-
Φορτιστές παντού σιγά σιγά...
-
Φορτιστές παντού σιγά σιγά...
Πας, κάνεις την δουλειά σου...κ φορτίζεις.. full φόρτιση στο τρίωρο δεν έχεις όμως!!! μην τα θελουμε κ όλα δικά μας. Στο τέλος θα γεμίσουμε φορτιστές κ δεν θα έχουμε αυτοκίνητα.
-
Dacia: Πρόγραμμα νέων μοντέλων 2021-2025 | Drive
Το Spring εδώ το λέει κάτω από 11κ με την επιδότηση από φθινόπωρο και μετά.
Αν ισχύει μιλάμε για το απόλυτο best seller στα ηλεκτρικά, το θέμα είναι μέχρι να ρθει πόσοι θα προλάβουν την επιδότηση
-
Dacia: Πρόγραμμα νέων μοντέλων 2021-2025 | Drive
Το Spring εδώ το λέει κάτω από 11κ με την επιδότηση από φθινόπωρο και μετά.
Αν ισχύει μιλάμε για το απόλυτο best seller στα ηλεκτρικά, το θέμα είναι μέχρι να ρθει πόσοι θα προλάβουν την επιδότηση
Πραγματικά μου φαίνεται πολύ φθηνό, δεν νομίζω να κοπεί η επιδότηση μέχρι τότε...
-
Ρε συ αλεξ απο που εχεις αυτες τις πηγες;
Σου λεμε οι ιδιοι οι ceo λενε πως δεν ισχυει, επενδυουν δις σε αναπτυξη νεων κινητηρων υβρδικων με Μ. Ε. Κ και εσυ λες οτιθα σταματησουν σε 5 ετη;;;;
Δες λιγο εδω..
Δεν ξερω απο που ενημερωνεσαι αλλα αυτα τα site σε παραπληροφορουν ή παιζουν παιχνιδακι πολιτικό ελφραζοντας απλα πεποιθήσεις.
Επισης ολα τα αυτοκινητα της ευρωπης αποτελούν το 12% της συνολικης μολυνσης στα αερια του θερμοκηπιου.
Εγω αυτο που πιστευω ειναι πως απλα θα εξετασουν καιβαλλους ρθπους οπως αμμωνία καθως βγαινουν πολλες μελετες και εγραφα της ευρωπης που αναφέρουν τις συνεπειες τις αμμωνίας.
-
Ρε συ αλεξ απο που εχεις αυτες τις πηγες;
Σου λεμε οι ιδιοι οι ceo λενε πως δεν ισχυει, επενδυουν δις σε αναπτυξη νεων κινητηρων υβρδικων με Μ. Ε. Κ και εσυ λες οτιθα σταματησουν σε 5 ετη;;;;
Δες λιγο εδω..
Δεν ξερω απο που ενημερωνεσαι αλλα αυτα τα site σε παραπληροφορουν ή παιζουν παιχνιδακι πολιτικό ελφραζοντας απλα πεποιθήσεις.
Επισης ολα τα αυτοκινητα της ευρωπης αποτελούν το 12% της συνολικης μολυνσης στα αερια του θερμοκηπιου.
Εγω αυτο που πιστευω ειναι πως απλα θα εξετασουν καιβαλλους ρθπους οπως αμμωνία καθως βγαινουν πολλες μελετες και εγραφα της ευρωπης που αναφέρουν τις συνεπειες τις αμμωνίας.
H ανακοίνωση της ένωσης των Γερμανών βιομηχάνων είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος τι έρχεται με το euro7 (https://www.in.gr/2020/12/10/auto/oi-prodiagrafes-euro7-apeiloun-na-svisoun-tous-paradosiakous-kinitires). Το πρόγραμμα δε περιλαμβάνει μόνο τα αυτοκίνητα αλλά το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας.Επιπρόσθετα θα επανέλθουν στο τραπέζι και οι ΗΠΑ που λόγω Τραμπ είχαν αποχωρήσει από τη συνθήκη. Σε 20 και τριαντα χρόνια από σήμερα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι μουσειακό είδος συν την τελειοποίηση των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης θα μιλάμε για ένα διαφορετικό κόσμο. Μου προκαλεί εντύπωση που πιστεύετε ότι δε θα αλλάξουν τα πράγματα τόσο γρήγορα. Αυτή τη στιγμή μπορείς να αγοράσεις δίλιτρο μοτέρ; Το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται έχουν κυβισμό κάτω από 1500κεκ με τις νέες προδιαγραφές θα συμπιεστούν ακόμα περισσότερο. Αυτά που γράφω είναι ήδη πραγματικότητα και οι εξελίξεις θα επιταχυνθούν στο σύντομο μέλλον. Εγώ καταλαβαίνω όσους είναι ρομαντικοί αλλά ο κόσμος εξελίσσεται και με ρυθμούς πρωτόγνωρους σε σχέση με το παρελθόν
-
Ρε συ αλεξ απο που εχεις αυτες τις πηγες;
Σου λεμε οι ιδιοι οι ceo λενε πως δεν ισχυει, επενδυουν δις σε αναπτυξη νεων κινητηρων υβρδικων με Μ. Ε. Κ και εσυ λες οτιθα σταματησουν σε 5 ετη;;;;
Δες λιγο εδω..
Δεν ξερω απο που ενημερωνεσαι αλλα αυτα τα site σε παραπληροφορουν ή παιζουν παιχνιδακι πολιτικό ελφραζοντας απλα πεποιθήσεις.
Επισης ολα τα αυτοκινητα της ευρωπης αποτελούν το 12% της συνολικης μολυνσης στα αερια του θερμοκηπιου.
Εγω αυτο που πιστευω ειναι πως απλα θα εξετασουν καιβαλλους ρθπους οπως αμμωνία καθως βγαινουν πολλες μελετες και εγραφα της ευρωπης που αναφέρουν τις συνεπειες τις αμμωνίας.
H ανακοίνωση της ένωσης των Γερμανών βιομηχάνων είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος τι έρχεται με το euro7 (https://www.in.gr/2020/12/10/auto/oi-prodiagrafes-euro7-apeiloun-na-svisoun-tous-paradosiakous-kinitires). Το πρόγραμμα δε περιλαμβάνει μόνο τα αυτοκίνητα αλλά το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας.Επιπρόσθετα θα επανέλθουν στο τραπέζι και οι ΗΠΑ που λόγω Τραμπ είχαν αποχωρήσει από τη συνθήκη. Σε 20 και τριαντα χρόνια από σήμερα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι μουσειακό είδος συν την τελειοποίηση των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης θα μιλάμε για ένα διαφορετικό κόσμο. Μου προκαλεί εντύπωση που πιστεύετε ότι δε θα αλλάξουν τα πράγματα τόσο γρήγορα. Αυτή τη στιγμή μπορείς να αγοράσεις δίλιτρο μοτέρ; Το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται έχουν κυβισμό κάτω από 1500κεκ με τις νέες προδιαγραφές θα συμπιεστούν ακόμα περισσότερο. Αυτά που γράφω είναι ήδη πραγματικότητα και οι εξελίξεις θα επιταχυνθούν στο σύντομο μέλλον. Εγώ καταλαβαίνω όσους είναι ρομαντικοί αλλά ο κόσμος εξελίσσεται και με ρυθμούς πρωτόγνωρους σε σχέση με το παρελθόν
-
Επιπλέον εκτός από τους παντοδύναμους Γερμανούς κατασκευαστές ακόμα και ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota αντέδρασε πρόσφατα με την απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ακόμα και η Toyota που έχει σχεδόν αποκλειστικά ήδη από τώρα τα υβριδικά και έχει τον χαμηλότερο μέσο όρο ρύπων στον κόσμο...
-
Μάλλον εσυ εισαι ο ρομαντικός.
Παραβλέπεις τόσα πολλαν στοιχεία που δεν βγαίνουν τα νούμερα.
Στο λένε οι ειδικοί όπως οι CEO. Στο λένε έγγραφα πως θα γίνεται σταδιακή μείωση των cο2 σε βάθος 20 ετιας και βάλε....
Ως τότε δεν ξέρουμε αν θα εφαρμοστουν και τεχνολογίες καθαρισμου της ατμόσφαιρας.... Υπάρχουν και αυτές.... Ψάξε να δεις.
Εσυ μας έλεγες μέχρι το 2025 παπαλα οι ΜΕΚ. Κάτι που προφανως δεν ισχυει!
Αν δεν υπάρξει νεα τεχνολογία μπαταριών και δεν βγει σε μαζικη παραγωγη. Τίποτα δεν θα γίνει από αυτά.
Απλά είναι κείμενα χωρίς ουσιαστικό περιεχομενο. Το ίδιο ήταν και για το euro5 και τελικά λίγοι στόχοι του Euro 5 εκπληρώθηκαν. Έγραφαν και τότε... Απειρα κατεβατα. Μπουρδες στο τέλος.
Εχεις ιδέα αν προκαλει ή όχι καποια μόλυνση μια συγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου κτλ;
Διάβασε μελέτες οχι sites. Τα περισσοτερα λένε βλακείες.
Σκεψου το απλο... 4 αθλητες τρεχουν για μια ώρα. Ποσο co2 παραγουν; ;; ενα αυτοκινητο κινηται για 10 λεπτα με 4 ανθρωπους μεσα. (εστω υβριδικο). Βαλε τωρα ποσο περισσοτερος ειναι ο πληθυσμός απο τα αυτοκινητα.
Δεν ξερω την απαντηση αλλα ειναι ενα καλο ερωτημα.
Το θεμα ειναι με τα αλλα καταλοιπα της καυσης και οχι με το co2 που μας τα εχουν πρήξει τα δημοσιογραφικα sites. Αυτα ειναι που αντιδρουν με το οξυγόνο και το co2 αλλα και αλλων αεριων της ατμόσφαιρας και δημιουργουν θεματα.
Αρα ΑΥΤΑ θα προσπαθησουν με καταλύτες και νεες τεχνολογιες να μειωσουν μαζι με τo co2. Για παραδειγμα ψεκασμος νερου στον θαλαμο καυσης σε συγκεκριμένες μοιρες του στροφάλου κτλ...
-
Οι βιομήχανοι αντιδρούν γιατί θέλουν κρατική χρηματοδότηση όχι γιατί τους ενδιαφέρει το τι καύσιμο θα καταναλώνει το αυτοκίνητο. Αν εμφανιζόταν κάποιος το 2000 και σας έλεγε ότι το 2020 θα κυκλοφορούσε ένα αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 350χλμ με συστήματα αυτόνομης οδήγησης αισθητηρες κάμερες και συνδεσιμοτητα με το διαδίκτυο τι θα του λέγατε; Τρελό δε θα τον βγάζατε είναι όμως πραγματικότητα πλεον.https://www.google.gr/amp/s/www.newsauto.gr/news/o-johnson-to-anakinose-telos-ta-ich-venzinis-ke-diesel-to-2030/amp/ η κυβέρνηση της μεγάλης Βρετανίας θέτει ως όριο την απαγόρευση πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2030.Εγω δε μίλησα για απαγόρευση στην Ελλάδα απλά έγραψα ότι οι πράσινοι φόροι θα καταστήσουν τα συμβατικά ιχ ακριβότερα από τα ηλεκτρικά όπως ήδη συμβαίνει με τα οχήματα πολυτελειας(ενδεικτικά ix3 64200€ και χ3 82000€ και με λιγότερο εξοπλισμό). Τέλος για να κλείσουμε το οφτοπικ το τι θα κάνει ο καθένας με τα χρήματα του θα το αποφασίσει ο ίδιος, απλά μη πιστεύετε ότι ο υπόλοιπος κόσμος περιστρεφεται γύρω από την απροσαρμοστη χώρα μας.
-
Καλά το ότι το X3 στην Ελλάδα της υπερφορολόγησης έχει 82000 δεν λέει κάτι. Στην Γερμανία λέει αρχίζει από 46000 ενώ το ix3 από 66000.
-
Και εγώ συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά θα κυριαρχήσουν σύντομα στην αγορά καινούργιων αυτοκινήτων. Φυσικά, ασφαλής πρόβλεψη για το πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό κανείς δεν μπορεί να κάνει. Σίγουρα στις αναπτυγμένες χώρες θα συμβεί νωρίτερα από τις αναπτυσσόμενες και τις υπανάπτυκτες. Στην Ελλάδα, ως προσωπική πρόβλεψη, θα έλεγα ότι θα συμβεί σίγουρα μέσα στη δεκαετία του 2020.
Και μία σημερινή είδηση σε όσους νομίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα μακριά:
'Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot, Jean-Phillipe Imparato, επιβεβαίωσε στο βρετανικό Auto Express ότι η επόμενη γενιά Peugeot της κατηγορίας Β, που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα 208 και 2008, θα είναι διαθέσιμη μόνο ως ηλεκτροκίνητα.'
Πηγή: Drive
Υ.Γ. Να τονίσω ότι μιλάω για την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων. Τα υφιστάμενα θερμικά θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν για κάμποσο ακόμα.
Υ.Γ.2: Νομίζω υπάρχει νήμα για την ηλεκτροκίνηση, το έχετε σκίσει το Leon 4...!
-
Καλά το ότι το X3 στην Ελλάδα της υπερφορολόγησης έχει 82000 δεν λέει κάτι. Στην Γερμανία λέει αρχίζει από 46000 ενώ το ix3 από 66000.
Μα αυτό που συμβαίνει στο χ3 θα συμβεί και στα πιο φθηνά ιχ. Πχ στο λεον όταν πήρα προσφορά το υβριδικό στην έκδοση xc μου το άφηνε με 33.000 και με περιθώριο επιπλέον έκπτωσης ενώ το ήπια υβριδικό fr ζητούσε ακατέβατα 29000€.Μικρη διαφορά αν αναλογιστεί κάνεις τη διαφορά στην ιπποδύναμη αλλά και στον εξοπλισμό των δύο αυτοκινητων
-
Καλά το ότι το X3 στην Ελλάδα της υπερφορολόγησης έχει 82000 δεν λέει κάτι. Στην Γερμανία λέει αρχίζει από 46000 ενώ το ix3 από 66000.
Μα αυτό που συμβαίνει στο χ3 θα συμβεί και στα πιο φθηνά ιχ. Πχ στο λεον όταν πήρα προσφορά το υβριδικό στην έκδοση xc μου το άφηνε με 33.000 και με περιθώριο επιπλέον έκπτωσης ενώ το ήπια υβριδικό fr ζητούσε ακατέβατα 29000€.Μικρη διαφορά αν αναλογιστεί κάνεις τη διαφορά στην ιπποδύναμη αλλά και στον εξοπλισμό των δύο αυτοκινητων
-
-
Πολύ σημασία στην Ευρώπη δίνετε, το παιχνίδι παίζεται στην Ασία και την Αφρική, εκεί είναι η επόμενη μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις αυτοκινήτων (Ασία ήδη δηλαδή) και η Αφρική έρχεται, τα αυτοκίνητα που θα ανήκουν σε Ασιατο/Αφρικανούς το 2050, ας πούμε, θα είναι ηλεκτρικά; Έχει τη δυνατότητα η Ινδία και η Νιγηρία να φορτίσει εκατοντάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 20 χρόνια;
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 1.5δις αυτοκίνητα στον πλανήτη, σε μερικές δεκαετίες τόσα θα έχει η Αφρική/Ασία μαζί.
Η Νορβηγία και η Δανία ξέρετε τι δυναμική έχει στην αγορά αυτοκινήτων; η Ινδονησία και η Νιγηρία που δεν έχουν καν ξεκινήσει ακόμη;
Και όλη η Ευρώπη να κατέχει μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2050 θα είναι σχετικά ασήμαντη μπροστά στη μεγαλύτερη εικόνα. Ξέρετε την εκτίμηση για τον πλυθησμό το 2100; Αφρική+Ασία = 9δις!! Όλοι οι υπόλοιποι περίπου 1.8δις! Η Ευρώπη με το ζόρι θα ξεπερνά τα 600.000.000 και μάλλον με μπολικους ΑσιαΑφρικανους μέσα..
-
Αντιγράφω την συγκεκριμένη φωτογραφία από το facebook ενός φίλου, δεν αναφέρουν ακριβώς το σημείο αλλά λένε για γνωστή αλυσία, μάλλον θα πρέπει να ειναι σουπερ μαρκετ ΑΒ. Πάντως σαν design εμένα μου αρέσει.
-
Άλεξ, ηρέμησε. Τα ηλεκτρικά έρχονται, αλλά με πολύ μικρότερη ταχύτητα από όση νομίζεις.
Στους υπόλοιποι, σας έχω καλά νέα. Βάλτε στην άκρη χρήματα, όχι για να αγοράσετε ηλεκτρικό, αλλά συμβατικό ιχ! Το τι κελεπούρια συμβατικά ιχ θα πωλούνται στην αγορά ως μετάχειρα σε μερικά χρόνια και σε μπιρ παρά τιμές, από ανθρώπους που πιστεύουν τα ποστς του Άλεξ, είναι κάτι που ούτε ο ίδιος δεν μπορεί να φανταστεί.
-
Όλα καλά με τους στόχους που λένε περί ρύπων και ας πούμε το δεχόμαστε.
Κλάιν όμως τι μπορεί να ψωνίσει ο Ευρώπαιος ακόμη και ο Ελληνας σε σχέση με τον υπόλοιπο παγκόσμιο πληθυσμό που δεν έχει την ανάλογη αγοραστική δύναμη.
Ασία, Αφρική, νότια Αμερική.. Εκεί δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα? Πώς ακριβώς θα ψωνίζουν ηλεκτρικά και με τι υποδομές? Για ποια ακριβώς παγκόσμια πράσινη ανάπτυξη μιλάμε? Όλος αυτός ο κόσμος θα χρησιμοποιεί το εσωτερικής καύσης αυτοκινητάκι του μέχρι να λιώσει. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα..
-
Ακριβώς
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης