-
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά τα στοιχεία που παραθέτετε, αλλά βασίζονται στις ενδείξεις των υπολογιστών των αυτοκινήτων. Δώστε μας και τα αποτελέσματα την ώρα της αλήθειας στην αντλία του βενζινάδικου.
Με περίπου 35 λίτρα κάτι λιγότερο από 900χλμ ή κάτι περισσότερο από 800χλμ, ανάλογα τις συνθήκες. Η κατανάλωση που μου δείχνει ο υπολογιστής αντιστοιχεί στα λίτρα που βάζω.
-
Δεν μπαίνω στο πως λειτουργει και πως συμβάλει τελικά ο ηλεκτροκινητήρας αλλα αν μείνουμε στα νουμερα τα 2.8λτ σε φουλ αστικο κυκλο με ενα σκασμο φανάρια και κίνηση ( 35 λεπτα για 10 χλμ και 16 χλμ μο ταχυτητας) και υποθέτοντας ότι η εφαρμογη δεν κλέβει ( όχι περισσότερο δλδ από ότι κλέβουν οι υπόλοιποι υπολογιστες ταξιδίου) είναι εξαιρετικό νούμερο , είναι βέβαια φουλ κατηφορικό το κομμάτι από Νεάπολη μέχρι να βγεις παραλια , που ευνοεί πολυ , δλδ αν πήγαινε από καραμπουρνάκι νεαπολη ( απο άλλη διαδρομη υποχρεωτικά τα τελευταία 2 χλμ είναι εντονη ανηφόρα) θα τσίμαγε σίγουρα 1 λτ αλλά όπως και να έχει το ότι είναι κάτω από 4 λτ εντός πολης με μο 16 χλμ δείχνει ότι η τογιοτα δεν λέει ψέμματα για την κατανάλωση που υποσχεται σε αστικό κύκλο.
Και τα 3.9 λτ της διαδρομής από χαλκιδική προς ανατολικά ( πάλι έχει κατηφορικό κομμάτι καθώς κατεβαίνεις την Καρδία) είναι εξαιρετικό νούμερο καθώς στο τελειώμα περασε και από 7 φανάρια όπως γράφει. Είναι εξαιρετικό 'ντιζελάτο' νούμερο με το scross νομίζω θα έγραφα από 4.5 ως 4.9.
Φοβερη δουλεια ο τυπος στο παραπάνω βίντεο δεν αφήνει καμια αμφιβολία για αυτά που δείχνει. Φυσικά και στις δυο διαδρομές που κινήθηκε στο μεγαλύτερο μέρους τους ήταν τρομερη η κινηση που είχε με απειρα σταματα ξεκινα όπου δεν καταφερε να περασει ποτε στις 2 διαδρομες και σε 2 ώρες συνολικα οδηγησης όπου κάλυψε 50 χλμ στο συνολο τα 70 χλμ .
Θα είχε ενδιαφερον αν έχει κάνει και κάτι αντιστοιχο που να βγαίνει και εκτος πόλης να δουμε τι παίζει.
-
Το βαγκον είπαμε φτιαχνεται στην Βρετανία ή αλλού?
-
Το βαγκον είπαμε φτιαχνεται στην Βρετανία ή αλλού?
στην Βρετανία
-
Το βαγκον θυμαμαι στο ειπα το καλοκαιρι να το δεις. (Τι θα γινει θα παρεις ποτε αυτοκινητο;)
Ημουν με τη σαγιοναρα ξεφορτωνοντας ομπρελες και ξαπλωστρες (ως συνηθως ) και περασε μπροστα μου. Ετσι ασημένιο hybrid..
Φοβερο απο κοντα.
Εμεινα με την ομπρέλα στην αναταση οταν περνουσε.
-
Δεν μπαίνω στο πως λειτουργει και πως συμβάλει τελικά ο ηλεκτροκινητήρας αλλα αν μείνουμε στα νουμερα τα 2.8λτ σε φουλ αστικο κυκλο με ενα σκασμο φανάρια και κίνηση ( 35 λεπτα για 10 χλμ και 16 χλμ μο ταχυτητας) και υποθέτοντας ότι η εφαρμογη δεν κλέβει ( όχι περισσότερο δλδ από ότι κλέβουν οι υπόλοιποι υπολογιστες ταξιδίου) είναι εξαιρετικό νούμερο , είναι βέβαια φουλ κατηφορικό το κομμάτι από Νεάπολη μέχρι να βγεις παραλια , που ευνοεί πολυ , δλδ αν πήγαινε από καραμπουρνάκι νεαπολη ( απο άλλη διαδρομη υποχρεωτικά τα τελευταία 2 χλμ είναι εντονη ανηφόρα) θα τσίμαγε σίγουρα 1 λτ αλλά όπως και να έχει το ότι είναι κάτω από 4 λτ εντός πολης με μο 16 χλμ δείχνει ότι η τογιοτα δεν λέει ψέμματα για την κατανάλωση που υποσχεται σε αστικό κύκλο.
Και τα 3.9 λτ της διαδρομής από χαλκιδική προς ανατολικά ( πάλι έχει κατηφορικό κομμάτι καθώς κατεβαίνεις την Καρδία) είναι εξαιρετικό νούμερο καθώς στο τελειώμα περασε και από 7 φανάρια όπως γράφει. Είναι εξαιρετικό 'ντιζελάτο' νούμερο με το scross νομίζω θα έγραφα από 4.5 ως 4.9.
Φοβερη δουλεια ο τυπος στο παραπάνω βίντεο δεν αφήνει καμια αμφιβολία για αυτά που δείχνει. Φυσικά και στις δυο διαδρομές που κινήθηκε στο μεγαλύτερο μέρους τους ήταν τρομερη η κινηση που είχε με απειρα σταματα ξεκινα όπου δεν καταφερε να περασει ποτε στις 2 διαδρομες και σε 2 ώρες συνολικα οδηγησης όπου κάλυψε 50 χλμ στο συνολο τα 70 χλμ .
Θα είχε ενδιαφερον αν έχει κάνει και κάτι αντιστοιχο που να βγαίνει και εκτος πόλης να δουμε τι παίζει.
Για το κομμάτι Καραμπουρνάκι-Νεάπολη έγραψα μόνος μου. Διαδρομή Βούλγαρη-Εγνατία-άνοδος Λαγκαδά.
Έχει 2χλμ ψιλοκατηφόρα τη Λαγκαδά. Στη διαδρομή του 'πήγαινε' είχε κατανάλωση 4,1 λόγο ανηφόρας. άρα ένας συνδυασμός σε επίπεδο δρόμο θα έδινε max 3,45λτ (2,8+4,1)/2. Το οποίο θα ήταν χαμηλότερο γιατί οι ανηφόρες-κατηφόρες αυξάνουν την κατανάλωση ανεξαρτήτου πηγής ενέργειας. Και το δείγμα είναι αρκετά μεγάλο. Δηλαδή 20+ χλμ αστικής κίνησης.
Γιατί και εγώ έχω δει κάτι κουλά 1,4λτ/100χλμ κατανάλωση. Αλλα ξεκίνησε η μπαταρία στο σχεδόν γεμάτο, και όταν σταμάτησε ήταν στα 3 κουτάκια.
Τώρα στο κομμάτι Νικήτης-Καλαμαριάς, ξενινάω από 0 υψόμετρο και καταλήγω στο 0. Οπότε αυτό που γράφεις για την κατηφόρα της καρδίας ΔΕΝ ισχύει. Γιατί για να φτάσεις στην κατηφόρα της Καρδίας, έχεις περάσει τις ανηφόρες σε Σχολάρι και Μεσημέρι πιο πριν. Το ιδανικό, και με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση, θα ήταν να μην είχε ανηφόρες-κατηφόρες. Δηλαδή όταν πάω από Πολύγυρο καίω αρκετά περισσότερο παρότι τα χλμ είναι σχεδόν ίδια.
-
Το βαγκον θυμαμαι στο ειπα το καλοκαιρι να το δεις. (Τι θα γινει θα παρεις ποτε αυτοκινητο;)
Ημουν με τη σαγιοναρα ξεφορτωνοντας ομπρελες και ξαπλωστρες (ως συνηθως ) και περασε μπροστα μου. Ετσι ασημένιο hybrid..
Φοβερο απο κοντα.
Εμεινα με την ομπρέλα στην αναταση οταν περνουσε.
Μπα έχω καβαντζωσει εταιρικό εδώ και 3 μήνες και πλέον το ντίζελ το έχω σε κλειστό πάρκιν και το κινω μόνο ΣΚ τα χλμ που κάνω δλδ έχουν μειωθεί δραματικά και δεν με πολυνοιαζει πια....
-
Εγώ ήθελα να το πάρω τότε που έψαχνα test drive να το οδηγησω σε συνθήκες πόλης αυτοκινητόδρομου και επαρχιακού αλλα με άφησαν να κάνω μόνο επαρχιακό.
Αν βρω κανένα γνωστό που να το έχει θα το γυρίσω και βίντεο με τον τρόπο που οδηγώ το 2008 και να το ανεβάσω Youtube.
-
Δεν ξέρω τι βγαίνει και τι δεν βγαίνει παιδιά αλλά στα 1585 χλμ.που έκανα, έβαλα 2 τεπόζιτα βενζίνης από 50 περίπου ευρώ την κάθε φορά.Μέχρι τώρα, ενώ έχω ακόμα σχεδόν 1/4 βενζίνη...!!! Έδωσα 106 ευρώ αν θυμάμαι καλά ΣΥΝΟΛΟ.
Πήγα Νάουσα από Αλεξάνδρεια,Άγιο Νικόλαο,,ανέβηκα Αρκοχώρι και γύρισα Θεσσαλονίκη από Εθνική,250 χλμ. περίπου η βόλτα,επίσης 2-3 φορές Καλλιθέα Χαλκιδική και Άφυτο.Άλλα 350 χλμ. Καμμιά 150 χλμ. στον περιφερειακό και τα υπόλοιπα 700-750 στην πόλη.
Ε μέχρι στιγμής έχει κάψει περίπου 80-85 ευρώ βενζίνη...!!! Δεν ξέρω τι γράφουν τα κομπιούτερ,αλλά η τσέπη μου τόσα έδωσε..!!! Με την βενζίνη στο 1,30-1,35. Τι το κουράζουμε..?? Όταν πάω να ξαναγεμίσω για τρίτη φορά θα σας το πω.
Το μετράω από δω ,το μετράω από κει,όσο τα βγάζω εγώ ,τόσο τα λέει και το κομπιούτερ του αυτοκινήτου, περίπου 4 λίτρα στα 100 χλμ....!! Με χρήση περίπου μισή-μισή μέσα έξω...!!! 5,5 ΕΥΡΩ ΣΤΑ 100 ΧΛΜ....!!! Αυτά είναι,με τη βενζίνη στο 1,35 το λίτρο....!!!. Γιατί να λέμε ψέμματα,μαζόχες είμαστε..?? Από Καλαμαριά που μένω πάω έρχομαι Ποτίδαια περίπου 100 χλμ.με ένα ταληράκι,είτε το πιστεύετε είτε όχι.Δεν έχω τέλη,δεν έχω συμπλέκτη και πλατώ με ένα σέρβις 150 ευρώ μέσο όρο το χρόνο με 6 χρόνια εγγύηση και 11 η μπαταρία...!!!!
Προχθές άκουσα δήλωση του γενικού διευθυντή της Τογιότα,εγγονού του ιδρυτή της εταιρείας.Είπε ότι αν η Ιαπωνία πήγαινε το καλοκαίρι σε φουλ ηλεκτρικά το κόστος θα ήταν από 138 έως 350 δις, τρις, δεν άκουσα καλά..?? Γιαυτό αποφασίσαμε να πάμε έως το 2035 με ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...!!! Επίσης είπε ότι οι πολιτικοί ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ τη μόλυνση από το διοξείδιο του άνθρακα και το μυαλό τους είναι μόνο στις νέες θέσεις εργασίας...!!! Ακόμα είπε ότι δεν γίνεται να βρεθούν τόσα ποσά ενέργειας ηλεκτρικής με τίποτε προς το παρόν, γιαυτό πάμε σταδιακά δημιουργώντας υποδομή ως το 2035...!!!
Ας αφήσουμε λοιπόν τον ηλεκτρισμό για καμμία Αστυπάλαια και το πετρέλαιο εκεί που ανήκει ,σε ανθρώπους που κάνουν μεγάλες αποστάσεις,πολλά χλμ, με μεγάλα οχήματα,αγροτικά,τρακτέρ κ.λ.π..,διότι το Εuro-4 που είναι ακόμα τα πολλά οχήματα στην Ελλάδα είναι ήδη εκτός κέντρων Αθήνα -Θεσσαλονίκη, όπου ζούνε τα 8 από τα 10 μύρρια.Ταξί ,φορτηγά κ.λ.π.εντός των 2 πόλεων σε λίγο τα βλέπω να παροπλίζονται,εάν ακολουθήσουμε την Ευρώπη.Η Τογιότα με 12 μύρρια μονάδες και πρώτη σε παραγωγή στον κόσμο κάτι θα ξέρει... δεν μπορεί...!!
Όπως λοιπόν είπε και κάποιος φίλος για τα επόμενα 15 χρόνια η λύση είναι ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ σαν αυτά της Τογιότα, που εμείς σε αυτό το φόρουμ ψάχνουμε να δούμε πως είναι δυνατόν να καίει τόσο λίγο και μας φαίνεται περίεργο.Για να πω την αλήθεια όταν πήγα να το πάρω μόνο αυτό δεν έλαβα υπ'όψιν μου,να όμως που τώρα άρχισε να μου αρέσει κι αν βάλω κάτω τα λεφτά που θα κερδίσω από την κατανάλωση ,τα τέλη κυκλοφορίας που δεν υπάρχουν ,τα φθηνά σέρβις,την αξιοπιστία και την υψηλή τιμή μεταπώλησης αν το βαρεθώ,τότε ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..!!!
Νομίζω ότι η Τογιότα είναι ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ στο ΥΒΡΙΔΙΚΟ αυτοκίνητο,εννοείται συνδυασμός τιμής και προσφοράς ,γιαυτό κι εγώ άφησα τα πείσματα και τους θυμούς προς αυτούς που όντως μας συμπεριφέρονται αλλαζονικά ή ότι άλλο εκ μέρους των αντιπροσωπειών ,έκανα πέτρα την καρδιά και προχώρησα στην αγορά. Αυτό βέβαια δεν ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΖΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ,όταν δω κάτι στραβό,όπως για παράδειγμα το navi που ενώ το διαφημίζουν στο σάιτ τους ότι το πουλάνε 795 ευρώ + κιτ εγκατάστασης 70 σαν αξεσουάρ ,όταν το ζήτησα από την αντιπροσωπεία έγινε 1000+100 η εγκατάσταση ...!!! Και μάλιστα πότε ..?? ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, όταν πλέον υπάρχει διαθέσιμο το auto android ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, και στην αγορά παρόμοια συστήματα με τα μισά λεφτά που είναι πολύ καλύτερα..!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.....
-
Καλά Χριστούγεννα!
Εντάξει τα νούμερα κόστους ανά 100 που αναφέρεις τα πετυχαίνεις και με ένα οικονομικό ντίζελ και θα είσαι και λίγο πιο σβέλτος και όταν θα κάνεις πορεία 130-140 θα είσαι σίγουρα οικονομικότερος.
Εγώ πειστικα ότι το αμάξι αυτό αγαπά το σταματά ξεκινά της πόλης και πραγματικά σου δίνει τα 4 λτ που επαγγέλλεται στην πόλη.
Στο ταξίδι όμως αν κλειδώσεις εκεί στα 130-140 που κινείται η πλειοψηφία τσιμπά δυστυχώς.
-
Όταν πάω να ξαναγεμίσω για τρίτη φορά θα σας το πω.
Ναι έτσι θα το μετρήσεις , θα φουλάρεις τέρμα και τα** συνολικά λίτρα και από τα τρία γεμίσματα** που έκανες Χ100 και διαίρεση με όλα τα χλμ που έκανε από καινούργιο.
Είναι ο καλλίτερος τρόπος να βγάλεις μέση κατανάλωση ,δεν σε νοιάζει στα ενδιάμεσα γεμίσματα πόσα κλακ θα κάνει η αντλία , δεν σε νοιάζει αν βάλεις 20 € γιατί δεν είχες άλλα ,όσο πιο πολλά γεμίσματα και χλμ τόσο πιο ακριβή η μέτρηση αρκεί στο πρώτο και τελευταίο να φουλάρεις ίδια πχ μέχρι το πρώτο κλακ της αντλίας.
-
Καλά Χριστούγεννα!
Εντάξει τα νούμερα κόστους ανά 100 που αναφέρεις τα πετυχαίνεις και με ένα οικονομικό ντίζελ και θα είσαι και λίγο πιο σβέλτος και όταν θα κάνεις πορεία 130-140 θα είσαι σίγουρα οικονομικότερος.
Εγώ πειστικα ότι το αμάξι αυτό αγαπά το σταματά ξεκινά της πόλης και πραγματικά σου δίνει τα 4 λτ που επαγγέλλεται στην πόλη.
Στο ταξίδι όμως αν κλειδώσεις εκεί στα 130-140 που κινείται η πλειοψηφία τσιμπά δυστυχώς.
Αδιαφορώντας(κακώς) για τις συνέπειες της καύσης του πετρελαίου, η επιλογή υβριδικού έναντι diesel έχει να κάνει πρώτα με τη μεταπώληση. Και αν το κόστος καυσίμου είναι η πρώτη επιλογή, τότε βάζεις υγραέριο ή αγοράζεις με φυσικό αέριο.
Επιπλέον δεν ξέρω σε ποιους δρόμους έχεις δει την πλειοψηφία να κινείται με 130-140. Ούτε στην εθνική πλέον δεν πάνε τόσο οι περισσότεροι.
-
Tkin73 wrote:
Καλά Χριστούγεννα!
Εντάξει τα νούμερα κόστους ανά 100 που αναφέρεις τα πετυχαίνεις και με ένα οικονομικό ντίζελ και θα είσαι και λίγο πιο σβέλτος και όταν θα κάνεις πορεία 130-140 θα είσαι σίγουρα οικονομικότερος.
Εγώ πειστικα ότι το αμάξι αυτό αγαπά το σταματά ξεκινά της πόλης και πραγματικά σου δίνει τα 4 λτ που επαγγέλλεται στην πόλη.
Στο ταξίδι όμως αν κλειδώσεις εκεί στα 130-140 που κινείται η πλειοψηφία τσιμπά δυστυχώς.
Αδιαφορώντας(κακώς) για τις συνέπειες της καύσης του πετρελαίου, η επιλογή υβριδικού έναντι diesel έχει να κάνει πρώτα με τη μεταπώληση. Και αν το κόστος καυσίμου είναι η πρώτη επιλογή, τότε βάζεις υγραέριο ή αγοράζεις με φυσικό αέριο.
Επιπλέον δεν ξέρω σε ποιους δρόμους έχεις δει την πλειοψηφία να κινείται με 130-140. Ούτε στην εθνική πλέον δεν πάνε τόσο οι περισσότεροι.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, που έχει διαφορά,δεν είμαι κάποιος επαγγελματίας που προσπαθώ να πάω όσο πιο γρήγορα να τελειώσω τη δουλειά μου, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, σε ότι φορά τα 130 και 140.Μόνο πηγαίνοντας Εγνατία οδό από Θεσσαλονίκη Ιωάννινα ίσως ενδείκνυται να πας με τόσα άντε και λίγο παραπάνω.
Αθήνα Πελοπόννησο και Αθήνα Αλεξανδρούπολη έχει πολύ ρίσκο ως προς τα πρόστιμα,μόνο σε πολύ μικρά κομμάτια με φόβο να σου πάρουν το δίπλωμα,μην ξαναπώ για το ηθικό κομμάτι του θέματος,δεν ξέρω αν είναι επειδή μεγάλωσα ή διότι άλλαξαν πλέον οι συνθήκες κυκλοφορίας στην Εθνική, αλλά προτιμώ να μην ψάχνω συνέχεια το πότε θα φάω φωτογραφία και προτιμώ να ταξιδεύω κοντά στα όρια των Εθνικών δρόμων όπως πιστεύω και βλέπω και οι πολλοί, ΟΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ 130-140 και πάνω ,ίσως για κάποια λεπτά προσεκτικά,όμως μέχρι εκεί.
Εννοείται πως δεν είναι για να παίρνεις ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ για να κινείσαι με 130-140 + στην Εθνική οδό,σαν ιδιώτης για βόλτα ,εκδρομή κ.λ.π. για όσο το κάνεις,δεν είναι αυτό σοβαρό κριτήριο αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ΣΗΜΕΡΑ ,αν τα βάλουμε κάτω και δούμε τα μείον της αγοράς,αλλά και της προοπτικής που υπάρχει ...!!!Μάλλον μας ήρθε πολύ αργά ο έρωτας,ανακαλύψαμε τον τροχό αργά στην Ελλάδα,όταν άρχισε να ΒΡΩΜΑΕΙ όλη η Ευρώπη από το πετρέλαιο, μόλις το 2010...!!! Ίσως κάπου έπρεπε να κάνουν απόσβεση οι φίλοι μας Ευρωπαίοι,μέχρι να μας αρχίσουν το νέο παραμύθι με τον ηλεκτρισμό,οι Ασιάτες το σταμάτησαν σχεδόν το έργο,πόσα μοντέλλα με πετρέλαιο βγάζουν πια..??..!!! Να πω ότι κάθε χρόνο και ένα Euro- 5- 6 πάει για πέταμα,ειδικά σε κάτι Ευρωπαικές πόλεις που διατείνονται ότι είναι υπέρμαχοι του καθαρού περιβάλλοντος..?? Και από την άλλη έχουν σηκώσει εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας..??
Αν ο μέσος όρος που θα κρατήσει ο Έλληνας ένα αυτοκίνητο είναι περίπου 10-12 χρόνια,δεν μπορώ να φαντασθώ κάποιον σήμερα να κάνει αγορά πετρέλαιο ,εκτός είπαμε συγκεκριμμένων συνθηκών, αυτό ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ..!!
Όσοι τα έχουν ,εννοείται καλώς τα έχουν κι ας τα κρατήσουν όσο δεν αντέχει η τσέπη για καινούργιο.Ούτε φυσικά θα ήταν λογικό να πουλήσει κάποιος το πετρέλαιο που έχει για να καίει λιγότερο σε κάποιο υβριδικό, ΑΝ ΚΑΙΕΙ, ή να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Νομίζω ότι ακούγεται λίγο αστείο το να θεωρούμε ότι το corolla μειονεκτεί από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας επειδή δεν μπορεί να πιάσει τα 200 και πάει 185 ή 190, ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ..?? Η ίδια η Τογιότα προφανώς για λόγους ασφαλείας της ιδιαιτερότητας του ηλεκτρικού μοτέρ ακόμα και στο δίλιτρο ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΗ.
Βασικά πιστεύω ότι α πρέπει ο καθένας μας να ξεκαθαρίσει πρώτα στο μυαλό του το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο και μετά να προβεί στην αγορά του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ όμως σήμερα που έχουν γίνει πάρα πολλά τα αυτοκίνητα και όλα πολύ γρήγορα,την σωματική ακεραιότητα ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...!!! Διότι έχουμε δει ότι άπειρες φορές δεν πληρώνει μόνο αυτός ,θα το πω λαικά, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΓΟΥΣΤΑ, αλλά και πολλοί ΑΘΩΟΙ που κινούνται αμέριμνα στους δρόμους.και μέρες που είναι προσοχή όχι μόνο στα γκάζια όσων το αίμα βράζει, αλλά και στο ΠΟΤΟ,που τόσους έχει πάρει στο λαιμό του...!!!!
-
kyr80 wrote:
Tkin73 wrote:
Καλά Χριστούγεννα!
Εντάξει τα νούμερα κόστους ανά 100 που αναφέρεις τα πετυχαίνεις και με ένα οικονομικό ντίζελ και θα είσαι και λίγο πιο σβέλτος και όταν θα κάνεις πορεία 130-140 θα είσαι σίγουρα οικονομικότερος.
Εγώ πειστικα ότι το αμάξι αυτό αγαπά το σταματά ξεκινά της πόλης και πραγματικά σου δίνει τα 4 λτ που επαγγέλλεται στην πόλη.
Στο ταξίδι όμως αν κλειδώσεις εκεί στα 130-140 που κινείται η πλειοψηφία τσιμπά δυστυχώς.
Αδιαφορώντας(κακώς) για τις συνέπειες της καύσης του πετρελαίου, η επιλογή υβριδικού έναντι diesel έχει να κάνει πρώτα με τη μεταπώληση. Και αν το κόστος καυσίμου είναι η πρώτη επιλογή, τότε βάζεις υγραέριο ή αγοράζεις με φυσικό αέριο.
Επιπλέον δεν ξέρω σε ποιους δρόμους έχεις δει την πλειοψηφία να κινείται με 130-140. Ούτε στην εθνική πλέον δεν πάνε τόσο οι περισσότεροι.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, που έχει διαφορά,δεν είμαι κάποιος επαγγελματίας που προσπαθώ να πάω όσο πιο γρήγορα να τελειώσω τη δουλειά μου, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, σε ότι φορά τα 130 και 140.Μόνο πηγαίνοντας Εγνατία οδό από Θεσσαλονίκη Ιωάννινα ίσως ενδείκνυται να πας με τόσα άντε και λίγο παραπάνω.
Αθήνα Πελοπόννησο και Αθήνα Αλεξανδρούπολη έχει πολύ ρίσκο ως προς τα πρόστιμα,μόνο σε πολύ μικρά κομμάτια με φόβο να σου πάρουν το δίπλωμα,μην ξαναπώ για το ηθικό κομμάτι του θέματος,δεν ξέρω αν είναι επειδή μεγάλωσα ή διότι άλλαξαν πλέον οι συνθήκες κυκλοφορίας στην Εθνική, αλλά προτιμώ να μην ψάχνω συνέχεια το πότε θα φάω φωτογραφία και προτιμώ να ταξιδεύω κοντά στα όρια των Εθνικν δρόμων όπως πιστεύω και βλέπω και οι πολλοί, ΟΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ 130-140 και πάνω ,ίσως για κάποια λεπτά προσεκτικά,όμως μέχρι εκεί.
Εννοείται πως δεν είναι για να παίρνεις ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ για να κινείσαι με 130-140 + στην Εθνική οδό,σαν ιδιώτης για βόλτα ,εκδρομή κ.λ.π. για όσο το κάνεις,δεν είναι αυτό σοβαρό κριτήριο αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ΣΗΜΕΡΑ ,αν τα βάλουμε κάτω και δούμε τα μείον της αγοράς,αλλά και της προοπτικής που υπάρχει ...!!!Μάλλον μας ήρθε πολύ αργά ο έρωτας,ανακαλύψαμε τον τροχό αργά στην Ελλάδα,όταν άρχισε να ΒΡΩΜΑΕΙ όλη η Ευρώπη από το πετρέλαιο, μόλις το 2010...!!! Ίσως κάπου έπρεπε να κάνουν απόσβεση οι φίλοι μας Ευρωπαίοι,μέχρι να μας αρχίσουν το νέο παραμύθι με τον ηλεκτρισμό,οι Ασιάτες το σταμάτησαν σχεδόν το έργο,πόσα μοντέλλα με πετρέλαιο βγάζουν πια..??..!!! Να πω ότι κάθε χρόνο και ένα Euro- 5- 6 πάει για πέταμα,ειδικά σε κάτι Ευρωπαικές πόλεις που διατείνονται ότι είναι υπέρμαχοι του καθαρού περιβάλλοντος..?? Και από την άλλη έχουν σηκώσει εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας..??
Αν ο μέσος όρος που θα κρατήσει ο Έλληνας ένα αυτοκίνητο είναι περίπου 10-12 χρόνια,δεν μπορώ να φαντασθώ κάποιον σήμερα να κάνει αγορά πετρέλαιο ,εκτός είπαμε συγκεκριμμένων συνθηκών, αυτό ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ..!!
Όσοι τα έχουν ,εννοείται καλώς τα έχουν κι ας τα κρατήσουν όσο δεν αντέχει η τσέπη για καινούργιο.Ούτε φυσικά θα ήταν λογικό να πουλήσει κάποιος το πετρέλαιο που έχει για να καίει λιγότερο σε κάποιο υβριδικό, ΑΝ ΚΑΙΕΙ, ή να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Νομίζω ότι ακούγεται λίγο αστείο το να θεωρούμε ότι το corolla μειονεκτεί από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας επειδή δεν μπορεί να πιάσει τα 200 και πάει 185 ή 190, ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ..?? Η ίδια η Τογιότα προφανώς για λόγους ασφαλείας της ιδιαιτερότητας του ηλεκτρικού μοτέρ ακόμα και στο δίλιτρο ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΗ.
Βασικά πιστεύω ότι α πρέπει ο καθένας μας να ξεκαθαρίσει πρώτα στο μυαλό του το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο και μετά να προβεί στην αγορά του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ όμως σήμερα που έχουν γίνει πάρα πολλά τα αυτοκίνητα και όλα πολύ γρήγορα,την σωματική ακεραιότητα ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...!!! Διότι έχουμε δει ότι άπειρες φορές δεν πληρώνει μόνο αυτός ,θα το πω λαικά, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΓΟΥΣΤΑ, αλλά και πολλοί ΑΘΩΟΙ που κινούνται αμέριμνα στους δρόμους.και μέρες που είναι προσοχή όχι μόνο στα γκάζια όσων το αίμα βράζει, αλλά και στο ΠΟΤΟ,που τόσους έχει πάρει στο λαιμό του...!!!!
'Ενα μάτσο υπερβολές.
-
terryp117 wrote:
kyr80 wrote:
Tkin73 wrote:
Καλά Χριστούγεννα!
Εντάξει τα νούμερα κόστους ανά 100 που αναφέρεις τα πετυχαίνεις και με ένα οικονομικό ντίζελ και θα είσαι και λίγο πιο σβέλτος και όταν θα κάνεις πορεία 130-140 θα είσαι σίγουρα οικονομικότερος.
Εγώ πειστικα ότι το αμάξι αυτό αγαπά το σταματά ξεκινά της πόλης και πραγματικά σου δίνει τα 4 λτ που επαγγέλλεται στην πόλη.
Στο ταξίδι όμως αν κλειδώσεις εκεί στα 130-140 που κινείται η πλειοψηφία τσιμπά δυστυχώς.
Αδιαφορώντας(κακώς) για τις συνέπειες της καύσης του πετρελαίου, η επιλογή υβριδικού έναντι diesel έχει να κάνει πρώτα με τη μεταπώληση. Και αν το κόστος καυσίμου είναι η πρώτη επιλογή, τότε βάζεις υγραέριο ή αγοράζεις με φυσικό αέριο.
Επιπλέον δεν ξέρω σε ποιους δρόμους έχεις δει την πλειοψηφία να κινείται με 130-140. Ούτε στην εθνική πλέον δεν πάνε τόσο οι περισσότεροι.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, που έχει διαφορά,δεν είμαι κάποιος επαγγελματίας που προσπαθώ να πάω όσο πιο γρήγορα να τελειώσω τη δουλειά μου, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, σε ότι φορά τα 130 και 140.Μόνο πηγαίνοντας Εγνατία οδό από Θεσσαλονίκη Ιωάννινα ίσως ενδείκνυται να πας με τόσα άντε και λίγο παραπάνω.
Αθήνα Πελοπόννησο και Αθήνα Αλεξανδρούπολη έχει πολύ ρίσκο ως προς τα πρόστιμα,μόνο σε πολύ μικρά κομμάτια με φόβο να σου πάρουν το δίπλωμα,μην ξαναπώ για το ηθικό κομμάτι του θέματος,δεν ξέρω αν είναι επειδή μεγάλωσα ή διότι άλλαξαν πλέον οι συνθήκες κυκλοφορίας στην Εθνική, αλλά προτιμώ να μην ψάχνω συνέχεια το πότε θα φάω φωτογραφία και προτιμώ να ταξιδεύω κοντά στα όρια των Εθνικν δρόμων όπως πιστεύω και βλέπω και οι πολλοί, ΟΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ 130-140 και πάνω ,ίσως για κάποια λεπτά προσεκτικά,όμως μέχρι εκεί.
Εννοείται πως δεν είναι για να παίρνεις ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ για να κινείσαι με 130-140 + στην Εθνική οδό,σαν ιδιώτης για βόλτα ,εκδρομή κ.λ.π. για όσο το κάνεις,δεν είναι αυτό σοβαρό κριτήριο αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ΣΗΜΕΡΑ ,αν τα βάλουμε κάτω και δούμε τα μείον της αγοράς,αλλά και της προοπτικής που υπάρχει ...!!!Μάλλον μας ήρθε πολύ αργά ο έρωτας,ανακαλύψαμε τον τροχό αργά στην Ελλάδα,όταν άρχισε να ΒΡΩΜΑΕΙ όλη η Ευρώπη από το πετρέλαιο, μόλις το 2010...!!! Ίσως κάπου έπρεπε να κάνουν απόσβεση οι φίλοι μας Ευρωπαίοι,μέχρι να μας αρχίσουν το νέο παραμύθι με τον ηλεκτρισμό,οι Ασιάτες το σταμάτησαν σχεδόν το έργο,πόσα μοντέλλα με πετρέλαιο βγάζουν πια..??..!!! Να πω ότι κάθε χρόνο και ένα Euro- 5- 6 πάει για πέταμα,ειδικά σε κάτι Ευρωπαικές πόλεις που διατείνονται ότι είναι υπέρμαχοι του καθαρού περιβάλλοντος..?? Και από την άλλη έχουν σηκώσει εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας..??
Αν ο μέσος όρος που θα κρατήσει ο Έλληνας ένα αυτοκίνητο είναι περίπου 10-12 χρόνια,δεν μπορώ να φαντασθώ κάποιον σήμερα να κάνει αγορά πετρέλαιο ,εκτός είπαμε συγκεκριμμένων συνθηκών, αυτό ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ..!!
Όσοι τα έχουν ,εννοείται καλώς τα έχουν κι ας τα κρατήσουν όσο δεν αντέχει η τσέπη για καινούργιο.Ούτε φυσικά θα ήταν λογικό να πουλήσει κάποιος το πετρέλαιο που έχει για να καίει λιγότερο σε κάποιο υβριδικό, ΑΝ ΚΑΙΕΙ, ή να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Νομίζω ότι ακούγεται λίγο αστείο το να θεωρούμε ότι το corolla μειονεκτεί από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας επειδή δεν μπορεί να πιάσει τα 200 και πάει 185 ή 190, ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ..?? Η ίδια η Τογιότα προφανώς για λόγους ασφαλείας της ιδιαιτερότητας του ηλεκτρικού μοτέρ ακόμα και στο δίλιτρο ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΗ.
Βασικά πιστεύω ότι α πρέπει ο καθένας μας να ξεκαθαρίσει πρώτα στο μυαλό του το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο και μετά να προβεί στην αγορά του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ όμως σήμερα που έχουν γίνει πάρα πολλά τα αυτοκίνητα και όλα πολύ γρήγορα,την σωματική ακεραιότητα ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...!!! Διότι έχουμε δει ότι άπειρες φορές δεν πληρώνει μόνο αυτός ,θα το πω λαικά, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΓΟΥΣΤΑ, αλλά και πολλοί ΑΘΩΟΙ που κινούνται αμέριμνα στους δρόμους.και μέρες που είναι προσοχή όχι μόνο στα γκάζια όσων το αίμα βράζει, αλλά και στο ΠΟΤΟ,που τόσους έχει πάρει στο λαιμό του...!!!!
'Ενα μάτσο υπερβολές.
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ των συνανθρώπων μας,τα υπόλοιπα δε λένε και πολλά μπροστά σε αυτό.Το πόσα λίτρα καίει το corolla, AN ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΟΥ....!!!
Αν λοιπόν χαρακτηρίζεις ως υπερβολές τη μια κωμόπολη νεκρούς που θρηνούμε κάθε χρόνο και τους χιλιάδες ανάπηρους από τροχαία, ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΟΥ...!!!
Έχω δει πολλά χέρια και πόδια κομμένα στο δρόμο,αν γνωρίζεις από μηχανές πάνω από 40 χρόνια με gsx-r , zzr, blackbird, hayabusa, ΑΠΛΑ ΤΥΧΕΡΟΣ. Γιαυτό γράφω.....Χριστούγεννα έχουμε..!!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
-
Dublin wrote:
terryp117 wrote:
kyr80 wrote:
Tkin73 wrote:
Καλά Χριστούγεννα!
Εντάξει τα νούμερα κόστους ανά 100 που αναφέρεις τα πετυχαίνεις και με ένα οικονομικό ντίζελ και θα είσαι και λίγο πιο σβέλτος και όταν θα κάνεις πορεία 130-140 θα είσαι σίγουρα οικονομικότερος.
γώ πειστικα ότι το αμάξι αυτό αγαπά το σταματά ξεκινά της πόλης και πραγματικά σου δίνει τα 4 λτ που επαγγέλλεται στην πόλη.
Στο ταξίδι όμως αν κλειδώσεις εκεί στα 130-140 που κινείται η πλειοψηφία τσιμπά δυστυχώς.
Αδιαφορώντας(κακώς) για τις συνέπειες της καύσης του πετρελαίου, η επιλογή υβριδικού έναντι diesel έχει να κάνει πρώτα με τη μεταπώληση. Και αν το κόστος καυσίμου είναι η πρώτη επιλογή, τότε βάζεις υγραέριο ή αγοράζεις με φυσικό αέριο.
Επιπλέον δεν ξέρω σε ποιους δρόμους έχεις δει την πλειοψηφία να κινείται με 130-140. Ούτε στην εθνική πλέον δεν πάνε τόσο οι περισσότεροι.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, που έχει διαφορά,δεν είμαι κάποιος επαγγελματίας που προσπαθώ να πάω όσο πιο γρήγορα να τελειώσω τη δουλειά μου, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, σε ότι φορά τα 130 και 140.Μόνο πηγαίνοντας Εγνατία οδό από Θεσσαλονίκη Ιωάννινα ίσως ενδείκνυται να πας με τόσα άντε και λίγο παραπάνω.
Αθήνα Πελοπόννησο και Αθήνα Αλεξανδρούπολη έχει πολύ ρίσκο ως προς τα πρόστιμα,μόνο σε πολύ μικρά κομμάτια με φόβο να σου πάρουν το δίπλωμα,μην ξαναπώ για το ηθικό κομμάτι του θέματος,δεν ξέρω αν είναι επειδή μεγάλωσα ή διότι άλλαξαν πλέον οι συνθήκες κυκλοφορίας στην Εθνική, αλλά προτιμώ να μην ψάχνω συνέχεια το πότε θα φάω φωτογραφία και προτιμώ να ταξιδεύω κοντά στα όρια των Εθνικν δρόμων όπως πιστεύω και βλέπω και οι πολλοί, ΟΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ 130-140 και πάνω ,ίσως για κάποια λεπτά προσεκτικά,όμως μέχρι εκεί.
Εννοείται πως δεν είναι για να παίρνεις ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ για να κινείσαι με 130-140 + στην Εθνική οδό,σαν ιδιώτης για βόλτα ,εκδρομή κ.λ.π. για όσο το κάνεις,δεν είναι αυτό σοβαρό κριτήριο αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ΣΗΜΕΡΑ ,αν τα βάλουμε κάτω και δούμε τα μείον της αγοράς,αλλά και της προοπτικής που υπάρχει ...!!!Μάλλον μας ήρθε πολύ αργά ο έρωτας,ανακαλύψαμε τον τροχό αργά στην Ελλάδα,όταν άρχισε να ΒΡΩΜΑΕΙ όλη η Ευρώπη από το πετρέλαιο, μόλις το 2010...!!! Ίσως κάπου έπρεπε να κάνουν απόσβεση οι φίλοι μας Ευρωπαίοι,μέχρι να μας αρχίσουν το νέο παραμύθι με τον ηλεκτρισμό,οι Ασιάτες το σταμάτησαν σχεδόν το έργο,πόσα μοντέλλα με πετρέλαιο βγάζουν πια..??..!!! Να πω ότι κάθε χρόνο και ένα Euro- 5- 6 πάει για πέταμα,ειδικά σε κάτι Ευρωπαικές πόλεις που διατείνονται ότι είναι υπέρμαχοι του καθαρού περιβάλλοντος..?? Και από την άλλη έχουν σηκώσει εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας..??
Αν ο μέσος όρος που θα κρατήσει ο Έλληνας ένα αυτοκίνητο είναι περίπου 10-12 χρόνια,δεν μπορώ να φαντασθώ κάποιον σήμερα να κάνει αγορά πετρέλαιο ,εκτός είπαμε συγκεκριμμένων συνθηκών, αυτό ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ..!!
Όσοι τα έχουν ,εννοείται καλώς τα έχουν κι ας τα κρατήσουν όσο δεν αντέχει η τσέπη για καινούργιο.Ούτε φυσικά θα ήταν λογικό να πουλήσει κάποιος το πετρέλαιο που έχει για να καίει λιγότερο σε κάποιο υβριδικό, ΑΝ ΚΑΙΕΙ, ή να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Νομίζω ότι ακούγεται λίγο αστείο το να θεωρούμε ότι το corolla μειονεκτεί από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας επειδή δεν μπορεί να πιάσει τα 200 και πάει 185 ή 190, ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ..?? Η ίδια η Τογιότα προφανώς για λόγους ασφαλείας της ιδιαιτερότητας του ηλεκτρικού μοτέρ ακόμα και στο δίλιτρο ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΗ.
Βασικά πιστεύω ότι α πρέπει ο καθένας μας να ξεκαθαρίσει πρώτα στο μυαλό του το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο και μετά να προβεί στην αγορά του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ όμως σήμερα που έχουν γίνει πάρα πολλά τα αυτοκίνητα και όλα πολύ γρήγορα,την σωματική ακεραιότητα ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...!!! Διότι έχουμε δει ότι άπειρες φορές δεν πληρώνει μόνο αυτός ,θα το πω λαικά, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΓΟΥΣΤΑ, αλλά και πολλοί ΑΘΩΟΙ που κινούνται αμέριμνα στους δρόμους.και μέρες που είναι προσοχή όχι μόνο στα γκάζια όσων το αίμα βράζει, αλλά και στο ΠΟΤΟ,που τόσους έχει πάρει στο λαιμό του...!!!!
'Ενα μάτσο υπερβολές.
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ των συνανθρώπων μας,τα υπόλοιπα δε λένε και πολλά μπροστά σε αυτό.Το πόσα λίτρα καίει το corolla, AN ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΟΥ....!!!
Αν λοιπόν χαρακτηρίζεις ως υπερβολές τη μια κωμόπολη νεκρούς που θρηνούμε κάθε χρόνο και τους χιλιάδες ανάπηρους από τροχαία, ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΟΥ...!!!
Έω δει πολλά χέρια και πόδια κομμένα στο δρόμο,αν γνωρίζεις από μηχανές πάνω από 40 χρόνια με gsx-r , zzr, blackbird, hayabusa, ΑΠΛΑ ΤΥΧΕΡΟΣ. Γιαυτό γράφω.....Χριστούγεννα έχουμε..!!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
Καλές γιορτές, με υγεία και χρόνια πολλά.
Έχω περίπου 100ράμματα πάνω μου από όλες τις φορές που με έχουν τρακάρει με μηχανή (εγώ ήμουν σε μηχανή).
Δεν μπορώ να κάτσω τα γραφικά (όπως 'graphic') που έχω δει και ταιριάζουν σε ταινία τρόμου, ούτε τις κηδείες συγγενών και φίλων, και το αν πας με 140 στην Ολυμπία δεν ήταν σε κανένα από αυτά υπεύθυνο. και για πλάκα να καβαλήσω το μηχανάκι, βάζω κράνος, μόλις μπω στο αυτοκίνητο φοράω ζώνη. Το πρώτο μου τρακάρισμα 15 χρονών έκανα 15ράματα στο κεφάλι (φορτηγάκι πέρασε στο αντίθετο ρεύμα μετωπική), από τότε - τυχερός που γλίτωσα - βάζω κράνος σε οτιδήποτε, πατίνι/ποδήλατο, οτιδήποτε, και έτσι μαθαίνω και τα παιδιά μου.
Το 50-60% αυτών που γράφεις αφορούν το πετρέλαιο. Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με τα ατυχήματα;
Απλά ήταν πάρα πολλά αυτά που έγραψες, και δεν έχω χρόνο να κάτσω να γράψω πίσω. Λίγο υπερβολικά τα βρήκα, σε διάφορα ζητήματα. Τα κεφαλαία απλώς γιγαντοποιούν την ΥΠΕΡΒΟΛΗ!
-
ΛΟΓΩ ΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ-ΕΟΡΤΑΖΩ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ- ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. EYXOMAI ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ, ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ ΜΟΥ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.
-
ΛΟΓΩ ΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ-ΕΟΡΤΑΖΩ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ- ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. EYXOMAI ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ, ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ ΜΟΥ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.
Πολύχρονος φίλε μου με υγεία και πολλά χλμ να ευχαριστηθείς το όχημα. Συμπεριλαμβάνονται και γω στους corollaious σαν παππούς βέβαια Μοντ 2006.
-
ΛΟΓΩ ΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ-ΕΟΡΤΑΖΩ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ- ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. EYXOMAI ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ, ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ ΜΟΥ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.
Πολύχρονος! Καλορίζικο, πολλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι!
Άντε να τελειώσει και η καραντίνα, γιατί μπάφιασα
-
Θα μου επιτρέψετε να καταθέσω κι εγώ την άποψη μου περί των ασφαλών ή των συνήθων ταχυτήτων ταξιδιού.
Κατ' αρχάς πλέον σε όλους τους αυτοκινητόδρομους που έχουν φτιαχτεί την τελευταία 20ετία είναι απόλυτα ασφαλές να κρατήσεις συνεχόμενα ταχύτητα 130-140 km/h. Με την εξαιρετική ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα και τους αυτοκινητοδρόμους με 2,3,4 λωρίδες ανά ρεύμα και διαχωριστική μπαριέρα, πραγματικά το να ταξιδεύεις σταθερά με 140 είναι παιχνιδάκι και δεν δημιουργεί καμία ανασφάλεια. Προφανώς εξαιρούνται ακραίες καιρικές συνθήκες (έντονη βροχόπτωση, χιόνι κτλ). Επίσης προφανώς πάντα υπάρχουν και αστάθμητοι παράγοντες, οπότε με όσο μικρότερη ταχύτητα κινείται κάποιος (στα μέτρα της λογικής, ώστε να μη γίνεται κινούμενο εμπόδιο για τους άλλους), τόσο πιο ασφαλής είναι, καθώς έχει μεγαλύτερα περιθώρια αντίδρασης. Επειδή όμως όλη η ζωή μας είναι ένα υπολογισμένο ρίσκο (π.χ. αν δεν βγεις από το σπίτι για να πιεις έναν καφέ, αλλά κάτσεις μέσα, δεν κινδυνεύεις να εμπλακείς σε αυτοκινητιστικό ατύχημα) θεωρώ ότι σταθερές ταχύτητες ταξιδιού 130-140 δεν συνιστούν πιθανό σημαντικό κίνδυνο.
Όσον αφορά τώρα την συνήθη ταχύτητα ταξιδιού των περισσοτέρων, θα έλεγα ότι με την έλευση της κρίσης αυτή μειώθηκε κατά 10-20 km/h. Πριν από το 2008 όντως οι περισσότεροι κινούνταν με 130-140 και βάλε. Τώρα θα έλεγα ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα που σέρνονται με 100 ή και λιγότερα, η μεγάλη μάζα κινείται κάπου γύρω στα 120 και αρκετοί στα 130-140. Πάνω από τα 140 είναι πλέον ελάχιστοι.
Toyota Corolla 2019