-
Έτσι είναι, είναι μεν ποιο φτηνό καύσιμο αλλά δεν είναι τόσο θερμόδυναμικό όσο το πετρέλαιο ή την βενζίνα! Μια χαρά είναι, χωρίς dpf - bio diesel - diesel gate - τρόμπες και μπεκ υψιλης...
-
Το Duster είναι C suv!! Είναι πολλά τα 6λ/100χλμ??!! Για αυτό λέω ότι δεν είναι και πολύ εντυπωσιακό νούμερο. Με το B max και το C3 είναι πολύ μικρότερη η διαφορά.
'Και πάμε τώρα να δούμε τι θα μας στοιχήσει κάθε έκδοση σε ετήσιο κόστος κατανάλωσης καυσίμου ή για διάστημα 12.000 χλμ. Η χρήση LPG προσφέρει σημαντικό όφελος με το κόστος καυσίμου να αγγίζει τα 486 ευρώ, έναντι 752 ευρώ που θα στοιχίσει η χρήση βενζίνης (υπολογισμός για την έκδοση των 100 ίππων που είναι κι η πλέον εμπορική), με το όφελος για τον αγοραστή να αγγίζει τα 266 ευρώ. Εξίσου οικονομική είναι όμως κι η έκδοση πετρελαίου μιας και χρειάζεται 489,5 ευρώ σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις και τις τρέχουσες μέσες τιμές των καυσίμων πανελλαδικά.'
Δηλαδή επίσημα για το ίδιο αυτοκίνητο η διαφορά είναι 3.5€ στα 12.000χλμ;;
-
Εμ, καλα το ενστικο μου , μου βαρουσε καμπανακια.
Το ιδιο ενιωθα και με το suzuki, τοτε ομως με ταβανι τα 16.000 ευρω. 16500 βγηλε αλλα τεσπα.
Αλλα αυτο φαινεται ακομα καλυτερο. Ακομα 'πιο' σχεδον σε ολους τους τομεις.
Μπαινει πανω-πανω στη λιστα μου. Πολυ πανω, ισως και πρωτο.
-
Έτσι είναι, είναι μεν ποιο φτηνό καύσιμο αλλά δεν είναι τόσο θερμόδυναμικό όσο το πετρέλαιο ή την βενζίνα! Μια χαρά είναι, χωρίς dpf - bio diesel - diesel gate - τρόμπες και μπεκ υψιλης...
Επειδη συχναζω σε συνεργεια για να πιω ουζακια με κολλημενους αυτοκινηταδες.... το τι βλεπω δεν λεγεται.
Χαμος.... οσο πιο απλο τοσο καλυτερα.
Στα diesel (περιφερειακά) αλλα και στα αμεσου ψεκασμου της psa και αλλων (ενδοκινητηριακα) γινεται ο χαμος ο ιδιος. Καθε μερα μια αλλη ιστορια καταστροφης αυτοκινητων.
Και μαλιστα οταν ακουν το κοστος επισκευης και των ανταλακτικων καραφλιαζει ο κοσμος. Βλεπεις κατο 308 turbo με διαλυμενα ελαστικα διοτι δεν εχει χρηματα ο κοσμος και οτι ειχε τα δινει ειτε για πολλαπλασιαστες ειτε για επικαθησεις κτλ. Τραγικη κατασταση.
Μην ξεχνας και τον εμμεσο ψεκασμο καυσιμου στο clio.... παρα πολυ σημαντικο
-
'Νταξ το τερμάτισες, πήρες την πραγματική μέτρηση του asteri και έβαλες στον αντίποδα την εργοστασιακή μέτρηση nedc? Ότι να ναι! Όχι ότι θα έχεις τεράστια διαφορά βέβαια αλλά ηρεμία...
-
'Νταξ το τερμάτισες, πήρες την πραγματική μέτρηση του asteri και έβαλες στον αντίποδα την εργοστασιακή μέτρηση nedc? Ότι να ναι! Όχι ότι θα έχεις τεράστια διαφορά βέβαια αλλά ηρεμία...
Αν αναφέρεσαι σε εμένα, τα σημεία στίξης τα αναγνωρίζεις;
Από εδώ το απόσπασμα.
-
Και επειδή το έβαλες σε εισαγωγικά πρέπει να φανταστούμε ότι αναφέρεσαι σε πηγή?
-
Πάντως 1750 χλμ. με 78 ευρώ σημαίνει 6,3λ/100 χλμ. Σε τι δρομους κινήθηκε το Κλιό, και με τι φορτίο?
-
Έχω 6λ/100χλμ. Με το Νταστερ το πετρέλαιο. Γ ια 1750 χλμ. Θα χρειαζόμουν 115 ευρώ. Εντυπωσιακά λίγα τα 78 ευρώ.μηπως έκανες λάθος παρόλο που αναφέρεσαι σε Κλιο
Δεν υπολόγισα και 5-6€ βενζίνη που έφαγα μέχρι τώρα, από τα ξεκινήματα και 20-25 χιλιόμετρα που έκανα με βενζίνη για δοκιμές. Πες 85€ για 1750 χιλιόμετρα.
-
Πάντως 1750 χλμ. με 78 ευρώ σημαίνει 6,3λ/100 χλμ. Σε τι δρομους κινήθηκε το Κλιό, και με τι φορτίο?
300χλμ ταξίδι με 3 άτομα, μέχρι 120-130χαω και τα υπόλοιπα ένα άτομο περιφερειακο-περιαστική μετακίνηση περιοχή Θεσσαλονίκης με ταχύτητες από 60-70 έως και 130φεύγα. Τα πρώτα χίλια χιλιόμετρα λόγω στρωσίματος, έως 3500 στροφές, μετά το άνοιγα σταδιακά. Ούτε κυνηγούσα οικονομία, ούτε το έσπαγα, νορμάλ ανοίγματα όταν ήρθε η ώρα. Υγραέριο 0.74€ από shell. Και όπως είπα, βάλτε 85€, γιατί έκαψε και μια γραμμή βενζίνη, τα ξεκινήματα πριν μπεί το υγραέριο (ούτε 30 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο), και καμιά εικοσαριά χιλιόμετρα πορεία με βενζίνη να δω πως πήγαινε...
-
Και επειδή το έβαλες σε εισαγωγικά πρέπει να φανταστούμε ότι αναφέρεσαι σε πηγή?
Θα έκανα quote τον εαυτό μου;
(Επίσης είχες 3 upvote σε ένα λάθος σου, δηλαδή άλλα 3 άτομα δεν κατάλαβαν ότι παρέθεσα απόσπασμα, προφανώς δεν το διάβασαν, γιατί αποκλείεται να μίλαγε κάποιους έτσι! Απλά έτσι, για την κόντρα και αντίθεση..)
Επίσης, το κείμενο ήταν κατατοπιστικότατο νομίζω πάνω σε αυτό που είχα να πω.
Το αναφέρω επειδή περίμενα συγκλονιστική οικονομία και δεν βλέπω να ισχύει κάτι τέτοιο, μάλιστα με πολύ βαρύτερη χρήση από ότι βλέπω έχεις κάνει, έχω πολύ χαμηλότερη κατανάλωση με Β hatch diesel, και οριακά και ο άλλος με το Duster (δηλαδή συγκρίνουμε μια μισή κατηγορία πάνω).
Όπως και να έχει το συμπέρασμα είναι ότι η βενζινουλα φαίνεται να είναι τελείως ασύμφορη αφού η διαφορά είναι συγκλονιστική σε σχέση με lpg/diesel.
-
Βασική προϋπόθεση για το νέο αμάξι, ήταν να μπορώ σε 5-6 χρόνια να το διώξω άνετα αν χρειαστεί. Με το diesel δεν παίζει τέτοια φάση, θα βγάζεις αγγελία για diesel και δεν θα το θέλει κανένας...
Ήδη το προηγούμενο euro5 diesel που πούλησα (punto evo), μόνο από επαρχία πήρανε. Σε 5-6 χρόνια ούτε εκεί θα τα θέλουν. Πλέον το diesel είναι πάντρεμα...
-
Κόντρα καμία! Δεν θα τσακωθούμε και για το Clio του asteris ( xaxaxa)! Και τα up vote που λες μπήκαν μάλλον γιατί και οι άλλοι κατάλαβαν το ίδιο με εμένα!
Στο θέμα μας! Το αέριο υποτίθεται ότι καίει 10-15% παραπάνω από την βενζίνα και λόγο του ότι είναι 60% φτηνότερο σαν καύσιμο (εμένα όλα τα βενζινάδικα γύρω μου το έχουν 0.62) τότε έχεις μια σημαντική μείωση κόστους! Σίγουρα υπάρχουν σύγχρονοι diesel κινητήρες που καίνε λιγότερο (ευρώ και καύσιμο) και σε βάθος 10ετιας σου έρχονται μια η άλλη (το extra κόστος αγοράς με τα service ή βλάβες του diesel) Αλλά όλα αυτά αν μπορείς να πεις με σιγουριά ότι το '22 -' 24 δεν ξεκινήσει καμία σταυροφορία για τα diesel, με όποιο ευφάνταστο τρόπο βρούνε εκεί στην Ε. Ε.
-
Πάντως 1750 χλμ. με 78 ευρώ σημαίνει 6,3λ/100 χλμ. Σε τι δρομους κινήθηκε το Κλιό, και με τι φορτίο?
Αξιοσημείωτο ότι αυτό το Renault καίει λιγότερα λίτρα υγραερίου απ' ότι θα έκαιγε βενζίνη σα μέσο όρο!
Σχεδόν καταρρίπτονται οι νόμοι της θερμοδυναμικής...
-
dstou wrote:
Πάντως 1750 χλμ. με 78 ευρώ σημαίνει 6,3λ/100 χλμ. Σε τι δρομους κινήθηκε το Κλιό, και με τι φορτίο?
Αξιοσημείωτο ότι αυτό το Renault καίει λιγότερα λίτρα υγραερίου απ' ότι θα έκαιγε βενζίνη σα μέσο όρο!
Σχεδόν καταρρίπτονται οι νόμοι της θερμοδυναμικής...
Το captur που είναι πιο μεγάλο πιο βαρύ στο fuelio που το καταγράφω στα 3.800 χλμ που έχω έχει μέση κατανάλωση 7,469 l/100km.lpg.
Και έχω πετύχει στις αρχές που είχα υπομονή και έβαζα συχνά το eco και 5, 65 και μία φορά 6,16.
-
dstou wrote:
Πάντως 1750 χλμ. με 78 ευρώ σημαίνει 6,3λ/100 χλμ. Σε τι δρομους κινήθηκε το Κλιό, και με τι φορτίο?
Αξιοσημείωτο ότι αυτό το Renault καίει λιγότερα λίτρα υγραερίου απ' ότι θα έκαιγε βενζίνη σα μέσο όρο!
Σχεδόν καταρρίπτονται οι νόμοι της θερμοδυναμικής...
Corsa του γείτονα, 1400 LPG εργοστασιακό του 19, γράφει 7 λίτρα υγραέριο /100 σε αντίστοιχες διαδρομές με τις δικές μου. Polo φίλου 1.0/95ps του 2018, γράφει 5.2/100 βενζίνη. Όλοι μαζί γάλλοι-γερμανοί στην συνομωσία, τι να πει κανείς...
Άμα ήταν να καίει 6.5 λίτρα βενζίνη το Clio, θα έπαιρνα κάνα Punto του 95, δεν θα έδινα τόσα λεφτά...
-
Fiesta 2009 lpg μετατροπή 7.2 στην πόλη, 5.8 εκτός, με αέριο.
-
Αυτές οι μετρήσεις είναι μεικτές; πώς ακριβώς μετράτε την αυτονομία/κατανάλωση;
-
Εγω 4,4 πλεον σε αδειους δρομους. Χεχε...
Μπεντζινα ωραιοτατη. Βαζω ομως αυτην με προσθετα οταν εχουν προσφορα
Λετε να παιρνει lpg;
-
Αυτές οι μετρήσεις είναι μεικτές; πώς ακριβώς μετράτε την αυτονομία/κατανάλωση;
Εμένα αυτά είναι τα λεφτά που βγήκαν από την τσέπη μου για να κάνω 1730 χιλιόμετρα. 78€. Και βάζω και 6-7€ βενζίνη (1/8 λεντάκι κατέβηκε, 50€ παίρνει περίπου το τεπόζιτο της βενζίνης), σύνολο 85€ για 1730 χιλιόμετρα. Σύνολικά περίπου 113 λίτρα υγραέριο. Άρα 6.5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα υγραέριο μέχρι τώρα μέσο όρο. 4.9€ τα 100 χιλιόμετρα για τιμή υγραερίου 0.75€ που βάζω εδώ σε κοντινό μου εταιρικό shell. Αν ήμουν Αθήνα με τιμές 0.61€ που βλέπω ότι έχετε κάτω, θα είχα δώσει 69€, δηλαδή 4€ τα 100χλμ.
Άμα σας φαίνονται εξωπραγματικά ή σας χαλάει το παραμυθάκι του πετρελαίου, ούτε που με νοιάζει, πάρτε πετρέλαιο. Για πόλη και περιαστικά, είναι πιο φτηνό από το πετρέλαιο. Για ταξίδια ή τρελό φόρτωμα, το πετρέλαιο είναι όντως οικονομικότερο. Και παντού φτηνότερο να ήταν το πετρέλαιο, εγώ πάλι υγραέριο θα έπαιρνα. Προτεραιότητα ήταν να μην ξαναπεράσω DPF-μπεκάκια-αντλίες-EGR που με γάνιασαν στο προηγούμενο αμάξι. Και να μην κάνει σαν τρακτέρ το πρωί, που 3 χρόνια δεν μπόρεσα να το συνηθίσω με τίποτα...
Renault Clio V