-
Το 1.3 με τα 130 άλογα το σταμάτησαν από όλο το group,γιατί είχα διαβάσει σε ξένα sites,θα το φέρουν τo 2021 σε mild hybrid και πιθανόν και με λίγο αυξημένη ιπποδύναμη.
-
Το 1.3 με τα 130 άλογα το σταμάτησαν από όλο το group,γιατί είχα διαβάσει σε ξένα sites,θα το φέρουν τo 2021 σε mild hybrid και πιθανόν και με λίγο αυξημένη ιπποδύναμη.
φαντάζομαι και με αυξημένη τιμή.
Πάντως νομίζω πρώτη φορά βλέπω τόσες αλλαγές (μοντέλα, εξοπλισμό, κινητήρες, τιμές) σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Έχω άπειρα παραδείγματα από όλους, είναι τόσα πολλά που βαριέμαι να γράψω.
Η πανδημία και τα WLTP έφεραν ένα μικρό χαμό μάλλον. Επίσης οι Ευρωπαίοι 'βιάστηκαν' να βγάλουν μοντέλα (PSA, Renault, VW, θα βαλω και την Ford γιατί και το Puma ακόμη ήρθε με διαφορετική τοπόθέτηση των μπαταριών στα mH από ότι τώρα, κάτι που λίγο πέρασε στα ψηλά και με 'περίεργες' επιλογές, π.χ όχι αυτόματο στα mH).
Μάλλον η πίεση είναι λίγο υπερβολική για τους ρύπους ή/και πρέπει άμεσα να ανοίξουν τις αγορές της ανατολής, αλλιώς Ιάπωνες/Κορεάτες/Κινέζοι/Ινδοί (θα) έχουν τρομερό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των Ευρωπαίων. Πραγματικά δυσκολεύομαι να δω πώς θα επικρατήσει το Βορειο Ευρωπαικό μοντέλο σε όλη την ήπειρο και δεν θα φέρει απίστευτα κοινωνικο-πολιτικά θέματα σε μία γηρασμένη σε πληθυσμό και χωρίς πρώτες ύλες κοινωνία.
-
To υβριδικό είναι αυτο με το απίστευτα πολύπλοκο σύστημα και τους 2-3 ηλεκτροκινητηρες?
Δε βλέπω λογο να μπλέξει κανείς...
-
Δε ξέρω αν οι αυξήσεις οφείλονται στην Renault εκατό τοις εκατό ή αν έβαλε το χεράκι της και η αντιπροσωπεία. Εγώ είχα postαρεi ότι ο CEO είχε μιλήσει για αυξήσεις και να στοχεύσουν στην πιο upmarket αγορά .. Τούτοι εδώ απλά ακριβήνανε τιμές χωρίς να αλλάξουν τίποτα άλλο, έτσι στα ξαφνικά !
Φίλος που μένει στην Κίνα μόνιμα πήρε λέει ένα Haval H4 και δηλώνει εντυπωσιασμένος. Άιντε να πλακώσουν τα κινέζικα μπάς και ισιώσει και η Ευρωπαική αγορά γιατί πέφτει πολύ δούλεμα..
-
Δε ξέρω αν οι αυξήσεις οφείλονται στην Renault εκατό τοις εκατό ή αν έβαλε το χεράκι της και η αντιπροσωπεία. Εγώ είχα postαρεi ότι ο CEO είχε μιλήσει για αυξήσεις και να στοχεύσουν στην πιο upmarket αγορά .. Τούτοι εδώ απλά ακριβήνανε τιμές χωρίς να αλλάξουν τίποτα άλλο, έτσι στα ξαφνικά !
Φίλος που μένει στην Κίνα μόνιμα πήρε λέει ένα Haval H4 και δηλώνει εντυπωσιασμένος. Άιντε να πλακώσουν τα κινέζικα μπάς και ισιώσει και η Ευρωπαική αγορά γιατί πέφτει πολύ δούλεμα..
Το θέμα ειναι τι θα σκεφτούν οι Ευρωπαίοι, ωστε να μην έρθουν αυτοκίνητα σαν το Haval H4 στην Ευρώπη.
-
Ευτυχως προλαβα και το πηρα......15790 το πλουσιο ατμοσφαιρικο;Μαλλον για μ@λ...ες ψσχνουν.....Το RS line το βλεπω μονο ως υβριδικο τη στιγμη που στην Ευρωπη το βρισκεις και στον χιλιαρι τουρμπο.....
-
Μολις μπηκα στο σαιτ της Ρενο.Οι εξοπλισμοι ειναι ιδιοι ακριβως με πριν καμμια διαφορα.Ακομη και το business ειναι ιδιο με το authentic,ενω το business plus ειναι το δικο μου expression.......Υπαρχουν ακομη καποια κομματια με τις παλιες εκδοσεις και τιμες....
Ακου λεει 28 χιλιαρικα για το RS line...Αδικαιολογητα ακριβοι οι Γαλλοι (ή ο εισαγωγεας;)!!!!!
-
Μπορεί να θέλουν να βγουν με καμιά διαφήμιση του στυλ 'Clio με μείον 2500€', ή να τα δίνουν έκπτωση στο μιλητό με την επίσκεψη, οπότε ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι παίζει...
-
Μπορεί να θέλουν να βγουν με καμιά διαφήμιση του στυλ 'Clio με μείον 2500€', ή να τα δίνουν έκπτωση στο μιλητό με την επίσκεψη, οπότε ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι παίζει...
Αυτό που λες δεν γίνεται. Δεν έχει δώσει ποτέ κανείς επίσημες τιμές για να κάνει αυτό που λες, δεν είναι μπακάλικα, είναι τεράστιες - διεθνείς εταιρείες. Ούτε πλέον στις λαϊκές αγορές δεν περνάνε αυτά.
Άλλωστε ο μέσος αγοραστής αν δει τις τιμές στα σάιτ δεν θα πάει καν να δει το αυτοκίνητο αν είναι εκτός μπάτζετ.
Αν έχει γίνει, πιστεύω είναι από εργοστάσιο και έχει σχέση με τα WLTP.
-
Καλησπέρα σας, έχω εδώ και λίγες εβδομάδες το 1.0 TCE 100 EXPRESSION και μου φαίνεται ότι τρίζουν οι διακόπτες που βρίσκονται κάτω από την οθόνη πολυμέσων.
Παρατήρησε κανείς από εσάς κάτι παρόμοιο.Μπορούν να το ελέγξουν ή να το φτιάξουν στην αντιπροσωπία μέσα από την εγγύηση;
-
Expression εχω και δεν εχω παρατηρησει κατι.Μετραω ηδη 5 μηνες με το Κλιο.
-
asteris wrote:
Μπορεί να θέλουν να βγουν με καμιά διαφήμιση του στυλ 'Clio με μείον 2500€', ή να τα δίνουν έκπτωση στο μιλητό με την επίσκεψη, οπότε ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι παίζει...
Αυτό που λες δεν γίνεται. Δεν έχει δώσει ποτέ κανείς επίσημες τιμές για να κάνει αυτό που λες, δεν είναι μπακάλικα, είναι τεράστιες - διεθνείς εταιρείες. Ούτε πλέον στις λαϊκές αγορές δεν περνάνε αυτά.
Ναι μεν, αλλά...
Και εξηγώ: αυτό είναι κάτι που δεν γινεται στην ελληνική αγορά, αλλά είναι πάγια εμπορική πολιτική σε πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως στη Γαλλία. Εκεί είναι σχετικα εύκολο να πετύχεις 5-10% έκπτωση επί του τιμοκαταλόγου στις αντιπροσωπείες και πολύ περισσότερο (ακόμη και 25-35%) στους περίφημους mandataires.
Λέτε να αποφάσισε η Renault Hellas να μας κάνει Γαλλία;
-
Εν τω μεταξύ στην Γαλλία έγινε διαθέσιμη κατ' επιλογή και η 10άρα οθόνη στα όργανα. Και 6άρι κιβώτιο παντού...
-
Το μελλον μου το βλεπω μακρυα απο το Clio Hybrid. Το περιμενα ενα με εναμιση χιλιαρικο ακριβοτερο του Yaris. Με μεζουρα για το υψος του πισω καθισματος τον γιο μου και για το πλατος εμενα θα κινηθουμε προς Toyota (Yaris) και Hyundai(Kona).
-
Εν τω μεταξύ στην Γαλλία έγινε διαθέσιμη κατ' επιλογή και η 10άρα οθόνη στα όργανα. Και 6άρι κιβώτιο παντού...
Πόσο κοστίζει η οθόνη;
Το 6αρι καλό είναι να υπάρχει σε αυτοκίνητο του 2021.
-
Ίδια τιμή το etech με το Kona Hybrid; Πολύ επιθετική στρατηγική παίρνεις αξιοπρεπές suv με τόσα χρήματα...
-
asteris wrote:
Εν τω μεταξύ στην Γαλλία έγινε διαθέσιμη κατ' επιλογή και η 10άρα οθόνη στα όργανα. Και 6άρι κιβώτιο παντού...
Πόσο κοστίζει η οθόνη;
Το 6αρι καλό είναι να υπάρχει σε αυτοκίνητο του 2021.
Αν πεις ότι η αναβάθμιση της κεντρικής από 7' σε 9.3' κάνει 500€ και η αναβάθμιση σε 9.3' μαζί με το dashboard σε 10' κάνει 650€, θα μπορούσε κανείς να πει ότι σκέτο το 10' dashboard θα έκανε 150€. Αν έβγαινε μόνο του... Τιμές από το configurator της Γαλλίας.
-
Dublin wrote:
asteris wrote:
Εν τω μεταξύ στην Γαλλία έγινε διαθέσιμη κατ' επιλογή και η 10άρα οθόνη στα όργανα. Και 6άρι κιβώτιο παντού...
Πόσο κοστίζει η οθόνη;
Το 6αρι καλό είναι να υπάρχει σε αυτοκίνητο του 2021.
Αν πεις ότι η αναβάθμιση της κεντρικής από 7' σε 9.3' κάνει 500€ και η αναβάθμιση σε 9.3' μαζί με το dashboard σε 10' κάνει 650€, θα μπορούσε κανείς να πει ότι σκέτο το 10' dashboard θα έκανε 150€. Αν έβγαινε μόνο του... Τιμές από το configurator της Γαλλίας.
Ευχαριστώ. Αποκλείεται βέβαια να έκανε 150€ ποτέ!
Οπότε δίνεις 650€ και βάζεις και τα 2.
Από Expression και πάνω, ή Dynamic; ή δεν παίζει ρόλο;
Ρωτάω λίγο για τον φίλο, αλλά χθές ξενέρωσε τρελά με τις τιμές που του είπα, αλλά θέλει να πάει να τα δει κάποια στιγμή (είναι επαρχία και πρέπει να πάει σε άλλη πόλη).
-
Τι σοκ είναι αυτό με τις τιμές στo Renault Group;
Δύσκολα το χωνεύει κάποιος.
Το Clio 1.0 TCE 100 HP GPL DYNAMIC έχει 19190 και το diesel Duster κοντά στα 20000.
Με τόσα χρήματα παίρνεις ακόμα honda civic. Προφανώς με αυτές τις τιμές δε θα βλέπουν πελάτη στις εκθέσεις τους, οπότε ίσως είχε δίκαιο τελικά ο Ghosn που έλεγε ότι το group πάει για κατάρρευση!
-
ίσως είχε δίκαιο τελικά ο Ghosn που έλεγε ότι το group πάει για κατάρρευση!
Εε άμα το είπε ο φυγοδικος - καταζητουμενος Ghosn που έχει κλέψει οποία αυτοκίνητο βιομηχανία δούλεψε οκ! Ο λόγος του συμβόλαιο!
Έχουν κάνει αύξηση σε ολα τα μοντέλα η στα ποιο εμπορικά?
Renault Clio V