Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 139
    • 140
    • 18 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2797
    206762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Με την χρήση που περιγράφεις, οποιοδήποτε επώνυμο λάστιχο θα σου είναι υπέρ-αρκετό. Γιατί κοιτάς όμως 4 Εποχών; Είναι χρυσές μετριότητες. Μέτρια τον χειμώνα, μέτρια και το καλοκαίρι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Για το δικό σου προφίλ χρήσης το Primacy 4 είναι απο τις καλύτερες επιλογές. Όχι οτι θα έχεις θέμα και με τα υπόλοιπα φυσικά.

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          ggab last edited by

          Με τέτοιες ταχύτητες οδήγησης οποιοδήποτε ΘΕΡΙΝΟ ελαστικό απο μη premium κατασκευαστή θα είναι μια χαρά κάνοντας και οικονομία στην τσέπη. Δες για παράδειγμα Kumho,Bf Goodrich,Fulda,Falken κτλ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sailor66 last edited by

            Μετά από 2 χρόνια και 33000χμ, φαίνεται ότι τελειώνουν τα ContiPremiumContact2 SSR που έχει το αυτοκίνητο σε διάσταση 205/50/17. Το χρησιμοποιώ ουσιαστικά μόνο σε ταξίδια, γενικά έμεινα ικανοποιημένος από τα λάστιχα αν και ένιωσα ότι μάλλον θα κρατούσαν καλύτερα σε λίγο μεγαλύτερη διάσταση. Επίσης μου φάνηκε ότι φαγώθηκαν σχετικά γρήγορα αν και είναι το πρώτο μου πισωκίνητο και μαθαίνω.

            Ο λαστιχάς μου προτείνει κι αυτός να ανέβω διάσταση στα 225/45/17 που είναι και φτηνότερα από τα 205. Η δική του πρόταση είναι τα Bridgestone DriveGuard RFT και εγώ σκεφτόμουν να δοκιμάσω τα Continental
            ContiSportContact 5 SSR.

            Λόγω ταξιδιών με ενδιαφέρει να μην χειροτερέψει σημαντικά η άνεση και ο θόρυβος μια και τώρα είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να κρατήσω τα runflat γιατί ταξιδεύω και σε απομονωμένα μέρη και 'δύσκολες' ώρες.

            Θα εκτιμούσα πολύ μια γνώμη από όποιον θα μπορούσε να βοηθήσει. Ευχαριστώ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • neurotica
              neurotica last edited by

              Ήρθε η ώρα σιγά-σιγά για αλλαγή ελαστικών (40.000 χλμ). Grandland X με grip control, 225/55/18, έχει μαμά τα all season Continental ContiCrossContact LX2.

              'Αναγκαστικά' θα πάω σε all season, διαφορετικά χάνω το πλεονέκτημα του grip, που btw σε 2-3 περιπτώσεις βοήθησε.

              Κριτήριο μου είναι να βάλω all season που έχουν καλές τιμές σε dry και wet, δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το snow.

              Μετά από σχετική έρευνα (ειδικα στο tyre reviews co uk), έχω καταλήξει στα παρακάτω, με κλίση για τα Bridgestone:

              1. Bridgestone Weather Control A005 EVO (λογικά πιο φτηνά από GY και Michelin και πολύ καλά σε wet και dry)

              2. Vredestein Quatrac Pro

              3. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 SUV (καλό overall)

              4. Michelin CrossClimate+ SUV (μάλλον τα πιο ακριβά).

              Απόψεις?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                que2 last edited by

                Τα LX2 που φοράς δεν είναι all season, είναι θερινά ελαστικά 80-20 με χάραξη που τα βοηθά σε λίγο δυσκολότερες καταστάσεις, όπως ελαφρύ χιόνι ή χώμα. Αν σε ενδιαφέρει η καλή συμπεριφορά σε χειμερινές καταστάσεις με τα ελαστικά που αναφέρεις θα έχεις κάποια βελτίωση. Στα παραπάνω πρόσθεσε και τα αντίστοιχα Conti all season. Να ξέρεις πάντως ότι τα λάστιχα 4 εποχών δίνουν το κάτι παραπάνω σε πρόσφυση το χειμώνα, δεν βοηθούν περισσότερο σε καταστάσεις εκτός ασφάλτου από τα μαμά λάστιχα που έχεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • neurotica
                  neurotica last edited by

                  Όντως, μου είχε διαφύγει ότι τα LX2 δεν είναι all season. Αυτό που θα'θελα εγώ είναι να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε dry και wet μιας και η κυρία χρήση θα είναι αυτή, χωρίς να χάνω αυτό το 'κάτι παραπάνω' που έχω τώρα στο εκτός δρόμου ΚΑΙ λόγω grip control. Δεν πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις τα παραπάνω ελαστικά (ειδικά το Bridgestone)?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    que2 last edited by

                    Για τη χρήση που θέλεις νομίζω βάσει των χαρακτηριστικών τους τα Bridgestone θα σε καλύψουν, συν το μπόνους που θα έχεις για τις 'κρύες' καταστάσεις. Στο Santa Fe μου φορώ εδώ και μια τετραετία τα LX2 και η αλήθεια είναι ότι του ταίριαξαν καλά, και καθώς πλησιάζει η ώρα της αντικατάστασής τους είναι στο μυαλό μου η δικιά σου περίπτωση. Από εμένα ψήφος στα Bridge με δεύτερη επιλογή (ακριβή όμως), τα Michelin.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • neurotica
                      neurotica last edited by

                      Έτσι τα έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Ευχαριστώ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panagiotis-agel last edited by

                        Καλησπέρα σας Ήθελα να ρωτήσω αγόρασα πριν μία εβδομάδα ελαστικά Continental   eco contact  6 και μου φάνηκε πάρα πολύ περίεργο ότι έχει πολύ μικρή αυλάκια και  όταν τα μέτρησα είχε πάχος 5.5 mm. είναι σωστό αυτό ;

                        Παρόλο που στο ίδιο μαγαζί Είχα πάρει τα ελαστικά της γυναίκας μου τα οποία αυτή τη στιγμή έχουνε 18.000 km και έχουνε πάχος 5,3 mm και είναι Continental Eco contact 6

                        Σε ερώτηση στο μαγαζί που τα αγόρασα μου είπανε ότι όντως το είχαν επισημάνει αυτό αλλά πλέον Λέει τα καινούργια ελαστικά βγαίνουνε με αυτό το πάχος Ποια είναι η γνώμη σας ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          ggab last edited by

                          Τα αυλάκια τα μετρησες με παχυμετρο,απο τη βάση του πέλματος;;;;

                          Αν ναι,όντως πολύ μικρό βάθος καθώς τα περισσότερα είναι μεταξύ 6.5mm έως 8mm.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panagiotis-agel @ggab last edited by

                            Τα αυλάκια τα μετρησες με παχυμετρο,απο τη βάση του πέλματος;;;;

                            Αν ναι,όντως πολύ μικρό βάθος καθώς τα περισσότερα είναι μεταξύ 6.5mm έως 8mm.

                            Ναι ακριβώς με παχυμετρο.. το κατάλαβα γιατί έχει πολύ μικρή αυλάκια οπότε και για αυτό Προσπάθησα να το μετρήσω για να δω αν όντως ισχύει..

                            Τι να κάνω  ; να στείλω email στην. Εταιρεία να μου απαντήσουν Γιατί τόσο μικρό πελμα. .;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Τα χειμωνιάτικα μου ναι πιάνουν καινούρια 8μμ.Καλοκαιρινα νομίζω ότι είναι απλά ένα ψέμα,αν δεις στο νετ υπάρχουν γκρίνιες για μοντέλα όλων των κατασκευαστών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nolimit14 last edited by

                                με ημερομηνία κατασκευής Ιούνιος 2016 και τοποθέτηση τον Σεπτέμβρη του 2016 που όμως έχουν μόνο 15.000 χιλιόμετρα πρέπει να αλλαχτούν;
                                4 χρόνια και βάλε είναι πολλά δεν λέω...Από τη στιγμή όμως που δεν έχουν πολλά χιλιόμετρα γίνεται να βγάλουν μερικούς μήνες ακόμα;Μέχρι την άνοιξη περίπου;
                                Θα τα αλλάζαμε τώρα αλλά με το λοκντάουν δεν το βλέπω...το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινούνταν ελάχιστα και είναι κρίμα να μπουν καινούρια ελαστικά τώρα που δεν θα κινείται καθόλου .Η μήπως όχι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • monman2
                                  monman2 last edited by

                                  Έχουν κάνει ρωγμές στο πέλμα ή και στα πλαϊνά   , μήπως από κανα πεζοδρόμιο έχουν πετάξει 'βυζί' , μήπως τραβάει το αυτοκίνητο και δεν λύνεται το θέμα με ευθυγράμμιση ή τρέμει και δεν λύνεται με ζυγοστάθμιση (στραβωμένος σκελετός)  .

                                  Μόνο για κάτι από τα παραπάνω θα άλλαζα λάστιχα με 15000 χλμ , αν τίποτα δεν ισχύει το μόνο που θα έκανα είναι ένα εμπρός πίσω με μια ζυγοστάθμιση και βγάζουν άνετα αλλα 2-3 χρόνια .

                                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thodoris91 last edited by

                                    Τα δικά μου eco contact 6 σε 185/60/15 ειχαν γύρω στα 6.5 mm...αυτό ισχύει γενικά σε πολλά καινούργια μοντέλα ελαστικών για να πετυχουν καλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου...από την άλλη με την χαμηλή αντίσταση κύλισης και τις καινούργιες τεχνολογίες στην σύνθεση της γόμας θεωρητικά επιτυγχάνεται μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Έχει λογική αυτό γιατί όσο μεγαλύτερο τακούνι τόσο περισσότερο περιθώριο για κάμψη και παραμόρφωση κατά το φρενάρισμα. Όμως και 5.5mm σε ολοκαίνουριο έχουν πάει στο άλλο άκρο. Λογικά για να βγάλει χιλιόμετρα πρέπει να έχει θεοσκληρη γόμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fabil last edited by

                                        Δεν ξέρω μήπως ο δείκτης φθοράς είναι χαμηλότερα οπότε η διαφορά μέγιστου ύψους πέλματος μέχρι τον δείκτη φθοράς είναι ίδια.Αν ισχύει αυτό δεν θα χρειάζονται σκληρότερη γόμα αλλά μήπως καινούργια γόμα που θα περιλαμβάνει 2-3 στρώματα συγκριτικά με παλιότερο ελαστικό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • F
                                          fabil @panagiotis-agel last edited by

                                          GGAB wrote:

                                          Τα αυλάκια τα μετρησες με παχυμετρο,απο τη βάση του πέλματος;;;;

                                          Αν ναι,όντως πολύ μικρό βάθος καθώς τα περισσότερα είναι μεταξύ 6.5mm έως 8mm.

                                          Ναι ακριβώς με παχυμετρο.. το κατάλαβα γιατί έχει πολύ μικρή αυλάκια οπότε και για αυτό Προσπάθησα να το μετρήσω για να δω αν όντως ισχύει..

                                          Τι να κάνω  ; να στείλω email στην. Εταιρεία να μου απαντήσουν Γιατί τόσο μικρό πελμα. .;

                                          Φοράω τα prmacy 4 σε 205/60/16 kai είχαν αρχικό ύψος τακουνιού 6,9.Η αδελφήμου με το ίδιο λάστιχο σε 205/55/16είχε 7,8!!!
                                          Έστειλα στην μαμά στο εξωτερικόκαι η απάντησή της έιναι ότι προσπαθούν με νέες τεχνολογίες να μειώσουν το πολύ πέλμα επειδή χάνει σε φρενάρισμα και σε κράτημα.Θα Οπότε ίσως σε μαγαλύτερο προφίλ να μειώνουν πέλμα.Δεν έχει λογική βέβαιαγια εμάς αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρουν.

                                          Μένει μόνο να το εξακριβώσουμε στην πράξη για την αντοχή στα χιλιόμετρα.

                                          ΥΓ. Πάτησα κατά λάθος στο χεράκι και έκανα laik στην ανάρτησή μου και δεν μπορώ να το πάρω πίσω.Μην με περάσετε για ψώνιο.. 🙂

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • alexandros-s
                                            alexandros-s last edited by

                                            Ακούω τελευταίως πολλά να λέγονται για να ελαστικά 4 εποχών και σκέφτομαι:
                                            Πόσες ημέρες τον χρόνο οδηγούμε σε θερμοκρασίες κάτω από 7 βαθμούς κελσίου; Λίγες. Πόσες ημέρες με χιόνι χρειάζεται να οδηγούμε; Ελάχιστες έως καθόλου. Αξίζει λοιπόν κάποιος να δαπανήσει τόσα λεφτά για να βάλει ελαστικά 4 εποχών; Και το χειρότερο: τι θα κάνει από τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο που θα έχει αισθητά μειωμένο φρενάρισμα και μειωμένο κράτημα;

                                            Ο αντίλογος στα παραπάνω είναι ο εξής:
                                            Αν κάποιος έχει μέτρια θερινά ελαστικά, καλύτερα να βάλει καλά ελαστικά 4 εποχών όπως τα michelin crossclimate+ που θα έχουν καλύτερες επιδόσεις και το καλοκαίρι.
                                            Αν κάποιος έχει θερινά ελαστικά για πολύ υψηλές θερμοκρασίες, πάλι πρέπει να μειώσει τον συντελεστή και να βάλει κάτι πιο χειμερινό όταν αρχίσουν τα κρύα.

                                            Τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 18 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr