-
-
Χεχε,
και ομως πιο βαθυ γδουπο και αισθηση εχουν οι πορτες το swift... ιδιαιτερα στο πορτπαγκαζ ,....ακους ενα παρα πολυ βαθυ γδουπο που ουτε golf και a3 δεν εχει.
Οταν το κλεινεις μπροστα σε φιλους κανεις και επίδειξη κλεισίματος πορτπαγκαζ

Δεν μπορω να καταλάβω γιατι τετοιος βαθυς ηχος;
Ισως εχει να κανει με την σχεδιαση της 5ης πορτας και τον αερα που εγκλωβίζεται οταν κλεινει.
Μιλαμε για γδουπο βαθυυυυυ, οχι αστεια.
Παντως απο παντου κλβεουν βαρος, οπου βρουν.
@Εδω δοκιμη της απλης τετρακινησης των ignis και swift ...Οκ στα πολυ δυσκολα δεν θα φτασει την τετρακινηση του Jimmy αλλα μια χαρα τα παει, πολυ παραπανω απο οτι περιμενεις, ειναι παρα πολυ ικανο, αλλωστε και στην πραξη μεσα στην λασπη βοηθα το οτι ειναι και πολυ ελαφρύ, κατω απο 1 τονο.
Υ.γ Εχει ειδικο λογισμικο που μεσω του αντισπιν και esp εξεταζει τις συνθηκες και στελνει πιο σωστα την σωστη ροπη στους τροχους ενεργοποιοντας την ηλεκτρονικη πεταλουδα και τα φρενα. (Εκεινο το κουμπάκι που πατάει κατα το test). Οπου δεν μπορει ....απλα παιρνεις φορα.
-
Το Jimny είναι κατσίκι. Ειδικού σκοπού. Αλλά για το Swift 4X4 τι παίζεi;
-
Σου εδειξα ρε συ ...την ιδια ακριβως τετρακινηση εχει με το ignis. Swift,ignis το ιδιο αυτοκινητο ειναι. Το ενα πιο Kei car το αλλο πιο οδηγοκεντρικο, κλασικο δηλαδη swift. Αλλα και στα σασι, κινητηρα και τετρακινηση ειναι τα ιδια. Στο ιδιο πλαισιο ηταν και το υπερτατο turbo baleno...αλλα τεσπα

Σαν να λεμε fiat panda και fiat 500
-
Σου εδειξα ρε συ ...την ιδια ακριβως τετρακινηση εχει με το ignis. Swift,ignis το ιδιο αυτοκινητο ειναι. Το ενα πιο Kei car το αλλο πιο οδηγοκεντρικο, κλασικο δηλαδη swift. Αλλα και στα σασι, κινητηρα και τετρακινηση ειναι τα ιδια. Στο ιδιο πλαισιο ηταν και το υπερτατο turbo baleno...αλλα τεσπα

Σαν να λεμε fit panda και fiat 500
κατάλαβα. τη καρδιά μου έχει κλέψει το Ecosport βέβαια, SUV σχεδόν καθαρόαιμο (το 4Χ4), μάλλον θα πάρω κάνα scooter να ηρεμήσω, και θα τα δω από του χρόνου πάλι. Να δούμε πως θα εξελιχθούν και οι ανάγκες μας το 21 γιατί μάλλον θα είναι περισσότερο περίεργο από το 20..καλά να είμαστε..
-
Τώρα που επέστρεψε ο Λαπ μπορούμε να συζητήσουμε επιτέλους σε αυτό το θέμα...αχαχα!!
Αρκετά γρήγορο και πολύ καλό στον δρόμο. Αντικειμενικά το μεγαλύτερο του πρόβλημα είναι η τιμή, όπως τα έγραφα πριν μερικές εβδομάδες. Έχει €2.000 πάνω από το Φιεστα και είναι πιο αργό με ίδια κατανάλωση. Δηλαδή δεν υπερτερεί πουθενά έναντι του Φιέστα και ζητάει και πιο πολλά χρήματα. Κατά τα άλλα πολύ καλό και με την σωστή τιμή πιστεύω ότι θ αβλέπαμε αρκετά στον δρόμο.
'Το μειονέκτημα του Swift Sport ήταν και παραμένει η υψηλή τιμή, η οποία τσίμπησε περίπου €1.500 και έφτασε στις €21.130 με την ανανέωση, οπότε μπήκε στα λημέρια των μικρών GTi με 200 PS. Από την άλλη, το ήδη πλούσιο πακέτο εξοπλισμού απέκτησε επιπλέον Blind Sport Monitoring, Rear Cross Traffic Alert και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, ενώ η κατανάλωση είναι αντικειμενικά χαμηλή. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο έπεσε κατά 0,5 lt/100 km στα 7,4'
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-sport-48v-hybrid
-
Xαχαχα,
Πριν χρονια ειχα συναντησει αν θυμαμαι σωστα σε ενα κομβοϊ του drive τον δημοσιογραφο οου κανει το τεστ αυτο, και μαζι με παρεα του πιασαμε κουβεντα. Εχει μεγαλη τρελα και παθος. Μιλαμε για παθος για τα ιαπωνικα κτλ type r και ετσι ο τυπος.
Μ αρεσε πολυ ως ανθρωπος, και οτι λεει τον διαβαζω προσεκτικα. Απο κοντα καμια σχεση με το στυλ που γραφει...σαν μικρο παιδι ειναι που παει στο λουναπαρκ
Στο site γραφουν λιγα αλλα σίγουρα στο περιοδικο γραφουν περισσοτερα.
Οντως αρχιζουν και ξεφευγουν. Δεν ξερω αν παιζει ρολο και το σκαλοπατι του φορου και ο 10% δασμος....αλλα οντως ανεβαινουν οι τιμες.
Στα ματια μλυ ειναι πιο ομορφο το swift sport απο το fiesta αλλα συγκριτικα με το st line full extra οντως ειναι καπως τσιμπημένο το suzuki
Υ.γ θερμαινομενους καθρέφτες εχει και εμενα που ειναι προ fl....Δεν ειχει το sport;;;;;
Ξεχασε να πει για την αναγνωριση σηματων.
-
Δεν νομίζω το sport να είναι πιο αργό από το 155αρι φιέστα, με εξαίρεση την τελική.
-
Εγω μονο τον δασμο θα εβγαζα και μια χαρα θα το εβλεπα. Αντε πες και τις εκπτωσεις που κανουν οπως κανα 600αρι κατω.
Ειναι παρα πολυ καλο, εδω ειναι σχεδον τελειο μικρο το απλο, εκτος απο τον ηχο τροχασμου....φαντασου αυτο.
8 δευτερα τωρα που ειναι ολοκαινουργιο. Σε 10.000 χλμ αργοτερα το 7,5 -7,8 θα το εχει ως ρεαλιστικο σεναριο.
Το θεμα ειναι πως σε δοκιμες βλεπω πως αν το πας χαλαρα γραφει και αυτο κατι 5,5 λιτρα /100 χλμ.
Ιδιαιτερα στην δοκιμη αυτη, κατα το τεστ εγραψε 5 λιτρα/100χλμ. Μιλαμε για αυτοκινητο με 8' ή λιγο πιο κατω απο 8' 0-100 και δυνατες ρεπριζ. Εχει χαμηλοτερη κατανάλση απο kia picanto 1.0 60hp. Καλα για οδηγικη αισθηση συγκριτικα με το picanto, δεν κανω συγλριση. Σαν αγωνιστικο ειναι το swift sport μπροστα του.
Εδω δειτε:
-
Το ποσο ευκολα μπαινοβγαινεις σαν να ηταν suv ...δεν σκυβεις για να μπεις σε σπηλια οπως τα αλλα. (Το εχω παει στονκατάήλο στιγμιότυπο)
-
Τι ωραιες αλλσγες κανει το κιβωτιο του.
-
-
Βλέποντας τις τιμές και τον υπερπλήρη εξοπλισμό του Swift GLX ένα ερώτημα μου δημιουργείται: Πως συγκρίνονται τα συστήματα του swift (εννοώ το ACC, lane assist, city break, blind spot alert) με εκείνα των γερμανικών (VAG); Είναι το ίδιο πράγμα ή το Suzuki εμφανίζεται πιο 'χαζό'-'δυσλειτουργικό' σε αυτά;
-
Δεν μπορω να σου απαντησω σε αυτο.
Μπορω να σου περιγραψω οσο μπορω αντικειμενικα του swift.
Το city brake ειδοποιει σχετικα ευκολα. Δηλαδη θελει να φρενερεις προοδευτικα και απαλα κατα την κινηαη στν πολη. Δεν θελει να κολλας αποτομα στον μπροστινο. Με τον καιρο μαθαινεις να οδηγεις πολυ ευγενικα και δεν χτπυα πουε το συστημα. Το ξεχνας οτι το εχει. Σε εκπαιδευει με λιγα λογια.
Σπανιοτατα περναει στο δευτερο επιπεδο προστασιας, ενεργοποιωντας μονο του τα φρενα του αυτοκινητου.
Για παραδειγμα:
Σε φαναρι που εχει δυο ή τρεις λωριδες για ευθεια εχει και μια λωριδα για στροφη προς τα αριστερα. Στην λωριδα αυτην περιμενει ενα αυτοκινητο το πρασινο φαναρι για να στριψει. Εσυ ερχεσαι απο την κεντρικη λεωφορο και μπαινεος στην λωριδα για να στριψεις και πλησιαζεις τον σταματημενο με σχετικη ταχυτητα.
Συνηθως, ολοι μας ερχομαστε με πολλα και φρεναρουμε εντονα πριν σταματησουμε. Σε αυτο το στυλ οδηγησης θα βαρεσει ο αισθητηρας και θα σε ειδοποιησει οτο υπαρχει εμποδιο μπροστα..... Εσυ το ξερεςι βεβαια οτι εχει αυτοκινητο αλλα σε εκνευριζει επειδη στο θυμιζει.
Αν πλησιασεις απαλα, με ιαπωνικη ευγενεια θα προσέθετα, τοτε δεν ακουγεται τιποτα και δεν ακουγεται καμια ειδοποίηση και κανενας αισθητηρας.
Το ιδιο και με τους πεζους. Αν τρεχεις στα στενα της πολης και εχει πεζο που περιμενει να περασει απεναντι ειτε πλησιασει απότομα το κρασπεδο του δρομου τοτε βαραει ξανα το συστημα. *
Εχει κανει καποια τρελα οπως αυτοματο φρεναρισμα με μια σημαια που ξεδιολωθηκε σε στενο με μαγαζακια, οπου νομιζε οτι κατι πεταχτηκε μπροστα στο αυτοκινητο.
Επεισης διαβαζει και τα δίκυκλα κατα 90% των περιπτώσεων οταν συτα κινουνται στην ιδια πορεια με εσενα μπροστα σου. Και 99% οταν διερχονται απο μπροστα σου. Αφηνω και 1% διοτι ηλεκτρονικα αυτα...ποτε δεν ξερεις.
Επισης λειτουργει κανονικα και τη νυχτα.
Το acc λειτουργει μεχρι στιγμης αψογα. Ειναι απλα τελειο και αλλάζει τα ταξιδια. Ασε που γραφει κατι νουμερα καταναλωσης βγαλμενα απο δοκιμες επιστημονικης φαντασιας. Κατι 4,5 ή 4,2 λ/100χλμ με ταχυτητες αυτοκινητοδρομου. Με το ποδι στο πενταλ στην ιδια διαδρομη γραφεις καπου στα 5,2 λ/100χλμ, κτλ.
- ο κινητηρας του ατμοσφαιρικου ειναι τοσο αθορυβος στην πολη που νομιζεις οτι κινηται με ηλεκτρισμο. Δεν ακουγεται απολυτως τιποτα κατα την κινηση μεχρι τα 30-40 χλμ/ωρα οταν υπαρχει η κλασικη βουη μιας πολης. Με αποτέλεσμα οταν περπατουν πεζοι στην μεση του δρομου, δεν ακουν απο ποσω τους του αυτοκινητο. Ετσι οταν εχεις ανοιχτα τα παραθυρα ακουν το 'μπιπ μπιπ' απο το συστημα αναγωνρισης πεζων και τοτε γυριζουν να δουν πισω τους τι ειναι συτος ο ηχος...και τρομαζουν οταν βλεπουν πως υπηρχε τοση ωρα το swift....χεχε
Αν επιλέξεις να πατησεις την κορνα γινεσαι ρεζιλι. Εχει την πιο γελοια κορνα που εχω ακουσει και μαλιστα τρυπαει και τυμπανα. Σαν τον ροουντ ράννερ ακουγεται.

-
Δεν νομίζω το sport να είναι πιο αργό από το 155αρι φιέστα, με εξαίρεση την τελική.
Συμφωνα με τους 4Τ (αλλά και την λογική) είναι αρκετά πιο αργό:
Swift:
'με το «0-100» να έρχεται πλέον σε 9,1 δλ. (8,1 το προηγούμενο), αλλά την τελική του ταχύτητα να παραμένει στα 210 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση όντως έχει επηρεαστεί θετικά, με αυτήν της δοκιμής μας να κυμαίνεται εύκολα στα 7,5 λίτρα/100 χλμ., όταν με το προκάτοχο σημειώναμε συνήθως τιμές πάνω από 8 λίτρα/100 χλμ. 'Fiesta:
'με τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε 7,9 δευτερόλεπτα, την ώρα που η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 219 χλμ./ώρα.την ίδια ώρα που η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας κυμαίνεται στα 7,9 λίτρα/100 χλμ., τιμή που άνετα πέφτει και πολύ πιο χαμηλά.'Δυστυχώς δεν έχω τα αντίστοιχα τεύχη για επιδόσεις σε ρεπρίζ. Το Swift ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο (όπως έχω ξαναγράψει εαν ερχόταν με το αυτόματο 6αρι το είχα αγοράσει 'εχτές'!!!) που αδικείται από την τιμή του. Είναι πάρα πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει. Με μια τιμή στα €19.000 θα ήταν καλή αγορά και στα €18.000 ευκαιρία (όπως ήταν κάποτες οι Σούζουκες).
-
Εδω δειτε:
-
Το ποσο ευκολα μπαινοβγαινεις σαν να ηταν suv ...δεν σκυβεις για να μπεις σε σπηλια οπως τα αλλα. (Το εχω παει στονκατάήλο στιγμιότυπο)
-
Τι ωραιες αλλσγες κανει το κιβωτιο του.
Ωραίο αμαξάκι, τα χουμε πει, αλλά στο συγκεκριμένο χρώμα και ζάντα, μοιάζει με όχημα που θα οδηγούσε o Spadino πριν βγάλει λεφτά η οικογένεια!

-
-
Κατατοπιστικότατος @Lap thank you!
-
Φάνη, 0-100 το Drive μετράει 8 ξερό για το υβριδικό σουιφτ. Οι ρεπρίζ του είναι από 0,5 έως 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορες σε σχέση με το 140αρι.
-
Δεν έβαλα το Drive γιατί δεν μέτρησε το Φιέστα, οπότε δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Οπότε έβαλα από ένα περιοδικό που έχιε μετρήσει και τα 2 με τον ίδιο τρόπο στο ίδιο σημείο.
-
Για το 9,1 που λένε, προφσνώς εννοούν την εργοστασιακή τιμή που δίνει η σουζουκι. Πουθενά δεν το έχουν μετρήσει τόσο λίγο.
-
Ωραία το έχεις προσλάβει. Και εγώ κάπως έτσι το έχω στο μυαλό μου.
Για την συζήτηση.
Επιδόσεις swift sport hybrid
Απόδοση 129 PS/5.500 rpm, 235 Nm/2.000-3.000 rpm
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8”
0-160 km/h 19,9”
0-400 m 15,8” @ 144,6 km/h
0-1.000 m 28,8” @ 179,9 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 16,1”
50-80 km/h (3η) 2,8”
80-110 km/h (3η) 3,6”
80-110 km/h (4η) 4,1”
110-140 km/h (4η) 5,5”
110-140 km/h (5η) 6”
110-140 km/h (6η) 7,2”
Φρένα 100-0 km/h 37 m
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Μέση κατανάλωση 7,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2 106 g/km (WLTP: 127 g/km)
Διαστάσεις 3.890 x 1.735 x 1.495 mm
Χώρος αποσκευών 265 lt
Βάρος 985 kg
Μετρήσεις DRIVEFord puma 155
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, MHEV 48V, 155 PS/6.000 rpm, 240 Nm/2.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,2”
0-160 km/h 20,5”
0-400 m 15,9” @ 143,2 km/h
0-1.000 m 29,1” @ 178,5 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 16,5”
50-80 km/h (3η) 3,2”
80-110 km/h (3η) 3,7”
80-110 km/h (4η) 4,8”
110-140 km/h (4η) 5,8”
110-140 km/h (5η) 9,0”
110-140 km/h (6η) 9,7”
Φρένα 100-0 km/h 35,5 m
Τελική ταχύτητα 205 km/h
Μέση κατανάλωση 6,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 99 g/km (WLTP: 126)
Διαστάσεις 4.186 x 1.805 x 1.550 mm
Χώρος αποσκευών 402 lt
Βάρος 1.280 kg*To fiesta το βλέπω από 1120 κιλά έως και 1280κιλά ανάλογα τον εξοπλισμό; . Στο drive έχουν 0-100 8.9 που μάλλον είναι αυτό που ανακοινώνει η εταιρία.
Φυσικά το φιεστα θα είναι πιο γρήγορο από το Puma λόγω βάρους και αεροδυναμικής. Πιστεύω το fiesta θα είναι οριακά μπροστά από το swift
-
Ναι αλλα μαλλον οι 4 τροχοι εκαναν λαθος και εβαλαν ακριβω την ιδια τιμη που δινει το εργοστασιο.
Ενω ΣΕ ΟΛΟ τον πλανητη σε ΟΛΑ τα τεστ με τηλεμετρια βγαινει απο 7,6 εως 8. (Μαλιστα σε αυτκινητα με 1500 χλμ πανω τους. Οπου σε καμια δεκαρια χιλιαδες θα βελτιωθει αισθητα η επιταχυνση)
Οποτε ατοπη η συγκριση με δεδομενο το 9,1 'στα 0-100.
Ειτε μην την κανουμε καθολου ειτε ας παιρνουμε τα δεδομενα απο δεκαδες αλλες πηγες. Ακομα και μεσο ορο να βγαζαμε χωρις τυπικη αποκλιση και σταθμισεις και παλι 8 δευτερα θα βρισκαμε με τοση πληθωρα δοκιμων παγκοσμιως που αναφερουν πως με τηλεμετρια ειναι γυρω στο 8.
Οπου και αυτο το 8αρι ερχεται με δυο αλλαγες ενω στο το fiesta νομιζω εχει μια αλλαγη σχεσεων μεχρι τα πρωτα 100 χλμ/ωρα.
Οποτε και με το κενο χρονο της αλλαγης ειναι στα ιδια.
Η καταναλωση μαλιστα, σε ολες τις δοκιμες υπο φυσιολογικη καθημερινη χρηση ειναι στο 5 με 5.5 λιτρα /100 ενω στο fiesta 7 με 8 λιτρα.
Μηχανολογικα ειναι ανωτερο το suzuki. Σε ηχομονωση τροχασμου και πλαστικα στο ταμπλο το fiesta. Το κλασικο μοτιβο δηλαδη μεταξυ ιαπωνικων και ευρωπαϊκων αυτοκινητων.
Υ.γ Σας ειχα πει παλαιοτερα πως το swift ειναι ενα 'χωριατικο' fiesta και κυριως λογω του οτι εχουν τα ιδια πραγματα πανω τους και τον ιδιο σκοπο, αλλα στο fiesta ειναι σε ολα αυτα το πιο 'γερμανικό' . Απο την άλλη το ιαπωνικο, λογω του χαμηλου βαρους (εως και 250 κιλα ελαφρύτερο), σου δινει την αισθηση παιχνιδιου με εντονα ελαφρια ουριτσα στις στροφες. Αλλη φιλοσοφια απο το fiesta, αλλα προσφερει οδηγικη ευχαριστηση απο αλλο μονοπατι. Θυμιζει παρα πολυ τα σαξοραλλα, πριν καγκουρευθουν.
Το fiesta st (και οχι st line) ειναι ενα focus με μικροτερο βαρος. Ειναι αλλο αυτοκινητο.
-
Η καταναλωση μαλιστα, σε ολες τις δοκιμες υπο φυσιολογικη καθημερινη χρηση ειναι στο 5 με 5.5 λιτρα /100 ενω στο fiesta 7 με 8 λιτρα.
Μηχανολογικα ειναι ανωτερο το suzuki. Σε ηχομονωση τροχασμου και πλαστικα στο ταμπλο το fiesta. Το κλασικο μοτιβο δηλαδη μεταξυ ιαπωνικων και ευρωπαϊκων αυτοκινητων.
-
Δεν ισχύει αυτό με την κατανάλωση. 7.5 είναι το Φιέστα με μέτρηση επιδόσεων, δηλαδή πιεση. Και το Swift 0.5 παρακάτω. Τώρα γιατί επιλέγεις να παραθέσεις την πιο χαμηλή που υπάρχει για το Σουζούκι, και την πιο υψηλή για το Φιέστα, μόνο εσύ ξέρεις!

-
Πόθεν προκύπτει ότι το Σουζούκι είναι μηχανολογικά ανώτερο? Εγώ θα έλεγα το αντίθετο, αλλά άντε να πω ότι είναι τα ίδια.
ΥΓ: Καμία σχέση το Fiesta ST με το Focus.
-
Suzuki Swift A2L (2017)
και ομως πιο βαθυ γδουπο και αισθηση εχουν οι πορτες το swift... ιδιαιτερα στο πορτπαγκαζ ,....ακους ενα παρα πολυ βαθυ γδουπο που ουτε golf και a3 δεν εχει.

