-
Σε δοκιμή τού ηλεκτρικού ΜΧ-30, μου το έδωσαν για μισή ώρα. Προλαβαίνεις να πας και να το δοκιμάσεις; Ε, τα 30 λεπτά μπορούν άτυπα να γίνουν 35-40.
-
Δύσκολο Γλυφάδα - Πειραιάς.....Εκτός αν ξευτιλιστούμε εντελώς και πάρω μαζί μέτρα να μετράω τις μούρες...
-
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά. Δεν βρήκα θέμα για το mazda 2 (μήπως να ανησυχώ) και επειδή το σκέφτομαι σοβαρά ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.
- Μιας και η mazda είχε φύγει από την Ελλάδα, υπάρχει περίπτωση κατά την γνώμη σας να μας την κοπανήσει ξανά? Γιατί αν μείνεις με καινούργιο αμάξι χωρίς αντιπροσωπεία, είναι ένα θέμα. Επίσης τα ανταλλακτικά της θεωρούνται ακριβά σχετικα?
- Μια ερώτηση που θα σας φανεί λίγο αστεία, αλλά κατ εμέ προς το παρόν είναι ο μόνος ενδοιασμός για να μην προχωρήσω σε αγορά...
Λοιπόν, έχω ένα seat ibiza του 2000 με Μήκος 3877mm και μεταξόνιο 2443mm
Το mazda έχει Μήκος 4070mm και μεταξόνιο 2570mm
Χώρος αποσκευών είναι οι ίδιοι περίπου στα 250 λιτρα.
Που κολλάω...Επειδή στο γκαράζ μπαίνω - βγαίνω διαγώνια, με τοίχο δεξιά και αριστερά πως μπορώ να υπολογίσω η διαφορά των 193mm στο μήκος του mazda πως είναι κατανεμημένη?
Το πρόβλημα μου είναι αν όλη η διαφορά είναι στην μούρη δεν θα μπορώ καν να ανοίξω την πόρτα να βγω από το αυτοκίνητο, εκτός του ότι είμαι οριακά δεξιά αριστερά.
Στην έκθεση στην Γλυφάδα θα πάω κατά πάσα πιθανότητα το Σάββατο, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να πάρω το αυτοκίνητο να το κάνω δοκιμή στο πάρκινγ....
Ελπίζω να μην σας κούφανα
Επειδή στην περίπτωση σου παίζουν και τα χιλιοστά,πάρε μεζούρα και βουρ σε μια αντιπροσωπεία για μετρήσεις. Εγώ αυτό θα έκανα.
-
Ναι, μάλλον αυτό θα κάνω...για τα υπόλοιπα τι λέτε? Θα το ρισκάρατε με τον φόβο να ξανακλείσει η Mazda στην Ελλάδα?
-
Να ξαναφύγει η Μάζντα από την Ελλάδα, δύσκολο. Ο αντιπρόσωπος είναι από τους παλιότερους και εμπειρότερους στο χώρο, με τεράστιο μερίδιο αγοράς με τα άλλα μαγαζιά που διαθέτει. Σίγουρα δεν την ανέλαβε για τις βραχυπρόθεσμες πωλήσεις της, με την παρούσα γκάμα κινητήρων τρώει γκολ από τα αποδυτήρια, και το ήξερε από την αρχή. Προφανώς στοχεύει σε πωλήσεις σε βάθος χρόνου. Εγώ δεν θα ανησυχούσα ιδιαίτερα, παρόλο που δεν είμαι μέσα στο μυαλό του και δεν μπορώ να αποδείξω τον ισχυρισμό μου.
-
Δύσκολο Γλυφάδα - Πειραιάς.....Εκτός αν ξευτιλιστούμε εντελώς και πάρω μαζί μέτρα να μετράω τις μούρες...
έχουμε βρεθεί και άλλοι σε παρόμοια θέση και εννοείται έχουμε περάσει μισάωρα σε αντιπροσωπειες απλά μετρώντας με μεζούρα και κρατώντας σημειώσεις. Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Για live αυτοψία στο γκαραζ: είναι θέμα πωλητή κυρίως αλλά και αντιπροσωπειας υποθέτω. Στη Suzuki πριν λίγους μήνες (αναμεσα στα 2 lockdown), σε σχετικά αδιάφορο πωλητή, μόλις του είπα τον προβληματισμό μου για στενοτητα του παρκιν της πιλωτης, αμέσως πρότεινε να πάμε μαζί να το δοκιμάσουμε στα πλαίσια ενός κανονικού test-drive φυσικά. ΟΚ για απόσταση 15-20 λεπτών όχι για ταξίδι ολόκληρο. Ζήτα το ευθέως με ειλικρίνεια, δεν έχεις να χάσεις κάτι.
-
Ναι ρε κανονικά παρα πολλοι το δοκιμαζουν στα γκαραζ τους προν το αγορασουν. Το εχω ακουσει απο πολλούς, δεν ειναι παράξενο.
-
Μόλις ήρθε, θα φύγει πάλι;! Και όταν έφυγε πάντως ανταλλακτικά και τέτοια υπήρχαν, δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα από όσο θυμάμαι.
Κάνει πολύ καλά αυτοκίνητα.
Επίσης το αν χωράει και που ένα όχημα είναι πολύ σημαντικό, και εμένα έπαιξε και παίζει τεράστιο ρόλο στις επιλογές μου.
-
Ευχαριστώ παιδιά, θεωρούσα λίγο περίεργο για συζήτηση τν προβληματισμό μου, αλλά βοηθήσατε στο ότι τελικά δεν είμαι περίεργος. Επειδή είμαι της παλιάς σχολής και δν αλλάζω εύκολα αυτοκίνητο, θέλω να πιστεύω ότι το ατμοσφαιρικό μαζντακι με καλή ροπή για οικονομικό μη turbo αμαξάκι, θα αντέξει κάπως στν χρόνο....Μόλις καταφέρω κ πάω αντιπροσωπεία, θα επανέλθω....Ευχαριστώ κ πάλι
-
Έχε υπόψιν σου πάντως ότι το Mazda 2 1.5-90hp έχει υπερβολικά μακριές σχέσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με την έλλειψη ροπής σε σχέση με τα ανταγωνιστικά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, το κάνουν να έχει τραγικές ρεπρίζ! Ενδεικτικά θα αναφέρω 80-120 με 6η σε 66,6 δευτερόλεπτα, όταν ακόμη και το κατά γενική ομολογία ψόφιο χιλιάρι City Cross Panda των 70 ίππων έχει 60 δευτερόλεπτα στην ίδια μέτρηση. Απλώς τραγωδία, οπότε ξεπέρασε τους φόβους σου για τα υπερτροφδοτούμενα και διάλεξε κάποιο άλλο υπερτροφοδοτούμενο σουπερμίνι, που δεν θα σέρνεται στο δρόμο...
-
οκ, κατεβαζεις ταχυτητα στο κορυφαιο σασμαν. ρε συ χαρη ειναι ερωτας τα ματσουντα, τωρα που δεν υπαρχει μιτο ειναι μονοδρομος αντι των υπολοιπων αψυχων μινι της αγορας εδωθε.
-
Σωστα, απο 6η βαζεις κατευθειαν 4 ρτη καιβτελειωσε το θεμα. Ο επιλογεας ταχυτητων ειναι ποιημα. Ισως ο καλυτερος ολης της αγοράς.
Κλατς κλουτς.
Γενικα παντως υπαρχει μια υπερβολη. Ναι τα τουρμπο σε ανοιχτο δρομο δεν σε αναγκαζουν να κατεβασεις σχεση στο κιβωτιο οταν προσπερνας αλλα αντιθετα στην πολη ειναι ΨΟΦΙΑ.... Ολη μερα παιζεις με τον επιλογέα διοτι κατω απο τις 1500-1800 ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ και τρεμουν απο κραδασμους (στα τρικυκινδρα). Οσα τρικυλινδρα δεν τρεμουν ελατε μετα απο 80.000 με 120.000 χλμ να μου πειτε για το διπλο βολάν μαζας σε τι κατασταση θα ειναι και τι κοστος αλλαγης θα εχει.
-
Άσε μας ρε ματσουντόπληκτε γάτε!
Είναι ένα αμάξι όντως πολύ καλοφτιαγμένο, που όμως δεν υπερέχει σε οδική συμπεριφορά (μάλλον υπολείπεται με βάση αυτά που διαβάσω σε τεστς) των καλύτερων σουπερμίνι και με ένα κινητήρα που σαφέστατα υπολείπεται του ανταγωνισμού. Εξαιρετικό το κιβώτιο, αλλά θέλω να ανακατεύω τη βενζίνη μόνο όταν έχω διάθεση και όχι υποχρεωτικά και συνεχώς για να ξυπνήσει το μουλάρι...
Εμείς που μεγαλώσαμε τη δεκαετία του 80 και του 90, μπουχτίσαμε από αδύναμα ατμοσφαιρικά σύνολα μικρού κυβισμού και δεν θέλουμε άλλο! Θέλουμε και δύναμη και ροπή, ακόμη και στα 1000-1200 κυβικά!
-
Έχε υπόψιν σου πάντως ότι το Mazda 2 1.5-90hp έχει υπερβολικά μακριές σχέσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με την έλλειψη ροπής σε σχέση με τα ανταγωνιστικά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, το κάνουν να έχει τραγικές ρεπρίζ! Ενδεικτικά θα αναφέρω 80-120 με 6η σε 66,6 δευτερόλεπτα, όταν ακόμη και το κατά γενική ομολογία ψόφιο χιλιάρι City Cross Panda των 70 ίππων έχει 60 δευτερόλεπτα στην ίδια μέτρηση. Απλώς τραγωδία, οπότε ξεπέρασε τους φόβους σου για τα υπερτροφδοτούμενα και διάλεξε κάποιο άλλο υπερτροφοδοτούμενο σουπερμίνι, που δεν θα σέρνεται στο δρόμο...
Mε προβλημάτισες τώρα...Θεωρούσα την ροπή του στα 148nm σχετικά καλή για ατμοσφαιρικό και οι καταναλώσεις από review που έχω δει μέσα σε πόλη είναι αρκετά καλές κοντά στα 6λ. Χωρίς να θέλω να ξεφύγω από το συγκεκριμένο θέμα, στο μυαλό μου έχω κάτι οικονομικό σχετικά για το 90% των μετακινήσεων εντός πόλης και μάλιστα σε μια πόλη που τελευταία την έχουν κάνει ένα χάλι μαύρο όπως είναι ο Πειραιάς. Φαντάσου πως από το σπίτι στην δουλειά μου είναι 4 χιλιόμετρα, αλλά αναγκάζομαι να περνάω όλο το κέντρο του Πειραιά καθώς και το λιμάνι και πολλές φορές κάνω και πάνω απο μισή ώρα. Οι ενδοιασμοί μου στο υπετροφοδοτούμενο είναι στο ότι σε τέτοιες καθημερινές συνθήκες δεν φαντάζουν ιδανικές για τέτοιους κινητήρες. Αν κάνω λάθος με διορθώνετε....Η άλλη μου επιλογή ήταν το suzuki ignis, αλλά εκτός του ότι μου βγαίνει ακριβότερα από το mazda 2, κατά 1000 ευρώ (με καλύτερο φυσικά εξοπλισμό) είναι ακόμα χειρότερο σε επιδόσεις, 107nm, (αν καταπιούμε το άθλιο πίσω μέρος) και πιστεύω πως για κανένα κοντινό ταξιδάκι θα μου βγάλει το λάδι....
Σε υπετροφοδοτούμενο πάντως, θα κοιτούσα μετά το hyundai i 20 με περίπου +1500 ευρώ....αλλά όπως είπα κολλάω στα παραπάνω...
-
Μονο το swift απεναντι στο mazda 2 και παλι μαλλον χανεο το swift. Ανωτερο το mazda σε αρκετα πραγματα.
Το ignis ειναο ειδικο αυτοκινητο. Kei car με mini suv μαζι.
-
φιλε γκομι το δυο ειναι πραγματικα καλο αυτοκινητο, δεν προσπερνανε ολοι με 6η στα 80, υπαρχουν και αλλες ταχυτητες και εχει και το κορυφαιο στα μικρα σασμαν. και αντιστοιχα κορυφαια κατασκευη και αντοχη. απλα ο χαρης εχει την ικανοτητα, μηχανικος σημαινει φως ακομη και αν ειναι αρχιτεκτονας, οταν θελει να σπρωξει καποιον σε φιεστα να βρισκει το σημειο που θα δημιουργησει προβληματισμο σε οτιδηποτε αλλο σχεδον μονολεκτικα. οι τουρμπατοι, οκ προσφερουν λυσεις σε πραγματα, δεν ειναι ομως και πανακεια. τωρα οι συγκρισεις με σουζουκια, αν και ειμαι φαν των σουζ, ειναι αστειες, το δυαρι ειναι απλα αλλου.
-
φιλε γκομι το δυο ειναι πραγματικα καλο αυτοκινητο, δεν προσπερνανε ολοι με 6η στα 80, υπαρχουν και αλλες ταχυτητες και εχει και το κορυφαιο στα μικρα σασμαν. και αντιστοιχα κορυφαια κατασκευη και αντοχη. απλα ο χαρης εχει την ικανοτητα, μηχανικος σημαινει φως ακομη και αν ειναι αρχιτεκτονας, οταν θελει να σπρωξει καποιον σε φιεστα να βρισκει το σημειο που θα δημιουργησει προβληματισμο σε οτιδηποτε αλλο σχεδον μονολεκτικα. οι τουρμπατοι, οκ προσφερουν λυσεις σε πραγματα, δεν ειναι ομως και πανακεια. τωρα οι συγκρισεις με σουζουκια, αν και ειμαι φαν των σουζ, ειναι αστειες, το δυαρι ειναι απλα αλλου.
Ευχαριστώ....από την αντιπροσωπεία ήταν και αρκετά ευγενικοί κ εξυπηρετικοί στο τηλ και θα το δοκιμάσω και στο παρκινγκ μου...αν δεν μου δημιουργήσει θεματάκι η μεγάλη μούρη του, θα το προχωρήσω....
-
Δες εδω αν θες βιντεο του αυτοκινητου.
Γενικα δειχνει πολυ προσεγμένο. Η ηχομονωση του πλεον ειναι ισαξια ενος polo (μετρημενο σε db) και σαφως καλυτερη απο ενα swift. Πριν το fl ηταν σχεδον ισαξια με του swift αλλα εκαναν πολυ μεγαλη αναβαθμιση στο fl. Βασικα για αυτο εκαναν ανανέωση. Αλλαξαν βασεις αναρτησης και εβαλαν πολυ παραπανω μονωση σε σημεια κλειδιά
Το κιβωτιο ειναι κορυφαιο. Τιμονι..... Κορυφαιο.... Αξιοπιστια (λογικα)..... κορυφαια.
Και ειναι και ομορφο.
-
H μόνη βλακεία (για εμένα) με το 2αρι είναι ότι σταμάτησαν να το εισάγουν με αυτόματο κιβώτιο...αλλιώς μάλλον θα το είχα ήδη πάρει!
-
Κάτι τελευταίο...το θεωρείτε μεγάλο φάουλ που θα πάω στην εντελώς απλή έκδοση, την challege? Το μόνο που ίσως θα ήθελα από την takumi είναι την κάμερα οπισθοπορείας αλλά δεν θα μου λείψει κιόλας μιας και τόσα χρόνια δεν είχα....:)
Από συστήματα ασφαλείας με καλύπτουν αυτά που έχει και η βασική, αν αναλογιστούμε πως κινούμαι ακόμα με αμάξι 20ετίας...
Στην πορεία ούτως ή άλλως θα αλλάξω τις ζάντες σε 16αρες και θα βάλω και μεμβράνες φιμε στα πίσω παράθυρα...
Η επόμενη έκδοση να θυμίσω πως ανεβαίνει σε τιμή κατά 2200 απ όσο θυμάμαι...
MAZDA FORUM