χ3 θα συμβεί και στα πιο φθηνά ιχ. Πχ στο λεον όταν πήρα προσφορά το υβριδικό στην έκδοση xc μου το άφηνε με 33.000 και με περιθώριο επιπλέον έκπτωσης ενώ το ήπια υβριδικό fr ζητούσε ακατέβατα 29000€.Μικρη διαφορά αν αναλογιστεί κάνεις τη διαφορά στην ιπποδύναμη αλλά και στον εξοπλισμό των δύο αυτοκινητων

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alex19 @super-t last edited by

                                      Καλά το ότι το X3 στην Ελλάδα της υπερφορολόγησης έχει 82000 δεν λέει κάτι. Στην Γερμανία λέει αρχίζει από 46000 ενώ το ix3 από 66000.

                                      Μα αυτό που συμβαίνει στο χ3 θα συμβεί και στα πιο φθηνά ιχ. Πχ στο λεον όταν πήρα προσφορά το υβριδικό στην έκδοση xc μου το άφηνε με 33.000 και με περιθώριο επιπλέον έκπτωσης ενώ το ήπια υβριδικό fr ζητούσε ακατέβατα 29000€.Μικρη διαφορά αν αναλογιστεί κάνεις τη διαφορά στην ιπποδύναμη αλλά και στον εξοπλισμό των δύο αυτοκινητων

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bekiaris
                                        bekiaris last edited by

                                        Πραγματικότητα οι μπαταρίες που φορτίζονται σε 5 λεπτά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Πολύ σημασία στην Ευρώπη δίνετε, το παιχνίδι παίζεται στην Ασία και την Αφρική, εκεί είναι η επόμενη μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις αυτοκινήτων (Ασία ήδη δηλαδή) και η Αφρική έρχεται, τα αυτοκίνητα που θα ανήκουν σε Ασιατο/Αφρικανούς το 2050, ας πούμε, θα είναι ηλεκτρικά; Έχει τη δυνατότητα η Ινδία και η Νιγηρία να φορτίσει εκατοντάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 20 χρόνια;

                                          Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 1.5δις αυτοκίνητα στον πλανήτη, σε μερικές δεκαετίες τόσα θα έχει η Αφρική/Ασία μαζί.

                                          Η Νορβηγία και η Δανία ξέρετε τι δυναμική έχει στην αγορά αυτοκινήτων; η Ινδονησία και η Νιγηρία που δεν έχουν καν ξεκινήσει ακόμη;

                                          Και όλη η Ευρώπη να κατέχει μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2050 θα είναι σχετικά ασήμαντη μπροστά στη μεγαλύτερη εικόνα. Ξέρετε την εκτίμηση για τον πλυθησμό το 2100; Αφρική+Ασία = 9δις!! Όλοι οι υπόλοιποι περίπου 1.8δις! Η Ευρώπη με το ζόρι θα ξεπερνά τα 600.000.000 και μάλλον με μπολικους ΑσιαΑφρικανους μέσα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bekiaris
                                            bekiaris last edited by

                                            Αντιγράφω την συγκεκριμένη φωτογραφία από το facebook ενός φίλου, δεν αναφέρουν ακριβώς το σημείο αλλά λένε για γνωστή αλυσία, μάλλον θα πρέπει να ειναι σουπερ μαρκετ ΑΒ. Πάντως σαν design εμένα μου αρέσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 123 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr