Dec 4, 2020, 4:27 PM

To θεμα ειναι ποσο καλος εισαι στον υπολογισμο του κοστους και επισης η χρηση που κανεις στο αμαξι. Εννοειται βεβαια οτι σε περιπτωση χοντρου ατυχηματος συμφερει το ληζινγκ την πτωση της αξιας του αμαξιου την τρωει αλλος. Σιγουρα αν ειναι αγορασμενο το αμαξι πρεπει να προσεχεις την χρηση που κανεις αν δεν θελεις να χασεις.

Μιλάμε για χρήση περίπου 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, μεικτή ασφάλεια κ αυτοκίνητο αντικατάστασης. Είχα ένα bmw 1.16 πάντα με μεικτή, πάντα με service στην αντιπροσωπεία, τα υπολόγισα όλα από την αγορά, από τα service, τις ασφάλειες τα τέλη της ζημιές κ τα έκτακτα πχ με ένα μικρό κ ένα μεγαλύτερο τρακάρισμα που έφαγα, συν την ταλαιπωρία της πώλησης. Χοντριά να σου πω οτι μόνο 1000 ευρώ το χρόνο πάει η ασφάλεια κ το σήμα, χωρίς κάνενα service. Επίσης πόσοι έχουν ντούκου να δώσουν 25 χιλιάδες ευρώ πχ για αγορά αυτοκινήτου μετρητοίς? τα επιτόκια που παίζουν ειναι 10% αυτά τα βάζεις στην αγορά? μην το ψάχνεις, το leasing στις σημερινές τιμές ειναι αρκετά δελεαστικό. Εκτός φυσικά αμά πάς στην λογική αγοράς ενός αυτοκινήτου μεταχειρισμένου, κ πώληση μετά από 3 χρόνια χωρίς να βάλεις φράγκο...Επειδή εγω προσανατολίζομαι σε καινούργιο, ησύχασα κ δεν με απασχολεί καθόλου το θέμα του αυτοκινήτου το οποίο το έχω να μετακινούμε, δεν με ενδιαφέρει δεν το θεωρώ καν περιουσιακό στοιχείο, ειναι απλά ενας πανάκριβος κουβάς.