Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 87 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    1835
    33140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Είναι κρίμα εν έτη 2020 να δώσεις τόσα λεφτά για ατμοσφαιρικό τάφο.. 1.0 θουρβο δαγκωτό

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        mallous81 last edited by

        Ευχαριστω πολυ παιδια για το γρηγορο 'γκαλοπ' 🙂

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • G
          ggab last edited by

          https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/apaichti-timi-to-hyundai-i30-fastback-1-5t-160-ps

          Χωρίς λόγια!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tkin73 last edited by

            To fastback έχει όμορφη κουπέ σχεδίαση που του δίνει έναν πιο πριμιουμ χαρακτήρα εμφάνισης και επιπλέον είναι κουπέ το οποίο όμως έχει μια τεράστια 5η πόρτα τύπου hatch  που εννοείται βολεύει και μάλιστα χωρίς να τσιμπάει αξιοσημείωτα η τιμή λόγω του μεγέθους της πόρτας.

            Έχει φυσικά πιο ρηχό χώρο αποσκευών αλλά λόγω έξτρα μήκους κερδίζει 55 λτ από το hatch κρατώντας το συνολικό μήκος κάτω από τα 4.50μ ενδιαφέρον.

            Επίσης έχει αναβαθμιστεί αρκετά το εσωτερικό σε σχέση με το pfl  έχει και τον νέο κινητήρα 1.5 με τα 160. Για το τιμόνι διαβάζω ότι είναι κάπως βαρύ και με μέτρια αίσθηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              alf last edited by

              Παιδιά στις απλές εκδόσεις αντικατασταθηκαν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι με ημιάκαμπτο άξονα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • H
                harisma23 last edited by

                Έτσι φαίνεται. Ακολούθησε και η Hyundai τον ανταγωνισμό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  ggab last edited by

                  Με 20Κ € να παίρνεις160 καλά εξοπλισμένα άτια νομίζω είναι ευγενική χορηγία! Κρίμα που δεν είμαι ακόμη σε φάση αντικατάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • georgemit
                    georgemit last edited by

                    Γνωρίζει κανεις με τι κόστος μπαίνουν τα φουλ λεντ της n line  στη distinctive;

                    Διάβασα τεστ στο gocar και η distinctive τα φορούσε. Ρώτησα στα σχόλια τον δοκιμαστή αλλά όσο κι αν προσπάθησα να συνεννοηθώ μάταιος κόπος.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • alex-mix
                      alex-mix last edited by

                      Να ρωτήσω και γω κάτι. Απ ότι είδα ένα nline 1.0 στο car δεν είχε (καλά για την 10αρα οθόνη το ξέρουμε) ηλεκτρικό χειρόφρενο, δεν είχε το συρταρωτο στις ποτηροθηκες και δεν ειχε το πορτάκι στην θήκη που μπαίνει το κινητό. Να ισχύει το ίδιο και για 1.5 και 1.6 diesel? Αν ναι μιλάμε για μεγάλο άκυρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        christosvvs @alex-mix last edited by

                        Να ρωτήσω και γω κάτι. Απ ότι είδα ένα nline 1.0 στο car δεν είχε (καλά για την 10αρα οθόνη το ξέρουμε) ηλεκτρικό χειρόφρενο, δεν είχε το συρταρωτο στις ποτηροθηκες και δεν ειχε το πορτάκι στην θήκη που μπαίνει το κινητό. Να ισχύει το ίδιο και για 1.5 και 1.6 diesel? Αν ναι μιλάμε για μεγάλο άκυρο.

                        Όλα όσα ανέφερες, μπαίνουν μόνο αν βάλεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο χρεώνεται εξτρά!
                        Και ναι είναι άκυρο! Ακόμα και το i10 έχει το πορτάκι για την θήκη του κινητού, δηλαδή από κει βρήκαν να κόψουν?!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • G
                          ggab last edited by

                          Απορω ποιοι πανε να παρουν αυτοκινητο σημερα χωρις ηλεκτρικο χειροφρενο!!! Ακυρο και απο μενα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • alex-mix
                            alex-mix @christosvvs last edited by

                            alex mix wrote:

                            Να ρωτήσω και γω κάτι. Απ ότι είδα ένα nline 1.0 στο car δεν είχε (καλά για την 10αρα οθόνη το ξέρουμε) ηλεκτρικό χειρόφρενο, δεν είχε το συρταρωτο στις ποτηροθηκες και δεν ειχε το πορτάκι στην θήκη που μπαίνει το κινητό. Να ισχύει το ίδιο και για 1.5 και 1.6 diesel? Αν ναι μιλάμε για μεγάλο άκυρο.

                            Όλα όσα ανέφερες, μπαίνουν μόνο αν βάλεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο χρεώνεται εξτρά!
                            Και ναι είναι άκυρο! Ακόμα και το i10 έχει το πορτάκι για την θήκη του κινητού, δηλαδή από κει βρήκαν να κόψουν?!!

                            Τι είπες τώρα ρε φίλε? Εγώ νόμιζα πως τουλάχιστον στο 1.5 n line θα ήταν στάνταρ το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Δηλαδή αν βγάλουμε και την οθόνη στο καντράν είναι σαν να παίρνεις ένα αμάξι του 17. Έτσι από απορία τώρα πόσο στοιχίζει σαν έξτρα ξέρουμε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Και ευτυχώς που κάτι τέτοιους περιττούς αυτοματισμούς κάποιοι επιλέγουν να τους έχουν ως έξτρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Από πότε 'απαγορεύεται' να πάρουμε μηχανικό χειρόφρενο από επιλογή; Ηρεμήστε όλοι με τα high spec. Δηλαδή εγώ που πήρα για την γυναίκα όχημα από επιλογή στην πρώτη εξοπλιστική έκδοση σε black Friday σε τιμή κλοπή 'πειράζει'; Αυτοί που πήραν τα πρώτα ηλεκτρικά χειρόφρενα από VAG (Passat με λένε) και είχαν πλαστικά στους μηχανισμούς και τα αλλάζανε σαν φανελάκια μαζί με τις βάσεις των παραθύρων ήταν καλύτεροι;

                                Έχει πλέον κομμάτια του εξοπλισμού που πραγματικά είναι χρήσιμα ως απαραίτητα. LKA, DFW, LED, BLIND SPOT κλπ κλπ. Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι πρωτίστως μόστρα και δευτερευόντως λίγος παραπάνω χώρος στις κεντρικές κονσόλες, ειδικά από την στιγμή που μπήκαν τα hill assist...

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • alex-mix
                                  alex-mix @sabas_thess last edited by

                                  Από πότε 'απαγορεύεται' να πάρουμε μηχανικό χειρόφρενο από επιλογή; Ηρεμήστε όλοι με τα high spec. Δηλαδή εγώ που πήρα για την γυναίκα όχημα από επιλογή στην πρώτη εξοπλιστική έκδοση σε black Friday σε τιμή κλοπή 'πειράζει'; Αυτοί που πήραν τα πρώτα ηλεκτρικά χειρόφρενα από VAG (Passat με λένε) και είχαν πλαστικά στους μηχανισμούς και τα αλλάζανε σαν φανελάκια μαζί με τις βάσεις των παραθύρων ήταν καλύτεροι;

                                  Έχει πλέον κομμάτια του εξοπλισμού που πραγματικά είναι χρήσιμα ως απαραίτητα. LKA, DFW, LED, BLIND SPOT κλπ κλπ. Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι πρωτίστως μόστρα και δευτερευόντως λίγος παραπάνω χώρος στις κεντρικές κονσόλες, ειδικά από την στιγμή που μπήκαν τα hill assist...

                                  Όχι βρε Χρησταρα δεν λέω αυτό και γω είμαι δεν τρελαίνομαι για ηλεκτρικό χειρόφρενο αλλά μην μου έχεις το nline το diesel 26500 ριξτο λίγο. Εκεί είναι που κολλάω. Και μένα ο κολλητός μου που θα πάρει τώρα το 2008 active του είπα για μένα καλύτερα έχει και μηχανικό χειρόφρενο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    sabas_thess last edited by

                                    Alex φαίνονται πολλά τα λεφτά γιατί είναι Hyundai. Δεν μας κάνει στο αυτί. Έτσι έκλεισε η ψαλίδα. Μαγικό ραβδί δεν υπάρχει. Διαμόρφωσε ένα αντίστοιχο όχημα από Ευρωπαίο κατασκευαστή και θα δεις ότι είναι πολυ κοντά αν όχι ακριβώς η ίδια τιμή.

                                    Γι'αυτό και πλέον, τουλάχιστον κατ'εμε, έχασε τον vfm χαρακτήρα του. Όταν έχει εφάμιλλη τιμή το i30 Diesel n-line με το Focus St-line x ecoblue δεν θα πάρεις το πρώτο και ας έχει πολλαπλούς. Δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος εκτός αν σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά κάτι το οποίο προσωπικά δεν έκανα, θα έπαιρνα το καλύτερο όχημα που είναι ξεκάθαρα το Focus.

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      i30 hatch 1.0 48v distinctive με μεταλλικό και full led 20.450 κλειδί.

                                      i30 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • storm
                                        storm @ggab last edited by

                                        Απορω ποιοι πανε να παρουν αυτοκινητο σημερα χωρις ηλεκτρικο χειροφρενο!!! Ακυρο και απο μενα.

                                        Τώρα που οδηγώ με ηλεκτρικό χειρόφρενο και auto hold αντιλαμβάνομαι πόσο πολύ μου έχει κάνει τη ζωή εύκολη. Πραγματικά φοβερή ευκολία, ειδικά μέσα στην Αθήνα. Μέχρι στιγμής δεν έχω 'σηκώσει/κατεβάσει' χειρόφρενο. Και το πόδι στο φρένο πλέον έχει σταματήσει τις υπερωρίες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Το ηλ. χειρόφρενο για μένα είναι άχρηστο, άλλωστε το autohold μπορεί να συνδυαστεί και με μηχανικό.

                                          Πέρα από τα διάφορα συστήματα ασφαλείας θεωρώ απαραίτητα τα λεντ και το acc.

                                          Γνωρίζουμε αν στο i30 τοποθετείται acc σαν έξτρα; ξέχασα να ρωτήσω στην αντιπροσωπεία.

                                          i30 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            christosvvs @alex-mix last edited by

                                            ChristosVvs wrote:

                                            alex mix wrote:

                                            Να ρωτήσω και γω κάτι. Απ ότι είδα ένα nline 1.0 στο car δεν είχε (καλά για την 10αρα οθόνη το ξέρουμε) ηλεκτρικό χειρόφρενο, δεν είχε το συρταρωτο στις ποτηροθηκες και δεν ειχε το πορτάκι στην θήκη που μπαίνει το κινητό. Να ισχύει το ίδιο και για 1.5 και 1.6 diesel? Αν ναι μιλάμε για μεγάλο άκυρο.

                                            Όλα όσα ανέφερες, μπαίνουν μόνο αν βάλεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο χρεώνεται εξτρά!
                                            Και ναι είναι άκυρο! Ακόμα και το i10 έχει το πορτάκι για την θήκη του κινητού, δηλαδή από κει βρήκαν να κόψουν?!!

                                            Τι είπες τώρα ρε φίλε? Εγώ νόμιζα πως τουλάχιστον στο 1.5 n line θα ήταν στάνταρ το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Δηλαδή αν βγάλουμε και την οθόνη στο καντράν είναι σαν να παίρνεις ένα αμάξι του 17. Έτσι από απορία τώρα πόσο στοιχίζει σαν έξτρα ξέρουμε?

                                            Δυστυχώς όχι φίλε μου δεν το γνωρίζω και πιστεύω ο μόνος τρόπος να μάθεις είναι να μιλήσεις απευθείας με την εισαγωγική και όχι με αντιπροσωπείες. Βασικά, για το οτιδήποτε εξτρά θέλετε σε hyundai πάρτε κατευθείαν στην εισαγωγική! Η μόνη αντιπροσωπεία που έχω ακούσει να δέχεται παραγγελία με έξτρα είναι της Θεσσαλονίκης νομίζω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 87 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr