-
Επιεδη ειμαι απο ταμπλετ αραγμενος και βλεπω Γιαμαλη, δεν μπορω να γρψω ευκολα με χρωματισμενα γραμματα αναμεσα απο το ποστ σου, οποτε αν ξεχασω κατι δεν το αφηνω απλα δεν το θυμαμαι για να γραψω απαντηση.
-
Μου το εβαλαν με το ζορι το mild hybrid, μαλιστα με τον polivios ειχαμε συζητηση στο forum πριν κανα 2 ετη για να καταλαβουμε τι στα διαλα ειναι αυτο το πραγμα. Και εγω τα ιδια ελεγα....μα καλα για 3% διαφορα σε μικτο κυκλο κανετε ετσι; Δεν θα φαω γουρουνοπουλο το μεσημερι και θα εχω την ιδια μειωση, ελα ομως που ειναι 20% σε αστικο περιβαλλον συν 5 κιλα ροπης απο 1000 σ.α.λ
-
Η καταναλωση ειναι συγκεκριμενη οπου την επιβεβαιωσε και ο δευτςρος ιδιοκτητης του αυτοκινητου στο forum οπου εκανε και ο ιδιος το ιδιο τεστ ντραιβ και βρηκε και αυτος την ιδια διαφορα καταναώσης με το yaris hybtid. Δηλαδη τοσο μικρη που οικονομοτεχνικα δεν αξιζει η ακριβοτερη τιμη του yaris. Ο Φανης μαλιστα βρηκε πως οντως η μπαταρια του mild hybrid δυσκολα αδειαζει και γεμιζει σχετικα γρηγορα.
-
Οταν πρωτοβγηκε το αυτοκινητο ηταν φιναλιστ, νομιζω ως τριτο ή δευτερο ως καλυτερο αυτοκινητο της χρονιας παγκοσμιως. Στην αυστραλια το βραβευσαν ως καλύτερο αυτκινητο στην κστηγορια του την εποχη που βγηκε. Μαλιστα ολοι λενε πως ενα αυτοκινητο με τα σημερινα δεδομενα αναρτησης και ηλεκτρονικων βοηθηματων, υψηλοτατης ακαμψιας της πλατφορμας που ζυγιζει 840 κιλα ειναι απολαυση στις στροφες. Να μην το πω;
-
Τι να κανουμε, οντως ειναι υπερβολικα ησυχος ο κινητηρας του και μονο ο θορυβος τροχασμου ειναι καπως εντονος, το αναφερω σχεδον σε καθε ποστ, για να βοηθησω οποιον θελησει να το αγορασει. Δεν ειναι υποχρεωμενοι να διαβαζουν χιλιαδες σελιδες στο forum.
-
Σου βγαζω εργαισες, πηγες απο εντυπα πανεπιστημιων για τα χαρακτηριστικα των δυο καυσιμων, σου βαζω πηγη απο την wiki , σου λεω πως ολοι οι κατασκευαστες τελειωσαν με το diesel, σoυ βαζω παραδειγματα εταιριων που το γυριζουν πλεον στο 'mild hybrid' αλλα εσυ προσπαθεις να φερεις αντίρρηση...
-
Οσο γραφεις εσυ αυτα για το mild hybrid μου, εγω σκεφτομαι εδω και μερες το αυτοκινητο του 'γιου των αλλων'..... το clio με το εργοστασιακο lpg και το turbo εμμεσου ψεκασμου. Ωραιοτατη προταση, καλυπτει ολα τα 'τικ' ενος συγχρονου αυτοκινητου. (Το τελευταιο που εμαθα για τα φερμουαρ των επενδυσεων των καθισματων....με τρελαναν)
-
-
Για πες μας τωρα να βγαλουμε λαβρακι.
Θεωρεις με τις γνωσεις που εχεις οτι η χρηση adblue ΔΕΝ παραγει υποπροιοντα της αμμωνιας που αντιδρουν με το περιβαλλον και καταστρεφουν το οζον.
Λοιπον ερωτηση.
Συμφωνεις οτι το adblue παραγει ρυπους που εντεινουν την τρυπα του οζοντος;
Ενα ναι ή οχι.
όχι, με το όζον.
με αέρια του θερμοκηπίου έχει σχέση και όχι η αμμονία ένα από τα προιόντα της για αυτό βάζουν νέες παγίδες για αυτά.
-
piliourits wrote:
Προς το παρόν πάντως μεγαλώνει μόνο η τρύπα στη λογική που πονάει το μυαλό μου Λάπη... δε βαριέσαι, για όλα υπάρχει η πρώτη φορά, μετά τον μεγάλο έρωτα και την εξύψωση, ακολουθεί συνήθως η αποκαθήλωση...
Είναι κλασσικό το κόλπο, σε ρίχνει στις λάσπες, κάποια στιγμή σαν άνθρωπος, θα θες να βγεις από τη βρώμα και να συνεχίσεις την κανονική σου ζωή. Εκεί έχεις χάσει το argument, γιατί για κάποιο λόγο που μόνο οι 'μικροί' άνθρωποι ξέρουν και πιστεύουν, κάποιος πρέπει να 'χάσει'.
Κλασσικό προπαγανδιστικό κόλπο των ημιμαθών/αμαθων, πες πες, κάτι θα μείνει.
Δυστυχώς όπως έλεγε και η αγαπημένη μου σειρά του Channel 4 (2005)Nathan Barley 'the idiots are winning'.. μετά από 15 χρόνια μπορώ ρητά και συνειδητά να δηλώσω.
Yes, indeed. They won.
Το αφηνω απλα για να υπαρχει. Ειναι δειγμα του χαρακτηρα σου.
Αληθεια ποια 'η ζωη' που θελεις να συνεχισεις εδω στο forum και σε εμποδιζει η λασπωδης και βρώμικη κριτικη μου η οποια σε κρινει αυστηρα;
Τι ειδους 'καθαρη ζωη' στο forum ειναι αυτη που δεν θελει της κριτικης την λασπη οταν παραθετεις τα οικολογικα χαρακτηριστικα των diesel.
Μαλιστα ενδυναμώνεις το επιχειρημα σου με την 'αντικειμενικη' επικληση της οικολογικης αυθεντιας σου, οντας οργανωμενος οικολογος, υπονοοντας οτι οσοι ασκουν κριτικη στο diesel εχουν μισος ή οτιδηποτε αλλο υπογειο μπορει να σκέφτεσαι.
Οι συνοδοιπόροι σου οικολογοι, γνωριζουν το τι λες;
Ξερουν τις αποψεις σου που δεν επιδεχονται κριτικης στο ιδιο επιπεδο που πρωτος ασκησες κριτικη; (Το να λες σε καποιον 'live and let live' οταν παραθετει με στοιχεια γενικως στο forum μια κριτικη, ειναι ιδιο επιπεδο κριτικης με το να κρινεις εναν οικολογο που θυσιαζει τις ιδεες του για ενα 3d panel οθονης).
Οποτε αν αυτο εννοεις 'λασπη' τοτε σου την επεστρεψα για να μην την ψαχνεις. Σε βοηθησα κιολας.
Δες ως τριτο προσωπο την ολη φάση και θα δεις την εικονα που βγαζεις.
Ουτε αναφορα κανω ουτε τιποτα.
Μπαινεις στην συζητηση οχι για να αντιλογησεις και να αναιρεσεις με στοιχεια ή εστω εμπειρια σου τα λεγομενα μου ακομα και με εντονο τροπο.
Μπαινεις χωρις να εχεις να προσθεσεις τιποτα στην κουβεντα με σκοπο να προσβαλεις προσωπικοτητες. Δεν προσβαλλομαι ....ξερεις γιατι;
Γιατι τα να ανεφερες σε πρωτη φάση το live and let live με γκρουβυ και μποχιμιαμ στυλακι και τωρα το τσανελφορ με την αγαπημενη σου σειρα ψαχνοντας ευφυείς τροπους για να τονίσεις το ποσο ηλιθιος ειμαι, χωρις να εχεις τα κοτσια να το πεις στα ισα και σταρατα, αυτα απο μονα τους συντελλουν την απαντηση μου σε εσενα.
Τον ίδιο τρόπο επελεξε και ενας αλλος συμφορουμιτης καθως δεν ειχε το θαρρος να μου πει καταμουτρα οτι με θεωρουσε ηλιθιο και εψαχνε να βρει πλαγιους τροπους. Μετα εψαχνε τροπο να δικαιολογησει τα ποσταρισματα του με διακαιολογιες....... υψηλης διανοησης.
Αν παλι δεν καταλαβαινεις αυτο που σου λεω ως 'απαντηση μου', τοτε δεν θα μπορεσεις οσες φορες και αν στο εξηγησω. Ειναι απλα το στυλ σου, και ο τροπος που βλεπεις τον κοσμο γυρω σου.
Υ.γ Συμβουλη στους εγκεφαλους και μορφωμένους του forum μας. Μεινεται μακρυα απο ηλιθιους σαν εμενα. Δειτε καλυτερα τις σειρες σας στην τηλεοραση
-
-
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault-removes-diesel-engines-all-models-except-megane
Λογικό και αναμενόμενο με τις ανακοινώσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς και το πόσο χάλια είναι σε θέμα μη-CO2 ρύπων.
-
Όλοι βιάζονται να εγκαταλείψουν τους ντίζελ που όπως γράψατε πολλοί κατεβάζουν τον μέσο όρο των εκπομπών του στόλο τους. Τι έχουν όμως ως εναλλακτική ; Που θα βρουν μπαταρίες για ηλεκτρικά , έστω για full hybrid ;
Μάλλον δεν είχαν προνοήσει, η μεγάλη πλειοψηφία τουλάχιστον γιατί απλά δεν περίμεναν τις μέγιστες μ@λ@ κίες της VW με το dieselgate που καταρράκωσαν την φήμη των 'καθαρών' ντίζελ και τους έβγαλαν πολύ πρόωρα από την παραγωγή χωρίς εναλλακτική . Πληρώστε τώρα στην TESLA δις για δικαιώματα ρύπων και ψάξτε για εργοστάσιο δευτέρας διαλογής σε κάποια τριτοκοσμική χώρα για να πάρετε σειρά έστω για τις μικρές μπαταρίες της λύσης ανάγκης των mild hybrid .
Λύση απελπισίας τα mild hybrid και όποτε βλέπω εταιρίες που έχουν στην γκάμα τους μόνο τέτοια καταλαβαίνω ότι :
-είναι δορυφόροι του αρχηγού που δεν τους δίνει από το πάνω ράφι γιατί πρέπει να υπάρχουν και φθηνά για τους φτωχούς πχ toyota suzuki hellas ... αρχηγός δορυφόρος φτωχός
-όπου να είναι κλείνουν, φυσικά είναι πολύ μεγάλες για να εξαφανιστούν ,εξαγορές από Κινέζους λοιπόν και κρατάμε το ερευνητικό κέντρο στην κλαμουράτη χώρα της Ευρώπης για το πρεστίζ πχ όπως έγινε με την volvo .
Η VW βέβαια παρόλα τα εξοντωτικά πρόστιμα θα την γλυτώσει γιατί η γερμανική κυβέρνηση με την τεράστια πίεση που μπορεί να εξασκήσει αλλά κυρίως με το γενναιόδωρο λάδωμα θα βρει και πρώτες ύλες και θα φτιάξει εργοστάσια για να βοηθήσει την ανάπτυξη του τρίτου κόσμου μωρέ , θα πάρουν και τα εργοστάσια της πράσινες διακρίσεις ...μέχρι το επόμενο σκάνδαλο!
-
Lap wrote:
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault-removes-diesel-engines-all-models-except-megane
Λογικό και αναμενόμενο με τις ανακοινώσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς και το πόσο χάλια είναι σε θέμα μη-CO2 ρύπων.
Τα nox τα μηδενισαν σε εντυπωσιακο βαθμο. Οπως και τα pm ... το θεμα θεωρω πως ειναι η ουρια.
- Γιατι μειωνει την αξιοπιστια των μετα τον κινητηρα περιβαλλοντικων συστηματων.
2 Παραγουν υποπροιοντα της αμμωνίας οπου ενα απο αυτα ειναι απιστευτα βλαβερο για το περιβαλλον, πολυ χειροτερο και απο το Co2.
-
Τα nox τα μηδενισαν σε εντυπωσιακο βαθμο. Οπως και τα pm ... το θεμα θεωρω πως ειναι η ουρια.
- Γιατι μειωνει την αξιοπιστια των μετα τον κινητηρα περιβαλλοντικων συστηματων.
2 Παραγουν υποπροιοντα της αμμωνίας οπου ενα απο αυτα ειναι απιστευτα βλαβερο για το περιβαλλον, πολυ χειροτερο και απο το Co2.
Αυτά από πού προκύπτουν Lap;
-
Απο πηγες οικολογικων οργανωσεων οπου αναλυουν τους ρυπους, απο στατιστικες πηγες βλαβων εταιριών με στολους αυτοκινητων, απο μελετες για την συμπεριφορα των επικαθησεων του adblue, forums, επικοινωνια με συνεργεια κτλ.
Αλλα και δια την άτοπον εππγαγωη. Ολοι οι κατασκευαστες σταματουν το diesel.
Εχω βαλει καποια στοιχεια δυο σελιδες πιο πριν.
-
Απο πηγες οικολογικων οργανωσεων οπου αναλυουν τους ρυπους, απο στατιστικες πηγες βλαβων εταιριών με στολους αυτοκινητων, απο μελετες για την συμπεριφορα των επικαθησεων του adblue, forums, επικοινωνια με συνεργεια κτλ.
Αλλα και δια την άτοπον εππγαγωη. Ολοι οι κατασκευαστες σταματουν το diesel.
Εχω βαλει καποια στοιχεια δυο σελιδες πιο πριν.
Τα γνωρίζω τα στοιχεία στα οποία αναφέρεσαι. Είχα πολλές ώρες που τα μελετούσα προχθές το βράδυ. Αλλά δεν είδα να προκύπτουν όσα λες, τουλάχιστον από αυτά που έχεις παραθέσει στη σελίδα 41.
-
Τι δεν ειδες;
Πες μου.
Γιαντην αξιοπιστια.
Προσωπικη εμπειρα απο συνεργεια αλλα σε αυτο βαλε μηδεν συντελεστη. Δεν ειμαι κατι αξιολογο.
Πανε σε στοιχεια εταιρειων στολων αυτοκινητου, αναφερουν παρα πολλα θεματα με το adblue , ειτε λογω χαζομαρας των ιδικτητων (οκ αυτο δεν μετρα) ειτε λογω επικαθησεων του adblue οταν εξατμιζεται το νερο υπο συγκεκριμενες συνθηκες.
Για να το υπογραμμισω εβαλα πολυτεχνικη μελετη του 2019. Οπου εξεταζει επικαθησεις και κρυσταλοποιηση
- Αμφισβητεις τα υποπροιοντα της αμμωνιας που παραγονται απο το adblue; τα ανακοινωνουν οι ιδιοι οι κατασκευαστες.
Αν ψαξεις να βρεις τι ειναι αυτοι οι ρυποι θα διαπιστωσεις αυτα που ποσταρω
Ο superat ειπε κατι για παγιδα, οποτε κρατω μια πισισνη για το diesel , αλλα δεν το εχω βρει αλλου σε σχετικα αρθρα....μεχρι στιγμης.
- Σε δυο ετη (χοντρικα) θα φτασει ως ποσοστο, το 97% των αυτοκινητων να εγκαταλείπουν το diesel.....το ερωτημα ....Γιατι;
Υ.γ δεν εχω θεμα με το diesel ως καυσιμο οικονομιας. Χαζος ειμαι να πληρωνω; την αληθεια ψαχνω, αν πραγμστικα κανει τον αερα μας χειροτερο. Το οτι ειναι πολυ οικονομικο εχει να κανει με την επιλογη μικροτερης φορολογησης του εναντι της βενζινης. Αν εξισωθουν οι φοροι, τελειωνει το diesel . Οικονομοτεχνικα δεν θα ειναι επικερδες.
Το οτι, ολοι οι κατασκευαστες σταματουν τους diesel με βαζει σε σκεψεις πως περιμενουν οι αρχες σχεδον ολοι οι κατασκευαστες να σταματησουν την παραγωγη diesel μοτερ, ωστε να μην εχουν μεγαλες απωλειες κερδων, και μολις γινει αυτο....θα επελθει η εξισωση φορου των δυο καυσιμων. Διοτι οαν συμβει αυτο εχοντας τον μισο στολο προς πωληση με dieselολινητηρα, θα πανε απατα. Δεν εχουν οικονομικο συμφερον για την μεση χρηση ενος οδηγου.
Αλλωστε diesel καταναλαωνει και ενα euro 4 και ενα euro 5 diesel τα οποια πλεον κανεις δεν αμφισβητει οτι ειναι απίστευτα ρυπογόνα οχι μονο για τις πολεις μας αλλα γενικα για την ατμοσφαιρα, συγκριτιλα με τα euro 4 και euro 5 βενζινοκινητα.
-
Απλά είναι ακριβό να παράξεις φθηνό κινητήρα diesel, συγκεκριμένα της Renault είναι ξεπερασμένος ήδη από την προηγούμενη γενιά σε σχέση με τον 1.5 PSA, ακόμη και ο 115 άλογα χάνει σε επιδόσεις/κατανάλωση/CO2 σε σχέση με τον 100 και από τον αντίστοιχο 115 VAG. για τον 85 να μην μιλήσουμε γιατί αποδίδει χειρότερα και από diesel 20ετιας.
Για να φτιάξει κινητήρα με τα καινούργια πρότυπα θα ήθελε ανασχεδιασμό και ακριβά φίλτρα. Είναι γεγονός ότι στα μικρά αυτοκίνητα δεν συμφέρει να σχεδιάσουν καινούργιο κινητήρα για πολλούς κ διάφορους λόγους, με σημαντικότερο ότι χρησιμεύουν κυρίως για αστικές μετακινήσεις, οπότε εκεί μειώνονται τα πλεονεκτήματα του diesel. Όταν όμως θες ένα C suv για βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο, τότε ένα σύγχρονο diesel έχει τρομερά πλεονεκτήματα.
-
Υ.γ δεν εχω θεμα με το diesel ως καυσιμο οικονομιας. Χαζος ειμαι να πληρωνω; την αληθεια ψαχνω, αν πραγμστικα κανει τον αερα μας χειροτερο. Το οτι ειναι πολυ οικονομικο εχει να κανει με την επιλογη μικροτερης φορολογησης του εναντι της βενζινης. Αν εξισωθουν οι φοροι, τελειωνει το diesel . Οικονομοτεχνικα δεν θα ειναι επικερδες.
Δεν συμφωνώ με αυτό που λες γιατί
τα βενζινοκίνητα στα χαρτιά κάνουν παπάδες στην πράξη (εκτός από την λαμπρή εξαίρεση της **suzuki στα μικρά της αυτοκίνητα ***) έχουν πολύ μεγάλες αποκλίσεις οι ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις πραγματικές ακόμα και τώρα στα μοντέλα 2020.
το 2005 όπως έγραψα και σε άλλο τοπικό αγοράστηκε corsa cdti αντί του αντίστοιχου βενζινοκίνητου, τότε το πετρέλαιο είχε 10 λεπτα ακριβότερα 0,7 η βενζίνη 0,8 το πετρέλαιο ακόμα και τότε συνέφερε καλλίτερα το ντίζελ ! άσε που αποδείχθηκε παλικάρι και επιβίωσε πάνω από 6ετία με τα βρώμικα πετρέλαιο απο ΑΠ , τώρα περνάει ζάχαρη με vpower diesel και στα 370000χλμ δεν καπνίζει καθόλου!
*σε κάτι sx4 vitara τα ντίζελ με τα 120 ταίριαζαν καλλίτερα και πιο οικονομικά και γρήγορα.
ΥΓ επειδή κάποτε ζήτησες 2λιτρο ατμόσφαιρα πάρε και vvti και στην εξαγωγή και στην εισαγωγή και έμμεσος και άμεσος ψεκασμός και 175 άλογα και 138 γρ ρύποι να κυκλοφορεί κάθε μέρα στον δακτύλιο.
-
Υ.γ Ειναι τοσο φυηνα τα rav;;;;;;;
Τρέχει προσφορά στην πράξη αν δεν σε ενδιαφέρουν τα υβριδικά/ αυτόματα /4X4 παιζει να το πάρεις φθηνότερα από chr!
-
Χωρις πλακα τωρα....τι τιμη ηταν αυτη....ζαλιστηκα. εχεις ενα c1 ή aygo για την πολη σε leasing και ενα τετοιο για σαββατοκυριακα.
Οσο για τα mild hybrid εβαλα το i20, που δεν φημιζεται για την χαμηλη του καταναλωση, που εγραψε σε δοκιμη πολης περιουδικου 4,9 λίτρα/100 χλμ Αντε σε ενα diesel να ηταν 4,2.
Οποτε μενει μονο η χαμηλη φορολογηση του diesel για το οποιο υπολογίσιμο κερδος.
Τα οφελη ομως για την δημοσια υγεια, ατμοσφαιρα δεν ειναι ορατα αλλα σημαντικα.
-
Φυσικα, για ολα θα υπαρχει ενα φιλτρο ....αλλα αυτο το φιλτρο θα ναι καταλυτης ο οποιος τι υποπαραγωγα θα εχει;
Αρχιζει και γινεται δηλαδη μια αλυσίδα το ολο θεμα και εχουμε φτασει στα 7 -8 φιλτρα και ισως 10!!!!
Και δεν βλεπουμε τον ελεφαντα στο δωματιο. Ο ελεφαντας εχει τεχνικη εξηγηση.
Οτι με φτωχο μιγμα (για να εχει χαμηλα νουμερα καταναλωσης που θαυμαζουν οι ιδιοκτητες τους, ειδαλλως με turbo και λιγοτερα Nox θα ειχαν παρομοια καταναώση με τα βενζίνης και υψηλοτερα Co2) και υψηλη συμπιεση παραγονται 'τονοι' Nox που καταστρεφουν την υγεια των οδηγων τους. Αν παμε να σταματησουμε αυτα τα Nox με χημικες ενωσεις παραγουμε αλλα υποπροιοντα που καταστρεφουν το περιβαλλον πολυ περισσοτερο απο το Co2.,..και παει αλυσίδα το θεμα.
Το θεμα ει αι που σταματαμε με τα after treatment. Δηλαδη μειωνουμε ενα ρυπο αυξανουμε αλλον επικίνδυνο. Η απλα βλεπουμε το θεμα διαφορετικα απο την αρχη βαζοντας μεσα και το παραγοντα του κοστους. Δεν αντιλεγω.
Αλλα γιατι βγαζεται απ εξω το κοστος στα mild hybrid και hybrid ....και αυτα ακριβα συστατικα εχουν. Αρα αυτο το επιχειρημα ειναι καπως αιολο
Υ.γ Ειναι τοσο φυηνα τα rav;;;;;;;
-
Εγώ πάντως που ήθελα βενζίνη τελικά αγόρασα ντήζελ. Δεν βρήκα τίποτα μεταχειρισμένο 3-4 ετών που να μην ήταν ντήζελ! Τούρμπο, δίλιτρο, 190 ίπποι και κυκλοφορεί κάθε μέρα στον δακτύλιο.
Πάντως ότι τα μικρά ντήζελ πέθαναν φάινεται. Η BMW έβγαλε 1500άρι ντήζελ, τον έβαλε σε δυο μοντέλα και ήδη τον καταργεί...
-
Επειδή πέρα από τα αυτοκίνητα , μου αρέσουν τα πλοία και τα τρένα , διαβάζω σε σχετικά με τα τραίνα σάιτ , ότι προχωράει πολύ γρήγορα η τεχνολογία του υδρογόνου σε αυτά .
Μάλιστα και ο ΔΣ της Τραινοσέ είπε ότι οι Ιταλοί σκέφτονται να επενδύσουν σε τέτοια τρένα .
Τώρα διάβασα ότι από το 2023 η Τάλγκο που φτιάχνει τρένα ετοιμάζει νέες γενιές με υδρογόνο .
https://www.railway-technology.com/news/talgo-plans-to-roll-out-hydrogen-train-by-2023/
Επειδή λοιπόν μιλάμε για πολύ σύντομο χρόνο σε εμπορική λειτουργία τέτοιων τρένων , είναι προφανές ότι εύκολα τέτοια τεχνολογία θα περάσει σε φορτηγά , λεωφορεία και ακόμα σε μικρά επαγγελματικά οχήματα .
Αν αυτό συμβεί τότε σίγουρα οι θερμικοί κινητήρες θα έχουν μικρό μέλλον .
-
Mοτερούκλα ο 1.5dci της Ρενώ/Νισσάν, τον έχω οδηγήσει σε τουλάχιστον 6 αμάξια, με τα δύο εξ' αυτών έχω κάνει κοντά 300.000 χλμ. ΡΟΠΑΚΛΑ από χαμηλά, τράβηγμα γερό μέχρι τις 4.500 σαλ., φοβερή οικονομία. Είκοσι χρόνια στην πρώτη γραμμή, euro6d τώρα και συνεχίζει (με εσωτερικές αλλαγές φυσικά). Kάτι βαγέκουλες 1.6τδι και κάτι ΠΣΑ 1.4 με 68 αφηνιασμένους ΗΡ τους έχει για πρωινό. Από τα πολύ σοβαρά μοτέρ των τελευταίων ετών, στυλοβάτης της γκάμας πάμπολλων εργοστασίων σε όλες τις ηπείρους.
-
Σταματα απο ολα τα ρενω εκτος μεγκαν
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά