-
Το θέμα που αναφέρει ο Κωστής με την ανάρτηση της Aclass ισχύει 100%. Το αυτοκίνητο που έχω δοκιμάσει σε κάποιο κοντινό ταξίδι (A200 βασική έκδοση), είναι στην πράξη προβληματικό όσον αφορά το ύψος από το έδαφος, ακόμα και μόνο με τον οδηγό μέσα. Βρίσκει κάτω εξαιρετικά εύκολα, πράγμα που δεν το έχω παρατηρήσει στο Α3 ή στο Golf ούτε και στο Mazda3,(δε γνωρίζω τι γίνεται με την BMW1). Είναι ένα σημείο που που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι αγοραστές.
-
Μεταξύ BMW 116 και AUDI A3 ποιο θα διαλέγατε;;
-
Μεταξύ BMW 116 και AUDI A3 ποιο θα διαλέγατε;;
BMW.
-
BMW
-
Εννοειται BMW.....
-
Όποιο σου κάνει περισσότερο κλικ από τα δύο, αν κι εγώ θα προτιμούσα τον άσσο. Αρκεί να πετύχαινα μαζί και μια πενταετή εγγύηση και ιδανικά δωρεάν συντήρηση για την πενταετία (κάνει κατά καιρούς κάτι τέτοια πακέτα η BMW Hellas).
-
Πάντως φοβάμαι την αξιοπιστία της BMW, σε αυτό που είχα μου είχε βγάλει πρόβλημα στο μοτερ. Δυστυχώς δεν προσφέρει δωρεάν ούτε εγγύηση ούτε συντήρηση και επίσης δεν έχει και πλοηγό (θέλει 1800 ευρώ για να προστεθεί). Ευχαριστώ για τις γνώμες!!!
Όποιο σου κάνει περισσότερο κλικ από τα δύο, αν κι εγώ θα προτιμούσα τον άσσο. Αρκεί να πετύχαινα μαζί και μια πενταετή εγγύηση και ιδανικά δωρεάν συντήρηση για την πενταετία (κάνει κατά καιρούς κάτι τέτοια πακέτα η BMW Hellas).
-
Καλά από αξιοπιστία καμία από τις 3 δεν δρέπει δάφνες...τα ίδια χάλια είναι (ειδικά Audi με VAG). Ίσως ένα τσικ καλύτερη η ΜΒ στον κινητήρα λόγω Ρενό αλλά και αυτό δεν είναι σίγουρο, αφού είναι νέο το μοτέρ και δεν έχει αρκετά χρόνια στην πλάτη του. Το έχω ξαναγράψει, δεν αγοράζεις αυτές τις μάρκες για αξιοπιστία, άλλα είναι τα πλεονεκτήματά τους και η αξιοπιστία δεν είναι ένα από αυτά.
-
Πάντως φοβάμαι την αξιοπιστία της BMW, σε αυτό που είχα μου είχε βγάλει πρόβλημα στο μοτερ. Δυστυχώς δεν προσφέρει δωρεάν ούτε εγγύηση ούτε συντήρηση και επίσης δεν έχει και πλοηγό (θέλει 1800 ευρώ για να προστεθεί). Ευχαριστώ για τις γνώμες!!!
Γενικα είναι θέμα γούστου. Κι εμένα προσωπικά με ελκύει περισσότερο ο άσσος (ειδικά εκέινο το μπλέ m pack).
αλλά όπως λεει κι Φάνης απο αξιοπιστία είναι λαχειο η BMW. Είχα μια Χ3 και με ταλαιπώρησε αρκετά. Aλλά και η audi δεν φημίζεται.
Όσο για τον πλοηγό εφόσον έχει android auto ή apple car play δεν το θεωρώ απαραίτητο
-
Έχει η bmw car play χωρίς να έχει το gps?νομιζω πως όχι
-
Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα με το VAG
Από τα 3 VAG που έχουν περάσει από τα χέρια μου (έφυγαν από εμένα μετά από 90.000 - 170.000 χλμ έκαστο) τα δύο βγήκαν σκυλιά. Συγκεκριμένα μόνο αντλία βενζίνης είχα αλλάξει στα 160.000 χλμ και μια κλειδαριά πορτ μπαγκάζ.
Το τρίτο το είχα πάρει 6 μήνες αφότου παρουσιάστηκε στην αγορά και έβγαζε διάφορα μετά τα 60.000 χλμ (πολλαπλασιαστές, λάδια, σπασμένο διαφορικό). Τα άλλα δύο ήταν αγορασμένα λίγο πριν την αντικατάστασή τους.
Και στα 3 είχα συμπεριφερθεί βάναυσα: πολύ συχνό φόρτωμα υπερβαίνοντας τα 500 κιλά, πολύ χωματόδρομο, λιμανάκια, Μέγαρα κλπ
Εάν σε απασχολεί η αξιοπιστία πάρε αυτό που έχει τον περισσότερο καιρό στην παραγωγή.
-
Έχει η bmw car play χωρίς να έχει το gps?νομιζω πως όχι
Όχι δεν έχει
-
Σχετικά με αξιοπιστία.
Αγορά το 2008 καινούριο AUDI A3 1.8 TFSI, πώληση το 2019 με 180.000 χλμ.
Προβλήματα : Αλλαγή τρόμπα βενζίνης στα 85.000 χλμ. Η χρήση στο αμάξι ήταν άριστη, service κάθε χρόνο, αλλαγή λαδιών κάθε έξι μήνες.
Το αυτοκίνητο το πήρε μηχανικός σε συνεργείο της VW-AUDI χωρίς να το οδηγήσει ! Μόνο έλεγχο και ψάξιμο εξονυχιστικό έκανε στο συνεργείο του.
Σίγουρα μεγάλο ρόλο παίζει η εταιρεία αλλά εξίσου μεγάλο ρόλο παίζει η χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου ...
ΝΕΟ AUDI A3 1.0 TFSI ή Mercedes A 160 ?